Het grote Final Fantasy X topic - Deel 3 -

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:
  • 1.540 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Ik ruik wat raars aan dat 1e plaatje (excl. die rare groene kaktuar)
Hoe kan cloud zijn ultima weapon hebben terwijl aeris nog leeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is de pc versie ,zal wel aan gesjoemeld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 20:12

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

BlackMage schreef op 05 november 2002 @ 23:25:
[...]

Ik ruik wat raars aan dat 1e plaatje (excl. die rare groene kaktuar)
Hoe kan cloud zijn ultima weapon hebben terwijl aeris nog leeft ?
Voor meteorain heb je de ultima weapon niet nodig hoor.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Creepy schreef op 06 november 2002 @ 11:04:
[...]

Voor meteorain heb je de ultima weapon niet nodig hoor.
Nee maar aeris leeft nog in die screenshot. (iig zit in party ;) ) En die ultima weapon kan je pas krijgen in cd2 en dan is aeris er niet meer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het goed zie zijn ze aan het vechten tegen Emerald Weapon.Ook pas 'verkrijgbaar' na Aeris's dood.Gewoon een pc truukje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 12:24:
Als ik het goed zie zijn ze aan het vechten tegen Emerald Weapon.Ook pas 'verkrijgbaar' na Aeris's dood.Gewoon een pc truukje.
FOUT! :P Emerald Weapon zit onderwater, dit is zo te zien de Battle Arena bij de Gold Saucer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SONiCB00M schreef op 06 november 2002 @ 12:32:
[...]
FOUT! :P Emerald Weapon zit onderwater, dit is zo te zien de Battle Arena bij de Gold Saucer.
JIJ TART MIJN FFVII KENNIS?!!!!! :(
Kijk maar naar de timer ,hij heeft geen underwater materie .Bij de battle arena heb je geen timer.En de grond heeft dezelfde kleur als bij het gevecht met Emerald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jan da Man schreef op 06 november 2002 @ 09:43:
Heeft iemand trouwens al iets gehoord over Final Fantasy X2????

Als dat zo is zeg dan aub wat.

tnx
Duh :P Wat wil je weten? FFX-2 speelt zich 2 jaar af na het verhaal in FFX (het wordt ook precies 2 jaar later uitgebracht, humor van Square). Yuna speelt de hoofdrol, het is bevestigd dat Rikku ook een speelbaar karakter is en een tot nu toe nog onbekende derde vrouw. Geruchten zijn er zat, Lulu zou kunnen maar is onwaarschijnlijk, ik heb geruchten gehoord dat het de dochter van Auron zou zijn, maar ook dat is niet erg waarschijnlijk. In elk geval speel je weer gewoon in Spira, met een zooi nieuwe locaties waaronder Yuna's geboortedorp. Het spel wordt ook iets "actiever", je kan springen en klimmen.

Nog even een plaatje voor Ker Plunk:
Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/cactuars.jpg

:D

Als er nog iemand filmpies zoekt van de FF's...ik heb nu de volgende:
FF7 - Intro
FF7 - Bike Getaway
FF7 - Final Wish (Aeris sterfscene)
FF7 - Ending
FF8 - Intro
FF8 - The Dance
FF8 - Motorcycle Attack
FF8 - Full Ending
FF9 - Bahamut attacks Kuja
FF9 - Bahamut attacks Brahne
FF9 - Bahamut attacks Alexandria
FF9 - Alexander protects Alexandria
FF9 - Return of Odin
FF10 - A Summoner is Born
FF10 - Kimahri's Challenge
FF10 - Otherworld (eerste FMV)
FF10 - Rikku's stripshow
FF10 - The Legend Lives
FF10 - Believe
FF10 - The Spring
FF10 - Ending
FF10 - Tidus crashes a wedding
FF10 - Dry Dock
FF10 - False Vows
FF10 - Yuna's Wedding
FF10 - Virtual Zanarkand
FF10 - Sin gets hurt
FF10 - Another Story

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 12:41:
[...]

JIJ TART MIJN FFVII KENNIS?!!!!! :(
Kijk maar naar de timer ,hij heeft geen underwater materie .Bij de battle arena heb je geen timer.En de grond heeft dezelfde kleur als bij het gevecht met Emerald.
Bij de limit break verdwijt de timer tijdelijk. Je ziet wél een timer bij de Battle Arena IMHO, en volgens mij is dat ding waarop hij loopt te raggen absoluut niet Emerald Weapon.

Als je goed kijkt is de bodem van steen met de gracht aan de zijkanten. Want ik weet ZEKER dat dit Emerald NIET is.

/update: DIT is Emerald:
Afbeeldingslocatie: http://emulazione.multiplayer.it/teciafantasy/FF7sito/Image/Emerald%20Weapon.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Mr Rudi, hoe wou je zo'n bestandsoverdracht regelen? Het zou gigamooi zijn namelijk als another story ergens op die site van je online kan zetten want dan kan ik hem morgen op school downloaden. Of weet je nog een andere download site daarvan? Want op Ruliweb stond/staat ie niet.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je goed kijkt is de structuur hetzelfde.Battle Arena maakt GEEN gebruik van een timer (net nog gekeken)

Afbeeldingslocatie: http://emulazione.multiplayer.it/teciafantasy/FF7sito/Image/Emerald%20Weapon.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.eternal-legend.com/ffvii/limits/shots/break.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/cactuars.jpg
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Marruk schreef op 06 november 2002 @ 15:28:
Mr Rudi, hoe wou je zo'n bestandsoverdracht regelen? Het zou gigamooi zijn namelijk als another story ergens op die site van je online kan zetten want dan kan ik hem morgen op school downloaden. Of weet je nog een andere download site daarvan? Want op Ruliweb stond/staat ie niet.
Uhmm Another Story is iets van 70-80MB ofzo...ik geloof dat Wouter een kleinere DivX versie had...dus misschien dat je eerst eens met hem kan checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
"Hot on the heels of the formal announcement of Final Fantasy X-2, Japanese site Quiter is reporting that series' producer Yoshinori Kitase mentioned a possible sequel to the series' most popular installment, Final Fantasy VII, in the upcoming issue of Japan's number one game magazine, Famitsu.
According to Quiter, in an interview in the mag, Kitase says that he would like to make a continuation to FFVII -- and lots of other people do, too, including character designer Tetsuya Nomura (who recently debuted as a director in his own right with Square's immensely popular Kingdom Hearts.) Kitase goes on to say that since there are so many ardent fans of the game, they don't want to make a bad game. Consequently, concrete plans and a schedule for the game have not been decided upon.

It sounds a bit far-fetched, but so did FFX-2 until it happened. We'll see what develops in the future."
Ik weet niet of ik dit zo'n strak plan moet vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag het ook al op Fok!
Ik zie liever geen vervolg ,een remake wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 14:18:
Ik zag het ook al op Fok!
Ik zie liever geen vervolg ,een remake wel.
Ik ook niet.... "The world was in peace for a thousend years" o.i.d....dus of de ending an FFVII wordt onderuit gehaald, of een vervolg zou zich 1000 jaar later afspelen. Dan kun je het net zo goed Final Fantasy XII noemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Vind het ook niet zo cool dat ze vervolgen gaan maken. Zo is FF nog nooit geweest. Dingen die ze mogen gebruiken in verdere delen:

Magic
Espers/GF's/Aeons
Cid
Airship

Dus niet dat het verhaal verder gaat. Dat hoort niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent_Valentine
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 16:41
En natuurlijk onze favo X-wing piloten Bigs en Wedge die kunnen terugkeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:07
Ik wil iig geen vervolg/remake van FFVII.
Dit spel vind ik toch de minst leuke (FFIX is nog minder leuk) van de 3d FF serie (hoewel er veel zijn die dit niet vinden :P )
Een vervolg op FFX zou ik wel leuk vinden, omdat die nog recent is en je dus nog fris in het verhaal zit (zover mogelijk) Hoewel dit ook niet gebruikelijk is vind ik dit toch beter dan FFVII-2

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op 31 oktober 2002 @ 19:38:
Aeris is mijn 100% favorite O+
Lulu vind ik ook wel leuk.
Daarna Rikku.

mijn top 3 :P
LULU????????????

You sick basterd
Zij is leLIJK
met nadruk op LIJK

Selphie RULEZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 09:12:
[...]

LULU????????????

You sick basterd
Zij is leLIJK
met nadruk op LIJK

Selphie RULEZ
Ik vond het ook al aan raar rijtje maar ja, smaken verschillen. Lulu heeft wel iets maar tis zeker niet mijn tiep. En Rikku...Rikku is schattig maar ook nog een kind :P Ik denk dat Rinoa bij mij nog wel even op 1 blijft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 09:12:
[...]

LULU????????????

You sick basterd
Zij is leLIJK
met nadruk op LIJK

Selphie RULEZ
Nou, ik vind lu niet echt lelijk, ze is ook wat meer geinspireerd op het type 'gothic' denk ik, haar jurk vond ik wel leuk gevonden trouwens.
Maar rinoa staat op 1 (en rudi, ik zou 8 maar kopen zolang de voorraad nog strekt :) )

Ik had trouwens ook gehoord dat metal gear solid opnieuw werd uitgebracht voor playstation en dat ie vandaag in de winkel moet liggen.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Kzag laatst nog de orginele FFVIII bij de FRS liggen. Dus niet de platinum.
Maar om die nou ook nog te kopen vond ik op dat moment wat te gek, omdat ik een tijdje terug net de platinum had gekocht. Nu heb ik wel weer spijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Wat is het verschil tussen de gewone en platinum ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag is het 5 jaar geleden dat FFVII uitkwam _/-\o_
Dus het is vandaag feest! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
BlackMage schreef op 08 November 2002 @ 19:28:
Wat is het verschil tussen de gewone en platinum ??
het hoesje :)
Vandaag is het 5 jaar geleden dat FFVII uitkwam
Dus het is vandaag feest!
8)7 woepie :)

Ik neem aan dat je de dagen aan het aftellen was op je kalender ;)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:52
weet iemand wat de active mode in ffx-2 moet gaan voorstellen? ff goes realtime combat? zou wel s leuk zijn voor n keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Marruk schreef op 08 november 2002 @ 11:35:
[...]

Nou, ik vind lu niet echt lelijk, ze is ook wat meer geinspireerd op het type 'gothic' denk ik, haar jurk vond ik wel leuk gevonden trouwens.
Maar rinoa staat op 1 (en rudi, ik zou 8 maar kopen zolang de voorraad nog strekt :) )
Ik wil niet lullig doen maar ik heb zowel de PSX als de PC versie van FFVIII :P

Ik heb de hele serie compleet WOEI! :D

Alleen zijn er ongeveer 50 versies van die 10 spellen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Laatst online: 21-08 14:11

Mystic_X

What does this button do

laatst me eerste 2 dark aeons in de pan gehakt. Zonder summons.
dark Shiva en dark valefor. had ik nog nodig om anima te halen. omdat ik bij besaid en die sneeuw tempel vergeten was de destruction sphere te gebruiken, ja lach maar. toen ook maar gelijk yuna's ultimate weapon gehaald. Nu heb ik voor drumroll auron , yuna , lulu en rikku de ultimate weapons en tidus heb ik een wapen gemaakt, enige kutte aan het wapen van tidus is ook al heeft hij 255 strenght hij doet geen 99999 damage per slag met blitzace. tegen dark shiva 25000 en tegen dark valefor 50000 :( . kan zeker niet op een manier zonder ultimate weapon zijn attack kracht vergroten :( .
Ach ja ben nu al redelijk sterk tidus + auron 255 strenght en magic defence , tuurlijk met de ap trick hehehe 99 s levels in 1 gevecht staat me wel aan

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Mystic_X schreef op 08 November 2002 @ 23:25:
laatst me eerste 2 dark aeons in de pan gehakt. Zonder summons.
dark Shiva en dark valefor. had ik nog nodig om anima te halen. omdat ik bij besaid en die sneeuw tempel vergeten was de destruction sphere te gebruiken, ja lach maar. toen ook maar gelijk yuna's ultimate weapon gehaald. Nu heb ik voor drumroll auron , yuna , lulu en rikku de ultimate weapons en tidus heb ik een wapen gemaakt, enige kutte aan het wapen van tidus is ook al heeft hij 255 strenght hij doet geen 99999 damage per slag met blitzace. tegen dark shiva 25000 en tegen dark valefor 50000 :( . kan zeker niet op een manier zonder ultimate weapon zijn attack kracht vergroten :( .
Ach ja ben nu al redelijk sterk tidus + auron 255 strenght en magic defence , tuurlijk met de ap trick hehehe 99 s levels in 1 gevecht staat me wel aan
Tidus zijn Celestial Weapon halen is niet zo heel moeilijk. Je moet gewoon ff doorbijten met de chocobo race. Of laat je race-game verslaafde broertje het ff doen ;)
En wat mij ook was verteld: Niet alleen str word mee gerekent in damage, accuracy ook geloof ik. Upgrade dat es.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Secrets doe ik niet meer..heb er geen zin in :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 19:17:
[...]

Uhmm Another Story is iets van 70-80MB ofzo...ik geloof dat Wouter een kleinere DivX versie had...dus misschien dat je eerst eens met hem kan checken?
Mja... ik geloof dat Wouter een HDD crash heeft gehad een tijdje terug :'(

Maar wat ik nu lees over een vervolg op FF7... ik hoop echt dat dat waar is; FF7 is m'n favorite game ever :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

. w o u t e r . schreef op 09 November 2002 @ 01:06:
[...]

Maar wat ik nu lees over een vervolg op FF7... ik hoop echt dat dat waar is; FF7 is m'n favorite game ever :)
Fout.Een vervolg wil ik ABSOLUUT NIET hebben.
Een remake wel ,maar daar moeten ze ook mee op passen straks halen ze de unieke sfeer weg.
-Betere gun sfx
-Lego mannetjes verruilen met mannetje die in battles weden gebruikt
En verder niks :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
. w o u t e r . schreef op 09 november 2002 @ 01:06:
[...]

Sjah Square heeft geld nodig :P

Maar goed volgens mij is de keuze simpel:
1. Er komt een FFVII-2 met Cloud, Aeris etc. wat heel FFVII compleet ongeloofwaardig maakt (met name de einddemo)
2. Er komt een FFVII-2 die zich in dezelfde wereld afspeelt maar dan 1000 jaar later, dus zonder Cloud en Aeris. Dan klopt het verhaal nog, maar kun je het net zo goed FF12 noemen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 november 2002 @ 01:18:
[...]

Fout.Een vervolg wil ik ABSOLUUT NIET hebben.
Een remake wel ,maar daar moeten ze ook mee op passen straks halen ze de unieke sfeer weg.
-Betere gun sfx
-Lego mannetjes verruilen met mannetje die in battles weden gebruikt
En verder niks :7
Ik blijf hierbij...als er toch een vervolg komt is de Squaresoft pret voor mij voorbij.
Ik teer wel op de oude FF's. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Ik wil er ook geen vervolg op.
Maar als het uitkomt koop ik het natuurlijk wel, al zal ik het niet met evenveel plezier spelen als FFVIII en FFX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Iemand die weet waar ik FF7 nog kan kopen??

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X

Mystic_X

What does this button do

BlackMage schreef op 09 november 2002 @ 00:03:
[...]

Tidus zijn Celestial Weapon halen is niet zo heel moeilijk. Je moet gewoon ff doorbijten met de chocobo race. Of laat je race-game verslaafde broertje het ff doen ;)
En wat mij ook was verteld: Niet alleen str word mee gerekent in damage, accuracy ook geloof ik. Upgrade dat es.
Zal ik eens proberen al staat mijn acc al op 170 |
Moet alleen dan nog langs dark bahamut (toch nog ff levelen), omdat toen bij yunalesca dat ding er niet lag. Heb het 5x geprobeerd met dat trapje achterin

[ Voor 0% gewijzigd door Mystic_X op 09-11-2002 12:18 . Reden: spelfouten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ken schreef op 09 november 2002 @ 10:43:
Heel moeilijk.E-Bay misschien?Daar zouden ze hem kunnen hebben maar in de winkel geef ik je weinig kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
ken schreef op 09 November 2002 @ 10:43:
www.nedgame.nl

Daar heb ik laatst nog een nieuwe FF7 weg gehaald. (voor psx btw, pc versie is bijna nergens meer te krijgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

pc versie hoef ik niet ;)

FF series moet je gewoon op een console spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
ken schreef op 09 november 2002 @ 14:58:
pc versie hoef ik niet ;)

FF series moet je gewoon op een console spelen :)
Die moet je echt op ebay zien te krijgen ja.
Zo nu en dan komt die weer even in de aanbieding.
Vorige week stonden er nog 2 op. 1'tje is voor zo'n 25 euro weg gegaan en die andere voor 15 geloof ik.
Als je een CC hebt zou ik wel in duitsland of engeland gaan zoeken, want daar is erg veel FF spul. Daar wordt ebay veel meer gebruikt dan in NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

BlackMage schreef op 09 november 2002 @ 14:41:
[...]

www.nedgame.nl

Daar heb ik laatst nog een nieuwe FF7 weg gehaald. (voor psx btw, pc versie is bijna nergens meer te krijgen)
In Apeldoorn hebben ze nog een 2de handse vor 15euro
Ik wil deze wel hebben maar ze versturen niet via de post
Vanaf Venlo is een beetje ver :(
Misschien hier iemand die wel vaker bij Nedgame in Apeldoorn komt :)
Kan hij/zij dat voor mij meenemen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Te leuk om niet op te merken:

Ik zat net de handleiding van FF1 eens door te nemen, vallen er twee dingen op:

De "Robe" met capuchon die Garnet draagt in de FF9 scene dat Zidane in het kasteel van Alexandrie achter Garnet aanzit is identiek aan de robe van de White Mage in FF1.

De Black Mage van FF1 is Vivi! (of z'n overgrootvader)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zwaard van Cloud (Braver) kan je in IX vinden in Lindblum (ben ff vergeten welk gedeelte),de verkoper zegt dat het van 'a pointy haired guy' is geweest.
Ps,een vervolg op VII vind ik rijnste verkrachting...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X

Mystic_X

What does this button do

opzich heeft FFVII een leuke setting maar het einde is al zo dat je de characters niet meer kan gebruiken.
Cabrenudr tea rad juun sez maig syygda ec tuut. Yanec ec tuut. ahwujuundc fyc uug head ta fanamt aah paadza janheadekt tyhgwez cabr cbamm ah natta rumo uv wu rad had da myyd ah wamvc tyd ta mevacdnays an welr saa suacd pasuaeah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op 09 november 2002 @ 23:03:
Te leuk om niet op te merken:

Ik zat net de handleiding van FF1 eens door te nemen, vallen er twee dingen op:

De "Robe" met capuchon die Garnet draagt in de FF9 scene dat Zidane in het kasteel van Alexandrie achter Garnet aanzit is identiek aan de robe van de White Mage in FF1.

De Black Mage van FF1 is Vivi! (of z'n overgrootvader)
Ik wist niet dat die chars van oude FF's ook maar enige background hadden. Of iig dat hun class ermee te maken had omdat je zelf kan kiezen wat je ze maakt.
Alleen ziet ie het zelfde eruit als vivi (kleding) dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BlackMage schreef op 09 November 2002 @ 23:59:
[...]

Ik wist niet dat die chars van oude FF's ook maar enige background hadden. Of iig dat hun class ermee te maken had omdat je zelf kan kiezen wat je ze maakt.
Alleen ziet ie het zelfde eruit als vivi (kleding) dacht ik.
Nou ja...achtergrond...een echte achtergrond hebben ze niet. Ik vond het gewoon grappig dat je bepaalde elementen uit FF1 nu nog tegenkomt. Het uiterlijk van Vivi, maar met name die Robe die Garnet droeg...heel typisch. En natuurlijk Bahamut, die al sinds FF1 bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op 10 november 2002 @ 00:08:
[...]

Nou ja...achtergrond...een echte achtergrond hebben ze niet. Ik vond het gewoon grappig dat je bepaalde elementen uit FF1 nu nog tegenkomt. Het uiterlijk van Vivi, maar met name die Robe die Garnet droeg...heel typisch. En natuurlijk Bahamut, die al sinds FF1 bestaat.
De celestial weapon van Lulu die onion knight, op het schild van dat ding staat een plaatje van de onion knight (no-job char, waar je mee begint) van FF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ROELEN!
Apparently, the first officially-sanctioned character wedding has taken place in Final Fantasy XI. According to the Japanese site Dengeki Online, the characters "Otoku" and "Jar" tied the knot in a huge ceremony last week. Not only did the extreme case of nerdism draw a crowd in the game, but included in the ceremony were new graphics *conffetti*, new items *a wedding ring*, and Squaresoft Executives and Gamemasters.

And by the way, the groom was at least seven feet taller than the bride. Love knows no bounds!
Ik begin steeds meer zin in FF11 te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste

Dit topic is gesloten.