[gsmstunter.nl] Gratis iPaq 3870 + Nokia 6310 + ...

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.428 views sinds 30-01-2008

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:46
Weer gebeld met O2, deze keer niet zo uitgebreid.

Ik had de gegevens van m'n aanvraag naar hun toe gemaild, en dan zouden zij dus kijken of er al iets bekend was over die aanvraag. De man die dat zou checken was al naar huis ofzo, maar ze vertelde wel dat er iets bekend was over het "vastlopen van die internetwinkels".

Iig, ik zou maandag even terugbellen, mocht er dan nog blijken dat het niet goed is gegaan zal ik alsnog vragen of er met O2 zelf wat te dealen is. Ik hoop echter dat ik maandag het bericht krijg dat er een hoop aanvragen op de verkeerde hoop zijn gegooid en nu alsnog worden afgewerkt :)

[toevoeging]
Het telefoon assortiment van O2 is iig niet zo groot: met een stuk of 10 telefoons heb je het wel gehad...

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Rickbv schreef op 20 september 2002 @ 17:21:
Weer gebeld met O2, deze keer niet zo uitgebreid.

Ik had de gegevens van m'n aanvraag naar hun toe gemaild, en dan zouden zij dus kijken of er al iets bekend was over die aanvraag. De man die dat zou checken was al naar huis ofzo, maar ze vertelde wel dat er iets bekend was over het "vastlopen van die internetwinkels".

Iig, ik zou maandag even terugbellen, mocht er dan nog blijken dat het niet goed is gegaan zal ik alsnog vragen of er met O2 zelf wat te dealen is. Ik hoop echter dat ik maandag het bericht krijg dat er een hoop aanvragen op de verkeerde hoop zijn gegooid en nu alsnog worden afgewerkt :)

[toevoeging]
Het telefoon assortiment van O2 is iig niet zo groot: met een stuk of 10 telefoons heb je het wel gehad...
Welk mail adres en wat heb je precies gemaild ? Dan doe ik hetzelfde :)

• Rickbv
Eerst heb ik gebeld met 0800-1707, toen werd ik terug gebeld door iemand van de sales-afdeling, en toen heb ik van een van hun medewerkers een email adres gekregen. Maar ik weet niet of zij er blij mee zullen zijn als ik die door zou geven. Het heeft natuurlijk ook niet echt met sales te maken...

Verwijderd

Niemand heeft deze week iets geleverd gekregen? Toevallig heb ik vorige week gebeld en er werd gezegd dat het voor mijn bestelling nog 'een kleine twee weken' zou duren. Volgende week verwacht ik dus wel het een en ander, anders vrees ik dat op=op geldt. :'(

• Galoptic
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-10-2024
Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 20:05:
mijn bestelling nog 'een kleine twee weken'
En wanneer had je besteld? (die ipaq-lijst is offline...)

• RobbertC
  • Laatst online: 15:17
Galoptic schreef op 22 september 2002 @ 12:51:
[...]

En wanneer had je besteld? (die ipaq-lijst is offline...)
Hij had 17 augustus besteld, weet ik toevallig ;)

• Rickbv
Galoptic schreef op 22 september 2002 @ 12:51:
...

(die ipaq-lijst is offline...)
WOEI, je hebt gelijk :/ ff kieke welke ziekte dat ding nou weer heeft, blijft een ding met kuren :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 20:05:
Niemand heeft deze week iets geleverd gekregen? Toevallig heb ik vorige week gebeld en er werd gezegd dat het voor mijn bestelling nog 'een kleine twee weken' zou duren. Volgende week verwacht ik dus wel het een en ander, anders vrees ik dat op=op geldt. :'(
Heeft GSMStunter dit gezegd?! bij iedereen geven ze alleen antwoord: We wachten op bevestiging van O2.... Of heb je 't aan O2 gevraagd ofzo?

Ennuhm had jij al een rekening gekregen?

Verwijderd

Nee, ik schreef niet dat GSMstunter zei dat de iPaq's op zijn, dat was alleen een gedachte van me. Ik heb inderdaad een rekening ontvangen, dat houdt zeker in dat ik geaccepteerd ben door O2 en dat GSMstunter nu wacht op bevestiging?

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Dat houd in dat je geaccepteerd ben door O2, maar gsmstunter weet dat niet. O2 wil dat blijkbaar niet vertellen, of gsmstunter doet iets fout..... Iig word er niks geleverd voordat O2 aan gsmstunter zegt dat we geaccpeteerd zijn ( we is degene die een factuur hebben gehad ) de andere hebben nog iets meer geluk nodig helaas

• P.B.
  • Niet online
IK WIL IPAQ :( :(

Ik word ziek van dit wachten :/

Waarom is O2 zo traag :/

Verwijderd

Wie kan mij positief nieuws brengen. Ik heb al contact met O2 gezocht maar tot op heden geen antwoord (vraag via mail gesteld). Van GSMStunter nog steeds hetzelfde antwoord....(is in behandeling)

Iemand anders ander bericht?

• Galoptic
Nope, nothing here. Ik geef het nog twee weken, want gister was't precies 30 dagen geleden dat ik m'n bestelling doorfaxte. Helaas (:o) begint m'n portemonnee te kriebelen om desnoods m'n eigen geld te verspillen aan zo'n overkill calculator...

Verwijderd

Duncan schreef op 22 september 2002 @ 15:14:
IK WIL IPAQ :( :(

Ik word ziek van dit wachten :/

Waarom is O2 zo traag :/
AANGENAAM! B)

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:20
Is er trouwens interesse voor de inkoop van GPS ontvangers? Haicom gps ontvanger voor de ipaq 38xx serie

Heb geinformeerd voor korting:
Normale prijs 163 euro inc verzending
Kosten: ca 150 euro per stuk (bij verzending naar aparte personen , dus inclusief verzenden) bij 10 stuks.

Ik hoor het wel ..

• frankvanhoesel
Ik was het net aan het lezen op Yahoo, wat krijg je precies voor die 150 euro ? Want een navigatiesysteem lijkt mij wel super. Zit er dus ook een houder bij ? Voor in de auto ?

Als ik mijn ipaq (eindelijk) een keer heb dan kun je mij bij de lijst erop zetten....

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Ik hoop dat deze week weer een flinke lading word uitgeleverd. Als ik na deze week NOG langer moet wachten ga ik de hoop langzaam opgeven :(

• Rickbv
Ik heb de hoop eigenlijk al opgegeven... Ik zou vandaag trouwens nog ff bellen naar O2, maar daar dacht ik pas om 17:30 weer aan, en toen was het te laat schijnbaar (lijn in gesprek). Ik verwacht namelijk dat ze dan zegt: we hebben uw aanvraag niet kunnen vinden. Nou, dan kun je het vergeten natuurlijk... :/

• stfn345
frankvanhoesel schreef op 23 september 2002 @ 18:31:
Ik was het net aan het lezen op Yahoo, wat krijg je precies voor die 150 euro ? Want een navigatiesysteem lijkt mij wel super. Zit er dus ook een houder bij ? Voor in de auto ?

Als ik mijn ipaq (eindelijk) een keer heb dan kun je mij bij de lijst erop zetten....
De GPS ontvanger alleen. Dus geen software erbij, die kan je eventueel ergens anders regelen :P Een houder voor in de auto is 25 euro daar.

Software kan je evt ook kopen @ tomtom.nl

• frankvanhoesel
Software is wel te vinden op Yahoo ;)

er komt dus nog een houder bij ( 30 € +/- ) en een kabel ( 35 € +/- ).

dus totaal 210 € voor de combo. Als ik het goed begrijp....

• stfn345
frankvanhoesel schreef op 23 september 2002 @ 19:09:
Software is wel te vinden op Yahoo ;)

er komt dus nog een houder bij ( 30 € +/- ) en een kabel ( 35 € +/- ).

dus totaal 210 € voor de combo. Als ik het goed begrijp....
Je begrijpt het verkeerd:

150 euro = ready-to-run voor ipaq 38xx (dus geen kabel nodig)
25 euro voor de houder (in hun shop)

Dus mocht je met houder willen = 175.

Verwijderd

RaZoRhEaD schreef op 23 september 2002 @ 17:25:
Is er trouwens interesse voor de inkoop van GPS ontvangers? Haicom gps ontvanger voor de ipaq 38xx serie

Heb geinformeerd voor korting:
Normale prijs 163 euro inc verzending
Kosten: ca 150 euro per stuk (bij verzending naar aparte personen , dus inclusief verzenden) bij 10 stuks.

Ik hoor het wel ..
ALS ik ooit die Ipaq nog krijg kan je mij ook noteren, maar ik ben bang dat dat
"wishfull thinking" is....... _/-\o_

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

RaZoRhEaD schreef op 23 september 2002 @ 17:25:
Is er trouwens interesse voor de inkoop van GPS ontvangers? Haicom gps ontvanger voor de ipaq 38xx serie [...] Ik hoor het wel ..
Welke Haicom GPS bedoel je. De seriele of de CF?
(zie ook de reviews bij pocket pc club, serieel en cf)

Everything is better with Bluetooth

Verwijderd

Hey ik heb me toen wel ingeschreven op de Yahoo group, maar hoe kom ik daar ook al weer? PLEASE HELP ME!!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Everything is better with Bluetooth

Verwijderd

Ik dank U!!!!

• scubapro
  • Laatst online: 21-11-2022
Wat maakt GSMStunter me nu!
Heb in 1 keer gefaxt 2x 6 abbo's en 1x 3 abbo. Met voorblad waar nog op staat dat het 3 contacten betreft. Op faxbevestiging staat dat alle pagina's goed zijn doorgekomen.

Nu heb ik 1 pakketje gekregen van 6 abbo's. Vandaag maar eens bellen met de vraag of de andere 2 contacten nog in behandeling zijn. Zeggen ze dat de maar 1 contact gekregen hebben en dat ik nu te laat ben.
Ik heb de nog gebeld met de vraag of alles goed was aangekomen.

Jammer voor mij zeggen ze..... 8)7 Zeg dat wel. Het is hun fout geweest met de verwerking van bij fax.

Je bent pas echt lui als je het gemak niet zoekt.

Verwijderd

Maar je hebt de iPAQ wel ontvangen??

Want dat is het een positief bericht in mijn oren :*)

Er is weer hoop mag ik wel zeggen 8)7

• kieskes
  • Nu online
En heb je al een rekening van O2 gehad?

• scubapro
  • Laatst online: 21-11-2022
Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 10:03:
Maar je hebt de iPAQ wel ontvangen??

Want dat is het een positief bericht in mijn oren :*)

Er is weer hoop mag ik wel zeggen 8)7
Ja ik heb hem denk ik een week geleden gekregen. Ben net terug van vakantie, vandaar. Maar goed ik had er dus 2 besteld en 1 carkit en 3 telefoons.
Ik heb er maar 1 gekregen met 1 telefoon.
En heb je al een rekening van O2 gehad?
Nee, nog geen rekening van O2 alleen de creditnota van GSMStunter.

Ik heb ze nog gemaild met het probleem en dat het een fout van hun is. Hun reactie per mail is nu dat ze zeggen dat in overleg met O2 besloten is om maar 1 contact van de 3 inbehandeling te nemen.
Dus ze zouden de fax wel goed ontvangen hebben. Waarom ze me dan niet op de hoogte brengen van dit besluit is mijn een raadsel. Ik vraag me af of dit wel klopt.

Je bent pas echt lui als je het gemak niet zoekt.

• frankvanhoesel
Aha,

Dan heb ik waarschijnlijk hetzelfde, ik heb ook 2 aanvragen gedaan, maar van 1 heb ik de O2 factuur gekregen, en andere niet. Nou denk ik dat ze er van mij ook maar 1 geactiveerd hebben, zeggen ze wel niet....maar als ik dit hoor ben ik daar ook bang voor...

Iig heb je al 1 ipaq >:)

• Galoptic
[schreeuw]

Mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, O2 en gsmstunter.nl willen m'n iPaq niet geven...

[/schreeuw]

• P.B.
  • Niet online
Galoptic schreef op 24 september 2002 @ 23:39:
[schreeuw]

Mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, O2 en gsmstunter.nl willen m'n iPaq niet geven...

[/schreeuw]
:?

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

frankvanhoesel schreef op 24 september 2002 @ 14:06:
Aha,

Dan heb ik waarschijnlijk hetzelfde, ik heb ook 2 aanvragen gedaan, maar van 1 heb ik de O2 factuur gekregen, en andere niet. Nou denk ik dat ze er van mij ook maar 1 geactiveerd hebben, zeggen ze wel niet....maar als ik dit hoor ben ik daar ook bang voor...

Iig heb je al 1 ipaq >:)
Ik heb ook 3 aanvragen gedaan, maar wel op andere kvk nummers.... met andere namen, andere adressen en andere rekeningnummer.
Dan zouden ze toch wel alles uitleveren :? ....... damn khoop het zo..... maar kvrees ergste ;(

• frankvanhoesel
Topic wordt wel saai zo zonder nieuwe gelukkige bezitters van de iPaq....

Ik wacht eigenlijk op" JAHOOOEEEE " of "YYYYEEEEESSSSSS " 8)

Maar het blijft nog stil hier *ben ik bang* :'(

Verwijderd

u staat nog steeds in behandeling :Z

:'( AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :'(

• Rickbv
Net weer gebeld met O2, maar dan met iemand van de zakelijke helpdesk. Na 5minuten gewacht te hebben kwam hij met het antwoord dat GSMstunter een eigen contact persoon binnen O2 heeft, en dat ik alleen via die weg de status van m'n aanvragen kan achterhalen. Man man :( :( :(

GSMstunter maar weer mailen dan, de 6e week is dit al :(

• NuKeFaCe
  • Laatst online: 08-09 20:43
dirkpostma schreef op 11 augustus 2002 @ 17:48:
Verkopen bij eBay, internetten in de trein, jezelf onsterfelijk maken bij je buurjongetjes, etc. etc.
Klinkt als POPULAIR doen :/ dat soort vriendjes die je dan krijgt stellen toch geen FUCK voor ... maar als je dat leuk vind ??? ..... moet je dat doen :*)

• frankvanhoesel
Net weer gebeld met O2, maar dan met iemand van de zakelijke helpdesk. Na 5minuten gewacht te hebben kwam hij met het antwoord dat GSMstunter een eigen contact persoon binnen O2 heeft, en dat ik alleen via die weg de status van m'n aanvragen kan achterhalen. Man man
Heb je niet het adres van die man gekregen dan ? Telefoonnummer bedoel ik... Dat lijkt me juist harstikke makkelijk, 1 persoon die van alles af weet ( hoort af te weten)

Verwijderd

Ja de grap is dat die persoon de contactpersoon is van de dealer, en niet van alle vervelende klanten die die dealer achter zich aan heeft lopen. Hoe met die klanten om te gaan is niet de zaak van die persoon, dat is de zaak van die dealer.
Ik weet wel dat als je lang genoeg door blijft zeuren bij O2 je uiteindelijk wel te horen krijgt of je aangesloten bent, en zo ja ook wat je case nummer is.
Maar daar heb je dus ook helemaal niets aan want zolang GSMstunter zegt dat ze geen bevestiging hebben van O2, en O2 zegt dat die bevestiging wel gestuurd zou moeten zijn, krijg je heus geen iPaq.
GSMstunter kan alleen maar medelen dat "Het in behandeling is", wat het beantwoorden van mail natuurlijk erg makkelijk maakt; fijn copy-pasten.
Waar de schuld nu ligt weet ik ook niet maar t lijkt erop dat gsmstunter er zelf te weinig achteraan gaat, en O2 niet duidelijk genoeg maakt wat er nu moet gebeuren.

Verwijderd

Het lijkt erop dat O2 het "spel" doorheeft en dat men niet van alle deelnemers het geld kunnen terugverdienen wat ze als bonus uitkeren aan GSMstunter.
Door de boel te vertragen hoopt men misschien dat de boel zal doodbloeden.
Is enkel een gedachte van mijn zijde & absoluut geen oordeel of verdachtmakerij van wie dan ook betrokken bij deze aktie!
Het lijkt me wel dat diegene die reeds een rekening hebben gekregen wel recht op hun spullen hebben.
Voor de rest blijft het afwachten vrees ik :O

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:43

TheFruitNerd

iets met fruit

Is er trouwens al bij iemand het geld van de rekening (van O2) afgetrokken?

- B.L.A.A.T. -

• Rickbv
Heb je niet het adres van die man gekregen dan ?
Wat ga je doen, een briefbom sturen? :7
Telefoonnummer bedoel ik... Dat lijkt me juist harstikke makkelijk, 1 persoon die van alles af weet ( hoort af te weten)
Oww, op die manier joh :o Nee, niet gekregen
Ja de grap is dat die persoon de contactpersoon is van de dealer, en niet van alle vervelende klanten die die dealer achter zich aan heeft lopen. Hoe met die klanten om te gaan is niet de zaak van die persoon, dat is de zaak van die dealer.
*agrees
Ik weet wel dat als je lang genoeg door blijft zeuren bij O2 je uiteindelijk wel te horen krijgt of je aangesloten bent, en zo ja ook wat je case nummer is.
Hmm, dat maar eens proberen dan. Kijken of dan die dame van de zakelijke shop er weer is, die helpt wel heel aardig :)
Maar daar heb je dus ook helemaal niets aan want zolang GSMstunter zegt dat ze geen bevestiging hebben van O2, en O2 zegt dat die bevestiging wel gestuurd zou moeten zijn, krijg je heus geen iPaq.
GSMstunter kan alleen maar medelen dat "Het in behandeling is", wat het beantwoorden van mail natuurlijk erg makkelijk maakt; fijn copy-pasten.
Waar de schuld nu ligt weet ik ook niet maar t lijkt erop dat gsmstunter er zelf te weinig achteraan gaat, en O2 niet duidelijk genoeg maakt wat er nu moet gebeuren.
* "er treedt ruis op" :D
En ik heb het idee dat dit al weken aan de gang is en dat er een tijd komt dat O2 de aanvragen in de kliko gooit en GSMstunter zegt: geef de moed maar op, uw aanvraag is niet geaccepteerd.
Het lijkt erop dat O2 het "spel" doorheeft en dat men niet van alle deelnemers het geld kunnen terugverdienen wat ze als bonus uitkeren aan GSMstunter.
Door de boel te vertragen hoopt men misschien dat de boel zal doodbloeden.
Ik kan me er wel in vinden, maar denk dat dat te onwaarschijnlijk is. Tis slecht voor hun naam, en wat kan een 2e rangs telefonistisch medewerker / dealer-aanvraag-intikker het nou schelen dat er bij dat 1e bedrijf een bonus van hier tot tokio is en dat er wel errug veel abo's vandaan komen. Hij krijgt z'n loontje wel. (NOFI)

Ik ben eerder bang dat de communicatie tussen GSMstunter en O2 veel te slecht verloopt, en dat geen van beide partijen van plan is om er ook maar iets aan te doen. Zolang ze kunnen Copy&Pasten bij GSMstunter en bij O2 kunnen zeggen: ga naar je dealer, hoeven beide partijen zich nergens druk over te maken.

[ Voor 0% gewijzigd door Rickbv op 25-09-2002 17:32 . Reden: beetje ingekort ]

Verwijderd

Als ik op de Ipaq wachtlijst kijk dan leert een eenvoudige rekensom ons dat er daar bijna 50 personen zijn die nog niets gekregen hebben.
Ook dat dit waarschijnlijk maar een klein deel is van alle mensen die aan de aktie hebben deelgenomen.
Alleen die 50 mensen zijn goed voor een schadepost van 50 x (+/-) Eur 1000
(laag ingeschat)
Oftewel Eur 50.000 (waarschijnlijk zelfs een (grote) veelvoud van dit bedrag.
Lijkt mij dat zelfs een kanjer als O2 daar wel oren naar heeft.
Of ben ik nu zo'n kruidenier ???

• frankvanhoesel
Wat ik wel slecht vind nu is dat GSMStunter niks van zich laat horen, ik (we) hebben al meerdere keren verteld dat er hier en op yahoo flink word gediscussieërd. En daar kan GSMStunter ook in mee discussiëren. Ze laten helemaal niks van zich horen, behalve dan dat het in behandeling is. Ze kunnen best wel een standaard mailtje sturen naar iedereen waarin alles verteld wordt, maar nee hoor....helemaal niks. Je moet het allemaal zelf regelen. En ik kan me niet voorstellen dat ze nog steeds bezig zijn met deze actie. Want naar de klant toe komt helemaal niks, dus daar hoeven ze niks te doen. En tussen O2 en hun is ook geen communicatie, want bij O2 ben je al aangesloten, behalve bij hun niet. Dus wat doen ze eigenlijk nog ? Ik vraag het me af..... :?

Verwijderd

Ik heb niet het hele topic-je gelezen, echter heeft mijn zwager reeds een iPaq 3870 + Nokia 6310 ontvangen. Zijn aanvraag was binnen een maand rond, en de spullen ontving hij een dag nadat de aanvraag rond was. GSMstunter levert dus wel uit.....

• Rickbv
galdang: houd het op 100.000euro (ipaq + (2x 3310) + 6310 + (3carkit) + (9abo's) + (6abo's) == 600 + (300) + 350 + (150?) + 12x6x5x1.19 + (bij 9 abo's 3 erbij) 12x3x5x1.19 = 1375 euro bij 6abo's, 1825euro bij 9abo's. Beetje administratie en je zit wel aan 2000euro dus). Maar de keuze: 100.000 euro armer of bij 50*familie*kennissen een slechte naam hebben lijkt me toch moeilijk. Kruideniertje :) :o

Frank: you're right. Een maand geleden konden ze nog weg komen met het is druk, teveel aanvragen etc. Nu kan dat gewoon niet meer, de drukte is over.

Anjing: wanneer heeftie hem ontvangen? Want ik merk dat er al een week of 2 geen dingen meer worden geleverd. En zoals je in die ipaq lijst kunt zien, er zijn enkele mensen die het binnen 30dagen rond hadden, maar die zijn op 1 hand te tellen.

Ik snap niet dat GSMstunter niet gewoon zegt: 1 a 2x per week naar O2 bellen voor alle mensen, mailtje rondsturen met het antwoord, klaar? :?

Verwijderd

Rickbv schreef op 25 september 2002 @ 18:20:
galdang: houd het op 100.000euro (ipaq + (2x 3310) + 6310 + (3carkit) + (9abo's) + (6abo's) == 600 + (300) + 350 + (150?) + 12x6x5x1.19 + (bij 9 abo's 3 erbij) 12x3x5x1.19 = 1375 euro bij 6abo's, 1825euro bij 9abo's. Beetje administratie en je zit wel aan 2000euro dus). Maar de keuze: 100.000 euro armer of bij 50*familie*kennissen een slechte naam hebben lijkt me toch moeilijk. Kruideniertje :) :o
Het bedrag is aanzienlijk groter lijkt me, ikzelf hoorde van deze aktie via een faxmailing & ik denk veel andere bedrijven met mij, als men dus 1000 faxmailingen de deur uit heeft gedaan met hetzelfde "scorings"" percentage als hier (20%)
hebben we het over 600 x "quote" Eur 2000 dus ehhhhh 1,2 miljoen.
Dus een aanzienlijk bedrag.
Maar misschien kan GSMstunter aangeven over hoeveel aanvragen we praten ?

• frankvanhoesel
Maar misschien kan GSMstunter aangeven over hoeveel aanvragen we praten ?
Denk je dat als ze 34(!) pagina's niet gereageerd hebben, nu ineens dat soort info gelijk weg geven ? 8)

Verwijderd

misschien om aan te geven dat ze de mensen serieus nemen ???
Zo te zien ligt hier een uitdaging voor GSM stunter.
Als ze niet reageren kan het misschien zijn dat ze inderdaad de mensen niet serieus nemen........ en dat geeft te denken

Verwijderd

Jullie hebben het over de schadepost van O2 als ze ons leveren, maar ik denk dat dit wel iets minder is al jullie berekeningen omdat Gsmstunter voor een aanzienlijk lager bedrag aan de telefoons en ipaqs kan komen dan ons! Dus de subsidie van O2 zal ook neit zo hoog zijn als de winkelwaarde van de spullen.
Maar ik heb geen idee hoeveel mensen er buiten de wachtlijst, dit forum en yahoo de ipaq hebben besteld!

Verwijderd

ok zeg de helft (???) en daar 10% van, als jullie me dat geld ff sturen krijgen alle mensen op de wachtlijst van mij een Ipaq ! +GPS + SD kaart :X

Verwijderd

Ik heb maar weer is een mailtje gestuurd naar Ellen...dit keer met de vraag of er nog wel genoeg iPAQ's zijn. Het antwoord:

ja er zij er nog genoeg

De antwoorden zijn altijd kort en bondig...nu maar hopen dat de inhoud van deze antwoorden correct zijn en dat wij met z'n allen de iPAQ mogen ontvangen! :Z

Dan hoeven we de iPAQ ook niet meer aan de Sint te vragen :7

• frankvanhoesel
Nee, het ziet er naar uit dat we hem ongeveer met kerst krijgen :7

Sinterklaas is wat te voorbarig denk ik nog 8)

Verwijderd

Hallo allemaal,

Er is bij veel mensen nog steeds onduidelijkheid over waarom de aanvragen bij gsmstunter en O2 zo lang duren. Ook is onduidelijk waar het probleem zit, bij O2 of bij gsmstunter.

Aangezien ik al bijna 6 weken geleden besteld heb (15 augustus 's avonds gefaxt) wilde ik wel eens wat meer duidelijkheid. Ook vanwege het feit dat ik inmiddels al bijna 4 weken ben aangesloten (Als je O2 belt krijg je in zo'n geval de abonnementskosten van de eerste maand terug overigens). Bij gsmstunter kreeg ik in ieder geval geen duidelijkheid, en bij O2 ook niet.

Na veel zeuren kreeg ik via de juiste afdeling te horen dat mijn aanvraag nog op de stapel lag sinds 19 augustus. Alles wordt, zo zei deze mevrouw, chronologisch behandeld mits er geen problemen zijn met ontbrekende gegevens en dergelijke. Bij mij waren er geen problemen zei ze. Nou jippie! Geen problemen en ik hoef maar 5 weken te wachten! Of nog veel langer misschien, als ik niet had gevraagd of ze per direct een bevestiging wilde sturen.

Waarom nou dit bericht?
Ten eerste om aan te geven dat O2 de trage factor is en niet gsmstunter. En ten tweede om aan te geven dat ik op 15, eigenlijk 16 augustus besteld heb en nog niet aan de beurt was. Dit geeft veel mensen misschien wat hoop. Overigens had ik +- 12 september de factuur al binnen, en liepen mijn abonnementen sinds 28 augustus.

Overigens raad ik Coen aan (maar daar schijnt hij al mee bezig te zijn) om een betere en snellere afhandeling bij O2 te realiseren. Dit is namelijk wel iets waar hij mede voor verantwoordelijk is.

Gegroet,

Mexx

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Hmm dat geeft hoop :D

Alleen vink dat als je abbo al sinds 28 aug loopt en je nog steeds geen simkaarten het RONDUIT BELACHELIJK |:( ! Dat kan toch niet, voor mij/ons maakt het niet zoveel uit aangezien het mij alleen maar op de toestellen gaat, maar de mensen die een ECHT SERIEUS zakelijk abbo willen afsluiten worden gewoon in de zeik gezet :( Dat kan toch niet :?

Kvind het echt een hele slechte zaak wat hier gebeurt :r Maargoed we houden hoop dat onze zooi nog wordt uitgeleverd, ook al moeten we der straks een half jaar op wachten..... ZUCHT :Z

• Goldfinger
  • Laatst online: 15-07 19:59

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

mexx2000: hoe kan je aanvraag nog op de stapel liggen als je al wel een factuur hebt gekregen? Dan is ie toch al behandeld lijkt mij. Bij mij net zo, ook al wel een factuur die trouwens nog niet is afgeschreven, maar nog geen spullen.
Gsmstunter zegt dat ze aan het wachten zijn op de bevestiging van O2, terwijl die mij vertellen dat ze helemaal geen bevestigingen sturen en dat mijn nummers al wel zijn geactiveerd, dus volgens O2 moet gsmstunter gewoon leveren.

• Rickbv
Vandaag GSMstunter weer gemaild, moet je toch zien wat voor antwoord ik terug krijg!
We zijn weer een week verder, hoe zit het nu met m'n aanvragen?
het is nog steeds het zelfde als vorige week
:( :( :(
Tis dat binnen een half uur een antwoord hebt, maar anders zou de titel: "slechtste klantvriendelijkheid" toch zeker een winnaar hebben dit jaar...

Ik weet niet tot hoe laat je die dealer-lijn van O2 kan bellen, maar mijn mailtje stuurde ik na 5en.....

• kieskes
  • Nu online
Die antwoorden van gsmstunter zijn inderdaad 3x niks :(

Verwijderd

Kunnen we niet met meerderen proberen om alsnog geleverd te krijgen? Bijvoorbeeld dat iedereen die al een factuur heeft ontvangen en nog geen iPaq en overige apparatuur geleverd heeft gekregen, zich aanmeldt op een lijst en dat we dan gezamenlijk van GSMstunter eisen dat geleverd wordt (immers, de factuur is al binnen, dus je hebt er recht op)?

Misschien kunnen we ook zo'n actie opzetten voor mensen die nog geen factuur hebben ontvangen?

• Goldfinger

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

Voor mensen zonder factuur lijkt me een beetje lastig, want hoe toon je dan aan dat je geaccepteerd bent of zal worden door O2?
En met meerdere mensen bij gsmstunter om duidelijkheid vragen kan geen kwaad, maar het lijkt me dat er wel iets aan de hand is, want anders hadden ze natuurlijk wel al uitgeleverd. Ik neem aan dat zij dit gezeik ook niet echt prettig vinden.

Verwijderd

Misschien als gerespecteerd democratisch forum, GSMstunter misschien een voorstel wil doen om O2 tot wat meer aktie aan te zetten?
Neem aan dat die er ook alle belang bij hebben.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 20:38:
Misschien als gerespecteerd democratisch forum, GSMstunter misschien een voorstel wil doen om O2 tot wat meer aktie aan te zetten?
Neem aan dat die er ook alle belang bij hebben.
Hoe wil je dat dan doen, O2 aanzetten tot meer actie? Door middel van zo'n algemene mailing?

• Rickbv
Man, die gasten lijken g*dvers nog erger dan een stelletje uitgeprocedeerde ambtenaren! :( ;)

Nee, maar ik weet niet of het hele probleem wel bij 1 partij ligt. Ik denk dat GSMstunter te weinig pushed en O2 te weinig actie onderneemt. Maar als je iets van een actie wil houden ofzo, ik doe mee.

• frankvanhoesel
You can can't me in !

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:33

Stewie!

Keen must die!

Rickbv schreef op 26 september 2002 @ 20:49:
Ik denk dat GSMstunter te weinig pushed en O2 te weinig actie onderneemt.
IDD, want ik kreeg vandaag een mailtje van een andere internetshop. Ze hadden mijn opdracht van 30 augustus te laat binnengekregen en boden me een nieuwe aanbieding aan: Bij o2 ondernemer (geen foon, geen office zone (kan erbij gekozen worden, alleen duurder voor mij) ) krijg ik een bonus van 163 euro! Kan zoveel abo's bestellen als ik wil. En ik mocht alles op 1 naam en 1 banknummer van hun! Volgens mij ligt het dus echt aan gsmstunter en de samenwerking met o2. Want hoe kunnen andere sjops wel alle nu goed en goekoop aanbieden!?

• miekol
  • Laatst online: 09-11 22:13

miekol

erm

http://www.gsmstunter.nl/imode_actie.html is dit te vertrouwen? (ik bedoel, klopt het, geen addertjes etc.) Vind het maar btje vaag allemaal :/

Ennuh, ik heb ff in de laatste 5 pages ofzo op mode (van i-mode) gezocht een geen resultaten dus neem ff aan dat dit nog niet besproken is, sorry als het wel zo is :)

Verwijderd

DaMorpheus schreef op 26 september 2002 @ 21:52:
[...]

IDD, want ik kreeg vandaag een mailtje van een andere internetshop. Ze hadden mijn opdracht van 30 augustus te laat binnengekregen en boden me een nieuwe aanbieding aan: Bij o2 ondernemer (geen foon, geen office zone (kan erbij gekozen worden, alleen duurder voor mij) ) krijg ik een bonus van 163 euro! Kan zoveel abo's bestellen als ik wil. En ik mocht alles op 1 naam en 1 banknummer van hun! Volgens mij ligt het dus echt aan gsmstunter en de samenwerking met o2. Want hoe kunnen andere sjops wel alle nu goed en goekoop aanbieden!?
Welke shop is dat dan?

• frankvanhoesel
Welke shop is dat dan?
Zou dat ook wel graag willen weten...

Verwijderd

DaMorpheus ben je al wakker? want ik wil dat ook wel graag weten ja :D

• Biedzjee
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 08:48
Dit is al een keer in dit topic voorbijgekomen B)

http://www.gsmshop.nl/sho...&so=name&navi=nonav&p=982

Trying to establish voice contact... please yell into keyboard.

• frankvanhoesel
Je Biedzjee...maar niet dat je zoveel als je wou, en op 1 bankrekening nummer. Dat klinkt natuurlijk al beter, en het hoeft niet gsmshop te zijn. Maar DaMorpheus is waarschijnlijk nog niet wakker ;)

Verwijderd

Ik heb maar weer is een mail naar GSMStunter gedaan, waarin ik vroeg of Coen al met O2 gepraat had of wanneer dit zou gebeuren. Ellen zei dat Coen nog niet had gepraat met O2 en ze ook niet wist wanneer dit zal gaan gebeuren. Mijn aanvraag was natuurlijk nog in bestelling. :?

• Rickbv
van de IPAQFRATSERS mailing:
[edit]
R. van Gelder is een grote SOEPKIP!! GRRR
En dat van GSMstunter: prachtige aanbieding, maar wel de laatste keer dat ik daar iets besteld heb. Als je toch weet dat er nog minstens 50mensen wachten en dat nieteens de moeite neemt om eens te gaan praten dan heb ik er echt geen goed woord voor over...

• kieskes
  • Nu online
Ja, dat was dus een (hele leuke, NOT) grap :o

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 15:30:
Ik heb maar weer is een mail naar GSMStunter gedaan, waarin ik vroeg of Coen al met O2 gepraat had of wanneer dit zou gebeuren. Ellen zei dat Coen nog niet had gepraat met O2 en ze ook niet wist wanneer dit zal gaan gebeuren. Mijn aanvraag was natuurlijk nog in bestelling. :?
Coen heeft aankomende woensdag een gesprek met iemand bij O2 heeft hij mij gemaild. Maar als ik jullie was zou ik meer aan blijven dringen bij O2, dat heeft meer effect. Coen heeft al meerdere keren laten weten dat hij niet voor ieder individu wil nabellen. Dit zou wel zo moeten gaan, zeker bij mensen die al weken zijn aangesloten door O2, maar dit is helaas niet zo. Mijn advies:

Klaag bij O2 als je al bent aangesloten en nog niks hebt > krijg je de eerste maand abo kosten terug.
Zeg vervolgens dat de dealer niet achter de bevestiging van jouw aanvraag aan wil na herhaaldelijk verzoek. En dat je dit nu zelf maar doet. Leg uit dat je het vervelend vindt maar dat je het wel graag direct uitgezocht wil hebben. Zij willen toch dat de klant tevreden is? Vraag vervolgens of je iemand bij dealersupport mag spreken om na te vragen hoe het nou precies zit met die aanvraag.
Laat je niet afschepen. Met goede argumenten verwijzen ze je wel door.
Vraag vervolgens bij de dealerlijn of ze jouw aanvraag willen opzoeken omdat die al op .. is aangesloten. Tot slot vraag je vriendelijk of ze een fax naar de dealer kunnen sturen.

Voor de echte smart-asses is er nog een andere mogelijkheid, maar deze mensen kunnen die zelf ook wel bedenken...:)

Suc6

Mexx

• Rickbv
Nou, ik heb gelijk gebeld naar die aardige dame die ik op de vorige pagina al besprak.

Deze keer heeft ze me doorverbonden naar een gast (iets met business support ofzo) die mij wel kon vertellen hoe het zat.

Mijn aanvraag staat voor week 40 gepland, heb ik woensdag nog nix gehoord moet ik maar weer even een belletje geven. Ook vroeg ik of ze wel een bevestiging zouden sturen naar Coen, daarop had hij te zeggen dat Coen z'n faxnummer had veranderd zonder het door te geven........... Maar ze hadden nu het juiste nummer en ik geloof dat dit veranderd ging worden. Het klonk aardig daar bij O2, als het alsnog goed komt ben ik weer :) :)

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 11:15:
DaMorpheus ben je al wakker? want ik wil dat ook wel graag weten ja :D
Ik ben wakker ja.
Moet alleen zo 60 km gaan lopen vanaf 12 uur 's nachts. pff, word al moe als k eraan denk :(

KIJK allemaal maar eens op http://gsmshop.funbreak.nl
Bij je o2 ondernemers abo+officezone krijg je bonus van 167 EURO!

dankjewel he mensen, alsjeblieft :P

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

En nu effe kijken hoe snel deze aanbieder teveel aanvraag krijgt door jullie medegelozen stroom aanvragen!

• Rickbv
Nou, mij niet gezien. Je betaalt wel (5+5)x1.19x12 = 142.8euro per jaar aan abogeld. En voor die 24,2 euro die je dan winst maakt werk ik wel ff een paar uur hoor...

Nee, ik denk dat het grote bonus festival wel voorbij is nu...

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Rickbv schreef op 27 september 2002 @ 21:39:
Nou, mij niet gezien. Je betaalt wel (5+5)x1.19x12 = 142.8euro per jaar aan abogeld. En voor die 24,2 euro die je dan winst maakt werk ik wel ff een paar uur hoor...

Nee, ik denk dat het grote bonus festival wel voorbij is nu...
dus?? Je hebt ook "maar" 60 uur/maand gratis bellen naar je 02 maatjes.
Ach wat is 60 uur tegenwoordig he? :+
En anders neem je toch geen office zone, heb je alleen nog iets van 120 euro ofzo

Verwijderd

De Ipaq is binnen! Ik moet hem vanmiddag nog even van het bedrijf ophalen, dus of alles OK is weet ik nog niet. Maar ik ben wel blij :7

Samenvatting: 16 aug besteld, 28 augustus aangesloten, 12 september de factuur, vandaag de stuff. Maar dus wel na aandringen bij O2 (al was ik wel bijna aan de beurt zei ze).

Mexx

Verwijderd

Klasse! Gefeliciteerd :P:P

Nu hopen dat degene die nog geen factuur hadden ook nog zo'n prachtig pakketje krijgen

• Galoptic
Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 13:57:

Nu hopen dat degene die nog geen factuur hadden ook nog zo'n prachtig pakketje krijgen
Word up! _/-\o_

Verwijderd

ik heb op de 21e bestelling gefaxt, nog geen faktuur.
- Ik heb naar o2 (0800-1707) gebeld, maar die konden mijn bestelling niet in de pc opzoeken, was onmogelijk om dat te doen :S.
- Gsmstunter geeft aan: "nog steeds in behandeling."
- Zelfs de dealerlijn (0800-5555555) kan niks voor me doen, die gaan alleen over bestaande aansluitingen werd mij gemeld.
Wat kan ik doen om wat meer druk op de ketel te zetten? Ik heb me overigens niet laten afschepen, maar ben beleefd blijven aandringen >:)

• kieskes
  • Nu online
Nog even tot deze week woensdag wachten, we hopen dat er dan een hoop duidelijker word, coen heeft dan een gesprek met iemand van 02

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 12:37:
ik heb op de 21e bestelling gefaxt, nog geen faktuur.
- Ik heb naar o2 (0800-1707) gebeld, maar die konden mijn bestelling niet in de pc opzoeken, was onmogelijk om dat te doen :S.
- Gsmstunter geeft aan: "nog steeds in behandeling."
- Zelfs de dealerlijn (0800-5555555) kan niks voor me doen, die gaan alleen over bestaande aansluitingen werd mij gemeld.
Wat kan ik doen om wat meer druk op de ketel te zetten? Ik heb me overigens niet laten afschepen, maar ben beleefd blijven aandringen >:)
Bij 0800-1707 kunnen ze het wel opzoeken, of in ieder geval navragen hoe het staat met je bestelling. Gewoon doorzeuren. 0800-5555555 is niet de dealerlijn. Dit is gewoon de supportlijn voor zakelijke klanten (0800-1707 is eigenlijik een informatielijn voor potentiele zakelijke klanten). De dealerlijn is een 020 nummer.

Mexx

Verwijderd

Wat ik in mijn vorige posting nog vergeten was te zeggen, was dat mijn Ipaq echt beregoed bevalt!! :P

• Rickbv
thieu: mail me even...

Verwijderd

bedankt voor jullie reacties! nu maar hopen dat naar aanleiding van coen's gesprek de ipaqs gaan binnenstromen i.p.v. druppelen :)

Verwijderd

Kan ik trouwens het abo gelijk weer opzeggen (opzegbrief sturen na 1 week en na 12 maanden van abo af)? Ik heb de vorige pagina's doorzocht, maar niks gevonden..

• djazete
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-02-2020

djazete

steel

volgens mij is het opzeggen vanaf de 11e maand..

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 14:29:
Kan ik trouwens het abo gelijk weer opzeggen (opzegbrief sturen na 1 week en na 12 maanden van abo af)? Ik heb de vorige pagina's doorzocht, maar niks gevonden..
Ja dat kan. Gewoon om schriftelijke bevestiging vragen.

voor voorbeeldbrief -> http://www.telecomvergelijker.nl/article.php?article_id=14

• Goldfinger

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

Jippie, werd vanochtend bruut wakker gemaakt door een postbode die aan de deur stond. Maar was niet voor niets want hij had een leuk pakketje voor me.
Had 20-8 9 abo's besteld en daarvan 12-9 een factuur gekregen van o2. Nu dus ook de spulletjes binnen.

• Goldfinger

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

BTW: hoe kan ik op die wachtlijst aangeven dat ik iets heb ontvangen?
Krijg wel het schermpje dat waar ik kan invullen wanneer ik heb ontvangen maar daarna krijg ik alleen nog maar een bijna leeg scherm met bovenin de tekst "Aanmelden" en dan gebeurt er verder niks meer.

• Gompy58
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04 23:23

Gompy58

het valt wel, maar niet mee...

ik vertrouw die gsmstunter voor geenmeter. Hij had/heeft wel leuke aanbiedingen,, maar op geen enkele manier is er contact met deze handel te krijgen. En ik heb het echt geprobeerd hoor!

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....

• frankvanhoesel
De iPaq's komen weer binnen..... _/-\o_

Veel plezier ermee Goldfinger, en mexx2000 !

( Word wel steeds chagerijniger, bijna iedereen die ik ken heeft hem nu al binnen, en dat grotendeels ook nog een keer op aanraden van mij...aaargghhh ;) )

UPDATE : ThaLaw, je wacht nu al 50 dagen, gefeliciteerd 8)

Verwijderd

Ik hoop toch echt dat iedereen zijn iPAQ krijgt, maar ik wordt nu wel heel chagerijnig. Via dit forum ben ik op het idee gekomen om toch is de dealerlijn te bellen. Volgens mij is het niet verstandig om dit nummer openbaar te maken, maar ik heb dus dat 020 nummer gebeld en gevraagd hoe het zat met de aanvraag van mijn bedrijf. Het gaat om 6 abo's van de iPAQ actie. Een medewerker waarvan ik de naam niet zal noemen wist mij te vertellen dat ze niets van mijn aanvraag wisten of konden zien. Er is dus niets bekend van mij bij O2. Terwijl ik meerdere malen aan GSMStunter de status van mijn aanvraag heb gevraagd en ik kreeg steeds te horen dat mijn aanvraag in behandeling is. Nu zijn er 2 mogelijkheden: of alles is al rond en ik krijg binnenkort mijn iPAQ + abo's (lijkt me steeds onwaarschijnlijker worden) of GSMStunter gooit zijn naam te grabbel door niet zorgvuldig met zijn klanten om te gaan. Ik zal mijn oordeel nog niet geven voordat ik bericht van GSMStunter heb ontvangen. Ik vrees het ergste, maar ik blijf hoop houden. Ik heb mijn bestelling op 27 augustus geplaatst bij GSMStunter, waar ik ook bewijs van heb. Tevens heb ik GSMStunter gemeld dat wanneer zij mijn aanvraag niet in behandeling hebben genomen ik verdere stappen ga ondernemen. Misschien dat dit wel gezamelijk kan gebeuren? Ik houd jullie op de hoogte. Als ik een tip mag geven zal ik toch maar is bij O2 zelf gaan navragen of je aanvraag in behandeling is genomen en niet alles laten afhangen van GSMStunter, want ik geloof wel wanneer GSMStunter van O2 te horen heeft gekregen dat alles in orde is dat ze het wel goed afhandelen, maarja in mijn geval hoop ik dat het ook nog goed komt.

In afwachting van bericht van GSMStunter laat ik jullie snel weten hoe het echt zit!!

:Z

• Rickbv
BTW: hoe kan ik op die wachtlijst aangeven dat ik iets heb ontvangen?
Krijg wel het schermpje dat waar ik kan invullen wanneer ik heb ontvangen maar daarna krijg ik alleen nog maar een bijna leeg scherm met bovenin de tekst "Aanmelden" en dan gebeurt er verder niks meer.
Klopt, ik heb ben hieraan begonnen, maar omdat ik geen Ipaqs meer zag binnen komen dacht ik "we horen het vanzelf wel". En dat is nu, dus zal ik ff een paar regels code toevoegen.

Faabster: was dit toevallig de sales-afdeling? Die heb ik ook aan de lijn gehad, en die zeiden ook niets van mij te kunnen zien. Maar ze zouden het wel uitzoeken, en toen kreeg ik na een week een nummer waar ik het kon navragen. Dat heb ik dus vrijdag gedaan, en daar zagen ze me wel staan. Dus ik denk dat je nog een goede kans hebt dat ze je wel aangemeld hebben :)
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.