Zeer lekkere screens.
HandigMarruk schreef op 22 oktober 2002 @ 13:54:
[...]
great, dus wij mogen hem spelen in mei 2004
i'm moving to japan
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Marruk -> Als ik het goed herinner hadden Vincent, die-ubercoole-sniperdude-uit-FFVIII (ben ff zijn naam kwijt) en Laguna ook guns... hak niet echt moeite mee hoor 
/edit: Die dude is Irvine Kinneas
waar een wil is....FastBunny schreef op 22 oktober 2002 @ 19:02:
[...]
HandigAlleenn duurt het wel even voor je de japanse taal kan begrijpen
TMAXTINT
....is een weg om japans te leren
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
hmm ja, ach. we zien wel. Het beste er maar van hopen.SONiCB00M schreef op 22 oktober 2002 @ 19:19:
Marruk -> Als ik het goed herinner hadden Vincent, die-ubercoole-sniperdude-uit-FFVIII (ben ff zijn naam kwijt) en Laguna ook guns... hak niet echt moeite mee hoor
Jongens, champagne OP FINAL FANTASY X ANTOHER STORY! (beng, au me oog)
TMAXTINT
Je zult het toch echt van te voren moeten leren...anders heb je daar een probleem. Het "feit" dat de gemiddelde japanner heel aardig Engels spreekt is een fabeltje. Zonder tolk of kennis van de taal ben je reddeloos verloren in Japan.Marruk schreef op 22 oktober 2002 @ 19:23:
[...]
hmm ja, als je het wilt leren dan zul je denk ik toch echt wel er naar toe moeten verhuizen.
Vincent heeft ook een gunSONiCB00M schreef op 22 oktober 2002 @ 19:19:
En Baret ook
Nog meer screens 

Signature?
kruisjes? :\Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 22:01:
nog meer nieuwe screens
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Signature?
Nu weten we in elk geval dat het figuurtje rechts op de poster (rechts van Yuna dus) Rikku is. Zie het plaatje waar Rikku in een voertuig zit.
* Creepy heeft hetzelfde gevoel...Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 13:04:
Ben ik trouwens de enige die vind dat die rare berg lijkt op de berg in de einddemo van FFX? Waar al die Fayth in de rotswand vastzaten zeg maar? Aangezien de "tempel" er bovenop uit de grond lijkt te komen zou het nog zomaar kunnen ook.
[afbeelding]
[afbeelding]
Of fantaseer ik nu maar wat
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
gebaren en grommen doen ook wonderen.Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 19:59:
[...]
Je zult het toch echt van te voren moeten leren...anders heb je daar een probleem. Het "feit" dat de gemiddelde japanner heel aardig Engels spreekt is een fabeltje. Zonder tolk of kennis van de taal ben je reddeloos verloren in Japan.
* Marruk denkt aan de scene dat tidus op het schip zat en instructies kreeg van de al bhed
TMAXTINT
Even wat vertalingen : 

"Yevon no longer holds the monopoly on Spira's secrets!"

Me and you, we used to walk and laugh together

centraal: "Do you want to ride the hoover? Yes/No"
links: "You have 130000 gil"
rechts "Cost: 100 gil"

Lulu: The high summoner who defeated Sin, Yuna, this name can no longer be used

"I love to fly, it just makes me happy"

"Behold, the end of the forest is near!"

Je japans is best goedVerwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 20:21:
Even wat vertalingen :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mr Rudi kennende.. (nou ja.. kennen) heeft ie het zelf vertaald gok ik.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
* BlackMage wil nog steeds japans leren 
Ben alleen nog even op zoek naar een goede opleiding. (heb 1 gevonden bij loi maar weet niet of die wel goed is)
Ben alleen nog even op zoek naar een goede opleiding. (heb 1 gevonden bij loi maar weet niet of die wel goed is)
Een beetje vrij vertaald he...ze schrijven Yuna als Yuuna bijvoorbeeld, en dat eerste zinnetje van Rikku zou dan neerkomen op "I flying love it and doing so does me make extremely happy feel" ofzoCreepy schreef op 23 oktober 2002 @ 20:38:
Mr Rudi kennende.. (nou ja.. kennen) heeft ie het zelf vertaald gok ik.
je wilt ook daadwerkelijk japans studerenBlackMage schreef op 23 oktober 2002 @ 21:07:
* BlackMage wil nog steeds japans leren
TMAXTINT
Waar kan je die boekjes halen? heb je daar ook ISBN van ?Marruk schreef op 24 oktober 2002 @ 12:37:
[...]
je wilt ook daadwerkelijk japans studerenkoel. Ik denk dat ik een boekje ga kopen vandaag of morgen van lonely planet, beetje dan maar eerst beginselen leren.
Lijkt me wel handig eerst even te beginnen met het begin
Is me niet helemaal duidelijk wat ze bedoelt. Wat ik er van kan maken is iets in de trend van "Yuuna: The Eternal Calm, it could end/collapse/terminate
zoiets
Ik zou zeggen, kijk is in de bibliotheek of een boekenwinkelBlackMage schreef op 24 oktober 2002 @ 14:01:
[...]
Waar kan je die boekjes halen? heb je daar ook ISBN van ?
Lijkt me wel handig eerst even te beginnen met het begin
TMAXTINT
In elk geval vertaal je het beter dan mij.Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 22:09:
[...]
Een beetje vrij vertaald he...ze schrijven Yuna als Yuuna bijvoorbeeld, en dat eerste zinnetje van Rikku zou dan neerkomen op "I flying love it and doing so does me make extremely happy feel" ofzo
Ik ben nooit verder gekomen dan een aflevering van een cursus Japans in een MSX blad
Verwijderd
Voor alle Yuna fans onder ons including me:
http://home.planet.nl/~essen577/WebPics/lvback.gif
Zet deze in C:\Program Files\Messenger en je hebt de nieuwe Yuna (
) in je MSN
http://home.planet.nl/~essen577/WebPics/lvback.gif
Zet deze in C:\Program Files\Messenger en je hebt de nieuwe Yuna (
mwa een beetje off-topic:
Welke nieuwe RPG's zijn er in europa uit rond kerst ??
Moet namelijk even weten of er rond kerst een nieuwere is dan Legend of Legia 2.
Als er geen nieuwere is dan koop ik lof2 niet. dan wacht ik wel even tot kerst
Welke nieuwe RPG's zijn er in europa uit rond kerst ??
Moet namelijk even weten of er rond kerst een nieuwere is dan Legend of Legia 2.
Als er geen nieuwere is dan koop ik lof2 niet. dan wacht ik wel even tot kerst
Suikoden 3 en Wild Arms 3 zijn rond dezelfde tijd uitgekomen als Legend of Legia 2. Je kunt eens kijken of die optijd in Europa komen.
en ontopic:
http://www.playonline.com/ffx2/index.html voor de website van ffx-2
(helaas in het japans)
EDIT:
op RPGAMER staat een filmpje dat opgenomen is op de jaarlijkse persconferentie van Squaresoft.
FFX-2 in actie
KAN SPOILERS BEVATTEN (maar aangezien het erg japans is lijkt het niet veel spoileriger dan alle plaatjes..
opeens heb ik wel zin in dit spel
en ontopic:
http://www.playonline.com/ffx2/index.html voor de website van ffx-2
EDIT:
op RPGAMER staat een filmpje dat opgenomen is op de jaarlijkse persconferentie van Squaresoft.
FFX-2 in actie
KAN SPOILERS BEVATTEN (maar aangezien het erg japans is lijkt het niet veel spoileriger dan alle plaatjes..
Spel ziet er idd erg
uit
Kan niet wachten totdat ik Yuna weer in actie mag zien
Kan niet wachten totdat ik Yuna weer in actie mag zien
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
PICSVerwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 14:39:
[afbeelding]
Maar.. geef maar Lulu(mn vriendin lijkt erop ook nog
)
Ik hoop trouwens wel dat het een vol beeld wordt in plaats van die balken. Of dat de balken niet zo groot meer zijn, meer zoiets als devil may cry of final fantasy 9, die zijn nog weg te werken.
TMAXTINT
Ja, dat had ik wel door, maar toch PICS
Waar kan ik trouwens een cursus japans kopen in een boekenwinkel, want ik heb sneek en leeuwarden een beetje doorgespit, maar ik kan het niet echt vinden en een loi cursus lijkt me helemaal niets. Moet gewoon een boek hebben, net zoals je dat voor frans en engels hebt op school oid
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Dacht dat je zei dat je vriendin veel op Lulu lijkt
Verwijderd
__00__ schreef op 28 oktober 2002 @ 19:28:
[...]
Waar kan ik trouwens een cursus japans kopen in een boekenwinkel, want ik heb sneek en leeuwarden een beetje doorgespit, maar ik kan het niet echt vinden en een loi cursus lijkt me helemaal niets. Moet gewoon een boek hebben, net zoals je dat voor frans en engels hebt op school oid
Heb niet zo'n zin in dit HK-gedrag (dat PICS gekrijs dus..) en btw.. heb al gezien wat hier op GoT zoal gebeurd met foto's van meidenken schreef op 28 oktober 2002 @ 19:46:
[...]
Dacht dat je zei dat je vriendin veel op Lulu lijktof was dit als grap bedoeld
Maar goed.. flauwste niet.. wil ze best geven maar heb op de pc (digitaal dus) alleen maar een paar pics van haar een jaar trug..
(Nog kleine foto's ook
Dus.. daar moet je het maar (maybe verlopig
(Bear in mind.. dit deed ik ook niet al te graag.. maar had geen zin in commentaar)
woei.. dat rijmde
edit:
*Woei* pics weer weggehaald.. dus if you just tuned in.. bad luck
*Woei* pics weer weggehaald.. dus if you just tuned in.. bad luck
offtopic:
Sidenote.. ook niet klagen dat haar niet vind lijken.. maar ze heeft dus ook een moedervlek bij haar mondhoek wat je niet goed zal zien op deze pics en nu heeft ze ook haar tot op dr gat *woei*
Like i said, pics van een jaar trug..
Sidenote.. ook niet klagen dat haar niet vind lijken.. maar ze heeft dus ook een moedervlek bij haar mondhoek wat je niet goed zal zien op deze pics en nu heeft ze ook haar tot op dr gat *woei*
Like i said, pics van een jaar trug..
Verwijderd
Heb wel een mini E-Book met de basis principes erin...__00__ schreef op 28 oktober 2002 @ 19:28:
[...]
W00t! Ik vind d'r best lijken...dat vraagt gewoon om een verkleedpartij, foto maken en naar Square sturen....en dan beginnen te schelden over imagerightsVerwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 20:15:
[afbeelding]
[afbeelding]
offtopic:
Sidenote.. ook niet klagen dat haar niet vind lijken.. maar ze heeft dus ook een moedervlek bij haar mondhoek wat je niet goed zal zien op deze pics en nu heeft ze ook haar tot op dr gat *woei*![]()
Like i said, pics van half jaar trug..
Op Final Fantasy Insider hebben ze trouwens een maak-een-FF-wallpaper contest... *DIT* is mijn bijdrage...ik vind het idee erachter best wel stoer
Wallpapers anyone^^
800x640
http://210.188.134.148/cgi-bin/ark2?tmpl=DW011P-FF10-2.tmpl
800x640
1024x768
Dit ziet er trouwens ook wel vet uit: Final Fantasy Item shop:)
http://210.188.134.148/cgi-bin/ark2?tmpl=DW011P-FF10-2.tmpl
Signature?
[quote]Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 20:15:
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt er idd een beetje op
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt er idd een beetje op
Is die E-Book freeware/copyrighted ??Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 20:24:
[...]
Heb wel een mini E-Book met de basis principes erin...
Die wallpaper is ergVerwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 22:41:
[...]
Op Final Fantasy Insider hebben ze trouwens een maak-een-FF-wallpaper contest... *DIT* is mijn bijdrage...ik vind het idee erachter best wel stoer(en ja 800*600 zuigt maar dat moest...en nee, ik ga geen 1600*1280 versie maken)
Squall kon je alleen beter op de voorgrond plaatsen
Nu heb ik FF8 al nooit gespeeld...dus ik heb niks met Squall, en ten tweede is er geen fatsoenlijk hi-res plaatje van te vinden waar ie van de voorkant opstaat...sjah, dan houdt het nogal snel op.ken schreef op 28 oktober 2002 @ 23:57:
[...]
Die wallpaper is erg
Squall kon je alleen beter op de voorgrond plaatsen
Wist iemand trouwens (al) dat je bij Operation Mi'hen kan bepalen wie het overleeft...Luzzu of Gatta ? De eerste keer overleefde de laatste, de tweede keer overleegde Luzzu het
Verwijderd
Hehe tnx.. ^_^Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 22:41:
[...]
W00t! Ik vind d'r best lijken...dat vraagt gewoon om een verkleedpartij, foto maken en naar Square sturen....en dan beginnen te schelden over imagerights
Hier in Eindhoven zie ik afentoe in de plaatselijke comicstore iemand binnenlopen die zich kleed als Squall.. hij heeft alles.. zelfs zwaard en litteken op zijn gezicht..
/me vind dat een beetje te ver gaan
Dus dan moet je die ene naar beneden sturen in plaats van die andere. (ik onthoud die namen toch nooit) Maar is een keer proberenVerwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 00:38:
[...]
Wist iemand trouwens (al) dat je bij Operation Mi'hen kan bepalen wie het overleeft...Luzzu of Gatta ? De eerste keer overleefde de laatste, de tweede keer overleegde Luzzu het
TMAXTINT
Ik neem mijn eerdere speculaties over die rijzende toren even terug...en kom met een nieuwe! jaja...

Bekijk de plaatjes en oordeel zelf of dit onzin is: Dat kreng komt onder Remiem Temple vandaan! "This used to be a very important temple"

Bekijk de plaatjes en oordeel zelf of dit onzin is: Dat kreng komt onder Remiem Temple vandaan! "This used to be a very important temple"
Dit is volgens mij idd de remiem temple. Die domme paarse randjes vergeet ik nooit meerVerwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 14:18:
Ik neem mijn eerdere speculaties over die rijzende toren even terug...en kom met een nieuwe! jaja...
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt er inderdaad gigantisch veel op.Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 14:18:
[afbeelding]
[afbeelding]
Conclusie : Het is hem

TMAXTINT
Hierover valt alleen maar te speculeren.
Ik denk dat ze allemaal in een natuurreservaat zitten waar ook andere bedreigde diersoorten zoals cactuar en of course de chocobo's.
TMAXTINT
Verwijderd
Marruk schreef op 29 oktober 2002 @ 17:16:
[...]
Hierover valt alleen maar te speculeren.
Ik denk dat ze allemaal in een natuurreservaat zitten waar ook andere bedreigde diersoorten zoals cactuar en of course de chocobo's.
Welke tempel was dat dan?BlackMage schreef op 29 oktober 2002 @ 15:07:
[...]
Dit is volgens mij idd de remiem temple. Die domme paarse randjes vergeet ik nooit meer
Is al een tijdje geleden dan ik dit spel heb gespeeld
Die tempel die naast de calm lands zit, waar je alleen met chocobo kan komen.ken schreef op 29 oktober 2002 @ 18:28:
[...]
Welke tempel was dat dan?
Is al een tijdje geleden dan ik dit spel heb gespeeld
Tsja, ik was iets te wild omgegaan met de cactuar(s) (wat is meervoud van cactuar? met of zonder s?) in cactuar valley
TMAXTINT
Verwijderd
Cactuar'sMarruk schreef op 29 oktober 2002 @ 21:05:
[...]
Tsja, ik was iets te wild omgegaan met de cactuar(s) (wat is meervoud van cactuar? met of zonder s?) in cactuar valley![]()
![]()
![]()
![]()
Die quest heb ik trouwens nog niet gedaan net zoals de meeste secrets.
weet iemand misschien een makkelijke manier om tripple overdrive te krijgen, ben nu bezig met alle secrets auron doet nu altijd 99999 damage WEEE + wapen van rikku + lulu nu de rest nog , omega ruins al gehaald maar al 76 uur bezig
A great thought in a small mind is a dangerous thing
Je bent 30 winning formula nodig.Mystic_X schreef op 30 oktober 2002 @ 22:49:
weet iemand misschien een makkelijke manier om tripple overdrive te krijgen, ben nu bezig met alle secrets auron doet nu altijd 99999 damage WEEE + wapen van rikku + lulu nu de rest nog , omega ruins al gehaald maar al 76 uur bezig
Kan je briben van: sand worm
je krijgt er 99 als je alle beesten in spira captured
en je krijgt er 1 after each battle met ultima buster
En dat zegt iemand die ker Plung heet (Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 12:13:
Dood aan alle Cactuar's

Ja zo heet toch de aanval van de dat beest in deel 8 ofzo
Verwijderd
FastBunny schreef op 31 oktober 2002 @ 12:17:
[...]
Ja zo heet toch de aanval van de dat beest in deel 8 ofzo

Jippie in 1 keer goed
Zat de cactaur ook in deel 7 eigenlijk? In deel 9 heb ik em ook gezien en in 10 ook.
.............Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 12:13:
Dood aan alle Cactuar's
* Marruk leest dit nog een keer goed
.............
* Marruk leest dit nog een keer goed
..............
* Marruk blijft er bij dat er hetzelfde staat
...............
* Marruk snapt het alleen niet?
................
Sinds wanneer ben jij van de cactuar's af? Dan mag je ook wel meteen je naam veranderen dude.
* Marruk is nog steeds confused
Maar wees er trots op
TMAXTINT
Hij ziet eindelijk in dat chocobo's harder ownen
Rinoa is veeeeeeeeeel leuker. Tenminste vergeleken met deel VIII en X.
Misschien in Yuna in X-2 wel leuker en dan kickt ze Rinoa van de top.
Misschien in Yuna in X-2 wel leuker en dan kickt ze Rinoa van de top.
Aeris is mijn 100% favorite 
Lulu vind ik ook wel leuk.
Daarna Rikku.
mijn top 3
Daarna Rikku.
mijn top 3
Verwijderd
/me kan zich in dit lijstje vinden..BlackMage schreef op 31 oktober 2002 @ 19:38:
Aeris is mijn 100% favorite
Daarna Rikku.
Alleen is mn vriendin echt en staat ze boven alles
Verwijderd
Wat is 'vriendin'???Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 20:30:
[...]
/me kan zich in dit lijstje vinden..
Alleen is mn vriendin echt en staat ze boven alles
1. Rinoa (geen uitleg nodig)
2. Yuna (geen uitleg nodig)
3. Auron (he is tha bomb)
4. squall (mooie persoonlijkheid die je na lang spelen pas door hebt)
2. Yuna (geen uitleg nodig)
3. Auron (he is tha bomb)
4. squall (mooie persoonlijkheid die je na lang spelen pas door hebt)
TMAXTINT
Zijn einde was ook wel koel, geen woorden die het beschrijven kunnenVerwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 20:33:
Auron ruled zeker.Na Cloud mij favo caracter
TMAXTINT
Verwijderd
Hmm..Marruk schreef op 31 oktober 2002 @ 20:35:
[...]
Okee, dit is een goeie manier om ker plunk wild te krijgen

Crud.
Misschien zijn ze genetisch gemanipuleerd zodat ze nu geen stekels meer hebben. Scheelt wel met die 10.000 needles attacks. Maar ja, dan blijft hun Ker Plunk nog altijd over

TMAXTINT
Verwijderd
Een cactuar zonder stekels ? maak de arme beestjes gelijk afMarruk schreef op 31 oktober 2002 @ 21:02:
Misschien zijn ze genetisch gemanipuleerd zodat ze nu geen stekels meer hebben. Scheelt wel met die 10.000 needles attacks. Maar ja, dan blijft hun Ker Plunk nog altijd over
Ja iddVerwijderd schreef op 01 november 2002 @ 13:02:
[...]
Een cactuar zonder stekels ? maak de arme beestjes gelijk af
Argh, die Yunalesca is echt een pain in the ass 
Tijd om weer es ff wat Defender-Z's op te zoeken in zanarkand en trainen
Is het trouwens normaal dat het vanaf Gagazet lijkt dat je een flinke achterstand hebt kwa training?

Tijd om weer es ff wat Defender-Z's op te zoeken in zanarkand en trainen

Is het trouwens normaal dat het vanaf Gagazet lijkt dat je een flinke achterstand hebt kwa training?
Yunalesca heb ik nooit moeite mee gehad, doe nagenoeg geen damage, als je genoeg phoenix down hebt is het een eitje. enige waar je voor moet oppassen is dat je atlijd wel 1 iemand in zombie/curse status hebt, anders kilt megadeath al je characters
A great thought in a small mind is a dangerous thing
Kheb al me Phoenix Downs al verspeeld bij die andere joker... O'aka staat natuurlijk 500 plaatjes eerder 
Zelfs met de teleports is het een pokkenend
Zelfs met de teleports is het een pokkenend
Ik heb gewoon iedereen in zombie status gelaten. Mijn chars hadden genoeg hp om niet dood te gaan aan haar cure spells.
Ik 'healde' altijd 1'tje, zodat die altijd blijft leven (behalve bij mega-death) bij aanvallen, door op hem/haar telkens een potion of cure te gooien.
Reflect is ook heeeeeeeeeeeeel belangrijk, en dispel ook best wel als je bij yunalesca bent.
TMAXTINT
Dit topic is gesloten.