Ik ga van uit dat het niet legaal is..
/me vond het op een FTP-Pub...
/me denkt even na..
Overtreed ik hier geen regel van GoT

Verwijderd
Ik ga van uit dat het niet legaal is..
Dus dan moet je die ene naar beneden sturen in plaats van die andere. (ik onthoud die namen toch nooit) Maar is een keer proberenVerwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 00:38:
[...]
Wist iemand trouwens (al) dat je bij Operation Mi'hen kan bepalen wie het overleeft...Luzzu of Gatta ? De eerste keer overleefde de laatste, de tweede keer overleegde Luzzu het
TMAXTINT
Dit is volgens mij idd de remiem temple. Die domme paarse randjes vergeet ik nooit meerVerwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 14:18:
Ik neem mijn eerdere speculaties over die rijzende toren even terug...en kom met een nieuwe! jaja...
[afbeelding]
[afbeelding]
Bekijk de plaatjes en oordeel zelf of dit onzin is: Dat kreng komt onder Remiem Temple vandaan! "This used to be a very important temple"
Lijkt er inderdaad gigantisch veel op.Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 14:18:
Ik neem mijn eerdere speculaties over die rijzende toren even terug...en kom met een nieuwe! jaja...
[afbeelding]
[afbeelding]
Bekijk de plaatjes en oordeel zelf of dit onzin is: Dat kreng komt onder Remiem Temple vandaan! "This used to be a very important temple"
TMAXTINT
Hierover valt alleen maar te speculeren.
TMAXTINT
Verwijderd
Marruk schreef op 29 oktober 2002 @ 17:16:
[...]
Hierover valt alleen maar te speculeren.
Ik denk dat ze allemaal in een natuurreservaat zitten waar ook andere bedreigde diersoorten zoals cactuar en of course de chocobo's.
Welke tempel was dat dan?BlackMage schreef op 29 oktober 2002 @ 15:07:
[...]
Dit is volgens mij idd de remiem temple. Die domme paarse randjes vergeet ik nooit meer
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Die tempel die naast de calm lands zit, waar je alleen met chocobo kan komen.ken schreef op 29 oktober 2002 @ 18:28:
[...]
Welke tempel was dat dan?
Is al een tijdje geleden dan ik dit spel heb gespeeld
Tsja, ik was iets te wild omgegaan met de cactuar(s) (wat is meervoud van cactuar? met of zonder s?) in cactuar valley
TMAXTINT
Verwijderd
Cactuar'sMarruk schreef op 29 oktober 2002 @ 21:05:
[...]
Tsja, ik was iets te wild omgegaan met de cactuar(s) (wat is meervoud van cactuar? met of zonder s?) in cactuar valley![]()
![]()
![]()
![]()
A great thought in a small mind is a dangerous thing
Je bent 30 winning formula nodig.Mystic_X schreef op 30 oktober 2002 @ 22:49:
weet iemand misschien een makkelijke manier om tripple overdrive te krijgen, ben nu bezig met alle secrets auron doet nu altijd 99999 damage WEEE + wapen van rikku + lulu nu de rest nog , omega ruins al gehaald maar al 76 uur bezig
En dat zegt iemand die ker Plung heet (Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 12:13:
Dood aan alle Cactuar's
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Ja zo heet toch de aanval van de dat beest in deel 8 ofzo
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
Verwijderd
FastBunny schreef op 31 oktober 2002 @ 12:17:
[...]
Ja zo heet toch de aanval van de dat beest in deel 8 ofzo
Jippie in 1 keer goed
.............Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 12:13:
Dood aan alle Cactuar's
TMAXTINT
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Verwijderd
/me kan zich in dit lijstje vinden..BlackMage schreef op 31 oktober 2002 @ 19:38:
Aeris is mijn 100% favorite
Lulu vind ik ook wel leuk.
Daarna Rikku.
Verwijderd
Wat is 'vriendin'???Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 20:30:
[...]
/me kan zich in dit lijstje vinden..
Alleen is mn vriendin echt en staat ze boven alles
TMAXTINT
Zijn einde was ook wel koel, geen woorden die het beschrijven kunnenVerwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 20:33:
Auron ruled zeker.Na Cloud mij favo caracter
TMAXTINT
Verwijderd
Hmm..Marruk schreef op 31 oktober 2002 @ 20:35:
[...]
Okee, dit is een goeie manier om ker plunk wild te krijgen
TMAXTINT
Verwijderd
Een cactuar zonder stekels ? maak de arme beestjes gelijk afMarruk schreef op 31 oktober 2002 @ 21:02:
Misschien zijn ze genetisch gemanipuleerd zodat ze nu geen stekels meer hebben. Scheelt wel met die 10.000 needles attacks. Maar ja, dan blijft hun Ker Plunk nog altijd over
Ja iddVerwijderd schreef op 01 november 2002 @ 13:02:
[...]
Een cactuar zonder stekels ? maak de arme beestjes gelijk af
TMAXTINT
Ik ruik wat raars aan dat 1e plaatje (excl. die rare groene kaktuar)Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 21:51:
Nou ok,
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Omnislash rules!!!
Voor meteorain heb je de ultima weapon niet nodig hoor.BlackMage schreef op 05 november 2002 @ 23:25:
[...]
Ik ruik wat raars aan dat 1e plaatje (excl. die rare groene kaktuar)
Hoe kan cloud zijn ultima weapon hebben terwijl aeris nog leeft ?
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Nee maar aeris leeft nog in die screenshot. (iig zit in partyCreepy schreef op 06 november 2002 @ 11:04:
[...]
Voor meteorain heb je de ultima weapon niet nodig hoor.
Verwijderd
FOUT!Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 12:24:
Als ik het goed zie zijn ze aan het vechten tegen Emerald Weapon.Ook pas 'verkrijgbaar' na Aeris's dood.Gewoon een pc truukje.
Verwijderd
JIJ TART MIJN FFVII KENNIS?!!!!!SONiCB00M schreef op 06 november 2002 @ 12:32:
[...]
FOUT!Emerald Weapon zit onderwater, dit is zo te zien de Battle Arena bij de Gold Saucer.
DuhJan da Man schreef op 06 november 2002 @ 09:43:
Heeft iemand trouwens al iets gehoord over Final Fantasy X2????
Als dat zo is zeg dan aub wat.
tnx
Bij de limit break verdwijt de timer tijdelijk. Je ziet wél een timer bij de Battle Arena IMHO, en volgens mij is dat ding waarop hij loopt te raggen absoluut niet Emerald Weapon.Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 12:41:
[...]
JIJ TART MIJN FFVII KENNIS?!!!!!
Kijk maar naar de timer ,hij heeft geen underwater materie .Bij de battle arena heb je geen timer.En de grond heeft dezelfde kleur als bij het gevecht met Emerald.
TMAXTINT
Verwijderd
Uhmm Another Story is iets van 70-80MB ofzo...ik geloof dat Wouter een kleinere DivX versie had...dus misschien dat je eerst eens met hem kan checken?Marruk schreef op 06 november 2002 @ 15:28:
Mr Rudi, hoe wou je zo'n bestandsoverdracht regelen? Het zou gigamooi zijn namelijk als another story ergens op die site van je online kan zetten want dan kan ik hem morgen op school downloaden. Of weet je nog een andere download site daarvan? Want op Ruliweb stond/staat ie niet.
Ik weet niet of ik dit zo'n strak plan moet vinden"Hot on the heels of the formal announcement of Final Fantasy X-2, Japanese site Quiter is reporting that series' producer Yoshinori Kitase mentioned a possible sequel to the series' most popular installment, Final Fantasy VII, in the upcoming issue of Japan's number one game magazine, Famitsu.
According to Quiter, in an interview in the mag, Kitase says that he would like to make a continuation to FFVII -- and lots of other people do, too, including character designer Tetsuya Nomura (who recently debuted as a director in his own right with Square's immensely popular Kingdom Hearts.) Kitase goes on to say that since there are so many ardent fans of the game, they don't want to make a bad game. Consequently, concrete plans and a schedule for the game have not been decided upon.
It sounds a bit far-fetched, but so did FFX-2 until it happened. We'll see what develops in the future."
Ik ook niet.... "The world was in peace for a thousend years" o.i.d....dus of de ending an FFVII wordt onderuit gehaald, of een vervolg zou zich 1000 jaar later afspelen. Dan kun je het net zo goed Final Fantasy XII noemenVerwijderd schreef op 07 november 2002 @ 14:18:
Ik zag het ook al op Fok!
Ik zie liever geen vervolg ,een remake wel.
Verwijderd
LULU????????????BlackMage schreef op 31 oktober 2002 @ 19:38:
Aeris is mijn 100% favorite
Lulu vind ik ook wel leuk.
Daarna Rikku.
mijn top 3
Ik vond het ook al aan raar rijtje maar ja, smaken verschillen. Lulu heeft wel iets maar tis zeker niet mijn tiep. En Rikku...Rikku is schattig maar ook nog een kindVerwijderd schreef op 08 november 2002 @ 09:12:
[...]
LULU????????????
You sick basterd
Zij is leLIJK
met nadruk op LIJK
Selphie RULEZ
Nou, ik vind lu niet echt lelijk, ze is ook wat meer geinspireerd op het type 'gothic' denk ik, haar jurk vond ik wel leuk gevonden trouwens.Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 09:12:
[...]
LULU????????????
You sick basterd
Zij is leLIJK
met nadruk op LIJK
Selphie RULEZ
TMAXTINT
het hoesjeBlackMage schreef op 08 November 2002 @ 19:28:
Wat is het verschil tussen de gewone en platinum ??
Vandaag is het 5 jaar geleden dat FFVII uitkwam
Dus het is vandaag feest!
TMAXTINT
Ik wil niet lullig doen maar ik heb zowel de PSX als de PC versie van FFVIIIMarruk schreef op 08 november 2002 @ 11:35:
[...]
Nou, ik vind lu niet echt lelijk, ze is ook wat meer geinspireerd op het type 'gothic' denk ik, haar jurk vond ik wel leuk gevonden trouwens.
Maar rinoa staat op 1 (en rudi, ik zou 8 maar kopen zolang de voorraad nog strekt)
Tidus zijn Celestial Weapon halen is niet zo heel moeilijk. Je moet gewoon ff doorbijten met de chocobo race. Of laat je race-game verslaafde broertje het ff doenMystic_X schreef op 08 November 2002 @ 23:25:
laatst me eerste 2 dark aeons in de pan gehakt. Zonder summons.
dark Shiva en dark valefor. had ik nog nodig om anima te halen. omdat ik bij besaid en die sneeuw tempel vergeten was de destruction sphere te gebruiken, ja lach maar. toen ook maar gelijk yuna's ultimate weapon gehaald. Nu heb ik voor drumroll auron , yuna , lulu en rikku de ultimate weapons en tidus heb ik een wapen gemaakt, enige kutte aan het wapen van tidus is ook al heeft hij 255 strenght hij doet geen 99999 damage per slag met blitzace. tegen dark shiva 25000 en tegen dark valefor 50000. kan zeker niet op een manier zonder ultimate weapon zijn attack kracht vergroten
.
Ach ja ben nu al redelijk sterk tidus + auron 255 strenght en magic defence , tuurlijk met de ap trick hehehe 99 s levels in 1 gevecht staat me wel aan
Mja... ik geloof dat Wouter een HDD crash heeft gehad een tijdje terugVerwijderd schreef op 06 november 2002 @ 19:17:
[...]
Uhmm Another Story is iets van 70-80MB ofzo...ik geloof dat Wouter een kleinere DivX versie had...dus misschien dat je eerst eens met hem kan checken?
Verwijderd
Fout.Een vervolg wil ik ABSOLUUT NIET hebben.. w o u t e r . schreef op 09 November 2002 @ 01:06:
[...]
Mja... ik geloof dat Wouter een HDD crash heeft gehad een tijdje terug
Maar wat ik nu lees over een vervolg op FF7... ik hoop echt dat dat waar is; FF7 is m'n favorite game ever
Sjah Square heeft geld nodig. w o u t e r . schreef op 09 november 2002 @ 01:06:
[...]
Mja... ik geloof dat Wouter een HDD crash heeft gehad een tijdje terug
Maar wat ik nu lees over een vervolg op FF7... ik hoop echt dat dat waar is; FF7 is m'n favorite game ever
Verwijderd
Ik blijf hierbij...als er toch een vervolg komt is de Squaresoft pret voor mij voorbij.Verwijderd schreef op 09 november 2002 @ 01:18:
[...]
Fout.Een vervolg wil ik ABSOLUUT NIET hebben.
Een remake wel ,maar daar moeten ze ook mee op passen straks halen ze de unieke sfeer weg.
-Betere gun sfx
-Lego mannetjes verruilen met mannetje die in battles weden gebruikt
En verder niks
Zal ik eens proberen al staat mijn acc al op 170 |BlackMage schreef op 09 november 2002 @ 00:03:
[...]
Tidus zijn Celestial Weapon halen is niet zo heel moeilijk. Je moet gewoon ff doorbijten met de chocobo race. Of laat je race-game verslaafde broertje het ff doen
En wat mij ook was verteld: Niet alleen str word mee gerekent in damage, accuracy ook geloof ik. Upgrade dat es.
[ Voor 0% gewijzigd door Mystic_X op 09-11-2002 12:18 . Reden: spelfouten ]
Verwijderd
Heel moeilijk.E-Bay misschien?Daar zouden ze hem kunnen hebben maar in de winkel geef ik je weinig kans.ken schreef op 09 november 2002 @ 10:43:
Iemand die weet waar ik FF7 nog kan kopen??
www.nedgame.nlken schreef op 09 November 2002 @ 10:43:
Iemand die weet waar ik FF7 nog kan kopen??
Die moet je echt op ebay zien te krijgen ja.ken schreef op 09 november 2002 @ 14:58:
pc versie hoef ik niet
FF series moet je gewoon op een console spelen
In Apeldoorn hebben ze nog een 2de handse vor 15euroBlackMage schreef op 09 november 2002 @ 14:41:
[...]
www.nedgame.nl
Daar heb ik laatst nog een nieuwe FF7 weg gehaald. (voor psx btw, pc versie is bijna nergens meer te krijgen)
Verwijderd
Ik wist niet dat die chars van oude FF's ook maar enige background hadden. Of iig dat hun class ermee te maken had omdat je zelf kan kiezen wat je ze maakt.Verwijderd schreef op 09 november 2002 @ 23:03:
Te leuk om niet op te merken:
Ik zat net de handleiding van FF1 eens door te nemen, vallen er twee dingen op:
De "Robe" met capuchon die Garnet draagt in de FF9 scene dat Zidane in het kasteel van Alexandrie achter Garnet aanzit is identiek aan de robe van de White Mage in FF1.
De Black Mage van FF1 is Vivi! (of z'n overgrootvader)
Nou ja...achtergrond...een echte achtergrond hebben ze niet. Ik vond het gewoon grappig dat je bepaalde elementen uit FF1 nu nog tegenkomt. Het uiterlijk van Vivi, maar met name die Robe die Garnet droeg...heel typisch. En natuurlijk Bahamut, die al sinds FF1 bestaat.BlackMage schreef op 09 November 2002 @ 23:59:
[...]
Ik wist niet dat die chars van oude FF's ook maar enige background hadden. Of iig dat hun class ermee te maken had omdat je zelf kan kiezen wat je ze maakt.
Alleen ziet ie het zelfde eruit als vivi (kleding) dacht ik.
De celestial weapon van Lulu die onion knight, op het schild van dat ding staat een plaatje van de onion knight (no-job char, waar je mee begint) van FF3.Verwijderd schreef op 10 november 2002 @ 00:08:
[...]
Nou ja...achtergrond...een echte achtergrond hebben ze niet. Ik vond het gewoon grappig dat je bepaalde elementen uit FF1 nu nog tegenkomt. Het uiterlijk van Vivi, maar met name die Robe die Garnet droeg...heel typisch. En natuurlijk Bahamut, die al sinds FF1 bestaat.
Ik begin steeds meer zin in FF11 te krijgenApparently, the first officially-sanctioned character wedding has taken place in Final Fantasy XI. According to the Japanese site Dengeki Online, the characters "Otoku" and "Jar" tied the knot in a huge ceremony last week. Not only did the extreme case of nerdism draw a crowd in the game, but included in the ceremony were new graphics *conffetti*, new items *a wedding ring*, and Squaresoft Executives and Gamemasters.
And by the way, the groom was at least seven feet taller than the bride. Love knows no bounds!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq