nee is uit de productie genomen omdat ie tevaak gebruikt werd als sex-toy door cactuar verslaafden
Verwijderd
BlackMage schreef op 10 augustus 2002 @ 21:22:
[...]
nee is uit de productie genomen omdat ie tevaak gebruikt werd als sex-toy door cactuar verslaafden
Géén idee...alleen de pluche variant tot nu toe. Die hebben ze dus van Cactuar, Tonberry, Cait Sith, Moomba en Chocobo.
weet jij nog iemand die goed omgevingen/locaties kan schetsen ker? Ik kan het niet namelijk
Verwijderd
Ja ,fantastisch!Maar krijg je hem als Platinum binnen want hier is ie als normaal en die wil ik juist!Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 21:16:
Final Fantasy VII is nog te koop op www.computoz.co.uk daar heb ik VII en IX nog gehaald. Platinum edition....
En voor MrRudi:
Alleen mijn zus en ik kunnen landschappen tekenen voor zover ik weet
Deze heb ik 3 jaar geleden gemaakt(is wel geen landschap maar ik zou het wel kunnen)
*click*(hij paste niet helemaal op scanner)
Ik had ook toendertijd een heel mooi schilderij gemaakt van een 19 eeuws dorpje maar die is gejat
edit:
Ik heb dat Poser ,wel cool prog. kan je daar ook zelf textures maken en dat soort dingen?
Ik heb dat Poser ,wel cool prog. kan je daar ook zelf textures maken en dat soort dingen?
Is dat met Poser gedaan? Zo zagen mijn beginneling plaatjes er ook altijd uit (nofi)...als je met Poser aan de slag gaat kan ik je wel een zooi hi-res textures sturen...dat scheelt echt dag en nacht bij het renderen....als ik Vincent zou renderen met de standaard textures is het UG-LY!
ps. Als je goed kijkt naar de hanger van Tidus' ketting zie je dat dat ook een ventje is in die houding trouwens...viel me op toen ik hem binnen kreeg uit hong kong
Verwijderd
Een ding van FFX begrijp ik niet helemaal ;Die mensen schijnen wel erg lang hun adem in te kunnen houden 
Ja dat is met poser gedaan.Is goed stuur ze maar via mail of anders via msn oid ,dan maak ik ICQ aan of hoe dat programma ook heetVerwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 22:06:
[...]
Is dat met Poser gedaan? Zo zagen mijn beginneling plaatjes er ook altijd uit (nofi)...als je met Poser aan de slag gaat kan ik je wel een zooi hi-res textures sturen...dat scheelt echt dag en nacht bij het renderen....als ik Vincent zou renderen met de standaard textures is het UG-LY!
ps. Als je goed kijkt naar de hanger van Tidus' ketting zie je dat dat ook een ventje is in die houding trouwens...viel me op toen ik hem binnen kreeg uit hong kong
in theorie is het mogelijk om een halve blitzball wedstrijd onder water te blijven (5 min) maar als je een klap krijgt tegen je kanis laat je toch echt wel wat ontsnappenVerwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 22:14:
Een ding van FFX begrijp ik niet helemaal ;Die mensen schijnen wel erg lang hun adem in te kunnen houden
[...]
Ja dat is met poser gedaan.Is goed stuur ze maar via mail of anders via msn oid ,dan maak ik ICQ aan of hoe dat programma ook heet
Ik heb een keer een filmpje gezien van ffx international ofzo
Dat is idd de tweede ending van de Japanse FFX:International...de Europese FFX die wij allen dus hebben is in principe ook de International version, muv dat filmpje dusBlackMage schreef op 10 augustus 2002 @ 22:41:
[...]
in theorie is het mogelijk om een halve blitzball wedstrijd onder water te blijven (5 min) maar als je een klap krijgt tegen je kanis laat je toch echt wel wat ontsnappen
Ik heb een keer een filmpje gezien van ffx international ofzoen daar is yuna aan het oefenen om haar adem in te houden. Dus niet iedereen kan het
Oesterduikers kunnen trouwens ook 5 tot 10 minuten onder water blijven hoor...kwestie van oefenen lijkt me.
edit:
Ennuh ker...wat voor verbinding heb je eigenlijk? Als ik een paar basic textures ZIP (wat male skins, female skins, metal en wood) zit ik al aan ruim 7 MB!
Ennuh ker...wat voor verbinding heb je eigenlijk? Als ik een paar basic textures ZIP (wat male skins, female skins, metal en wood) zit ik al aan ruim 7 MB!

Verwijderd
Adsl basicVerwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 22:57:
edit:
Moet volgens mij wel lukken
Wat is trouwens je reactie op die landschap tekenaars/tekening?
Een of andere reden dat ze dat filmpje er hebben uit gehaald ?Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 22:57:
[...]
Dat is idd de tweede ending van de Japanse FFX:International...de Europese FFX die wij allen dus hebben is in principe ook de International version, muv dat filmpje dusYuna hield het inderdaad 2:31 vol ofzo..
Oesterduikers kunnen trouwens ook 5 tot 10 minuten onder water blijven hoor...kwestie van oefenen lijkt me.
edit:
Zover ik heb begrepen was de officiele reden dat ze FFX International (de Japanse dus) hadden afgemaakt, en dat filmpje hadden toegevoegd toen de Europese vertaling al klaar was, en ze geen zin/tijd hadden om de hele cast terug te laten komen om dat extra filmpje in te laten spreken enzo. Sjah, had het er dan in het Japans bijgezetDesolation Angel schreef op 10 augustus 2002 @ 23:11:
[...]
Een of andere reden dat ze dat filmpje er hebben uit gehaald ?
Ker: dat landschappen tekenen moet je dan maar es proberen. Ik zal een beschrijving van een locatie op de site bij plaatsen...dan moet je maar es kijken wat je ermee kan. Een muziekje voor die locatie heb ik ook al gedeeltelijk, dat helpt meestal bij het verzinnen (mij tenminste wel).
Verwijderd
Is dat filmpje te downen bij ruliweb?Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 23:16:
[...]
Zover ik heb begrepen was de officiele reden dat ze FFX International (de Japanse dus) hadden afgemaakt, en dat filmpje hadden toegevoegd toen de Europese vertaling al klaar was, en ze geen zin/tijd hadden om de hele cast terug te laten komen om dat extra filmpje in te laten spreken enzo. Sjah, had het er dan in het Japans bijgezetboeit mij niks...vond het jammer dat ik het heb moeten downloaden om het te zien.
Ker: dat landschappen tekenen moet je dan maar es proberen. Ik zal een beschrijving van een locatie op de site bij plaatsen...dan moet je maar es kijken wat je ermee kan. Een muziekje voor die locatie heb ik ook al gedeeltelijk, dat helpt meestal bij het verzinnen (mij tenminste wel).
Ik zal eens kijken op je site en er wat van maken.
Nee, Ruliweb heeft hem niet. Ik heb zelf een ondertitelde versie ervan, die is wel ruim 100 MB. Wouter heeft geloof ik ergens een kleinere versie gehost, dus dat zal je hem ff moeten vragen. Je moet hem niet kijken voordat je FFX hebt uitgespeeld trouwens...Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 00:01:
[...]
Is dat filmpje te downen bij ruliweb?
Ik zal eens kijken op je site en er wat van maken.
Ik had japanse ondertiteling. Ik kon er alleen uit opmaken dat yuna aan het trainen was om onder water te blijven. Ik heb dus niet echt veel spoilers gezien gelukkig. Ik dacht eerst dat het een filmpje was die square voor de grap had gemaakt.Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 00:07:
[...]
Nee, Ruliweb heeft hem niet. Ik heb zelf een ondertitelde versie ervan, die is wel ruim 100 MB. Wouter heeft geloof ik ergens een kleinere versie gehost, dus dat zal je hem ff moeten vragen. Je moet hem niet kijken voordat je FFX hebt uitgespeeld trouwens...
Speel hem eerst wel uit voordat ik em met ondertitels download.
he juk, net ff saving private ryan gekeken. Wat is het toch saai als je geen console hebt (heb de ps2 uitgeleend)
ey, rudi, heb je die ene ketting nog voor me?
TMAXTINT
Verwijderd
Ben ik toch benieuwd hoe we die Tidus/Yuna lovescene in Macalania verklarenVerwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 22:57:
[...]
Dat is idd de tweede ending van de Japanse FFX:International...de Europese FFX die wij allen dus hebben is in principe ook de International version, muv dat filmpje dusYuna hield het inderdaad 2:31 vol ofzo..

/me heeft wel intresse voor die andere eindfilmpje ? als het effe zou kunnen..
Hoe betrouwbaar zijn trouwens die shops van Ker_Plunk
Animenation lijkt me van wel, maar what about the other ?
Just asking.. niet zo ervaren met online kopen, en al helemaal niet overzee

Verwijderd
Mm ,dat weet ik niet maar al is de Cactuar pluche avalaible dan koop ik hem meteenVerwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 12:17:
[...]
Ben ik toch benieuwd hoe we die Tidus/Yuna lovescene in Macalania verklaren![]()
/me heeft wel intresse voor die andere eindfilmpje ? als het effe zou kunnen..![]()
![]()
Hoe betrouwbaar zijn trouwens die shops van Ker_Plunk
Animenation lijkt me van wel, maar what about the other ?
Just asking.. niet zo ervaren met online kopen, en al helemaal niet overzee

* Creepy heeft nu net kennis gemaakt met Dark Valefor en Dark Magus Sisters... *AUW*
Heef er iemand trouwens passwords (voor in het airship( kunnen ontcijferen a.d.v. de tips die worden gegeven? Ik nog niet..
Heef er iemand trouwens passwords (voor in het airship( kunnen ontcijferen a.d.v. de tips die worden gegeven? Ik nog niet..
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Yep...ligt voor je klaar...ik draag de mijne zelfs, lekkere ketting...hanger ietwat aan de grote kant maar vooruit. Mail ff je adres nog een keer, geld was ook binnen,Marruk schreef op 11 augustus 2002 @ 06:58:
he juk, net ff saving private ryan gekeken. Wat is het toch saai als je geen console hebt (heb de ps2 uitgeleend)
Duh! Je ziet toch dat Tidus de hele tijd Yuna aan het beademen isVerwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 12:17:
[...]
Ben ik toch benieuwd hoe we die Tidus/Yuna lovescene in Macalania verklaren
[edit]
Wellicht makkelijk voor mensen die wat mee willen klooien aan The Story Teller, om een IRC kanaal af te spreken om te ouwehoeren ofzo? Een apart forum ervoor opzetten is me wat teveel moeite. irc.tweakers.net kanaal #st ofzo?
Misschien hadden ze de Japanse cast weer even wat langer nodig dan voor alleen dat filmpje... en wordt de Amerikaanse cast achteraf weer ingehuurd... als je begrijpt wat ik bedoel.Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 23:16:
[...]
Zover ik heb begrepen was de officiele reden dat ze FFX International (de Japanse dus) hadden afgemaakt, en dat filmpje hadden toegevoegd toen de Europese vertaling al klaar was, en ze geen zin/tijd hadden om de hele cast terug te laten komen om dat extra filmpje in te laten spreken enzo. Sjah, had het er dan in het Japans bijgezetboeit mij niks...vond het jammer dat ik het heb moeten downloaden om het te zien.
[OT]
Hoe lang duurt die levering bij dat Flevogames.nl, want ik heb vorige week FFVII daar besteld, maar nog niets gehoord
rembours waren wel hoog trouwens (12,nogwat euro)
Ik hoop dat het de orginele versie is, en anders maar de Platinum. Och het maakt me niet zoveel uit, zolang ik maar de orginele versie in bezit heb.
Hoe lang duurt die levering bij dat Flevogames.nl, want ik heb vorige week FFVII daar besteld, maar nog niets gehoord
rembours waren wel hoog trouwens (12,nogwat euro)
Ik hoop dat het de orginele versie is, en anders maar de Platinum. Och het maakt me niet zoveel uit, zolang ik maar de orginele versie in bezit heb.
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Verwijderd
Knap.. Tidus haalt dus onder water ademVerwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 22:22:
Duh! Je ziet toch dat Tidus de hele tijd Yuna aan het beademen iszo kun je het lang volhouden hoor! Zou ik ook wel eens willen proberen met m'n vriendin...nu nog een vriendin

http://www.dating.nl
Weet niet of ik wat in kan brengen.. maar ik vindt het beter dan niks doen[edit]
Wellicht makkelijk voor mensen die wat mee willen klooien aan The Story Teller, om een IRC kanaal af te spreken om te ouwehoeren ofzo? Een apart forum ervoor opzetten is me wat teveel moeite. irc.tweakers.net kanaal #st ofzo?

Verwijderd
Misschien een topic?Of wou je dat niet?Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 22:22:
[edit]
Wat is IRC kanaal btw?
Wtf is een story teller irc chat channel??
Niemand hier ooit IRC gebruikt ofzo?BlackMage schreef op 12 augustus 2002 @ 12:21:
Wtf is een story teller irc chat channel??
Of bedoel je dat je het hele Storyteller verhaal hebt gemist Blackmage? Dat is dus een ideetje dat ik aan het uitwerken ben en waar enkele FF freaks hier aan mee helpen. Aangezien ik er niet de hele tijd in dit topic over wil zeuren, leek het me wellicht slimmer om in een IRC kanaal af te spreken
zie www.engine-software.nl/ebd/rpg voor details
Mijn excuses aan de niet-geinteresseerden voor het off-topic bericht.
Verwijderd
[bijzonder offtopic]
Eh MrRudi, vergeef mijn onwetendheid, maarreh...wat is IRC
Lijkt me wel een goed idee, over mail werkt niet echt.
[/bijzonder offtopic]
[/bijzonder offtopic]
Met vershillende proggies kun je over IRC chatten zoals mirc, download dit programma e dan krijg je toegang tot heeeeeeeeeeel veel chatkanaaltjes en kanalen wat je zelf kan aanmaken.Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 14:59:
[bijzonder offtopic]
[/bijzonder offtopic]
(jaja, lame beschrijving maar goed, ik moet weer neverwinternights doen
TMAXTINT
Marruk schreef op 12 augustus 2002 @ 15:02:
[...]
(jaja, lame beschrijving maar goed, ik moet weer neverwinternightsFFX doen)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
sorry

TMAXTINT
IRC = Internet Relay ChatVerwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 14:59:
[bijzonder offtopic]
[/bijzonder offtopic]
Eigenlijk nog steeds de eerste vorm van internet communicatie, het protocol bestaat al sinds de jaren 60 geloof ik maar werd alleen voor militaire doeleinden gebruikt. Maar goed, met een stukje client software (bekendste is mIRC) kun je een verbinding maken met 1 van de tallozen IRC servers (zijn er echt duizenden) en elke server heeft dan weer zogenaamde kanalen, waar je bepaalde mensen kan ontmoeten. Download mIRC maar eens en connect naar een server, wijst zichzelf allemaal wel. De tweakers server is irc.tweakers.net (poort 6667) en een kanaal joinen doe je met /join #[kanaalnaam] (bijvoorbeeld /join #spielerij)
Irc snap ik, duhVerwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 14:21:
[...]
Niemand hier ooit IRC gebruikt ofzo?
Of bedoel je dat je het hele Storyteller verhaal hebt gemist Blackmage? Dat is dus een ideetje dat ik aan het uitwerken ben en waar enkele FF freaks hier aan mee helpen. Aangezien ik er niet de hele tijd in dit topic over wil zeuren, leek het me wellicht slimmer om in een IRC kanaal af te spreken![]()
maar story teller nog niet. Op die site van jou staan een beetje te veel lettertjes voor de vakantie. Is het een soort pen&paper rpg ofzo ? maar dan in FF style ?
Verwijderd
Waaronder deze FF freakVerwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 14:21:
[...]
Niemand hier ooit IRC gebruikt ofzo?
Of bedoel je dat je het hele Storyteller verhaal hebt gemist Blackmage? Dat is dus een ideetje dat ik aan het uitwerken ben en waar enkele FF freaks hier aan mee helpen.

Misschien is het toch handiger om gewoon een topic te openen aangezien niet iedereen weet hoe het werkt waaronder ik.Een topic is misschien sneller bereikbaar oid ?
hmm.... die level 4 key spheres. Ik dacht laat ik eens zoon ding briben van een chimera brain. Heb ik toevallig gewacht tot ik uit de mountain cave op mt. gagazet was en dus naar de calm lands terug kon teleporten. dus na 30 min zoeken naar zoon beest heb ik gebribed en na afloop van de battle had ik 3 level 4 key spheres. Niet dat ik het erg vind maar is dat niet wat erg goedkoop voor die dingen? dus 250.000 / 3 = 83333,33 gil per stuk.
Lulu heeft nu dus ultima maar ik vond de opoffering van 250.000 gil het niet echt waard. Ik kan niet eens 1 doublecast doen want daar heb ik net niet genoeg mp voor. en hij doet 9999 damage op alle enemies en een gewone third level magic doet rond de 9000 maar kost maar 32 ipv. 180 mp. En de ultima fury doet maar 4x 3500 damage.
Nu maar zorgen dat ik copycat kan krijgen met tidus. (dat werkt toch net als mimic van ff6 ?)
Lulu heeft nu dus ultima maar ik vond de opoffering van 250.000 gil het niet echt waard. Ik kan niet eens 1 doublecast doen want daar heb ik net niet genoeg mp voor. en hij doet 9999 damage op alle enemies en een gewone third level magic doet rond de 9000 maar kost maar 32 ipv. 180 mp. En de ultima fury doet maar 4x 3500 damage.
Nu maar zorgen dat ik copycat kan krijgen met tidus. (dat werkt toch net als mimic van ff6 ?)
Verwijderd
Volgens mij was dat uit deel VII...nee ,dat weet ik zeker.BlackMage schreef op 13 augustus 2002 @ 00:09:
Command Materia
ow kan wel. ben nog niet zover geweest met ff7 (schaam)Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 00:13:
[...]
Volgens mij was dat uit deel VII...nee ,dat weet ik zeker.
Command Materia
Maar ik bedoel gaat dan gewoon een character alles nadoen van de vorige ZONDER mp cost ?? dus als ik lulu doublecast ultima doe en dan tidus copycat dat tidus dus maar alleen de copycat hoeft te betalen en dan 'gratis' double ultima erachteraan doet.
Verwijderd
Denk het wel ,was bij FFVII iig wel..maar daar kostte het niks.BlackMage schreef op 13 augustus 2002 @ 12:15:
[...]
ow kan wel. ben nog niet zover geweest met ff7 (schaam)
Maar ik bedoel gaat dan gewoon een character alles nadoen van de vorige ZONDER mp cost ?? dus als ik lulu doublecast ultima doe en dan tidus copycat dat tidus dus maar alleen de copycat hoeft te betalen en dan 'gratis' double ultima erachteraan doet.
sjees, dit is gewoon creepy. ruud die al een dag niet heeft gepost 
heeft iemand eigenlijk al fouten in ffX gezien? ik niet en het lijkt mij dat er wel ergens een foutje moet zitten.

heeft iemand eigenlijk al fouten in ffX gezien? ik niet en het lijkt mij dat er wel ergens een foutje moet zitten.
TMAXTINT
Verwijderd
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit fouten in een Squaresoft game gezien.Marruk schreef op 13 augustus 2002 @ 18:11:
Ik heb ook al 3 dagen geen FFX meer gespeeld...wel FFIX trouwensMarruk schreef op 13 augustus 2002 @ 18:11:
Verwijderd
Copycat kost uit m'n hoofd volgens mij 26 of 28mp. Verder moet jouw Tidus ook een hoge magic stat hebben, anders heb je er weinig aanBlackMage schreef op 13 augustus 2002 @ 12:15:
[...]
ow kan wel. ben nog niet zover geweest met ff7 (schaam)
Het is gewoon wat????Marruk schreef op 13 augustus 2002 @ 18:11:
Hmm.. ik had een paar posts terug de vraag gesteld of iemand passwords heeft weten te ontcijferen voor in het Airship. Ik heb al een paar hints gevonden, maar de antwoorden die ik bedacht bleken niet te kloppen...
Ik heb ze alle drie in de walkthrough staanCreepy schreef op 13 augustus 2002 @ 20:50:
[...]
Het is gewoon wat????
Hmm.. ik had een paar posts terug de vraag gesteld of iemand passwords heeft weten te ontcijferen voor in het Airship. Ik heb al een paar hints gevonden, maar de antwoorden die ik bedacht bleken niet te kloppen...
(het eerste potje, zonder walkthrough had ik er 1 gevonden)
* Creepy gebruikt geen walktrough of hintboeken.
Misschien als ik hem uitgespeeld heb en niks "nuttigs" meer in het spel kan doen, maar zolang er nog boss-monster rondwandelen (zoals die vis die in het begin Tidus bijna op vrat, onze "donkere" vrienden
e.d.) speel ik door zonder hintboek.. ik bekijk later wel wat ik heb gemist
Misschien als ik hem uitgespeeld heb en niks "nuttigs" meer in het spel kan doen, maar zolang er nog boss-monster rondwandelen (zoals die vis die in het begin Tidus bijna op vrat, onze "donkere" vrienden
het eerste paswoord moet je kijken bij ik dacht mushroom rock? ik weet het niet meer zeker. maar ik weet wel 'het' paswoordCreepy schreef op 14 augustus 2002 @ 08:38:
Misschien als ik hem uitgespeeld heb en niks "nuttigs" meer in het spel kan doen, maar zolang er nog boss-monster rondwandelen (zoals die vis die in het begin Tidus bijna op vrat, onze "donkere" vriendene.d.) speel ik door zonder hintboek.. ik bekijk later wel wat ik heb gemist
TMAXTINT
Al die dingen die je noemt vind ik dus extraatjes...en daar gebruik ik wel het hintboek. Hoe je sommige celestial weapons krijgt zou ik zonder hintboek ook nooit verzonnen hebben tenminste. Ik heb het verhaal gevolgd zonder hintboek, dat vind ik het belangrijkstCreepy schreef op 14 augustus 2002 @ 08:38:
Misschien als ik hem uitgespeeld heb en niks "nuttigs" meer in het spel kan doen, maar zolang er nog boss-monster rondwandelen (zoals die vis die in het begin Tidus bijna op vrat, onze "donkere" vriendene.d.) speel ik door zonder hintboek.. ik bekijk later wel wat ik heb gemist
Verwijderd
Ik speel altijd de eerste keer zonder guide ,dus voor het verhaal.Dan begin ik opnieuw alleen met de guide boek zodat ik alle secrets heb ook die je alleen in het begin krijgt.En tja zo'n boek vind ik toch een collecters item.Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 12:16:
[...]
Al die dingen die je noemt vind ik dus extraatjes...en daar gebruik ik wel het hintboek. Hoe je sommige celestial weapons krijgt zou ik zonder hintboek ook nooit verzonnen hebben tenminste. Ik heb het verhaal gevolgd zonder hintboek, dat vind ik het belangrijkst
Ik gebruik het boek voor de maps die erin staan als ik niet verder kan en voor boss tactics.
En in de bevelle trials was dat ding ook wel makkelijk
Sommige dingen in het spel zal ik ook nooit ontdekken zelf. Dus als ik uren rondloop, en ik kan niks nieuws meer ontdekken (en ik hem em al een keer rond gespeeld natuurlijk), dan wil ik er ook wel een hint boekje/walktrough bijpakken om te kijken wat ik heb gemist, en dat dan alsnog te halen hehe..
Verwijderd
Ik had het boek juist nodig bij de Macalania Trails, met die ijsbrugBlackMage schreef op 14 augustus 2002 @ 19:32:
Ik gebruik het boek voor de maps die erin staan als ik niet verder kan en voor boss tactics.

Bevelle was makkelijk! (vindt ik dan
Alle trails waren makkelijk 
(tenzij ik ze nog niet allemaal heb gehad..Rap kecdanah Sin aah clrub kakajah
Suad ras hi ymaah faan weah da jehtah, eg tylrd yyh rad vemsbza da weah tyd ea eh Bevelle fyc haan kacdund. Tyyn aancd huk syyn aahc kyyh gezgah
(tenzij ik ze nog niet allemaal heb gehad..Rap kecdanah Sin aah clrub kakajah
Knybzyc...Sin ruav za alrd head da kyyh wuagah ruun. Eg kamuuv tyd za ymmaah syyn faan hyyn piedah ruavd da mubah (ub za yencreb) ah tyh nuabd Cid jyhwamv tyd za faan yyh ta pyg suad.Creepy schreef op 15 augustus 2002 @ 08:34:
Alle trails waren makkelijk
(tenzij ik ze nog niet allemaal heb gehad..Rap kecdanah Sin aah clrub kakajahSuad ras hi ymaah faan weah da jehtah, eg tylrd yyh rad vemsbza da weah tyd ea eh Bevelle fyc haan kacdund. Tyyn aancd huk syyn aahc kyyh gezgah
Hmm dacht dat ik dat al had gedaan..... ff blijven staan, en weer teruggegaan.... nog maar eens proberen dan.
Macalania was ook moeilijk. Maar toen ik er voor het eerst was had ik het boek nog niet. Bevelle is wel moeilijker als je niet weet wat je moet doen.Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 01:22:
[...]
Ik had het boek juist nodig bij de Macalania Trails, met die ijsbrug
Bevelle was makkelijk! (vindt ik dan)
Verwijderd
Bij the thunder planes in de Inn ligt een boek over Qactuars en de geschiedenis over hun & thunderplanes
Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 21:26:
Bij the thunder planes in de Inn ligt een boek over Qactuars en de geschiedenis over hun & thunderplanes

spoiler:
Wuag bnuvacceuhama rimb.
Goh ik heb iets vreemds....ik was gisteren "Amulets" aan het sparen, door in de Arena tegen Stratovis te vechten, met overkill krijg je die dan steeds 4 dus dat schiet wel aardig op...maar opeen begint ie ipv Amulets gewoon Dark Matters te geven
en dat 10 keer achter elkaar...niet dat ik klaag, maar ik vond het wel apart
Verwijderd
Alle "sterke" (lees vanaf Arena Conquest) monsters geven "random" Dark Matters, al is 10x achter elkaar zeldzaamVerwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 12:16:
Goh ik heb iets vreemds....ik was gisteren "Amulets" aan het sparen, door in de Arena tegen Stratovis te vechten, met overkill krijg je die dan steeds 4 dus dat schiet wel aardig op...maar opeen begint ie ipv Amulets gewoon Dark Matters te gevenen dat 10 keer achter elkaar...niet dat ik klaag, maar ik vond het wel apart
Zo had ik bijv. eerste keer dat ik die worm van Arena Conquest versloeg ook een Dark Matter
PS. /me is vandaag jarig
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2002 08:26 . Reden: mijn verjaardag! ]
gefeliciteerdVerwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 08:26:
[...]
PS. * Marruk is vandaag jarigeindelijk 18, eindelijk een grote knul
wanneer krijgt iedereen die in dit topic zit een mooie taartpunt of vlaaipunt toegestuurd?
TMAXTINT
Verwijderd
Arigato!Marruk schreef op 17 augustus 2002 @ 11:44:
[...]
gefeliciteerd![]()
wanneer krijgt iedereen die in dit topic zit een mooie taartpunt of vlaaipunt toegestuurd?
Ennuh.. taart ? iets van gezegd dan ?
Dank je lekker
Ik heb Vagrant story zien liggen in groningen. Nieuw voor 29,99. Er lagen nog best wel veel exemplaren.
Misschien koop ik em wel. vind het een beetje te duur voor zoon oud spel eigenlijk
Misschien koop ik em wel. vind het een beetje te duur voor zoon oud spel eigenlijk
aha..ok, dan heb ik dus gewoon mazzel gehadVerwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 08:26:
[...]
Alle "sterke" (lees vanaf Arena Conquest) monsters geven "random" Dark Matters, al is 10x achter elkaar zeldzaam
Zo had ik bijv. eerste keer dat ik die worm van Arena Conquest versloeg ook een Dark Matter
PS. /me is vandaag jarigeindelijk 18, eindelijk een grote knul
Ennuh...gefeliciteerd
Gefeliciteerd!
Hum.. ik lag lekker te
de laatste keer toen ik speelde, en Sin ging zoeken nadat ik hem voor de eerste keer verslagen had
. Maar goed, ben daar dus voorbij
en zijn een beetje aan het levellen bij Sin, aangezien ik een paar keer die Behemoth King tegen kwam, en ik na een paar keer hard opzoek kon naar een save-point, die dus niet in de buurt was.
Hum.. ik lag lekker te

Verwijderd
Oud? Hij's uit zomer 2000...En echt de moeite waard.BlackMage schreef op 17 augustus 2002 @ 14:37:
Ik heb Vagrant story zien liggen in groningen. Nieuw voor 29,99. Er lagen nog best wel veel exemplaren.
Verwijderd
Hm, ik ga binnenkort naar Utrecht, kan je vertellen waar die winkels zijn ?Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 17:49:
Heb vandaag Varuna gehaald
Ziet er echt vet uit.Gekocht in Utrecht bij Piet Snot.
Zag ook nog een vette action figure van Auron alleen die was €69,- .Post straks wel een pic al heb ik me cam terug.
Dank.

Deze auron???
Die kost bij dimensionplus.nl 47.99 euro
Nog wel veel geld
Verwijderd
Die Piet Snot zit gewoon in het centrum ,ff rondvragen iedereen weet het wel.Je had daar ook Seymour Flux ,die zag er wel gaaf uit.Je hebt ook een winkel in Hoog Catherijne genaamd Games Enzo ,daar hadden ze ook alleen kleiner.En ook een beeld van Solid Snake van 1.80 meter maar niet te koopVerwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 19:11:
[...]
Hm, ik ga binnenkort naar Utrecht, kan je vertellen waar die winkels zijn ?
Dank.
Gefeliciteerd knul
Deze ja.BlackMage schreef op 17 augustus 2002 @ 19:14:
[afbeelding]
Deze auron???
Die kost bij dimensionplus.nl 47.99 euro
Nog wel veel geld
/me Alleen mijn Varuna valt naar voren ,ik zag dat de jouwe gewoon stond.Moet ik iets lijmen oid
Nee de mijne is ook een beetje instabiel...beetje spelen met de vleugels, en z'n klauwen zo zetten dat ie goed blijft staan. Allebei de voeten vast zetten is niet de ideale stand trouwens, ik heb er eentje los staan en dan staat ie veel beter. En is die 14" van Auron ook echt mooi? Ik heb ze van Tidus en Yuna gezien en die zijn echt gewoon lelijk...van die vale PVC koppen, zelfs barbie ziet er beter uit.Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 20:41:
[...]
Die Piet Snot zit gewoon in het centrum ,ff rondvragen iedereen weet het wel.Je had daar ook Seymour Flux ,die zag er wel gaaf uit.Je hebt ook een winkel in Hoog Catherijne genaamd Games Enzo ,daar hadden ze ook alleen kleiner.En ook een beeld van Solid Snake van 1.80 meter maar niet te koop
Gefeliciteerd knul
[...]
Deze ja.
/me Alleen mijn Varuna valt naar voren ,ik zag dat de jouwe gewoon stond.Moet ik iets lijmen oid
Verwijderd
Ja ik vond hem mooi wou hem bijna kopen,die Tidus & Yuna zagen er inderdaad erg plastic uit.Helaas hadden ze Cactuar daar niet.Verder was er nog Ultima Weapon ,Iron Giant die er ook cool uit zag ,Anima en Seymour Flux.Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 02:06:
[...]
Nee de mijne is ook een beetje instabiel...beetje spelen met de vleugels, en z'n klauwen zo zetten dat ie goed blijft staan. Allebei de voeten vast zetten is niet de ideale stand trouwens, ik heb er eentje los staan en dan staat ie veel beter. En is die 14" van Auron ook echt mooi? Ik heb ze van Tidus en Yuna gezien en die zijn echt gewoon lelijk...van die vale PVC koppen, zelfs barbie ziet er beter uit.
Ik heb een vraag:
Ik heb nu yunalesca gekilled en heb de airship. Ik wil de aeon Anima gaan halen. Maar daarvoor ben ik items nodig uit de trials. Maar ik heb er pas 2 van de 6. Als ik naar de besaid temple wil gaan kom ik een dark aeon tegen. Best pijnlijk (kansloos). Nu moet ik zeker bij zoon beetje alle tempels eers de dark aeons gaan verslaan voordat ik anima kan krijgen zeker?
Ik heb nu yunalesca gekilled en heb de airship. Ik wil de aeon Anima gaan halen. Maar daarvoor ben ik items nodig uit de trials. Maar ik heb er pas 2 van de 6. Als ik naar de besaid temple wil gaan kom ik een dark aeon tegen. Best pijnlijk (kansloos). Nu moet ik zeker bij zoon beetje alle tempels eers de dark aeons gaan verslaan voordat ik anima kan krijgen zeker?
Verwijderd
Yep ,heb het zelf nog niet tegengekomen maar ja.BlackMage schreef op 18 augustus 2002 @ 17:26:
Ik heb een vraag:
De enige optie zou zijn om eerst yojimbo te halen en met yojimbo de dark aeons te killen die bepaalde tempels blokkeren.BlackMage schreef op 18 augustus 2002 @ 17:26:
Ik heb een vraag:
Yojimbo heb ik al, alleen die is helemaal niet zo sterk.Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 20:20:
[...]
De enige optie zou zijn om eerst yojimbo te halen en met yojimbo de dark aeons te killen die bepaalde tempels blokkeren.
En de magus sisters, hoe kom je in die faith kamer van hun? Er staat dat een of andere mystic force de toegang blokkeerd. Ik heb de Blossom Crown en de Flower Sceptre al. En ook de celestial mirror
Yojimbo wat meer geld geven. Als hij z'n Zanmoto doet is elke enemy gegarandeerd dood!
Hoeveel is meer??Creepy schreef op 18 augustus 2002 @ 23:35:
Yojimbo wat meer geld geven. Als hij z'n Zanmoto doet is elke enemy gegarandeerd dood!
20.000 gil ofzo
Ennuh, leuk plaatje van FFXII, ik wacht wel op officieel nieuws. Daarbij is FFXII niet de FF waar ik op zit te wachten
Verwijderd
Hoezo dat nietVerwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 03:02:
[...]
Ennuh, leuk plaatje van FFXII, ik wacht wel op officieel nieuws. Daarbij is FFXII niet de FF waar ik op zit te wachten
dit is dus niet de mmorpg dat is weer deel 11
hij wacht op het vervolg van 10 neem ik aanVerwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 03:42:
[...]
Hoezo dat niet![]()
dit is dus niet de mmorpg dat is weer deel 11
TMAXTINT
Volgens mij is niet iedereen daarvan op de hoogte
das waar. ik heb het einde nog maar 1 keer gezien eigenlijk. ik weet niet waarom maar ik denk dat ik te lui ben ervoor.Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 12:38:
[...]
Volgens mij is niet iedereen daarvan op de hoogtemaar goed...hadden ze hem intussen maar uit moeten spelen zodat ze alle spoilers hadden kunnen lezen.
TMAXTINT
* Creepy moet hem nog uitspelen, maar van dat "spoilertje" en dat waar MrRudi op zit te wachten wist ik al, terwijl ik dus nog steeds geen idee heb hoe het spel eindigt. Nou ja, geen idee, ik kan er redelijk naar gokken hehe.. maar heb het einde nog niet gezien..
Verwijderd
Heb net Final Fantasy X uitgespeeld.................... wat een f*cking mooi spel is dat zeg!!! Na 170 uur spelen en bijna alles gehaald heb ik met 1 buurt de eindbaas verslagen met Auron's Banishing blade, dus een dik 99.999 damage
Tot nu toe is FFX de beste FF spel ooit! Misschien zelfs de beste RPG spel ooit!
Velen vinden FFVII beter (ik niet, ik ben het met jou eens).Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 14:53:
Heb net Final Fantasy X uitgespeeld.................... wat een f*cking mooi spel is dat zeg!!! Na 170 uur spelen en bijna alles gehaald heb ik met 1 buurt de eindbaas verslagen met Auron's Banishing blade, dus een dik 99.999 damageTot nu toe is FFX de beste FF spel ooit! Misschien zelfs de beste RPG spel ooit!
Ennuh, Creepy, ik probeer ook verder niks te verklappen...ik heb het verhaal wel ooit gepost maar netjes in Al Bhed.
MrRudi: het is ook uiteraard mijn eigen schuld dat ik dat al weet, aangezien ik een aantal van die spoilers (in het Al Bhed dus) heb gelezen.
Verwijderd
Waaronder ikVerwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 15:07:
[...]
Velen vinden FFVII beter (ik niet, ik ben het met jou eens).
Ennuh, Creepy, ik probeer ook verder niks te verklappen...ik heb het verhaal wel ooit gepost maar netjes in Al Bhed.
Maar ik moet hem ook nog uitspelen ,ben er hard mee bezig
Um dat zanmato werkt geloof ik.
Damn he, volgens mij is dit cheaten ofzo....
Btw werkt zanmato ook op gewone hoofdbazen?? en op penance/nemesis dan ??
Zanmoto werkt altijd...ik speelde FFX de eerste keer uit door Zanmoto op Braska's Final Aeon te gebruiken....toen wist ik alleen nog niet dat dat konBlackMage schreef op 19 augustus 2002 @ 17:14:
Um dat zanmato werkt geloof ik.
pfff nog steeds? je gaat al net zolang met het spel mee toen deel 1 van dit topic werd geopend en nog niet uitgespeeld? schaam jeVerwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 16:31:
[...]
Waaronder ik
Maar ik moet hem ook nog uitspelen ,ben er hard mee bezig
TMAXTINT
Ik had vanmiddag ff Yojimbo weer ff opgehaald en gaf hem 500 gil en toen deed ie Zanmato
bij wat simpele fiends. Toch wel leuke cut-scene van die move, maar ik was verrast dat hij het zonder limitbreak en met zo weinig geld zou doen.
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Ik dok yojimbo altijd 50.000 en dan wil ie nog niet altijd een dark aeon zijn kont schoppen.
(met overdrive en al)
Hmm... de laatse paar keer had ik aan 2500 genoeg.. maar waren "normale" fiends (in de grot waar je Yojimbo haalt)
Zijn toch wel ff wat makkelijker als dark shivaCreepy schreef op 19 augustus 2002 @ 20:29:
Hmm... de laatse paar keer had ik aan 2500 genoeg.. maar waren "normale" fiends (in de grot waar je Yojimbo haalt)
Verwijderd
Ik heb hem een paar weken terug al uitgespeeld maar mijn yojimbo deed super vaak Zanmoto (1 op de 2 gevechten). ik betaalde hem altijd 1 gil en dan deed hij of Zanmoto of Wakizashi. En hij deed ook regelmatig gratis aanvallen, waarom weet ik niet maar hij deed het regelmatig, 2 keer zelfs een gratis zamoto in het begin van een gevecht. Mischien kwam het omdat ik hem bij vrijwel elk gevecht opriep.
Dit topic is gesloten.