TripleM schreef op 06 september 2002 @ 11:02:
[...]
Je bent een goeie kerel maar af en toe moet je toch es leren om meteen niet alles 'kut' te noemen om het zo even te zeggen..
Behringer mixers zijn prima mixers voor weinig geld.. Een vriend van me heeft er ook 1 (vraag me zo even niet welke) en die is er heel erg tevreden over..
Check de nieuwprijs van dat ding en bepaal of ie het 2ehands waard is voor jou.. Ik heb er nooit mee gedraaid maar kwalitatief zijn het prima mixertjes voor zover ik weet..
Tenzij Reind klaar is met de vrouwtjes en ons uit kan leggen waarom het een schijtmixer is.. Alles dat geen A&H is is volgens Reind een schijtmixer volgens mij..

Zo ik ben klaar met de vrouwen hoor.
Maar om even terug te komen op de mixer. Owke ik vind snel iets kut maar als iets goed is dan zeg ik dat ook heus wel.
Owke die behringer -> allemaal leuk en aardig maar dat ding zit technisch net goed in elkaar als mijn neefje van 3 een huisje van duplo bouwt

Dan even mijn ervaringen met behringer mixers -> Faders slijten snel en zijn van ultieme k*t kwaliteit (goh daar heb je dat k*t woord weer) de potmeters geven ook snel de geest en om over de lay out van de mixer nog maar te zwijgen -> dat ding is net zo propperig als mijn A&H en dat is gewoon klote als je nogal lomp ben aangelegd zoals mij

Owke dat laatste daar wen je wel aan want dat is mij ook gelukt dus iedereen kan dat.
De behringer krijgt voor zijn uiterlijk een dikke + maar voor alles wat onder de deckplate zit durf ik nog geen - te geven.
Inbouwen -> forget it -> kan niet aangezien er ook knoppen op de zijkant (naja zijkant -> de kant die naar je toe staat als je er voor staat) op zitten en aangezien de mixer nieuw 160€ kost vind ik heel eerlijk gezegd dat je best wel een beetje genaaid word aangezien behringer nog wel is kuren heeft.
De BPM counter die er trouwens op zit geeft leuk licht maar das dan ook alles want die werkt voor geen meter
Nou is dit onderbouwing? Vast niet maar wel mijn mening over de behringer VMX2000 ->< je bent nog beter af met een DX500/1000 maar deze zijn niet meer te krijgen. Ik zou zeggen ga op zoek naar een andere mixer in de catagorie leuk maar wel cheap -> Numark Gemini Phonic Magnedine Aikiama e.d
Ow en de perfecte mixer bestaat nog steeds niet -> iets wat er in de buurt komt wel en mijn A&H is absoluut niet perfect want daar zitten ook nog wel dingen aan die ik heel graag anders zou zien maarja engelsen hé die zijn lekker dwars dus die veranderen niets