Trying to establish voice contact... please yell into keyboard.
Verwijderd
Ook als O2 je maar kredietwaardig genoeg vindt voor 5 abo's en niet 6, krijg je ook gewoon 0 abo's en geen iPaq.
Verwijderd
Misschien een goedkope reclamestunt... maar erg goeie reclame is dat natuurlijk niet hè? 2990 ontevreden klanten (die daar dus nooit meer iets bestellen)Cutebritney schreef op 27 augustus 2002 @ 22:58:
[...]
Dus mischien hadden ze r maar 10, en is dit een vreselijk goedkope reclamestunt geweest
Dat lijkt me ook logisch, maar ben ook bang dat er heel veel mensen maar kredietwaardig zijn voor net 5 of 8 abbo's.Ook als O2 je maar kredietwaardig genoeg vindt voor 5 abo's en niet 6, krijg je ook gewoon 0 abo's en geen iPaq.
En dat ze dan zeggen, helaas...u bent niet kredietwaardig genoeg voor de volle aanbieding. Maar wel hebben nog wel een 2x3310 aanbieding met gratis office zone
hmm.. denk dat dat nog wel ff duurt hoor. De eerste zijn denk ik een dikke 2 weken geleden besteld. En ik verwacht dat het alles bij elkaar toch wel een maandje gaat durenDuncan schreef op 28 augustus 2002 @ 11:06:
Mja, die iPaq's moeten toch rond deze tijd binnen komen ?
Ikzelf heb op 15 augustus de spullen door de fax geduwd.
Zijn er mensen die het begin augustus hebben gedaan?
- B.L.A.A.T. -
Verwijderd
Wat houdt 'kredietwaardig' zijn in? Wanneer ben je kredietwaardig genoeg en wanneer niet?frankvanhoesel schreef op 28 augustus 2002 @ 11:03:
[...]
Dat lijkt me ook logisch, maar ben ook bang dat er heel veel mensen maar kredietwaardig zijn voor net 5 of 8 abbo's.
En dat ze dan zeggen, helaas...u bent niet kredietwaardig genoeg voor de volle aanbieding. Maar wel hebben nog wel een 2x3310 aanbieding met gratis office zone
Verwijderd
Verwijderd
En dit controleren ze bij het bedrijf (KvK ofzo?) of bij de giro waarvan je de rekeningen wilt betalen? (dat is bij mij apart van elkaar)Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 13:00:
Kredietwaardigheid kan van alles betekenen. Ieder bedrijf hanteerd weer andere criteria voor kredietwaardigheid. Vaak kijken ze naar wat voor leningen je hebt en of die wel netjes afgelost zijn. En of je geen hoge schulden hebt. (bkr te Tiel)
Verwijderd
Volgens mij gaat de BKR check op 'persoon'. Als deze 'persoon' een wanbetaler is of schulden heeft ergens (of dat nou zakelijk gezien is of niet) dan zal dat geregistreerd staan. Het heeft dus niet zozeer met rekeningnummers etc te maken.Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 13:02:
[...]
En dit controleren ze bij het bedrijf (KvK ofzo?) of bij de giro waarvan je de rekeningen wilt betalen? (dat is bij mij apart van elkaar)
[ Voor 0% gewijzigd door mrFreeZe op 28-08-2002 13:19 . Reden: Overigens krijg je bij een doorlopend krediet op een gewone betaalrekening, geen vermelding bij de BKR. Dit is alleen het geval wanneer je een 'echte' lening afsluit, of je rekeningen steevast maanden te laat betaald :) ]
Like this yall...
Verwijderd
Okey, dat begrijp ik... O2 stelt het vast. Maar hoe stellen ze het dan vast? Als die persoon van de rekening nog nooit leningen of schulden heeft gehad en het bedrijf waarop de telefoons staan ook niet. Ben je dan niet zoiezo kredietwaardig?! Waar zouden ze het anders op moeten baseren?Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 13:14:
O2 bekijkt hoe kredietwaardig je bent (en dus hoeveel abo's je mag afsluiten). Het is dus niet zo dat GSMStunter kan zeggen "Tsjonge wij vinden je maar kredietwaardig voor 5 abo's dus de deal gaat niet door" op t moment dat zij niet genoeg iPaqs meer hebben. O2 stelt een maximum vast, en als het aangevraagde aantal daar onder valt is t wat O2 betreft in orde. Pas daarna kan GSMStunter ook nog zeggen dat de iPaqs op zijn en dan gaat de hele deal alsnog niet door. En ze mogen je dan dus ook niet 5 3310s opsturen ofzo, daar heb je niet voor getekend. Ze kunnen t wel aanbieden en daar kun je accoord mee gaan.
Verwijderd
/me the sameGaloptic schreef op 28 augustus 2002 @ 16:59:
Ik heb het contract op m'n moeders KvK (bestaat 10 jaar) staan... Echter laat ik het van MIJN rekening afschrijven en ikzelf ben RUIM kredietwaardig. Dan zou 't toch geen problemen moeten geven?
- VOF Eind 2001 opgericht , 2 vennoten.
- Persoonlijke rekening zonder schulden
Kredietwaardig of niet ?
Geen schulden ? Ook geen hypotheek ? Geen BKR registratie?RaZoRhEaD schreef op 29 augustus 2002 @ 00:28:
Kan iemand hier een schatting van geven:
Kredietwaardig of niet ?
dan ben je zeker kredietwaardig
passRaZoRhEaD schreef op 29 augustus 2002 @ 00:28:
Kan iemand hier een schatting van geven:
Kredietwaardig of niet ?
Like this yall...
Dat bedoelt ie dat ik pass als ze me checken.. dus ik word goedgekeurd. (denk ik..)
20 jaar, geen schulden, geen hypotheek , geen bkr (nog nooit lening gedaan)Duncan schreef op 29 augustus 2002 @ 00:49:
[...]
Geen schulden ? Ook geen hypotheek ? Geen BKR registratie?
dan ben je zeker kredietwaardig
* same hereRaZoRhEaD schreef op 29 augustus 2002 @ 02:13:
20 jaar, geen schulden, geen hypotheek , geen bkr (nog nooit lening gedaan)
(met at least 1500 pleuro's op m'n lopende rekening)
Waar is de aanbieding van O2 gebleven op www.gsmstunter.nl ?!
Tis toch nog niet het einde van de maand ?!, ik wil de me net vandaag inschrijven
Naaaah, damn!
Edit:
Sterker nog, ik zie helemaal geen abbo's meer van O2 , zou O2 ze hebben geweigerd als klant door deze aktie
Like this yall...
Helaas beïndigd!
Ivm het weekend en de achterstand van O2 door de enorme drukte kunnen wij helaas geen abonnementen meer aansluiten voor de sluitdatum en kunnen we deze actie niet meer aanbieden!!
Trying to establish voice contact... please yell into keyboard.
Verwijderd
Nou maar hopen dat ze de iPaq's precies uitgeteld hebben en dat ik ze binnenkort mag ontvangen
Helaas mrFreeZe =(
Waar zie je dat ?, kan t zo 123 niet vinden, enBiedzjee schreef op 29 augustus 2002 @ 11:02:
Quote van GSMStunter website:
Helaas beïndigd!
Ivm het weekend en de achterstand van O2 door de enorme drukte kunnen wij helaas geen abonnementen meer aansluiten voor de sluitdatum en kunnen we deze actie niet meer aanbieden!!
tot mijn stomme verbazing staat in het grootste frame op de website nog wel de aanbieding, tussen de andere aanbiedingen, incl link naar bestellen ?, heeh ?
Like this yall...
Ah..., stom okeeDuncan schreef op 29 augustus 2002 @ 11:25:
mrFreeZe: Waarschijnlijk je Cache, druk eens op CTRL-F5
Like this yall...
1 September is precies 3 weken dus dan kunnen we ze misschien op 2 of 3 september verwachten
Ze stoppen omdat O2 het niet bij kan benen, en niet omdat de telefoons/en of ipaq's op zijn zeggen ze...
A.S. vrijdag is het dus 3 weken geleden (de eerste 2 abo's that is). Gsmstunter gemailt gisteren, die hadden nog geen zicht op de levering aangezien zij weer afhankelijk zijn van o2.
Wel wist hij te vertellen dat het altijd tussen de 3 en 4 weken duurde. Aangezien o2 het nu natuurlijk superdruk heeft met de nieuwe aanvragen, zal het nog wel wat langer duren....
P.S.: Mensen die een beetje op de hoogte willen worden gehouden:
Subscribe:
ipaqfratsers-subscribe@yahoogroups.com
Voor de i-paq fratsers mailinglist, speciaal voor deze aanbieding
Verwijderd
Die 2 nokia's had ik ook besteld en het duurde iets meer dan 1 maand voordat ik ze had... Dus 't zal wel iets langer duren dan dat GSMstunter zeiBaSsDruM schreef op 29 augustus 2002 @ 13:09:
Ik zelf heb vrijdag 9 augustus gebruik gemaakt van de eerste o2 ondernemer aanbieding van gsmstunter.nl: 2 nokia 3410's + 60 uur beltegoed per maand (2 abo's). Maandag 12 augustus heb ik de 6 abo's incl. ipaq en 6310 aangevraagd.
A.S. vrijdag is het dus 3 weken geleden (de eerste 2 abo's that is). Gsmstunter gemailt gisteren, die hadden nog geen zicht op de levering aangezien zij weer afhankelijk zijn van o2.
Wel wist hij te vertellen dat het altijd tussen de 3 en 4 weken duurde. Aangezien o2 het nu natuurlijk superdruk heeft met de nieuwe aanvragen, zal het nog wel wat langer duren....
P.S.: Mensen die een beetje op de hoogte willen worden gehouden:
Subscribe:
ipaqfratsers-subscribe@yahoogroups.com
Voor de i-paq fratsers mailinglist, speciaal voor deze aanbieding
probeer eens http://www.gsmstunter.nl/O2_acties.htmlBiedzjee schreef op 29 augustus 2002 @ 11:02:
Helaas beïndigd!
Everything is better with Bluetooth
ohhh... ben ik blij dat ik gister nog ff die 9 abbo's axtra besteld hebBiedzjee schreef op 29 augustus 2002 @ 11:02:
Helaas beïndigd!
Dusse dadelijk heb ik hopelijk 2 ipaqs
En dat vind ik dus wat vreemd: vorige week maandag heb ik (rechtstreeks bij O2) een ondernemersabonnement afgesloten en woensdag kwam de telefoon binnen (dinsdag eigenlijk, maar toen was ik er niet).BaSsDruM schreef op 29 augustus 2002 @ 13:09:
Aangezien o2 het nu natuurlijk superdruk heeft met de nieuwe aanvragen, zal het nog wel wat langer duren....
Volgens mij zijn er dus twee mogelijkheden (maar ik sta open voor andere
www.heinemanss.nl
Verwijderd
Ik denk dat GSMStunter en O2 het niet aankunnen, maar wij zijn geduldigVolgens mij zijn er dus twee mogelijkheden (maar ik sta open voor andere ): a) O2 geeft klanten die "rechtstreeks" afsluiten voorrang (zou ik niet vreemd vinden, want daar verdienen ze natuurlijk het meeste aan) of b) de webshops zoals GSMStunter kunnen het zelf niet aan, maar doen alsof het aan O2 ligt
In afwachting....jammer eigenlijk dat er niemand van gsmstunter hier reageerd op alle vragen en opmerkingen ( heb al een mail naar coen gestuurd over deze draad, maar nog niks gezien van ....
Maar als hij er is.......
Dus dat houd volgens mij in dat als hardware niet meer beschikbaar is, je nog steeds aan je abbos vast zit. En als het geld op is dat je zelf mag betalen. Zo niet, dan vind ik dit heel knap geregeld van www.gsmstunter.nlVoor de meeste acties geldt: Op = Op!
* P.B. wacht.
Onderdelen zou misschien kunnen, maar geld krijg je altijd wel.Cergorach schreef op 29 augustus 2002 @ 19:52:
Ben ik nu de enige die ziet staan:
[...]
Dus dat houd volgens mij in dat als hardware niet meer beschikbaar is, je nog steeds aan je abbos vast zit. En als het geld op is dat je zelf mag betalen. Zo niet, dan vind ik dit heel knap geregeld van www.gsmstunter.nl
'k Heb net vanaf 22:00 tot 05:15 MTV zitten kijken, naar de MTV VMA 2002... Ik ga dood... En om 10 over 7 moet ik alweer opstaan... Damn...
Verwijderd
"als wij van u een aanvraag krijgen en de i-pac's zijn op bellen wij u omdat te mededelen. o2 kijkt eerst of het mogelijk is om 6 abonnementen aan te sluiten zo niet dan gaat alles niet door."
Dus als de iPaqs op zijn krijg je dat te horen. Ik ben benieuwd WAT je dan precies te horen krijgt, maargoed...
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Gepost door gsmstunter.nl op 30/08 09:38
Ik zal even een korte toelichting geven:
Het grote probleem van de orders ligt niet bij ons maar bij O2. Zij
hebben al ruim een maand problemen met het leveren van simkaarten. Deze
komen druppels gewijs binnen. Op dit moment (bijna einde actie) komen er
zoveel aanvragen voor extra simkaarten bij O2 binnen en zij zeggen dat
ze geen simkaarten meer hebben. Ik wacht op dit moment op O2 wat zij aan
dit probleem gaan doen. Of zij de mensen die de aanvraag hier hebben nog
willen behandelen kan ik op dit moment nog niet zeggen we moeten helaas
op het bedrijf O2 wachten voor reactie.
Zodra ik iets weet zal ik het vanmiddag hier melden.
Het heeft op dit moment geen zin om ons te bellen want wij weten ook
niet meer als wat ik hier vertel.
Wij proberen in elk geval om alle lopende orders die bij ons binnen zijn
toch door O2 te laten behandelen.
Coen Hendriks
GSMstunter
--
Mijn moeder belt net: pakketje binnengekomen, open laten maken.
Ik dacht dus dat dit die 2 3410's waren met de 2 o2 zakelijk abo's aangezien ik deze als eerste aangevraagd had. Pakje gaat open, en wat blijkt: IPAQ EN 6310!!!!!
Jammer genoeg staat nu mijn auto bij de garage voor een grote beurt, anders was ik gelijk naar huis gereden om op te halen!!!!!
P.S.: Dit is geen sick joke!
De ipaq's druppelen binnenDate: Fri Aug 30, 2002 11:28 am
Subject: RE: [ipaqfratsers] JAAAAAAAAAAAAAAAAAA
het is echt waar, ik heb 'm ook binnen
SUPER WREED MAN
Met vriendelijke groet,
De 9e de eerste 2 o2 zakelijk icm 2 x nokia 3410 (nog niet binnen)djazete schreef op 30 augustus 2002 @ 11:52:
en wanneer hebben jullie besteld?
de 12e 6 abo's + ipaq & 6310 (net binnen)
Volgens gsmstunter komt dit doordat o2 willekeurig van de stapel werkt ofzo....
15 Augustus is die van mij bij hun binnen gekomen, ben benieuwd....djazete schreef op 30 augustus 2002 @ 11:52:
en wanneer hebben jullie besteld?
Dat betekent dat ik nog 3 dagen moet wachten, dus dinsdag zit ik bij de brievenbus
Ecodan warmtepomp
dus of het nou slim is..
of kan je die 1mb op een andere manier ook gebruiken?
Ecodan warmtepomp
Ja dan wordt het gprs signaal tijdelijk verbroken en gaat weer verder als je ophangtJT schreef op 30 augustus 2002 @ 14:38:
Als je GPRSt ben je dan bereikbaar ?
Edit: ik ken da ding helemaal van buiten
- doom/Quake/Tombraider komen er bij mij op
- gprs counter
- GBA emu + games
- the mark (shooting game)
- tom tom route planner + kaarten van west europa
etc.etc.
Screens van tombraider:
http://www.tombraidertogo.com/screens.html
Reageer eens aub wat meer ?(voor diegenen die nog geen ipaq hebben)
Mensen die een ipaq al hebben..
vermeld ff wanneer je je bestelling hebt gedaan en wat voor soort bedrijf + medewerkers + van wie de rekening is (bedrijf/persoonlijk)
Thanks alvast
* TheFruitNerd krijgt weer wat meer hoop
Nu nog een weekje wachten denk ik.
Ik vraag me alleen af of ze informeren als het niet door gaat.
Anders zit je zo lang te hopen en te hopen.
Dat zou wat minder leuk zijn...
- B.L.A.A.T. -
Sh*t, wat baal ik nu dat ik nog een paar dagen bij me pa en ma zit!DDX schreef op 31 augustus 2002 @ 10:11:
ah tweakers doet het weer
ik heb m'n 3870 en 6310 gisteren binnen gehad !
(15e gefaxt)
Heb het ook de 15e gefaxt.
Ik kan gewoon niet wachten
- B.L.A.A.T. -
Ja zullen ze mij ook 6 abbo's geven met mn Eenmansbedrijfje met 0 werknemers dat 7 maanden bestaat?RaZoRhEaD schreef op 30 augustus 2002 @ 14:55:
[...]
Reageer eens aub wat meer ?(voor diegenen die nog geen ipaq hebben)
vermeld ff wanneer je je bestelling hebt gedaan en wat voor soort bedrijf + medewerkers + van wie de rekening is (bedrijf/persoonlijk)
Thanks alvast
Hope so...
het is een vereniging en mijn prive rekening.RaZoRhEaD schreef op 30 augustus 2002 @ 14:55:
[...]
(ik heb ze al binnen zoals je hierboven kan lezen)
Staat er bij een vereniging ook iets van "Werknemers" of "Leden" oid op je KvK uittreksel?DDX schreef op 31 augustus 2002 @ 14:40:
[...]
het is een vereniging en mijn prive rekening.
Wanneer is die opgericht?DDX schreef op 31 augustus 2002 @ 14:40:
[...]
het is een vereniging en mijn prive rekening.
- B.L.A.A.T. -
weet niet exact wat er op staat (heb uittreksel hier niet bij de hand)te(X)en schreef op 31 augustus 2002 @ 15:00:
[...]
Staat er bij een vereniging ook iets van "Werknemers" of "Leden" oid op je KvK uittreksel?
in ieder geval een aantal bestuurders staan erop genoemd
2 jaar geleden enzo
(en ik hoop dat ik er tussen zit natuurlijk
even totaal offtopic wellicht maar wat zijn goeie sites om te lezen over pocketpc software en handige tools enzo..? dingen als tucows zit toch niet echt tussen wat ik zoek...
http://www.pocketpcminds.com/reviews/index.php
Da vind ik wel goede sites met goede aanbevelingen
www.heinemanss.nl
Of was het een dag die je met
Nope...was ook al eerder vermeld volgens mij. Er waren er maar voor 20 personen verstuurd vorige week. De volgende lading komt waarschijnlijk zo rond woensdag donderdag binnen. Het enige probleem nu nog zijn de sim kaartjes van O2. Die kunnen er niet genoeg leveren, en ik begreep dat gsmstunter 1600 sims of personen nog moest voorzien. Dus voorlopig nog even niks. Maar hopelijk gaat de eerste kleine lading er deze week weer uit en zitten wij daar ook bijHai mensen Nog any lucky bastards today? Nog iemand die het felbegeerde stukje apparatuur in z'n handen heeft mogen sluiten? Anybody?
Of was het een dag die je met eindigde, zoals vanouds?
Gepost door gsmstunter.nl op 02/09 17:30 Rating: 0 (Niet gemodereerd)
Wij zullen alle aanvragen samen met O2 gaan verwerken dus iedereen die een contract opgestuurd heeft met alle bescheiden zal worden verwerkt.
met vriendelijke groet
Coen Hendriks
maar goed, verwerken hoeft nog niet krijgen te betekenen
yep, midden mei aanvraag gedaan, midden augustus ontvangen. Pico bello in orde!sheinemans schreef op 02 september 2002 @ 09:40:
Heeft er iemand meegedaan aan de o2 actie bij gsm.nl en ook de telefoons al gehad. Ik zit al 6 weken te wachten en volgens gsm.nl moet ik nog wel even doorgaan met wachten
3 telefoontjes besteld, ging allemaal goed.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Hey spijt me zeer maar: als je in MEI een bestelling doetNitai schreef op 02 september 2002 @ 19:56:
[...]
yep, midden mei aanvraag gedaan, midden augustus ontvangen. Pico bello in orde!
3 telefoontjes besteld, ging allemaal goed.
en krijg krijgt het 3 MAANDEN later pas.. (augustus) , vind ik persoonlijk wel heeel lang ..
www.heinemanss.nl
Verwijderd
Wachtend op mijn iPaQ van Gsmstunter,
Wanneer heb je m aangevraagd?Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 10:15:
Heeft er trouwens al iemand een paar mooie sites gevonden met gamez en warez die je gratis kan downloaden, kan ik vast alle stuff downloaden voor mijn toekomstige pocket pctje![]()
Wachtend op mijn iPaQ van Gsmstunter,
I'll keep my fingers crossed
Ik weet trouwens nog wel een goede warez site
- B.L.A.A.T. -
sorryRaZoRhEaD schreef op 03 september 2002 @ 09:31:
[...]
Hey spijt me zeer maar: als je in MEI een bestelling doet
en krijg krijgt het 3 MAANDEN later pas.. (augustus) , vind ik persoonlijk wel heeel lang ..
zat met de verjaardag van mijn vriendin in m'n hoofd, zij is 12 mei jarig, en een maand later deed ik de aanvraag, op 12 juni, vandaar dat ik het me zo herinner.
Maar is wel 2 maanden dus....
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Hopelijk zijn ze sneller met het verwerken van de aanvragen dan met het updaten van de site.
- B.L.A.A.T. -
Dit topic is gesloten.
![]()