How to become a Dj... deel IV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 21 Laatste
Acties:
  • 8.911 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je ook vertellen welk verhuur bedrijf het was....

dan weten we iig dat we daar nix moeten halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-07 22:43
Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 12:41:
Ik ken um, maar het was beetje kort dag allemaal, er is nu mail gegaan naar verhuurbedrijf met het verzoek om een deel vanhet geld terug te storten. Het was gewoon een drive-in show geleverd zonder DJ. En hij werd opgeleverd om half acht en het feest begon om 8 uur. Niet zo heel veel tijd om te testen (alles werd ook door hun opgebouwd BTW). En ja, mijn keus om op schoolfeesten te draaien, vind het ook niet zo erg ofzo. Ik meld het wel als ik geld terug krijg....
bekijk altijd vantevoren wat je gaat huren en vraag er een garantie bij waarin staat dat alles in goede staat word afgelevert en dat je het geld voor datgene wat bij aflevering niet goed werkt gewoon trugkrijgt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wist wat ik huurde, alleen hadden ze de verkeerde speler meegegeven. En de versterker was dus net die dag stukgegaan. Maar ik heb al gemailt dat ik een deel van het geld terugwil en dat lijkt me niet meer dan redelijk,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 17:08

Chiron

Moderator Discord
goed Ener-G's avontuur @ bijenkorf (ik had dat knalrode t-shirt aan)

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rgesink/bijenkorffotos/IMG_2460.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rgesink/bijenkorffotos/IMG_2461.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rgesink/bijenkorffotos/IMG_2462.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rgesink/bijenkorffotos/IMG_2463.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rgesink/bijenkorffotos/IMG_2464.jpg

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ener-G schreef op 05 oktober 2002 @ 19:07:
goed Ener-G's avontuur @ bijenkorf (ik had dat knalrode t-shirt aan)

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rgesink/bijenkorffotos/IMG_2460.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rgesink/bijenkorffotos/IMG_2461.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rgesink/bijenkorffotos/IMG_2462.JPGAfbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rgesink/bijenkorffotos/IMG_2463.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rgesink/bijenkorffotos/IMG_2464.JPG
Zo doen ze het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
thanx :) (wat ging er mis :?)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Niet online
.jpg in HOODDLETTERS :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke pics, hoe was het verder? Viel er op te draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
ja er viel prima mee te draaien, al was daar alles wel mee gezegd.. ik miste een 3toonsregeling (was alleen bass en hoog) en de torque van de draaitafels kon wel een graadje hoger.. verder vrees ik dat de meegeleverde elementen/naalden geen lang leven beschoren zijn en is het koptelefoontje wat aan de magere kant

maar ja wat wil je voor 599 euro

die cd/mixer combinatie was ik minder over te spreken ivm het gemis van 3toonsregeling op de kanalen apart (toonregeling per kanaal was dus echt helemaal niet aanwezig) en dus ongeschikt om echt lekker mee te mixen, de cd spelers op zich waren wel prima dus evt wel met losse mixer maarja dan is 699 euro weer teveel geld voor het geheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Niet online
Ener-G schreef op 05 oktober 2002 @ 21:29:
ja er viel prima mee te draaien, al was daar alles wel mee gezegd.. ik miste een 3toonsregeling (was alleen bass en hoog) en de torque van de draaitafels kon wel een graadje hoger.. verder vrees ik dat de meegeleverde elementen/naalden geen lang leven beschoren zijn en is het koptelefoontje wat aan de magere kant

maar ja wat wil je voor 599 euro

die cd/mixer combinatie was ik minder over te spreken ivm het gemis van 3toonsregeling op de kanalen apart (toonregeling per kanaal was dus echt helemaal niet aanwezig) en dus ongeschikt om echt lekker mee te mixen, de cd spelers op zich waren wel prima dus evt wel met losse mixer maarja dan is 699 euro weer teveel geld voor het geheel
Noem eens wat nummers en stijlen die je gedraait hebt, en was er nog een stijl die je abslouut niet mocht draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
uhm ik heb vanalles gedraaid, van r&b tot techhouse tot 2step en garage, zelfs de ketchup song op 45 toeren ;)

maar er was niet echt een stijl die we absoluut niet mochten draaien, al heb ik wel afgezien van de wat hardere techno en die andere gozer draait normaalgesproken ook hardstyle maar die had nu alleen club en r&b meuk mee

je staat tenslotte toch in een winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga nu mischien weer een n00b vraag stellen :D maar...
Ik ga een Amd Athlon Xp 2200+ kopen.En wil beginnen met mixen.Ik denk dat ik eerst maar eens begin met ECHT Mp3 mixen.Dus met 2 geluidskaarten en al die sh*t.
Kan ik dus iedere geluidskaart appart op een mengpaneel aansluiten zodat ik van daaruit de muziek fade etc.
En is er software die daar mee overweg kan?
En welke geluidskaarten zijn het beste? (lees: betaalbaarste :) )
En voor een Mp3 controller zoals Finalscratch heb ik het komende jaar geen geld :(
Nouja proberen jullie nu maar mijn vragen te beantwoorden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 23:19:
Ik ga nu mischien weer een n00b vraag stellen :D maar...
Ik ga een Amd Athlon Xp 2200+ kopen.En wil beginnen met mixen.Ik denk dat ik eerst maar eens begin met ECHT Mp3 mixen.Dus met 2 geluidskaarten en al die sh*t.
Kan ik dus iedere geluidskaart appart op een mengpaneel aansluiten zodat ik van daaruit de muziek fade etc.
En is er software die daar mee overweg kan?
En welke geluidskaarten zijn het beste? (lees: betaalbaarste :) )
En voor een Mp3 controller zoals Finalscratch heb ik het komende jaar geen geld :(
Nouja proberen jullie nu maar mijn vragen te beantwoorden :D
Koop die pc, hang er een audiotrak maya44 in (is 2x in/uit stereo) en download BPM studio vanaf je favorite winkel, et volia, je kan mixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het dan mogelijk om met een mengpaneel te werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 23:40:
Is het dan mogelijk om met een mengpaneel te werken?
Lees eens wat er staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of kijk is op op http://www.alcatech.com/, is de site van bpm studio, is wel genoeg info te vinden en geloof me: het werkt:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Neem geen BPM op een AMD systeem want dat crasht voortdurend -> Dat zouden jullie allemaal zo onderthand wel kmoeten weten mensen (of je moet je L2 cache uit gaan zetten maar zelfs dan is het niet echt stabiel)

Neem maar gewoon PCDJ red of iets in die geest -> gewoon eerst alle demo's downloaden -> lekker mee spelen en dan nemen wat je zelf het beste vind :)

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Niet online
Reind schreef op 06 oktober 2002 @ 01:05:
Neem geen BPM op een AMD systeem want dat crasht voortdurend -> Dat zouden jullie allemaal zo onderthand wel kmoeten weten mensen (of je moet je L2 cache uit gaan zetten maar zelfs dan is het niet echt stabiel)

Neem maar gewoon PCDJ red of iets in die geest -> gewoon eerst alle demo's downloaden -> lekker mee spelen en dan nemen wat je zelf het beste vind :)
Je blijft me steeds verbazen over de hoeveelheid onzin die er uit je vingers/toetsenbord komt.
AMD duron 800 + VIA KT133A + BPM studio werkt hier perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adion
  • Laatst online: 14:43
Voor soundcard lijkt mij een soundblaster live! 5.1 value ofzo wel voldoende.
Mits het programma dat je wil gebruiken het ondersteund kan je elke player naar 1 output sturen die je dan weer naar een extern mengpaneel kan sturen.

djDecks zal in 1 van de volgende versie ondersteuning hebben om een extern mengpaneel te gebruiken.

VirtualDJ 2024 - Fast Image Resizer - Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Niet online
Adion schreef op 06 oktober 2002 @ 11:58:
Voor soundcard lijkt mij een soundblaster live! 5.1 value ofzo wel voldoende.
Mits het programma dat je wil gebruiken het ondersteund kan je elke player naar 1 output sturen die je dan weer naar een extern mengpaneel kan sturen.

djDecks zal in 1 van de volgende versie ondersteuning hebben om een extern mengpaneel te gebruiken.
Neem iig. een kaart die staat op http://www.alcatech.com en dan bij soundcards, weet je zeker dat ze werken onder mp3 programma's en dan je geen 3D emulatie nodig hebt om van het 2e kanaal gebruik te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
als je een geluidskaart koopt neem dan in godesnaam geen soundblaster... wat een ranskaarten zijn dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Niet online
Ener-G schreef op 06 oktober 2002 @ 14:33:
als je een geluidskaart koopt neem dan in godesnaam geen soundblaster... wat een ranskaarten zijn dat
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adion
  • Laatst online: 14:43
Ener-G schreef op 06 oktober 2002 @ 14:33:
Wat zou jij dan aanraden?
Ik zeg niet dat er geen (veel) betere kaarten zijn, maar ik ben erg tevreden van de SB Live! 5.1, zeker als je ziet hoeveel deze tegenwoordig kost.
Enige nadeel een beetje als je ook muziek wilt maken is het ontbreken van ASIO bij de standaard drivers.

VirtualDJ 2024 - Fast Image Resizer - Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Terratec, of een Philips (die nieuwere modellen)

het gare van die soundblaster live serie is namelijk dat de chip intern altijd op 48 khz samplet... en je gebruikt voor muziek meestal 44.1 khz, en door het omzetten van 44.1 naar 48 en weer terug om het af te spelen gaat er een hoop dynamiek en geluidskwaliteit verloren

ik heb zelf een Soundblaster Live 1024, en ik ben van plan hem te gaan vervangen door een Terratec DMX 6fire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
Ener-G schreef op 06 oktober 2002 @ 16:57:

het gare van die soundblaster live serie is namelijk dat de chip intern altijd op 48 khz samplet... en je gebruikt voor muziek meestal 44.1 khz, en door het omzetten van 44.1 naar 48 en weer terug om het af te spelen gaat er een hoop dynamiek en geluidskwaliteit verloren

ik heb zelf een Soundblaster Live 1024, en ik ben van plan hem te gaan vervangen door een Terratec DMX 6fire
mwah G > ik ben uitermate tevreden over die soundblaster live platinum 5.1 van mij hoor, en ik kan nou niet zo snel verschil horen tussen een sb of een terratec ( getest in utrecht bij een of andere audiozaak )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
mja als je niet beter weet ;)

ik was zelf eerst ook tevreden over m'n sb live, totdat ik een keer een terratec hoorde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
Ener-G schreef op 06 oktober 2002 @ 17:46:
mja als je niet beter weet ;)

ik was zelf eerst ook tevreden over m'n sb live, totdat ik een keer een terratec hoorde
die heb ik dus ook gehoord en ik hoor dus in eerste instantie vrij weinig verschil, maar dat ken ook komen omdat t een winkel was, das meestal wat lastiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook alweer een tijd een terratec kaart, de X-Fire 1024. Perfecte geluidskwaliteit, alleen erg jammer dat er geen ASIO drivers voor zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 19:58:
Ik heb ook alweer een tijd een terratec kaart, de X-Fire 1024. Perfecte geluidskwaliteit, alleen erg jammer dat er geen ASIO drivers voor zijn :(
Same prob hier, maar dat is binnekort opgelost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
MR_WAZOO schreef op 06 oktober 2002 @ 17:51:
[...]

die heb ik dus ook gehoord en ik hoor dus in eerste instantie vrij weinig verschil, maar dat ken ook komen omdat t een winkel was, das meestal wat lastiger
mja heb je ze ook over dezelfde speakerset gehoord?

merkte gewoon dat muziek en spelletjes veel rijker en helderder werden weergegeven.. lastig te omschrijven zoiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan een SB Audigy Player 2 kanalen te gelijk aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
Ener-G schreef op 06 oktober 2002 @ 20:02:
[...]

mja heb je ze ook over dezelfde speakerset gehoord?

merkte gewoon dat muziek en spelletjes veel rijker en helderder werden weergegeven.. lastig te omschrijven zoiets
jah, waren 2 pc's naastmekaar, met alles t zelfde, stond daar toevallig voor een klant om te luisteren en ik heb toen ff meegeluisterd...
Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 22:19:
heel bot:
stomme vraag, zitten front en rear speaker uitgangen op, dus ja, je zou als t goed is via je center/sub out ook nog een kanaal voor je headphone kunnen gebruiken maar met 2 kanalen en een mixer kan dat ook al.. dus moet wel lukken

maar, ja er is een maar, het enigste waar je naar moet zoeken is software die front en rear appart kan sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 22:19:
2 kale stereo kanalen niet. 1x stereo + stereo achter kanaal wil wel lukken, software die van het 2e kanaal gebruik kan maken is PCDJ van visiosonic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jadjong schreef op 06 oktober 2002 @ 19:59:
[...]

Same prob hier, maar dat is binnekort opgelost. :)
Welke kaart ga je kopen dan of komt er ASIO support aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien ik waarschijnlijk dinsdag een nieuw mengpaneel (Dateq XTC) heb doe ik mijn oude weg?

Misschien dat ik een beginnend DJ hiermee blij kan maken? Geinteresseerd contact me ff @ avthart@hotmail.com (MSN) dan. Het gaat om een Gemini PS626 Pro Platinum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 22:50:
[...]

Welke kaart ga je kopen dan of komt er ASIO support aan?
MOTU 828 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
jadjong schreef op 06 oktober 2002 @ 01:39:
[...]

Je blijft me steeds verbazen over de hoeveelheid onzin die er uit je vingers/toetsenbord komt.
AMD duron 800 + VIA KT133A + BPM studio werkt hier perfect.
Owja ik onzin?

ff een stukje uit de FAQ van Alcatech aangaande BPM studio ->>>>
some error messages and program terminations with AMD processors?
These problems are caused by the external processor cache. Please disable the external cache in the BIOS settings if the program runs unstable.

Dus ik zou zeggen check de FAQ van Alcatech en zoek dingen na voordat je je conclusies trekt smartass.
Waarom heb ik zo'n ontiegelijke schurft aan mensen zoals jou? -> Ah ik weet het al weer -> mensen die denken dat ze alles beter weten daar heb ik een schurft aan :)

Dat BPM onstabiel draait op AMD procesoren is al vaker besproken in dit topic en je kunt het oplossen door je L2 cache uit te schakelen maaaaaaaaaaaaar in 9 van de 10 gevallen werkt dit trucje dus ook niet en ja dat heb ik op verschillende systemen getest.

Wanneer geeft het programma een error -> Als je je pitch bend gebruikt e.d
Afspelen gaat wel maar zodra je BPM echt wil gaan gebruiken krijg je een BSOD.
Waarom gebeurd dit niet op een Duron -> Het zal wel aan de hoeveelheid L2 cache liggen of op de manier waarop het word benaderd.

Nou is dit onzin?
Ik dacht het niet en omdat jij je iedere keer zo verbaast over de onzin die ik typ -> doe mij is ff een paar quotes waar ik onzin typ? Dat word een moeilijke taak hé :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Ener-G schreef op 06 oktober 2002 @ 16:57:

Superkaartjes zijn dat -> kosten geen fuck maar bieden een hoop :)

Ik heb in alle 2 de PC's die hier staan zo'n kaart zitten alleen ga ik binnenkort degene in mijn muziek PC vervangen voor een ESI waveterminal 192X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
uhm je hebt het over die terratec neem ik aan? wat ga je met de kaart in kwestie doen als je hem gaat vervangen ;), en waarom wil je een waveterminal? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Niet online
Reind schreef op 07 oktober 2002 @ 00:21:
[...]
Dus ik zou zeggen check de FAQ van Alcatech en zoek dingen na voordat je je conclusies trekt smartass.
Waarom heb ik zo'n ontiegelijke schurft aan mensen zoals jou? -> Ah ik weet het al weer -> mensen die denken dat ze alles beter weten daar heb ik een schurft aan :)
Nou is dit onzin?
Ik dacht het niet en omdat jij je iedere keer zo verbaast over de onzin die ik typ -> doe mij is ff een paar quotes waar ik onzin typ? Dat word een moeilijke taak hé :)
:D

Wordt zeker een moeilijke taak, tis nogal groot topic (en nieteens 1 topic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 22:54:
Aangezien ik waarschijnlijk dinsdag een nieuw mengpaneel (Dateq XTC) heb doe ik mijn oude weg?
Alvast gefeliciteerd met je nieuwe aankoop.
Ik heb zelf ook een Dateq XTC en ben er erg tevreden mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
TReBLA wat vraag je ervoor?
Heeft dit ding trouwens koptelefoon aansluiting op de bovenkant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
jadjong schreef op 07 oktober 2002 @ 08:45:
[...]

:D

Wordt zeker een moeilijke taak, tis nogal groot topic (en nieteens 1 topic)
Lul dan in g*dsnaam niet zo dom.

Als je zo'n grote bek hebt over iemand dat ie onzin schrijft kom dan ook maar is met concrete dingen en ga niet zulkje dingen typen terwijl je het eigenlijk zelf niet eens weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Ener-G schreef op 07 oktober 2002 @ 00:36:
uhm je hebt het over die terratec neem ik aan? wat ga je met de kaart in kwestie doen als je hem gaat vervangen ;), en waarom wil je een waveterminal? :)
Waarom ik een Waveterminal wil -> Die kon ik voor 100€ overkopen van iemand. Dus ik wil wel is kijken wat dat is.

Mocht ik de terratec gaan verkopen dan licht ik je wel in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
mmkay hou me op de hoogte :) btw is het de retail (met die 'pluggendrive' erbij) of de LT versie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Niet online
Reind schreef op 07 oktober 2002 @ 13:37:
[...]

Lul dan in g*dsnaam niet zo dom.

Als je zo'n grote bek hebt over iemand dat ie onzin schrijft kom dan ook maar is met concrete dingen en ga niet zulkje dingen typen terwijl je het eigenlijk zelf niet eens weet.
ik doelde meer op de onsubtiele manier van je mening geven enzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SONiCB00M schreef op 07 oktober 2002 @ 11:48:
TReBLA wat vraag je ervoor?
Heeft dit ding trouwens koptelefoon aansluiting op de bovenkant?
Rond de 75 €

Ja hij heeft een koptelefoon aan de bovenkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 10:29:
[...]

Alvast gefeliciteerd met je nieuwe aankoop.
Ik heb zelf ook een Dateq XTC en ben er erg tevreden mee ;)
Thanks! Ik heb er al een aantal keer op / meegedraaid, was me goed bevallen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
jadjong schreef op 07 oktober 2002 @ 14:54:
[...]

ik doelde meer op de onsubtiele manier van je mening geven enzo. :)
Weet je wat je dan in het vervolg doet -> snel het stukje waar ik iets achtergelaten heb hier op het forum voorbij scrollen -> hoef je die onzin ook niet te lezen.

Ik kan wel gaan zeggen in hele moeilijke woorden en heel wijs gaan lopen ouwehoeren in vaktaal maar als je zegt dat iets KUT is dan begrijpt tenminste iedereen je :)

En dan is het dus ook geen onzin -> onzin uitkramen zijn dingen die niet waar zijn volgens mij. En volgens mij ben jij nu bezig aardig onzin uit te kramen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Ener-G schreef op 07 oktober 2002 @ 14:00:
mmkay hou me op de hoogte :) btw is het de retail (met die 'pluggendrive' erbij) of de LT versie :?
Nee het is niet de versie met die losse kast erbij. Maar die is vast en zeker nog wel ergens los te koop.
Voor zover ik weet is er nooit een kastje met de DMX Fire 1024 meegeleverd toch? Das toch weer een andere versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben op zoek naar de eigenaar van new line, dre heet ie. weet iemand hoe ik hem kan bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
uhm zal ff een poging wagen:

"speling verwijderen op een toonarm van een draaitafel is BULLSHIT!!" :P

*wacht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 12:38

Empathy

Extreme Audio

Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 12:16:
ik ben op zoek naar de eigenaar van new line, dre heet ie. weet iemand hoe ik hem kan bereiken.
info@new-line.nl

(duh)

hier staat nog meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuismAndré
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:10

HuismAndré

-Pardon my French, I'm Dutch-

Ener-G schreef op 08 oktober 2002 @ 12:20:

*wacht*
Ding dong...

Grrrrr.

;-)

Maar inderdaad... Ik ben vrij goed te bereiken. Op m'n site zie je een telefoonnummer, adres en diverse E-mail adressen.

André Huisman (www.new-line.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Ener-G schreef op 08 oktober 2002 @ 12:20:

*wacht*
Euhm wel goed quoten hé

Het verwijderen van een klein beetje speling op je toonarm is niet echt nodig als je netjes gebruik maakt van je draaitafel. Het mixwerk dus -> Als je gaat scratchen dan heb je er wel degelijk last van.

Het is ook niet nodig om de speling te verwijderen tenzij het teveel is -> Speling zit zo'n beetje op iedere draaitafel uitgezonderd de SL. Maar heb je er last van? Nee in 9,5 van de 10 gevallen niet dus waarom ga je het dan verwijderen als het je niet tot last is?

Kijk als je zonodig wil raggen (lees scratchen) met een Shure naald in je toonarm ja dan moet je de zooi af laten stellen en speling laten verwijderen. Doe je het met een Stanton 500 of een ortofoon element dan is het helemaal niet nodig.

Als we dan toch met z'n allen gaan lopen zeiken ------>>>>>>>
Volgendeeeeeeeeeeeeeeee.......................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy

Empathy

Extreme Audio

'k ga morgen draaien bij iemand met 2 sl1200 tt's en een Apollo mixer.. es kijken of dat echt zoveel beter is dan mijn befaamde Numark TT1520 en MX1001 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Empathy schreef op 08 oktober 2002 @ 13:53:
'k ga morgen draaien bij iemand met 2 sl1200 tt's en een Apollo mixer.. es kijken of dat echt zoveel beter is dan mijn befaamde Numark TT1520 en MX1001 :P
Ach wel nee ;) (dat is pas onzin uitkramen :P)

Maar daar ben je zo aan gewend (hoop ik voor je). Betere apparatuur went altijd sneller dan andersom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Reind schreef op 08 oktober 2002 @ 13:42:
[...]

Euhm wel goed quoten hé

Het verwijderen van een klein beetje speling op je toonarm is niet echt nodig als je netjes gebruik maakt van je draaitafel. Het mixwerk dus -> Als je gaat scratchen dan heb je er wel degelijk last van.

Het is ook niet nodig om de speling te verwijderen tenzij het teveel is -> Speling zit zo'n beetje op iedere draaitafel uitgezonderd de SL. Maar heb je er last van? Nee in 9,5 van de 10 gevallen niet dus waarom ga je het dan verwijderen als het je niet tot last is?

Kijk als je zonodig wil raggen (lees scratchen) met een Shure naald in je toonarm ja dan moet je de zooi af laten stellen en speling laten verwijderen. Doe je het met een Stanton 500 of een ortofoon element dan is het helemaal niet nodig.

Als we dan toch met z'n allen gaan lopen zeiken ------>>>>>>>
Volgendeeeeeeeeeeeeeeee.......................
LOL het was meer niet-serieus bedoeld om dre hierheen te krijgen, en niet bepaald een quote (het betreffende zinnetje is geheel aan mijn eigen brein ontsproten 8))

en idd ik merk zelf ook eigenljk niks van dat er misschien een haartje speling zit in m'n huidige draaitafels.. (believe me ik heb een gigantisch gare belt driven limit hier gehad met zeker 3 mm speling)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Niet online
Reind schreef op 08 oktober 2002 @ 11:58:
[...]

Nee het is niet de versie met die losse kast erbij. Maar die is vast en zeker nog wel ergens los te koop.
Voor zover ik weet is er nooit een kastje met de DMX Fire 1024 meegeleverd toch? Das toch weer een andere versie?
Das de 6fire, deze heeft een bay, de LT heeft alleen de sp/dif in optical uitvoering op een slotplaatje erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn XTC vandaag opgehaald en natuurlijk gelijk mee gemixed. Is toch wel ff wat anders dan met mijn Gemini 626. Heerlijk lange soepele faders, EQ vind ik een stuk beter en het mixed (na ff wennen) heeeeerlijk! :)

Ben er erg blij mee dus. Ik zal trouwens van de week even een nieuwe mix uppen, wordt een funky setje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
jadjong schreef op 08 oktober 2002 @ 14:50:
[...]

Das de 6fire, deze heeft een bay, de LT heeft alleen de sp/dif in optical uitvoering op een slotplaatje erbij.
Bij mij zit ie alleen op de achterkant en om heel eerlijk te zijn heb ik de SP/dif nog nooit gebruikt.

Ik snap er eerlijk gezegd ook het nut niet van op een PC. Same as digitale uitgangen op mengpanelen e.d -> Wat heb je er aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Hey nog iemand die het licht heeft gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Niet online
Reind schreef op 08 oktober 2002 @ 23:36:
[...]

Bij mij zit ie alleen op de achterkant en om heel eerlijk te zijn heb ik de SP/dif nog nooit gebruikt.

Ik snap er eerlijk gezegd ook het nut niet van op een PC. Same as digitale uitgangen op mengpanelen e.d -> Wat heb je er aan?
Voor een pc is het handig, je hoeft maaar 1 kabeltje te leggen naar je home-cinema set. Voor een DJ mengpaneel zie ik het nut er ook niet van in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuismAndré

HuismAndré

Reind schreef op 08 oktober 2002 @ 13:42:
Bij deze nodig ik je uit om een direct A/B vergelijking te maken tussen een niet spelingsvrije arm en een wel spelingsvrije arm. Het resultaat is niet alleen dat de spelingsvrije arm stabieler is, het geluid wordt er ook nog eens een stukje beter van (dit laatste is vrij subtiel MAAR aanwezig).

Overigens was de "ping" over het "spelingverhaal" een grap om aan te tonen dat ik wel degelijk te bereiken ben (volgens mij was dat tenminste de bedoeling).

Tijd voor een Humeur Plus pil Reind ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
huisman schreef op 09 oktober 2002 @ 11:45:
[...]
Bij deze nodig ik je uit om een direct A/B vergelijking te maken tussen een niet spelingsvrije arm en een wel spelingsvrije arm. Het resultaat is niet alleen dat de spelingsvrije arm stabieler is, het geluid wordt er ook nog eens een stukje beter van (dit laatste is vrij subtiel MAAR aanwezig).

Overigens was de "ping" over het "spelingverhaal" een grap om aan te tonen dat ik wel degelijk te bereiken ben (volgens mij was dat tenminste de bedoeling).

Tijd voor een Humeur Plus pil Reind ;-)
Hmmmmmmm op mijn TT1 zat ook iets speling op de arm -> heb ik daar ooit last van gehad -> NEE

Dat het beter zou klinken -> Zal vast en zeker maar geen hond die het hoort volgens mij. Dan over het stabielere verhaal. Op mijn TT1's heb ik een setje ortofoon concorde pro naalden gehad en een setje Stanton Trackmasters + Stanton 500 naalden maar ik heb nooit last gehad van een instabiele arm. Als je een beetje normaal draait en zoals ik hierboven al beschreef niet scratcht dan heb je nergens last van.

Kijk je hebt natuurlijk ook verschil in speling maar de minieme speling die er op sommige draaitafels zit is naar mijn mening de moeite niet om deze te laten verwijderen. Dan heb ik hetn over draaitafels zoals de TT1 TT2 PT2100/2400 STR80/100 PDX2000 (waar volgens jou ook speling op zit alleen kan ik die hier niet vinden)

Tijd voor een humeur plus pil? Waar die op slaat weet ik ook niet maar mijn humeur is goed hoor -> Eigen huis - vriendin terug uit kos - en net geboekt voor een paar leuke feestjes en het is nog is mooi weer op een dag dat ik vrij ben ook -> nou sorry maar dan heb ik geen reden om een slecht humeur te hebben :)
Ik had je trouwens ook niet nodig hoor? Als ik wat van je wil weten dan mail of bel ik wel -> gaat veel sneller toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
omg waar ben ik aan begonnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy

Empathy

Extreme Audio

Reind schreef op 09 oktober 2002 @ 12:14:
[...]

Tijd voor een humeur plus pil? Waar die op slaat weet ik ook niet maar mijn humeur is goed hoor -> Eigen huis - vriendin terug uit kos - en net geboekt voor een paar leuke feestjes en het is nog is mooi weer op een dag dat ik vrij ben ook -> nou sorry maar dan heb ik geen reden om een slecht humeur te hebben :)
Ik had je trouwens ook niet nodig hoor? Als ik wat van je wil weten dan mail of bel ik wel -> gaat veel sneller toch ;)
Ik denk dat jij die post van Ener-G toch maar ff moet nalezen :)
Ener-G schreef op 09 oktober 2002 @ 12:42:
omg waar ben ik aan begonnen :D
ja, dit is allemaal jou schuld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Laatst online: 01-11-2024
Empathy schreef op 09 oktober 2002 @ 13:21:
Lynchmob? })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke ik heb vanmorgen even een mix gemaakt met mijn nieuwe XTC. In het begin wat onwennig, maar verder in de mix gaat het een stuk beter. Ben je benieuwd hoe ie geworden is??

Luister dan vrijdag van 17.00 - 18.00 @ www.lazerhothits.com (House channel) :)

Ik wil hem evt daarna nog wel op de ftp pleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Empathy schreef op 09 oktober 2002 @ 13:21:
[...]

Ik denk dat jij die post van Ener-G toch maar ff moet nalezen :)

[...]

Mensen lezen -> wie quote ik daar?

Dat had dus betrekking op Andre Huisman en het was met een ;) geschreven maar dat begrijpt andre zelf vast en zeker ook wel. Die leest denk ik de meeste "onzin" stukken van mij :)

Maar Ener-G ga gerust door met het zoeken naar flauwekul die ik geszchreven heb -> Vind het eerlijk gezegd wel leuk om zulke dingen terug te lezen als mensen uberhaupt al dingen kunnen vinden waarbij je echt kunt zeggen dat het flauwekul is. :Y)

Nou mensen ik gaat maar is aan het werk want ik moet m'n huur ook verdienen (das echt K*T op jezelf gaan wonen want ik mis mijn luxe leven nu al -> Binnekort zal ik is pics gaan posten als ik mijn DJ walhalla zolder klaar heb -> Ja ik heb nu lekker een hele zolder alleen voor mijn draaitafels :) )

:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuismAndré

HuismAndré

Reind schreef op 09 oktober 2002 @ 14:07:
[...]
Mensen lezen -> wie quote ik daar?
Reind... Even tijd voor koffie, achterover zitten, uitademen en her interpreteren.

Iemand stelde de vraag "hoe kan ik huisman bereiken".

Ener-G z'n antwoord was "even kijken.... 'speling op een arm verwijderen is flauwekul'".

De achterliggende bedoeling van deze GRAP is dat ik als een bok op de haverkist reageer als iemand dat zegt. Het is dus een perfecte manier om mij te BEREIKEN!

En dat was de hele CLOU van de post van Ener-G.

Het was een GRAPPIG BEDOELD STUKJE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:07
blijft triest als 'grapjes' uitgelegd moeten worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Laatst online: 20-11-2024
Op dagen als deze weet ik weer waarom ik zo weinig in dit topic post.. Het verzandt in 1 grote slowchat waar de echt nuttige posts op een paar handen te tellen zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
nou ja het ging over speling in de toonarm, misschien indirect... is toch een beetje ontopic? :P

wel gaaf dat dit een van de weinige topics is waar zoiets nog kan *even afkloppen*

btw voor de liefhebber: ik kreeg vanmiddag mailtje van platenshop.nl, en het schijnt dat foremost poets - moonraker weer is opgepoetst en gerereleased is *damn ik wou dat ik geld had*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hé mixers...

Mag ik jullie ook eens attenteren op deze site:

http://www.battlemix.com/forum/index.php

Er worden op dit moment goede mixen gepost maar veel te weinig..

Henk Binnenband moet je btw in de gaten houden.. dies echt GOED!

site is niet van mij dus geen spam..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 17:35:
Hé mixers...

Mag ik jullie ook eens attenteren op deze site:

http://www.battlemix.com/forum/index.php

Er worden op dit moment goede mixen gepost maar veel te weinig..

Henk Binnenband moet je btw in de gaten houden.. dies echt GOED!

site is niet van mij dus geen spam..
Vooral zijn mix van The Prodigy :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
huisman schreef op 09 oktober 2002 @ 14:54:
[...]

Reind... Even tijd voor koffie, achterover zitten, uitademen en her interpreteren.

Iemand stelde de vraag "hoe kan ik huisman bereiken".

Ener-G z'n antwoord was "even kijken.... 'speling op een arm verwijderen is flauwekul'".

De achterliggende bedoeling van deze GRAP is dat ik als een bok op de haverkist reageer als iemand dat zegt. Het is dus een perfecte manier om mij te BEREIKEN!

En dat was de hele CLOU van de post van Ener-G.

Het was een GRAPPIG BEDOELD STUKJE.
Ow vandaar. :?

Naja in dat geval :O ga ik maar ff een tukkie doen mensen want ik ben ff niet zo scherp meer :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
Mries is hier lang niet meer geweest he?

Ik heb mijn wachtwoord kwijt van de ftp :(

weet iemand waar ik m nog kan bereiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

nog altijd ff een mixje voor jullie inelkaar zetten, maar goed, as promised, ik zou nog ff mijn systeempje plaatsen...

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/~kromkes/mix640.jpg

clickable :P

2x numark axis-2 (axis-8 was me nét wat te duur)
numark dm3001x mixer
sony mdr-v700 koptelefoon
in een leuke flightcase

gekocht bij new-line, andré dus :D

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en 2 pakjes CD-recordable's :P

ziet er gaaf uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 18:20:
en 2 pakjes CD-recordable's :P

ziet er gaaf uit!
ssst :X en thanks, wordt hoog tijd voor een demootje :D

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Mooi steje Keez, leuk dat er ook steeds meer CDers komen. Ik heb een tijdje terug met dat mixertje staan draaien, lekker bakje is dat. Maar eens die CD spelers onder m'n handen zien te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Probeer de Axis 8 onder handen te krijgen dan want dat schijnt echt een wonderbak te zijn.

Ik mag ze over een uurtje of 2 aan de tand gaan voelen als ik op een fuif :D (mooi woord hé) moet draaien waar die dingen staan.
En ik neem voor de gein vanavond is alleen c'd's mee -> ben die zware koffer vandaag even zat en ik heb alles toch al geript op cd staan dus waarom je eigen een breuk sjouwen.

Ik zal morgen is even mijn bevindingen posten als ik wakker ben want ik ben nu al zwaar naar de klote dus morgen zal ik niet eerder dan een uur of 12 uit coma zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

nou hijs errug lekker die axis-8 heb ik ook even mogen testen bij new-line thuis ;) nog bedankt voor de koffie andré :P maar zijn idd wel errug fijn, alleen kosten ze 2x zoveel als de axis-2 en met die superfuncties doe ik zelf (nog) niet zoveel

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier mijn playlist voor de mix die over een uurtje begint ;)

1. Moony - Dove (Full Intention Vocal Mix)
2. Powerhouse ft. Duane Harden - What You Need (Full Intention Power Mix)
3. Olav Basoski - Duende
4. Krystal K - Let's Get Right
5. Ibiza Invaders - Get Fired Up
6. Studio 45 pres. Joe & Jessey - Pure Hooney
7. Junior Jack vs Kid Creme - Private Tools
8. Olav Basoski - Tribute
9. Britney Spears - I'm not a girl, Not yet a woman (Chocolate Puma Dub)
10. Tom Novy ft. Sabrynaah Pope - It's over (Audio Drive's Space Mix)
11. Audio Drive - Don't Wanna Come Down (E-Craig Remix)
12. Lamange - Better This Time (Solero Remix)
13. Olav Basoski - For Da Music

Zoals je kunt zien wat oudere en wat nieuwere.
Luisteren zo dus van 17.00 - 18.00 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag wat van mijn platen op cd willen zetten, er zitten wat zeldzame tussen en ik wil me geen zorgen maken over krassen of wat dan ook en dat ik ze later dus als ik met cd's erbij ga draaien kan gaan gebruiken. Nou is mijn vraag, hoe zet je ze het beste op cd, ik weet dat Mister Don het ook wel eens doet en ik ben benieuwd hoe, gebruik je hier een aparte naald voor, zet je ze als .wav vorm op je harde schijf. Ik heb al van Teratec zo'n tussenkastje waarmee ik ze op mijn computer op kan nemen. Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 17:47:
Ik zou graag wat van mijn platen op cd willen zetten, er zitten wat zeldzame tussen en ik wil me geen zorgen maken over krassen of wat dan ook en dat ik ze later dus als ik met cd's erbij ga draaien kan gaan gebruiken. Nou is mijn vraag, hoe zet je ze het beste op cd, ik weet dat Mister Don het ook wel eens doet en ik ben benieuwd hoe, gebruik je hier een aparte naald voor, zet je ze als .wav vorm op je harde schijf. Ik heb al van Teratec zo'n tussenkastje waarmee ik ze op mijn computer op kan nemen. Alvast bedankt
Platenspeler aansluiten, opnemen met cooledit/soundforge en daarna encoden naar mp3 met lame-mp3-encoder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Laatst online: 20-11-2024
jadjong schreef op 11 oktober 2002 @ 18:46:
Platenspeler aansluiten, opnemen met cooledit/soundforge en daarna encoden naar mp3 met lame-mp3-encoder.
Goed lezen, hij wil ze op cd.. Dan is mp3-en niet nodig.. ;)
Maar inderdaad, opnemen met een programma zoals Cooledit of Soundforge is de beste optie, omdat deze programma's de meeste mogelijkheden bieden om de opname daarna nog te bewerken..

Na de opname wil je, als dat nodig is, normalizeren naar een niveau van -16 dB, sommigen nemen -12 maar da's wel vrij hard, waarbij dynamische compressie gebruikt wordt voor de te harde stukjes, zodat het niet vervormt..

Mocht het nou niet lukken tijdens het opnemen, dan is er hier vast iemand die je kan helpen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Niet online
TripleM schreef op 11 oktober 2002 @ 21:06:
[...]

Goed lezen, hij wil ze op cd.. Dan is mp3-en niet nodig.. ;)
Maar inderdaad, opnemen met een programma zoals Cooledit of Soundforge is de beste optie, omdat deze programma's de meeste mogelijkheden bieden om de opname daarna nog te bewerken..

Na de opname wil je, als dat nodig is, normalizeren naar een niveau van -16 dB, sommigen nemen -12 maar da's wel vrij hard, waarbij dynamische compressie gebruikt wordt voor de te harde stukjes, zodat het niet vervormt..

Mocht het nou niet lukken tijdens het opnemen, dan is er hier vast iemand die je kan helpen..
Vervang mp3-encoder door nero burning rom et voila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

hey, ik heb hier pt2000 (gemini) draaitafels.. Ik ga effe checken hoelang ie rondjes kan draaien :). hij draait nu al continu rond vanaf vorige maand ('k zet m nooit uit). een soort uptime benchmark :). hoelang zou ie zoeits uit kunnen houden? lampjes zijn ook nog steeeds niet stuk! (maar die druk ik wel uit) :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar je gebruikt geen "betere" naald i.v.m geluidskwaliteit? Ik heb nu Tonar banaantjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 09:28:
Maar je gebruikt geen "betere" naald i.v.m geluidskwaliteit? Ik heb nu Tonar banaantjes.
nah, die hadden toch een freq-bereik van 10 hz - 30.000 hz? dus daar zou ik me geen zorgen over maken!

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
Erikie schreef op 12 oktober 2002 @ 08:46:
hey, ik heb hier pt2000 (gemini) draaitafels.. Ik ga effe checken hoelang ie rondjes kan draaien :). hij draait nu al continu rond vanaf vorige maand ('k zet m nooit uit). een soort uptime benchmark :). hoelang zou ie zoeits uit kunnen houden? lampjes zijn ook nog steeeds niet stuk! (maar die druk ik wel uit) :)
denk dat jij eerder dood bent dan die draaitafel ghehehehe, tis geen harde schijf man :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Waar sommige mensen al wel niet op kicken hé :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ton4tor72
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 13:02

D3ton4tor72

HardwareFetisjist

Als je je afvraagt hoe je een DJ moet worden, kun je beter gewoon naar een feest gaan en uit je stekkerblok gaan...

...en voor de mensen die met CD's mixen: forget it, losers, alleen mixen met vinyl trapt kont }) , dus koop een platenspeler |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
D3ton4tor schreef op 12 oktober 2002 @ 12:55:
Als je je afvraagt hoe je een DJ moet worden, kun je beter gewoon naar een feest gaan en uit je stekkerblok gaan...

...en voor de mensen die met CD's mixen: forget it, losers, alleen mixen met vinyl trapt kont }) , dus koop een platenspeler |:(
zeg dan NIETS ofzo

:X :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

post dan maar eens jou konttrappende mix met vinyl

You don't need eyes to see, you need vision

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuismAndré

HuismAndré

Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 09:28:
Dan zou ik voor het opnemen een Ortofon Night Club E _naald_ in je banana zetten. Past probleemloos (de Banana is immers een Concorde Pro) en heeft een ZEER goede geluidskwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

mwoa, op zich heeft ie wel een beeeeeeeetje gelijk.. 't voelt helemaal nie goed aan, tenzij je op een boeren party loopt te mixen :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik durf te wedden dat minstens 50% van jouw fav djs ook met cds draait :)
Pagina: 1 ... 15 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.