Het grote Final Fantasy X topic - Deel 3 -

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste
Acties:
  • 1.507 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557

Topicstarter
Listen to my story...this might be our last chance.

Jawel, we zijn alweer toe aan het derde grote topic over deze fantastische RPG. Ik heb de inhoud van dit bericht grotendeels overgenomen van deel 2, dus ook mda Marruk en Mikez.

__________________________HET VERHAAL_______________________

Final Fantasy X speelt zich af op Spira, een wereld waarbij het percentage dat water bestrijkt op Aarde (70%) in het niet valt. Ondanks deze hindernis waren de bewoners van Spira toch ooit in staat om een hoogstaande technologische beschaving op te bouwen. Deze is echter (lichtelijk cliché) verwoest door een onbekende entiteit genaamd Sin. Aangezien men niet weet wat de komst van Sin heeft veroorzaakt, danwel wanneer het weer z'n hoofd om de hoek steekt, is men duizend jaar later nog steeds vrij primitief bezig, met een over de loop van de jaren ontwikkelde afkeer van technologie.

Het verhaal kickt de speler meteen midden in de actie met een FMV van Tidus, een van de twee belangrijkste karakters, die Blitzball aan het spelen is. Blitzball is da sport to play en Tidus is een sterspeler. Dan komt Sin opdagen en breekt er paniek uit. Tidus en Auron (een ander belangrijk karakter) banen zich een weg naar het centrum van de stad, waar ze opgeslokt worden door Sin en "ergens anders" terecht komen.

Dit gedeelte wordt veelvuldig vermeld als een belangrijk moment van het spel waar de sfeer goed naar voren komt. Tidus komt in een voor hem onbekende locatie terecht, en de graphics versterken het gevoel van verlatenheid en wanhoop. Hierbij helpt het natuurlijk wel dat voor het eerst een deel uit de FF-serie volledig 3D is. Natuurlijk ziet iedereen dat liever dan pre-rendered backgounds met uit polygons opgebouwde karakters, omdat de omgevingen en de personen die er in rondlopen nu veel meer in harmonie met elkaar zijn, iets wat we hebben moeten missen sinds FFVI.

Ook de wereld waar Tidus nu in is beland, wordt geteisterd door Sin. Dit is waar Yuna haar intrede doet. Zij is de dochter van de in deze wereld beroemde High Summoner Braska. Net als haar vader is Yuna summoner geworden. Nu Sin de wereld bedreigt, heeft Yuna het plan opgevat om alle Yevon tempels in de wereld te bezoeken om de aanwezige Aeons te verzamelen. Aeons? Dat is de nieuwe naam die Square heeft bedacht voor Summons. Oude bekendes zoals Ifrit, Shiva en Le.. Bahamut zullen dus opgepikt worden in deze tempels. Tidus functioneert min of meer als lijfwacht van Yuna. Aangezien een cast van twee karakters voor een Final Fantasy titel wel wat magertjes is, heeft Square er nog een paar ingebakken:

Lulu is de wizard met als wapen de (bizarre) Moogle pop. Wakka is de roodgehaarde Blitzball speler die ook als wapen een Blitzball gebruikt (die te zien was in het eerste promotiefilmpje, naast het zwaard van Tidus en de staf van Yuna) Daarnaast zijn er nog Kimahri Lonzo, een andere lijfwacht van Yuna die een speer als wapen heeft, Rikku, de zwartgeklede dievegge, en de eerder genoemde Auron, die de voormalige lijfwacht van Braska blijkt te zijn geweest.

Afgezien van de realistische afmetingen van de karakters heeft FFX nog meer overeen met FFVIII (of dat een goede of een slechte zaak is, hangt van je smaak af). Alle karakters hebben namelijk een zogenaamde "Overdrive", die hetzelfde in elkaar steekt als in FFVIII. Tidus heeft techniques die doen denken aan Squall's special moves, met een metertje waarbij je op het juiste moment op de knop moet drukken. Auron's Overdrive doet juist meer denken aan Zell, met special moves die afhangen van knoppencombo's. Zoals gebruikelijk vult de Overdrive meter zich op door het aantal klappen dat een karakter ontvangt.

Een ander leuk nieuwigheidje zijn de gevechten tegen monsters in FF X. Boss battles worden in hetzelfde scherm uitgevochten als waar de rest van het spel zich afspeelt, een revolutionaire ontwikkeling voor de Final Fantasy serie, die doet denken aan de battles in het onvolprezen Chrono Trigger. Helaas worden ?gewone? gevechten wel nog gewoon in een nieuw scherm uitgevochten, maar gelukkig met een kortere laadtijd dan die waar men zich aan ergerde in FF VIII maar vooral ook IX.

Het aantal personen dat meevecht in een battle is wederom gereduceerd tot 3, maar nu is het mogelijk om van karakters te ?swappen? in het heetst van het gevecht. Hierdoor kun je, als blijkt dat een monster juist zwakker is voor een bepaald type aanval, het desbetreffende karakter dat die aanval beheerst, het gevecht inslepen.

Hiernaast hebben de Summons een andere rol gekregen. Normaal voor een FF spel is dat de Summon aan komt lopen/rennen/vliegen/vallen, de vijanden een gigantische dreun verkoopt op zijn eigen specifieke manier, om vervolgens net zo hard te verdwijnen als ze kwamen. Deze keer blijft een Summon, of Aeon zou ik moeten zeggen, bij de party om mee te blijven helpen. Ook de Aeon heeft een Overdrive meter, en wanneer die vol is, voert de Aeon een move uit die enigzins doet denken aan de bliksemaanvallen uit de vorige delen.

_______________________PICTURES / SCREENSHOTS_________________________

afbeelding

afbeelding

___________________________REVIEWS___________________________

http://sony.gamerweb.com/reviews/ps2/ffxus.asp
http://ps2.ign.com/articles/164/164008p1.html
http://gamespot.com/gamespot/filters/products/0,11114,197344,00.html
enz..

___________________________ IMPORTANT LINKS ___________________________

http://www.ffx-europe.com
http://www.ffnet.com
http://www.square-europe.com
http://www.playonline.com/ff10
http://www.ffinsider.net
enz.

___________________________ MOVIES ___________________________

En nog een leuke fanmovie voor de variatie http://www.engine-software.nl/ffx_movie.avi (ook dank aan MrRudi...verrek dat ben ikzelf)

en voor nog meer fanspulletjes een leuke mp3 inmekaar geflanst door MrRudi (alweer ik!) te vinden op http://www.engine-software.nl/tribute.mp3 (jaja, met synthesyzer ;) )

Features Extra DVD :

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
- Final Fantasy - The Spirits Within theatrical trailer
- Final Fantasy history (V t/m IX met een preview van FFX footage)
- Final Fantasy X - trailer 1 (FMV gameplay)
- Final Fantasy X - trailer 2 (FMV gameplay)
- Kingdom Hearts Tokyo Game Show 2001 preview (FMV gameplay)
- Kingdom Hearts E3 2002 Preview (FMV gameplay)
Development team en voice actors interviews
- Yoshitaka Amano profiel Storyboards (1-16 apart te
selecteren)
- Image boards (original character design, original background design, concept art)
- FFX theme song promotional music video featuring Japanese pop star Rikki
--------------------------------------------------------------------------------

voor de fans die deel 1 gemist hebben [rml][ PS2] Het Grote Final Fantasy X Topic[/rml]
en deel 2 natuurlijk Het Grote Final Fantasy X Topic - Deel 2

en nog een al bhed translator, deze is handig om spoilers in weer te geven zodat anderen niet zomaar een spoiler lezen, hiervoor http://www.squarextreme.com/~robert/al-bhed.html

Het is dus, voor de duidelijkheid, de bedoeling dat je je berichten waarin je delen van het verhaal verklapt in Al Bhed worden geschreven. Geloof het of niet er zijn sommige cactuars mensen die FFX nog niet hebben uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52977

ik heb by the way net final fantasy 7 en 8 bestelt in amerika... no 1 week ofzo EHHEHEHE :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52687

Het is dus, voor de duidelijkheid, de bedoeling dat je je berichten waarin je delen van het verhaal verklapt in Al Bhed worden geschreven. Geloof het of niet er zijn sommige cactuars mensen die FFX nog niet hebben uitgespeeld.
Hé! :( :P
Ben er nu intensief mee bezig
Anoniem: 52977 schreef op 06 augustus 2002 @ 20:02:
ik heb by the way net final fantasy 7 en 8 bestelt in amerika... no 1 week ofzo EHHEHEHE :D
PAL version?Geen platinum?Dan koop ik hem ook en leg hem in mijn kluis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:17

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Hehehe...ik weet nog wel toen ik voor het eerst bij Yunalesca zat, toen ik nog niet beter wist of mijn levensdoel was het verpesten van de Final Summoning zodat mijn lieve Yuna kon blijven leven. Krijg je dat hele verhaal, en dan ga je knokken...zit ik daar met een flinke adrenaline stoot op de bank te mompelen "ohhhh man, gonna f*ck that motherf*cker"
Wees blij dat je mij niet hebt horen vloeken toen ik "Game Over" op m'n scherm zag verschijnen na een heftig gevecht met Yunalesca.... gggrrr!!! :P
Het is dus, voor de duidelijkheid, de bedoeling dat je je berichten waarin je delen van het verhaal verklapt in Al Bhed worden geschreven. Geloof het of niet er zijn sommige [s]cactuars[s] mensen die FFX nog niet hebben uitgespeeld.
Je bedoelt: Geloof het of niet, maar sommige cactaurs mensen hebben geen prive leven en daarom FF X al uitgespeeld, voor diegene onder ons met WEL een prive leven plaatsen we spoilers in het Al Bhed :P

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38184

Ah FFX is vet COOL, ik heb vorige week uitgespeeld met 102h spelen. Nu ben ik bezig om de Dark Aeons the verslaan, tering wat zijn die moeilijk. Vind ik eigenlijk niet kloppen, ik bedoel Sin Jechtt en alle Aeons die je in Sin moet verslaan EN Yu yevon waren een eitje maar die Dark Aeons zijn gewoon NIET te doen.

Ik heb Dark Valefor, Dark Ifrit, Dark Ixion en Dark Shiva weten te verslaan maar Dark Bahamut en hoger zijn NIET te doen, ik denk dat ik gewoon een gameshark ga halen of zo want dit ir gewoon irri.

Er zijn mensen die ze allemaal hebben verslagen en zij beweran dat ze 200h+ op hebben zitten en hun stat allemaal (of bijna allemaal) op max ziijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38184 schreef op 07 augustus 2002 @ 05:41:
Ah FFX is vet COOL, ik heb vorige week uitgespeeld met 102h spelen. Nu ben ik bezig om de Dark Aeons the verslaan, tering wat zijn die moeilijk. Vind ik eigenlijk niet kloppen, ik bedoel Sin Jechtt en alle Aeons die je in Sin moet verslaan EN Yu yevon waren een eitje maar die Dark Aeons zijn gewoon NIET te doen.

Ik heb Dark Valefor, Dark Ifrit, Dark Ixion en Dark Shiva weten te verslaan maar Dark Bahamut en hoger zijn NIET te doen, ik denk dat ik gewoon een gameshark ga halen of zo want dit ir gewoon irri.

Er zijn mensen die ze allemaal hebben verslagen en zij beweran dat ze 200h+ op hebben zitten en hun stat allemaal (of bijna allemaal) op max ziijn.
NEE! Je gaat toch geen gameshark halen?Die DA zijn echt wel te verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATL
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

ATL

Ik heb vandaag nog iets interessants gezien voor de echte FFX fans. Een DVD box met 2 DVD's van FFX. Deze DVD's bevatten het hele verhaal van FFX, dus de filmpjes en de cutscenes die het verhaal vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43477

Hmz, ben overnieuw begonnen, eindelijk zover dat ik celestial wapens kan halen + goed ap-en >:)

Maar, zit nu ff met iets dat ik niet snap.. |:(

Valley of de (godvergetenteringlijende) cactaurs, hoe krijg ik ook alweer de 8ste uit zijn hol ?
In mijn strategy guide staat wel leuk iets van;

"in het midden van de wervelwind, langs de kist met 3 megalixers, de cactaur komt nadat je een tijdje in central zit"

Zit me dus aardig lange tijd, hell, heb zelf ontbeten en een film gedownload terwijl ik op dat rotbeest zit te w8en. :O
Trouwens ? wervelwind ? middelste ? zijn er maar 2 hoor.. bedoelen ze niet die kuilen ? :Z

Wat doe ik fout ? |:( :/

(P.S, Dit heeft niks met jou te maken Ker_Plunk :+ )

(EDIT: Laat maar, seconde dat ik dit postte kwam het beest toch maar van zijn theepauze vandaan.. *zucht* :/

Hm.. lol.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Makkelijk haalbaar zonder stinkend cheat-apparaat

Mijn broer is namelijk zown gek, zorg gwon dat je flink sterk bent en alles wezens in Arena hebt, rest is veel en saai werk, maar wel piece of cake.

Broer heeft Tidus al 3x rond grid, met alles op 255, op luck na, wat bij hem rond de 180 ligt. De rest volgt nu wel, wat exp-en en rond de sphere grid. Thats all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Moet je Nemesis es proberen :) nee, de reden hiervoor is simpel...de Dark Aeons e.d. zijn later in het spel toegevoegd, als extraatje. En deze zijn inderdaad alleen te verslaan als je je ventjes flink max'ed (of Yojimbo's Zanmoto gebruikt :P) Ik ben daar nu mee bezig...met dat maxen. Eerste keer dat ik het spel uitspeelde zat ik op 63 uur, tweede potje al ruim over de 100.
Gameshark = lame
Ik ken er hier ook een paar die al zover zijn ja :) sick bastards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52687 schreef op 06 augustus 2002 @ 20:12:

[...]
PAL version?Geen platinum?Dan koop ik hem ook en leg hem in mijn kluis :)
Wat is het verschil en welke is beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56410

Anoniem: 52977 schreef op 07 augustus 2002 @ 11:45:
[...]

Wat is het verschil en welke is beter?
pal is de europese standaard die jij kunt spelen in je playstation 1/2 , is het ntsc dan moet je playstation een bepaalde mod chip hebben zodat je import games kan spelen , of je moet een ntsc playstation hebben , platinum is een reeks van games die veel verkocht zijn en opnieuw zijn uitgebracht voor een leukere prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62069

Hij bedoelt originele eerste editie, of de opnieuw uitgegeven editie.... Ik heb ze lekker allemaal origineel!!! FF1 t/m 10... Maar wat zijn die spellen moeilijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56410 schreef op 07 augustus 2002 @ 11:56:
[...]

pal is de europese standaard die jij kunt spelen in je playstation 1/2 , is het ntsc dan moet je playstation een bepaalde mod chip hebben zodat je import games kan spelen , of je moet een ntsc playstation hebben , platinum is een reeks van games die veel verkocht zijn en opnieuw zijn uitgebracht voor een leukere prijs
het is voor me pc :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62069 schreef op 07 augustus 2002 @ 11:57:
Hij bedoelt originele eerste editie, of de opnieuw uitgegeven editie.... Ik heb ze lekker allemaal origineel!!! FF1 t/m 10... Maar wat zijn die spellen moeilijk....
Ik heb 4 t/m 10 origineel ,maar FFVII is een beetje beschadigt bij mij en ik wil een mooie hebben en geen platinum want dat hoesje vind ik lelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52687 schreef op 07 augustus 2002 @ 12:28:
[...]
Ik heb 4 t/m 10 origineel ,maar FFVII is een beetje beschadigt bij mij en ik wil een mooie hebben en geen platinum want dat hoesje vind ik lelijker.
dit hoesje bedoel je?

Afbeeldingslocatie: http://www.dvdboxoffice.com/images/90015528.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.vgmuseum.com/scans/psx/01/ff7front.jpg
De originele PAL version uit '97

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb net m'n actionfigures binnen van Varuna en Ultima Weapon...vooral Varuna is moooooooooooooooooi :9~ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557 schreef op 07 augustus 2002 @ 12:45:
Ik heb net m'n actionfigures binnen van Varuna en Ultima Weapon...vooral Varuna is moooooooooooooooooi :9~ _/-\o_
Who the hell is Varuna?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18685

Anoniem: 2557 schreef op 07 augustus 2002 @ 11:29:
[...]

Moet je Nemesis es proberen :)
Nemesis is een EITJE vergeleken met Dark magus sisters en een HEEL ZACHT EITJE vergeleken met een andere vijand, namelijk bahyhla (spoilertje misschien?! Daarom maar in Al Bhed gedaan). :)

Voor degenen die zijn stats wilt maxen: Je kan het best je luck maxen. Je kan dan namelijk alle acc+eva stats verwijderen, omdat luck hetzelfde doet. Hierdoor heb je wat lege nodes over voor HP spheres.
Een vijand die in de omega ruins voorkomt en die altijd eerst haste op zichzelf.doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
DIT is Varuna:

Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/varuna.jpg

Mijn favo vijand in de Arena toen ik begon met exp'en...als je zijn Auto-haste meteen teniet doet met Dispel is ie heel simpel, en hij leverde gemiddeld 2-3 SVL's op per battle (en met nab gil verdiende je de helft van je geld terug, dus ook nog es goedkoop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Babe arcade? :o
Waar heb je die besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52687 schreef op 07 augustus 2002 @ 17:59:
Waar heb je die besteld?
haha jij ziet ook alles :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 52687 schreef op 07 augustus 2002 @ 17:59:
Waar heb je die besteld?
Dei hoef ik niet te bestellen, die heb ik gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557 schreef op 07 augustus 2002 @ 19:44:
[...]

Dei hoef ik niet te bestellen, die heb ik gemaakt.
:D Nee ,ik bedoel dat beeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Zeg dat dan man! Via eBay :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibble
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-06 07:39
sigh, is FFX ook voor de pc ? voor de psx wist ik al, ff8 en 7 zijn er ook voor de pc.

T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nibble schreef op 07 augustus 2002 @ 19:52:
sigh, is FFX ook voor de pc ? voor de psx wist ik al, ff8 en 7 zijn er ook voor de pc.
Nee, en de kans is klein dat ie komt (zoals zoveel spellen tegenwoordig). Ik neem aan dat FFXI wel op de PC komt, aangezien dat een online spel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Anoniem: 2557 schreef op 07 augustus 2002 @ 20:08:
[...]

Nee, en de kans is klein dat ie komt (zoals zoveel spellen tegenwoordig). Ik neem aan dat FFXI wel op de PC komt, aangezien dat een online spel is.
Dat is dan erg jammer zeg, aangezien ik nog nooit een FF game heb gespeeld (wel de superkewle film gezien) wil ik ook wel dat spelen :)

Maar um, dat filmpje wat de topicstarter geeft (klik) is dat ingame of gewoon filmpjes?
Als het ingame is: :9~ :9~

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DataBeest schreef op 07 augustus 2002 @ 20:17:
[...]

Dat is dan erg jammer zeg, aangezien ik nog nooit een FF game heb gespeeld (wel de superkewle film gezien) wil ik ook wel dat spelen :)

Maar um, dat filmpje wat de topicstarter geeft (klik) is dat ingame of gewoon filmpjes?
Nee dat zijn filmpjes ,maar ingame is het ook heel mooi:
Afbeeldingslocatie: http://www.ffwa.org/news/images/2001/13%601%602001/image-2.jpg
Yuna O+
Afbeeldingslocatie: http://www.gamerankings.com/screens/RPG/Sci-Fi/3651/3.jpg
Ifrit >:)
Afbeeldingslocatie: http://ffalpha.com/ff10/images/screenshots/5.jpg
Ligt het aan mij of bloost Yuna hier een beetje? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
DataBeest schreef op 07 augustus 2002 @ 20:17:
[...]

Nee dat is een compilatie van de FMV stukkies die ik zelf heb samengesteld + muziekie eronder. Voordat we dit in-game hebben zitten we rond de PS4 denk ik :) En erg jammer? ja, dat jij nog nooit een FF hebt gespeeld is niet alleen jammer, dat is een gigantisch zwart gat in je algemene vorming, een stuk uit je opvoeding! Koop dan es een spelcomputer joh, ipv op een veredelde tekstverwerker te willen gamen ;) (dit is een geintje he)

Maar face it, veel spellen zijn altijd al console exclusive geweest, of komen er een paar jaar eerder op uit (zoals MGS(2) en Halo) en dat gaat alleen maar meer worden, met dank aan de Warez Monkeys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tidus: Newbie here!
Wakka: Sor-ry!
:D

Idd ,een gat in je opvoeding...een levenservaring minder... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nog wat screenshots die laten zien hoe mooi FFX in-game is:

Luca:
Afbeeldingslocatie: http://ps2.hotgames.com/games/finalf9/ffx_game_05.jpg

Auron (my hero!)
Afbeeldingslocatie: http://www.nnet.ne.jp/~akira/img3/ffx.jpg

Summoning Ifrit:
Afbeeldingslocatie: http://ps2.hotgames.com/games/finalf9/ffx_game_02.jpg

Kimahri Ronso:
Afbeeldingslocatie: http://videojuegos.enlaweb.com/0_Photos/Galeria/ffX2.jpg

Bevelle Temple:
Afbeeldingslocatie: http://www.themushroom.com/screenshots/images/ffx2.jpg

Rikku O+
Afbeeldingslocatie: http://www.womengamers.com/revprev/adv/ss/ffx/rikku.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557 schreef op 07 augustus 2002 @ 19:50:
[...]

Hm, hebben ze Yojimbo en Bahamut ? die wil ik namelijk wel graag hebben :9
(maybe ook posters.. zie wel..)

Hoe goed // snel is de levering van EBay ? En de prijs ?

Kan je btw ook linkje geven, dank ;) :)

Tsjah, geen FFX op de PC.. jammer.. maar ik ga denk ik zelf een PS2 halen, niet alleen voor de FF serie, maar ook als DVD-speler. Alleen is het jammer dat de PS2 heel snel slijt :(

Ach.. nog ff op mijn broer zijn PS2 dus :) ben nu zover dat ik alleen nog maar Wakka en Kimahri de celestial weapons hoef te halen.
(Wel weer Blitzball vanaf het begint *zucht* |:( ach jah.. :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557 schreef op 07 augustus 2002 @ 22:40:
Nog wat screenshots die laten zien hoe mooi FFX in-game is:

Luca:
afbeelding

Auron (my hero!)
afbeelding

Summoning Ifrit:
afbeelding

Kimahri Ronso:
afbeelding

Bevelle Temple:
afbeelding

Rikku O+
afbeelding
:9 ;)

Het allereerste wat ik zo mooi vondt aan dit spel was toen de Sinspawn Demi op me caste.. man, wat een mooi gemaakte spel :D

Welk celestial weapon vinden jullie trouwens het mooiste ? Ik die van Tidus, en de lelijkste is die van Wakka :z

Bahamut is de kewlste Aeon kwa uiterlijk :*) maar Anima owned kwa aanvallen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43477 schreef op 07 augustus 2002 @ 22:41:
[...]

Tsjah, geen FFX op de PC.. jammer.. maar ik ga denk ik zelf een PS2 halen, niet alleen voor de FF serie, maar ook als DVD-speler. Alleen is het jammer dat de PS2 heel snel slijt :(

Ach.. nog ff op mijn broer zijn PS2 dus :) ben nu zover dat ik alleen nog maar Wakka en Kimahri de celestial weapons hoef te halen.
Ps2 snel sleiten?Nee hoor ,heb hem al 2 jaar en nog geen één mankementje gehad.
Ik vind Shiva ook wel mooi...vind het wel jammer dat Phoenix er niet in voorkomt ,was altijd mijn favoriete Summon/Guardian Force/Eidelon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 43477 schreef op 07 augustus 2002 @ 22:41:
[...]

eBay is een auction site he...dus prijzen verschillen altijd :) en een linkje? www.ebay.com -> daar staat een heel mooi "search" vakje en daar type je in FFX Bahamut (of Yojimbo) en kassa.

In deze serie hebben ze trouwens Bahamut, Yojimbo, Varuna, Ultima Weapon, Iron Giant, Seymour Omni en Anima.

En een PS2 slijten? Grote b*llshit...als je technisch bedoeld -> ik heb nog 0,0 problemen...ik heb 1 keer gehad dat ie een DVD niet goed las en dat was een kwestie van de DVD schoonmaken. En qua ondersteuning -> een PC gaat minder lang mee, die blijf je upgraden. (ik niet trouwens, mijn huidige PC is al 5 jaar oud)
Anoniem: 43477 schreef op 07 augustus 2002 @ 22:47:
[...]

Het allereerste wat ik zo mooi vondt aan dit spel was toen de Sinspawn Demi op me caste.. man, wat een mooi gemaakte spel :D

Welk celestial weapon vinden jullie trouwens het mooiste ? Ik die van Tidus, en de lelijkste is die van Wakka :z

Het mooiste blijf ik vinden als Yuna Ifrit summoned, het begin daarvan met de vlammen, zoals in die screenshot boven...dat ziet er ZO gelikt uit daar blijf ik op kwijlen.

edit:

Zeg Ker, had je nu nog een karakter voor me? ennuh...toevallig al het Storyteller theme geluisterd op de Muziek pagina? Das m'n eerste poging om dit soort orchestrale muziek te maken in de stijl van Uematsu (met nadruk op poging).

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 2557 op 07-08-2002 23:27 . Reden: psje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557 schreef op 07 augustus 2002 @ 23:25:
Het mooiste blijf ik vinden als Yuna Ifrit summoned, het begin daarvan met de vlammen, zoals in die screenshot boven...dat ziet er ZO gelikt uit daar blijf ik op kwijlen.

edit:

Zeg Ker, had je nu nog een karakter voor me? ennuh...toevallig al het Storyteller theme geluisterd op de Muziek pagina? Das m'n eerste poging om dit soort orchestrale muziek te maken in de stijl van Uematsu (met nadruk op poging).
Idd ,Ifrit blijft mooi ,ook de korte versie:Je summoned ,ff niks en dan WOOSH! hello Ifrit :D
M-E-E-S-T-E-R-L-I-J-K :)

Ja ,ik heb er een 'ontworpen' maar ik heb geen scanner dus...daarom vroeg ik ook om Poser zodat ik hem in het 3D kan maken :)

En welk programma gebruik je om muziek te maken?Of doe je dat met echte instrumenten?

edit:
mmm ,html werkt hier niet maar ik zag toch iemand het gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 52687 schreef op 07 augustus 2002 @ 23:59:
[...]
Idd ,Ifrit blijft mooi ,ook de korte versie:Je summoned ,ff niks en dan WOOSH! hello Ifrit :D
M-E-E-S-T-E-R-L-I-J-K :)

Ja ,ik heb er een 'ontworpen' maar ik heb geen scanner dus...daarom vroeg ik ook om Poser zodat ik hem in het 3D kan maken :)

En welk programma gebruik je om muziek te maken?Of doe je dat met echte instrumenten?

edit:
mmm ,html werkt hier niet maar ik zag toch iemand het gebruiken...
Cakewalk...en synthesizers dus :)

(en alleen mod's en lite-mod's kunnen html gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-06 23:54
nou * BlackMage is back. 3 week geen ffx kunnen spelen maar ik heb me er doorheen kunnen slaan....

Nog iets gebeurt hiero?? (Ker_plunk overgestapt op chocobo's ofzo??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BlackMage schreef op 08 augustus 2002 @ 17:18:
nou * BlackMage is back. 3 week geen ffx kunnen spelen maar ik heb me er doorheen kunnen slaan....

Nog iets gebeurt hiero?? (Ker_plunk overgestapt op chocobo's ofzo??)
NOOIT! Ben zelfs van plan om een Cactuar tatoëage op mijn rechter schouderblad te zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 52687 schreef op 08 augustus 2002 @ 17:46:
[...]
NOOIT! Ben zelfs van plan om een Cactuar tatoëage op mijn rechter schouderblad te zetten :)
Er net langs dan neem ik aan. Alleen een idioot zet een tattoo OP het schouderblad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-06 20:46
damn, ik had FF7 en FF8 besteld maar FF7 is heel moeilijk aan te komen.. Iemand nog een goed idee waar je een goed exemplaar kan kopen? Liefste nieuw (vind ik prettiger :) ) FF8 krijg ik morgen als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Madje schreef op 08 augustus 2002 @ 19:19:
damn, ik had FF7 en FF8 besteld maar FF7 is heel moeilijk aan te komen.. Iemand nog een goed idee waar je een goed exemplaar kan kopen? Liefste nieuw (vind ik prettiger :) ) FF8 krijg ik morgen als het goed is.
Ik ga ff8 ook maar eens kopen voor de psx. Heb hem in groningen zien liggen voor 20 euro. Tot nu toe heb ik hem alleen op de pc.
Maar kan iemand mij ook vertellen of je bij ff8 voor psx ook zo oneindig lang moet wachten totdat een battle begint ala. ff9 ? want dat verziekt de gameplay aardig. Bij de pc versie is dat wel goed. bij ff9 gaat het zo bij mij: Eerst gaat ie het muziekje laden..... dan het achtergrondje van de battle..... dan de characters en monsters..... dan gaat de battle arena een paar rondjes draaien en de characters gaan gezellig lopen dansen en springen. Normaal had ik die battle al klaar gehad als het een beetje sneller ging.

FF7 zoek ik ook maar die is idd niet meer goed te koop in game winkels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43477 schreef op 07 augustus 2002 @ 22:47:
[...]

Ik vind Anime persoonlijk het mooist gemaakt , ook het verhaal achter Anima (wie het nou is voordat ze in een aeon veranderde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor de ZEER weinige mensen hier die het meesterlijke spel Vagrant Story hebben van Square: Er komt een deel 2 :) Hopelijk met een minder moeilijke eindbaas want niemand schijnt hem uit te hebben gespeeld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Anoniem: 52687 schreef op 08 augustus 2002 @ 20:39:
Voor de ZEER weinige mensen hier die het meesterlijke spel Vagrant Story hebben van Square: Er komt een deel 2 :) Hopelijk met een minder moeilijke eindbaas want niemand schijnt hem uit te hebben gespeeld....
dat vagrant story: wat is dat voor spel?? ook een rpg ??
Vertel er eens wat over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BlackMage schreef op 08 augustus 2002 @ 21:04:
[...]

dat vagrant story: wat is dat voor spel?? ook een rpg ??
Vertel er eens wat over
offtopic:
Vagrant Story is een rpg/adventure uit 2000.Het verhaal draait om Ashley Riot en de verloren stad Léa Monde.De gfx zijn echt heel mooi gemaakt met de bejaarde psx.Kijk anders even hier (pag 3 & 4) voor een paar plaatjes.Heb hem zelf niet uitgespeeld want de eind baas tè moeilijk.
Het gave aan dit spel was dat je zelf wapens kon maken en er een naam aan geven.Je had geen random battles maar alles was real-time.Het speelt in een medevil omgeving af met draken ,kerkers etc.
Ashley Riot lijkt alleen verdacht veel op Seymour :D kijk maar op de cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 52687 schreef op 08 augustus 2002 @ 20:39:
Hebben die lui tijd te veel ofzo?

Final Fantasy XI (uit in japan maar de rest nog PC/PS2)
Final Fantasy XII (PS2)
Final Fantasy Crystal Chronicle (NGC)
Final Fantasy Tactics (NGC/GBA)
Seiken Densetsu (GBA) (dit is dus Secret of Mana)
Vagrant Story II
Chocobo Racer (NGC)

En dan heb ik de remakes van oudere spellen nog niet eens genoemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557 schreef op 08 augustus 2002 @ 21:47:
[...]

Hebben die lui tijd te veel ofzo?

Final Fantasy XI (uit in japan maar de rest nog PC/PS2)
Final Fantasy XII (PS2)
Final Fantasy Crystal Chronicle (NGC)
Final Fantasy Tactics (NGC/GBA)
Seiken Densetsu (GBA) (dit is dus Secret of Mana)
Vagrant Story II
Chocobo Racer (NGC)

En dan heb ik de remakes van oudere spellen nog niet eens genoemd
Ik hoop dat ze ook nog een opvolger van chrono trigger/cross gaan maken.
Verder moeten ze ook nog Kingdom hearts vertalen. Ze zullen in ieder geval niet stilzitten de komende tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Anoniem: 18685 schreef op 08 augustus 2002 @ 21:58:
[...]

Ik hoop dat ze ook nog een opvolger van chrono trigger/cross gaan maken.
Verder moeten ze ook nog Kingdom hearts vertalen. Ze zullen in ieder geval niet stilzitten de komende tijd :)
De vertaling van kingdom hearts is inmiddels al klaar denk ik.
Ik hoop dat kingdom hearts een beetje cool word, misschien koop ik em wel :)
woei lekker dombo summonen :9~

Alle rpg's beter als shadow hearts is wel het kopen waard denk ik. Zeker als ze van square zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07 23:11

NoTimeRemains

I know

vagrant was eg koel maar alleen toen maar gehuurd toen geen geld en een btje vergete

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HIValicious schreef op 09 augustus 2002 @ 01:36:
vagrant was eg koel maar alleen toen maar gehuurd toen geen geld en een btje vergete
Paar biertjes op? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61774

*zucht* Ik vond FF7 super en FF8 ook wel aardig. Ik wou FFX ook nog kopen, maar ik zie dat eigenlijk niet zo zitten qua tijd. Ik speel ook trouwens nauwelijks nog op m'n ps2. Is ie echt net zo goed als FF7 want dat hoor ik wel eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61774 schreef op 09 augustus 2002 @ 01:57:
*zucht* Ik vond FF7 super en FF8 ook wel aardig. Ik wou FFX ook nog kopen, maar ik zie dat eigenlijk niet zo zitten qua tijd. Ik speel ook trouwens nauwelijks nog op m'n ps2. Is ie echt net zo goed als FF7 want dat hoor ik wel eens.
Dat is altijd een persoonlijke mening en de enigste manier om daar achter te komen is om hem te kopen.Zelf vind ik FFVII veel beter maar dat is dus mijn persoonlijke mening :)
Hij's zeker wel het kopen waard al is het alleen al voor Yuna O+ (check pics vorige topics)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Btw , Ik ben vandaag jarig *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07 23:11

NoTimeRemains

I know

hoezo biertjes?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Is vagrant story ook in PAL versie ??? zoja moet ik die ook maar eens zien te krijgen zo nee moet ik mijn ps2 daarvoor ombouwen.

/offtopic
Is er een goedkope en makkelijke mod-chip voor de ps2 daarmee ik ps1 backups en imports kan spelen?? ps2 games of dvd regio crap hoef ik niet er op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Feli!! Komt heel de cactaur familie op bezoek?? ;)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Vagrant Story.. daar is een pal versie van ja.... maar ik denk dat je redelijk moet zoeken om hem te vinden.

Het spel is opzich wel redelijk.. maar ben er zelf niet al te veel mee bezig geweest... Het rondlopen, blokjes schuiven, dozen openbreken werd me wat te vermoeiend (lees: steeds dezelfde soort puzzels). HEt vecht systeem vond ik wel weer interresant (klap op klap, bepaalde range, waar raak je een vijand, wapens ombouwen e.d. super!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Zoals Ker_plunk al zegt is dat persoonlijk...ik vind 10 leuker dan 7 maar ik ben daar één van de weinige in geloof ik. Maar wat bedoel je met 'zie ik niet zitten qua tijd' ? als je weinig tijd hebt is een RPG wellicht niet de beste keus :) En hoe kun je nou nog nauwelijks op je PS2 spelen? Ik speel nergens anders op!
BlackMage schreef op 09 augustus 2002 @ 02:51:
Is vagrant story ook in PAL versie ??? zoja moet ik die ook maar eens zien te krijgen zo nee moet ik mijn ps2 daarvoor ombouwen.

/offtopic
Is er een goedkope en makkelijke mod-chip voor de ps2 daarmee ik ps1 backups en imports kan spelen?? ps2 games of dvd regio crap hoef ik niet er op.
Mod chips zijn illegaal :) maar er is een PAL versie van Vagrant Story dus daarvoor hoef je hem niet om te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Creepy schreef op 09 augustus 2002 @ 09:09:
[...]

Feli!! Komt heel de Cactuar familie op bezoek?? ;)
Yep!
:D
Creepy schreef op 09 augustus 2002 @ 09:11:
Vagrant Story.. daar is een pal versie van ja.... maar ik denk dat je redelijk moet zoeken om hem te vinden.

Het spel is opzich wel redelijk.. maar ben er zelf niet al te veel mee bezig geweest... Het rondlopen, blokjes schuiven, dozen openbreken werd me wat te vermoeiend (lees: steeds dezelfde soort puzzels). Het vecht systeem vond ik wel weer interresant (klap op klap, bepaalde range, waar raak je een vijand, wapens ombouwen e.d. super!)
Hij's gewoon ook nog via internet te bestellen.
Dat klap-op-klap werdt ik echt para van 8)7 Ik sta nog steeds te kijken hoe mooi ze die kleuren etc. hebben gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:D Barthello ,de Arnold Swarztenegger van FFX:
Afbeeldingslocatie: http://www.ffcompendium.com/chara/10barthello.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 52687 schreef op 09 augustus 2002 @ 12:54:
:D Barthello ,de Arnold Swarztenegger van FFX:
afbeelding
Hehe...de enige Guardian die een vet sexuele relatie heeft met z'n summoner volgens mij >:) (Dona "and Barthello is all I need hmmm")

Z'n Auron verering is wel lachen natuurlijk!
Barthello: "You are Sir auron, no?"
Auron: "What of it?"
Barthello: "Sir, can I...can I shake your hand?"
Auron: "Heh."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog over collecters items deze lijkt erg veel op een bepaald zwaard, vindt je niet ? :*)

Hij is wel erg kewl btw :9 kon ik hem maar kopen >:)
Felici! Hoe oud is onze huis-tuin-keuken Cactuar ? :D

maar hopen dat ie geen Cactuar knuffel verw8 B)

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 43477 op 09-08-2002 15:57 . Reden: Verkeerde Quote |:( ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vindt FFX nog zelfs beter dan FF7, noem me gek ofzoiets.. als je daar behoefte aan hebt })

Maar dit is niet alleen omdat het grafisch beter uit ziet, maar vooral omdat het verhaal van FFX me iets meer doet. Ook voornamelijk de open en kleurrijke wereld van Spira spreekt me meer aan de de verrote wereld van FF7.. snap je ?

Just my 2 cents.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43477 schreef op 09 augustus 2002 @ 15:55:
Nog over collecters items deze lijkt erg veel op een bepaald zwaard, vindt je niet ? :*)

Hij is wel erg kewl btw :9 kon ik hem maar kopen >:)

[...]

Felici! Hoe oud is onze huis-tuin-keuken Cactuar ? :D

maar hopen dat ie geen Cactuar knuffel verw8 B)
A! Cool! Cloud's zwaard :)
Ik ben 20 geworden en.. *Cactuar knuffel geeft*

Twintiger...eigenlijk raar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor Mr.Rudi:
Heb vandaag voor mezelf een scanner gekocht dus:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=4374

Wil hem nog in 3d maken...

edit:

tekening nog niet helemaal klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 43477 schreef op 09 augustus 2002 @ 16:01:
[...]

Ik vindt FFX nog zelfs beter dan FF7, noem me gek ofzoiets.. als je daar behoefte aan hebt })

Maar dit is niet alleen omdat het grafisch beter uit ziet, maar vooral omdat het verhaal van FFX me iets meer doet. Ook voornamelijk de open en kleurrijke wereld van Spira spreekt me meer aan de de verrote wereld van FF7.. snap je ?

Just my 2 cents.... :/
Exactly my thoughts!

Ik had al eens eerder aangehaald dat een mooie groene "natuurlijke" wereld zoals Spira me veel meer aanstaat dat een post-apocalyptische wereld zoals FF7.

ennuh ker:

Das ook mooi :) maar die had je beter kunnen mailen...hoort niet echt in dit topic (je wou er gewoon mee patsen he! ;))

Ik heb vandaag ook goeie zaken gedaan, eventjes FF9, FF IV & V pack en Vagrant Story gehaald voordat er niet meer aan te komen is :)

Ik zag ook Jade Cocoon 2 liggen voor de PS2, iemand dat wel es gespeeld? Is't wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557 schreef op 09 augustus 2002 @ 16:25:
[...]

Exactly my thoughts!

Ik had al eens eerder aangehaald dat een mooie groene "natuurlijke" wereld zoals Spira me veel meer aanstaat dat een post-apocalyptische wereld zoals FF7.

ennuh ker:

Das ook mooi :) maar die had je beter kunnen mailen...hoort niet echt in dit topic (je wou er gewoon mee patsen he! ;))

Ik heb vandaag ook goeie zaken gedaan, eventjes FF9, FF IV & V pack en Vagrant Story gehaald voordat er niet meer aan te komen is :)

Ik zag ook Jade Cocoon 2 liggen voor de PS2, iemand dat wel es gespeeld? Is't wat?
Je had FFIX nog niet? Foei!
Let me know als je Vagrant Story heb uitgespeeld.
En ja wou er even mee patsen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Ik heb wel jade cocoon 1 redelijk wat gespeeld.. maar het samensmelten van je monsters uit je cocoons werd ik snel beu. Het gaat daar meer om het managen van je monsters (d.m.v. combineren), en met die monster doe je dus battles. Ik miste het "echte" exp'en van je karakters...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 52687 schreef op 09 augustus 2002 @ 16:28:
[...]
Je had FFIX nog niet? Foei!
Let me know als je Vagrant Story heb uitgespeeld.
En ja wou er even mee patsen :D
Nee, na 7 was ik afgehaakt remember...10 was de eerste die ik weer speelde. Maar mijn waarde ICQ vriendjes zoals Wouter en Marruk zaten me al in te wrijven dat ik 9 absoluut moest spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vond FF9 niet zo heel lang boeien , de characters waren niet echt in mijn smaak :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Dat jade cocooon... is dat een rpg?
FFX is een beetje zielig zo als enige GOEDE rpg die ik heb voor de ps2

[ Voor 0% gewijzigd door BlackMage op 09-08-2002 16:58 . Reden: error ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Jade cocoon.. een RPG.. tja.. zo zou je het kunnen noemen ja... volgens mij is de essentie van deel 2 hetzelfde als in deel 1.. Monster verzamelen en combineren zodat je sterkere monsters krijgt.... en er zit ook een redelijk verhaal bij.. Het idee lijkt (helaas) op Pokemon.. MOnstertje vechten, fluit pakken, en monsterje vangen. En dan monstertje weer gebruiken om andere monsters te verslaan. Ik was er redelijk snel op uitgekeken (op deel 1 dan....) Ik zou deel 2 wel eens willen spelen.. maar kopen, dat risico neem ik niet, en aangezien ik geen gechipte PS2 heb, zal het dus wel ff duren voordat ik hem speel.. Misschien eens huren ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 07-07 18:35
Anoniem: 2557 schreef op 07 augustus 2002 @ 19:50:
[...]

Hoe duur was ie en zijn er nog meer van? Want hij is echt fucking stoer })

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
/ontopic

Licht het aan mij of worden hoofdbazen bij FFX gigantisch overschat.
Net seymour flux gekilled, hij heeft mij 1x !!! kunnen raken met flare (+- 1200 damage op yuna) en hij heeft wat aeons gebanished. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
BlackMage schreef op 09 augustus 2002 @ 16:57:
Dat jade cocooon... is dat een rpg?
FFX is een beetje zielig zo als enige GOEDE rpg die ik heb voor de ps2
Grandia II es bekijken dan :)
-]MaRc0[- schreef op 09 augustus 2002 @ 17:32:
[...]
Hoe duur was ie en zijn er nog meer van? Want hij is echt fucking stoer })
$12,-

http://cgi.ebay.com/ws/eB...?ViewItem&item=2127787244
BlackMage schreef op 09 augustus 2002 @ 17:48:
/ontopic

Net seymour flux gekilled, hij heeft mij 1x !!! kunnen raken met flare (+- 1200 damage op yuna) en hij heeft wat aeons gebanished. :z
Flux, Flux...welke was dat? Op Mt. Gagazet of ? Trouwens, als je niet gaat exp'en maar gewoon het spel doorspeelt zijn ze pittig hoor. Yunalesca, Seymour (gagazet versie) en Braska's Final Aeon heb ik toch wel een paar keertjes moeten proberen voordat ik er voorbij kwam. Nu niet meer, nu ik de tweede keer speel, en dus wel flink heb zitten exp'en (en celestial weapons enzo heb) stellen ze geen donder meer voor. Maar dan heb je de Dark Aeons, de Arena creatures en superbosses nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Anoniem: 2557 schreef op 09 augustus 2002 @ 17:53:
[...]

Grandia II es bekijken dan :)

[...]

$12,-

http://cgi.ebay.com/ws/eB...?ViewItem&item=2127787244

[...]

Flux, Flux...welke was dat? Op Mt. Gagazet of ? Trouwens, als je niet gaat exp'en maar gewoon het spel doorspeelt zijn ze pittig hoor. Yunalesca, Seymour (gagazet versie) en Braska's Final Aeon heb ik toch wel een paar keertjes moeten proberen voordat ik er voorbij kwam. Nu niet meer, nu ik de tweede keer speel, en dus wel flink heb zitten exp'en (en celestial weapons enzo heb) stellen ze geen donder meer voor. Maar dan heb je de Dark Aeons, de Arena creatures en superbosses nog :)
Grandia 2 heb ik al voor pc en al 3x uitgespeeld daarop, vind ik niet de moeite waard om nog eens te kopen.

En Seymour flux is de 3e op mount gagazet ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:07
Heeft iemand hem al op een widescreen TV gespeeld? Ik vraag me af of je dan van die lompe balken afkomt. Denk al een tijd over widescreen, maar vanwege de lousy support van veel consolegames heb ik het nog niet gedaan.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Ik speel hem hier op een widescreen TV. Geen balkje te zien hoor. :)

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Dank u :Y)
Alleen er staat dat buiten USA verzenden 20 dollar kost :/
In USA 6 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

[offtopic]
grandia 2?? Ow ja.. nadat ie al zo lang uitwas voor de DC :) . Grandia extreem schijnt ook weer erg goed te worden (voor de PS2 dus).

Hmmm vijanden overschat? Als je gewoon op het gemakje speelt, en niet al te veel exp't zijn de vijanden best pittig hoor.. Seymour Flux heeft ff geduurd (ff moeten expen op Mt. Gagazet) en Yunalesca heeft me ook enige moeite gekost (ook ff lopen expen in Zanarkand)

* Creepy heeft eindelijk een air-ship en kan naar Sin toe...
Nu nog eens een beetje rondkijken, nieuwe locaties zoeken, en eens kijken of ik een paar celestial weapons kan vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
s_roubos schreef op 09 augustus 2002 @ 18:37:
Heeft iemand hem al op een widescreen TV gespeeld? Ik vraag me af of je dan van die lompe balken afkomt. Denk al een tijd over widescreen, maar vanwege de lousy support van veel consolegames heb ik het nog niet gedaan.
Ik speel soms beneden op de tv (widescreen)
Werkt perfect. maar je moet je tv wel raar instellen. gewoon 19:6 werkt niet omdat je dan net de overdrive bar van char nr 3 niet kan zien. Subtitle zoom (functie) werkt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
-]MaRc0[- schreef op 09 augustus 2002 @ 18:48:
[...]
Dank u :Y)
Alleen er staat dat buiten USA verzenden 20 dollar kost :/
In USA 6 dollar.
Dat kon wel goedkoper geloof ik...moet je hem ff mailen. Maar ik koop zowiezo nooit 1 ding...dan is het duur. Als je de verzendkosten kan verspreiden over meerdere items dan is het niet zo duur. Ik had dus Varuna, Ultima Weapon en wat anime boeken voor een collega van me...die twee action figures kwamen toen op 15 euro per stuk...dus dat is te doen (vinnik dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BlackMage schreef op 09 augustus 2002 @ 17:48:
/ontopic

*Spoiler*

F8 syyn.. pez Bahyhla ah Hasacec beab za fam yhtanc >:)

Maar, jah, de bazen in Final Fantasy's zijn meestal een eitje :P

Nog iets wrom ik FFX beter vindt, het lijkt kwa extra's erg veel op FF7 alleen ietsje beter
;
Bijv. Monster Arena in Calm Lands, maar in FF7 had je de Gold Saucer, ook een soort arena erin (correct if im wrong)

Celestial Weapons..

Sphere Grid, welke ik zelfs beter vindt dat het materie systeem van FF7, je kunt nu de empty nodes en +1 // + 2 nodes vervangen met nodes die je echt nodig hebt

En ook het Blitzball is kewl, en zorgt voor iets langere speelplezier :)

En moet ik nu ook nog gaan vertellen hoe kewl Yojimbo en Anima wel niet zijn ? ;)

Het enige jammerlijke is, dat het in feite toch een klein spel is, alleen wordt de tijd dat je erop doet enorm uitgerekt door het feit dat je veel moet spelen om op het nivo te komen dat je moet hebben om echt alles te hebben....

(PS. Heeft iemand tips aan hoe je wel niet aan verdomde lvl4 spheres komt ? ik weet dat de landworm in Sin ze dropt/bribed/geeft maar.. ik heb geen ene landworm gezien als sinds ik het spel speel |:( )

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 43477 op 09-08-2002 22:24 . Reden: PS. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
ah, good being back home. meteen maar achter tweakers gegaan zoals dat hoort O-) B)

en verders zal ik nu ff doorlezen wat men zoal gepost heeft hiero.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Anoniem: 2557 schreef op 09 augustus 2002 @ 21:09:
[...]

Dat kon wel goedkoper geloof ik...moet je hem ff mailen. Maar ik koop zowiezo nooit 1 ding...dan is het duur. Als je de verzendkosten kan verspreiden over meerdere items dan is het niet zo duur. Ik had dus Varuna, Ultima Weapon en wat anime boeken voor een collega van me...die twee action figures kwamen toen op 15 euro per stuk...dus dat is te doen (vinnik dan)
Heb je ook nog een picie van Ultima Weapon? _/-\o_ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
-]MaRc0[- schreef op 10 augustus 2002 @ 11:34:
[...]
Heb je ook nog een picie van Ultima Weapon? _/-\o_ ;)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jmarree/ultima-weapon.jpg

Deze ??

google rulez :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43477 schreef op 09 augustus 2002 @ 22:13:
[...]

(PS. Heeft iemand tips aan hoe je wel niet aan verdomde lvl4 spheres komt ? ik weet dat de landworm in Sin ze dropt/bribed/geeft maar.. ik heb geen ene landworm gezien als sinds ik het spel speel |:( )
hehe, landworms komen alleen maar voor na de laatste save point :P
Chimera Brain kan je briben, maar ik ben vergeten met hoeveel gil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik zit nu op mt. gagazet mountain cave en ik heb de mogelijkheid lulu ultima te laten leren alleen dan moet ik helemaal teruglopen naar de calm lands en daar voor mijn hele geldbedrag (+- 250.000 gil) een level 4 key sphere briben van chimera brain. Ik heb er al 3.

Nu de vraag: is het de moeite waard?? Lulu heeft al doublecast en MP booster, maar nog geen break damage limit. En vooral geen 1 mp cost ding. Ik denk dat ik ultima dus 2x (1x doublecast) can casten voordat mijn mp op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18685 schreef op 10 augustus 2002 @ 12:47:
[...]

hehe, landworms komen alleen maar voor na de laatste save point :P
Chimera Brain kan je briben, maar ik ben vergeten met hoeveel gil.
Chimera Brain ? OMG |:( toch maar es beter in dat boek van me kijken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43477 schreef op 10 augustus 2002 @ 17:34:
[...]

Chimera Brain ? OMG |:( toch maar es beter in dat boek van me kijken >:)
of expen in omega dungeon krijg je ook spheres van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://www.kotobukiya.co.jp/item/jpg/yojimbo.jpg Yojimbo

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/animaffx.jpg Anima

:9 :9~ :9~ :7

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 43477 op 10-08-2002 17:55 . Reden: Anima link ineens dood ? |:( ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56410 schreef op 10 augustus 2002 @ 17:45:
[...]

of expen in omega dungeon krijg je ook spheres van
Waarschijnlijk geen lvl 4 spheres.. misschien wel lvl 2 en lvl 3... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Inderdaad deze ja....hij's wel een stuk minder dan Varuna maar die is dan ook wel ERG mooi :)

Ik heb ook begrepen dat er een serie 2 aankomt...de enige bevestigde fiend tot nu toe is Behemoth :) die lijkt me ook wel stoer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Anoniem: 2557 schreef op 10 augustus 2002 @ 19:54:
[...]

Inderdaad deze ja....hij's wel een stuk minder dan Varuna maar die is dan ook wel ERG mooi :)

Ik heb ook begrepen dat er een serie 2 aankomt...de enige bevestigde fiend tot nu toe is Behemoth :) die lijkt me ook wel stoer
Behemoth is toch die grote "looks tough fights like a pussy" beest dat in mt. gagazet mountain cave rondloopt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
BlackMage schreef op 10 augustus 2002 @ 19:56:
[...]

Behemoth is toch die grote "looks tough fights like a pussy" beest dat in mt. gagazet mountain cave rondloopt ?
Hehe ja...en Behemoth King heb je ook nog (stelt niks voor) en Dark Behemoth geloof ik, die cast Meteor als ie dood gaat...das wel ff klote als je er geen rekening mee houdt. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Komt er ook een Cactuar?? *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42963

Final Fantasy VII is nog te koop op www.computoz.co.uk daar heb ik VII en IX nog gehaald. Platinum edition....
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.