Dil? waar zit die in R'dam?aatos schreef op 13 september 2002 @ 16:23:
[...]
bij dil in rotterdam kosten ze 6,78. invertors kosten ook 6,78.
en je hoeft niet naar rotterdam, maar dan betaal je wel verzendkosten.
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Is al voorbij gekomen, maar niet zoveel reacties!!
..
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
ze noemt het spinnewebpapier, 't is niet duur
en het is verkijgbaar bij de hobbywinkeltjes en ze heeft het al gezien en de kleuren wit, blauw, groen, zilver en goud.
hier een foto van het blauwe:

je ziet dat het niet mooi egaal is, maar volgens mij kun je met wat extra verlichting mooie effecten krijgen, en met dubbellaalgs heb je volgens mij al een redelijk luchtfilter
Hey dies goed ik heb nog speakerdraad liggenXavier schreef op 05 september 2002 @ 18:21:
Raamrubber:
Elektrodraad die in 1 kant insnijden en de koper draad eruit halen.
Kan je dus in alle kleuren kopen.
GEbruik tondeuze olie voor fannen als ze herrie beginnen te maken ... dan gaan ze nog eens 6 maanden langer mee ... en dan zijn ze ECHT verrot haha
Verwijderd
Kheb net een boomslang gekocht, alleen die slipte steeds op m'n ouwe muismat.
Ik gebruik nu het glas van een fotolijst als muismat, werkt heel goed, is lekker groot en is veel goedkoper als een icemat (icemat is ook een glazen muismat)
Verwijderd
ik heb dat in een halfuurtje gedaan met een naald en een rol zwarte isolatietape.
kostte me niets
Jawel, isolatietapeVerwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 23:50:
Je kunt ook je IDEcables zelf rounden.
ik heb dat in een halfuurtje gedaan met een naald en een rol zwarte isolatietape.
kostte me niets
haha,.. groothandels zitten overal in nederlandajampaniki schreef op 27 september 2002 @ 17:20:
[...]
En die shop zat niet toevallig in amsterdam zeker
I don't want no cake, I want me some pie!
KICKERDEKICKKICK
Verwijderd
CCFL's zijn compleet bij mij opt werk (wiener, kruisstraat) 14 euro voor 30cm en 13 euro voor 10cm
je kunt ze vaak gewoon gratis meenemen dan
moet nog flink oefenen voor dat casemodden
Verwijderd
blanke slangen alleen bij karwei? ik kan ze verder nergens vinden.en karwei zit hier niet om de hoek
Verwijderd
Check de aquariumwinkel zou ik zo zeggen.OliverBB schreef op 23 oktober 2002 @ 18:44:
ik ben nog op zoek naar een plexiglazen koker met een doorsnede van +/- 10 cm en een lengte van +/-15 cm (of wat langer mag ook) wie weet hoe ik daar (goedkoop) aan kan komen?
blanke slangen alleen bij karwei? ik kan ze verder nergens vinden.en karwei zit hier niet om de hoek
Misschien dat je die koker daar ook aantreft.
de dieren winkel ben ik al geweest,.. maar ik ga nog ff verder zoekenVerwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 19:42:
[...]
Check de aquariumwinkel zou ik zo zeggen.
Misschien dat je die koker daar ook aantreft.
ik heb wat gevonden! en nog wel gewoon bij mij thuis.OliverBB schreef op 23 oktober 2002 @ 18:44:
ik ben nog op zoek naar een plexiglazen koker.........
ik zocht iets in het aanrechtkastje en zag daar zomaar 2 voorraad bussen van plexiglas staan.
het pompje past er mooi in, precies zoals ik bedoelde.
Verwijderd
van dat zelfde spul zijn ook haarnetjes gemaakt, gister nog opgehad bij het kartenspacy_ schreef op 16 oktober 2002 @ 12:58:
Ik zag bij m'n moeder d'r knutsels spinnedoek liggen ofzo, dit spul is transparant en behoorlijk open, maar volgens mij ook wel geschikt als een soort luchtfilter, ik zal er een fotoje van proberen te posten
ze noemt het spinnewebpapier, 't is niet duur
en het is verkijgbaar bij de hobbywinkeltjes en ze heeft het al gezien en de kleuren wit, blauw, groen, zilver en goud.
hier een foto van het blauwe:
[afbeelding]
je ziet dat het niet mooi egaal is, maar volgens mij kun je met wat extra verlichting mooie effecten krijgen, en met dubbellaalgs heb je volgens mij al een redelijk luchtfilter
P4 1,7 GHz 256 ram bus geforce 3 ti 200 64mb MSI 850 PRO 5 MOBO
alles aan de binnen kant beplakken met mislukte cds.
refelcteerd het licht van de ccfl erg goed
(heb het dak van de lichtbak van ons paludarium er mee beplakt (stuk of 60 cds) en de licht opbrengst is sterk verhoogd.)
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
paludariumGeckoo schreef op 25 oktober 2002 @ 01:21:
opzich ook wel leuk voor de mensen die een ccfl hebben in hun case.
alles aan de binnen kant beplakken met mislukte cds.
refelcteerd het licht van de ccfl erg goed
(heb het dak van de lichtbak van ons paludarium er mee beplakt (stuk of 60 cds) en de licht opbrengst is sterk verhoogd.)
ff googlen
Tsja, ik schrijf altijd tie-ribs (vastbind-bandjes), en zo stonden ze ook in de kassa van een winkel waar ik een tijd geleden werkte, en o.a. deze dingen dus ook verkocht.Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 18:33:
.. als je het mij vraagt is de echte naam "tight-raps" tight - dicht (krap) en raps - van snel (rappid) maja .. k zal er wel naast zitten .......
Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.
Specs ][ [DPC] rc5-72 stats ][ 7758 3D Marks 2001 compare url
Verwijderd
Ze kosten €2,20 per vel.
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
Verwijderd
waar vind ik dat op frimu.nl ??arjants schreef op 14 November 2002 @ 18:12:
Hier nog wat leuke stikers voor op je baybus?
Ze kosten €2,20 per vel.
[afbeelding]
Verwijderd
Kosten: 0,00
Zie je geen kapot bushokje..............................................
wat een vandalisme suggereer je hier zeg.....mag dat wel van je moeder?Verwijderd schreef op 15 November 2002 @ 11:14:
Ben best wel een nOOb in het casemodden, maar vorige keer zag ik een bushokje met een ingeslagen ruit. Resultaat: Raamrubber.
Kosten: 0,00
Zie je geen kapot bushokje..............................................
ontopic:
Staan wel leuke tips bij, maar ik blijf toch een aanhanger van altijd alert blijven. Buren verbouwen de douche....komen er van die douchwanden uit, toch maar even rippen van ze, kan er vast wel wat leuk mee doen
sorry maar dit is gewoon een stoer topic
ohahah ,ik heb geen balletje, dus nie nodigVerwijderd schreef op 18 October 2002 @ 22:37:
Dit is ook niet casemodding, maar ik zeg het toch maar even
Kheb net een boomslang gekocht, alleen die slipte steeds op m'n ouwe muismat.
Ik gebruik nu het glas van een fotolijst als muismat, werkt heel goed, is lekker groot en is veel goedkoper als een icemat (icemat is ook een glazen muismat)
[afbeelding]
maar weer ff ontopic:
of gewwon oude pc verzamelen van kennissen/school/sloop, maar das al een paar keer gezegd, werkt altijd goed.
Ehm, met tie.wraps kan je veel kloten (is niet altijd mooi)
Dempings materiaal gewoon bij gamma ofoz, scheelt ook heel veel.
Voor mem koelblokjes, oude koelers gebruiken, en dan ff zagen.
Voor fan/baby bussen, (knopjes etc) je oude stereo slopen.
Weet iemand wat ik kan gebruiken voor de zijkanten van een gat, die is vrij gekarteld, en daar wilik een ring omheen..... gewoon raam rubber ofzo..
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
http://www.tiewraps.com
Iedereen in je kop stampen en nooit meer fout schrijven !!!
Verwijderd
De sloop ownz!
Gewoon met een paar makkers er heen gaan, fans + fan guards eruit halen en knallen maar
Zelfs nog een transparante zonder leds gevonden o_0
check het resultaat toch leuk voor op je beeldscherm ter versiering!

of sloop ledjes uit een oude stereo ofzo en vervang daarmee die gele ledjes in je toetsenbord.
There's no savegame in real life...
Verwijderd
Alvast een voorproefje:

Hier zie je dus een aluminium behuizing met aan de voorkant 8 RJ-45 stekkertjes
zijn we daar ook eindelijk over uit!!1st_Ro schreef op 02 January 2003 @ 22:17:
Even voor alle mensen die het fout schrijven : tiewraps ...
There's no savegame in real life...
Verwijderd
Ok, mischien dat ik 't een beetje verkeerd neer had gezet, maar 't is voor een netwerk dus.....Verwijderd schreef op 03 January 2003 @ 00:08:
Waar gebruik je die 8 power stekkertjes dan voor ?
Verwijderd
Verwijderd
La poubelle, kringloopwikel veel oude elektronica wat weggedaan word.
A.r.p. electronics, gasthuisring electronicawinkel. is goedkoper dan piet kennis
op besterdring? zit een tweedehands computerwinkel met knutselbak, wil ook wel eens wat inliggen.
com4 in de goirkestraat is de goedkoopste computerzaak van tilburg.
verder vind ik in de speelgoedwinkel wel eens wat leuks bij de kleine kadootjes
(neon geel en oranje en normaal groen, blauw, rood, paars en wit)
zelf heb ik alleen een wit CCFLetje die ik uit een scanner gesloopt heb, maar ben de print met de inverter en capturemodule nog aan het bekijken wel aansluitingen ik nodig heb om hem aan te zetten,
dus kan nog niet testen hoe dit lijkt, ik zal even een fototje maken van deze buisjes
[ Voor 17% gewijzigd door spacy op 03-01-2003 18:05 ]
Verwijderd
alu profiel voor heatsinkjes op je geheugenchippies => gamma
wissellijstje voor je raam (ontspiegeld glas) => leen bakker
(En leer van de fouten van een ander, liever niet van je eigen: eerst checken of er nog spanning in het gebouw is
Maar piet kennis is wel een vriendelijke zaak.. Kom/kwam er minstens 3x per weekVerwijderd schreef op 03 januari 2003 @ 17:52:
Voor de casemodders in omgeving tilburg.
La poubelle, kringloopwikel veel oude elektronica wat weggedaan word.
A.r.p. electronics, gasthuisring electronicawinkel. is goedkoper dan piet kennis
op besterdring? zit een tweedehands computerwinkel met knutselbak, wil ook wel eens wat inliggen.
com4 in de goirkestraat is de goedkoopste computerzaak van tilburg.
verder vind ik in de speelgoedwinkel wel eens wat leuks bij de kleine kadootjes
je kan ook een hoegaarden bordje op je monitor zetten
gratis @ stamcafe rippen, voor pics zie mod 2
Verwijderd
Verwijderd
Bij de Blokker hebben ze nu een elektronische termometer in de aanbieding. prijs 3,99
Verwijderd
misschien kun een frisdrank fles doorsnijden oid.OliverBB schreef op 23 October 2002 @ 18:44:
ik ben nog op zoek naar een plexiglazen koker met een doorsnede van +/- 10 cm en een lengte van +/-15 cm (of wat langer mag ook) wie weet hoe ik daar (goedkoop) aan kan komen?
<-- echt niet1st_Ro schreef op 02 januari 2003 @ 22:17:
Even voor alle mensen die het fout schrijven : tiewraps ...
Verwijderd
IMHO ruled de sloop en de kringloper nog altijd, maar kijk ook eens bij de duurste winkels die je kunt vinden, daar doe je dan je id-en op. Bij mij altijd zo: Ik zie iets verschrikkelijk moois, pa komt met de mededeling dat dat gewoon een ..... is met iets erom heen, en dan ga je denken waar je die makkelijk kunt krijgen....
nog een tip: als je iets gaat kopen, vraag dan bij je vrienden of zij daar niet ff een adresje voor weten (meer mensen weten meer dan een), heb weleens gehad dat een vriend een dure hdd kocht (ok, non-casemodding) en dat ik pas nog over een aanbieding was gelezen....
/edit
ja, uit oude verpakkingen knip je de mooiste dingen
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2003 13:21 . Reden: las message van djjr20 ]
Cable-wraps in vele giftige kleurtjes niet duur bestellen, maar 2,75 EUR per 7 meter bij iedere duikaccesoires-zaak.
Zelf je HD-kabels verkleinen? netjes insnijden en omwikkelen met electra-tape. 10 Kleurtjes voor 1,50 bij iederen bouwmarkt.
Hee, dat waren er meteen 3
>Select * FROM users WHERE clue > 0
Verwijderd
Verwijderd
FF een vraagje, zit er in je stereo ofzow geen VU meter? In veel van die dingen zie je van die LED's zitten, misschien, kweetniet of er schema's voor zijn, kun je die ook gewoon op je PC gebruiken.
Verwijderd
ahem..... tiewraps -> tie = stropdas (zo zien ze er uit namelijk), wrap = omwikkelen ...... ahemcyberbetica schreef op 05 september 2002 @ 18:15:
[...]
ahem......
tighwrap -> tigh = vast, stevig, strak / wrap = inpak<???>
overigens tigh als zodanig bestaat niet... wel tight of thigh....
OEPS ik had nog niet ver genoeg gelezen......Sorry
Op naar de gamma voor Plexiglas....
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2003 19:11 ]
zou je dat nu wel doenVerwijderd schreef op 13 januari 2003 @ 19:09:Op naar de gamma voor Plexiglas....
ReseTTim schreef op 05 september 2002 @ 20:01:
TIP: GAH NIET VOOR PLEXI NAAR DE GAMMA!
nu vraag jeje waarom niet.. 2 redenen..
1. gamma heeft acrylglas dat is geen plexiglas.
2. bij een groothandel is het veel goedkoper en dan kan je plexi/ lexan op maat laten maken voor een veel goedkopere prijs..
gah naar: http://www.goudengids.nl
en zoek bij Wat? op Kunststoffen - fabrieken en groothandel
en waar ff je eigen woonplaats in tikken.. dan vind je wel een bedrijf bij jou dicht in de buurt..
ik raad dus echt de gamma/ praxis, etc af...
Verwijderd
Tijdje geleden ook een placemat van de IKEA gekocht: vrij zware schuimrubber mat 320x480x4. Achterkant van plastic (zwart met een 'bord + bestek' schets, lijkt me goed te lijmen). Moet nog eens testen hoe goed dat ding werkt als geluiddempende mat. 1,50 euro.
Verwijderd
De schuimrubberkoning in Tilburg. 5 euro voor 1m2 schuimrubber
net als carnaval, echt kicken
Ik heb een ccfl + inverter uit een scanner gesloopt, helaas is ie gewoon wit.
Mecano gebruiken om hdd's in te hangen als je te weinig 3,5" rekken hebt
netjes een kleur spuiten en klaar...
Rietje om je witte ccfl doenPastasaus schreef op 03 March 2003 @ 12:52:
De behuizing van een kapotte/oude cdromspeler/diskettedrive kan je gebruiken om je baybus netjes in te bouwen
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
(uit oude tapedeck/versterker)
Verwijderd
ik zal wel es ff zoeken voor je
Topic: Analoge VU meter voor HDD
Website: http://home.wanadoo.nl/digistorm/casemod/
astu
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2003 14:55 ]
alleen ik heb het fout terug aangesloten... nu zijn mijn hdd's kapot en mijn cdwriter..
mijn rheobus is nog inorde gelukkig!!.
180 gig naar de klote.
heb net een nieuwe voeding maar besteld.een Q-tec 550 watt ( tijdelijke voeding ) totdat mijn enermax weer gemaakt is. moet die ff doorlopen met een voltmetertje.
hdd heb ik ook nieuwe besteld. maar een 120 gig.
en een nieuwe cdwriter ... 48speed.
wel klote.
dus kijk uit met casemodden! :(
Verwijderd
Nog even dit; de juiste naam is dus Ty-Rap® het is ook tevens de handelsnaam van degene die dat 'ding' bedacht heeft.aatos schreef op 13 September 2002 @ 16:31:
[...]
tie=binden
zoeken met google op tighwrap levert 0 resultaten
zoeken met google op tighwraps levert 3 resultaten
zoeken met google op tigh-wrap levert 0 resultaten
zoeken met google op tigh-wraps levert 0 resultaten
zoeken met google op ti-wrap levert 56 resultaten
zoeken met google op ti-wraps levert 12 resultaten
zoeken met google op tiewrap levert 256 resultaten
zoeken met google op tiewraps levert 458 resultaten
zoeken met google op tie-wrap levert 6870 resultaten
zoeken met google op tie-wraps levert 26500 resultaten
i rest my case...
Je kan em ook gewoon testen op een aparte voeding ...Daklem schreef op 03 March 2003 @ 14:55:
kabelmesh is natuurlijk niet duur..
alleen ik heb het fout terug aangesloten... nu zijn mijn hdd's kapot en mijn cdwriter..
mijn rheobus is nog inorde gelukkig!!.
180 gig naar de klote.
heb net een nieuwe voeding maar besteld.een Q-tec 550 watt ( tijdelijke voeding ) totdat mijn enermax weer gemaakt is. moet die ff doorlopen met een voltmetertje.
hdd heb ik ook nieuwe besteld. maar een 120 gig.
en een nieuwe cdwriter ... 48speed.
wel klote.
dus kijk uit met casemodden! :(
dat heb je toch niet toevallig uit het "post hier je kleine mods" topic ?ixl85 schreef op 03 March 2003 @ 12:59:
pringlesbus voor 80mm fanduct
netjes een kleur spuiten en klaar...
[ Voor 17% gewijzigd door sapphire op 03-03-2003 15:39 ]
Verwijderd
ik betaal 3 euro voor een stuk van 50x40 cm van 3mm dik-]MaRc0[- schreef op 09 augustus 2002 @ 20:30:
Hoe duur is plexiglas bij de Gamma? (serieuze vraag trouwens)
die gozer gokt een beetje hoeveel het zijn moet
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Hoe gevaarlijk is dit met het oog op straling enzo ?Pastasaus schreef op 03 March 2003 @ 12:52:
De behuizing van een kapotte/oude cdromspeler/diskettedrive kan je gebruiken om je baybus netjes in te bouwen
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Verwijderd
hij bedoeld denkik vel licht wat van die scanner ccfl afkomt
wel goed idee om die eruit te mollen
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2003 22:15 ]
Verwijderd
Ik bedoelde de straling die in de CD rom speler zit.
Dat staat er met zulke groote letters op
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.