Het grote Final Fantasy X topic - Deel 3 -

Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste
Acties:
  • 1.543 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-09-2024

DAW

Hahaha, ik wist geeneens dat hier een topic over FF was. Nou, ik ben een groot FF fan, vooral van deel 7 en 10.

Helaas heb ik zelf nog geen PSX2, wel het spel en ik heb de mogelijkheid gehad afgelopen vakantie er 1 te lenen van een collega. FF10 is zekerz mooi gemaakt.

Ik wacht nog met de prijs van PSX2, hopenlijk gaan ze omlaag die prijzen....
Nu nog dit hele topic lezen, man dit gaat lang duren B) 8)7 , naja weekend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
DAW schreef op 06 september 2002 @ 20:08:
Hahaha, ik wist geeneens dat hier een topic over FF was. Nou, ik ben een groot FF fan, vooral van deel 7 en 10.

Helaas heb ik zelf nog geen PSX2, wel het spel en ik heb de mogelijkheid gehad afgelopen vakantie er 1 te lenen van een collega. FF10 is zekerz mooi gemaakt.

Ik wacht nog met de prijs van PSX2, hopenlijk gaan ze omlaag die prijzen....
Nu nog dit hele topic lezen, man dit gaat lang duren B) 8)7 , naja weekend :D
De prijs van de ps2 is net omlaag gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAW

DAW

Ik weet het, houd het wel in de gaten ;) Maybe strakjes op de HCC beurs kijken naar een PSX2.

btw lol die avatar en die ondertitel :D "And that, as they say, is that" ;)

Greetzz DAW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DAW schreef op 06 september 2002 @ 20:20:
Ik weet het, houd het wel in de gaten ;) Maybe strakjes op de HCC beurs kijken naar een PSX2.

btw lol die avatar en die ondertitel :D "And that, as they say, is that" ;)

Greetzz DAW
Het is PS2, niet PSX2 :P om maar even te muggenziften.

Ik heb tegenwoordig alweer een icoon van een ander RPG, maar heb lange tijd ook leuke FFX icoontjes gehad, zoals:

Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/yuna2.gif Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/auron.gif Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/rails.gif Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/valefor.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAW

DAW

Nice! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Van welke rpg is je icon nu dan MrRudi ??

BoF 5 ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BlackMage schreef op 06 september 2002 @ 21:29:
Van welke rpg is je icon nu dan MrRudi ??

BoF 5 ofzo ?
Neej! Hoewel ik die ook wel wil gaan spelen...BoF 1 en 2 zijn de enige die ik heb gespeeld (op de SNES) en die waren wel heel goed. M'n Icoon is van Suikoden 3 (Konami). Suikoden 1 en 2 waren absoluut top en dit wordt de eerste in 3D. Grappige is dat Konami toch weet vast te houden aan de eigen stijl (meer anime stijl dan bijvoorbeeld FF, die meer realistisch wil zijn). En 108 speelbare karakters, blijft stoer :) hoewel je ze in realiteit nooit alle 108 zal gebruiken.

[edit]

En ik heb net bevestiging gekregen dat mijn FF verzameling weer flink uitgebreid gaat worden. Namelijk met:

Final Fantasy VIII Leather Wallet
Final Fantasy X Cigarette Case + Zippo
Final Fantasy X Flashing leather band Watch (stoerrrrrrrrrr!)
Final Fantasy XI Men's Watch Silver (moooooooooooooooooi)
Final Fantasy XI Silver lighter (zippo)

[edit2]

marruk: ik zag net dat je pakje hier nog ligt 8)7 die ben ik vergeten te posten, mijn excuses daarvoor, het komt er meteen aan _/-\o_

[edit3]

Fotootje van FFX flashing watch:
Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/ffxwatch.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:28
Kheb net de Attack Reels van Wakka zien te bemachtigen.
Wel leuk dat hij nu ook een andere overdrive heeft.
Nu nog 2 te gaan en dan kan ik z'n Sigil gaan winnen. Dan heb ik zijn Celestial weapon ook.

Trouwens bedankt voor het vertellen dat ik voor het activeren naar die plaats moest waar ik de mirror ook had geactiveerd :)
Nu kan Valefor tenminste ook een beetje damage toedoen :P

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
__00__ schreef op 07 september 2002 @ 18:39:
Kheb net de Attack Reels van Wakka zien te bemachtigen.
Wel leuk dat hij nu ook een andere overdrive heeft.
Nu nog 2 te gaan en dan kan ik z'n Sigil gaan winnen. Dan heb ik zijn Celestial weapon ook.

Trouwens bedankt voor het vertellen dat ik voor het activeren naar die plaats moest waar ik de mirror ook had geactiveerd :)
Nu kan Valefor tenminste ook een beetje damage toedoen :P
Attack Reels = stoer!

Vind het wel de lastigste overdrives om te bemachtigen...Blitzball is best leuk, maar niet als je verplicht weet ik hoeveel wedstrijden moet spelen. 3 keer een toernooi (of competitie!) voor de overdrives, en dan nog een keer voor de sigil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
* BlackMage heeft ffx nu ook uitgespeeld

En over dat anima minder damage deed als valefor.... ik had niet goed gekeken, anima deed NOG een getalletje meer damage *D

Nu is het wachten op:

Grandia Xtreme
Kingdom Hearts :X
Breath of Fire 5
Xenosaga
Legaia 2
Suikoden 3
.Hack
Tales of Destiny 2

[ Voor 0% gewijzigd door BlackMage op 07-09-2002 20:29 . Reden: een paar rpg's vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
BlackMage schreef op 07 september 2002 @ 20:17:
* BlackMage heeft ffx nu ook uitgespeeld

En over dat anima minder damage deed als valefor.... ik had niet goed gekeken, anima deed NOG een getalletje meer damage *D

Nu is het wachten op:

Grandia Xtreme
Kingdom Hearts :X
Breath of Fire 5
Xenosaga
Legaia 2
Suikoden 3
.Hack
Tales of Destiny 2
Komen die allemaal voor de PAL uit?
Anders moet ik echt iets zien te vinden om m'n PS2 andere regio's te laten afspelen (en dan bedoel ik geen mod-chip)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
__00__ schreef op 08 september 2002 @ 11:07:
[...]

Komen die allemaal voor de PAL uit?
Anders moet ik echt iets zien te vinden om m'n PS2 andere regio's te laten afspelen (en dan bedoel ik geen mod-chip)
Grandia Xtreme weet ik wel zeker omdat de vorige delen ook in PAL kwamen
Legaia 2 Denk ik ook wel want dat is aangekondigd
Kingdom Hearts ook wel aangezien die van square is
En natuurlijk hoop ik de rest ook, en anders moet ik een modchip kopen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of ik met blitzball wakka in het team moet houden.
Want ik heb wel al z'n overdrives,maar ik won met een toernooi de Jecht shot 2
maar ik kreeg hem niet omdat geen speler die techniek kon leren of zo iets en ik dacht toch
dat die voor Tidus was.
En alle spelers zijn minimaal level 27 of hoger
Doe ik iets verkeerd,want wat als ik Aurochs spirit win,moet dan die Wakka erin
hoop het niet want hij zit niet meer in m'n team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand iets ???

Nou ja ik zie het wel hoe ik het doe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 september 2002 @ 20:25:
[...]

Ik heb tegenwoordig alweer een icoon van een ander RPG, maar heb lange tijd ook leuke FFX icoontjes gehad, zoals:

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Permission to use these Sir ? :9 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 12:00:
[...]

Permission to use these Sir ? :9 :P
Als je ze maar zelf host vind ik het prima...anders wordt het dataverkeer op m'n server een beetje te zwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
zucht, dit gaat niet goed. Nu loop ik ffX al de 4e keer door. Ben nu net na djose temple trial :)

edit : en ruud, thank u for sending the package :Y)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 14:40:
Niemand iets ???

Nou ja ik zie het wel hoe ik het doe
Je kunt hem vragen om weer in het team te komen, net zoals alle andere spelers.
Maar je moet eerst wel een airship hebben voordat hij er weer in gaat.
bij mij tenminste, het ligt natuurlijk aan het scout level, maar die was bij mij pas hoog genoeg toen ik de airship had. (was toen level 2 of 3 geloof ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 18:10:
[...]

Neej! Hoewel ik die ook wel wil gaan spelen...BoF 1 en 2 zijn de enige die ik heb gespeeld (op de SNES) en die waren wel heel goed. M'n Icoon is van Suikoden 3 (Konami). Suikoden 1 en 2 waren absoluut top en dit wordt de eerste in 3D. Grappige is dat Konami toch weet vast te houden aan de eigen stijl (meer anime stijl dan bijvoorbeeld FF, die meer realistisch wil zijn). En 108 speelbare karakters, blijft stoer :) hoewel je ze in realiteit nooit alle 108 zal gebruiken.

[edit]

En ik heb net bevestiging gekregen dat mijn FF verzameling weer flink uitgebreid gaat worden. Namelijk met:

Final Fantasy VIII Leather Wallet
Final Fantasy X Cigarette Case + Zippo
Final Fantasy X Flashing leather band Watch (stoerrrrrrrrrr!)
Final Fantasy XI Men's Watch Silver (moooooooooooooooooi)
Final Fantasy XI Silver lighter (zippo)

[edit2]

marruk: ik zag net dat je pakje hier nog ligt 8)7 die ben ik vergeten te posten, mijn excuses daarvoor, het komt er meteen aan _/-\o_

[edit3]

Fotootje van FFX flashing watch:
[afbeelding]
Vet coole items trouwens.
Haal je die van ebay of zo? En zeker ook met credit card besteld dan.
Ik wilde een chocobo voor 10 euro op ebay kopen, maar nu heeft iemand mij overboden :( nou ja shit happens. Kheb FF7 iig wel zien te bemachtigen voor 30 euro :D
Zijn er in friesland trouwens ook winkels die game merchandise verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Laatst online: 21-08 14:11

Mystic_X

What does this button do

BlackMage schreef op 08 september 2002 @ 11:43:
[...]

Grandia Xtreme weet ik wel zeker omdat de vorige delen ook in PAL kwamen
Legaia 2 Denk ik ook wel want dat is aangekondigd
Kingdom Hearts ook wel aangezien die van square is
En natuurlijk hoop ik de rest ook, en anders moet ik een modchip kopen ofzo
Kuch kuch, je maakt 1 klein foutje er zijn meer games die square gemaakt heeft die hier niet uitkwamen dan die wel uitkwamen.
Xenogears , final fanstasy tactics , chrono cross , chrono trigger , legend of mana, ff 4, 5, 6 (1 ,2 , 3 weet ik niet zeker) tobal 2 en zo kan ik nog wel even door gaan.
Veel van deze spellen die niet uitgekomen in europa waren behoren tot de beste rpgs ooit. FF6 , Xenogears en chronotrigger staan op de meeste console rpg fans lijstje van beste games ooit, FF 7 en FF10 mogen wel zeer goed zijn maar die halen het niet bij voorgenoemde toppers.
(ik heb ff7 en ff10 gebruikt omdat die veelvuldig in deze thread naar voren kwamen)

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mystic_X schreef op 09 september 2002 @ 20:58:
[...]

Kuch kuch, je maakt 1 klein foutje er zijn meer games die square gemaakt heeft die hier niet uitkwamen dan die wel uitkwamen.
Xenogears , final fanstasy tactics , chrono cross , chrono trigger , legend of mana, ff 4, 5, 6 (1 ,2 , 3 weet ik niet zeker) tobal 2 en zo kan ik nog wel even door gaan.
Veel van deze spellen die niet uitgekomen in europa waren behoren tot de beste rpgs ooit. FF6 , Xenogears en chronotrigger staan op de meeste console rpg fans lijstje van beste games ooit, FF 7 en FF10 mogen wel zeer goed zijn maar die halen het niet bij voorgenoemde toppers.
(ik heb ff7 en ff10 gebruikt omdat die veelvuldig in deze thread naar voren kwamen)
Ben ik nou gek of zijn FF4 (als ff2) en FF5 (als ff3), Legend of Mana (Seiken Densetsu) en Chrono Trigger hier gewoon op de SNES verschenen? FF6 kan ik ook overal kopen trouwens :) (PAL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hé!! FFVII hoort ook bij de beste !!! :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ROCKEN!

Afbeeldingslocatie: http://www26.brinkster.com/ffshop/Itempics/BLITZBALL2.jpg

Blitz-strandbal :) :D

hmm hij laat hier het plaatje niet zien...dus de link er ook maar even bij:
http://www26.brinkster.com/ffshop/Itempics/BLITZBALL2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaja ,Ker Plunk bijna FFX uitgespeeld :D ,ben bij laatste savegame.Alleen irritant al ga je de Airship in moet je het hele stuk opnieuw lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 22:40:
Jaja ,Ker Plunk bijna FFX uitgespeeld :D ,ben bij laatste savegame.Alleen irritant al ga je de Airship in moet je het hele stuk opnieuw lopen.
Mwah, ff een armor met no encounters selecteren en je bent erzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 22:30:
ROCKEN!

[afbeelding]

Blitz-strandbal :) :D

hmm hij laat hier het plaatje niet zien...dus de link er ook maar even bij:
http://www26.brinkster.com/ffshop/Itempics/BLITZBALL2.jpg
acces forbidden. de link werkt ook niet ;(

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Mystic_X schreef op 09 september 2002 @ 20:58:
[...]

Ik bedoel dat de spellen die square tegenwoordig maakt ook wel in europa komen.

Verder zijn alleen FF7 tot 10 nog in europa gekomen (pal dan) en de remakes van die oude.
Dus CT en FF6 zijn niet in pal versie voor de snes dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

__00__ schreef op 09 september 2002 @ 19:38:
[...]

Je kunt hem vragen om weer in het team te komen, net zoals alle andere spelers.
Maar je moet eerst wel een airship hebben voordat hij er weer in gaat.
bij mij tenminste, het ligt natuurlijk aan het scout level, maar die was bij mij pas hoog genoeg toen ik de airship had. (was toen level 2 of 3 geloof ik)
Heb Wakka niet eens ingehuurd, Auroch's Spirit hoef ik niet, en zijn Limit's kun je toch zonder hem halen. Ik gebruik Brother, Tidus, Eigaar, Judda, Shuu >:) en Keepa. Heb al 350 games erop zitten, 3 keer verloren pas.

edit:
"Limit's" ? FF7 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Laatst online: 21-08 14:11

Mystic_X

What does this button do

Ben ik nou gek of zijn FF4 (als ff2) en FF5 (als ff3), Legend of Mana (Seiken Densetsu) en Chrono Trigger hier gewoon op de SNES verschenen? FF6 kan ik ook overal kopen trouwens :) (PAL)
De remakes zijn misschien hier uitgekomen maar niet op de snes zou heel knap zijn want FF5 (jij noemt hem 2) is geeneens in america uitgebracht.
BTW legend of mana is geen secret of mana.
Legend of mana kwam uit voor de psx.
Btw chrono cross , xenogears en FF tactics vind ik trouwens ook vrij recent die zijn ook hier niet uitgekomen , helaas komt er hier 50% minder uit dan in america kwa games en voornamelijk kwa rpgs. Wij hebben maar 1 goeie ps2 rpg, de echte console rpg nl ffx . Terwijl America en vooral japan er toch een stuk meer hebben, misschien niet in de klasse van FFX maar zeker goede games

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mystic_X schreef op 10 september 2002 @ 16:14:
[...]

De remakes zijn misschien hier uitgekomen maar niet op de snes zou heel knap zijn want FF5 (jij noemt hem 2) is geeneens in america uitgebracht.
BTW legend of mana is geen secret of mana.
Legend of mana kwam uit voor de psx.
Btw chrono cross , xenogears en FF tactics vind ik trouwens ook vrij recent die zijn ook hier niet uitgekomen , helaas komt er hier 50% minder uit dan in america kwa games en voornamelijk kwa rpgs. Wij hebben maar 1 goeie ps2 rpg, de echte console rpg nl ffx . Terwijl America en vooral japan er toch een stuk meer hebben, misschien niet in de klasse van FFX maar zeker goede games
Dat Japan meer RPG's heeft dan wij heeft een groot DUH gehalte. Er komen in Japan elke maand twee of drie RPG's uit, niet allemaal goed maar wel veel die de moeite waard zouden zijn om te vertalen. Neem een Arc the Lad, neem de Ys-serie of the Legend of Heroes serie van Falcom. De opvolgers van Soulblazer (imho nog steeds 1 van de beste SNES RPG's) van Quintet. En dan de 500 RPG's die IK niet eens ken....FF4, 5 en 7 heb ik trouwens ook gewoon in het Japans uitgespeeld...
Marruk schreef op 10 september 2002 @ 11:28:
[...]

acces forbidden. de link werkt ook niet ;(
goddamn mofo's :(

Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/blitz.jpg

Daar dan! Laten ze screen-capture maar es tegenhouden! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn ,was bij de eindbaas maar ging dood ,weer dat kut stuk met die kristallen overnieuw doen :(
Yojimbo will get his revenge })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 21:42:
Damn ,was bij de eindbaas maar ging dood ,weer dat kut stuk met die kristallen overnieuw doen :(
Yojimbo will get his revenge })
Hoe kan het dat je dood was gegaan dan??
Bij mij was ie in totaal na 3x slaan dood

1x bij de eerste form en 2x bij zijn 2e

En nog even over yu yevon. Wat hebben die makers van het spel gedronken toen ze die ontworpen hadden.... verwacht je tegen iets te vechten wat gevaarlijk is..... is het een spinnetje :/

Verder was de ending wel ok. Beter als die van Breath of Fire 1 iig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste form was zo dood na Oblivion.Maar ging dood bij 2de ,heb nog geen Celestial's en Break Hp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BlackMage schreef op 10 september 2002 @ 23:18:
[...]

Hoe kan het dat je dood was gegaan dan??
Bij mij was ie in totaal na 3x slaan dood
Omdat de meeste mensen net zoals ik de eerste keer gewoon het verhaal volgen. Ik heb 3 dagen over Braska's Final Aeon gedaan en weet ik hoeveel keer game over...Auron sloeg net 9999 met een critical, dan is ie pittig hoor.
Verder was de ending wel ok. Beter als die van Breath of Fire 1 iig ;)
Nadat de eerste emoties waren ingezonken leer je de ware schoonheid van de ending pas waarderen. Stiekem is ie best goed! Ik ga hem gewoon nog een keer kijken nu. En dan weer verder met FF9 :)

Verwijderd

Ik heb het eindfilmpje op me pc maar die ga ik daar niet op kijken.Auron doet bij mij maar ± 3000 schade maar Tidus constant 9999.
Ben er erg benieuwd naar(hoewel ik een sterk vermoeden heb wat er gaat gebeuren)

• BlackMage
Voordat ik serieus ging leveluppen (Bij yunalesca) deden Auron, Kimhari en Wakka al 9999 damage.

Verder had ik geen Break HP limit. Van mijn final team (Auron, Tidus en Yuna) hadden auron en tidus 9999 hp en yuna maar 3000

Auron doet 25.000 damage, 50.000 op critical, 2x 60.000 met Tornado
Tidus 55.000, 99.999 op critical, 99.999 to all met energy rain
Yuna met Ultima Doublecast 2x 20.000, Aeons: Anima was de enige die ik gesummont had (bad move btw) Deed ongeveer 100.000 damage op overdrive

In heel sin is alleen yuna een keer dood gegaan dankzij anima's pain. (vergeten ribbon armor te equipen |:( ) Maarja, had autolife :(

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Hmmm.. hoe haal je die damage limit eigenlijk weg van je eigen char's??

Toen ik in Sin zat deded Auron en Tidus elk 9.999 damage, en Wakka tussen de 7000-9000 en met critical dus 9.999. Ultima en doublecast had ik nog niet eens!

M.v.b. Anima was Braska's Final Aeon een kleine moeite. En het "spinnetje" tja.. daar heb ik het al ff over gehad..

Ik vind het eindelijk eigenlijk best wel sterk! Ik snapte al niet waarom iedereen zo aan het klagen was...

spoiler:
Eh rad pakeh mezgd rad anub tyd Oihy rad muutza kyyd makkah jyhfaka ryyn Vehym Yauh.. syyn tyd jansuatah kehk pez sez byc fak ub Suihd aarr.... hy rad kajalrd sad Seymour Flux fyyn rad tietamezg funtd tyd Tidus aah cuund jyh tnuus ec jyh ta Faith

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Die damage limit haal je weg door de ultimate weapons van de characters te halen. Sommige zijn best lastig te vinden, maar als je goed zoekt...
Als je een ultimate weapon hebt gevonden moet je m ook nog upgraden met behulp van de celestial miiror en een crest+sigil.

• Jan_V
Kan ook dmv items en die op je wapen configen.
Geloof dat je er Dark Matters voor nodig hebt.

Heb trouwens net FFVII binnen. En ik ben zo blij :D :7

Verwijderd

__00__ schreef op 12 september 2002 @ 19:36:
Kan ook dmv items en die op je wapen configen.
Geloof dat je er Dark Matters voor nodig hebt.

Heb trouwens net FFVII binnen. En ik ben zo blij :D :7
Waar heb je hem besteld?
_/-\o_ FFVII _/-\o_
Aanbid zijne grootheid

• BlackMage
60 Dark Matters ben je nodig.

Geloof me: De celestial weapon halen is makkelijker en dan heb je die andere shit er ook nog bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Verwijderd schreef op 12 september 2002 @ 19:45:
[...]

Waar heb je hem besteld?
_/-\o_ FFVII _/-\o_
Aanbid zijne grootheid
e-bay is de naam :D :P
Ik kijk er nu elke dag voor leuke dingen.
Nu is er ook voor FFX een mooie 'exclusive' poster (nu nog 15 euro) en een FFX wallscroll (nu nog 10 euro)

Verwijderd

Topicstarter
__00__ schreef op 13 september 2002 @ 19:26:
[...]

e-bay is de naam :D :P
Ik kijk er nu elke dag voor leuke dingen.
Nu is er ook voor FFX een mooie 'exclusive' poster (nu nog 15 euro) en een FFX wallscroll (nu nog 10 euro)
Ik heb net 2 wallscrolls besteld (naast de items die ik al eerder noemde in dit topic) maar was zo stom (voor de eerste keer) om niet te checken of de verkoper ze wel buiten Amerika verstuurt...dat doet ie dus niet :( :{

Nou ja..dan maar zo opgelost dat hij hem naar Westwood stuurt, en westwood ze doorstuurt naar mij...altijd handig om in elk werelddeel wat vrienden te hebben :D

Verwijderd

Dit weekend ga ik hem uitspelen ,ik voel het aan me water :D
Gaaf muziekje bij de eindbaas 8-)
Daarna moet ik nog alle secrets doen :{
Damn FFVII speelde ik binnen een week uit ,kan je het voorstellen?
Ik moet echt meer tijd aan me console besteden ,vroeger(3-5 jaargeleden) zat ik er non-stop achter

• Jan_V
Ja, daar heeft iedereen last van op het moment dacht ik zo.
Ik kan alleen maar op zaterdag of zondag spelen (ligt eraan welke dag ik vrij ben van m'n werk), want doordeweek loop ik stage en dan heb je geen zin om nog te gaan spelen daarna.

Verwijderd

__00__ schreef op 14 september 2002 @ 12:26:
Ja, daar heeft iedereen last van op het moment dacht ik zo.
Ik kan alleen maar op zaterdag of zondag spelen (ligt eraan welke dag ik vrij ben van m'n werk), want doordeweek loop ik stage en dan heb je geen zin om nog te gaan spelen daarna.
Nee ,in principe heb ik meer tijd als vroeger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaaaa ! Uitgespeeld :) Dát werdt tijd....nu alle secrets nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 16:55:
Feli!

Het wordt ook tijd trouwens dat je je van de basisschool weer herinnert dat je verleden tijd nooit met dt schrijft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/varuna/WebPics/FFXEnding.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
eeeww niet doen...daar moet ik van huilen :'(

/me gaat de ending nog maar een keertje kijken (de Japanse)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 17:13:
[...]

eeeww niet doen...daar moet ik van huilen :'(

/me gaat de ending nog maar een keertje kijken (de Japanse)
Ik heb hem ook van Ruliweb gedowned ,pic boven gecapt met hypersnap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 16:55:
wat? je hebt de secrets nog niet eens?

owh, en wil je NOOIT meer zo'n pic. posten? dan word ik weer depri en das niet fijn. Ik ben nu trouwens net aangekomen bij zanarkand, dus het word sowieso janken ;(

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marruk schreef op 15 september 2002 @ 20:16:
[...]

wat? je hebt de secrets nog niet eens?

owh, en wil je NOOIT meer zo'n pic. posten? dan word ik weer depri en das niet fijn. Ik ben nu trouwens net aangekomen bij zanarkand, dus het word sowieso janken ;(
Na ,grootste gedeelte van secrets niet ,kheb ook nog een sociaal leven......o nee wacht dat heb ik niet :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze is iets mooier O+

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~essen577/WebPics/FFXEnding7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kvin deze toch mooier:

Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/arrigato.jpg

Misschien niet het mooiste beeld, maar voor mij wel het moment met de grootste emotionele lading. Krijg nu (na 30 keer gezien te hebben) nog een brok in m'n keel. Bij de Japanse versie nog veel meer dan de Amerikaanse trouwens...als die vertalers nu es de tekst in waarde hielden en er geen zoetsappig Amerikaanse versie van zouden maken :(

*sniff*Arri*sniff*gato!*sniff*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) Ook leuk om te zien

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~essen577/WebPics/FFXEnding9.jpg
Jecht & Tidus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welk item heb ik nodig om de 2de seal te breken bij Reniem Temple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaaah eindelijk van een vriend z'n Playstation geleend met FF7 :)
Het gaat al best lekker, ben net uit de Golden Caucer ontsnapt, speel het elke dag, wat is dat spel toch goed :)

De nostalgie.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Verwijderd schreef op 15 September 2002 @ 22:35:
:) Ook leuk om te zien

[afbeelding]
Jecht & Tidus
En dat is dus de reden dat ik het einde juist ontzettend goed vindt :)
Triestig wel... maar wel goed!

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
* Marruk zit nu in tranen tijdens het 2e tussenuur op school.

sniff... ;( ;(

ik ben ook weer gauw bij het einde btw. gisteren, ik bedoel vanmorgen (tsja, was net 3 minuten morgen) ging dat lelijke hoofdding met die slangen neer. Hatsikidee. Mooi, in 1 keer onder de 10 minuten, dat ging wel wat anders dan de eerste keer.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creepy schreef op 16 september 2002 @ 08:20:
[...]

En dat is dus de reden dat ik het einde juist ontzettend goed vindt :)
Triestig wel... maar wel goed!
Idd ,hij haat zijn vader het hele spel maar op het eind geven ze elkaar een handje klap ,mooi :)

Ligt het aan mij of neemt Tidus geen afscheid van Wakka en consorten op het eind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 00:48:
Welk item heb ik nodig om de 2de seal te breken bij Reniem Temple?
Blossom Crown ofzoiets toch :?
Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 12:20:
[...]

Idd ,hij haat zijn vader het hele spel maar op het eind geven ze elkaar een handje klap ,mooi :)

Ligt het aan mij of neemt Tidus geen afscheid van Wakka en consorten op het eind?
Hij zegt tot ziens tegen iedereen en taait hem af...kan ik me ook wel voorstellen als je op het punt staat te verdwijnen en het afscheid van Yuna al zo zwaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er was toch ook een langere versie van FFX ending? Die had jij toch MrRudi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 12:41:
Er was toch ook een langere versie van FFX ending? Die had jij toch MrRudi?
Er is een 15 minuten durende extra ending (meer een trailer van de opvolger) die alleen in de Japanse FFX International zat. Die gaat over FFX: Another Story dus. Die heb ik inderdaad via een p2p programma binnen weten te trekken, ruliweb heeft hem niet. Hij is ruim 100 MB dus ik ga hem niet mailen :P Het is een demo gemaakt met de in-game engine trouwens, dus niet gerendered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ben ik nou gewoon zo koudbloedig omdat er helemaal niets emotioneels was aan het einde??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
BlackMage schreef op 16 september 2002 @ 14:16:
Ben ik nou gewoon zo koudbloedig omdat er helemaal niets emotioneels was aan het einde??
:X :X damn, jij hebt zekers zenuwen van staal :X :X

(hint in de richting van ja)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BlackMage schreef op 16 september 2002 @ 14:16:
Koudbloedig, koudbloedig...wellicht heb je geen of weinig inlevingsvermogen. Dat kan...heeft mijn vader ook, die is nergens emotioneel bij betrokken wat niet "echt" is, dus als een vriend van hem sterft ofzo wel, maar niet bij films, spellen of boeken. Lijkt mij een ramp...als ik bij de einddemo van FFX geen traantje zou laten en niet heel breed zou lopen grijnzen na het "suteki da ne" stukje bij Macalania zou ik 100% minder van het spel genieten. Ik ben juist heel erg betrokken bij een spel, veel mensen kijken daar heel raar tegen aan, ik ervaar echt woede, verdriet, blijdschap in een spel wat dat goed kan doorgeven. Final Fantasy 10 is wat dat betreft een meesterwerkje...FF7 ook, FF9 tot nu toe wat minder (wel een goed spel, daar niet van).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 15:54:
[...]

Koudbloedig, koudbloedig...wellicht heb je geen of weinig inlevingsvermogen. Dat kan...heeft mijn vader ook, die is nergens emotioneel bij betrokken wat niet "echt" is, dus als een vriend van hem sterft ofzo wel, maar niet bij films, spellen of boeken. Lijkt mij een ramp...als ik bij de einddemo van FFX geen traantje zou laten en niet heel breed zou lopen grijnzen na het "suteki da ne" stukje bij Macalania zou ik 100% minder van het spel genieten. Ik ben juist heel erg betrokken bij een spel, veel mensen kijken daar heel raar tegen aan, ik ervaar echt woede, verdriet, blijdschap in een spel wat dat goed kan doorgeven. Final Fantasy 10 is wat dat betreft een meesterwerkje...FF7 ook, FF9 tot nu toe wat minder (wel een goed spel, daar niet van).
In tegendeel. Ik ben heel vaak betrokken bij dingen die niet echt zijn. (laat nog steeds traantjes bij de film pocahontas :X :X )
met andere delen van ffx zoals wanneer tidus erachter komt dat yuna het niet gaat overleven.
En bij ff7 met aeris ;(

Maar het einde.. raakte me gewoon niet, zelfs het einde van grandia2 vond ik ontroerender als dit, terwijl bij grandia2 het alleen maar joy en happyness is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BlackMage schreef op 16 september 2002 @ 16:11:
[...]

In tegendeel. Ik ben heel vaak betrokken bij dingen die niet echt zijn. (laat nog steeds traantjes bij de film pocahontas :X :X )
met andere delen van ffx zoals wanneer tidus erachter komt dat yuna het niet gaat overleven.
En bij ff7 met aeris ;(

Maar het einde.. raakte me gewoon niet, zelfs het einde van grandia2 vond ik ontroerender als dit, terwijl bij grandia2 het alleen maar joy en happyness is.
Ah ok..nou ja..dat kan. Ik kan moeilijk tegen je zeggen dat je erbij moet gaan janken omdat ik het een emotioneel stuk vind. *Ik* vond dat wel, en dan zeker het moment waarvan ik het screenshot heb gepost. Ik liep vanaf het moment dat Tidus de Fayth aanraakt en hem verteld wordt dat ie een droom is met een bedrukt gevoel in m'n ondermaag van naderend onheil. Grappige is dat ik na de scene in Home, waarin Tidus verteld wordt dat Yuna zal sterven tegen mezelf zei "dat nooit, dat flikt Square me niet...ikzelf dood prima, als Yuna maar blijft leven" en wat blijkt...das precies wat er gebeurd. Had ik me kop maar gehouden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond dat Auron gesend was ook erg ;( Je weet het al een tijd maar toch... Auron is echt een van mijn favoriete FF caracters geworden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 17:17:
Ik vond dat Auron gesend was ook erg ;( Je weet het al een tijd maar toch... Auron is echt een van mijn favoriete FF caracters geworden...
Ja same here, als je auron op de leeftijd zou hebben uit de flashbacks dan zou die beter als hoofdrol speler passen als tidus.
Tidus is opzich wel een coole char, maar die past niet echt in de serie van Squall en Cloud. Tidus is veel te actief en praat teveel :) Maar dat heeft square expres gedaan hoorde ik.

Verder vind ik de rest van de chars wel goed gelukt. Behalve yuna's kleding dan. maar aan het verhaal te merken lopen alle summoners er raar bij (Dona :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BlackMage schreef op 16 september 2002 @ 17:30:
[...]

Ja same here, als je auron op de leeftijd zou hebben uit de flashbacks dan zou die beter als hoofdrol speler passen als tidus.
Tidus is opzich wel een coole char, maar die past niet echt in de serie van Squall en Cloud. Tidus is veel te actief en praat teveel :) Maar dat heeft square expres gedaan hoorde ik.

Verder vind ik de rest van de chars wel goed gelukt. Behalve yuna's kleding dan. maar aan het verhaal te merken lopen alle summoners er raar bij (Dona :D )
Heh. Heb je die kleding van Braska gezien? Hoezo lopen die summoners er raar bij? "And here I was, thinking summoners were all old geezers" :P

Er zijn wel meer afwijkingen ten opzichte van vorige FF's qua karakters en omgeving, veel meer Aziatische invloeden (wordt ook benadrukt in de interviews). Auron is absoluut mijn no#1 FF karakter, die kerel heerst gewoon, jammer dat we hem nooit meer tegenkomen, maar dat helpt juist mee bij legendevorming he ;) kijk maar naar Jezus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind Yuna er schitterend eruit zien ( behalve die stieren lokkers aan haar armen en die band om haar middel).Vooral die rok en laarsjes :9~ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 17:43:
[...]

Heh. Heb je die kleding van Braska gezien? Hoezo lopen die summoners er raar bij? "And here I was, thinking summoners were all old geezers" :P

Er zijn wel meer afwijkingen ten opzichte van vorige FF's qua karakters en omgeving, veel meer Aziatische invloeden (wordt ook benadrukt in de interviews). Auron is absoluut mijn no#1 FF karakter, die kerel heerst gewoon, jammer dat we hem nooit meer tegenkomen, maar dat helpt juist mee bij legendevorming he ;) kijk maar naar Jezus :D
Heb je ooit een zelfde character tegengekomen dan in de ff serie ? ^__^

Auron is ook mijn #1 ff char.

Btw wakka vind ik ook wel cool, met zijn opmerkingen en dat jamaicaanse accent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze blijft er lief uitzien *sigh*

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/varuna/WebPics/FFXEnding3.jpg

Je hebt hier ook een originele wallpaper van maar deze vind ik mooier:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/varuna/WebPics/FFXEnding4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BlackMage schreef op 16 september 2002 @ 19:01:
[...]

Heb je ooit een zelfde character tegengekomen dan in de ff serie ? ^__^

Auron is ook mijn #1 ff char.

Btw wakka vind ik ook wel cool, met zijn opmerkingen en dat jamaicaanse accent :)
Wakka? Zie ondertitel :D

Ennuh, nee andere characters ben ik nooit nog een keer tegengekomen, maar Yuna, Wakka, Lulu, Rikku, Kimahri en Tidus gaan we wel nog een keer tegenkomen. Auron zover ik weet niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 19:38:
[...]

Wakka? Zie ondertitel :D

Ennuh, nee andere characters ben ik nooit nog een keer tegengekomen, maar Yuna, Wakka, Lulu, Rikku, Kimahri en Tidus gaan we wel nog een keer tegenkomen. Auron zover ik weet niet :'(
Misschien wel, Aeris komt toch ook terug in Kingdom Hearts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op 16 september 2002 @ 20:16:
[...]

Misschien wel, Aeris komt toch ook terug in Kingdom Hearts :)
Afbeeldingslocatie: http://www.the-magicbox.com/Sep/khfinalmix4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.the-magicbox.com/Sep/khfinalmix6.jpg

JAJA! *D :D

Omnislaaaaash!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Verwijderd schreef op 17 september 2002 @ 12:33:
[...]

*plaatje en plaatje*

JAJA! *D :D

Omnislaaaaash!
pfffff, komt ie weer zijn domme aeris :/

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marruk schreef op 17 september 2002 @ 17:20:
[...]

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Marruk schreef op 17 september 2002 @ 17:20:
[...]

Aeris = liefste meisje uit FF ever ! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Hmm heb het ook maar eens uit de kast gehaald en uitgespeeld, was iets te veel getraind dus dat was niet echt moeilijk. Goed einde vond ik het wel, alleen vond ik het een beetje dom dat rikku en lulu enzo niet echt eruitzagen alsof ze het erg vonden :)

Verwijderd

Topicstarter
MM- schreef op 17 september 2002 @ 19:00:
Hmm heb het ook maar eens uit de kast gehaald en uitgespeeld, was iets te veel getraind dus dat was niet echt moeilijk. Goed einde vond ik het wel, alleen vond ik het een beetje dom dat rikku en lulu enzo niet echt eruitzagen alsof ze het erg vonden :)
Rikku is de komische noot he...ik moet eigenlijk elke keer weer lachen als Tidus van het Airship afduikt en je Rikku vrolijk ziet zwaaien.

• BlackMage
Wat ik heel jammer vond is dat het verhaal tussen wakka, lulu en chappu niet verder verteld word.

Verwijderd

Topicstarter
BlackMage schreef op 18 september 2002 @ 15:33:
Wat ik heel jammer vond is dat het verhaal tussen wakka, lulu en chappu niet verder verteld word.
Het had wel ietsjes uitgebreider gemogen imho ja, maar het verhaal is verder toch wel duidelijk?

Chappu was Lulu's grote liefde, Chappu was de broer van Wakka. Chappu ging bij de Crusaders, Wakka niet want die speelde liever Blitzball, Chappu weigerde het zwaard te gebruiken dat ie van z'n broertje had gekregen en gebruikte Al Bhed Machina en ging de pijp uit. resultaat:

1. Wakka haat de Al Bhed
2. Wakka ziet een 'vervangende broer' in Tidus omdat ie hem veel aan Chappu doet denken
3. Lulu verwijt Wakka inzet, omdat ie destijds Blitzball belangrijker vond
4. Lulu EN Wakka bekvechten de hele tijd omdat ze zich perse niet tot elkaar aangetrokken willen voelen (wat dus wel zo is)

• BlackMage
Verwijderd schreef op 18 september 2002 @ 17:53:
[...]

Het had wel ietsjes uitgebreider gemogen imho ja, maar het verhaal is verder toch wel duidelijk?

Chappu was Lulu's grote liefde, Chappu was de broer van Wakka. Chappu ging bij de Crusaders, Wakka niet want die speelde liever Blitzball, Chappu weigerde het zwaard te gebruiken dat ie van z'n broertje had gekregen en gebruikte Al Bhed Machina en ging de pijp uit. resultaat:

1. Wakka haat de Al Bhed
2. Wakka ziet een 'vervangende broer' in Tidus omdat ie hem veel aan Chappu doet denken
3. Lulu verwijt Wakka inzet, omdat ie destijds Blitzball belangrijker vond
4. Lulu EN Wakka bekvechten de hele tijd omdat ze zich perse niet tot elkaar aangetrokken willen voelen (wat dus wel zo is)
Dat laten ze niet echt merken

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Dat wordt toch nog uitgelegd in die ff x episodes? Had gelezen dat Lulu zwanger was...

Verwijderd

Topicstarter
BlackMage schreef op 18 september 2002 @ 18:24:
[...]

Dat laten ze niet echt merken
Een beetje inzicht in menselijke relaties en je ziet het...we pesten van wie we houden. Vooral de zwaar overdreven reactie van Lulu tegen Tidus (you do NOT want to finish that sentence!!) toen Tidus zei dat Wakka ook wel snapte dat ie Chappu nooit kan vervangen als... was een teken aan de wand.

En inderdaad, 2 jaar na dato is Lulu zwanger van Wakka..dus dat bevestigd de hele boel wel :)

• Jan_V
MM- schreef op 18 september 2002 @ 18:54:
Dat wordt toch nog uitgelegd in die ff x episodes? Had gelezen dat Lulu zwanger was...
FFX episodes??? Staat dat soms op die bonus CD.
Die heb ik namelijk nog niet bekeken, maar als daar veel leuke dingen op staan moet dat maar eens.

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 15:59

FastBunny

Give it the Works !

Damn he. Jecht is best sterk ....
Als ie naar de 2e fase gaat hakt ie iedereen dood met zijn zwaard.

Tidus @ 3000, Yuna @ 2900 en Auron @ 5400, die overleeft als enige t zwaart, maar wordt daarna vrijwel meteen afgemaakt :(

Tips ;) Of moet ik gewoon nog heel lang doorspelen zodat ze sterker worden ?

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

__00__ schreef op 18 september 2002 @ 20:13:
[...]

Die heb ik namelijk nog niet bekeken, maar als daar veel leuke dingen op staan moet dat maar eens.
De extra cd is alleen een dvd video met making off enzo. FFX episodes zal wel een soort add-on / spinoff zijn.

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD

• Marruk
FastBunny schreef op 18 september 2002 @ 20:16:
Damn he. Jecht is best sterk ....
Als ie naar de 2e fase gaat hakt ie iedereen dood met zijn zwaard.

Tidus @ 3000, Yuna @ 2900 en Auron @ 5400, die overleeft als enige t zwaart, maar wordt daarna vrijwel meteen afgemaakt :(

Tips ;) Of moet ik gewoon nog heel lang doorspelen zodat ze sterker worden ?
mwoagh, hij zou te doen moeten zijn. Boost ff al je aeons op tot overdrive en wees er zeker van dat auron i.i.g. 9999 schade doet, tidus ook als het ff kan. Geef iemand een schild met auto-haste, voor snel chocobo feathers te halen moet je ff naar die summoner gaan in de calm lands en wat aeons vechten. Mocht het na de transformatie niet lukken kun je altijd nog ff cheaten en yojimbo gebruiken (maar dit is wel lame) na het gevecht kun je niet meer saven maar je hebt auto-life dus je kunt niet dood.

Happy hunting

TMAXTINT

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Marruk schreef op 18 september 2002 @ 21:27:
[...]

mwoagh, hij zou te doen moeten zijn. Boost ff al je aeons op tot overdrive en wees er zeker van dat auron i.i.g. 9999 schade doet, tidus ook als het ff kan. Geef iemand een schild met auto-haste, voor snel chocobo feathers te halen moet je ff naar die summoner gaan in de calm lands en wat aeons vechten. Mocht het na de transformatie niet lukken kun je altijd nog ff cheaten en yojimbo gebruiken (maar dit is wel lame) na het gevecht kun je niet meer saven maar je hebt auto-life dus je kunt niet dood.

Happy hunting
Auron doet hooguit 5000 damage.
Yojimbo heb had ik niet gehaald omdat ik toen te weinig poen had ;)
En cheaten ;) HOE :P

Ben ten snel met te weinig trainen naar t eind gegaan denk ik ;)

Verwijderd

Topicstarter
__00__ schreef op 18 september 2002 @ 20:13:
[...]

FFX Episodes is een codenaam voor twee FFX spinoffs. Er stond een trailer van de eerste (FFX: Another Story) op de Japanse FFX International als tweede einddemo, waarin een hoop duidelijk werd, en dus bleek dat Lulu zwanger was.
FastBunny schreef op 19 september 2002 @ 08:49:
[...]

Auron doet hooguit 5000 damage.
Yojimbo heb had ik niet gehaald omdat ik toen te weinig poen had ;)
En cheaten ;) HOE :P

Ben ten snel met te weinig trainen naar t eind gegaan denk ik ;)
Hehe ja, je zit ongeveer op dezelfde stats als ik toen ik de eerste keer het spel uitspeelde. Toen heb ik 3 dagen over Jecht gedaan, dus ik raad je aan eerst wat bij te trainen. Heb je daar geen zin in dat kun je altijd nog mijn taktiek proberen: laat iemand die het kan (wakka meestal wel) zombie attack doen op Jecht...dan raakt ie hp kwijt in plaats van erbij als die twee torentjes hem opladen. Dat scheelt al aardig. Heb je zombie attack niet dan zit er niks anders op dan ff verder te levelen. Ik weet niet of je al eens voor de Arena monstertjes hebt verzameld?

• Marruk
grand summon --> yojimbo --> zanmote = cheaten :+

TMAXTINT

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 12:28:

Hehe ja, je zit ongeveer op dezelfde stats als ik toen ik de eerste keer het spel uitspeelde. Toen heb ik 3 dagen over Jecht gedaan, dus ik raad je aan eerst wat bij te trainen. Heb je daar geen zin in dat kun je altijd nog mijn taktiek proberen: laat iemand die het kan (wakka meestal wel) zombie attack doen op Jecht...dan raakt ie hp kwijt in plaats van erbij als die twee torentjes hem opladen. Dat scheelt al aardig. Heb je zombie attack niet dan zit er niks anders op dan ff verder te levelen. Ik weet niet of je al eens voor de Arena monstertjes hebt verzameld?
Ik doe met Auron en Tidus steeds Zombie Attack, en als ie hem pakt doe ik met Curage eroverheen. Alleen die doet 'maar' 7000 damage.

Op zich niet erg, alleen het probleem is dat Jecht met dat zwaard in zijn 2e fase iedereen sloopt. Of zou bv Protect helpen :?

En level uppen duurt zo lang ;)

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Marruk schreef op 19 september 2002 @ 15:49:
[...]

grand summon --> yojimbo --> zanmote = cheaten :+
Geen Yoihimbo :P Slechts 170.000 credits ;)

• Jan_V
FastBunny schreef op 19 September 2002 @ 19:12:
[...]

Geen Yoihimbo :P Slechts 170.000 credits ;)
Dan kun je toch wel nog enkele zanmato's doen.
Bij mij doet hij het altijd met 5000 credits (Dark Aeon's), maar ik gebruik hem liever niet, want dat is nogal lame.
Gebruik hem altijd bij wat simpelere vijanden, dan doet ie soms wel gratis aanvallen :D

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

__00__ schreef op 19 september 2002 @ 19:35:
[...]

Dan kun je toch wel nog enkele zanmato's doen.
Bij mij doet hij het altijd met 5000 credits (Dark Aeon's), maar ik gebruik hem liever niet, want dat is nogal lame.
Gebruik hem altijd bij wat simpelere vijanden, dan doet ie soms wel gratis aanvallen :D
Bedoel dat ik geen Joyimbo heb, en heb ook geen Dark Aeon's :/

Dus geen idee wat een zanmato is :P

• BlackMage
FastBunny schreef op 19 september 2002 @ 19:45:
[...]

Bedoel dat ik geen Joyimbo heb, en heb ook geen Dark Aeon's :/

Dus geen idee wat een zanmato is :P
Zanmato = alle enemies dead :)

that's all
Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.