[CM] Goedkope vervangende CM spullen

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

collission

I'm back! :P

floriske.nl schreef op 30 mei 2003 @ 18:00:
aquariumslang gebruiken in plaats van cablemesh, kost geen drol en ziet er nog vet uit ook!!

zie pic

[afbeelding]
wel een aquariumslang maar geen WC? :?

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-06 13:42

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Anoniem: 19680 schreef op 30 May 2003 @ 14:16:
[...]

water in een cv is loeiheet..maw een groot temp-verschil tussen water en omgeving..bij een wc is dat wel ff anders, en zal dus het rendament van de rad minimaal zijn....
Dat mag neit uitmaken, dwz, inderdaad het temp-verschil is groter dus meer warmte afgifte, maar dan moet er ook meer lucht en meer water (respectievelijk verwarmt-afgekoeld worden).

Nu praten we over minder water-flow (dus water blijft langer in de radiator), en er blijft temp verschil, dus zal het koeler worden, en misschien maar 10 graden ofzo (ipv van bij normaal gebruik van radiator van 80 --> 40 graden, dus 40 graden verschil), maar je praat over andere schalen.

Ik denk zelfs dat het efficienter is, omdat het ijzer van de radiator zelf als heatsink kan fungeren....

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80555

floriske.nl schreef op 30 May 2003 @ 18:00:
aquariumslang gebruiken in plaats van cablemesh, kost geen drol en ziet er nog vet uit ook!!

zie pic

[afbeelding]
Mag ik twijfelen....

En nog iets: wel rounded voeding cables maar geen rounded ide cables.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vormstreber
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-04-2023

vormstreber

Neti pot fan sinds 1981

Anoniem: 80555 schreef op 30 mei 2003 @ 23:42:
[...]

Mag ik twijfelen....

Precies. Consequent blijven! :)

www.gijsbesselink.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84702

ik heb me power ledje( groen) vervangen door een ledje )blauw)van een mentos reclame knipper lampje, kosten: 0 euro!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84702 schreef op 30 May 2003 @ 23:50:
ik heb me power ledje( groen) vervangen door een ledje )blauw)van een mentos reclame knipper lampje, kosten: 0 euro!!!
explain..mentos reclame... :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84812

mmm 40 ledje 0p een rij van een 3e remlicht werkt perfect mooie rood licht O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

waar koop je dat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84812

auto shop (halfords) of zo die van mij lagen gewoon in de auto die ik 2dehands kocht werkt perfect en breekt niet zo snel en werkt gewoon 12 v ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84812 schreef op 31 May 2003 @ 00:36:
auto shop (halfords) of zo die van mij lagen gewoon in de auto die ik 2dehands kocht werkt perfect en breekt niet zo snel en werkt gewoon 12 v ;)
* Anoniem: 80555 gaat morgen maar eens even naar de stad... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80884

floriske.nl schreef op 30 May 2003 @ 18:00:

zie pic

[afbeelding]
Zo te zien nemen die aquariumslangen wel veel plaats in. of denk ik dat maar met mijn slaaperige koppie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36238

jah idd de flex doet t ook ipv n dremel... en dan gewoon goed vijlen en schuren

ik heb eerst voor 2m bij 2m bij de karwei ongeveeer 20 euro betaald voor plexi glas

had best veel nodig moet je echt met rust bewerken... gaat vlug dood dat spul
en verven doe ik niet aan,,, 2 spuitbussen van 5 euro doen t ook en 2 euro aan terpentine als je t n keer moet over doen...

t is ff de feeling krijgen maar dan heb je n compje zo gesprayed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78260

in plaats van een dure fanbus kan je ook gewoon schakelaartjes kopen bij je plaatselijke electriciteitsboer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:20

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

casemodderpoel schreef op 30 mei 2003 @ 21:06:
[...]

wel een aquariumslang maar geen WC? :?
lol, ik das mijne oude pctje, die draait nu als server. Het is een P4 1400 willamette, niet echt WC waardig dus!!
Anoniem: 80555 schreef op 30 mei 2003 @ 23:42:
[...]

Mag ik twijfelen....

Nope idd geen rounded ide kabels, is dat systeem me ook niet waard, heb inmiddels een nieuw systeem en daar heb ik alle nuttige onderdelen die hier uit komen ingestoken (dus ook de rounded cables) deze draait nu als mijn servertje en ben ook niet van plan er nog veel geld in te steken (heb nu een nieuw speeltje :*) )
vormstreber schreef op 30 mei 2003 @ 23:48:
[...]

Precies. Consequent blijven! :)
zie boven......... ;)
Anoniem: 80884 schreef op 31 May 2003 @ 01:15:
[...]

Zo te zien nemen die aquariumslangen wel veel plaats in. of denk ik dat maar met mijn slaaperige koppie?
nee hoor, dat valt best mee, uiteraard iets meer als gewoon losse kabels, maar geen extreem plaatsgebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vormstreber
  • Laatst online: 25-04-2023

vormstreber

Neti pot fan sinds 1981

Anoniem: 36238 schreef op 31 mei 2003 @ 01:16:
jah idd de flex doet t ook ipv n dremel... en dan gewoon goed vijlen en schuren

ik heb eerst voor 2m bij 2m bij de karwei ongeveeer 20 euro betaald voor plexi glas

had best veel nodig moet je echt met rust bewerken... gaat vlug dood dat spul
en verven doe ik niet aan,,, 2 spuitbussen van 5 euro doen t ook en 2 euro aan terpentine als je t n keer moet over doen...

t is ff de feeling krijgen maar dan heb je n compje zo gesprayed...
Precies, Ik heb ook zo'n B-merk dremel van de Lidl, werkt prima.
Ik was ongeveer 30 euro kwijt voor de hele set.

Niet te duur toch? :)

www.gijsbesselink.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eey peeps...

let ff op: in de Blokker krant zag ik vanavond dat ze mini zaklampjes in de aanbieding hebbe. Mogen jullie raden wat voor lamp daar in zit...

Goed zo; een blauwe ultra bright LED...kosten: 1,99 :*) (iig niet duurder).

ff voor de duidelijkheid: by de lokale (zwolle) electroboer koste die LEDS zo'n 5 pleuro.

heil aan blokker _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Morgen ff naar de blokker dus :D

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydraulik-Phunk schreef op 03 June 2003 @ 23:36:
Morgen ff naar de blokker dus :D
Ckers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-07 15:34

AirX

Tweak Guru

kleine 12v TL bij de locale autoboer voor 5 euro kopen. Leuk stukje gekleurd plastic omheen rammen. En kijk en: 15 ero op een CFFl bespaard :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-01-2023

Joepho

Le mec de la pomme (Newton)

ik denk alleen dat die tl wel warmte af zel geven wat een ccfl niet zal doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Joepho schreef op 04 June 2003 @ 22:52:
o neeej... die worden ook echt wel warm hoor... :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Joepho schreef op 04 June 2003 @ 22:52:
Een TL wordt net zo min warm, het gebruikt hetzelfde principe als die van een CCFL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JER00N
  • Niet online
Anoniem: 84702 schreef op 30 mei 2003 @ 23:50:
1 blauw ledje kost ook zo veel he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-12-2021

Josh

A Cloggy in Norway

Anoniem: 80555 schreef op 03 juni 2003 @ 23:26:
Eey peeps...

let ff op: in de Blokker krant zag ik vanavond dat ze mini zaklampjes in de aanbieding hebbe. Mogen jullie raden wat voor lamp daar in zit...

Goed zo; een blauwe ultra bright LED...kosten: 1,99 :*) (iig niet duurder).

ff voor de duidelijkheid: by de lokale (zwolle) electroboer koste die LEDS zo'n 5 pleuro.

heil aan blokker _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Zulke LEDs moet je gewoon bij een IA bestellen, zijn ze 30 eurocent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equinoxe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
Voor (dunne) ALUMINIUM platen:
Ga langs bij je lokale drukkerij, daar kan je als je het lief vraagt (gebruikte) aluminiumplaten meenemen (de drukkerij moet meestal grof geld betalen om ze mogen af te voeren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 12:19

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

equinoxe schreef op 06 juni 2003 @ 13:03:
Voor (dunne) ALUMINIUM platen:
Ga langs bij je lokale drukkerij, daar kan je als je het lief vraagt (gebruikte) aluminiumplaten meenemen (de drukkerij moet meestal grof geld betalen om ze mogen af te voeren).
ja dat zijn die gebruikte offset platen... staat de krant van gisteren ook nog mooi op in spiegelbeeld :D

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equinoxe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
Idd, ik heb hier een mooie kast voor mijn PC gemaakt, en op de binnenkant staat in spiegelbeeld zo'n formulier van de politie.. :P wel lachen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81237

equinoxe schreef op 06 juni 2003 @ 14:13:
Idd, ik heb hier een mooie kast voor mijn PC gemaakt, en op de binnenkant staat in spiegelbeeld zo'n formulier van de politie.. :P wel lachen eigenlijk.
met een beetje polijst pasta boen je dat er zo af... ingevreten of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Okee, ik had er al een topic over geopend, maar ik heb vandaag dus inderdaad zo'n blauw led-zaklampje bij de Blokker op de hoek gehaald. € 1,99 en lekker fel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:49

sapphire

Die-hard pruts0r

GsJosh schreef op 05 juni 2003 @ 17:36:
[...]

Zulke LEDs moet je gewoon bij een IA bestellen, zijn ze 30 eurocent...
moet er wel een IA lopen :(

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

koelkast schreef op 12 juni 2003 @ 23:07:
Okee, ik had er al een topic over geopend, maar ik heb vandaag dus inderdaad zo'n blauw led-zaklampje bij de Blokker op de hoek gehaald. € 1,99 en lekker fel :)
En hoeveel leds zitten er in zo'n zaklamp want 1.99 voor 1 blauw ledje en een paar batterijtjes is toch niet goedkoop hoor.

Bij sommige ia's is het goedkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59451

Op www.perfectsystems.nl zijn blauwe leds 1,69 per stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perjan
  • Laatst online: 17:46
RocketKoen schreef op 09 August 2002 @ 20:22:
dremel imitatie, onmisbaar, 30 euro's bij de meeste doe-het-zelvers
19,95 bij de kijkshop :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81573

Je kan ook bij een staalbedrijf (voor radiators) vragen of ze nog wat restjes liggen, ik ben van plan om een eigen Case te bouwen en dan ga ik daar ook ff wat platen weg halen (mijn broer had laastst een plaat zo groot als een deur!) en die kan je goed gebruiken (het is geen alu maar gewoon plaatstaal (neit zo geweldig zwaar)
SUPER MOOI en GRATIS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 29-06 20:14
_Badeend_ schreef op 02 January 2003 @ 23:27:
u neemt een plastic badeend (ofzoiets) u boort een gat in de onderkant en stop er een led in!!
check het resultaat toch leuk voor op je beeldscherm ter versiering!

[afbeelding]
_/-\o_ Kga maandag gelijk kijken voor een badeend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JA + de verzendkosten :O :( :r :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 14:52

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
De verzendkosten zijn echt belachelijk bij perfectsystems idd,
je kan beter wachten op een mooie inkoopactie ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DumbAss
  • Laatst online: 18-06 13:18

Vanutsteen.nl => nerds only | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78417

PnD schreef op 25 June 2003 @ 22:03:
edit:

offtopic
Of je gaat naar Drome 10 :P

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 78417 op 25-06-2003 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-07 13:45
Expo verkoopt mini-geldtestertjes voor aan je sleutelbos. Zit een UV-ledje in. Kosten wel 6,95 dus oft onder de "Goedkope" vervangende dingen valt weedik niet. Krijgt er iig wel 6 knoopcellen bij B)
Is n superfel ledje overigens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46308

fricky: als je in de signature het woord verspillen bedoeld is het wel wasting en niet waisting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-06 21:45

RammY

Dát!

Pastasaus schreef op 05 June 2003 @ 16:17:
[...]

Een TL wordt net zo min warm, het gebruikt hetzelfde principe als die van een CCFL :)
Euh druk er geen tl in... dat heb ik ondervonden.. Mn hdd detecteerde ie niet bij het booten.. ding uit... opnieuw booten en hij deed ut perfect.. dus geen tl.. krijg je probs mee.. ding geeft straling. :)

Deze advertentieplaats is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theelepel88
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 31-08-2024
nou ben net member, dit word mijn 1e post.

Ik heb even in dit topic rondgekeken en ben toen direct naar het grof vuil gereden, kon nml nog wel wat casefans gebruiken....
had ik 3x 80 mm en 1x 92mm uit een aantal voedingen geschroefd, zie ik een rijtje servers staan met allemaal 120 mm fans ( konden ook 92mm zijn, niet goed kunnen zien, maar zeker geen 80mm ) dus ik loop erop af, komt de ,,baas,, naar me toe en zegtdat ik weg moet.
Ik vroeg waarom? omdat ik van de man bij de ingang toestemming had ( 2e fase verhaal opgehangen ;) ) hij zie niks mee te maken je laat alles hier en je gaat lekker naar huis.
Gelukkig had ik die 4 fans al in mijn tas zitten, toch jammer dat ik niet die andere fans eruit mocht halen, schreofde namenlijk alles daarnaa weer dsicht en legde het terug.

1 tip voor jullie dus, vraag het eerst aan ,, de baas ,,

wat mensen neit weggooien een man kwam een p2 350mhz laptop brengen ik vroeg is die kapot? hij zegt nee perfect in orde maar accu is dood en heb een nieuwe p4. ik deed gelijk die laptop in mijn tas maar die zag die baas dus en moest ik terug leggen :(

lees de draad voordat je blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Laatst online: 17:20

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

lol, allereerst welkom op tweakers :*)

zo worden er nog eens spannende verhalen veteld hier ;) mooi klote, maar anders ga je toch gewoon 's avonds een keer het hek over ;) ove je vraagt het de volgende keer eerst idd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theelepel88
floriske.nl schreef op 26 June 2003 @ 18:26:
lol, allereerst welkom op tweakers :*)

zo worden er nog eens spannende verhalen veteld hier ;) mooi klote, maar anders ga je toch gewoon 's avonds een keer het hek over ;) ove je vraagt het de volgende keer eerst idd :D
dat hek lijkt mij niet zo slim, hangen namenlijk best veel camera's gok ik zo :(
ook voerde ze daar een SPIKSPLINTER nieuwe aprilla sr 50 racing af, weas een gestolen scoot :(

maar het rare is ik vroeg het ana die medewerkers die vonden het allemaal ok.. toen kwam er ineens een man op me aflopen die begon te flippen :( toen ben ik maar gegaan, ga gewoon dinsdag weer ofzo en dan vraag ik het netjes aan die man :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 17:00
moet je gewoon een 2efase lulverhaal voor een schoolproject ophangen, zelf een energie zuinige en goedkope pc maken ofzo met een eigenstroom voorziening

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theelepel88
M1lamb3r schreef op 26 June 2003 @ 18:34:
moet je gewoon een 2efase lulverhaal voor een schoolproject ophangen, zelf een energie zuinige en goedkope pc maken ofzo met een eigenstroom voorziening
ja ga fff verhaaltje uitwerken denk als ik erheen fiets ( is circa 20 tot 30 min fietsen )

ik had nu gezegt dat het voor een 2e fase project was, ze vroegen niet verder.

1 man zei wel: ,, je mag officieel niks meenemen maar ik kan neit zien of je iets meeneemt ,, dat zei hij terwijl hij een dikke knipoog gaf duis ik zi als ik het goed begrijp kan ik het meenemen zolang je het niet ziet, toen zei hij L ,, ja,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-07 12:13
X-pert_Dreamer schreef op 26 June 2003 @ 18:23:
nou ben net member, dit word mijn 1e post.

Ik heb even in dit topic rondgekeken en ben toen direct naar het grof vuil gereden, kon nml nog wel wat casefans gebruiken....
had ik 3x 80 mm en 1x 92mm uit een aantal voedingen geschroefd, zie ik een rijtje servers staan met allemaal 120 mm fans ( konden ook 92mm zijn, niet goed kunnen zien, maar zeker geen 80mm ) dus ik loop erop af, komt de ,,baas,, naar me toe en zegtdat ik weg moet.
Ik vroeg waarom? omdat ik van de man bij de ingang toestemming had ( 2e fase verhaal opgehangen ;) ) hij zie niks mee te maken je laat alles hier en je gaat lekker naar huis.
Gelukkig had ik die 4 fans al in mijn tas zitten, toch jammer dat ik niet die andere fans eruit mocht halen, schreofde namenlijk alles daarnaa weer dsicht en legde het terug.

1 tip voor jullie dus, vraag het eerst aan ,, de baas ,,

wat mensen neit weggooien een man kwam een p2 350mhz laptop brengen ik vroeg is die kapot? hij zegt nee perfect in orde maar accu is dood en heb een nieuwe p4. ik deed gelijk die laptop in mijn tas maar die zag die baas dus en moest ik terug leggen :(
VET, weet iemand waar zo'n plaats is in Zaandam? >:)
Je moet gewoon ff terug gaan en het netjes vragen. Met een aardig verhaaltje ofzo. Bied je excuses aan, en vraag netjes of je ff mag rond snuffelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theelepel88
Sauron-XP schreef op 26 June 2003 @ 18:39:
[...]

VET, weet iemand waar zo'n plaats is in Zaandam? >:)
Je moet gewoon ff terug gaan en het netjes vragen. Met een aardig verhaaltje ofzo. Bied je excuses aan, en vraag netjes of je ff mag rond snuffelen.
elke stad heeft zover ik weer een grof vuil, is namenlijk van de gemeente

maar dat excuses aanbieden snap ik niet, ik ben netjes gebleven enz. had het allemaal gevraagt enz. maarja ik lul daar wel een verhaaltje moet lukken:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46308

Mocht dat niet helpen heb ik nog een idee:
Ga op een zaterdag voor de ingang van de vuilstort staan, en kijk naar iedereen die bijna naar binnen gaat. Als je vermoedt dat ze wat interessants bij zich hebben spreek je ze netjes aan en vraag je of jij het mag hebben. De baas van de vuilstort heeft er dan geen zeggenschap over en mensen die iets wegbrengen willen het meestal wel weggeven. Ze zijn er dan toch vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theelepel88
Anoniem: 46308 schreef op 26 June 2003 @ 21:03:
Mocht dat niet helpen heb ik nog een idee:
Ga op een zaterdag voor de ingang van de vuilstort staan, en kijk naar iedereen die bijna naar binnen gaat. Als je vermoedt dat ze wat interessants bij zich hebben spreek je ze netjes aan en vraag je of jij het mag hebben. De baas van de vuilstort heeft er dan geen zeggenschap over en mensen die iets wegbrengen willen het meestal wel weggeven. Ze zijn er dan toch vanaf.
dat is een goede, maar vaak heb je er niet veel aan alleen een fan ofzo en de kans is groot dat JIJ dan moet gaan betalen om het weer te storten, ik heb hier namenlijk ook al over nagedacht en dit was mijn grootste struikelblok.
Hopelijk is er binnenkort een grote blikseminslag dan ga ik fff naar mun pa's werk, kapotte voedingen ophalen O-) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je zij dat je een rijtje servers zag staan he. wrom neem je dan niet meteen heel de hele servers mee O-). Als je oud ijzer over hebt doe je het toch naar het "oud ijzer" 8)7
Mss zitten er nog wel leuke dingen in en mss leer je er nog van ook :p

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 80884 op 26-06-2003 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theelepel88
Anoniem: 80884 schreef op 26 juni 2003 @ 22:31:
Je zij dat je een rijtje servers zag staan he. wrom neem je dan niet meteen heel de hele servers mee O-). Als je oud ijzer over hebt doe je het toch naar het "oud ijzer" 8)7
Mss zitten er nog wel leuke dingen in en mss leer je er nog van ook :p
nou ja rijtje stonden er 4 naast elkaar
was niet veel soeps, geloof me had hem nml al in mijn handen hdd cd roms etc alles was eruit alleen case, maar die zou ik wel willen hebben 8) maarja koop wel een keer een mooie big tower om te modden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big4SMK
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-06 09:32
Iedereen kent ze wel deze borden. Ik kan je vertellen: er zit 1,2m x 1,2m x 5mm plexi in :)
alleen even netjes de kaart er aftrekken van de achterkant (als een soort beschermfolie)

wel jammer dat 5mm zo dik is voor een window maar er zijn een hoop leuke toepassingen voor te vinden.
Gelijk nog even een vraagje: hoe haal je krassen uit je plexi?

bord in kwestie:
Afbeeldingslocatie: http://impact.bigasp.net/impact_klein/Dsc00203.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71919

Big4SMK schreef op 27 June 2003 @ 02:28:
Iedereen kent ze wel deze borden. Ik kan je vertellen: er zit 1,2m x 1,2m x 5mm plexi in :)
alleen even netjes de kaart er aftrekken van de achterkant (als een soort beschermfolie)

wel jammer dat 5mm zo dik is voor een window maar er zijn een hoop leuke toepassingen voor te vinden.
Gelijk nog even een vraagje: hoe haal je krassen uit je plexi?

bord in kwestie:
[afbeelding]
Hoe krassen weg te halen ? Try the search
[search=plexi+krassen+weghalen]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69654

dat is puur vandalisme en behoort dus tot triest gedrag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big4SMK
  • Laatst online: 30-06 09:32
Anoniem: 69654 schreef op 27 juni 2003 @ 09:58:
dat is puur vandalisme en behoort dus tot triest gedrag
Dat heb ik idd ook gezegd tegen de persoon waarvan ik de plaat kreeg. Echter neem ik het natuurlijk wel aan....anders hadden ze het weg gegooid.

Ik zou zelf zo'n bord niet slopen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theelepel88
Ga langs een aantal computer winkels, en vraag of ze nog cpu koelers hebben omdat die van jou dood is ( ik had een oude versdie die nergens te leveren was en ik gin even langs een aantal winkels en kreeg overal wel een nieuwe cpu koeler + heatsink mee voor noppes ( wel gebruikte dan ;0 ) )
vaak houden ze ook de heatsink en koeler over omdat ze laptops bouwen en dan de boxed versie pakken voor de proc. heb ik me laten vertellen door een medewerker van Computer-Land

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:33
Augurkenpot als reservoir :+

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/aug.JPG

Kosten:ehh denk hooguit 2 euro :P
Winkel:alle supermarkten .

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27309

Stond al ff in het krantje maar bij de Blokker hebben ze van die UV sleutel hangers.
Hier zit dan een 5 mm uv led in. En dat voor maar €1!
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bigbad/UVled1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bigbad/UVled2.jpg
dus:
Kosten €1
winkel: Blokker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3431

X-pert_Dreamer schreef op 27 juni 2003 @ 22:57:
Ga langs een aantal computer winkels, en vraag of ze nog cpu koelers hebben omdat die van jou dood is ( ik had een oude versdie die nergens te leveren was en ik gin even langs een aantal winkels en kreeg overal wel een nieuwe cpu koeler + heatsink mee voor noppes ( wel gebruikte dan ;0 ) )
vaak houden ze ook de heatsink en koeler over omdat ze laptops bouwen en dan de boxed versie pakken voor de proc. heb ik me laten vertellen door een medewerker van Computer-Land
Huh? Laptop proc != gewone proc...

Verder gebruik ik veel tie-wraps en ducktape. Kost weinig bij de lokale doe-het-zelf-gamma winkel, en voor systemen waar de binnenkant niet zichtbaar is boeit het ook niet hoe het eruit ziet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderClock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-03 12:50

UnderClock

Enjoy the silence!

Gezien vrijdag 25-7 bij Blokker Rotterdam Hoogstraat, 2e verdieping, in de 1 EURO-bakken: gekleurde tie-reps. Weer 'ns wat anders dus dan die standaard witte om de kabelboel te organiseren.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=224718&size=384
(bij gebrek aan digicam even onder de scanner gelegd - plaatje is klikbaar - klantenpasje voor de verhoudingen)

N.B.: Niet alle producten van Blokker zijn landelijk, bij Blokker Rotterdam Alexandrium had ik ze bijvoorbeeld niet gezien (wel een setje met witte).

Aantal: totaal 75 (25x rood - 25x blauw - 25 x groen)
Prijs: EUR 1,=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence
  • Laatst online: 22:02

Exigence

dnkroz

Glastegel als reservoir gebruiken.
Denk zo'n 7 euro ofzo.
Zag ik ergens hier op GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64905

coole racing stickers van een online scootershop www.easyparts.nl

de volgende stickers:

3x nummer 9 sticker 13 cm
3x nummer 9 sticker 9 cm
2x Bridgestone sticker 12 bij 1.5
1x Repsol stickervel 21 bij 16 cm
1x Bridgestone sticker groot 8,5 bij 6 cm

voor nog geen 10 euro excl verzend kosten incl 11.74

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 64905 op 29-07-2003 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Laatst online: 02-07 13:45
Ga naar het nieuwe filiaal van Holland Casino in Breda en bestel een mixje (pasoa jus ofzo) in Downtown (onderste verdieping).
Krijg je een heel mooi plastic ijsklontje met 3 3mm ledjes die faden (RGB-rainbow effect, 3 leds = blauw, rood en groen). De blauwe is behoorlijk fel en dient bij mij nu al als een prachtige powerled :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:22

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

Anoniem: 64905 schreef op 29 July 2003 @ 23:11:
coole racing stickers van een online scootershop www.easyparts.nl

de volgende stickers:

3x nummer 9 sticker 13 cm
3x nummer 9 sticker 9 cm
2x Bridgestone sticker 12 bij 1.5
1x Repsol stickervel 21 bij 16 cm
1x Bridgestone sticker groot 8,5 bij 6 cm

voor nog geen 10 euro excl verzend kosten incl 11.74
En jij bent zeker de eigenaar van de shop? ;)

[ Voor 2% gewijzigd door Ethnocentrix op 30-07-2003 20:49 . Reden: typo ]

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64905

DeaTH-MeTaL schreef op 30 July 2003 @ 20:48:
[...]

En jij bent zeker de eigenaar van de shop? ;)
Nee :P was ik dat maar. Ik was gewoon aan het googlen voor mooie racing stickers en toevallig kwam ik deze site tegen met de betreffende stickers en ik vond ze niet echt duur. Dus dacht ik dit is wat voor: [CM] Goedkope vervangende CM spullen zodoende dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kram335
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-11-2020
PnD schreef op 25 juni 2003 @ 22:03:
hoezo de verzendkosten belachelijk bij perfectsystems....? Ik heb er laatst een antec bigtower + voeding en nog wat zooi besteld. Rekenen me ze 6 euro verzendkosten voor! Ik weet zeker dat de heren van perfectsystems daar geld bij moeten leggen om het naar mij verzonden te krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-07 14:38

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Mn vriendin heeft me laatst op een mooi ID gebracht toen een haar elastiekje van dr knapte, die dingen lijken namelijk verdomd veel op kabelmesh (of hoe dat spul ook heet), je knipt zo'n elastiekje af bij et metalen geval , trek met een tangetje de elastiekjes uit et midden, et voila schuif et maar om een kabel :), ik zal binnenkort ff kijken of dit een beetje netjes te doen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99363

Ik heb een hele goede tip gekregen van m`n pa m.b.t het afwerken van ramen.

men neme gewoon wat installatie draad, je hebt al 20 meter voor 5 euro ofzo, dus daarmee kan je heel wat raampie`s maken

Afbeeldingslocatie: http://www.v1s.net/mirrors/tweakers/pict0032.jpg

Maak de kern los van het omhulsel, gewoon met een keukenmesje, en trek daarna het plastic (voorzichtig!!) van de kern los
Afbeeldingslocatie: http://www.v1s.net/mirrors/tweakers/pict0033.jpg

Neem dan een stanley (?) mesje, en maak aan de zijkant open. Als je hier een beetje handig in bent kan je hem in een keer open maken.
Afbeeldingslocatie: http://www.v1s.net/mirrors/tweakers/pict0034.jpg

Pas natuurlijk wel op voor je vingers :'( :'( :'( :'(
Afbeeldingslocatie: http://www.v1s.net/mirrors/tweakers/pict0035.jpg

Druk nu het plastic gewoon op de rand van je kast. Dit is erg mooi, en super (!) dun. Het mooiste kun je het raam aan de achterkant afwerken met dubbelzijdig plakkent foam, en de plastic rand blijft wel zitten. Natuurlijk kun je met secondelijm aan de achterkant nog het een en ander vastzetten.
Afbeeldingslocatie: http://www.v1s.net/mirrors/tweakers/pict0037.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

hoe dik is dat plastic wat je voor je raam genomen hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99363

2mm acrylglas.

deze kan je gewoon bij de gamma kopen, meestal per m²

[ Voor 70% gewijzigd door Anoniem: 99363 op 01-03-2004 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56775

misschien niet direct casemod spul... maar ik ben opzoek naar everglide muismaten, de gigantica smoke (www.everglide.com) nu ben ik die tegen gekomen bij perfect systems als enige tot nu toe, maar 8 euro verzendkosten over een muismat van 16 euro vindik vrij absurt. Heeft iemand anders een idee waar ze verder te krijgen zijn... *liefst in de buurt van zoetermeer, den haag, rotterdam*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derek Vinyard
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-08-2022
Nog even dit; de juiste naam is dus Ty-Rap® het is ook tevens de handelsnaam van degene die dat 'ding' bedacht heeft.
Ik noem ze altijd Tie-rap. Tie van Binden/vastmaken, en rap van Rapid (snel). Dus: snel iets vastbinden. 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Derek Vinyard op 01-03-2004 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRT
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-06 18:04

GRT

-koop een koffer ipv een kast (heb nog niet veel kasten van 15 euri gezien)
-hang gekleurde kerstlampjes op ipv een ccfl, ziet er best vet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bredend
  • Laatst online: 22:01
-koop een doos ipv een koffer (heb nog niet veel koffers van 2 euri gezien)

:P

dit:
Afbeeldingslocatie: http://www.v1s.net/mirrors/tweakers/pict0034.jpg gaat makkelijker als je er een tooltje voor maakt:
een dik blokje hout met een gat erin waar het draad net doorheen kan, en ook recht blijft. Achter dat gat sla je een mesje in het hout (met de nerven mee als het ff kan) die net boven het gaatje uitsteekt.
Zo snij je heel snel meters kabel open :)

[ Voor 70% gewijzigd door bredend op 01-03-2004 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrlck
  • Laatst online: 02-07 13:55
Leg je moederbord gewoon op je buro dat bespaard je weer 2 euro voor een doos ;)

Heb pas een lcd display bij halfords gehaald met de tijd en 2 temp meters erop.. eentje aan een draadje en eentje in dat gevalletje zelf..kostte 10 euro ofzow en staat wel leuk in/aan je kast

Of een gewone thermometer om de kast temperatuur te meten..die had ik er eerst in hangen :+ (Check me foto bij de specs..dat witte ding wat in me pc hangt)

[ Voor 10% gewijzigd door Patrlck op 01-03-2004 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83328

casefans komen uit de container
server gered vlak voor ie de container inging
cdrom speler uit container
complete p166 + monitor + industrie keyboard uit container
flinke zooi elektriciteitsdraden uit de wasmachine (kapot natuurlijk :P )
ledjes voor m'n vu meter zijn van een oude radio
m'n radio / versterker heb ik gekregen (ging ook richting container)
Scanner heb ik gekregen (ging ook richting container)
Monitor gekregen (anders container)
M'n speakers komen van 't grofvuil, woofers kapot, had ik nog leggen, dus waarom niet
Sansui tuner gerepareerd (blikseminslag, trafo stuk)

Met wat zoekwerk hoeft het leven niet duur te zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap