Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Je haalt idd mensen door elkaar, want ik was degene die jij vorige keer hielpJumpStart schreef op 29 augustus 2002 @ 20:11:
[...]
Ik had jou toch al een keer verteld hoe je je eigen logins kon killen ???![]()
![]()
Of haal ik hier mensen door elkaar ? Enniewee, mail me even (jij hebt geen e-mail adres in je profile staan) en ik mail je terug hoe je het probleem op kan lossen...
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Toevallig heb ik Tjerk er vanmiddag ook nog om gevraagd. Zaterdag binnen!Jack.Corneille schreef op 29 augustus 2002 @ 18:14:
[...]
De platenverkoper van de Rhythm Import in den haag zei dat ie um waarschijnlijk zaterdag binnen gaat komen. Heb um dus even gevraagt ofdat ie er 1 voor mij appart wilde leggen, toch handig als je vast klant bent dan leggen ze het ook daadwerkelijk voor je appart
Heeft iemand toevallig ervaring met deze zaak? Een vriend van me gaat in Groningen studeren, en natuurlijk zal ik dan ook wat vaker in Groningen vertoeven. En aangezien ik uitgeken ben op Dance Life Records in Zwolle (verschrikkelijk slechte service) wil ik misschien me vinyl in Groningen gaan halen.BtM909 schreef op 29 augustus 2002 @ 15:37:
komt ie (uitgebreide modus):
[knip]
GRONINGEN
Hemmes - Steentilstraat 28, 9711 GN Groningen
[/knip]
Bij de plaatselijke cd-boer in Ommen kan ik ook altijd wel vinyl bestellen, maar dat duurt altijd wel een week of 2/3 en erg veel keus is er ook niet.
heel erg kewl ding idd.. wij zouden die voor ons jongerencentrum gaan halen, maar omdat ie niet op voorraad was hebben we een cmx-3000 meegenomenSONiCB00M schreef op 29 augustus 2002 @ 11:18:
Ik heb op vakantie (toevallig ook in turkije) eens de Pioneer CDJ-CMX-5000 mogen proberen
[afbeelding]
Was toch wel erg leuk speelgoed moest ik zeggenHet enige neppe was, toen ik zat te luisteren had de gast die er achter zat twee platen in perfecte sync draaien, dus ik d8, die beheerst dat wel, zit er auto-sync op dat ding
verschil met de 5000 is dat er op de 3000 ook vinyl-cue zit
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ik heb 2 jaar in Groningen gewoond. En ging daar ook regelmatig langs.Empathy schreef op 30 augustus 2002 @ 10:09:
[...]
Heeft iemand toevallig ervaring met deze zaak? Een vriend van me gaat in Groningen studeren, en natuurlijk zal ik dan ook wat vaker in Groningen vertoeven. En aangezien ik uitgeken ben op Dance Life Records in Zwolle (verschrikkelijk slechte service) wil ik misschien me vinyl in Groningen gaan halen.
Bij de plaatselijke cd-boer in Ommen kan ik ook altijd wel vinyl bestellen, maar dat duurt altijd wel een week of 2/3 en erg veel keus is er ook niet.
Nadeel: Het is altijd en altijd enorm druk daar in die winkel.
Je hebt redelijk veel platen, maar dan moet je eerst weer de plaat zoeken uit een andere kast, omdat de platen zelf niet in de hoesjes zitten in de kijkbakken.
Alleen de nieuwe platen die zitten wel in de goede hoes.
De nieuwe platen staan in bakken achter de mensen die aan het luisteren zijn daar, dus dat ik ook irritant.
Om over de werknemers maar niet te spreken, die hebben een erg hoge dunk van hunzelf en denken dat ze alles kunnen maken. (Conclusie= ik haal er bijna geen platen meer)
Ik haal nu mijn platen vooral uit sneek; Vip Records.
Dat is een leuke winkel met een paar (vage) bekenden van me. En meestal zoekt die jongen daar platen voor me uit de bakken, en ik luister dan ff (en helaas betaal ik dan ook).
In groningen zit ook nog JP shop. Dit is een vinyl zaakje met vooral dance muziek. Het is er heel relaxed, alleen heeft de eigenaar de zaakjes niet te goed lopen volgens mij. Er is nooit een kip. En de platen zijn niet up to date.
Goenoeg info voor deze keer dacht ik zo.
hoe gek t ook moe klinken, als je de kans krijgt koop dan de cmx 3000 dit is de opvolger van de 5000 aldus de persoon die deze een keer aan ons verhuurdeSONiCB00M schreef op 29 augustus 2002 @ 11:18:
Ik heb op vakantie (toevallig ook in turkije) eens de Pioneer CDJ-CMX-5000 mogen proberen
[afbeelding]
Was toch wel erg leuk speelgoed moest ik zeggenHet enige neppe was, toen ik zat te luisteren had de gast die er achter zat twee platen in perfecte sync draaien, dus ik d8, die beheerst dat wel, zit er auto-sync op dat ding
nadeel
in dit apparaat zit een bug in de scratch functie, deze loopt dus nog weleens vast
Wie zegt er dat ik dat ding wil kopen? Doe mij maar vinylMR_WAZOO schreef op 31 augustus 2002 @ 11:13:
[...]
hoe gek t ook moe klinken, als je de kans krijgt koop dan de cmx 3000 dit is de opvolger van de 5000 aldus de persoon die deze een keer aan ons verhuurde
nadeel
in dit apparaat zit een bug in de scratch functie, deze loopt dus nog weleens vast
Jammer dat veel lui die in platenzaken werken dan opeens denken dat ze alles zijn... Maar iig bedankt voor de infoTriple-D schreef op 30 augustus 2002 @ 16:41:
[...]
Ik heb 2 jaar in Groningen gewoond. En ging daar ook regelmatig langs.
Nadeel: Het is altijd en altijd enorm druk daar in die winkel.
Je hebt redelijk veel platen, maar dan moet je eerst weer de plaat zoeken uit een andere kast, omdat de platen zelf niet in de hoesjes zitten in de kijkbakken.
Alleen de nieuwe platen die zitten wel in de goede hoes.
De nieuwe platen staan in bakken achter de mensen die aan het luisteren zijn daar, dus dat ik ook irritant.
Om over de werknemers maar niet te spreken, die hebben een erg hoge dunk van hunzelf en denken dat ze alles kunnen maken. (Conclusie= ik haal er bijna geen platen meer)
Ik haal nu mijn platen vooral uit sneek; Vip Records.
Dat is een leuke winkel met een paar (vage) bekenden van me. En meestal zoekt die jongen daar platen voor me uit de bakken, en ik luister dan ff (en helaas betaal ik dan ook).
In groningen zit ook nog JP shop. Dit is een vinyl zaakje met vooral dance muziek. Het is er heel relaxed, alleen heeft de eigenaar de zaakjes niet te goed lopen volgens mij. Er is nooit een kip. En de platen zijn niet up to date.
Goenoeg info voor deze keer dacht ik zo.
ok een handige tip om mp3 s naadloos samen te voegen is:Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 19:49:
Mijn oude mix had ik idd nog in aparte tracks (voor het branden, doe het nu met een .cue sheet), dit integendeel tot mijn laatste 2 mixes die wel 1 mp3 zijn.
Er zijn programma's waarmee je mp3s kan samenvoegen tot 1 grote mp3, anders moet je daar even naar zoeken.
1) Neem Winzip\winrar\powerarchiver of whatever.
2) Maak een nieuw archief aan met extensie .mp3
3) Stel de compressie in op: geen.
4) Add de files.
Werkt perfecto !
Vind GrooveElements 1 trouwens (als je hem aanelkaar hoort ;-) ) echt een lekkere mix !!!
Hoop dat je binnenkort nog ns een recente mix upload.
Keep up the good work.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Verwijderd
ik heb een sampleCD aan die gast van de radio gegeven, en hij gaat ff kijken of de muzieksoort in de show past!
ik hoop het wel, mag ik lekker op de radio playen!:)
iig, heb ik nog wat belangrijks gemist of.....?
Is niet echt de opvolger hoor. De 5000 is wat robuuster en daardoor meer geschikt voor on the road gebruik. Daartegen heeft de 3000 meer 'gadgets'. Qua prijs ontlopen ze elkaar niet zoveel.MR_WAZOO schreef op 31 augustus 2002 @ 11:13:
hoe gek t ook moe klinken, als je de kans krijgt koop dan de cmx 3000 dit is de opvolger van de 5000 aldus de persoon die deze een keer aan ons verhuurde
nadeel
Als je bugs tegenkomt, kan je via je dealer een software-update krijgen. En anders heb ik nog wel een contactpersoon bij Pioneer die je verder kan helpen.
My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!
Deze kende ik nog niet! Goede tip zeg, werkt echt heel prima zo!Help!!!! schreef op 31 augustus 2002 @ 12:02:
[...]
ok een handige tip om mp3 s samen te voegen is:
1) Neem Winzip\winrar\powerarchiver of whatever.
2) Maak een nieuw archief aan met extensie .mp3
3) Stel de compressie in op: geen.
4) Add de files.
Werkt perfecto !
Vind GrooveElements 1 trouwens (als je hem aanelkaar hoort ;-) ) echt een lekkere mix !!!
Keep up the good work.
Veel goede nummers, genre en sfeer blijven mooi behouden door heel de mix, en de kleine foutjes worden snel opgelost.
SONiCB00M schreef op 29 augustus 2002 @ 12:23:
Weet iemand trouwens nog waar Jurgen Vries - The Theme te koop is? Hij is ner-re-gens te vinden! Op Clubcharts loopt er nog een draadje over maar daar kom ik niet echt verder mee.
SONiCB00M schreef op 29 augustus 2002 @ 19:58:
Zou je die voor mij willen kopen en opsturen? Natuurlijk krijg je een vergoeding voor de onkosten en de moeite.
mail: ted_ermers@tweakers.net
Er waren er nog genoeg dus ik dacht: "Die sonicboom wil die plaat zo graag hebben laat ik eens aardig zijn en er ook 1 voor hem meenemen."
"Computer games don't affect kids, I mean if Pac man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music"
Verwijderd
Gewoon naar DJ School gaan...meer info op www.djtom.com
Dit ruikt behoorlijk naar spam. Er staat hier iets over in de FAQ. Ik zie dat dit je eerste post zijn, misschien handig om eerst ff de FAQ door te lezen??Verwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 16:55:
Misschien gewoon tussendoor om binnen het topic "how to become a DJ" te blijven.
Gewoon naar DJ School gaan...meer info op www.djtom.com
Spam.
Oftewel: Het reclame maken voor:
Dienst(verlening).
Websites en sitechecks
Evenementen.
Wervingsacties van welke aard dan ook.
Referrals in URL's opnemen.
Alle andere dingen die onder de noemer 'spam' vallen.
Bovenstaande wordt nadrukkelijk niet gewaardeerd op Gathering of Tweakers en zal minimaal een slotje opleveren. Sta echter niet gek te kijken als er een Waarschuwing bovenop komt.
"Computer games don't affect kids, I mean if Pac man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music"
Verwijderd
in mijn 'dj-jaren' (half jaartje terug) heb ik mijn laatste setje opgenomen. Hoe kan ik dit uploaden naar die FTP van jullie?
IP, user, pass, dir waar het in moet komen, bitrate van de mp3 (is nu vbr met lame geëncodeerd, rechtstreeks van het mengpaneel opgenomen op cd-r)?
bitrate maakt niets uit...
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
0wnage! Kun je die mail nog een keer sturen, maar dan naar sonicboom@lanpartyanimals.com ? Blijkbaar zijn na die serverklussen de email aliasen niet helemaal 100% gefixed...Jack.Corneille schreef op 31 augustus 2002 @ 16:43:
[...]
[...]
[...]
Er waren er nog genoeg dus ik dacht: "Die sonicboom wil die plaat zo graag hebben laat ik eens aardig zijn en er ook 1 voor hem meenemen."
Verwijderd
Thanks!Help!!!! schreef op 31 augustus 2002 @ 12:02:
[...]
Keep up the good work.
Hmm er staan ook 2 nieuwere mixes in mijn map TReBLA, 1-tje is net 2 weken oud en die andere 2,5 maand ofzo. Groove Elements 2 en 3.
mix-ge2.mp3 en mix-ge3.mp3 moet je dan hebben (met playlists bij) ;-)
En gelijk een paar vragen: Wat is EQ, Cue (op cd speler weet ik dat, op mixer niet), cue-pgm en punch-in ? Ik heb het idee dat punch in een soort mute is om een kanaal in een keer in te laten springen en is EQ een soort tone-control ?
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Thanx en die foutjes -> tsja ik heb die mix met 3 verschillende draaitafels gemaakt en dat is bij de laatste mix ook goed te horenAdion schreef op 31 augustus 2002 @ 16:34:
Ik heb net de mix van Reind beluisterd, en ik moet zeggen dat hij heel hard meeviel!
Veel goede nummers, genre en sfeer blijven mooi behouden door heel de mix, en de kleine foutjes worden snel opgelost.
Daar lopen Shakedown en Una mas niet helemaal lekker over in elkaar -> dat kwam omdat ik mijn telefoon op de belt drive soundlab had liggen en deze overging toen ik aan het miozen was -> daar gaat een soundlab dus rare dingen van doen
De andere draaitafels waren een PDX2000 en een M3D -> wel 2 goede draaitafels maar ik wou even laten zien dat al heb je 3 verschillende draaitafels je toch een goede mix kunt maken
En dat is gelukt als ik iedereen zo hoor
Ceu op mixer is een knop waarmee je het kanaal kan voorbeluisteren in je koptelefoon, soms ook pfl genoemd.JT schreef op 31 augustus 2002 @ 20:08:
* JT wilt gaan leren mixenHeb er nog nooit wat mee gedaan, heb ook niet veel verstand van de apparatuur in die wereld (PA dus) maar wel van hifi
Maar ik zat te denken aan 2x 2de hands Pioneer CDJ100 of Gemini CDJ20 en een mixertje in de trant van de PMX500 van Gemini. Welke merken zou ik nog meer naar kunnen kijken ? DAP laat ik links liggen, goedkope troep. Iemand commentaar hierop ?
En gelijk een paar vragen: Wat is EQ, Cue (op cd speler weet ik dat, op mixer niet), cue-pgm en punch-in ? Ik heb het idee dat punch in een soort mute is om een kanaal in een keer in te laten springen en is EQ een soort tone-control ?
EQ staat voor equalizer, moet je toch wel kennen als je veel van HIFI weet.
Punch in is om een toon gedeelte snel weg of bij te zetten zonder dat je aan de EQ knoppen komt. Je kan dus de hoge-tonen op +6dB zetten en met de punch-out knop die tonen in 1 keer weghalen zonder dat je de originele instellingen veranderd, snel terugzetten gaat nu ook heel makkelijk.
EQ:
Meeste mixers hebben High, Mid en Low, allen & heath heeft de Mid weer onderverdeeld in 2 delen: high-mid en low-mid.
Deze knoppen zijn ervoor om bepaalde frequenties te kunnen versterken of dempen. Maar dat wist je waarschijnlijk al.
Verwijderd
EQ Equilizing: regeling van toonscherpte, toonmiddensterkte of bassen, meestal spreek men van 3 bands EQ, dwz regeling van hoog, midden en lage tonen (bassen dus).JT schreef op 31 augustus 2002 @ 20:08:
Wat is EQ,
Cue (op cd speler weet ik dat, op mixer niet), cue-pgm en punch-in ? Ik heb het idee dat punch in een soort mute is om een kanaal in een keer in te laten springen en is EQ een soort tone-control ?
Cue op mixtafel kan voorbeluistering zijn, doch heb ik ooit eens que als een apart kanaal voor aansturing gezien, om1 bijvoorbeeld om CD of draaitafel, cass, MD,... vanop afstand via de mengtafel te starten. Meestal is dit niet zo handig, ik prefereer dan ook gewoon zelf altijd het desbetreffende toestel te starten.
groeten
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Lijkt mij voor te mixen in ieder geval geen goede oplossing.
Verwijderd
BTW die mix van Reind is zeker lekker, erg lekker in het gehoor liggend.
ik kan gewoon inloggen hoor? Misschien heb je per ongeluk de spaties meegekopieerd ofzo?Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 16:41:
Uhm...waarom kan ik niet meer inloggen op de FTP? Hij zegt Invalid Username/Password , kunnen geen typfouten inziiten aangezien ik copy en paste heb gedaan
BTW die mix van Reind is zeker lekker, erg lekker in het gehoor liggend.
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Verwijderd
IP: 130.89.163.64
Port: 21
Name: djsets
Pass: Xone:62
C&P: ftp://djsets:Xone:62@130.89.163.64:21
Deze is het toch nog steeds? Ik kopiër gewoon alles zonder spaties ofzo..
Verwijderd
Maar heeft iemand ervaring met dit setje?
aangezien ik al 2 tt's heb van jb-sys
vonnik het wel leuk om bij dat merk te blijven
en anders het Dre (new-line) Setje met 2x Gemini CDJ-20 waar ik ook wel goeie dingen over heb gehoort
alleen persoonlijk vind ik het JB-sys setje velen malen mooier
Wie heeft er nog commentaar
(jah ik weet het jb-sys is slechter blablablaaat been there, heard that, if you need to say it again plz buy the t-shirt as well. thank you!)
omdat er in 't pass zelf al 'n dubbele punt zit, daat die C&P de mist inVerwijderd schreef op 02 september 2002 @ 18:55:
IDP/DJ Sets FTP
IP: 130.89.163.64
Port: 21
Name: djsets
Pass: Xone:62
C&P: ftp://djsets:Xone:62@130.89.163.64:21
Deze is het toch nog steeds? Ik kopiër gewoon alles zonder spaties ofzo..
gewoon alle losse dingen kopieren dus
--Roy Goodman
Ik uiteraard ;-)Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 19:03:
Zeg gasten, ik zit te denken over een CD spelertje aan te schaffen.
Maar heeft iemand ervaring met dit setje?
Ik heb deze set een week of 3 geleden binnen gekregen (maar door tijdgebrek ben ik pas vorige week aan testen toe gekomen).
De CD-speler: Dit is een zeer gevoelig spelertje. Hij slaat over bij de minste tik. Hij heeft dan ook GEEN ESP. De Loop is NIET seamless. Ook heb ik het idee dat hij NIET true instant start is. Wat is hij dan wel? You ask me!
De Mixer: Deze heeft 2-voudige toonregeling per kanaal en is dus, naar mijn gevoel, te beperkt om lekker mee te werken.
Als setje ziet het er leuk uit maar onder de indruk was ik niet. Je kunt niet veel verwachten natuurlijk voor nog geen € 510,- maar toch had ik willen zien dat hij WEL true instant start had (dan maar geen loop) en op z'n minst 3-voudige EQ per kanaal.
Eindoordeel: Gewogen en te licht bevonden.
Als ik het setje vergelijk met m'n "eigen" CDJ-20/PMX-500 combinatie dan levert deze laatste MEER waar voor z'n geld. Hij is weliswaar een stuk duurder MAAR dan heb je tenminste wel een setje waar je gewoon mee kunt mixen (true instant start, ESP, jogje, 3-voudige EQ per kanaal).
André Huisman (www.new-line.nl)
meer iets voor de gemiddelde 12 jarige thuisdj die ook es wat wil doen :D:Dhuisman schreef op 02 september 2002 @ 19:38:
[...]
Ik uiteraard ;-)
Ik heb deze set een week of 3 geleden binnen gekregen (maar door tijdgebrek ben ik pas vorige week aan testen toe gekomen).
De CD-speler: Dit is een zeer gevoelig spelertje. Hij slaat over bij de minste tik. Hij heeft dan ook GEEN ESP. De Loop is NIET seamless. Ook heb ik het idee dat hij NIET true instant start is. Wat is hij dan wel? You ask me!
De Mixer: Deze heeft 2-voudige toonregeling per kanaal en is dus, naar mijn gevoel, te beperkt om lekker mee te werken.
Als setje ziet het er leuk uit maar onder de indruk was ik niet. Je kunt niet veel verwachten natuurlijk voor nog geen € 510,- maar toch had ik willen zien dat hij WEL true instant start had (dan maar geen loop) en op z'n minst 3-voudige EQ per kanaal.
Eindoordeel: Gewogen en te licht bevonden.
Als ik het setje vergelijk met m'n "eigen" CDJ-20/PMX-500 combinatie dan levert deze laatste MEER waar voor z'n geld. Hij is weliswaar een stuk duurder MAAR dan heb je tenminste wel een setje waar je gewoon mee kunt mixen (true instant start, ESP, jogje, 3-voudige EQ per kanaal).
Verwijderd
ah thnx!
JB-sys set wegstreept
ff over dat andere setje:
over de CD spelers hoor ik veel goed's
maar over die mixer? is het wat?
of raad je wat anders aan?(in ongeveer die prijsklasse 130-200 euro)
bvd.
Aaah... Koop hem nou... Het is zo'n goed setje ;-)
Als het budget het toelaat is de 626i natuurlijk een leukere mixer (andere cue methode, kanaaltje extra) MAAR ik moet zeggen dat ik de PMX-500 een erg leuke mixer vind (voor het geld).ff over dat andere setje:
over de CD spelers hoor ik veel goed's
maar over die mixer? is het wat?
of raad je wat anders aan?(in ongeveer die prijsklasse 130-200 euro)
bvd.
En de 626i past nog precies in je budget ;-)
Ecodan warmtepomp
je zou t haast gaan denken heJT schreef op 02 september 2002 @ 22:10:
Huisman, moet jij niet heel toevallig je CDJ20's en PMX 500 kwijt ?![]()
*schop* wie wil 'm reviewennu even wat anders qua muziekstijl:
Vanavond heb ik even alle stress van me af moeten mixen vanwege alle ellende @ work (dat ik binnenkort niet meer heb) en het resultaat is vanaf morgen op de ftp te bewonderen (ben bezig met uppen) onder de naam Ener-G_MyWorld_13-8-2002.mp3
Hart en ziel heb ik erin gelegd, bloed zweet (het is snikheet momenteel in m'n kippenhok) en tranen blablabla etc. Kleine mixfoutjes zitten er wel in hopelijk niet al te hoorbaar maarja niemand is perfect
Het is een beetje een gloomy/duister melancholisch progressive/techno/trance achtig mixje geworden met een zwaar meeslepende flow/ritme waarin je spontaan meegezogen wordt als je lekker achteruitgezakt in je stoel met een biertje erbij zit, in de auto of gewoon op de dansvloer staat (kortom bij voorkeur die stereo ff luid en duidelijk voor de 80 minuten die de mix duurt ) yadda yadda ok genoeg spam gewoon downen die hap
tracklisting:
1. Laidback Luke - Welcome to my World
2. Technique - Sun is Shining
3. System 7 - Alphawave
4. Aszad Risvi - Smiling at the Sun [Visitor]
5. Classified Project - Electrostatic Discharge [District records]
6. Underworld - Dark and Long (Darktrain mix)
7. Ignacio - Organon [Musicman records]
8. Splodge - Fellatio Profunda [Infrared records]
9. Sector 7 - Art of Balance (Cass/Slide phull phat mix) [Bonzai]
10. Funk d'Void - Diabla (Kevin Saunderson mix) [Soma]
11. Drax ltd. II - Amphetamine (Thomas Schumacher rework) [Wavescape]
12. Ignacio - Virton [Musicman records]
13. Der Dritte Raum - Polarstern [Virgin]
14. John Beltran - Watercoloured Dreams [Exceptional]
next stop: trein techno.. ik ga komende tijd eens een mix inelkaar proberen te fabrieken met 3 decks
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ik geloof niet dat het een echt geheim is dat ik verkoper ben van deze spullen (ik kom er tenminste altijd eerlijk voor uit).JT schreef op 02 september 2002 @ 22:10:
Huisman, moet jij niet heel toevallig je CDJ20's en PMX 500 kwijt ?![]()
En moet weg? Nope. M'n voorraadbeheer is vrij goed in orde ;-)
M'ja... Als je liever een "ja hoor, het is een goed product want het staat op de doos" verhaal hoort dan zeg je het maar...
Dus vraag: Wat is je probleem???
het kost over t algemeen geldhuisman schreef op 03 september 2002 @ 00:09:
[...]
Ik geloof niet dat het een echt geheim is dat ik verkoper ben van deze spullen (ik kom er tenminste altijd eerlijk voor uit).
M'ja... Als je liever een "ja hoor, het is een goed product want het staat op de doos" verhaal hoort dan zeg je het maar...
Dat ie z'n 1000 zo lang bij je laat staan vindt ik al een unicum.Reind schreef op 02 september 2002 @ 23:42:
Die CDJ20 ga ik van de maand ook maar is bestellen aangezien die maat van me begint te zeuren dat ie z'n pioneer CDJ1000 terug wilen ik moet zeggen dat zo'n cd speler verdomd makkelijk is en als het nog ff zo doorgaat dan koop ik er 2 en dan ga ik lekker met cd's draaien
@Dré: Heb jij als iets over die CDJ-800 gehoord van Pioneer?
My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!
Ik draai voornamelijk 2Step (af en toe R&B / Hip Hop), maar wilde wel eens een uitstapje maken naar groovy funky house.
De hele set is alleen via de koptelefoon opgenomen, dat kwam door het volgende:
Mijn Vestax PCV 275 (
Heb dus de pluggen naar mijn versterker eruit getrokken en de minidisc aangesloten.
Ik had de uitgang kunnen splitsen (1 naar de minidisc en op mono opnemen en de andere naar de versterker) maar daar dacht ik pas aan toen de mix af was
Omdat ik de hele tijd aan het switchen was (vooral tijdens inmixen), heb ik een klein foutje gemaakt in een van de overgangen.... Maar al met al, best tevreden.
Tracklisting:
- Dirty Funker - Disco Sucks
- Wawa - No Problem (dub mix)
- Gregory - Tropical soundclash
- Marky Star - Disco Freak (Jay's Acid Re-rub)
- Tribalation - Falling Down
- Grant Dell & Richard Phoneman - What I Need
- Harley & Muscle feat. Gerideau - Must Be The Music (Phunk Investigation Club Edit)
- Mijangos - Music & Soul
- Paul Johnson - Get Get Down (Latin Excursion)
- Hot Discotheques - It's Allright
- Gypsymen - Babarabatiri (MAW Main Mix) (met dank aan Reind
)
De mix is te vinden in de map BtM909 (duhh!). En 2Step mixen komen er binnenkort aan....
[ Voor 0% gewijzigd door BtM909 op 03-09-2002 12:00 . Reden: typen is moeilijk ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Verwijderd
Zelf ben ik inmiddels al een jaar DJ in een discotheek.
Hier een stukje over hoe ik begonnen ben.
Je moet klein beginnen. Stap op een (kleine) discotheek af om te vragen of ze een baantje voor je hebben. Als barman, glazenloper of zo iets. Zorg dat je vriendjes maakt in de discotheek. Ik bedoel dan met het personeel, de klanten en de baas.
Vervolgens ga je bij de DJ's kijken hoe die te werk gaan. En als je al weet hoe het draaien in elkaar zit kun je vragen of je een keertje aan het begin van de avond kan draaien.
Als dat nou goed verloopt en je krijgt positieve reacties van je collega's dan ga je goed.
Als zelfs de baas er van overtuigd is dat jij goed kan draaien dan zit je helemaal goed.
Vraag dan aan je baas of je een keer kan invallen als er een DJ niet is. En als dat eenmaal gebeurt en je krijgt da klanten op jouw hand.... A new DJ has been born!!!
Zo gebeurde dat bij mij. Ik begon 3 jaar geleden in een discotheek als glazenloper. Toen werd ik barman en inmiddels ben ik sinds een jaar ook DJ.
www.discotdf.com
Veel succes!!
Heb je nog wel een beetje lol van die plaatBtM909 schreef op 03 september 2002 @ 11:36:
• Gypsymen - Babarabatiri (MAW Main Mix) (met dank aan Reind)[/list]
Weet je trouwens waar die plaat lekker achter past -> Work - MAW ft Pupah -> das echt heel lekker te mixen
Ik heb er een hekel aan om bij mensen in hun hol te moeten kruipen -> ze zien zelf maar in dat ik goed ben en anders verrekken ze maar dan draai ik wel ergens anders. Zo werkt dat naar mijn idee maar ik kan het fout hebben.Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 11:55:
How to become a DJ??
Je moet klein beginnen. Stap op een (kleine) discotheek af om te vragen of ze een baantje voor je hebben. Als barman, glazenloper of zo iets. Zorg dat je vriendjes maakt in de discotheek. Ik bedoel dan met het personeel, de klanten en de baas.
Vervolgens ga je bij de DJ's kijken hoe die te werk gaan. En als je al weet hoe het draaien in elkaar zit kun je vragen of je een keertje aan het begin van de avond kan draaien.
Als dat nou goed verloopt en je krijgt positieve reacties van je collega's dan ga je goed.
Als zelfs de baas er van overtuigd is dat jij goed kan draaien dan zit je helemaal goed.
Vraag dan aan je baas of je een keer kan invallen als er een DJ niet is. En als dat eenmaal gebeurt en je krijgt da klanten op jouw hand.... A new DJ has been born!!!
Zo gebeurde dat bij mij. Ik begon 3 jaar geleden in een discotheek als glazenloper. Toen werd ik barman en inmiddels ben ik sinds een jaar ook DJ.
www.discotdf.com
Veel succes!!
Als je goed kan draaien hoef je niet aan zulke dingen te beginnen
Ik draai hem eerlijk gezegd bijna niet, maar vond hem wel grappig om hier in te mixen....Reind schreef op 03 september 2002 @ 12:16:
[...]
Heb je nog wel een beetje lol van die plaatIk heb hem zelf daarna nog een keer weten te bemachtigen in de platenzaak waar ik altijd kom en het is en blijft een lekker plaatje.
Weet je trouwens waar die plaat lekker achter past -> Work - MAW ft Pupah -> das echt heel lekker te mixen
Enne die andere MAW plaat zal ik zsm beluisteren!
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
True, het is voornamelijk mensen kennen. En mooier is het om mensen te (leren) kennen die mensen kennen!Reind schreef op 03 september 2002 @ 12:19:
Ik heb er een hekel aan om bij mensen in hun hol te moeten kruipen -> ze zien zelf maar in dat ik goed ben en anders verrekken ze maar dan draai ik wel ergens anders. Zo werkt dat naar mijn idee maar ik kan het fout hebben.
Als je goed kan draaien hoef je niet aan zulke dingen te beginnen
Heb je wel een eigen stijl dan? Of draai je alleen wat het (top40?) publiek wil. (boozywoozy, rnb enzo)Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 11:55:
How to become a DJ??
www.discotdf.com
Veel succes!!
Verwijderd
5?
Want als dat het geval is weet ik waar het aan ligt dat ik er niet op kom
Verwijderd
uhm... als ik me niet vergis is dat toch de hele bedoeling van DJ zijn?!Empathy schreef op 03 september 2002 @ 13:55:
[...]
Heb je wel een eigen stijl dan? Of draai je alleen wat het (top40?) publiek wil. (boozywoozy, rnb enzo)
Draaien wat het publiek wil... en als het publiek niet van dezelfde muziek houd als jij.... dan heb JIJ ff pech en niet andersom?
Voor plaatjesdraaiers gaat dat misschien wel op; maar voor DJ's nietVerwijderd schreef op 03 september 2002 @ 17:51:
uhm... als ik me niet vergis is dat toch de hele bedoeling van DJ zijn?!
Draaien wat het publiek wil... en als het publiek niet van dezelfde muziek houd als jij.... dan heb JIJ ff pech en niet andersom?
Als je begrijpt wat ik bedoel tenminste...
niet helemaal... als je alleen maar muziek draait wat het publiek wil horen maar waar jij zelf niet achter staat ben je toch niet helemaal lekker bezigVerwijderd schreef op 03 september 2002 @ 17:51:
[...]
het is een kwestie van de juiste balans vinden tussen wat t publiek leuk vind en wat je wil draaien....Ener-G schreef op 03 september 2002 @ 18:04:
[...]
niet helemaal... als je alleen maar muziek draait wat het publiek wil horen maar waar jij zelf niet achter staat ben je toch niet helemaal lekker bezig
Ik had dit setje eigenlijk op het oog als beginnende DJ, leek me wel een leuke set voor niet al teveel geld en ik volg het topic pas sinds de laatste 50 reacties dus ik dacht dat je zo een setje voor jezelf had. Mar wat vind jij van dat setje ?huisman schreef op 03 september 2002 @ 00:09:
[...]
Ecodan warmtepomp
was jij niet degene die zei dat 'ie never nooit met CD's zou gaan draaien?Reind schreef op 02 september 2002 @ 23:42:
het nog ff zo doorgaat dan koop ik er 2 en dan ga ik lekker met cd's draaien
--Roy Goodman
ik heb 'm net even geluisterd, en ik vind 'm erg fijnBtM909 schreef op 03 september 2002 @ 11:36:
Eindelijk een mixje van mij op de FTP!
Tracklisting:
- Dirty Funker - Disco Sucks
- Wawa - No Problem (dub mix)
- Gregory - Tropical soundclash
- Marky Star - Disco Freak (Jay's Acid Re-rub)
- Tribalation - Falling Down
- Grant Dell & Richard Phoneman - What I Need
- Harley & Muscle feat. Gerideau - Must Be The Music (Phunk Investigation Club Edit)
- Mijangos - Music & Soul
- Paul Johnson - Get Get Down (Latin Excursion)
- Hot Discotheques - It's Allright
- Gypsymen - Babarabatiri (MAW Main Mix) (met dank aan Reind
)
De mix is te vinden in de map BtM909 (duhh!). En 2Step mixen komen er binnenkort aan....
ben blij om steeds meer mensen (reind, misterdon, trebla, btm909 en ik) groovy en funky house te zien draaien
even 'n mini-review:
iig zit je mix technisch goed in elkaar, wel 'n paar foutjes, maar dat mag best
platenkeus vind ik ook erg goed (get get down latin remix vind ik erg leuk en lekker)
techniek: 7
platekneus: 8
--Roy Goodman
Verwijderd
Dan moet je daar niet meer gaan draaien!Ener-G schreef op 03 september 2002 @ 18:04:
[...]
niet helemaal... als je alleen maar muziek draait wat het publiek wil horen maar waar jij zelf niet achter staat ben je toch niet helemaal lekker bezig
maar de meeste hier weten wel hoe ik er over denk
jij staat er voor het publiek...
en als je naam gemaakt hebt.. staat het publiek er voor jou!
De Akiyama DJ-60 is gewoon een goedkope mixer van perfecte kwaliteit.TripleM schreef op 29 augustus 2002 @ 09:06:
Ik ken dat merk helemaal niet, wat is het voor iets? Budget mixer?
Zie http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=7520
Ik heb hem zelf nu ook. 't is niet de mooiste, maar hij doet zeker niet onder voor een mixer van de 'grote merken' (ik vind hem zelfs beter)
mja helaas is dat laatste nogal eens een problematisch gegeven voor de meeste mensenVerwijderd schreef op 03 september 2002 @ 20:53:
[...]
Dan moet je daar niet meer gaan draaien!
Ahaaa... Dan hadden we een miscommunicatie.JT schreef op 03 september 2002 @ 18:55:
[...]
Ik had dit setje eigenlijk op het oog als beginnende DJ, leek me wel een leuke set voor niet al teveel geld en ik volg het topic pas sinds de laatste 50 reacties dus ik dacht dat je zo een setje voor jezelf had. Mar wat vind jij van dat setje ?
Excuses daarvoor.
Wat vind ik van de set? Dat lijkt me vrij duidelijk. Ik heb het setje zelf samengesteld (2xCDJ-20 + PMX-500) omdat ik het goed bij elkaar vond passen EN omdat de setprijs niet verkeerd is.
Even voor de goede orde: Het is GEEN XTC/CDJ-100 combinatie (maar daar is de prijs dan ook naar). Qua prijs/kwaliteitsverhouding ben ik echter ZEER tevreden over de CDJ-20 en de PMX-500.
Verwijderd
Hehe het moeten er natuurlijk niet teveel wordenFlat© schreef op 03 september 2002 @ 19:58:
[...]
ben blij om steeds meer mensen (reind, misterdon, trebla, btm909 en ik) groovy en funky house te zien draaien
Btw Flat .. ik had beloofd jouw mix nog te reviewen, dat zal morgen gelijk even doen, was het helemaal vergeten (weer druk met school en werk enzo)
Thanks, wat ik al zei, dit is de eerste keer dat ik Funky House draaide. Bij 2Step ben ik andere soort overgangen gewend!Flat© schreef op 03 september 2002 @ 19:58:
[...]
ik heb 'm net even geluisterd, en ik vind 'm erg fijn
even 'n mini-review:
iig zit je mix technisch goed in elkaar, wel 'n paar foutjes, maar dat mag best
platenkeus vind ik ook erg goed (get get down latin remix vind ik erg leuk en lekker)
techniek: 7
platekneus: 8
Maar, ik ben wel benieuwd waar jij die foutjes hoorde!
Verwijderd
Ja, mee eens, maar als jij niet de muziek draait die in jou eigen straatje past, dus eigenlijk jou eigen stijl ben je niet goed bezig, denk ik, of het is het een of het ander, nou zullen er in dat soort discotheken ook DJ`s moeten staan(wij hebben er zelf ook zo`n een), maar niet echt mijn stijl(vandaar dat ik er niet kom, en vooral al niet voor de gezelligheid), ga er dan alleen RnB draaien ofzo. Als je echt je eigen stijl draait zal het publiek denk ik wel wat meer aan je voeten staan.Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 17:51:
[...]
Maar da`s mijn mening natuurlijk
mja die overgang bij tussen de 26e en 27e minuut bijvoorbeeld...BtM909 schreef op 04 september 2002 @ 09:13:
[...]
Thanks, wat ik al zei, dit is de eerste keer dat ik Funky House draaide. Bij 2Step ben ik andere soort overgangen gewend!
Maar, ik ben wel benieuwd waar jij die foutjes hoorde!
die vocals van linda clifford die daar te horen zijn, komen die uit die plaat van joey negro (akabu), genaamd ride the storm?
verder zitten er op nog 2 of 3 andere plaatsen kleine foutjes, maar ach...
edit:
ben nu bij de 36e minuut (get get down remix), en de overgang naar die plaat gaat ook niet echt lekker
ik zeg dit alles niet om je op je fouten te wijzen ofzo hoor, maar je vroeg er zelf om
--Roy Goodman
Ik had die eerst wel in mijn post gezet, maar blijkbaar weer weggehaald
Ik doel eigenlijk op die andere foutjes, waar hoor je die meer?
En wat die vocals betreft: zou kunnen, maar kon niks vinden op de plaat zelf. Zal vanavond ff kijken op de hoes!
Lijkt mij niet.. Je draait wat jij leuk vindt, en probeert met jouw platenkeus op het publiek in te spelen.. Da's heel wat anders dan iets draaien dat je eigenlijk niet veel bijzonders vindt omdat het publiek dat zonodig wil..MR_WAZOO schreef op 03 september 2002 @ 18:45:
het is een kwestie van de juiste balans vinden tussen wat t publiek leuk vind en wat je wil draaien....
Zonder JOUW stijl zul je nooit een echt goede dj zijn.. De energie die je erin stopt komt juist voort uit het feit dat het 'jouw' platen zijn, jij hebt het voor het zeggen..
Waarin is hij beter dan? "Gewoon" een goedkope mixer van perfecte kwaliteit bestaat namelijk niet, anders had iedereen Akiyama gebruikt.. De prijs/kwaliteit verhouding zal misschien prima zijn..DiMension schreef op 03 september 2002 @ 21:01:
De Akiyama DJ-60 is gewoon een goedkope mixer van perfecte kwaliteit.
Zie http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=7520
Ik heb hem zelf nu ook. 't is niet de mooiste, maar hij doet zeker niet onder voor een mixer van de 'grote merken' (ik vind hem zelfs beter)
Verwijderd
jah maar je kan moeilijk hardcore gaan draaien als iedereen de nieuwe apre skihut CD wil horen?TripleM schreef op 04 september 2002 @ 15:34:
[...]
Lijkt mij niet.. Je draait wat jij leuk vindt, en probeert met jouw platenkeus op het publiek in te spelen.. Da's heel wat anders dan iets draaien dat je eigenlijk niet veel bijzonders vindt omdat het publiek dat zonodig wil..
Zonder JOUW stijl zul je nooit een echt goede dj zijn.. De energie die je erin stopt komt juist voort uit het feit dat het 'jouw' platen zijn, jij hebt het voor het zeggen..
Dan ben je een plaatjesdraaier... geen DJ.Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 22:01:
jah maar je kan moeilijk hardcore gaan draaien als iedereen de nieuwe apre skihut CD wil horen?
Tenminste zo zie ik het (en TripleM geloof ik ook
Dan moet je een uitnodiging bij een apres-ski hut niet aannemen heVerwijderd schreef op 04 september 2002 @ 22:01:
[...]
jah maar je kan moeilijk hardcore gaan draaien als iedereen de nieuwe apre skihut CD wil horen?
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
of skijaywarp schreef op 04 september 2002 @ 22:20:
[...]
Dan ben je een plaatjesdraaier... geen DJ.
Tenminste zo zie ik het (en TripleM geloof ik ook).
en toch alle respect voor die gasten!!!!!
ik heb me avonden genoeg vemaakt met die gasten!
maar dan is iemand op de radio ook geen DJ maar een plaatjesdraaier!
imho je lult slap uit je nek!
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
Je zegt het zelfVerwijderd schreef op 04 september 2002 @ 22:29:
[...]
of skijay
Een radio DJ stelt echt geen ruk voor. Die gasten hebben amper eigen inbreng in het programma.
Ecodan warmtepomp
Ik doelde op deze uitspraak van TripleM:Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 22:29:
Bovenstaande is ook gedeeltelijk mijn definitie van een DJ.TripleM schreef op 04 september 2002 @ 15:34:
Lijkt mij niet.. Je draait wat jij leuk vindt, en probeert met jouw platenkeus op het publiek in te spelen.. Da's heel wat anders dan iets draaien dat je eigenlijk niet veel bijzonders vindt omdat het publiek dat zonodig wil..
DJ's op de radio zijn inderdaad plaatjesdraaiers. Ze Jockey'en helemaal geen Disks, ze lullen ze alleen maar aan elkaar (en het is allemaal autocue werk
Het is ook niet minderwaardig bedoeld ofzo; integendeel! Het zou wel heel erg saai worden zonder ze! Ik zou ze iig niet willen missen (nja, sommige wel misschien
Radio Jockey (of Radio Entertainer) zou inderdaad een betere naam zijn.
Disk Jockeys, de naam zegt het al, zijn mensen die platen kunnen draaien, mixen, beatmatchen, scratchen, backspinnen, etc, etc. Dat zijn mensen die kunnen entertainen puur en alleen met een paar draaitafels (cq cdspelers) en een stapeltje platen (cq cd's). Dat zijn mensen waar het publiek op afkomt omdat ze iets unieks kunnen, die komen om hun kunstje te zien (nja, horen in dit geval
Maar nogmaals het is zeer zeker niet denigrerend bedoeld ofzo. Dit is gewoon wat ik onder een DJ versta. Niets meer en niets minder.
Als je wat meer geschiedenis over het DJ'en wilt lezen:
http://www.geocities.com/HotSprings/1392/AlBottcher.html
http://www.hiphop-network.../djarticles/legendary.asp
http://www.hiphop-network...cles/scratchdjhistory.asp
Misschien ook leuk, een DJ technieken boek:
http://www.musicroom.com/se/ID_No/0019131/details.ihtml
[ Voor 0% gewijzigd door warp op 04-09-2002 23:33 . Reden: typo ]
je spreekt jezelf tegen, de juiste balans is namelijk dat je op zo een manier draait dat t publiek je set leuk gaat vinden en dat je er ook nog genoeg van jezelf in kunt stoppenTripleM schreef op 04 september 2002 @ 15:34:
[...]
Ik denk dat jij hiermee een beetje naieve inschattingsfout maakt.Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 20:53:
Zo kom je er namelijk nooit als ik je een tip mag geven.
Als jij echt wilt dat het publiek voor jouw komt dan zul je ze echt iets unieks moeten bieden.
Waarom denk je dat b.v. een discotheek of skihut 'DJ' zoveel verzoekjes krijgt? Juist omdat het publiek er niet voor de DJ komt. Het publiek is daardoor veel te divers en veel te gevarieerd qua muzieksmaak/voorkeur. Dus mensen gaan de DJ vragen om plaatjes te horen die zij leuk vinden.
Als ik naar de doorsnee disco, skihut of bar ga dan moet ik maar afwachten wat ik te horen krijg; het ene moment is dat Hazes, dan de Prodigy en dan weer de Venga Boys... en als ik echt per se die ene plaat wil horen dan moet ik het bij de DJ aanvragen.
Hoe wil jij je zo ooit gaan onderscheiden van de rest, zodat het publiek ook daadwerkelijk voor jou komt ?
You tell me... want ik zou het echt niet weten.
Ownee stelt radio DJ geen ruk voor? Probeer jij maar is een intressant en boeiend programma te maken wat ook nog is bij de mensen in de smaak valt. Oke het is heel wat anders dan in een club draaien maar om heel eerlijk te zijn ben ik meer bezig met mijn 2 uur durende radio programma wat ik 1 dag in de week heb dan dat ik op een feest moet draaien. En geen eigen invloed -> ja bij 538 niet nee want daar heb je maar te draaien wat ze willen maar bij de andere zenders heb je minimaal 30% van de tijd waarin je zelf je platen mag bepalen en alles wat je zegt op de radio word echt niet op een papiertje in je postvak gelegd hoor voordat je een uitzending hebtVerwijderd schreef op 04 september 2002 @ 23:16:
[...]
Je zegt het zelf
Een radio DJ stelt echt geen ruk voor. Die gasten hebben amper eigen inbreng in het programma.
Inderdaad maar om nu dingen te gaan draaien die ik geen fuck aan vind?Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 20:53:
[...]
Dan moet je daar niet meer gaan draaien!
Nee -> als ik gevraagd word voor een feest dan weten ze wat ik draai en daar hebben ze het maar mee te doen -> das gewoon heel simpel.
Ik verdom het om boozy woezie en zijn kornuiten te gaan draaien voor zo'n simpelzielig 16 jarig muzikaal verneukt 538 publiek. Dat verdom ik gewoon als ik ergens moet draaien -> SIMPEL. Dat is dus ook 1 van de redenen waarom ik niet in een discotheek wil draaien.
Daarom zul je mij ook nooit zien in tenten zoals snollywood (daar wil ik me hond nog niet laten dekken
Het enigste waar ik een uitzondering voor maak dat zijn de studenten feestjes -> daar draai ik alles wat los en vast zit maar daar kom ik ook niet om te draaien maar gewoon voor de fun (en voor de vrouwen).
Gisteren toevallig nog op een kennismakingskamp (wat een woord zeg) staan draaien van mijn oude school -> normaal gesproken begin ik niet aan zulke dingen maarja ik was vrij en had toch niets beters te doen. En ik heb er zelfs even een uurtje 2Step/Speedgarage/Garage staan draaien en dit was het gevolg ->
Was ik maar een jaar of 4 jonger
Verwijderd
ik wel zo hem morgen ff downenEner-G schreef op 02 september 2002 @ 23:44:
[...]
*schop* wie wil 'm reviewen
next stop: trein techno.. ik ga komende tijd eens een mix inelkaar proberen te fabrieken met 3 decks
Een radio DJ moet over heel andere skills beschikken dan b.v. een club DJ.Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 23:16:
Een radio DJ stelt echt geen ruk voor...
Qua draaitechniek stelt het gros van de radio DJ's idd niets voor, maar ze moeten b.v. weer wel heel goed kunnen lullen en improviseren... iets wat een club DJ weer niet hoeft te kunnen.
Het is gewoon een heel ander vak en zoals ik al eerder zei, het zijn geen DJ's in de ware zin van het woord.
Dat men het woord DJ overal te pas en ten onpas voor gebruikt kan ik ook niet helpen
Nou, ik denk dat dat wel meevalt. Ik ga naar houseparty's waar een bepaald soort muziek word gedraaid en daar zie je altijd dezelfde (soort) DJ's omdat die die muziek draaien. Ik draai wat ik wil en maak daarmee een eigen karakter aan (nou ja, ik moet nog beginnenwarp schreef op 05 september 2002 @ 00:05:
[...]
Ik denk dat jij hiermee een beetje naieve inschattingsfout maakt.
Zo kom je er namelijk nooit als ik je een tip mag geven.
Ecodan warmtepomp
dan moet je wel eerst op zo'n feest terecht zien te komen.. en dat is met het huidige aanbod van dj's praktisch niet te doen tenzij je zelf ook produceert (voor de grotere feesten tenminste)JT schreef op 05 september 2002 @ 10:16:
[...]
Nou, ik denk dat dat wel meevalt. Ik ga naar houseparty's waar een bepaald soort muziek word gedraaid en daar zie je altijd dezelfde (soort) DJ's omdat die die muziek draaien. Ik draai wat ik wil en maak daarmee een eigen karakter aan (nou ja, ik moet nog beginnen) en dan krijg je een publiek dat jouw muziek leuk vind.
hehe bij die onderste foto dat meissie met pruillipje: "heppie geen arrenbie??"
Precies. Het is een keihard "ons kent ons" wereldje.Ener-G schreef op 05 september 2002 @ 10:19:
dan moet je wel eerst op zo'n feest terecht zien te komen.. en dat is met het huidige aanbod van dj's praktisch niet te doen tenzij je zelf ook produceert (voor de grotere feesten tenminste)
Als je daar wilt opvallen en doorbreken dan kom je er dus echt niet door verzoekjes e.d. te gaan draaien.
--Roy Goodman
En dan de heeeele tijd erdoorheen babbelen, net als Franse DJ's
Verwijderd
ik krijg steeds deze melding:
COMMAND:> USER djsets
331 Password required for djsets.
COMMAND:> PASS ********
530 Sorry, your account is restricted to 5 simultaneous logins.
ERROR:> Can't log in. Still trying...
ERROR:> Can't log in. Disconnecting...
STATUS:> Disconnect: Thursday 13:30:44 09-05-2002
hebben hier meer mensen last van??
Lees je de foutmelding ook wel?Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 13:32:
ja wat is er met die ftp... ik kan al 3 dagen niet meer inloggen...
ik krijg steeds deze melding:
COMMAND:> USER djsets
331 Password required for djsets.
COMMAND:> PASS ********
530 Sorry, your account is restricted to 5 simultaneous logins.
ERROR:> Can't log in. Still trying...
ERROR:> Can't log in. Disconnecting...
STATUS:> Disconnect: Thursday 13:30:44 09-05-2002
hebben hier meer mensen last van??
Dit betekend gewoon dat er al 5 mensen ingelogt zijn
(er mogen er maar 5 inloggen met dat account)
--Roy Goodman
Ja joh ik schreeuw een keertje hiep hoi handjes in deluchtMisterDon schreef op 05 september 2002 @ 12:21:
Hee Reind! Zie ik nou een microfoon voor je neus staan op die foto's? Ik wist niet dat jij de zingende DJ was!
En dan de heeeele tijd erdoorheen babbelen, net als Franse DJ's
Nee geintje ik weet niet waarom dat ding er stond maar ik heb hem die avond wel een keer of 4 omver gelopen
Edit: Hij moet 125 euro kosten, 4 maanden oud, bonnetje heb ik erbij gevraagd.
Ecodan warmtepomp
Ik spreek mezelf helemaal niet tegen, jij leest niet goed! Wat ik zeg is dat je als DJ een bepaalde smaak hebt.. Platen die jij mooi vindt.. Dat zijn niet allemaal precies dezelfde platen.. Inspelen op het publiek doe je met die platen, niet met platen die je hebt gekocht omdat ze het zo goed doen bij het publiek..MR_WAZOO schreef op 04 september 2002 @ 23:50:
je spreekt jezelf tegen, de juiste balans is namelijk dat je op zo een manier draait dat t publiek je set leuk gaat vinden en dat je er ook nog genoeg van jezelf in kunt stoppen
Dus ga mij even niet vertellen wat de juiste balans is dank u.. Alles dat ik in mijn sets stop is door mij bepaald, niet door iemand of iets anders.. Breek ik daarmee niet door, dan is dat jammer, dan is muziek voor mij een heerlijke hobby waar ik veel plezier aan beleef.. Breek ik daarmee wel door, dan breek ik tenminste door met MIJN muziek..
zo denk ik er ook overTripleM schreef op 05 september 2002 @ 14:41:
[...]
Ik spreek mezelf helemaal niet tegen, jij leest niet goed! Wat ik zeg is dat je als DJ een bepaalde smaak hebt.. Platen die jij mooi vindt.. Dat zijn niet allemaal precies dezelfde platen.. Inspelen op het publiek doe je met die platen, niet met platen die je hebt gekocht omdat ze het zo goed doen bij het publiek..
Dus ga mij even niet vertellen wat de juiste balans is dank u.. Alles dat ik in mijn sets stop is door mij bepaald, niet door iemand of iets anders.. Breek ik daarmee niet door, dan is dat jammer, dan is muziek voor mij een heerlijke hobby waar ik veel plezier aan beleef.. Breek ik daarmee wel door, dan breek ik tenminste door met MIJN muziek..
Dit topic is gesloten.