[gsmstunter.nl] Gratis iPaq 3870 + Nokia 6310 + ...

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.353 views sinds 30-01-2008

• Ralpy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:25
BaSsDruM schreef op 15 augustus 2002 @ 15:07:
Ok, het wordt alleen maar mooier :)

http://www.compaq.nl/ipaqactie/

Degene die tussen nu en 30 september een ipaq 3870 koopt, krijgt van compaq 100 euro teruggestort op je bankrekening! Enige voorwaarde is dat je een aankoopbewijs kan tonen.

Net contact gehad met gsmstunter.nl en bij de ipaq zit gewoon een aankoopbewijs en het is gewoon een nederlands model (dus geen import versie ofzo).

Aanbieding is nu dus zo:

voor 0 euro krijg je een 6310, een ipaq 3870 en 100 euro kado! Geen slechte actie als je het mij vraagt >:) 8)7
nou, niet helemaal volgens mij, want je moet nog wel de btw erover betalen.

5. 1.2 = 6 euro inclusief per maand
dus je betaald 1 euro per maand per abbo.

1 x 9 x 12 = 108 euro
dat betaal je dan denk ik

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:01
Ralpy schreef op 15 augustus 2002 @ 15:23:
[...]

nou, niet helemaal volgens mij, want je moet nog wel de btw erover betalen.

5. 1.2 = 6 euro inclusief per maand
dus je betaald 1 euro per maand per abbo.

1 x 9 x 12 = 108 euro
dat betaal je dan denk ik
Nee, gsmstunter betaalt je per abonnement 5 euro + BTW (+5,95) uit.

• Ralpy
BaSsDruM schreef op 15 augustus 2002 @ 15:27:
[...]

Nee, gsmstunter betaalt je per abonnement 5 euro + BTW (+5,95) uit.
ohh, nog beter!!

alleen wat doet de belasting aan het eind van het jaar? als ik nu ff een bedrijf of stichting opricht?

• BaSsDruM
Van een kale kip valt niet te plukken is het gezegde. Lijkt me dus als jij een bedrijf of stichting opricht, en geen klanten hebt en dus geen omzet draait, je ook niks geen belasting hoeft te betalen.....

Wel je BTW natuurlijk, maar die betaal je altijd, alleen met een beetje geluk kan je die later terug vragen

• Ralpy
dan ga ik denk ik maar eens een "vereniging zonder onderneming" opstarten, ff iets geloofwaardigs verzinnen, maar voor een vereniging is niet zo moeilijk.

zijn er nog meer mensen die zoiets gedaan hebben en die tips hebben ofzo?

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
TheFruitNerd schreef op 15 augustus 2002 @ 15:19:
Volgens gsmstunter (zie Rickbv@12:55) krijg je ook de BTW terug.
Ik zie eigenlijk steeds meer voordelen :)
Als je een normaal bedrijf bent, met omzet, kun je dat geld NOG EENS van de belastingdienst terugvragen
BaSsDruM schreef op 15 augustus 2002 @ 15:31:
Van een kale kip valt niet te plukken is het gezegde. Lijkt me dus als jij een bedrijf of stichting opricht, en geen klanten hebt en dus geen omzet draait, je ook niks geen belasting hoeft te betalen.....

Wel je BTW natuurlijk, maar die betaal je altijd, alleen met een beetje geluk kan je die later terug vragen
Als je geen omzet hebt kun je die BTW ook niet terugkrijgen dacht ik.
Anders had elke particulier wel een bedrijf, waarvoor hij de dagelijkse boodschappen deed. :) Dan betaalde niemand BTW.

• shadax
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb onlangs met een klein bedrijfje meegedaan aan zo'n soort actie, maar dan met 4x een 3410 en 4x een abbo bij gsmstunter, weet iemand of ik nog een keer kan meedoen of dat o2 mijn aanvraag dan afketst, omdat je bij een bedrijf met 2 medewerkers geen 15 abbo's mag hebben?

(Eerste keer ging trouwens redelijk goed: na 4 weken kwam de postbode langs en toen kon ik gelijk bellen)

• Ralpy
je kunt zelfs een formulier downloaden en al je dat opstuurt ben je bedrijf of onderneming ofzo

kijk maar eens hier!
http://www.kvk.nl/artikel...tikelID=13925&sectieID=1#

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ralpy schreef op 15 augustus 2002 @ 15:12:
maar waarom starten jullie geen stichting zonder onderneming, kost maar 28 euro. en dan krijg je toch ook een kvk uitreksel?

maar hoe zit dat precies met belasting het volgend jaar? en wat kost het me verder en waar ben ik allemaal aan gebonden? want daar snap ik nog niet veel van.
Ik heb het ff gelezen op kvk.nl, maar het probleem is het belasting-gedoe. Volgens de kvk-site komt er zo nu en dan iemand van de belasting op bezoek. Ff een slaap-onderneming starten om zo in de kvk te staan zodat je leuke aanbiedingen kunt krijgen, gaat volgens mij niet zo 1-2-3.

• shadax
  • Niet online
Dat belasting verhaal met langskomen, houden ze al jaren, ik heb zelf al dik 3 jaar een eigen bedrijf en de belasting is nog nooit langsgekomen.

• wicher|IA
De belastingdienst komt inderdaad niet zomaar langs, ik heb dus ook twee-en-half jaar een bedrijf, die lui nooit gezien.

En als ze zouden komen: als jij toch je BTW niet hebt terugggevraagd van hen heb je sowieso niets fout gedaan.

• djazete
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-02-2020

djazete

steel

bijmij is de bdienst direct langsgeweest voor een informatief gesprekje. dit omdat ik geen accountant heb maar zelf mn administratie doe, en dat vonden ze apart voor iemand die net voor het eerst begint en relatief jong is. maar de bdienst zijn best ok, mits je niet sjoemelt.. die man die hier kwam was iig erg aardig...
je kunt gratis een boek of cdrom aanvragen of de website.
oja, je betaalt bij de kvk per KALENDER jaar, niet per BOEK jaar. dus, als je zoals ik, een bedrijf start en je je in november 2001 inschrijft, betaal je 140 piek. vervolgens krijg je in januari 2002 weer een envelope met het volledige bedrag..
maar goed. dat zal voor d emensen hier nix ter zake doen.
ik heb overigens die eerste actie al besteld, en de 2e actie is nu onderweg...
ik ben benieuwd..tzal allemaal wel ff duren voordat alles door de papier molen heen is..

oja
de bdienst wil denk ik, lijkt mij, wel aan het eind van het jaar, en ieder kwartaal, dat jeje blauwe envelopen invult en terugstuurd...
als je overal 0 invult, denk ik dat ze ook wel langskomen... of je maakt verlies, of winst, maar een bedrijf zonder activiteit..?

lijkt me dat ze dat vreemd vinden. bovendien willen ze een jaarrekening van je aan het teind vh jaar..
als je dus geen accountant hebt, en zelf niet van administratie zaken houd, moet jeje wel ff bedenken wat je doet, denk ik.

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Vraagje, zijn die telefoons simlockvrij? Lijkt me opzich van wel, maar kans bestaat dus van nie... :?

• wicher|IA
djazete schreef op 15 augustus 2002 @ 16:37:
oja
de bdienst wil denk ik, lijkt mij, wel aan het eind van het jaar, en ieder kwartaal, dat jeje blauwe envelopen invult en terugstuurd...
als je overal 0 invult, denk ik dat ze ook wel langskomen... of je maakt verlies, of winst, maar een bedrijf zonder activiteit..?

lijkt me dat ze dat vreemd vinden. bovendien willen ze een jaarrekening van je aan het teind vh jaar..
als je dus geen accountant hebt, en zelf niet van administratie zaken houd, moet jeje wel ff bedenken wat je doet, denk ik.
Waarom zou je niet zonder activiteit mogen zijn?
Als ik die Stichting opricht is het voornamelijk voor beheer van sommige van mijn bezittingen, nu maar vooral in de toekomst komt dat van pas.
Nu gaat het dan bijvoorbeeld om een domeinnaam.

Niks mis met zo'n stichting lijkt me.

• wicher|IA
Bobbert schreef op 15 augustus 2002 @ 16:45:
Vraagje, zijn die telefoons simlockvrij? Lijkt me opzich van wel, maar kans bestaat dus van nie... :?
Ik dacht dat zakelijk altijd simslotvrij was.

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:06

TheFruitNerd

iets met fruit

djazete schreef op 15 augustus 2002 @ 16:37:

[...]

oja

Ik heb een eenmanszaak opgericht vanochtend.
Vraag me dan af of ze inderdaad langskomen.
Volgens de kvk hoefde ik geen BTW nummer aan te vragen.
Dat je een jaarverslag moet inleveren lijkt me duidelijk, maar dat is niet zo'n probleem.

- B.L.A.A.T. -

• Ralpy
TheFruitNerd schreef op 15 augustus 2002 @ 17:03:
[...]

Ik heb een eenmanszaak opgericht vanochtend.
Vraag me dan af of ze inderdaad langskomen.
Volgens de kvk hoefde ik geen BTW nummer aan te vragen.
Dat je een jaarverslag moet inleveren lijkt me duidelijk, maar dat is niet zo'n probleem.
Wat moet er allemaal in zo'n jaarverslag komen? moet dat ook als je stichting bent?

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

Ralpy schreef op 15 augustus 2002 @ 17:22:
[...]

Wat moet er allemaal in zo'n jaarverslag komen? moet dat ook als je stichting bent?
Hangt er vanaf wat je gedaan hebt.
Volgens mij is de bd alleen maar geinteresseerd in je financiele jaarverslag.
Als je een beetje rondzoekt op internet kom je wel een voorbeeld tegen.

Volgens mij moet een stichting ook een jaarverslag in elkaar flansen.
Weet ik alleen niet helemaal zeker.

- B.L.A.A.T. -

Verwijderd

Hey prutsertjes, denk je nou echt dat je een KvK kan halen zonder verder ook maar iets te doen? Als je KvK hebt neem je BTW nummer en dan mag je gaan administreren en je kan niet zomaar zeggen dat ik dit en dat heb gekocht. je moet alles verantwoorden. En je kan echt niet alleen BTW vorderen je moet ook betalen. Is dat zo, ja...........

Misschien moeten jullie je eens een keertje laten voorlichten ipv met zijn allen een KvKtje te gaan halen.

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 17:34:
Hey prutsertjes, denk je nou echt dat je een KvK kan halen zonder verder ook maar iets te doen? Als je KvK hebt neem je BTW nummer en dan mag je gaan administreren en je kan niet zomaar zeggen dat ik dit en dat heb gekocht. je moet alles verantwoorden. En je kan echt niet alleen BTW vorderen je moet ook betalen. Is dat zo, ja...........

Misschien moeten jullie je eens een keertje laten voorlichten ipv met zijn allen een KvKtje te gaan halen.
Ben bij de kvk geweest en volgens hun had ik geen BTW nummer nodig.
Voor de zekerheid verwezen ze me door naar de belastingdienst.
Daar vertelden ze me dat dat inderdaad niet nodig was.
Wat ik wel moest doen, was jaarlijks een jaarverslag inleveren.
En natuurlijk netjes mijn belastingopgave invullen.
Als zij het zeggen dan zal het toch wel??
Of zie ik dat verkeerd?

Ik heb trouwens ook niet gedacht dat ik geen BTW hoefde te betalen.
Dat was al wel duidelijk dat dat moet.
Alleen in sommige gevallen kun je dat terugvorderen.

- B.L.A.A.T. -

• Ralpy
Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 17:34:

zoals ik hier kijk hb niet meteen een BTWnummer, maar moet je dat appart aanvragen

http://www.kvk.nl/artikel/artikel.asp?artikelID=35760

1. Als ik mijn bedrijf laat inschrijven bij de KvK, krijg ik dan ook een BTW-nummer van jullie?
Nee, u moet een BTW-nummer aanvragen bij de Belastingdienst.

Dus vraag me nu alleen af of dat verplicht is bij een vereniging of strichting?

• Rickbv
  • Laatst online: 14-09 21:34
Wat ik dus wel jammer vind is dat er bij 6 abo's een 3870 bij zit, en bij 9 een 3850 zit. Ik wil namelijk het liefst 3 carkits, 2 3310's, 6310 en zo'n 3870. Maar dat is dus een combinatie tussen beide acties. Zou je ook 15 abo's af mogen sluiten? Lijkt me aan de ene kant wel errug sterk.

En compaq geeft dus alleen op 3870 100euro terug, op 3850 is dat nog "maar" 70euro.

• djazete

djazete

steel

btw nummer hoeft misschienniet, maar je hebt dus wel enige verplichtingen volgens mij..
en bij mij ging het zo. kvk inschrijven, brief van de bdienst dat ze vernomen hebben dat ik een bedrijf begonnen ben. schatting vh inkomen opgeven --> van daaruit geven ze je wel of geen nummer volgens mij
maar zeker weten doe ik het niet.
nou ja..
eik is dit slightly off-topic
rick, volgens mijkan je wel 15 abbo's afsluiten.. zal geen probleem zijn lijkt me

• SvMp
  • Niet online
Je hebt idd geen BTW-nummer nodig, omdat je als eenmansbedrijf toch niet de BTW kunt terugvragen. Dat langskomen van de belastingdienst is naar aanleiding van je inkomsten. Ik vind iedere keer maar weer formuliertjes invullen, een vent van de belastingdienst eventueel over de vloer krijgen e.d. toch wel veel gedoe voor een gratis telefoon.

Hoe zit het trouwens met bevoegd zijn om te tekenen?
Staat dat in het uittreksel?

Ik zit namelijk in het bestuur van een studentenvereniging, die bij de KvK als stichting is geregistreerd. Misschien dat ik het zo kan spelen dat ik met mijn bankrekening nummer mbv. het uittreksel van die stichting mezelf kan verrijken met een IPaq en een 6310 :)

• Rickbv
Hoe het zit met bevoegdheden omtrent tekenen weet ik niet, maar check mijn vorige post:
Rickbv schreef op 15 augustus 2002 @ 12:55:
2. Het KvK nummer is van een familie lid (ben zelf ook nog
geen 18), maar kan ik dan dat KvK nummer gebruiken op een ander rekening
nummer?
een ander bankrekening geen enklel probleem
Lijkt dus wel te kunnen. Tenminste, volgens GSMstunter, ik zelf ben namelijk bang dat O2 een beetje gaat tegenwerken als je ziet wat er hier allemaal gebeurd :| :/

• Bigs
  • Niet online
Je bent best wel dom als je een bedrijfje begint alleen om deze telefoons te kunnen kopen (en te winkelen bij de Makro natuurlijk :) ). Volgens mij haal je je dan meer op de hals dan je zou willen.

Verwijderd

ik wil gaan bestellen, ik ben overtuigd. eigenlijk allang wel. ik heb al eerder een gratis abbo en telefoon bij gsmstunter bestelt, en alles is perfect geregeld.

het enige probleem is nog het kvk-nummer, ik heb niemand in de omgeving die er een heeft..

en stichting wil ik best oprichten, maar ik zou het fijn vinden als iemand precies kon vertellen wat er bij komt kijken en hoe je het aan moet pakken

• Ralpy
Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 19:40:
ik wil gaan bestellen, ik ben overtuigd. eigenlijk allang wel. ik heb al eerder een gratis abbo en telefoon bij gsmstunter bestelt, en alles is perfect geregeld.

het enige probleem is nog het kvk-nummer, ik heb niemand in de omgeving die er een heeft..

en stichting wil ik best oprichten, maar ik zou het fijn vinden als iemand precies kon vertellen wat er bij komt kijken en hoe je het aan moet pakken
ja, ik wil ook meer info hebben over een stichting of vereniging, wat daar nog meer bij komt kijken

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:28
svdmeer schreef op 15 augustus 2002 @ 18:22:
Je hebt idd geen BTW-nummer nodig, omdat je als eenmansbedrijf toch niet de BTW kunt terugvragen. Dat langskomen van de belastingdienst is naar aanleiding van je inkomsten. Ik vind iedere keer maar weer formuliertjes invullen, een vent van de belastingdienst eventueel over de vloer krijgen e.d. toch wel veel gedoe voor een gratis telefoon.
Hoe kom je daar bij?? Je kan dus echt wel BTW terug vragen als je een eenmanszaak hebt... dit kan ook wanneer je een VOF, een NV of een BV hebt. Als je inkomsten hebt (met je bedrijf) dan bereken je 19% BTW door naar je klanten. Kortom jij ontvangt geld waarvan zoiezo 19% BTW is. Die BTW die O2 aan jou door berekent kan jij weer van de door jou te betalen BTW aftrekken zodat je minder betaald.

Een financieel jaarverslag moet je ook inleveren alleen niet aan het end van het jaar (let op dit moet natuulijk wel overeenstemmen met je eventuele boekhouding)

Als je een stichting opstart hoef je geen BTW te betalen maar kan je het ook niet aftrekken als mensen het door berekenen aan jou!

Mocht je al van plan zijn om het te doen EN de BTW aangiftes inleveren met de bonnentjes van O2 vergeet dan niet dat je je bonnetjes 7 jaar bewaard :) Anders kan je alsnog betalen + rente.

Nog als laatste aanvulling.... je krijgt onwijs veel reclame thuis gestuurd door andere bedrijven aangezien je in het krantje van de KvK komt....

Ik heb zelf me bestelling bij iemand die ik via tweakers heb ontmoet gedaan en die komt zeeer overeen met deze: http://www.gsm.nl/phptest/query_o2.php?key1=585 hier kan je dus ook 1 a 2 abbo`s afsluiten (als je er geen 9 moet...) met de telefoons naar keuze :)

Ik wacht trouwens al 3 weken op me telefoons ;( Iedere dag hoop ik weer dat ze binnenkomen maar helaas. O2 en al de gsm shops hebben het onwijs druk!

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

Mmzz, gelukkig heb ik een oom die belasting accountant is :7
Dat scheelt weer een hoop kopzorgen.

Volgens hem ben ik 'stout' geweest door me aan te melden bij de kvk >:)
'Je moet niet doen alsof je een ondernemer bent als je student bent'
Dan krijg je alleen maar gezeik met de belastingdienst.

Toen vertelde ik m dat ik geen BTW nummer heb aangevraagd.
Gelukkig kalmeerde die daarna wat meer.

Toen het bij het punt kwam waarom ik dan zonodig ingeschreven wilde zijn...
Eehh..., voor school...,
- Oh, om stoer te zijn met een visitekaartje?
Nou eh.. ook voor me telefoon eigenlijk... was wel heel erg goedkoop, kon ik niet laten liggen...
- Oh, en hoe goedkoop is dan wel goedkoop?
Gelukkig het ijs was gebroken :P

Het hele verhaal uitgelegd.
Zegt ie: Zolang je geen BTW nummer hebt aangevraagd hoef je niet echt bang te zijn.
Je kunt nog zoals gewoonlijk gewoon je Tj-biljetje blijven invullen.
Je hoeft ook geen jaarverslag etc te maken, aangezien je geen BTW nummer hebt.

Mocht de belastingdienst alsnog bij me aan de deur kloppen, dan mag ik hem in de arm nemen :)

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ voor me oom >:)

- B.L.A.A.T. -

Verwijderd

Ik zit namelijk in het bestuur van een studentenvereniging, die bij de KvK als stichting is geregistreerd. Misschien dat ik het zo kan spelen dat ik met mijn bankrekening nummer mbv. het uittreksel van die stichting mezelf kan verrijken met een IPaq en een 6310 :)
Zeker te weten dat jij op de Hoogte bent? Denk je nou echt dat al die eenmanszaken geen BTW aftrekken? Dacht het ook, laat je eens voorlichten alvorens te blaten.

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 20:09:
[...]

Zeker te weten dat jij op de Hoogte bent? Denk je nou echt dat al die eenmanszaken geen BTW aftrekken? Dacht het ook, laat je eens voorlichten alvorens te blaten.
En gij zijdet zeker een belastingaccountant?

Zolang je geen BTW nummer hebt aangevraagd, hoef je ook geen jaarverslag in te leveren.
De kvk en de belastingdienst zijn 2 verschillende dingen.
Natuurlijk kunnen eenmanszaken wel belasting aftrekken, maar dat gaat eigenlijk alleen op als je een kleineondernemersregeling (moeilijk woord :P) hebt.
Dat houd weer in dat je minder dan €1345 aan BTW hebt betaald in dat jaar.
Als je minder dan €1883 aan BTW hebt betaald, dan komt er een speciale bereking aan te pas (iets van 2.5 x (€1883 - (BTW-bedrag))).

Maar Rats (zonder dat ik flame) als jij het zo goed weet, waarom heb je het ons dan niet even uitgelegd?
Wij zijn tweakerts, geen belastingaccountants B)

- B.L.A.A.T. -

• wicher|IA
Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 20:09:
[...]

Rats, kun je misschien eens wat vriendelijker doen?

Verwijderd

Nou, dit is natuurlijk afhankelijk van wat zij willen. Bij de SIDN bijvoorbeeld noemen ze "Directeur of gelijkwaardig"..

Op een uitreksel van een eenmanszaak staat: De onderneming wordt gedreven voor rekening van: en deze mag dus tekenen, of er staat Gevolmachtigde(n) met daarbij als bevoegdheid: Volledige volmacht of iets anders (heb er zo geen hier liggen waarop dat voorkomt).

Bij een vereniging staat bij Bevoegdheid van de bestuurder(s): Alleen/zelfstandig bevoegd of Gezamenlijk bevoegd (met andere bestuurders, zie statuten). Dit wijst zichzelf denk ik :) Ik weet niet of het uitmaakt dat er Vereniging met volledige rechtsbevoegdheid als rechtsvorm bij staat en of er andere versies zijn.

Heb zo geen uitreksels liggen die niet van een vereniging of eenmanszaak zijn :( Toch lijkt het mij niets om een bedrijf te starten voor alleen een setje telefoons en abbo's (zoals Bigs ook al meldde).

Ook vertrouw ik zoiets nooit echt (misschien des te meer rede om het toch eens te proberen). Die mensen moeten toch ook ergens hun geld aan verdienen?

• wicher|IA
Als je in het bestuur van je vereniging/stichting zit ben je bevoegd hoor, als ik me niet vergis.

(Hoe heet de hoogste persoon van een stichting eigenlijk? Directeur? Voorzitter?)

Ik twijfel NOG STEEDS, want inderdaad, waar zit nu de winst voor Gsmstunter / O2?

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01-2024
wicher schreef op 15 augustus 2002 @ 22:00:
Als je in het bestuur van je vereniging/stichting zit ben je bevoegd hoor, als ik me niet vergis.

(Hoe heet de hoogste persoon van een stichting eigenlijk? Directeur? Voorzitter?)

Ik twijfel NOG STEEDS, want inderdaad, waar zit nu de winst voor Gsmstunter / O2?
Dat vraag ik me dus ook af, ik heb niet eens de motivatie om er de moeite voor de doen om een kvk te regelen, aangezien ik denk dat er een hele dikke adder ergens zit verstopt, wellicht onder het gras :7
maar goed, da's mijn mening, misschien hebben ze die gadgets heel cheap ingekocht plus een lekkere deal met o2, wie weet.

Iemand al de voorwaarden en/of een contract gezien?

Verwijderd

Als jij er niet op staat heb jij gewoon geen bevoegdheid om te tekenen, het staat er niet voor niets zo duidelijk op, of je nou in het bestuur zit of niet (dat kun je dan ook niet bewijzen).

• wicher|IA
Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 22:25:
[...]

Als jij er niet op staat heb jij gewoon geen bevoegdheid om te tekenen, het staat er niet voor niets zo duidelijk op, of je nou in het bestuur zit of niet (dat kun je dan ook niet bewijzen).
Wat bedoel je nu precies?

Als je in het bestuur zit ben je volgens mij bevoegd, over het algemeen, ik heb het niet over mezelf.

Die vraag over directeur of voorzitter was gewoon offtopic tussendoor.

Verwijderd

ik heb alle info ff naar m'n oom gestuurd (jurist) hij zou er ff naar kijken.

maar zoals al eerder gezegd, ik heb goede ervaringen met gsmstunter, tot nu toe althans.

ik hoop dat dat zo blijft want dit is een hele vette actie, volgens mij om O2 naamsbekendheid te geven.

je kunt reclamespotjes op tv doen (mega duur) of je geeft wat gadgets weg, die toch niets meer waard zijn binnenkort (ipaq --> HP) en waarvan de productiekosten helemaal niet zo hoog zijn.

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

Is trouwens wel lache, op het uittreksel van me eenmanszaak staat:
Aantal werknemers: 0 :+

De enige die wat zou moeten doen ben ik zelf.
Aangezien ik de directeur ben, zijn er dus geen werknemers :).

Ik vraag me af wat ze daar van zeggen.
Wel 6 nummers bestellen, maar geen werknemers hebben...

- B.L.A.A.T. -

Verwijderd

wicher schreef op 15 augustus 2002 @ 22:28:
[...]

Wat bedoel je nu precies?

Als je in het bestuur zit ben je volgens mij bevoegd, over het algemeen, ik heb het niet over mezelf.

Die vraag over directeur of voorzitter was gewoon offtopic tussendoor.
Op een kvk uitreksel (voor verenigingen) staat het bestuur op met daarbij de bevoegdheid van elk bestuurslid. Het is nu maar de vraag of de vereniging waar jij bij zit jou er ook op heeft gezet (ik weet niet hoeveel moeite dat met zich meebrengt)

• djc
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 23:18

djc

Is het bekend of die foons simlockvrij enzo zijn (ie, direct doorverkoopbaar)? In dat geval kan je de kosten van de abo's (mocht het misgaan) ongeveer uit de telefoons halen (een 6310 doet iets van 200, 3310 iets van 100 euro).

Rustacean

• wicher|IA
Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 22:33:
[...]

Op een kvk uitreksel (voor verenigingen) staat het bestuur op met daarbij de bevoegdheid van elk bestuurslid. Het is nu maar de vraag of de vereniging waar jij bij zit jou er ook op heeft gezet (ik weet niet hoeveel moeite dat met zich meebrengt)
Nogmaals, ik heb het niet over mezelf. Ikzelf zit helemaal niet in het bestuur van wat dan ook.
Uit ervaring weet ik echter dat een studentenvereniging dat echt wel goed laat registreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Zow, kheb ook contract met alle gegevens uitgedraait, tis nu wachten op uitreksel van KVK voordat contract kan opsturen :), ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Manuzhai schreef op 15 augustus 2002 @ 22:54:
Is het bekend of die foons simlockvrij enzo zijn (ie, direct doorverkoopbaar)? In dat geval kan je de kosten van de abo's (mocht het misgaan) ongeveer uit de telefoons halen (een 6310 doet iets van 200, 3310 iets van 100 euro).
Is bekend jah -> (staat op hoofdpagina :P)

Ondernemer nieuwe aanbiedingen
Simlock:
Nee

Abonnement:
O2 ondernemer

Aansluitkosten:
GEEN

diverse keuzemogelijkheden: Nokia 6310 /compaq 3870/3850!

Bestel Informatie
Nu ook geen verzendkosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Winst voor O2 -> elke cent die je verbelt, ze hopen dus dat je veel gaat bellen
Winst voor gsmstunter -> voor elke abbo wat ze afsluiten voor O2 krijgen ze veel geld, deel gaat door naar ons, rest houden ze zelf :) -> hoe meer abbo's ze alfsluiten hoe meer geld ze krijgen, daarom proberen ze het zo aantrekkelijk mogenlijk te maken voor ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Bobbert schreef op 16 augustus 2002 @ 00:40:
[...]

Winst voor O2 -> elke cent die je verbelt, ze hopen dus dat je veel gaat bellen
Winst voor gsmstunter -> voor elke abbo wat ze afsluiten voor O2 krijgen ze veel geld, deel gaat door naar ons, rest houden ze zelf :) -> hoe meer abbo's ze alfsluiten hoe meer geld ze krijgen, daarom proberen ze het zo aantrekkelijk mogenlijk te maken voor ons.
Ok Ok ik doe het wel :)

Ik wilde toch al een nieuwe telefoon, en een leuke PDA is ook nooit weg :) Lekker quaken in de trein :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:13
Zo, ik heb alles klaar liggen, Rijbewijs kopie, KVK kopie , ingevuld order :) morgen om 8:00 op te post :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

RaZoRhEaD schreef op 16 augustus 2002 @ 03:37:
Zo, ik heb alles klaar liggen, Rijbewijs kopie, KVK kopie , ingevuld order :) morgen om 8:00 op te post :)
Waarom niet gelijk door de fax?
Werkt net zo goed maar net ff sneller.

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
IPAQ IPAQ IPAQ.... MUST..... HAVE.....IPAQ!

Maandag aangevraagd en ik vind het nu al te lang duren ;)

Ik kan echt niet wachten, moet dat ding hebben! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
GSMStunter.nl net aande telefoon: over een week of 4 komt het pakket :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smackers
  • Niet online
Ik heb net met gsmstunter gebeld. Ze zeiden dat O2 eerst je kredietwaardigheid bekijkt. Op basis daarvan wordt een maximaal aantal abbonementen vastgesteld. Als het aantal abbonementen dat je aanvraagt hoger is dan dat vastgestelde maximum gaat het allemaal niet door.
Je kan dus niet van zoveel acties gebruik maken als je wilt.

Athlon Xp 1700+, Soyo Dragon Plus, 512 MB ddr, Radeon 8500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

DDX

krijg je nog bevestiging dat fax aangekomen is, of is het gewoon maar afwachten ?

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smackers
  • Niet online
DDX schreef op 16 augustus 2002 @ 10:31:
krijg je nog bevestiging dat fax aangekomen is, of is het gewoon maar afwachten ?
Volgens mij is het gewoon afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

Heb ook contact gehad met gsmstunter.
Volgens hun duurt het zowieso +/- 1 week voordat je bestelling in behandeling wordt genomen.
Daarna kan het nog 4 weken duren voordat alles geregeld is met O2.
Dat wordt dus nog even 2 maandjes wachten ;(

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Niet online
O2 controleert dus wel je kreditwaardigheid...jammer, want anders kon je dit idee uitvoeren:

Je registreerd jezelf bij de KvK als telefoonverkoop-bedrijf. Je bedrijf stunt met extreem lage prijzen van mobieltjes. Jaja, de aanbiedingen van deze maand zijn een Nokia 3310 voor 100 Euro, een Nokia 6310 voor 200 Euro en een IPaq voor 300 Euro! Kan het ergens goedkoper? Nee, want je kostprijs is nihil, want je laat de klanten inschrijven op een gadget en aan de hand daarvan schaf je zakelijke O2 abo's staan. Ik denk dat de belastingdienst raar staat te kijken met een winst van bijna 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Laatst online: 21:41
Interessante aanbieding van GSMstunter. Heb al eens vaker naar hun gekeken, maar besloot toen toch maar ergens anders te bestellen.

Maar als dit allemaal echt is, is dit een mega-aanbieding.

6 * O2 abo a 5,95:6 * 5,95 * 12 = 428,40
Aansluitkosten:6 * 0 = 0 :+
Telefoon + iPaq:2 * 0 = 0 :+

Hmm, dan gooi ik m'n O2 simkaart die ik al heb in de 6310, en gooi ik de 6 andere, nieuwe sims in de kast (of ik geef er één aan een freelancer ofzo :) )

Wanneer krijg je dat geld van hun eigenlijk gestort :? Kan misschien wel even duren, en dus moet je voorschieten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net met gsmstunter gebeld. Ze zeiden dat O2 eerst je kredietwaardigheid bekijkt. Op basis daarvan wordt een maximaal aantal abbonementen vastgesteld
op m'n vaders naam (arts) zou ik er dus meerdere kunnen bestellen, en op m'n eigen naam (student) dus misschien wel geen?

hmmz, dat is weer mooi geregeld. m'n vader vertrouwd het toch allemaal niet zo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 12:05:
[...]
hmmz, dat is weer mooi geregeld. m'n vader vertrouwd het toch allemaal niet zo....
Ik ook niet echt...

Zou de actie nog gelden als over 4 weken de eerste hun telefoon binnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smackers
  • Niet online
RobbertC schreef op 16 augustus 2002 @ 12:14:
[...]

Ik ook niet echt...

Zou de actie nog gelden als over 4 weken de eerste hun telefoon binnen krijgen?
Op de site staat dat de actie tot het eind van de maand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfn345
Die kredietwaardigheid, wordt er dan gekeken of je een vast inkomen hebt? Of dat je schulden heb lopen (en dus bekend staat bij BKR tiel)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 12:05:
[...]

op m'n vaders naam (arts) zou ik er dus meerdere kunnen bestellen, en op m'n eigen naam (student) dus misschien wel geen?

Je kan toch niet op je eigen naam, alleen op naam van bedrijf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
RaZoRhEaD schreef op 16 augustus 2002 @ 12:23:
Die kredietwaardigheid, wordt er dan gekeken of je een vast inkomen hebt? Of dat je schulden heb lopen (en dus bekend staat bij BKR tiel)?
Het zijn zakelijke abo's. Een bedrijf krijgt geen vast loon per maand, wat er ook gebeurd. Dus dat kunnen ze niet garanderen.

Ze willen alleen kunnen zien dat je rekeningnummer klopt en ook echt van je bedrijf is, zodat ze altijd iets hebben om schulden op te verhalen.
Op de site staat dat de actie tot het eind van de maand is.
Hmm, dan hebben de eerste tweakers hun spullen nog niet binnen. Dat wordt dus een moeilijke keus :)

Trouwens, wat zou de belastingdienst er van zeggen als ik 7 abo's (ik heb er al een) heb lopen? Ik zou het gewoon uit kunnen leggen toch, lijkt me niks illegaals aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

RobbertC schreef op 16 augustus 2002 @ 12:32:
[...]

Het zijn zakelijke abo's. Een bedrijf krijgt geen vast loon per maand, wat er ook gebeurd. Dus dat kunnen ze niet garanderen.

Ze willen alleen kunnen zien dat je rekeningnummer klopt en ook echt van je bedrijf is, zodat ze altijd iets hebben om schulden op te verhalen.

[...]
Het rekening nummer is van me eigen.
Ik heb er geen speciale rekening voor geopend.
Trouwens bij de kvk hoefde ik ook geen rekeningnummer op te geven.
Hoe willen ze dan controleren of dat rekeningnummer bij me bedrijf hoort?

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
TheFruitNerd schreef op 16 augustus 2002 @ 13:07:
[...]

Het rekening nummer is van me eigen.
Ik heb er geen speciale rekening voor geopend.
Trouwens bij de kvk hoefde ik ook geen rekeningnummer op te geven.
Hoe willen ze dan controleren of dat rekeningnummer bij me bedrijf hoort?
Niet, het gaat ze erom dat je een rekeningnummer opgeeft, en dat die rekening echt bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey fruitnerd heb je je speciaal hiervoor bij kvk ingeschreven?

zoja, als wat? hoe ging het in z'n werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smackers
  • Niet online
RobbertC schreef op 16 augustus 2002 @ 12:32:
[...]

[...]

Hmm, dan hebben de eerste tweakers hun spullen nog niet binnen. Dat wordt dus een moeilijke keus :)

Trouwens, wat zou de belastingdienst er van zeggen als ik 7 abo's (ik heb er al een) heb lopen? Ik zou het gewoon uit kunnen leggen toch, lijkt me niks illegaals aan.
Hoe weet de belastingdienst dan dat je 7 abo's neemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
Smackers schreef op 16 augustus 2002 @ 13:36:
[...]

Hoe weet de belastingdienst dan dat je 7 abo's neemt?
Stel dat je uitgepikt wordt om je boekhouding te laten inzien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 13:18:
hey fruitnerd heb je je speciaal hiervoor bij kvk ingeschreven?

zoja, als wat? hoe ging het in z'n werk?
Eerst moet je even naar de site van de kvk gaan.
Daar moet je goed doorlezen wat je moet doen.
Zie ook mijn post een paar bladen geleden.
Als ik alles even op een rijtje zet komt het neer op het volgende:
- Inschrijving kvk a ~€45 (zie ook hier)
- Jaarlijkse BTW a ~€70 (tenzij die afgetrokken kan worden, zie ook hier en hier)
- Uittreksel van kvk a ~€10 (zie hier, krijg je niet direct erbij, moet je extra voor betalen)
RobbertC schreef op 16 augustus 2002 @ 13:41:
[...]

Stel dat je uitgepikt wordt om je boekhouding te laten inzien...
Als je geen BTW nummer hebt aangevraagd, gebeurt dat ook niet.
Dus zorg ervoor dat je geen BTW nummer aanvraagt, anders krijg je een beetje stront aan de knikker.
Tenzij je van plan bent om een zaak op te zetten.

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
TheFruitNerd schreef op 16 augustus 2002 @ 13:49:
Als je geen BTW nummer hebt aangevraagd, gebeurt dat ook niet.
Dus zorg ervoor dat je geen BTW nummer aanvraagt, anders krijg je een beetje stront aan de knikker.
Tenzij je van plan bent om een zaak op te zetten.
Ik heb al een zaak, en maak gewoon omzet enzo. Daarom ben ik extra voorzichtig hiermee, ik wil geen gezeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

Sja, ik weet het niet. Ik denk dat je er in principe weinig problemen mee zult krijgen.
Althans niet met de belastingdienst.
Als jij zakelijk wilt bellen via O2 dan ben je daar toch vrij in?
Of zie ik dat verkeerd?
Het enige zou kunnen zijn dat het als prive gebruik gerekend moet worden.
Maar ik weet er te weinig vanaf om je goede info te verstrekken.
Je zou evt contact kunnen opnemen met de bd... :P

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Wat kan het de belastingdienst nou schelen hoeveel abonnementen jij hebt openstaan? Dat gaat ze helemaal niets aan. Zolang jij niet met 0 werknemers van 7 abonnementen de BTW terugvraagd... gewoon zelf die BTW betalen (krijg je toch al terug van Gsmstunter).

Sowieso is er NIETS illegaals aan voor 1 persoon 7 abonnementen te nemen, dat moet je toch lekker zelf weten? (En al WAS het illegaal, wat het dus niet is, de belastingdienst is er voor de belasting, niet om creatief maar legaal handelen met andere bedrijven op te sporen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
wicher schreef op 16 augustus 2002 @ 13:56:
Wat kan het de belastingdienst nou schelen hoeveel abonnementen jij hebt openstaan? Dat gaat ze helemaal niets aan. Zolang jij niet met 0 werknemers van 7 abonnementen de BTW terugvraagd... gewoon zelf die BTW betalen (krijg je toch al terug van Gsmstunter).

Sowieso is er NIETS illegaals aan voor 1 persoon 7 abonnementen te nemen, dat moet je toch lekker zelf weten? (En al WAS het illegaal, wat het dus niet is, de belastingdienst is er voor de belasting, niet om creatief maar legaal handelen met andere bedrijven op te sporen.
Daar heb je gelijk in :)

Ik wacht nog even af voor eventuele addertjes onder het gras, en dan bestel ik het waarschijnlijk ook. Zo'n iPaq is leuk speelgoed, ook al is het maar als MP3-speler :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

wicher schreef op 16 augustus 2002 @ 13:56:

Juist!
We moeten 2 dingen uit elkaar houden.
De bd is voor de belasting en niet voor je telefoon.
Als jij verkeerd BTW gaat zitten aftrekken, dan heb je een probleem.
Anders volgens mij niet.

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Zijn er eigenlijk al mensen die iets binnen hebben ? Abonnement of apparatuur ? Want ik heb nog niemand gesproken daarover, wel tientallen mensen die al besteld hebben ( Waaronder ikke zelf ).

Kan me eigenlijk nog steeds niet voorstellen dat ik die spullen krijg. Het is en blijft volgens mij te mooi om waar te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorg
  • Laatst online: 22:28
die aktie bestaat trouwens al een maand of 2.... en ze verlengen em iedere keer weer (bij gsm.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die aktie bestaat trouwens al een maand of 2.... en ze verlengen em iedere keer weer (bij gsm.nl)
ze zullen ipaq's en carkits groots ingekocht hebben, die moeten ze nu kwijt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smackers
  • Niet online
Zorg schreef op 16 augustus 2002 @ 20:31:
Die actie van gsm.nl is idd al vaak verlengt. Maar dit is toch een hele andere actie. Je kan er dus niet vanuit gaan dat ze deze actie ook zullen verlengen. Die iPaqs zullen vast snel op zijn.
Ik heb vanmorgen besteld en nou maar hopen dat ik kredietwaardig genoeg ben voor 9 abbo's. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
  • Laatst online: 29-08 22:37
* Klovan werkt bij een eenmanszaak, en hopelijk kan die een aantal van die dingen bestellen :)

kan ik ook lekker werken met een IPAQ en lekker gratis bellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
BaSsDruM schreef op 15 augustus 2002 @ 15:07:
Ok, het wordt alleen maar mooier :)

http://www.compaq.nl/ipaqactie/

Degene die tussen nu en 30 september een ipaq 3870 koopt, krijgt van compaq 100 euro teruggestort op je bankrekening! Enige voorwaarde is dat je een aankoopbewijs kan tonen.

Net contact gehad met gsmstunter.nl en bij de ipaq zit gewoon een aankoopbewijs en het is gewoon een nederlands model (dus geen import versie ofzo).

....
Heb dat ook nog even gevraagd voor de zekerheid, en dit is wat ik terug kreeg:
"U kunt helaas geen gebruik maken van de compaq actie."

Dussss, de vraag is dan ook, waarom niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djazete

djazete

steel

hmm. dat zou toch raar zijn? als je een aankoop factuur hebt is het toch ok??
ben benieuwd waarom het nie tzou kunnen. vreemd vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
Sta op het punt om de bestelling door te faxen.

Heb overigens wel wat 'addertjes onder het gras' gevonden:

- €11,34 verzendkosten (onder rembours). 100% gratis is het dan niet meer, maar goed, dat is niet zo erg.

- Uit de Algemene Voorwaarden van GSMstunter:
Wij zijn bevoegd de overeengekomen prijzen op grond van stijging van onze kosten te verhogen.
Met het excuus dat de inkoopprijs van bijvoorbeeld de iPaq gestegen is, kunnen ze je flink na*ien.

- Uit de Algemene Voorwaarden van O2:
O2 is gerechtigd de tarieven voor de Dienst te wijzigen
Standaard zinnetje natuurlijk in AV, maar toch... Een prijsstijging van 5% per maand, bij 6 of 9 abo's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitBit3r
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-03 08:13

BitBit3r

Lid

Hrmz, ik weet echt niet wat ik moet doen...
M'n geweten zegt natuurlijk dat er iets niet aan klopt of dat het in ieder geval een erg rare/bijzondere aanbieding is, waar natuurlijk iedereen misbruik van gaat maken.
Aan de andere kant, als het allemaal goed gaat... Dan sla ik mezelf, als ik het niet doe, hard voor m'n kop |:(

Wat er ook gebeuren moogh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
BitBit3r schreef op 17 augustus 2002 @ 14:41:
Hrmz, ik weet echt niet wat ik moet doen...
M'n geweten zegt natuurlijk dat er iets niet aan klopt of dat het in ieder geval een erg rare/bijzondere aanbieding is, waar natuurlijk iedereen misbruik van gaat maken.
Aan de andere kant, als het allemaal goed gaat... Dan sla ik mezelf, als ik het niet doe, hard voor m'n kop |:(
Same problem here. Maar hey, wie niet waagt, wie niet wint. En zonder een gokje kom je ook nergens in je leven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralpy
RobbertC schreef op 17 augustus 2002 @ 14:44:
[...]

Same problem here. Maar hey, wie niet waagt, wie niet wint. En zonder een gokje kom je ook nergens in je leven :)
ja, ik ga dat gokje ook maar nemen. Ga me maandag inschrijven bij KvK, want ik zie er toch wel handel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Ik denk wel dat het allemaal wel betrouwbaar is enzo, dat is het probleem bij mij niet. Waar ik meer over inzit is al die administratieve zooi. Het begint al bij KvK nummer + uittreksel, daarna nog eens kijken wanneer je je pakketje nou eigenlijk thuisgezonden krijgt, daarna kijken of je het geld teruggestort krijgt en of dat wel klopt, daarna of O2 het allemaal wel goed doet en er niet teveel afhaalt. Pfff, nog een heel gedoe eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
Rickbv schreef op 17 augustus 2002 @ 14:52:
Het begint al bij KvK nummer + uittreksel
Tja, het is voor ondernemers. Dat er hier Tweakers zijn die speciaal daarvoor een bedrijf starten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Ja, gelukkig heeft moeders hier al zo'n nummer, anders was ik er zeker al niet aanbegonnen. Maar je moet wel weer een uittreksel hebben die weer minder oud is dan een half jaar. Het is zo'n geregel als je alles bij elkaar optelt.

Maar de vraag is dus; krijg je er wel een aankoopbon bij etc? En wat staat er dan op: Compaq iPaq 3850 0 EUR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitBit3r
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-03 08:13

BitBit3r

Lid

Rickbv schreef op 17 augustus 2002 @ 15:03:
Ja, gelukkig heeft moeders hier al zo'n nummer, anders was ik er zeker al niet aanbegonnen. Maar je moet wel weer een uittreksel hebben die weer minder oud is dan een half jaar. Het is zo'n geregel als je alles bij elkaar optelt.

Maar de vraag is dus; krijg je er wel een aankoopbon bij etc? En wat staat er dan op: Compaq iPaq 3850 0 EUR
Vraag het ze zou ik zeggen...

Wat er ook gebeuren moogh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djazete

djazete

steel

RobbertC schreef op 17 augustus 2002 @ 14:03:
Sta op het punt om de bestelling door te faxen.

Heb overigens wel wat 'addertjes onder het gras' gevonden:

- €11,34 verzendkosten (onder rembours). 100% gratis is het dan niet meer, maar goed, dat is niet zo erg.
volgens mij zijn er voor deze actie ook geen verzend kosten. dat stond iig op de frontpage bij deze actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

RobbertC schreef op 17 augustus 2002 @ 14:03:
- Uit de Algemene Voorwaarden van O2:

[...]

Standaard zinnetje natuurlijk in AV, maar toch... Een prijsstijging van 5% per maand, bij 6 of 9 abo's...
Hehe ze mogen idd tarief verhogen.... alleen mag jij dan OPZEGGEN! >:) ook na 1 maand dus al, als O2 iets aan de algemene voorwaarde veranderd dan heb je 2 keuze's, gewoon accepteren of niet accepteren en abbo's opzeggen (dat mag dan legaal binnen het jaar)

Dit is al keer eerder gebeurt bij vorige actie van gsmstunter, toen kreeg je abbo 12 maanden vergoed, maar na 1 maand verhoogde ze het tarief, dus sommige tweakers zeiden meteen abbo op -> 12 maanden geld gekregen, 1 betaald >:) helemaal lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Rickbv schreef op 17 augustus 2002 @ 15:03:

Zo'n uitreksel kun je zo halen, kost een paar tientjes maar ze printen het zo voor je uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
Weet iemand trouwens of je ook bij deze abbo's standaard 1 mb DATA GPRS krijgt ?

Ik kan dat nergens terug vinden, dan kun je mooi met 9 abbo's 9 mb gprs'en, dat is ruim voldoende voor wat msn en krantje lezen. En natuurlijk tweakers checken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djazete

djazete

steel

mja idd.. zou niet gek wezen.. betaal je met gprs eigenlijk naast je datakosten ook nog tel. tikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

Zie hier!
Gratis 1MB GPRS per nummer per maand.

Mocht dat niet geloofwaardig genoeg zijn, dan kun je even contact opnemen met O2 zelf.
Heb ik ook gedaan, volgens hun krijg je dus 1MB GPRS gratis per nummer per maand.

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
Super, dat is harstikke mooi...nu maar even afwachten tot de hele bende binnenkomt. Hopelijk duurt dat niet lang meer ;)

Toch wel een mooie combinatie hoor zo'n 3870+6310...overal lekker msn'en met je ipaq zonder dat onhandige infra rood of kabels. Je moet alleen om de zoveel tijd je sim kaartje verwisselen wil je weer een MB'tje extra :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Hmmm lang zal het nog wel duren denk ik, weekje of 6 zou ik niet van opkijken.

Mijn bestelling gaat vandaag ook de deur uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smackers
  • Niet online
Bobbert schreef op 18 augustus 2002 @ 13:57:
Hmmm lang zal het nog wel duren denk ik, weekje of 6 zou ik niet van opkijken.

Mijn bestelling gaat vandaag ook de deur uit :D
Op de site staat dat je de bestelling binnen 3 werkdagen binnen hebt. Toch denk ik dat het bij deze actie wel eens 3 weken of nog langer kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfn345
Ik heb mijn sihit ook opgestuurd, alleen nog nix gehoord :) hoop zo dat het doorgaat.. dit zou gewoon prachtig zijn!!

PS: Ik heb al eerder 2 abonnementen bij Gsmstunter besteld en dat is netjes afgehandeld, dus ik heb nog steeds vertrouwen in gsmstunter. Het enige dat mis zou kunnen gaan aan deze aanbieding is denk ik dat O2 de bedrijven gaat checken (hoe weet ik niet) en dat het dan niet doorgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

Ik heb gisteren bericht gekregen dat het naar O2 is gegaan :)
Das heel mooi.
Hopelijk krijg ik snel bericht over het hoe en wat van O2.

- B.L.A.A.T. -

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.