He thefruitnerd, hoe lang geleden heb jij alle spullen opgestuurd ? Want normaal sturen ze geen bevestiging begreep ik van Gsmstunter. En wat stond er in die bevestiging ?
3 werkdagen ja?Smackers schreef op 18 augustus 2002 @ 14:02:
[...]
Op de site staat dat je de bestelling binnen 3 werkdagen binnen hebt. Toch denk ik dat het bij deze actie wel eens 3 weken of nog langer kan zijn.
Heb geen bevestiging gekregen, maar ik had een mailtje gestuurd om te vragen of ze m'n fax goed door hadden gekregen.frankvanhoesel schreef op 18 augustus 2002 @ 17:23:
He thefruitnerd, hoe lang geleden heb jij alle spullen opgestuurd ? Want normaal sturen ze geen bevestiging begreep ik van Gsmstunter. En wat stond er in die bevestiging ?
Dat hadden ze en ze hadden m in verwerking genomen
- B.L.A.A.T. -
ik vind dit een beetje rieken naar een laatste stuiptrekking van een faillietgaand bedrfijf.
Als je nagaat; er zijn andere bedrijven die je gewoon cash geven bij zo'n O2 abbo, maar dat is rond de €100 per abbo. Hoe kan gsmstunter dan voor 6 abbo's je een complete Ipaq en stuff betalen
Als je nagaat; er zijn andere bedrijven die je gewoon cash geven bij zo'n O2 abbo, maar dat is rond de €100 per abbo. Hoe kan gsmstunter dan voor 6 abbo's je een complete Ipaq en stuff betalen
Verwijderd
als je op 't forum van telecomvergelijker.nl kijkt staat er een thread over de O2-aanbiedingen bij gsmstunter staan er enge posts over de belastingdienst die achter ze aan zou zitten...
het zal vast onzin zijn, maar stel je voor...
kun je daar een link van plaatsen ofzo? want ik kan het zo echt niet vinden op die site.Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 21:18:
als je op 't forum van telecomvergelijker.nl kijkt staat er een thread over de O2-aanbiedingen bij gsmstunter staan er enge posts over de belastingdienst die achter ze aan zou zitten...
frankvanhoesel schreef op 18 augustus 2002 @ 12:25 Op de website van TV:
En als laatste lijkt het mij handig voor Gsmstunter.nl(coen dacht ik) om ook even op [rml][ gsmstunter.nl] Gratis iPaq 3870 + Nokia 6310 + ...[/rml] te kijken en te reageren, want daar wordt ook flink gespeculeerd over de aanbieding. Misschien dat daar ook wat vragen beantwoord kunnen worden, werkt in beider voordeel, meer bestellingen voor jullie, en meer duidelijkheid voor de klanten(waaronder ikke trouwens ook )
Niet dat ik twijfel hoor, bestelling gaat morgen de deur uit
hmm.. ik heb het nog niet helemaal gelezen, maar met de belastingdienst heb ik dan helemaal niets te maken, want ik vraag geen BTWnummer aan, alleen een KvK nummer. Maar zal het eens allemaal lezen op mijn gemak.Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 22:02:
http://www.telecomvergeli...d=591&minimum_rating=-100
Maar is vast onzin... hoop ik
Verwijderd
De belastingdienst zou achter gsmstunter aanzitten, niet achter hun klanten ofzo..Ralpy schreef op 18 augustus 2002 @ 22:22:
[...]
hmm.. ik heb het nog niet helemaal gelezen, maar met de belastingdienst heb ik dan helemaal niets te maken, want ik vraag geen BTWnummer aan, alleen een KvK nummer. Maar zal het eens allemaal lezen op mijn gemak.
En dat zou theoretisch kunnen betekenen dat gsmstunter door de financiele gevolgen daarvan de toestellen en bonussen niet kan leveren c.q. betalen, maar dat zijn allemaal slechts speculaties en ik heb er zelf alle vertrouwen in en verwacht over een paar weken dan ook gewoon de apparaten bij de post
Verwijderd
Ik was ook net op zoek naar een nieuw (evt. goedkoop) mobieltje. Met de subsidies van www.gsmshop.nl heb je een redelijk gratis O2 bel & SMS abo. Enig "probleem" was nog het mobieltje... Handig dat ik op zo'n moment een paar leuke threads op GoT lees...
Nog handiger dat er een KvK nummer in huis rondslingert... Once again...tnx GoT
trouwens ook reden waarom pocketpc/nokia zo goedkoop zijn
het zijn allemaal oude modellen
dus ik denk dat gsmstunter ze ergens goedkoop heeft ingekocht
als je nu naar een winkel gaat om een nieuwe te kopen, koop je nml de nieuwe versie (compaq 39xx en nokia 6310i)
als je nu naar een winkel gaat om een nieuwe te kopen, koop je nml de nieuwe versie (compaq 39xx en nokia 6310i)
Verwijderd
Ja, k, ik hoef ook niet per se een pda en x abo's. Foontje en 1 abo vind ik genoeg... Daarom in dat andere topic wat gerekend...
Verwijderd
een goede verklaring voor hoe ze dit allemaal rondbreien natuurlijk. als ze overal de nieuwste modellen van hadden was dit nooit te doen.trouwens ook reden waarom pocketpc/nokia zo goedkoop zijn
van die oude modellen moet men af --> worden voor een bodemprijs op de kop getikt en op deze manier op de markt gebracht.
dinsdag kan ik m'n kvk-nummer aanvragen en gaat dus ook meteen de bestelling de deur uit
Ik heb het idee dat de 6310 echt niet een oud model is..
De 6310i ondersteunt Java, da's het enige verschil met de 6310. Niet iedereen heeft dat nodig en niet idereen wil daar 100 Euro voor bij leggen.
De 6310i ondersteunt Java, da's het enige verschil met de 6310. Niet iedereen heeft dat nodig en niet idereen wil daar 100 Euro voor bij leggen.
Niet helemaal waar wat jullei zeggen, de 6310 is niet een ouder model dan de 6310i, het verschil zit hem erin dat de 6310i een triband toestel is en de 6310 is dat niet, verder ondersteunt de 6310i java programma en de 6310 niet.Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 23:49:
[...]
een goede verklaring voor hoe ze dit allemaal rondbreien natuurlijk. als ze overal de nieuwste modellen van hadden was dit nooit te doen.
van die oude modellen moet men af --> worden voor een bodemprijs op de kop getikt en op deze manier op de markt gebracht.
dinsdag kan ik m'n kvk-nummer aanvragen en gaat dus ook meteen de bestelling de deur uit
Wat ebtreft de Ipaq de Ipaq 3970 is net uit, maar er zijn op dit momemnt nog maar weinig voordelen van een 3970 boven een 3870, verourd ja en nee dus.
Ik kan neit aan een kvk nummer komen anders deed ik het gelijk.
Verwijderd
start je eigen bedrijf op... laten we zeggen een webdesign bedrijf. ze stellen verder geen moeilijke vragen ofzow bij het oprichten van een eenmanszaak. als je naar de kvk toegaat kun je je meteen inschrijven en je krijgt ook meteen een uittreksel mee.Ik kan neit aan een kvk nummer komen anders deed ik het gelijk.
ff een vraag tussendoor hier: wat bestellen jullie eigenlijk?
-9abo's + 3850
-6 abo's + 3870
Want ik had verwacht dat iedereen die 9abo's ging scoren, maar ik zie iedereen het maar over 6 abo's + 3870 hebben. Het enige verschil is Bluetooth toch?
-9abo's + 3850
-6 abo's + 3870
Want ik had verwacht dat iedereen die 9abo's ging scoren, maar ik zie iedereen het maar over 6 abo's + 3870 hebben. Het enige verschil is Bluetooth toch?
Ik heb 6 abo's besteld. Ik heb toch niks aan 3 carkits en 2 extra 3310's. Ik heb liever iets minder risico (scheelt toch 3 abo's) en een betere iPaqRickbv schreef op 19 augustus 2002 @ 13:04:
-9abo's + 3850
-6 abo's + 3870
De meeste mensen vinden vooral de iPAQ interessant, en de 3310's niet zo, dus dan nemen ze liever minder risico met 6 ipv 9 abo's.Rickbv schreef op 19 augustus 2002 @ 13:04:
-9abo's + 3850
-6 abo's + 3870
Edit _______________________________________
Hoe kan ik die post van RobbertC hierboven hebben gemist? Deze is nu een beetje een dubbelpost..
6 abbonementen, redenen zie wicher en RobbertCRickbv schreef op 19 augustus 2002 @ 13:04:
-9abo's + 3850
-6 abo's + 3870
Verwijderd
Bovendien is de bluetooth functionaliteit van de 3870 erg leuk i.c.m. de nokia 6310 die ook bluetooth heeft
Ik ben vanmiddag even naar de KvK geweest en heb me ook laten inschrijven. Volgens mij doen die helemaal nergens moeilijk over. Al zeg je dat je een bedrijf wil beginnen dat dildo's naar het verre oosten wil sturen zullen ze het zo invullen.
Het koste me iets van 59 euro nogwa.. en zat ook meteen uitreksel bij.
Ik heb gezegd dat ik een internetdomeinregistratie gbedrijf wil beginnnen(want volgens mij kun je alleen domeinen echt op je naam zetten als je bij de KvK bent ingeschreven, dat was anders mijn verhaal geweest)
Ik heb het ook ff over de belastingdienst met hem gehad, hij zei dat de belastingdiest wel de lijst doorkijkt van nieuwe bedrijven en dan misschien gaat kijken. Maarja, geen omzet, dan valt er ook niets te halen. Hij zei ook dat ik me daar niet zo druk om moest maken.
Het koste me iets van 59 euro nogwa.. en zat ook meteen uitreksel bij.
Ik heb gezegd dat ik een internetdomeinregistratie gbedrijf wil beginnnen(want volgens mij kun je alleen domeinen echt op je naam zetten als je bij de KvK bent ingeschreven, dat was anders mijn verhaal geweest)
Ik heb het ook ff over de belastingdienst met hem gehad, hij zei dat de belastingdiest wel de lijst doorkijkt van nieuwe bedrijven en dan misschien gaat kijken. Maarja, geen omzet, dan valt er ook niets te halen. Hij zei ook dat ik me daar niet zo druk om moest maken.
Ik heb vanmiddag mijn aanvraag voor het O2-ondernemersabonnement ingediend, en er werd niet gevraagd naar een bankafschrift en KvK-uittreksel. Let wel: ik heb rechtstreeks bij de O2-shop besteld, misschien dat dat scheelt.
Men zei erbij dat het 10 tot 15 werkdagen zou gaan duren, maar dat het vaak sneller ging... Blijkbaar behandelen ze de aanvragen die rechtstreeks bij O2 binnenkomen met voorrang? Daar verdienen ze natuurlijk wel meer aan
Men zei erbij dat het 10 tot 15 werkdagen zou gaan duren, maar dat het vaak sneller ging... Blijkbaar behandelen ze de aanvragen die rechtstreeks bij O2 binnenkomen met voorrang? Daar verdienen ze natuurlijk wel meer aan
Ik niet, maar ik heb er wel eentjeTheFruitNerd schreef op 15 augustus 2002 @ 21:03:
[...]
En gij zijdet zeker een belastingaccountant?
Het klopt niet helemaal wat je zegt: over de meeste inkomsten en uitgaven van een onderneming wordt BTW berekend (meestal 19%, soms ook 6%). BTW die je als onderneming betaalt kun je terugkrijgen van de Belastingdienst, BTW die je je klanten in rekening brengt moet je afdragen. Het bedrag dat je terugkrijgt mag je bij de aangifte aftrekken van het bedrag dat je moet afdragen.Zolang je geen BTW nummer hebt aangevraagd, hoef je ook geen jaarverslag in te leveren.
De kvk en de belastingdienst zijn 2 verschillende dingen.
Natuurlijk kunnen eenmanszaken wel belasting aftrekken, maar dat gaat eigenlijk alleen op als je een kleineondernemersregeling (moeilijk woord) hebt.
Dat houd weer in dat je minder dan €1345 aan BTW hebt betaald in dat jaar.
Als je minder dan €1883 aan BTW hebt betaald, dan komt er een speciale bereking aan te pas (iets van 2.5 x (€1883 - (BTW-bedrag))).
Als je nu over een heel jaar bezien maar een klein bedrag aan BTW hoeft af te dragen, kun je gebruik maken van de kleineondernemingsregeling. Als je daarvoor in aanmerking komt, hoef je minder (of soms zelfs geen) BTW te betalen.
Het is dus wel zo dat je BTW moet afdragen, maar dat kun je dan (achteraf) in sommige gevallen terugkrijgen.
Voor dit alles geldt natuurlijk wel dat de Belastingdienst je als ondernemer moet zien, en met een KvK-inschrijving om goedkoop aan wat telefoontjes te komen zal dat wel niet het geval zijn
ehm maar patman, als jij direct bij de o2 shop besteld, dan heb je toch nix aan deze actie??
Nee klopt, maar ik las dat het in sommige gevallen 4 weken zou duren voordat O2 alles in orde heeft. Dat hoeft dus helemaal niet, vandaar dat ik even post 
* PatMan heeft vanmiddag twee eenvoudige S45's besteld
* PatMan heeft vanmiddag twee eenvoudige S45's besteld
Heb trouwens nu ook een bevestiging gekregen van Gsmstunter dat mijn aanbieding in behandeling is genomen, en verwachte levertijd is 2 a 3 weken ! Zeer nette service tot nu toe moet ik zeggen!
Ik heb ook vernomen dat mijn bestelling in behandeling is genomen
Gewoon ff navragen...gaat niet automatisch
Verwijderd
hmm.. dat kost ze natuurlijk tijd die ze eigenlijk beter kunnen gebruiken om aanvragen te verwerken
das een moreel dilemma
Ik heb ook vandaag maar besteld, toch maar 9abo's. Die 3310's kan je nog wel aardig verkopen aan een stel BrEezAh sletjes ofzo
6310 vind ik trouwens ook niet echt mooi, en tis jammer dat ik net een siemens S45 heb gekocht -> 6310 wordt ook verkocht 
Toch benieuwd hoe dit af zal lopen, zal die gasten ook es mailen of m'n bestelling door is gekomen...
Toch benieuwd hoe dit af zal lopen, zal die gasten ook es mailen of m'n bestelling door is gekomen...
Mag ik eens vragen, degenen die de 6310 willen verkopen... Hoeveel denk je ervoor te vangen ? Oftewel: wat is die waard ?
Trying to establish voice contact... please yell into keyboard.
In de pricewatch staat hij voor €275,--. Ik denk toch wel dat je er €200 voor kan vragen.Biedzjee schreef op 20 augustus 2002 @ 09:29:
Mag ik eens vragen, degenen die de 6310 willen verkopen... Hoeveel denk je ervoor te vangen ? Oftewel: wat is die waard ?
Athlon Xp 1700+, Soyo Dragon Plus, 512 MB ddr, Radeon 8500
ZIjn er nu kosten aan verbonden, of is alles gratis ? In eerste instantie dacht ik dat je die abo's moest betalen (6 of 9 x 5,00), maar nu lees ik weer dat je dat teruggestort krijgt en dus per saldo niets kwijt bent. 
Ikke heb even last van dat verhaaltje met die bomen en dat bos geloof ik...
Je krijg die abo's idd terug gestort. Het enige wat je hoeft te betalen zijn de verzendkosten.Biedzjee schreef op 20 augustus 2002 @ 11:04:
ZIjn er nu kosten aan verbonden, of is alles gratis ? In eerste instantie dacht ik dat je die abo's moest betalen (6 of 9 x 5,00), maar nu lees ik weer dat je dat teruggestort krijgt en dus per saldo niets kwijt bent.
binnen hoe lang kreeg je die bevestiging en via welk middel? (email lijkt me, maar je weet 't niet)frankvanhoesel schreef op 19 augustus 2002 @ 19:43:
Heb trouwens nu ook een bevestiging gekregen van Gsmstunter dat mijn aanbieding in behandeling is genomen, en verwachte levertijd is 2 a 3 weken ! Zeer nette service tot nu toe moet ik zeggen!
k Heb ook het sixpack besteld...
Net de 6 abo's aanbieding besteld.....alleen weet ik niet of ik geaccepteerd wordt.
Tijdje terug had ik een aanvraag gedaan bij Talkline als particulier voor een vodafone abo, ik werd toen geweigerd wegens kredietwaardigheid. Bleek dat ik een rekening open had staan bij een provider van 15 gulden, dat was opgelopen tot 586 gulden, met deurwaarderskosten, adminikosten....echt klote.
Is inmiddels wel voldaan, maar ik sta wel geregistreerd....hoop dat ze daar geen probleem van maken, ik heb nu toch voor het bedrijf genomen, dus dat is denk ik gescheiden.
Tijdje terug had ik een aanvraag gedaan bij Talkline als particulier voor een vodafone abo, ik werd toen geweigerd wegens kredietwaardigheid. Bleek dat ik een rekening open had staan bij een provider van 15 gulden, dat was opgelopen tot 586 gulden, met deurwaarderskosten, adminikosten....echt klote.
Is inmiddels wel voldaan, maar ik sta wel geregistreerd....hoop dat ze daar geen probleem van maken, ik heb nu toch voor het bedrijf genomen, dus dat is denk ik gescheiden.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ik ben toch benieuwd of O2 akkoord gaat met het aansluiten van 6 abo's bij een bedrijf dat maximaal een week bestaat. Ik zou het zelf, als ondernemer, niet doen namelijk. Geen krediet verleden en dus ook weinig zekerheid.
We zullen zien, zullen we dan maar zeggen.
BVD MVG VDL
Ik ben ook benieuwd, ik heb 9 abbo's besteld op EENMANSbedrijf dat toen nog maar een paar uur bestond.VDL schreef op 20 augustus 2002 @ 18:15:
Ik ben toch benieuwd of O2 akkoord gaat met het aansluiten van 6 abo's bij een bedrijf dat maximaal een week bestaat. Ik zou het zelf, als ondernemer, niet doen namelijk. Geen krediet verleden en dus ook weinig zekerheid.
eenmanszaak kan ook meerdere werknemers in dienst hebben voor zover ik weet...
Idd, dan ben je zelf eigenaar
Is er al iemand die die spullen binnen heeft ? Denk het niet, want anders was er vast al iemand geweest die dat had gemeld
M'n pa is die algemene voorwaarden aan het lezen van de site. Als die kloppen waarschijnlijk een iPaq 3850 voor mij, een 6310 voor me pa met het KvK nummer en natuurlijk ook de carkit en de 3310's verpatsen
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Verwijderd
Is er toevallig niet iemand die een abo'tje over heeft na zoon actie
ik kan er namelijk nog wel een gebruiken.
Ja, en de ander zeker betalen voor jou
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Dus je belt alleen naar O2 abbo's ? Want alleen daar gelden die 60 uur voor. En als je nou veel belt naar het buitenland ? Voordat iemand er achter is heeft het hem al 100en euro's gekost. Kan je met vrienden doen, maar niet met vreemden.Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 19:57:
[...]
Tuurlijk niet, ik zal natuurlijk binnen de gestelde belminuten/dataverkeer blijven !
Ecodan warmtepomp
En 60 uur bellen per abbo naar mensen op het O2 netwerk.Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 20:02:
je krijgt geen belminuten. je krijgt alleen 1 meg dataverkeer voor gprs
Ecodan warmtepomp
Toch niet bij de eerste 2 sims ?
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
Het gaat me vooral om het GPRS. Maar ik geef toe dat het een rare gunst is voor een vreemdeJT schreef op 20 augustus 2002 @ 20:00:
[...]
Dus je belt alleen naar O2 abbo's ? Want alleen daar gelden die 60 uur voor. En als je nou veel belt naar het buitenland ? Voordat iemand er achter is heeft het hem al 100en euro's gekost. Kan je met vrienden doen, maar niet met vreemden.
Verwijderd
hyphylus: je kan er wel eentje van me krijgen hoor alst doorgaat. we zetten gewoon ff zwart op wit dat je onder die ene mb blijft en dat je daarboven de kosten gewoon betaalt ofzo
Hoef je ook niet te betalen, staat op de site....Smackers schreef op 20 augustus 2002 @ 11:08:
[...]
Je krijg die abo's idd terug gestort. Het enige wat je hoeft te betalen zijn de verzendkosten.
Damn lezen blijft een kunst heh.JT schreef op 20 augustus 2002 @ 20:15:
Toch niet bij de eerste 2 sims ?
Je krijg alleen 1 mb per abbo. Verders niks. Daarnaast kan je officezone afsluiten, maar dat moet dan meteen voor ALLE abbo's, de eerste 2 krijg je dan gratis ja
Ja, idd, voor sommige mensen is lezen nou eenmaal moeilijk...sorry
Morgen maar is ff de 6310 + 3870 binnen halen
Ik vind dat Bluetooth toch wel handig 
Wanneer krijg je eigenlijk je abbo geld terug ?
Morgen maar is ff de 6310 + 3870 binnen halen
Wanneer krijg je eigenlijk je abbo geld terug ?
Ecodan warmtepomp
Ik dacht dat op de site van GSMstunter 6weken stondJT schreef op 20 augustus 2002 @ 20:52:Wanneer krijg je eigenlijk je abbo geld terug ?
zeker...JT schreef op 20 augustus 2002 @ 20:52:Ja, idd, voor sommige mensen is lezen nou eenmaal moeilijk...sorry
Ik kan het ff niet vinden op de site
Elke 6 weken na een maand factuur of na 6 weken van afsluiting van het contract het hele bedrag ?
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
Is goed ! Alvast bedanktVerwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 20:19:
hyphylus: je kan er wel eentje van me krijgen hoor alst doorgaat. we zetten gewoon ff zwart op wit dat je onder die ene mb blijft en dat je daarboven de kosten gewoon betaalt ofzo
Sommige mensen zijn te goed voor deze wereld
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
Heeft er nu al iemand spullen binnen van hun? Ik heb ze ook al gemaild voor extra info, maar ik krijg niks terug.
En met hun I-mode actie, zou je daar ook een ander abonnement bij kunnen pakken die ze aanbieden, bijvoorbeeld het abonnement "KPN 120 of 240". Dan gebruik je dat flexibel abonnement niet zodat je geen tikken hoeft te betalen, maar vanuit de belbundel belt.
En met hun I-mode actie, zou je daar ook een ander abonnement bij kunnen pakken die ze aanbieden, bijvoorbeeld het abonnement "KPN 120 of 240". Dan gebruik je dat flexibel abonnement niet zodat je geen tikken hoeft te betalen, maar vanuit de belbundel belt.
Ik heb de hele site afgezocht maar kan nergens vinden dat je de verzendkosten niet hoeft te betalen. Het enige wat ik kan vinden is onder "informatie" en dan "alles over gsmstunter.nl". Daar staat dat de verzendkosten € 11,34 zijn terzij anders vermeld.Bobbert schreef op 20 augustus 2002 @ 20:42:
[...]
Hoef je ook niet te betalen, staat op de site....
Jullie hebben helemaal gelijk.Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 08:44:
Quote vanaf de eerste pagina waar je op terecht komt:
Nu ook geen verzendkosten
Ik heb net m'n ma gebeld voor d'r KvK-uittreksel. Moet ik het dan ook op haar naam aanvragen (naam contractant)?
Dus, even resumerend: deze actie kost je verzend/administratiekosten en voor de rest worden alle kosten (bijv. 6 x 5 x 12 euro) vergoed en heb je de mogelijkheid binnen een jaar, met een maand opzegtermijn, je abo's te cancellen (of niet cancellen, want €5 p/m is niks...)?
Wat krijg je: iPaq 3870 + Nokia 6XXX + 6 simmetjes.
Iemand nog addertjes onder het gras gevonden?
Dus, even resumerend: deze actie kost je verzend/administratiekosten en voor de rest worden alle kosten (bijv. 6 x 5 x 12 euro) vergoed en heb je de mogelijkheid binnen een jaar, met een maand opzegtermijn, je abo's te cancellen (of niet cancellen, want €5 p/m is niks...)?
Wat krijg je: iPaq 3870 + Nokia 6XXX + 6 simmetjes.
Iemand nog addertjes onder het gras gevonden?
Verwijderd
Ik heb net even GSMstunter gebeld om te vragen of de order echt geplaatst is/in behandeling genomen is. Ze zei dat ze zo'n 1000 bestellingen heeft liggen en die kon ze niet even allemaal nagaan of de mijne er bij zat. Verder zei ze dat ze die nu allemaal invoert in de computer. Het is dus afwachten.
Verwijderd
misschien nog extra geld op ipaq terug te krijgen, dan maak je er nog 100€ winst op ook
http://www.compaq.nl/ipaqactie/index.htm
Is idd er leuk.Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 12:37:
misschien nog extra geld op ipaq terug te krijgen, dan maak je er nog 100€ winst op ook![]()
http://www.compaq.nl/ipaqactie/index.htm
Nu maar hopen dat Gsmstunter optijd alles verstuurt zodat aan deze actie mee gedaan kan worden.
Had het dus al gevraagd aan die gasten, maar vind het nog steeds raar. Bon is toch geen probleem?Rickbv schreef op 17 augustus 2002 @ 13:43:
[...]
Heb dat ook nog even gevraagd voor de zekerheid, en dit is wat ik terug kreeg:
"U kunt helaas geen gebruik maken van de compaq actie."
Dussss, de vraag is dan ook, waarom niet
Ach ja, ik moet denk toch nog ff bellen / mailen of alles is doorgekomen, dan vraag ik dat gelijk ook nog wel ff
Dan maak je toch een fake bon ? Lijkt me niet zo heel moeilijk 
Als de gegevens die erop staan maar KUNNEN kloppen zoals serienummer en je eigen gegevens.
Als de gegevens die erop staan maar KUNNEN kloppen zoals serienummer en je eigen gegevens.
Heeft iemand hier nog antwoord op ?JT schreef op 20 augustus 2002 @ 21:53:
Ik kan het ff niet vinden op de siteElke 6 weken na een maand factuur of na 6 weken van afsluiting van het contract het hele bedrag ?
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
Mijn ervaring is dat je gewoon het hele bedrag in 1 keer terugkrijgt. Dit heb ik tot nog toe tenminste bij gsmstunter en ook andere online shops gehad.
En rickbv, zoals Ctrl-Alt zei zijn ze druk bezig met het invoeren van de bestellingen en kunnen ze het niet zomaar even nakijken. Verder worden ze misschien wel stapelgek van al die mensen die dat willen weten

En wanneer kreeg je het terug ? Aan het einde van het jaar of an het begin ?
Ecodan warmtepomp
Morgen heb ik het KvK formpje... dan Faxen die hap! Wie niet waagt, wie niet wint... 'k Hoop dat ze een FLINKE voorraad iPaqs hebben
Verwijderd
na die 6 weken... en bij een andere shop 8 weken na bestelling...JT schreef op 21 augustus 2002 @ 14:24:
En wanneer kreeg je het terug ? Aan het einde van het jaar of an het begin ?
Morgen paswoord om online uitrekseltjes uit te printen en dan ga ik die zooi faxen
Ecodan warmtepomp
Ik heb gisterochtend besteld, en gistermiddag een email verstuurd waarin ik een bevestiging vraag en een indicatie van de levertijd. Tot op heden (een dag later dus) geen reaktie gehad.Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 11:58:
Ik heb net even GSMstunter gebeld om te vragen of de order echt geplaatst is/in behandeling genomen is. Ze zei dat ze zo'n 1000 bestellingen heeft liggen en die kon ze niet even allemaal nagaan of de mijne er bij zat. Verder zei ze dat ze die nu allemaal invoert in de computer. Het is dus afwachten.
De levertijd is ongeveer 4 weken....
Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl
Da zou lekker zijn.... kmag half september naar the US of A (naar microsoft labs toegratiz schreef op 21 augustus 2002 @ 17:45:
De levertijd is ongeveer 4 weken....
Toen dit topic is geopend, hoe lang liep die actie toen al ?
Verwijderd
volgens mij net een paar dagen ofzo...RaZoRhEaD schreef op 21 augustus 2002 @ 18:55:
Toen dit topic is geopend, hoe lang liep die actie toen al ?
Geldt een uitgeprintte uitreksel ook dan? Moet je niet zo'n ding hebben met 'n officiele handtekening eronder zoals bij 'n normale uitreksel van de KVK?JT schreef op 21 augustus 2002 @ 17:19:
Morgen paswoord om online uitrekseltjes uit te printen en dan ga ik die zooi faxen
Nee internet uittreksel was ook goed.Yo-L schreef op 21 augustus 2002 @ 20:21:
[...]
Geldt een uitgeprintte uitreksel ook dan? Moet je niet zo'n ding hebben met 'n officiele handtekening eronder zoals bij 'n normale uitreksel van de KVK?
Verwijderd
Wie heeft al iets ontvangen? Of is dat nog te kort dag.
Niemand die nog een addertje heeft gevonden? Ik wil het ook gaan bestellen, het kost me dus niks als ik niet bel?
Pakken degene die van deze actie gebruik maken een ander abonnement bij hun 6310? Zodat die 6 (of 9) abonnementen niet gebruikt worden. Zoja welke en van welke shop. Zijn ze wel simlock vrij?
En betreft het GPRS, hoe is dat geregeld weet iemand dat? Zit daar ook standaard een bundel bij? Zoniet hoeveel kost dat dan per kb(MB) extra? Misschien dat iemand dat weet?
Niemand die nog een addertje heeft gevonden? Ik wil het ook gaan bestellen, het kost me dus niks als ik niet bel?
Pakken degene die van deze actie gebruik maken een ander abonnement bij hun 6310? Zodat die 6 (of 9) abonnementen niet gebruikt worden. Zoja welke en van welke shop. Zijn ze wel simlock vrij?
En betreft het GPRS, hoe is dat geregeld weet iemand dat? Zit daar ook standaard een bundel bij? Zoniet hoeveel kost dat dan per kb(MB) extra? Misschien dat iemand dat weet?
ZyPhix, doe wat moeite man en bekijk die site van gsmstunter.nl
Is het dan zo moeilijk om te lezen?
Daarbij komt nog dat deze vragen al tig keer zijn geweest in deze topic.....so make an effort.
Is het dan zo moeilijk om te lezen?
Daarbij komt nog dat deze vragen al tig keer zijn geweest in deze topic.....so make an effort.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Verwijderd
Nou Nitai... lief doen.
Het forum is voor iedereen. Als je iemand wilt afzeiken...doe dat dan bij je kleine zusje ofzo
De energie die je verspilt aan die paar afzeikzinnen kan je net zo goed gebruiken om ZyPhiX te helpen...
ZyPhiX: kijk eens op www.gsmshop.nl. Daar hebben ze supergoedkope abonnementen. Voor zo'n 9 euro per maand heb je 60 belminuten, 30 sms'jes en 1 mb gprs. In ieder geval zou ik niet de belbundels van die abo's die erbij zitten gebruiken. Althans...dat ga ik proberen over 3 weken
ZyPhiX: kijk eens op www.gsmshop.nl. Daar hebben ze supergoedkope abonnementen. Voor zo'n 9 euro per maand heb je 60 belminuten, 30 sms'jes en 1 mb gprs. In ieder geval zou ik niet de belbundels van die abo's die erbij zitten gebruiken. Althans...dat ga ik proberen over 3 weken
Ben ik de enige die zo weinig geduld heeft, of hebben jullie hetzelfde gevoel?!
Ik kan echt niet meer wachten ik check dit topic wel 100x per dag
Verwijderd
sounds familiar.... en mocht 't niet doorgaan dan ben ik bang dat ik gewoon naar de winkel ga en zo'n iPaq koop.... gewoon omdat ik er al zo op reken dat ik 'm binnenkort heb en allesRaZoRhEaD schreef op 22 augustus 2002 @ 03:59:
Ben ik de enige die zo weinig geduld heeft, of hebben jullie hetzelfde gevoel?!

Klopt, ben al volop software aan het zoeken voor de pocket pcVerwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 08:09:
[...]
sounds familiar.... en mocht 't niet doorgaan dan ben ik bang dat ik gewoon naar de winkel ga en zo'n iPaq koop.... gewoon omdat ik er al zo op reken dat ik 'm binnenkort heb en alles
Misschien een ideetje om een mailinglist op te zetten voor alle mensen die 't aangevraagd hebben? Zijn er ondertussen toch aardig wat, en zo kunnen we ervaringen uitwisselen....
Verwijderd
Hehe, op zich wel een aardig plan, maar ik ben bang dat ik dan al helemaal in een inrichting zit tegen de tijd dat die boel geleverd moet wordenBaSsDruM schreef op 22 augustus 2002 @ 10:21:
[...]
Klopt, ben al volop software aan het zoeken voor de pocket pcNu alleen nog die GRPS counter zien te vinden, dan weet ik precies wanneer ik naar de volgende sim moet switchen
Misschien een ideetje om een mailinglist op te zetten voor alle mensen die 't aangevraagd hebben? Zijn er ondertussen toch aardig wat, en zo kunnen we ervaringen uitwisselen....

Maar serieus, 't is wel een aardig plan ja
Ik ben daar ook wel toe geneigd ja, maar in de pricewatch zag ik dat het ding toch nog zo'n 675 euro kost.... Best wel veelVerwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 08:09:
[...]
sounds familiar.... en mocht 't niet doorgaan dan ben ik bang dat ik gewoon naar de winkel ga en zo'n iPaq koop.... gewoon omdat ik er al zo op reken dat ik 'm binnenkort heb en alles
Ja, leuk en aardig, maar hoe leg ik dat uit aan mijn vriendin? 2 maanden nadat ik de nieuwe sony palm heb gekocht a 479,- euro.....Biedzjee schreef op 22 augustus 2002 @ 10:52:
[...]
Ik ben daar ook wel toe geneigd ja, maar in de pricewatch zag ik dat het ding toch nog zo'n 675 euro kost.... Best wel veel

Ok voor iedereen die niet op z'n ipaq kan wachten 
http://groups.yahoo.com/group/ipaqfratsers/
http://groups.yahoo.com/group/ipaqfratsers/
Post message:
ipaqfratsers@yahoogroups.com
Subscribe:
ipaqfratsers-subscribe@yahoogroups.com
Unsubscribe:
ipaqfratsers-unsubscribe@yahoogroups.com
List owner:
ipaqfratsers-owner@yahoogroups.com
Verwijderd
ah ok... ik had 'r net ook eentje aangemaakt
maar we houden die van jou wel aan, dat is wel zo makkelijk
Mooi, je bent alleen nog geen member?Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 11:18:
ah ok... ik had 'r net ook eentje aangemaaktmaar we houden die van jou wel aan, dat is wel zo makkelijk
edit:
Want je hebt jezelf alweer unsubscribed?
Want je hebt jezelf alweer unsubscribed?
Dit topic is gesloten.