Piet, das natuurlijk Techstep! 
(sjeus, pak ik met zoiets loos de 1900e post??
)
(sjeus, pak ik met zoiets loos de 1900e post??
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Hmm spreek hem vrij weinig, en wat ik laatst hoorde is dat het forum helemaal is verloren gaan en een paar databases zijn kapot ofzo. Vind het ook zonde, mis het wel dat postenReind schreef op 11 November 2002 @ 01:16:
[...]
Ow en Freek -> spreek je wizzard nog wel is -> Ik vraag me namelijk af waarom ik in godsnaam niets hoor en geen antwoord krijg op mijn mailtjes betreffende het djforum.nl
Om heel eerlijk te zijn vind ik het niet echt netjes en dat is dan netjes uitgedrukt. En dat meneer zijn PC kapot is -> hoe kan het dan dat zijn MSN vaak zat aan en uit springt?
ik geloof dat dj jumbo bezig is met een eventueel nieuw djforumReind schreef op 11 november 2002 @ 01:16:
[...]
Whahaha ja dat heb ik ook wel is gehad en daarna volgede een fluitconcert voor de politie -> ik voelde me op dat moment heel wat als dj
Ow en Freek -> spreek je wizzard nog wel is -> Ik vraag me namelijk af waarom ik in godsnaam niets hoor en geen antwoord krijg op mijn mailtjes betreffende het djforum.nl
Om heel eerlijk te zijn vind ik het niet echt netjes en dat is dan netjes uitgedrukt. En dat meneer zijn PC kapot is -> hoe kan het dan dat zijn MSN vaak zat aan en uit springt?
Verwijderd
Het hele dj gebeuren staat ff op een laag pitje -> Tegenwoordig zit ik weer helemaal onder de plak bij mijn vriendin en ik zit in een verhuizing.Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 00:18:
[...]
Hmm spreek hem vrij weinig, en wat ik laatst hoorde is dat het forum helemaal is verloren gaan en een paar databases zijn kapot ofzo. Vind het ook zonde, mis het wel dat posten
En warom hij geen antwoord op je mailtjes geeft weet ik ook niet, als ik hem zie zeg ik er wat van!
Beetje raar.
Maaruh hoe is het verder met de draaierij??? Nog steeds de 2Step e.d.
Zeg, geen commentaar over trancenichten jijVerwijderd schreef op 11 November 2002 @ 14:39:
Ik kwam een bijzonder toepasselijk plaatje tegen (j/k)
[afbeelding]
Zo'n figuur van Rank 1, samen met Benny de Goeij (ook een trancenicht dus
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
Altijd heerlijk om van dit soort reacties te lezen, hier doe ik het gewoon voor
Is te hard.Verwijderd schreef op 13 November 2002 @ 11:42:
[...]
Altijd heerlijk om van dit soort reacties te lezen, hier doe ik het gewoon voor
Enneuh Reind,
Er komen toch wel lekkere plaatjes van de stanton warriors, dj hype / zinc etc. uit? Of is dat iets te 'hard'? En hoes't met de dnb?
Verwijderd
gek joh! Er is ONTZETTEND veel te vinden zelfs in de stijl die jij zoekt, moet je eens bij redeyerecords.co.uk of d-n-b.co.uk zoeken op het volgende:Reind schreef op 13 November 2002 @ 13:22:
[...]
Is te hard.En met de DnB ben ik druk bezig. Valt me eerlijk gezegd een beetje vies tegen om dat te draaien. Ten eerste is de DnB (met veel vocals) die ik wil draaien niet echt veel te vinden en ten 2é het is gewoon heel anders draaien
En hoe laat begint IDOLS -> Ik wil het ook wel is zien namelijk
Verwijderd
Post ff wat je vind van die mixer, wil m namelijk zelf ook kopen (samen met 2 x JB-systems Q-30 draaitafels). En dan maar beginnen met platen kopenVerwijderd schreef op 13 November 2002 @ 18:29:
/me heeft besteld:
1 x G_PS-626i Gemini PS-626 i 10"/Pro techno (... Actie) - = ? 199,00
2 x G_CDJ-20 Gemini CDJ-20 CD speler Top load (... Actie) - = ? 538,00
krijg het als het goed is morgen
Verwijderd
Koptelefoon vergetenVerwijderd schreef op 13 November 2002 @ 18:29:
/me heeft besteld:
1 x G_PS-626i Gemini PS-626 i 10"/Pro techno (... Actie) - = ? 199,00
2 x G_CDJ-20 Gemini CDJ-20 CD speler Top load (... Actie) - = ? 538,00
krijg het als het goed is morgen
Verwijderd
Ik trek me er verder weinig van aan, maar Gemini heeft met de UMX serie toch wel aardige mixers op de markt, met genoeg mogelijkheden.MR_WAZOO schreef op 14 november 2002 @ 17:34:
ik heb een hekel aan GEMINI mixers omdat dit budgetmixers zijn met veel te weinig mogenlijkheden
en je moet je er dan ook vrij weinig van aantrekken
Niet om het een of ander MAAR... Het zou natuurlijk van den zotte zijn om een 626i mixer te gebruiken op een groot feest. Ik zou daar overigens ook GEEN Behringer mixer voor willen gebruiken. De Behringer mixers zijn leuk voor thuis (en of semi pro gebruik) MAAR ze zijn verre van pro (net als hun prijs!).MR_WAZOO schreef op 14 November 2002 @ 17:34:
ik heb een hekel aan GEMINI mixers omdat dit budgetmixers zijn met veel te weinig mogenlijkheden
ik heb zelf een behringer DX 1000 en die gebruik ik niet alleen om te draaien maar vooral ook om bij kleinschallige klussen alle versterkers aan te sturen
en omdat ik dan met PA versterkers werk die je aanzet op vol vermogen en verder niet meer aankomen, moet ik dus meerdere uitgangen hebben als ik meerdere vollumeniveau's moet uitsturen
zoals ik dus al zei, dit is dus iets persoonlijks
en je moet je er dan ook vrij weinig van aantrekken
André Huisman (www.new-line.nl)
FF een vreemde vraag:huisman schreef op 14 November 2002 @ 18:48:
[...]
Niet om het een of ander MAAR... Het zou natuurlijk van den zotte zijn om een 626i mixer te gebruiken op een groot feest. Ik zou daar overigens ook GEEN Behringer mixer voor willen gebruiken. De Behringer mixers zijn leuk voor thuis (en of semi pro gebruik) MAAR ze zijn verre van pro (net als hun prijs!).
(Profi spul voor profi toepassingen, helaas wel met een profi prijskaartje eraan ;-)
Verwijderd
My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!
Een XTC (Da's bijna een profi mixer). Voor de grotere toepassingen (want 1k2 is een monitor set) de 7.3 e.d.jadjong schreef op 14 november 2002 @ 18:59:
[...]
FF een vreemde vraag:
Welke DJ mixer zou jij "af en toe" gebruiken bij een feest met een 1.2KW PA installatie?
mjah en nu mag je van mij een keer lekker gaan fietsen met je profi spul voor profi toepassingen want t enige profi dat ik ga gebruiken is de PA, de geluidskwaliteit is bij onze klussen namelijk van ondergeschikt belang, we maken geen winst erop en dus moeten we een beetje op de prijs letten en is profi spul uit den bozehuisman schreef op 14 november 2002 @ 18:48:
[...]
Niet om het een of ander MAAR... Het zou natuurlijk van den zotte zijn om een 626i mixer te gebruiken op een groot feest. Ik zou daar overigens ook GEEN Behringer mixer voor willen gebruiken. De Behringer mixers zijn leuk voor thuis (en of semi pro gebruik) MAAR ze zijn verre van pro (net als hun prijs!).
(Profi spul voor profi toepassingen, helaas wel met een profi prijskaartje eraan ;-)
een Pioneer of een rodec, ik vind die dateq een beetje een omhoog gevallen merkhuisman schreef op 14 november 2002 @ 23:29:
[...]
Een XTC (Da's bijna een profi mixer). Voor de grotere toepassingen (want 1k2 is een monitor set) de 7.3 e.d.
nou neeMR_WAZOO schreef op 14 November 2002 @ 23:52:
[...]
en de pioneer die ik bedoel die heeft gewoon een paar leuke geintjes om mee te spelen en is robuust genoeg om een en ander aan te kunnen
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
Klein misverstandje: Ik heb geen PMX-500 maar een PS-540iyeadder schreef op 14 November 2002 @ 18:30:
ik volg dit topic nou al een tijd en nu lees ik hier dat geminidj budget mixers maakt op de UMX serie na
nou wou ik over en tijd een mixer aan schaffen om tussen 2 cd spelers te mixen, voor het kennis maken zeg maar. nou snap ik ook wel dat dat lang niet zo gaat met 2 huis tuin en keuken spelers maar niet iedereen heeft bak vol geld thuis staan. dus gewoon om te kijk of het echt wat is voor mij.
nou zat ik te denk om over die gemini pmx500 mixer, die sonicboom ook heeft.
dus zou ik graag willen weten of het wat is voor mij of echt troep is. ??
bvd
Goed werk unexVerwijderd schreef op 14 november 2002 @ 20:22:
sow, net ff geprobeerd om te mixentelkens als ik net de beats gelijk hebt komt er weer een of andere vocal tussendoor en is het weer ongelijk
/me keeps on trying
foto ?Reind schreef op 15 November 2002 @ 00:18:
Neem dan gewoon een A&H -> Kost wat heb je nog niets.
Ik heb vandaag dat ding van mij weer terug de doos in gedonderd nadat ik een beste schok kreeg bij het aanzetten. Ik weet niet wat dat stelletje klootklappers met die mixer heeft gedaan maar goed is een ander verhaal. Morgen zal ik is gaan bellen en dit keer betalen ze zelf de verzendkosten maar.
D'r staat nu dus weer een Mag10 tussen de PDT's en ik dank onze lieve heer op mijn blote knieén dat ik dat ding heb aangeschaft toendertijd -> Die doet het tenminste nog probleemloos
hmm lijmen/solderenjadjong schreef op 15 november 2002 @ 16:46:
Probleempje:
Mijn koptelefoon(ixos 1003) doet het rechts af en toe en als hij het doet dan trilt de rechterkant, de linkerkant is nog goed. Nu heb ik hem open gemaakt en zie dat het vliesje bocen de speaker los zit en dus trilt. Ook de koperen ring van draad eronder zit los van de speaker zelf. Is de nog te repareren of niet
Aantal platen zit bijna tegen de 40 aan, stijl varieert van trance tot hardstyle (paar platen van).ShadowrunR schreef op 15 november 2002 @ 13:42:
SONiCB00M en UneXpeCteD:
Hebben jullie al veel platen? En welke stijl? En hoe lang hebben jullie al geoefend?
(gewoon om es te zien, ben nl. ook van plan om te beginnen)
Verwijderd
goedzoSONiCB00M schreef op 16 November 2002 @ 09:30:
[...]
Aantal platen zit bijna tegen de 40 aan, stijl varieert van trance tot hardstyle (paar platen van).
Kheb wel lang geoefend dat wel, en ik ben er ook nog LANG niet, maar het is wel een errug gave hobby.
/edit: Sorry, het is ochtend, 2 posts onder elkaar
Verwijderd
Idem hier... ben nou bijna een jaar bezig met draaien...SONiCB00M schreef op 16 November 2002 @ 09:30:
[...]
Aantal platen zit bijna tegen de 40 aan, stijl varieert van trance tot hardstyle (paar platen van).
Kheb wel lang geoefend dat wel, en ik ben er ook nog LANG niet, maar het is wel een errug gave hobby.
/edit: Sorry, het is ochtend, 2 posts onder elkaar
Verwijderd
wat voor setje ga je kopen?Verwijderd schreef op 16 November 2002 @ 11:44:
[...]
Idem hier... ben nou bijna een jaar bezig met draaien...
Ik doe het nog steeds met plezier... al mag dat nieuwe setje dat staat geplaned wel een keer besteld worden door mij
ik blijf erbij: Belt-drive's is leuk om te leren... maar weet dat het na een halfjaar ZEER ZWAAR gaat irriteren... maargoed 1500 piek afschrijven in een jaar is ook en hoop geld... als ik het over had mogen doen had ik zeker voor Direct Drive gegaan....
ohw en over de mixer wil ik het niet eens meer hebben
Nee hoor ik stap voorlopig nog niet van mijn A&H geloof af. Waarschijnlijk 1 of andere prutser aan het werk geweest daar. Gisteren heb ik gebeld en ik heb hem s'middags opgestuurd.MisterDon schreef op 16 November 2002 @ 03:24:
Reind is dus nu ook van zijn A&H geloof afgestapt?Klinkt misschien elitair, maar na van alles van dichtbij gezien te hebben is er voor mij maar een (nou ja, de Intimidation Don doet ook nog steeds mee...) die altijd goed is... Dateq.
Dit bedenk ik me nu pas, maar had je die A&H wel geaard?Reind schreef op 16 november 2002 @ 12:28:
[...]
Nee hoor ik stap voorlopig nog niet van mijn A&H geloof af. Waarschijnlijk 1 of andere prutser aan het werk geweest daar. Gisteren heb ik gebeld en ik heb hem s'middags opgestuurd.
Nu maar kijken wat er nu van terecht gaat komen. Anders donder ik de A&H d'r uit en koop ik een Tascam X9 -> Super mixers(maarja dat zeiden ze van A&H ook
)
probeer eens een rodecMisterDon schreef op 16 november 2002 @ 03:24:
Reind is dus nu ook van zijn A&H geloof afgestapt?Klinkt misschien elitair, maar na van alles van dichtbij gezien te hebben is er voor mij maar een (nou ja, de Intimidation Don doet ook nog steeds mee...) die altijd goed is... Dateq.
Draaien is voor mij pure lol, dus ik wil niet dat zoiets door technische problemen verstoord wordt. Dus ben ik heel happy met mijn tank (Dateq 7.2) die never de geest geeft. Goed geluid, oersterk en het staat ook nog eens mooi, zo'n grote bak.
danm had vermoedelijk de aardlek deruit geklaptSONiCB00M schreef op 16 November 2002 @ 12:39:
[...]
Dit bedenk ik me nu pas, maar had je die A&H wel geaard?
Verwijderd
Verwijderd
die wou ik ook gaan kopen maar ik heb toch maar 2x CDJ-20 gedaan ipv 2x Q30Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 18:01:
[...]
ik heb geeeeeen id
ik vermoed een gemini 626i met 2x Q30 TT's
En wat is daar dan beter aan?Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 18:48:
[...]
die wou ik ook gaan kopen maar ik heb toch maar 2x CDJ-20 gedaan ipv 2x Q30
[ Voor 0% gewijzigd door ShadowrunR op 16-11-2002 20:17 . Reden: stomme fout! ]
Zag het dus ook juist
Verwijderd
dies gelijk 150 euro duurder. En deze is ook goedShadowrunR schreef op 16 November 2002 @ 20:13:
En tevreden over? Had je niet beter de CDJ-100 gekocht van Pioneer?
dat is ERG afhankelijk van je stijl,ShadowrunR schreef op 16 november 2002 @ 18:23:
Wil nu ook al zolang m'n set halen, alleen heb'k nog geen tijd gehad. Waar halen de mensen hier in de streek rond Gent (Belgie) hun platen? Natuurlijk is er Music Man, maar die schijnen duur te zijn. ('k Ga volgende week trouwens zelf ook es proberen te checken)
You don't need eyes to see, you need vision
Mwah die mixer is al een X aantal jaren oud en komt uit een engelse club die failiet is gegaan. Op zich niet zo erg maar dat ding was te ranzig om beet te pakken toen ik hem kocht. Dat hebben ze allemaal netjes schoon gemaakt bij A&H maar ik denk dat er ergens een draadje o.i.d los zit.Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 16:29:
is het niet gewoon een productie fout in jou mixerze moeten gewoon een nieuwe sturen
je betaalt niet voor neits zoveel geld voor een mixer
belangrijkste punt van die tascam > passen je vingers tussen de knopjes in??Reind schreef op 17 November 2002 @ 00:59:
[...]
Mwah die mixer is al een X aantal jaren oud en komt uit een engelse club die failiet is gegaan. Op zich niet zo erg maar dat ding was te ranzig om beet te pakken toen ik hem kocht. Dat hebben ze allemaal netjes schoon gemaakt bij A&H maar ik denk dat er ergens een draadje o.i.d los zit.
Zal wel gefixt worden en zo niet dan ga ik lekker voor de Tascam. Vandaag toevallig even mee staan draaien bij iemand anders en dat ding is echt s'werelds. Alles zit er op en er aan. Jammer dat ie zo duur is maar dit is echt een A&H + een Pioneer bij elkaar in 1 bak. Hij kan nameloijk alles wat die 2 ook kunnen en hij schijnt net zo sterk te zijn als een rodec e.d.
Op zich ook nog een leuke optie(maarja ik zit nu ff zonder knaken. Verhuizen kost meer dan genoeg
)
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
expensive shit... ben ik blij dat ik voor die prijs 2x een axis-2 gekocht hebC00KW4US schreef op 18 November 2002 @ 14:40:
Dit is mijn setupje, ben nog bezig aan het sparen voor een 2e cdj1000 want dat moet natuurlijk wel heMixen kan nu nog gewoon nog niet en oefenen ook niet
Ben druk bezig om m'n muziek collectie uit te breiden met cd's. Nog meer cdj1000 users hier?
[afbeelding]
Deze plek is te koop.
Dat is precies wat ik al heb gedaanEner-G schreef op 18 November 2002 @ 14:44:
oefenen zou je evt. nog wel kunnen door er een 'gewone' cd speler zonder pitch aan de andere kant te hangen... dan kan je met die cdj1000 alvast proberen wat plaatjes gelijk te trekken
User (nog) niet, liefhebber wel. M'n portemonnee en ik zijn het helaas nog steeds niet over de aanschaf eensC00KW4US schreef op 18 November 2002 @ 14:40:
Dit is mijn setupje, ben nog bezig aan het sparen voor een 2e cdj1000 want dat moet natuurlijk wel heMixen kan nu nog gewoon nog niet en oefenen ook niet
Ben druk bezig om m'n muziek collectie uit te breiden met cd's. Nog meer cdj1000 users hier?
My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!
Verwijderd
wel cd spelers, maar de cdj-20 van gemini, is een factor 4 goedkoper (of meer) en werkt ook lekkerC00KW4US schreef op 18 November 2002 @ 14:40:
[afbeelding]
Verwijderd
neuh... is geen vervanger voor djforum....MR_WAZOO schreef op 12 november 2002 @ 00:18:
[...]
ik geloof dat dj jumbo bezig is met een eventueel nieuw djforum
Verwijderd
hopelijk wordt het wat met veel actieve bezoekersVerwijderd schreef op 18 november 2002 @ 20:19:
[...]
neuh... is geen vervanger voor djforum....
wij hebben een heel nieuw concept...
komt natuurlijk ook een forum bij maar een forum en een interactiefe site horen natuurlijk bij elkaar
't is trouwens niet alleen van mij maar ook van JasperT.
Numark heeft ook nog een paar leuke mixers en dual cd spelers... Ik heb hier zelf de DM2002X pro master mix staan en de CDN-34S.... Als je goed gekeken naar het nieuws had dan zag je DJ Tiesto met een DM2002X draaien. Het nieuws was dat die beste DJ van Engeland was ofzoBtM909 schreef op 18 November 2002 @ 09:05:
Wellicht ook interessant om naar Rane mixers te kijken.... 'K zag laatst nog leuk spul staan!!!
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Raymond op 19-11-2002 17:08 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
doorgaan tot 3000Triple-D schreef op 19 November 2002 @ 17:00:
Jawel.
Maar goed, als ik deel V maag mag openen vind ik het best!
[ Voor 0% gewijzigd door Yalopa op 19-11-2002 17:33 . Reden: mods :P ]
Geen HTML rechten, wel edit rechten
[ Voor 0% gewijzigd door Raymond op 19-11-2002 17:45 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq