Het grote Final Fantasy X topic - Deel 3 -

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste
Acties:
  • 1.539 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 21:04:
Ik heb hem een paar weken terug al uitgespeeld maar mijn yojimbo deed super vaak Zanmoto (1 op de 2 gevechten). ik betaalde hem altijd 1 gil en dan deed hij of Zanmoto of Wakizashi. En hij deed ook regelmatig gratis aanvallen, waarom weet ik niet maar hij deed het regelmatig, 2 keer zelfs een gratis zamoto in het begin van een gevecht. Mischien kwam het omdat ik hem bij vrijwel elk gevecht opriep.
Als ie tegen dark aeons 'gratis' gaat aanvallen betekent dat death voor yojimbo en nog meer death voor mij :'( een gratis aanval is geen zanmato tegen enemies met meer als 1 zanmato level (alles behalve alle gewone beesten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marruk schreef op 19 augustus 2002 @ 17:59:
[...]

pfff nog steeds? je gaat al net zolang met het spel mee toen deel 1 van dit topic werd geopend en nog niet uitgespeeld? schaam je :+
ja ik schaam mij ,ik gaf de eerste maand niet zo veel aandacht aan FFX en volgde het verhaal niet helemaal.Maar nu wel en hoop hem snel uit te spelen want ik ben nu echt benieuwd naar het einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 15:07:
[...]

Velen vinden FFVII beter (ik niet, ik ben het met jou eens)
Make that the two of us :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ker_Plunk schreef op 20 augustus 2002 @ 00:43
Hey verrek, nieuwe avatar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 11:15:
[...]

Hey verrek, nieuwe avatar :+
Yep ,stuk minder groen op het forum :7
Het was tijd voor iets anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goh.... ;)

Mayb wordt je nu Mog verslaafd ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 12:19:
[...]

Yep ,stuk minder groen op het forum :7
yay, das eng. ben je van het cactuar virus af? _/-\o_

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marruk schreef op 21 augustus 2002 @ 16:58:
[...]

yay, das eng. ben je van het cactuar virus af? _/-\o_
Ja denkt wel...maar ze rulen nog steeds!

• BlackMage
Die carro beesten uit grandia 2 rulen pas.
Afbeeldingslocatie: http://www.gamearts.co.jp/former/products/grandia2/character/images/cha.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.gamearts.co.jp/former/products/grandia2/character/ca/images/ill_carr.gif

O+

Verwijderd

BlackMage schreef op 22 augustus 2002 @ 00:10:
Die carro beesten uit grandia 2 rulen pas.
O+

Op die grote bol achter hun staart aan na :/

• BlackMage
Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 09:21:
[...]

O+

Op die grote bol achter hun staart aan na :/
Die bol is een lampje :)

maare ff ontopic:

Ik heb een paar vraagjes:
Waarom doet valefor meer damage als de rest van mijn aeons gezamelijk (doet 99999 damage)

Bahamut doet maar 25000
Anima doet 50000
Magus sisters doen ... x 4000

beetje raar vind je niet :?

Verwijderd

Topicstarter
BlackMage schreef op 22 augustus 2002 @ 18:52:
[...]

Die bol is een lampje :)

maare ff ontopic:

Ik heb een paar vraagjes:
Waarom doet valefor meer damage als de rest van mijn aeons gezamelijk (doet 99999 damage)

Bahamut doet maar 25000
Anima doet 50000
Magus sisters doen ... x 4000

beetje raar vind je niet :?
Hangt af van het feit welke celestial weapons je hebt. Elke Aeon krijgt een Damage Break als je een celestial weapon bijkrijgt.

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Kheb net Yunalesca haar kont weer ff geschopt en met Mika gesproken.
Tot zover nog goed, maar nu wilde ik ff Valefor z'n 2e overdrive halen, maar nu mocht ik Besaid niet in en werd ik 'Infidel' genoemd :( en toen riep die gozer in enen Dark Valefor :(
Daar was ik helemaal niet klaar voor.
Ik bedoel, ik ben wel sterk genoeg voor de normale vijanden en zo, maar nog niet voor de Dark Aeons.
Ik dacht dat wanneer ik met Mika had gepraat dat ik dan gewoon weer in de meeste tempels zou mogen, maar dat is dus niet zo? of wel?

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• BlackMage
__00__ schreef op 22 augustus 2002 @ 19:35:
Kheb net Yunalesca haar kont weer ff geschopt en met Mika gesproken.
Tot zover nog goed, maar nu wilde ik ff Valefor z'n 2e overdrive halen, maar nu mocht ik Besaid niet in en werd ik 'Infidel' genoemd :( en toen riep die gozer in enen Dark Valefor :(
Daar was ik helemaal niet klaar voor.
Ik bedoel, ik ben wel sterk genoeg voor de normale vijanden en zo, maar nog niet voor de Dark Aeons.
Ik dacht dat wanneer ik met Mika had gepraat dat ik dan gewoon weer in de meeste tempels zou mogen, maar dat is dus niet zo? of wel?
Jep dat klopt wel. Je mag iig nog niet die tempel in voordat je met mika hebt gesproken. Maar dark valefor moet je nog steeds wel verslaan. Ik zat met het zelfde probleem. In dat geval heb je 2 mogelijkheden: ERG veel trainen of yojimbo halen. yojimbo kan alle dark aeons in 1 mep doodmaken (zanmato) je moet dan wel heel wat geld dokken. (20.000 gil) Maar waarschijnlijk ben je al dood voordat je yojimbo kan summonen. Dan moet je met een andere character (bij mij auron) een wapen hebben met first strike. en dan mag yuna niet in je team zitten voordat de battle begint. dus je moet 3 anderen in het gevecht hebben onder wie die gene met first strike. Dus als de battle begint mag auron eerst, die ruil je om voor yuna, grand summon yojimbo, pay 20000, valefor is toast. Kan fout gaan natuurlijk als yojimbo geen zanmato doet maar dan moet je weer loaden.

Verwijderd

Topicstarter
Bij mij heeft Rikku dus Auto-haste, first-strike, en Auto-life (white magic), en Auron en Yuna auto-phoenix...knappe Dark Aeon die ervoor zorgt dat ik Yojimbo niet op kan roepen :)

• BlackMage
Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 21:15:
Bij mij heeft Rikku dus Auto-haste, first-strike, en Auto-life (white magic), en Auron en Yuna auto-phoenix...knappe Dark Aeon die ervoor zorgt dat ik Yojimbo niet op kan roepen :)
Wat is het verschil tussen auto-life en auto-phoenix ??

Verwijderd

BlackMage schreef op 22 augustus 2002 @ 22:37:
[...]

Wat is het verschil tussen auto-life en auto-phoenix ??
Met auto-phoenix gooit ie een phoenix down ,dus daar worden items gebruikt.
Met auto-life gebruikt hij/zij de white magic 'life' ,dus daar wordt MP gebruikt.

• BlackMage
Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 22:58:
[...]

Met auto-phoenix gooit ie een phoenix down ,dus daar worden items gebruikt.
Met auto-life gebruikt hij/zij de white magic 'life' ,dus daar wordt MP gebruikt.
Owke. thnx

Ik dacht dat auto-life het zelfde was als de spell auto-life :) maar dan zal het wel auto-auto-life heetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BlackMage schreef op 22 augustus 2002 @ 23:34:
[...]

Owke. thnx

Ik dacht dat auto-life het zelfde was als de spell auto-life :) maar dan zal het wel auto-auto-life heetten ;)
Ik zeg toch tussen haakjes dat Auto-life white magic is? Dat is een spell dus...maar Rikku mag AL-TIJD eerst (first strike) en heeft Auto-haste (dus mag ze 2 keer)...ff auto-life op Auron en Yuna doen en wat de Aeon ook doet, twee man overleven het altijd, die twee man hebben ook nog auto-phoenix dus de 3de is ook zo weer levend...Yojimbo oproepen lukt dus altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Nu online
Behalve met een energy ray van valefor :)
Dan zijn ze wel allemaal in 1x dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
hoe zit dat nou met FF: met pc & playstation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gp500 schreef op 23 augustus 2002 @ 13:13:
hoe zit dat nou met FF: met pc & playstation
:?
Playstation speelt makkelijker en het komt beter tot zijn recht :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 13:21:
[...]

Playstation speelt makkelijker en het komt beter tot zijn recht :Y)
Kwa graphics kan de pc een spel beter tot zijn recht komen :Y)

Maar bij de FF-reeks gaat het meer om de nostalgie, gameplay en storyline :)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2002 13:46 . Reden: Typo |:( Lijd aan typtyfus ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 01:58:
[...]

Ik zeg toch tussen haakjes dat Auto-life white magic is? Dat is een spell dus...maar Rikku mag AL-TIJD eerst (first strike) en heeft Auto-haste (dus mag ze 2 keer)...ff auto-life op Auron en Yuna doen en wat de Aeon ook doet, twee man overleven het altijd, die twee man hebben ook nog auto-phoenix dus de 3de is ook zo weer levend...Yojimbo oproepen lukt dus altijd.
Dan doe je wel moeilijk.
Je kan ook gewoon rikku omruilen voor yuna als ze aan de beurt is en dan summon doen. scheelt weer tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
ik bedoel ook dat er zo veel soorten zijn .
er is een deel op de pc en een deel op de ps toch.
hoe is die verdeling nu eigenlijk, ik heb er wel naar gezocht maar wordt me niet echt duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gp500 schreef op 23 augustus 2002 @ 14:56:
hoe is die verdeling nu eigenlijk, ik heb er wel naar gezocht maar wordt me niet echt duidelijk.
Verschil tussen de Ps & PC versie zit er niet alleen kwa gfx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
gp500 schreef op 23 augustus 2002 @ 14:56:
Deel 1 - Op nintendo 8 bit en Wonderswan color
Deel 2 - Op nintendo 8 bit en Wonderswan color
Deel 3 - Op nintendo 8 bit en Wonderswan color
Deel 4 - Op super nintendo en playstation
Deel 5 - Op super nintendo en playstation
Deel 6 - Op super nintendo en playstation
Deel 7 - Op playstation en pc
Deel 8 - Op playstation en pc
Deel 9 - Op playstation
Deel 10 - Op playstation 2
Final Fantasy Legends deel 1, 2 en 3 - Op Gameboy (zwart wit)
Final Fantasy Tactics - Op playstation

Alle delen zijn als ze op meerdere systemen zijn het zelfde. Behalve dan dat als het spel officeel voor de super nintendo was dan is het iets anders met saven voor de playstation versie en je hebt filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ker_Plunk heet voortaan... Ker Plunk *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 18:55:
Ker_Plunk heet voortaan... Ker Plunk *D
Woei ofzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik haatte dat liggend streepje....
Anywaz ,ik ben nu in Via Purifico en links boven is een gedeelte dat afgesloten is en je moet daar met een teleporter komen....maar die doet het niet bij mij.
Die andere zijn al geactiveerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Nu online
Ik heb nu in 1 keer heel veel vraagjes tegelijk:

- Hoe moet ik in de Djose Temple gebruik maken van de destruction sphere? en waar zit die?
Die moet ik namelijk nog gebruiken om Anima te kunnen halen heb ik gelezen (daarvoor moest je alle dest. spheres in de 6 temples gebruiken)
De andere temples heb ik volgens mij al gedaan, al weet ik dat niet zeker, want ik kan me de temple van Bahamut niet meer herrineren geloof ik (of die van Shiva)

- Ik wil Tidus z'n Ultimate Weapon ophalen, maar er staat zo'n ventje voor die niet weg wil, tenzij er iets heel speciaals zou gebeuren.......wat dan?

- Kun je de Dark Aeons later in het spel weer bevechten, of is het maar 1x mogelijk (wat op zich jammer zou zijn, aangezien ik Valefor met Zanmato moest verslaan en waarschijnlijk nog wel meer :( )

- Oh ja die chocobo training, is die nodig? Ik had gelezen dat je dat voor enkele crests en zo nodig had als je een tijd van 0.0.0 had, maar hoe wil je dat dan doen?

-......volgens mij weet ik er op het moment niet meer :( ben ik ze vast vergeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

__00__ schreef op 23 augustus 2002 @ 19:33:

- Hoe moet ik in de Djose Temple gebruik maken van de destruction sphere? en waar zit die?
Die moet ik namelijk nog gebruiken om Anima te kunnen halen heb ik gelezen (daarvoor moest je alle dest. spheres in de 6 temples gebruiken)
De andere temples heb ik volgens mij al gedaan, al weet ik dat niet zeker, want ik kan me de temple van Bahamut niet meer herrineren geloof ik (of die van Shiva)

- Ik wil Tidus z'n Ultimate Weapon ophalen, maar er staat zo'n ventje voor die niet weg wil, tenzij er iets heel speciaals zou gebeuren.......wat dan?

- Kun je de Dark Aeons later in het spel weer bevechten, of is het maar 1x mogelijk (wat op zich jammer zou zijn, aangezien ik Valefor met Zanmato moest verslaan en waarschijnlijk nog wel meer :( )

- Oh ja die chocobo training, is die nodig? Ik had gelezen dat je dat voor enkele crests en zo nodig had als je een tijd van 0.0.0 had, maar hoe wil je dat dan doen?

-......volgens mij weet ik er op het moment niet meer :( ben ik ze vast vergeten
Dark Aeons kan je nog altijd bevechten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage

Dat gastje bij tidus zijn wapen gaat weg als de de catcher chocobo race hebt gewonnen (minder als 45 seconden en minder als de trainer. Je hoeft dus niet nog een keer minder als 0.0.0 te halen.) Je moet naar die chocobo trainer gaan in de calm lands en dan kiezen dat je 1 wil trainen. dan moet je eerst een paar andere racejes winnen (best moeilijk nog) voordat je de catcher chocobo race kan doen.

Ene ker, volgens mij kan je die dark aeons maar 1x verslaan per aeon. (of heb ik het mis??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op 23 augustus 2002 @ 21:33:
[...]

Ene ker, volgens mij kan je die dark aeons maar 1x verslaan per aeon. (of heb ik het mis??)
Ik bedoel dat je wel terug kan komen om ze te verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah ok.. brand los :7

erm.. dat zoek ik nog wel es op ;)

Race eerst tegen de chocobo trainer, win van haar, dan zal dit "ventje" in het kamp staan i.p.v

Je kan Ixion paar keer opnieuw doen, voor de andere zou ik gwon van te voren saven, en de aeons blijven doen totdat je het item krijgt dat je wilt (meestal is het ook zo dat het item dat je krijgt is voor de charc die de deathblow geeft)

Wil je Tidus's Celestail Weapon, dan moet je een crest oppikken nadat je Yunalesca verslaat, een crest winnen van de chocotrainer (onder 0 sec. finishen) en het wapen uit de muur trekken achteraf in de calmlands

Wij zijn er altijd ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Weer een vraagje:

Tidus en Auron hebben allebij hun celestial weapon, tidus heeft 95 strength en auron 106
Maar toch doet tidus steeds wel veel meer damage, hoe kan dat ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op 24 augustus 2002 @ 21:02:
Weer een vraagje:

Tidus en Auron hebben allebij hun celestial weapon, tidus heeft 95 strength en auron 106
Maar toch doet tidus steeds wel veel meer damage, hoe kan dat ??
accurucy telt ook mee voor dam. net als luck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Nu online
To get the Broken Sphere Treasure in this temple, follow these steps:

1) when the elevator appears, don't ride it yet, instead, go touch the wall

to the left which just light up

2) take the Broken Sphere with you up the elevator

3) put the Broken Sphere in the stand that just appeared

Kheb het dus al gevonden hoe ik deze sphere moet vinden :)

Edit:

Nu heb ik deze 'gift' dus ook gevonden, maar nu ben ik in de Baaj Temple geweest en nu kan ik 1 van de 6 standbeelden niet aan krijgen :(
Maar ik weet zeker dat ik in elke temple een destructionsphere heb gebruikt en een gift heb gekregen.
Behalve bij die van Yojimbo, maar daar is er geloof ik ook niet een toch?
Ik heb nu bij Valefor, Ifrit, Ixion, Shiva & Bahamut hun temples een dest.sphere gebruikt, maar waar moet er nu dan nog een? en nog belangrijker waar zit die?

Hier een plaatje van de situatie:
(de rode kan ik niet aan krijgen)
Afbeeldingslocatie: http://www.jaawa.tmfweb.nl/naamloos.bmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Net even omega weapon gekilled. Best irritant kereltje, maar auron mept als zijn hp low is 50.000 damage weg bij hem, 99.999 op critical (90% van de tijd)
Omdat ik auron's hp met opzet laag had gehouden en yuna er maar 2674 heeft was tidus de enige die ultima overleefd had met een magere 1000 hp. Maar dat ding is veel te sloom, mijn team mag in totaal 15x aanvallen nadat hij ultima deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
__00__ schreef op 23 augustus 2002 @ 13:03:
Behalve met een energy ray van valefor :)
Dan zijn ze wel allemaal in 1x dood
Nee dus, degene waar ik auto-life op heb gecast niet...die reanimeren meteen weer. Dus ook een Energy Blast overleef je op deze manier.
BlackMage schreef op 23 augustus 2002 @ 13:56:
[...]

Dan doe je wel moeilijk.
Je kan ook gewoon rikku omruilen voor yuna als ze aan de beurt is en dan summon doen. scheelt weer tijd :)
Klopt, maar op mijn manier hoef je ook niet op te letten of je overdrive wel vol is, die wordt bij de eerste klap van de Dark Aeon meteen opgeladen. Daarom doe ik het eigenlijk zo.
__00__ schreef op 25 augustus 2002 @ 14:33:
Nu heb ik deze 'gift' dus ook gevonden, maar nu ben ik in de Baaj Temple geweest en nu kan ik 1 van de 6 standbeelden niet aan krijgen :(
Maar ik weet zeker dat ik in elke temple een destructionsphere heb gebruikt en een gift heb gekregen.
Behalve bij die van Yojimbo, maar daar is er geloof ik ook niet een toch?
Ik heb nu bij Valefor, Ifrit, Ixion, Shiva & Bahamut hun temples een dest.sphere gebruikt, maar waar moet er nu dan nog een? en nog belangrijker waar zit die?

Hier een plaatje van de situatie:
(de rode kan ik niet aan krijgen)
[afbeelding]
Zanarkand...waar je de puzzels op de grond op hebt moeten lossen. Als je alle 5 de treasures die je reeds noemde in Baaj Temple hebt gebruikt moet je terug naar Zanarkand, er verschijnt dan een nieuwe puzzel op de grond. Daar krijg je je 6de treasure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 17:06:
[...]

Nee dus, degene waar ik auto-life op heb gecast niet...die reanimeren meteen weer. Dus ook een Energy Blast overleef je op deze manier.

[...]

Klopt, maar op mijn manier hoef je ook niet op te letten of je overdrive wel vol is, die wordt bij de eerste klap van de Dark Aeon meteen opgeladen. Daarom doe ik het eigenlijk zo.

[...]

Zanarkand...waar je de puzzels op de grond op hebt moeten lossen. Als je alle 5 de treasures die je reeds noemde in Baaj Temple hebt gebruikt moet je terug naar Zanarkand, er verschijnt dan een nieuwe puzzel op de grond. Daar krijg je je 6de treasure.
Die 6e treasure kan je ook ophalen voordat je naar de baaj temple bent geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb trouwens 50 mb extra op een andere webpage gekregen zodat ik meer FF filmpjes etc. op me site kan gooien (zie sig.)
Dus al heeft iemand FF oid filmpjes in de aanbieding... don't hold back *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 00:38:
Ik heb trouwens 50 mb extra op een andere webpage gekregen zodat ik meer FF filmpjes etc. op me site kan gooien (zie sig.)
Dus al heeft iemand FF oid filmpjes in de aanbieding... don't hold back *D
Heb er nog wel een van Cloud die Omnislash tegen Sephiroth gebruikt, alleen.. brakke kwaliteit.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik heb de FF 7 Soundtrack nog wel in midi formaat. Interesse ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 09:11:
[...]

Heb er nog wel een van Cloud die Omnislash tegen Sephiroth gebruikt, alleen.. brakke kwaliteit.. ;(
Die heb ik ook nog...
Heb ook nog Zanarkand Destroyed en dat filmpje van Tidus & Yuna in het water.Die ga ik er ff opzetten.Vooral dat filmpje van Tidus & Yuna is erg mooi :)
BlackMage schreef op 27 augustus 2002 @ 11:50:
Ik heb de FF 7 Soundtrack nog wel in midi formaat. Interesse ??
Is mp3 niet handiger?Heb zelf nog 700 official soundtrack mp3's van alle Final Fantasy's dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit:

Dubbel post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 12:22:
[...]

Is mp3 niet handiger?Heb zelf nog 700 official soundtrack mp3's van alle Final Fantasy's dus...
http://www.gamingforce.com :X

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
1 soundtrack op mp3 is al 350 mb.
1 soundtrack op midi is 300 kb

denk......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarvan ja
BlackMage schreef op 27 augustus 2002 @ 14:45:
1 soundtrack op mp3 is al 3,50 mb.
1 soundtrack op midi is 300 kb

denk......
Is de kwaliteit dan ook goed?Ik dacht dat midi een soort oude .wav was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 16:17:
[...]

Daarvan ja

[...]

Is de kwaliteit dan ook goed?Ik dacht dat midi een soort oude .wav was.
Deze midi's zijn presies net zulke kwaliteit als van de pc versie van FF7. Ze zijn helemaal het zelfde zelfs. ;)
Van de psx weet ik het niet. Maar van de weinige midi's die ik had van FF8 zijn ook het zelfde als de pc maar op de ps2 is het toch lelijker.

Maar de kwaliteit van midi hangt heel erg af van je soundcard. heb je een brak soundcardje van een tientje dan is het niet zo mooi. Maar heb je een sb live ofzo met een hardware midi ding erop dan is het mooi.

Een midi is niets anders dan een soort boek waar noten in staan. Je soundcard speelt die noten dan af.

Hier kan je de midiversie downloaden:

http://members.home.nl/nmarree/ff7.zip
Zitten 86 midi's in en in totaal 1,3 mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 13-09 20:12

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

En dan moet je wel fatsoenlijke aparatuur hebben om die midi's goed te laten klinken!
Midi is zeker geen wav!!!
Als je de FF7 midi's hebt, en een soundblaster kaart (o.i.d.) waar je soundfont zooi in kan laden, dan kan je de FF7 midi's erg goed laten klinken! (zoals ze in het spel op de PC, met een soundblaster met 4MB aan memory ook klinken... nagenoeg hetzelfde als op de PSX.. alhoewel de PSX naar mijn idee net iets betere muziek geeft)

Een mp3 klinkt overal hetzelfde.. Midi zeer zeker niet!

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alle filmpjes van FFX als MPG...zijn alleen een beetje te groot voor je denk ik :) En natuurlijk de Another Story film...maar die is ook 100 MB ofzo. Je mag m'n fanmovie natuurlijk wel ff leechen en hosten op je site ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 00:50:
Ik heb alle filmpjes van FFX als MPG...zijn alleen een beetje te groot voor je denk ik :) En natuurlijk de Another Story film...maar die is ook 100 MB ofzo. Je mag m'n fanmovie natuurlijk wel ff leechen en hosten op je site ;)
Die flutfilm?Nooit! :P
Ik ga ff proberen de filmpjes van Tidus & Yuna te verkleinen.
Ben zelf nu bezig het filmpje waar Aeris dood gaat (FFVII dus) te editen; met bloed aan het zwaard en de orkest versie van 'Aeris's Theme'.Alleen dat bloed per frame erop plakken en vloeiend te laten bewegen is een hels karwei...
Of weet je misschien hoe dat simpel kan?

Ik denk btw dat ik deze week danwel volgende eindelijk FFX ga uitspelen :D
Ben nu bij Mt.Gagazet Cave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 12:19:
[...]
Ik denk btw dat ik deze week danwel volgende eindelijk FFX ga uitspelen :D
Ben nu bij Mt.Gagazet Cave.
Zozo... zelfs IK ben al verder ;)
Word hopelijk van de week dat ik hem uitspeel.. veel te weinig tijd om te spelen, net op vakantie geweest... en moet nog veel te veel andere dingen doen... hmm.. zo meteen maar ff lekker niksen en ff verder levellen zodat ik verder Sin in kan gaan (doodgaan als je nadat je een fiend hebt afgemaakt door Ultima sux :) )

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Nu online
Pfff.....ik heb ook (bijna) geen tijd meer.
Zit nu met zo'n stomme stage :( nou ja, het zal wel ergens goed voor zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 00:50:
:7 Ik heb je filmpje op me site gezet (check sig.)....credits aan jouw natuurlijk...
Binnenkort volgen er meer.Ik heb trouwens een best exclusief filmpje van FFVII 'trailer' op een psx demo staan ,weet jij een manier hoe ik die op me pc krijg?

Ja ,ga deze week echt FFX uit spelen.

Ps.
Zou dit het logo van FFXII zijn?
Afbeeldingslocatie: http://www.angelfire.com/fl4/UltimaFF/ff12promo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 22:36:
[...]

:7 Ik heb je filmpje op me site gezet (check sig.)....credits aan jouw natuurlijk...
Binnenkort volgen er meer.Ik heb trouwens een best exclusief filmpje van FFVII 'trailer' op een psx demo staan ,weet jij een manier hoe ik die op me pc krijg?

Ja ,ga deze week echt FFX uit spelen.

Ps.
Zou dit het logo van FFXII zijn?
[afbeelding]
Ik denk niet dat dat het logo van FF12 word. Want dan krijgen ze ruzie met anglefire ;) :P

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 22:36:
[...]

Geen idee...ennuh...zou je ff m'n achternaam goed willen schrijven op je site? Hij wordt al vaak genoeg fout geschreven :P

Verwijderd

__00__ schreef op 28 augustus 2002 @ 19:12:
Pfff.....ik heb ook (bijna) geen tijd meer.
Zit nu met zo'n stomme stage :( nou ja, het zal wel ergens goed voor zijn :P
Same Here Brudda' ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Nu online
BlackMage schreef op 27 augustus 2002 @ 16:41:
[...]

Deze midi's zijn presies net zulke kwaliteit als van de pc versie van FF7. Ze zijn helemaal het zelfde zelfs. ;)
Van de psx weet ik het niet. Maar van de weinige midi's die ik had van FF8 zijn ook het zelfde als de pc maar op de ps2 is het toch lelijker.

blabla

Een midi is niets anders dan een soort boek waar noten in staan. Je soundcard speelt die noten dan af.

Hier kan je de midiversie downloaden:

http://members.home.nl/nmarree/ff7.zip
Zitten 86 midi's in en in totaal 1,3 mb.
Heb je deze midi's van een bepaalde site af, of gewoon zelf bij elkaar gesprokkeld en genummerd?
Ik heb namelijk ff gekeken en het is errug mooi ingedeeld (op cd en nummer). Ik kan dus zelf ook wel van allemaal sites midi's downen, maar als ze ergens (op een bekende plaats) zo staan bespaart dat heel veel tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
__00__ schreef op 31 augustus 2002 @ 12:45:
[...]

Heb je deze midi's van een bepaalde site af, of gewoon zelf bij elkaar gesprokkeld en genummerd?
Ik heb namelijk ff gekeken en het is errug mooi ingedeeld (op cd en nummer). Ik kan dus zelf ook wel van allemaal sites midi's downen, maar als ze ergens (op een bekende plaats) zo staan bespaart dat heel veel tijd :)
Ik heb ze zo in een zipfile gedownload.
Ik weet alleen niet meer welke site dat was. Zoek maar gewoon met google op FF7 OST MIDI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
/me HEEFT FINAL FANTASY 8 GEVONDEN!!!!

Ik had een LAN in Dukenburg (wijk in Nijmegen, dus vlakbij mijn woonplaats) waar een winkelcentrum zat. Ik denk ik loop daar alle CD-zaken ff langs, misschien kom ik 'm tegen, en ja hoor Dixons had 'm :+

Nu nog 7 en 9...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
SONiCB00M schreef op 31 augustus 2002 @ 17:18:

Ik had een LAN in Dukenburg (wijk in Nijmegen, dus vlakbij mijn woonplaats) waar een winkelcentrum zat. Ik denk ik loop daar alle CD-zaken ff langs, misschien kom ik 'm tegen, en ja hoor Dixons had 'm :+

Nu nog 7 en 9...
Heb 8 ook net gekocht.
Maar elke game-speciaal zaak heeft em wel.

Ik mis nog: FF4/5, FF7

FF4/5 heb ik weinig zin in om te kopen omdat ik gehoord heb dat ie zo slecht gepoort zijn als FF6 (loading times)
Maar om mijn collectie compleet te krijgen doe ik het wel natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Nu online

Nu nog 7 en 9...
7 is praktisch niet meer in winkels nieuw te vinden, je moet al echt 2e hands gaan zoeken. Op e-bay hebben ze hem ook niet ben ik al achter gekomen :(
9 is wel te krijgen, bij de bartsmit en de dixons zie ik hem wel vaak liggen.

Ik heb trouwens ook een goede midi site voor alle FF's gevonden http://www.ffmusiconline.com, ze hebben daar midi's van alle bestaande delen (de meesten compleet :) )

Kheb net Dark Anima gevonden. Ik vind dat die op een best wel coole plaats staat, want je hoeft niet met haar te vechten als je het niet wilt (in tegenstelling tot de andere DA's).
Kben er ook achter gekomen dat ik Tidus' Ultimate Weapon niet kan maken, omdat Dark Bahamut in de weg staat :( Dat wordt dus weer Zanmato gebruiken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu nog 7 en 9...
8 is nog redelijk makkelijk te verkrijgen ,9 is nog overal verkrijgbaar,Deel 7 zul je echt online moeten zoeken of anders aan de game-speciaal zaak vragen of zij hem nog kunnen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Verwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 18:35:
[...]

8 is nog redelijk makkelijk te verkrijgen ,9 is nog overal verkrijgbaar,Deel 7 zul je echt online moeten zoeken of anders aan de game-speciaal zaak vragen of zij hem nog kunnen bestellen.
Makkelijk te vinden? Hij wordt niet meer nageleverd, ik heb heel nijmegen en deventer afgezocht naar het spel en niks gevonden. En in Dukenburg, een hoek waarvan je niet zegt van goh, laat ik daar nou maar es zoeken, heb ik 'm gevonden :P

Anthology en 6 zijn nog wél volop verkrijgbaar, want die worden weer opnieuw geleverd door Sony. 7 t/m 9 worden -niet- opnieuw geleverd (wellicht later weer). Het verbaast mij daarom ook wel dat ik 8 eerder vond dan 9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SONiCB00M schreef op 31 augustus 2002 @ 18:42:
[...]

Makkelijk te vinden? Hij wordt niet meer nageleverd, ik heb heel nijmegen en deventer afgezocht naar het spel en niks gevonden. En in Dukenburg, een hoek waarvan je niet zegt van goh, laat ik daar nou maar es zoeken, heb ik 'm gevonden :P

Anthology en 6 zijn nog wél volop verkrijgbaar, want die worden weer opnieuw geleverd door Sony. 7 t/m 9 worden -niet- opnieuw geleverd (wellicht later weer). Het verbaast mij daarom ook wel dat ik 8 eerder vond dan 9.
Hier (alphen aan den rijn) zie ik deel 9 nog overal liggen.
Maar deel 7 t/m 9 worden opnieuw gemaakt voor Ps2 ( heb ik gelezen ,weet niet of het waar is)Ben dus ook zeer benieuwd naar de remake van deel 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS.
Deel 8 is nog een van mijn favoriete.Na 7 natuurlijk :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Meen je dat nou?

Ik ben bang dat als ze dat zouden doen, ze dan de unieke sfeer in het spel eruit zouden halen. Een groot gedeelte van de FFVII-sfeer werd bepaald door de 2d-achtergronden en de cheap-ass crappy tracker-deuntjes, die kwa melodie übersfeervol zijn. Als de hele reutemeteut 3D zou gaan zou denk ik de sfeer weg zijn, dan krijg je iets van een soort tomb raider RPG :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
SONiCB00M schreef op 31 augustus 2002 @ 18:56:
Meen je dat nou?

Ik ben bang dat als ze dat zouden doen, ze dan de unieke sfeer in het spel eruit zouden halen. Een groot gedeelte van de FFVII-sfeer werd bepaald door de 2d-achtergronden en de cheap-ass crappy tracker-deuntjes, die kwa melodie übersfeervol zijn. Als de hele reutemeteut 3D zou gaan zou denk ik de sfeer weg zijn, dan krijg je iets van een soort tomb raider RPG :?
Niet mee eens.
Bij FF7 zat de sfeer in het verhaal en de gameplay.

Als ze nou het verhaal, de characters, materia system, en de oude geluidjes opnieuw composeren en alles in de engine van FF10 proppen dan krijg je toch een goed spel ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op 01 september 2002 @ 00:52:
[...]

Niet mee eens.
Bij FF7 zat de sfeer in het verhaal en de gameplay.

Als ze nou het verhaal, de characters, materia system, en de oude geluidjes opnieuw composeren en alles in de engine van FF10 proppen dan krijg je toch een goed spel ??
Enigste verbeteringen die ze zouden kunnen doen is de gun geluidjes beter doen.En verder de caracters die in de battles gebruikt worden in het normale spel stoppen i.p.v. de lego poppetjes ,geeft een (toch al) serieuze draai aan het spel wat het nog meer een impact geeft.
3D wereld hoeft voor mij niet ,ik vind die per-rendered achter nog steeds supersfeervol en apart.Noem me raar ,vond/vind het altijd leuk om naar de bedden te kijken.Mijn favo bedjes zijn die op de Chocobo Farm :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Wat een poep-einde zeg, dacht echt dat er net als bij FF7 8 en 9 op et einde nog een wending aan gegeven werd, maar dit had ik dus echt niet verw8...

Dit einde wist ik dus al vanaf et moment dat die kleine fayth tegen je begint te lullen over je enzo...

Zwaar teleurgesteld... Hoop echt dat Square er een vervolg op maakt want die vindt ik zwaar nep... Trouwens ook dat de dark-aeons 10x zo sterk zijn als sin... |:(

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Osdorp-Dude schreef op 01 september 2002 @ 17:54:
Wat een poep-einde zeg, dacht echt dat er net als bij FF7 8 en 9 op et einde nog een wending aan gegeven werd, maar dit had ik dus echt niet verw8...

Dit einde wist ik dus al vanaf et moment dat die kleine fayth tegen je begint te lullen over je enzo...

Zwaar teleurgesteld... Hoop echt dat Square er een vervolg op maakt want die vindt ik zwaar nep... Trouwens ook dat de dark-aeons 10x zo sterk zijn als sin... |:(
Dat die dark aeons sterker zijn als sin is heel normaal. Bij zoon beetje alle ff's zijn er enemies die veel moeilijker zijn als de eindbaas.

Wat ik een teleurstelling vond is dat ik Ultima Weapon in 1 mep dood maakte en Omega weapon zonder eigenlijk moeilijk te doen.

Wat ik ook een teleurstelling vind is dat de meeste minigames gewoon zo irritant zijn. Er zitten wel coole tussen zoals blitzball en monsters hunten.
Maar om nou die fucking butterfly hunt te doen en dat lightning dodgen :r En al die spelletjes moet je de master in zijn wil je de celestial weapons krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Nu online
Sommige mini-games zijn wel goed voor de duur van de game, maar dan zouden ze wel optioneel moeten zijn.
Dus zoals of je doet de blitzball of de butterfly hunt en zo verder. Dan zou het leuker zijn, want sommige mini-games zuigen best wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bijna Anima :)
Ik moet de mini-games nog doen maar die van FFVII blijf ik toch het beste vinden.Snowboarden ,onderzeeboot schietspel ,motorrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anima rules :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 20:21:
Ik heb bijna Anima :)
Ik moet de mini-games nog doen maar die van FFVII blijf ik toch het beste vinden.Snowboarden ,onderzeeboot schietspel ,motorrijden.
Dat motorracen van FF7 is zwaar 1337 :)

En anima is idd wel gaaf. Maar toch snap ik nog steeds niet dat valefor meer damage doet op overdrive dan anima's oblivion. Aangezien aeons toch in 1 beuk dood zijn meestal kan ik net zogoed valefor summonen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BlackMage schreef op 02 september 2002 @ 23:44:
[...]

En anima is idd wel gaaf. Maar toch snap ik nog steeds niet dat valefor meer damage doet op overdrive dan anima's oblivion. Aangezien aeons toch in 1 beuk dood zijn meestal kan ik net zogoed valefor summonen
Klopte mijn eerdere uitleg over celestial weapons & Aeons dan niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op 02 september 2002 @ 23:44:
[...]

Hoeveel doet Valefor damage dan?
Heb hier een filmpje waar Anima met Oblivion 1.600.000 damage doet....
Bij besaid island waar je Kimahri voor het eerst ziet ,zie ik boven 2 save sphere's en een schat kist..hoe kom ik daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 23:45:
[...]

Klopte mijn eerdere uitleg over celestial weapons & Aeons dan niet :?
Ik vat het wel met die celestial weapons.

Valefor krijgt break damage limit van yuna's wapen.
Anima heeft al break damage limit van zichzelf.

Valefor doet 99.999 damage
Anima doet +- 50.000 damage

En dat met een zwaar onder-geupgrade yuna (ze heeft nog maar iets van 2000 hp ofzo :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 23:48:
[...]

Hoeveel doet Valefor damage dan?
Heb hier een filmpje waar Anima met Oblivion 1.600.000 damage doet....
Bij besaid island waar je Kimahri voor het eerst ziet ,zie ik boven 2 save sphere's en een schat kist..hoe kom ik daar?
Met de passwords die je op je airship kan invoeren. Die kun je vinden door Al Bhed berichten die hier en daar zijn achtergelaten te vertalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 00:15:
[...]

Met de passwords die je op je airship kan invoeren. Die kun je vinden door Al Bhed berichten die hier en daar zijn achtergelaten te vertalen...
Of gewoon zoeken, heb er zo ook al een aantal gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

(vermomde kick) :X

Gisteren Seymour echt verslagen ;) Het viel me alles mee.. zeker m.b.v. wat summons (Anima ;) ) was dat erg goed te doen.

Vanavond eens kijken of we nog veel meer bosses tegen komen en hopelijk eindelijk uitspelen!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creepy schreef op 04 september 2002 @ 11:53:
(vermomde kick) :X

Gisteren Seymour echt verslagen ;) Het viel me alles mee.. zeker m.b.v. wat summons (Anima ;) ) was dat erg goed te doen.

Vanavond eens kijken of we nog veel meer bosses tegen komen en hopelijk eindelijk uitspelen!.
Ik ben ook bij het einde (Sin-head) Ik probeer hem eerder uit te spelen als jij >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 12:24:
[...]

Ik ben ook bij het einde (Sin-head) Ik probeer hem eerder uit te spelen als jij >:)
Grrrr!!!!!! :( ;)

Hmm.. ik kan vanavond pas weer verder spelen.. dus als je vanmiddag kan spelen, dan ga je het winnen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creepy schreef op 04 september 2002 @ 12:27:
[...]

Grrrr!!!!!! :( ;)

Hmm.. ik kan vanavond pas weer verder spelen.. dus als je vanmiddag kan spelen, dan ga je het winnen... :)
Nee ,ik moet zo weer werken..but we shall see.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://pantransit.reptiles.org/images/2000-09-10/alternative_ending_to_ff7.jpg

:D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Whehehe... gelukkig was het bij mij andersom ;) (die Sephiroth! Die!!! :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creepy schreef op 04 september 2002 @ 14:45:
[...]

Whehehe... gelukkig was het bij mij andersom ;) (die Sephiroth! Die!!! :P )
Geweldig.. spel was zo gemaakt dat ie wel dood moest..
Liet je hem jou aanvallen, counter-ed ie met Omnislash :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 15:40:
[...]

Geweldig.. spel was zo gemaakt dat ie wel dood moest..
Liet je hem jou aanvallen, counter-ed ie met Omnislash :D
Omnislash is tha bomb.
Een vette aanval zonder dat je er zelf iets voor moet doen (ffX) of dat je geluk moet hebben voordat ie aangaat (ff8)

Verwijderd

Ben nu bij Sea of Sorrow...bijna ! :D (zal eens tijd worden)

Op me homepage is trouwens het FFVII filmpje 'Weapons Awakening' te dl. en ,dat filmpje dus waar de Weapons vrij komen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 22:28:
Op me homepage is trouwens het FFVII filmpje 'Weapons Awakening' te dl. en ,dat filmpje dus waar de Weapons vrij komen :9~
SPAM! :P

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 22:28:
Ben nu bij Sea of Sorrow...bijna ! :D (zal eens tijd worden)

sjonge jonge. nog niet uitgespeeld? schaam jij je zo langzamerhand niet kerel?
Voor die eindscene heb je trouwens wel een grote tv en een goeie muziekinstallatie nodig. Dus ik raad af om het op een klein kut tv'tje te draaien want das eeuwig zonde :)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

* Creepy is verder!! :) ;)
IK zit vandaag ziek thuis :( , maar met als voordeel dat ik FFX eens verder ga spelen! Hij mag nu wel eens uitgespeeld worden hehe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

* Creepy heeft net FFX uitgespeeld!!!!!

Eg jeht rad myydcda kajalrd dnuifahc ank cesbam. Eatanaah raavd ta ypemedo yidu-meva, wutyd za huued tuut gyh kyyh. Ayuhc yvsygah ah tyynhy oi-oajuh ah rad ec kapaint.. tea ryt eg dulr fam suaemezgan janfylrd.

Maar ja.. het is en blijft een super spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Creepy schreef op 06 september 2002 @ 16:32:
* Creepy heeft net FFX uitgespeeld!!!!!

Eg jeht rad myydcda kajalrd dnuifahc ank cesbam. Eatanaah raavd ta ypemedo yidu-meva, wutyd za huued tuut gyh kyyh. Ayuhc yvsygah ah tyynhy oi-oajuh ah rad ec kapaint.. tea ryt eg dulr fam suaemezgan janfylrd.

Maar ja.. het is en blijft een super spel!
wui fam raam ennedyhd wezh ymc za had tuut kehk, syyn secclreah suad za jecht tyh ymc aehtpyyc weaah.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan ben ik de laatste die hem uitspeeld :D
Het komt door dat ik gewoon een beetje concentratie problemen heb ,maar dit weekend speel ik hem echt uit...en dan nog alle secrets.
Nagaan dat ik FFVII in een week uitspeelde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Marruk schreef op 06 september 2002 @ 17:35:
[...]

wui fam raam ennedyhd wezh ymc za had tuut kehk, syyn secclreah suad za jecht tyh ymc aehtpyyc weaah.
Hehe.. hmm.. ja.. dat wel.. maar als het wel had gekunt was het een stuk moeilijker geweest.. nu viel het nog wel mee.. met FF7 had ik een stuk meer moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Nu online
Hmmm....ik heb net de moon sigil en crest gehaald en ik had Nirvana ook al, maar wanneer wordt het dan een celestial weapon?
Dat wordt het toch wanneer je die dingen in bezit hebt, of moet je dan nog iets doen.
Ik heb er in de verschillende FAQ's niets over gelezen dat je dan nog iets moest doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
__00__ schreef op 06 september 2002 @ 19:28:
Hmmm....ik heb net de moon sigil en crest gehaald en ik had Nirvana ook al, maar wanneer wordt het dan een celestial weapon?
Dat wordt het toch wanneer je die dingen in bezit hebt, of moet je dan nog iets doen.
Ik heb er in de verschillende FAQ's niets over gelezen dat je dan nog iets moest doen.
Je moet naar de macalania forest wat doen. Als je daar een klein questje doet om iemand op te zoeken daar dan kom je op den duur bij een cristal bovenaan. Daar moet je dan het wapen instoppen als je de crest en of de sirgil hebt. Je moet elk wapen 2x activeren.
Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.