[gsmstunter.nl] Gratis iPaq 3870 + Nokia 6310 + ...

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 1.351 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 23:07:
Op welk adres leveren ze de spullen eigenlijk af, op het factuuradres of het bedrijfs adres? :?
Zou het veel uitmaken als ik bij bedrijfsgegevens m'n eigen adres invul? Of zouden ze dat controleren met het kvk uittreksel?

Ik sta op het punt om nog een bestelling te doen, maar nu zie ik staan "een recent bankafschrift van het bedrijf, met het volledige adres". Zou dit hetzelfde moeten zijn als op het kvk uittreksel? Ik wil het namelijk gewoon via m'n eigen rekening.

Dit is alweer de 999e reply, wie maakt de 1000e? 8)
Factuuradres :)

1000e reply :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar zien jullie ergens diezelfde aanbieding op de site van GSM stunter ?
Ik zal waarschijnlijk helemaal blind zijn.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KifArU
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Bij mij werd het pakket op het bedrijfsadres afgeleverd. (Ja, Ik heb het dus binnen!!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 14:07:
Waar zien jullie ergens diezelfde aanbieding op de site van GSM stunter ?
Ik zal waarschijnlijk helemaal blind zijn.......
Zucht :Z die aanbieding is al bijna 2 maanden over man..... lees eerst ff voordat je blaat........ :/
KifArU schreef op 08 oktober 2002 @ 14:57:
Bij mij werd het pakket op het bedrijfsadres afgeleverd. (Ja, Ik heb het dus binnen!!!)
Hehe BETEREZ :D khoop dat mijn pakketjes ook snel komen...... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik wacht dus ook nogsteeds :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

excuses, dacht te lezen gsmstunter maar was gsmshop
:X

Ik heb trouwens ook nog niets binnen, ook geen rekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe wordt je eigenlijk geregistreerd bij O2? Want ik heb bij 2 webshops een bestelling geplaats waaronder deze bij gsmstunter, op hetzelfde bedrijf en m'n eigen naam en rekening nummer. Zou dat een probleem opleveren?

Nu wil ik ook nog via een ander bedrijf een aantal zakelijke abo's bestellen bij een gsm shop, ook op m'n eigen naam en dezelfde rekening. Zou ik hier problemen mee krijgen, dat m'n naam en rekening nummer 3x voorkomt in hun database?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KifArU
  • Niet online
Bij mij was 2x geen probleem. Via GSMshop en GSMstunter besteld, op hetzelfde bedrijf, met dezelfde contactpersoon en informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 21:34
Ik heb nu nog een telefoon erbij besteld (S45), maar dan gewoon via de directe saleslijn van O2. Kreeg gelijk contract toe gefaxed, ff snel terugfaxen en binnen 10-15 werkdagen heb je je mobiel + aansluiting.

Ze heeft gewoon een nieuw contract gemaakt, gewoon voor de zekerheid zei ze :/ Ze kon ook zien dat m'n 9abo aanvraag nog niet uitgeleverd was...

Ik zie het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rickbv schreef op 08 oktober 2002 @ 22:57:
Ik heb nu nog een telefoon erbij besteld (S45), maar dan gewoon via de directe saleslijn van O2. Kreeg gelijk contract toe gefaxed, ff snel terugfaxen en binnen 10-15 werkdagen heb je je mobiel + aansluiting.

Ze heeft gewoon een nieuw contract gemaakt, gewoon voor de zekerheid zei ze :/ Ze kon ook zien dat m'n 9abo aanvraag nog niet uitgeleverd was...

Ik zie het wel :)
Wat betaal je dan voor een abo als ik het vragen mag. Krijg je dan ook korting of niet zoveel als via een online shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Die siemens staat ook op de internetshop van O2, voor 26euro. Je moet dan wel een jaar abo nemen met officezone. Maar ik kan waarschijnlijk toch genoeg bellers voor die abo's vinden, en ik daarvan ook nog iemand ken die nog een telefoontje nodig heeft, leek mij dit een mooie optie. Je hebt dan dus voor: 12x5 + 12x5 + 26 x 1.19 = 173.74euro een mooie telefoon. En gelukkig leveren ze bij O2 waarschijnlijk wel gewoon binnen een paar dagen, dus je zit geen jaaaaren te wachten :)

Morgen alleen nog even vragen of ik op die 9 andere abo's nu ook officezone krijg, en of ik nog verzendkosten moet betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vrees het ergste voor mijn bestelling....GsmStunter blijft beweren dat ze mijn aanvraag hebben doorgestuurd....O2 weet van niets....Gsmstunter wel 100x gebeld vanmorgen...er is 1x opgenomen.....meisje kon me vertellen dat Coen over een uurtje er weer weer was....blijf proberen maar geen gehoor....of de telefoon gaat de hele tijd over of de telefoon is in gesprek....ik had weer hoop, maar deze is nu weer steeds verder te zoeken....Ik denk dat er meer mensen zijn met hetzelfde probleem als ik. Weet iemand hier een oplossing voor? Ik stel voor dat Coen de aanvragen nogmaals naar O2 verstuurd! Weet iemand iets anders?

;( ;( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 10:22:
Ik vrees het ergste voor mijn bestelling....GsmStunter blijft beweren dat ze mijn aanvraag hebben doorgestuurd....O2 weet van niets....Gsmstunter wel 100x gebeld vanmorgen...er is 1x opgenomen.....meisje kon me vertellen dat Coen over een uurtje er weer weer was....blijf proberen maar geen gehoor....of de telefoon gaat de hele tijd over of de telefoon is in gesprek....ik had weer hoop, maar deze is nu weer steeds verder te zoeken....Ik denk dat er meer mensen zijn met hetzelfde probleem als ik. Weet iemand hier een oplossing voor? Ik stel voor dat Coen de aanvragen nogmaals naar O2 verstuurd! Weet iemand iets anders?

;( ;( ;(
Ik heb ook contact gehad met O2 (zonder te hoeven wachten) ze hebben mijn aanvraag niet kunnen vinden (ze heeft zeker 10 minuten gezocht op bedrijf, naam, datum etc, op 2 verschillende systemen). Ze zei dat ik met gsmstunter contact op moest nemen en dat hun weer contact met O2 op moeten nemen. Nou met gsmstunter krijg ik geen contact dus dat schiet niet op. :'( ;( :'(
Dat wordt weer afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 14:46:
[...]
Ik heb ook contact gehad met O2 (zonder te hoeven wachten) ze hebben mijn aanvraag niet kunnen vinden (ze heeft zeker 10 minuten gezocht op bedrijf, naam, datum etc, op 2 verschillende systemen). Ze zei dat ik met gsmstunter contact op moest nemen en dat hun weer contact met O2 op moeten nemen. Nou met gsmstunter krijg ik geen contact dus dat schiet niet op. :'( ;( :'(
Dat wordt weer afwachten.
Nou, dit had ik dus ook (ik heb maar 1x O2 gebeld). Ze konden niks van mij vinden en 3 dagen later had ik het pakketje in huis :)
Mijn tip: wacht gewoon rustig af (ik snap wel dat dit moeilijk is :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 15:23:
[...]

Nou, dit had ik dus ook (ik heb maar 1x O2 gebeld). Ze konden niks van mij vinden en 3 dagen later had ik het pakketje in huis :)
Mijn tip: wacht gewoon rustig af (ik snap wel dat dit moeilijk is :P)
grrr :/ wachten suckt.... zitten zometeen 2 maanden te wachten man :X

maarja zit niks anders op :'(

iemand vandaag nog wat gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
YES YES YES :) :) :)

Belde net O2 weer, en die geweldige gast wist mij te vertellen dat mijn abo's vandaag geactiveerd waren! Hij ging nu ff bevestigingen maken en die naar GSMstunter verzenden! WOEI! :)

Ik hoop alleen wel dat het over mij ging, wat hij was nieuw zei 'ie. Hij heeft niet naar bedrijfsnaam oid gevraagd :/ Hopen dat dit nummer- herkenning/weergave was dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-09 19:06
Rickbv schreef op 09 oktober 2002 @ 16:59:
YES YES YES :) :) :)

Belde net O2 weer, en die geweldige gast wist mij te vertellen dat mijn abo's vandaag geactiveerd waren! Hij ging nu ff bevestigingen maken en die naar GSMstunter verzenden! WOEI! :)

Ik hoop alleen wel dat het over mij ging, wat hij was nieuw zei 'ie. Hij heeft niet naar bedrijfsnaam oid gevraagd :/ Hopen dat dit nummerherkenning was dan...
nummerherkenning ?? :?

Heb net ook o2 gebeld, ze wisten mij te vertellen dat gsmstunter bekend stond om alles maar door te sturen naar o2 (klachten dus) en verder kon hij nog niks van mij vinden in het systeem ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe hebben jullie de formulieren eigenlijk ondertekend? Want het schijnt dat degene die op het kvk uitreksel staat alleen gemachtigd is.

Degene die het al ontvangen hebben, hoe hebben jullie dat gedaan? Zelf ondertekend of degene die op het kvk formulier staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KifArU
  • Niet online
Op het uittreksel staat vermeld wie er tekenbevoegd is. Als jij daarbij genoemd staat, kun je zelf tekenen en je eigen ID opsturen.
Anders moet de genoemde persoon tekenen en zijn ID meesturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 23:22
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.