Foei! Het is Yojimbo
En Zanmato kan alleen Jojimbo
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
gisteravond(vanochtend) weer einde gezien, het blijft gewoon tsja, hoe zal ik het zeggen. erg......
TMAXTINT
Verwijderd
Ik had niet verwacht dat er zoveel mensen op GoT ook Final Fantasy spelen. Een goede teken. Ik herinner me nog dat in de tijd van FF2 op de SNES mensen raar opkijken als je van die japanse RPG speelde.
Na het lezen van deze thread ik heb ik ook weer zin om FF10 the spelen.
Ik heb elk deel op 8 na gespeeld, waarvan 1, 2, 3, 4 en 5 in het JapansVerwijderd schreef op 20 september 2002 @ 18:55:
Ik had niet verwacht dat er zoveel mensen op GoT ook Final Fantasy spelen. Een goede teken. Ik herinner me nog dat in de tijd van FF2 op de SNES mensen raar opkijken als je van die japanse RPG speelde.
Denk dat ik als ik met 9 klaar ben die remake van FF6 maar eens ga halen
Ik moet 1,2,3 nog hebben.
Wacht nog ff, want die worden nu geremaked
Kun je trouwens nog ergens anders dan in de Ebon Dome Purifying Salts halen (voor de No Encounters mod op je wapen/armor), want in dit tempo dat ik ze kan stelen ben ik ongeveer 10 uur bezig voordat ik er eindelijk 30 heb
Kun je trouwens nog ergens anders dan in de Ebon Dome Purifying Salts halen (voor de No Encounters mod op je wapen/armor), want in dit tempo dat ik ze kan stelen ben ik ongeveer 10 uur bezig voordat ik er eindelijk 30 heb
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Die monsters vangen en dan die stuff stelen in de monster arena ?__00__ schreef op 20 september 2002 @ 19:23:
Ik moet 1,2,3 nog hebben.
Van ff moet ik alleen nog deel 1,2 en 4 spelen.
Deel 1 en 2 kan ik mooi op mijn gba spelen met pocketnes
Verwijderd
Hoe lang deden jullie erover om alle secrets te halen?
Moet ze (bijna) nog allemaal doen.
Ben nu die Catcher Chocobo aan het doen(lastig).
Die Catcher Chocobo is een leuke cheat voor,Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 23:32:
heel simpel, laat je broertje hem doen
Verwijderd
Heb al dik 2.5 jaar niet met hem gepraat dus dat gaat niet werkenBlackMage schreef op 20 september 2002 @ 23:57:
[...]
Die Catcher Chocobo is een leuke cheat voor,
heel simpel, laat je broertje hem doen
Verwijderd
Heb eens in de guide gekeken voor alle secrets ,mijn god wat een klerewerk....
Nu we het toch over secrets hebben ,bij FFIX moet ik nog een fairy creature vinden zodat ik fysieke aanvallen kan doen bij Ozma maar ik kan hem nergens meer vinden
hij moet volgens de FFIX guide bij Oeilvert zitten.
En nog een vraag:Mog Central zoekt een item zodat dat apparaat weer werkt voor de moogle brieven ,welke is dat en waar kan ik die vinden?
Nu we het toch over secrets hebben ,bij FFIX moet ik nog een fairy creature vinden zodat ik fysieke aanvallen kan doen bij Ozma maar ik kan hem nergens meer vinden
En nog een vraag:Mog Central zoekt een item zodat dat apparaat weer werkt voor de moogle brieven ,welke is dat en waar kan ik die vinden?
Mognet CentralVerwijderd schreef op 21 september 2002 @ 01:37:
Heb eens in de guide gekeken voor alle secrets ,mijn god wat een klerewerk....
Nu we het toch over secrets hebben ,bij FFIX moet ik nog een fairy creature vinden zodat ik fysieke aanvallen kan doen bij Ozma maar ik kan hem nergens meer vindenhij moet volgens de FFIX guide bij Oeilvert zitten.
You can only play this sidequest if you didn't discard any of the
letters and
you delivered all of it. I did this on disc 3 (Damn! If I wasn't
already in
disc 4, I'll never repeat the game all over again !). You can't do
this
right before you fight the last boss, because you can't enter some
Moogle-areas because of the crack on the front of the entrance.
First, you
MUST have a gold (flying) chocobo. Go to the north of Outer Continent
(Madain Sari), there should be an island (big enough to be viewed on
the
map). Search for a crack on a mountain, and use dead pepper on it.
That's it
! You found the Mognet Central!! Ahem - Inside, you'll notice that
they're
discussing about the broken mognet machine. It seems that you need an
item.
Now go to the moogle in Alexandria, he'll give you a clue about the
item.
And he'll give you a letter to Atla. Now, deliver the rest.
Signature?
Ja, dat dacht ik ook, maar het zijn die zombie soldiers/monks en die kun je niet catchenBlackMage schreef op 20 september 2002 @ 20:03:
[...]
Die monsters vangen en dan die stuff stelen in de monster arena ?
Zijn er ook ander monsters die purifying salts hebben of geven als je ze verslaat?
Verwijderd
Vecht gewoon tegen de ghosts in Cavern of Stolen Fayth, na een paar keer vechten (bij mij was het rond de 8e gevecht) droppen ze een wapen met No Encounters__00__ schreef op 21 september 2002 @
Ja, dat dacht ik ook, maar het zijn die zombie soldiers/monks en die kun je niet catchen
Zijn er ook ander monsters die purifying salts hebben of geven als je ze verslaat?
of capture eerst een ghost (komen niet vaak voor in CoSF) en daarna naar de Monster Arena gaan, vecht tegen ze tot dat ze een wapen met no enc. droppen
je moet trouwens wel rond de 1200 gil betalen voor een gevecht
Greets.
TNX, zal het binnenkort even proberen, want ik heb al een ghost gevangen 
Ben nu weer met FFVII begonnen, want telkens hetzelfde doen bij FFX is ook wat vervelend.
Nu is mij opgevallen dat er in FFVII ook het woord SIN in voorkomt.
Namelijk nadat je de Mako Reactor 1 hebt vernietigd en in de AVALANCHE basis bent en dan staat op de tv (naast Jessie) het woordt SIN (alsof dat de zender is net als bij CNN).
Niet nuttig, maar toch leuk om te weten
Ben nu weer met FFVII begonnen, want telkens hetzelfde doen bij FFX is ook wat vervelend.
Nu is mij opgevallen dat er in FFVII ook het woord SIN in voorkomt.
Namelijk nadat je de Mako Reactor 1 hebt vernietigd en in de AVALANCHE basis bent en dan staat op de tv (naast Jessie) het woordt SIN (alsof dat de zender is net als bij CNN).
Niet nuttig, maar toch leuk om te weten
Ik zit nu ruim over de 100 uur en ik moet de Cactuar village nog en Wakka's wapen...voor de rest heb ik alle secrets, maar wil ik nog even doortechen om de Dark aeons in de pan te hakken.Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 23:32:
Maar goed, ben nu voornamelijk FF9 aan het spelen...gisteren game over, en het was LANG geleden dat ik gesaved had
Verwijderd
In FFIX wordt ook verwezen naar FFVII ,al ben je in Lindblum bij een wapenstore zie je een groot zwaard dat lijkt op Braver.Ak klik je erop zegt de verkoper dat het ooit van een 'pointy haired guy' is.
Verwijderd
In het einde van FF9 zit nog een mooie verwijzing naar zowel 7 als 8. Ik zallem niet noemen om spoilers te voorkomen, maar mensen die m hebben uitgespeeld weten vast wel wat ik bedoel
.
Verwijderd
Schandalig genoeg weet ik die niet ,wat is het dan?Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 02:53:
In het einde van FF9 zit nog een mooie verwijzing naar zowel 7 als 8. Ik zallem niet noemen om spoilers te voorkomen, maar mensen die m hebben uitgespeeld weten vast wel wat ik bedoel.
Schrijf het anders in Al Bhed.
Ben nu weer ff bezig met FFVIII ,mijn 2de favoriet
Jah om Auron's Tornado te krijgen moet je alle movie spheres vinden (Jecht spheres en Braska's sphere). Om de laatste te krijgen moest ik alleen Besaid weer in dus heb ik er toch maar voor gekozen om Dark Valefor met Yojimbo te killen.Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 04:03:
Heb ff de trailer van FFX international gedown ,en zag allemaal stuff die ik nog niet heb ,snel die secrets maar is doen.Zag een hele mooie overdrive van Auron met een wervelwind.
Verwijderd
Ik heb een aantal vraagjes over FFX:
- Waar kan je vijanden vinden met een hoog AP voor het level uppen?
- Hoeveel moet je Yojimbo betalen voor het uitvoeren van de Zanmoto?
Ik ben de Dark Aeon tegengekomen op Besaid Village. Wow ... ik heb nog nooit zo'n sterke vijanden gezien in de FF serie.
Ik ben de Dark Aeon tegengekomen op Besaid Village. Wow ... ik heb nog nooit zo'n sterke vijanden gezien in de FF serie.
Dan dan is Dark Valefor nog de zwakste van het stelVerwijderd schreef op 23 september 2002 @ 11:42:
Beste plekken om te level-uppen: Highbridge, Zanarkand Dome, Omega Dungeon. En natuurlijk de Arena, maar dan mot je wel eerst ff alle vijanden gevangen hebben
Wat je Yojimbo moet betalen voor Zanmoto hangt van een hoop dingen af, we waren er hier in dit topic nog niet helemaal uit in elk geval. Ik heb wel eens een Zanmoto voor 2000 gil gehad, maar ook wel eens 20.000 moeten betalen

het ligt heel verschillend wanneer zanmoto gebruikt word door yojimbo. Ik zal vanmiddag ffies kijken in mijn boekie waar het allemaal in staat. Je 'relatie' met yojimbo was hiervan dacht ik ook van belang.
TMAXTINT
Heb net ff Final Fantasy X - Another Story gekeken, shit, had ik niet moeten doen. Vond et einde van FFX zelf beetje jammer, maar nu ik dit gezien heb wil ik weer spelen. Dit is tenminste niet zo'n open einde als in FFX zelf.
Iemand enig idee of dit ooit nog uitkomt in Europa?
Voor de mensen die hem niet gezien hebben, hij staat op Kazaa.
Signature?
Verwijderd
Voor liefhebbers van de Final Fantasy Serie:
http://cgi.ebay.com/ws/eB...l?ViewItem&item=715960320
Het is wel een beetje prijzig en het is in het Japans.
Verwijderd
Even ALLE vijanden vangen.Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 11:57:
[...]Dan dan is Dark Valefor nog de zwakste van het stel
Beste plekken om te level-uppen: Highbridge, Zanarkand Dome, Omega Dungeon. En natuurlijk de Arena, maar dan mot je wel eerst ff alle vijanden gevangen hebben
Bedankt voor de tips, MrRudi.
Ik zat deze thread te lezen dat je met Yojimbo heel gemakkelijk de Dark Aeons kan verslaan dmv Zanmoto. Dus ik dacht ga even proberen. Maar nee hoor meneer Yojimbo is een beetje eigenwijs. Hij wil maar niet Zanmoto uitvoeren.
Die komt later toch ook in et engels uit? Ik w8 wel ffVerwijderd schreef op 23 september 2002 @ 14:00:
Signature?
Er is nog helemaal niks van bekend. Ik had gehoopt dat Square er iets meer over zou vertellen op de TGS maar zelfs dat nietOsdorp-Dude schreef op 23 september 2002 @ 12:34:
Heb net ff Final Fantasy X - Another Story gekeken, shit, had ik niet moeten doen. Vond et einde van FFX zelf beetje jammer, maar nu ik dit gezien heb wil ik weer spelen. Dit is tenminste niet zo'n open einde als in FFX zelf.
Er is ook een heel leuk truukje om SNEL veel ap te krijgen.Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 11:42:
Je hebt nodig:
Vereist: Een wapen met Overdrive ==> Ap ability erop
Aanbevolen: Op dat zelfde wapen :
Double Overdrive, Triple Overdrive, Double AP, Triple AP. Het lieft natuurlijk allebij de triples
dan moet je zorgen dat je een meesterlijk sterke vijand hebt gebroed in de monster arena. Goeden zijn: Cactuar King, Kottos en Master Tonberry
Je moet de gene die je wil laten leveluppen equipen met dat wapen. Dan ga je vechten in de arena tegen 1 van die 3 monsters (kottos is makkelijkste omdat ie langzaam is en eeuwig blijft counteren) Je moet iig iemand hebben die haste kan en iemand die life kan. Je doet haste op de char die life kan, daarna laat je aanvallen met je char die je wilt leveluppen. Kottos countert dan met een lekkere dikke aanval: char dood. Ressurect weer en laat weer aanvallen. Ga zo maar door. Kottos wil ook wel eens gewoon aanvallen, hij valt ALTIJD de char in je party aan die het sterkste is. Dus als je char die je wil leveluppen het sterkst is valt ie die aan. Maar: Is die nog dood van de vorige aanval: dan valt ie de sterkste aan die nog over is. Ter allertijden!!! zorg dat je life char het zwakst is (rikku of yuna ofzo) zodat die in leven blijft en haste blijft houden)
Nadat je kramp in je klouwen krijgt versla je kottos of je rent weg, maakt niet uit. Je krijgt dan zoveel levelups voor soms 99 slevels
Hebbuh HebbuhVerwijderd schreef op 23 september 2002 @ 14:00:
Alleen net iets te duur. Wacht ook nog wel ff totdat ie in het engels is.
Verwijderd
Is die al dan aangekondigd? Of vermoeden jullie dat die dvd set in het engels uitkomt?__00__ schreef op 23 september 2002 @ 19:47:
[...]
Hebbuh Hebbuh![]()
Alleen net iets te duur. Wacht ook nog wel ff totdat ie in het engels is.
Als die nog niet is aangekondigt, komt die volgens mij ook niet uit in het engels.
Niets over bekend tot dusver, meer kan je hier lezen:Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 11:15:
[...]
Is die al dan aangekondigd? Of vermoeden jullie dat die dvd set in het engels uitkomt?
Als die nog niet is aangekondigt, komt die volgens mij ook niet uit in het engels.
http://www.gamers.nl/nieuws/13408
Signature?
Waar heb je DIE vandaan???
(en wie zijn die 2 op de achtergrond?????)
(en wie zijn die 2 op de achtergrond?????)
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Verwijderd
En nu maar hopen dat die ook in het engels uitkomt. Ik ga maar ook even wachten.Osdorp-Dude schreef op 24 september 2002 @ 12:12:
[...]
Niets over bekend tot dusver, meer kan je hier lezen:
http://www.gamers.nl/nieuws/13408
Wie heeft er dan zo'n gigantisch zwaard in d'r klauwen??? Tenzij Rikku ineens van die handschoendjes is afgestapt
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Kun je niet zeker weten...het lijken me wel allebei dames. De linkse heeft de Brotherhood vast, das het enige dat echt is te onderscheiden. Typische is dat Square deze poster te koop aanbood op de TGS maar er verder geen commentaar bij gaf. De geruchtenstroom is al meteen losgebarsten dat deze poster iets te maken zou hebben met de nieuwe FFX. Ik moet het nog zien, het zou echt iets voor die gekke Japanners zijn om zo'n poster op te hangen en er niks over te zeggen, omdat het niks betekent. Gewoon een stukje art van de tekenaar. Wat we wel weten is dat Yuna in FFX: Another Story andere kleren zou gaan dragen, Rikku had inkopen voor d'r gedaan, en dit pakje is wel Rikku's stijl...maar echt incognito is Yuna zo niet
Yaaah!!! Je heb gelijk ouwe, dat zie je ook in dat filmpie dat Rikku kleding voor haar heeft zodat ze undercover kan en nu Machina niet meer verboden zou et nog es kunne kloppen ook. Lulu betwijfel ik wel dat ze erop staat, die is namelijk wfyhkan.Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 15:53:
[...]
Kun je niet zeker weten...het lijken me wel allebei dames. De linkse heeft de Brotherhood vast, das het enige dat echt is te onderscheiden. Typische is dat Square deze poster te koop aanbood op de TGS maar er verder geen commentaar bij gaf. De geruchtenstroom is al meteen losgebarsten dat deze poster iets te maken zou hebben met de nieuwe FFX. Ik moet het nog zien, het zou echt iets voor die gekke Japanners zijn om zo'n poster op te hangen en er niks over te zeggen, omdat het niks betekent. Gewoon een stukje art van de tekenaar. Wat we wel weten is dat Yuna in FFX: Another Story andere kleren zou gaan dragen, Rikku had inkopen voor d'r gedaan, en dit pakje is wel Rikku's stijl...maar echt incognito is Yuna zo nietWait and see
Maar ze zou undercover gaan, en echt onopvallen doe je zo niet
Signature?
Deze "ouwe" heeft altijd gelijkOsdorp-Dude schreef op 24 september 2002 @ 16:20:
[...]
Yaaah!!! Je heb gelijk ouwe, dat zie je ook in dat filmpie dat Rikku kleding voor haar heeft zodat ze undercover kan en nu Machina niet meer verboden zou et nog es kunne kloppen ook. Lulu betwijfel ik wel dat ze erop staat, die is namelijk wfyhkan.
Maar ze zou undercover gaan, en echt onopvallen doe je zo niet
Ennuh, nee dit noem ik NIET undercover
Die 2 personen op de achtergrond kunnen ook 'bad guys' zijn. Zo van een afstandje te zien horen die 2 wel bij elkaar. En ze doen me heel erg denken aan Satauros en Merandi van golden sun.
Aan de haarstijl en kleding te zien van van die 2 lijken ze me wel evil
Aan de haarstijl en kleding te zien van van die 2 lijken ze me wel evil
post em ff in 1024 * 768 will ya grandpa?Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 18:39:
Ik heb hem ook maar even in m'n nieuwe achtergrondje verwerkt:
TMAXTINT
Hoger dan 1152*864 wordt ie wel erg lelijk maar vooruit...ik zal straks ff 3 links geven. ben m'n PC aan het herinstalleren dus kan wel ff duren
Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 19:47:
Bedankt voor die pic MrRudi
/me Ker Plunk erg blij met nieuwe super icon

Dit gedeelte van yuna vind ik toch mooier
lol @ kabelkrant
wat ik gister lees bij de geboorteberichten (jaja, als er nix op tv is moet men toch af en toe het lokale nieuws lezen)
'Na een goed belopen bevalling is het dan toch gekomen, yuna een gezond meisje van ****gram - blabla -
lol. ik geef toe, yuna is wel een mooie naam maar om je kind er nu naar te vernoemen
wat ik gister lees bij de geboorteberichten (jaja, als er nix op tv is moet men toch af en toe het lokale nieuws lezen)
'Na een goed belopen bevalling is het dan toch gekomen, yuna een gezond meisje van ****gram - blabla -
lol. ik geef toe, yuna is wel een mooie naam maar om je kind er nu naar te vernoemen
TMAXTINT
Yuna is nog wel een beetje normaal. Ze zou maar Wakka of Tidus heten.....

Och ik ken ook iemand die zijn dochter naar B'elanna Torres van Startrek heeft genoemd...dus dan valt Yuna nog wel mee
!!! man! dat doe je je kind toch niet aan?Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 11:29:
Och ik ken ook iemand die zijn dochter naar B'elanna Torres van Startrek heeft genoemd...dus dan valt Yuna nog wel mee
maar ja, what's in a name?
TMAXTINT
Mijn zoon gaat Chewbacca hetenVerwijderd schreef op 25 september 2002 @ 11:29:
Signature?
Heeft er trouwens iemand ergens ooit MPG'jes gezien van de filmpjes die NIET op ruliweb staan? De wat kleinere FMV's? Ik denk aan "It all begins here" of "Kimahri's challenge" of "A Summoner is Born" (
)
[edit]
A summoner is Born heb ik intussen al gevonden!
(zie nieuwe icoon
)
[edit]
A summoner is Born heb ik intussen al gevonden!
(zie nieuwe icoon
wel, wanneer komt mijn 1024 * 768 ruudje?
TMAXTINT
Wat ik een beetje jammer vind is dat in de FMV's die chars van die spleetogen hebben. Dat hoort niet bij anime vind ik. (zie ker's wallpaper)
Vindt jij FFX anime dan?BlackMage schreef op 25 september 2002 @ 19:55:
Wat ik een beetje jammer vind is dat in de FMV's die chars van die spleetogen hebben. Dat hoort niet bij anime vind ik. (zie ker's wallpaper)

Signature?
Als je kijkt naar de 2d plaatjes.... ja
Kijk je naar de 3d chars.... niet echt (behalve wakka en seymour dan)
Seymour wel jah, die heeft minstens een dozijn aan potten gel in ze haar zitten wil ie dat bereikenBlackMage schreef op 25 september 2002 @ 21:20:
[...]
Als je kijkt naar de 2d plaatjes.... ja
Kijk je naar de 3d chars.... niet echt (behalve wakka en seymour dan)
Eigenlijk best wel jammer dat Sqaure alle toekomstige FF games zo realistisch wil maken, vondt FF7 juist zo vet vanwege de anime characters.
Signature?
Zoals het nu is kan het nog netOsdorp-Dude schreef op 25 september 2002 @ 22:37:
[...]
Seymour wel jah, die heeft minstens een dozijn aan potten gel in ze haar zitten wil ie dat bereiken
Eigenlijk best wel jammer dat Sqaure alle toekomstige FF games zo realistisch wil maken, vondt FF7 juist zo vet vanwege de anime characters.
Alleen moeten ze die spleetogen weg halen en wat meer anime ogen doen.
Agh, vindt et nog niet zo erg, maar als er ineens allemaal afrikanen of arabieren in de hoofdrol zouden gaan spelenBlackMage schreef op 25 september 2002 @ 22:41:
[...]
Zoals het nu is kan het nog net

*niet rasistisch bedoeld :P*
Hoewel het allemaal wel erg mooi is dat realisme, werkt het volgens mij wel belemmerend op de verhaallijnen. Verhaal van FF7 was echt zo spacend, terwijl FF8 juist ondanks de vliegende steden en de magie wel realistisch probeerde te blijven. Just my two cents

Signature?
Als je de interviews hebt bekeken op de bonus DVD hoor je 1 van de designers zeggen dat ze juist expres meer Aziatische invloeden in het spel wilden verwerken. Dat Tidus een halfbloed is is dan ook duidelijk te zien. Mij stoort het niet, en superrealistisch is het nog steeds niet hoor. Ik zie het liever zoals ze het nu doen dan FF7 of FF9 (cutesy karakters). Dit is meer volwassen.BlackMage schreef op 25 september 2002 @ 22:41:
[...]
Zoals het nu is kan het nog net
"Anime ogen" -> grote heldere ogen, komen trouwens voort uit het minderwaardigheidscomplex van Aziaten. Die vinden "onze" westerse ogen veel mooier, en hebben dat doorgetrokken tot in het overdrevene. Dat wij Aziaten juist mysterieus vinden snappen ze ook niet
ai, de filosoof in hem komt weer losVerwijderd schreef op 26 september 2002 @ 11:49:
[...]
Als je de interviews hebt bekeken op de bonus DVD hoor je 1 van de designers zeggen dat ze juist expres meer Aziatische invloeden in het spel wilden verwerken. Dat Tidus een halfbloed is is dan ook duidelijk te zien. Mij stoort het niet, en superrealistisch is het nog steeds niet hoor. Ik zie het liever zoals ze het nu doen dan FF7 of FF9 (cutesy karakters). Dit is meer volwassen.
"Anime ogen" -> grote heldere ogen, komen trouwens voort uit het minderwaardigheidscomplex van Aziaten. Die vinden "onze" westerse ogen veel mooier, en hebben dat doorgetrokken tot in het overdrevene. Dat wij Aziaten juist mysterieus vinden snappen ze ook niet
Maar mij maakt het persoonlijk niet uit of ze nou aziatisch of europees zijn, zolang de hoofdrolspelers maar niet arabier of zwart zijn zoals eerder werd vermeld. Dat trekt mij gewoon wat minder aan. (lees, veeeeel minder)
TMAXTINT
Vandaag Final Fantasy 7 voor ps1 gekocht
15 euro valt wel mee toch ??
Deze mag bij niemand ontbreken
Daarom heb ik hem ook 2 keerBlackMage schreef op 26 september 2002 @ 14:33:
Vandaag Final Fantasy 7 voor ps1 gekocht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die zoek ik ook nog steeds!!!! Waar heb je die vandaan??BlackMage schreef op 26 september 2002 @ 14:33:
Vandaag Final Fantasy 7 voor ps1 gekocht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Creepy heeft alleen de PC versie.....
Nedgame in groningenCreepy schreef op 26 september 2002 @ 15:29:
[...]
Die zoek ik ook nog steeds!!!! Waar heb je die vandaan??
* Creepy heeft alleen de PC versie.....
Verwijderd
Holy hell! €15,- ?!!!
Ikke ga DIRECT kopen!....
Hoe heet die site???
(is het platinum versie???)
Ikke ga DIRECT kopen!....
Hoe heet die site???
(is het platinum versie???)
ze hebben FF7 alleen 2de hands volgens hun site.. hmmm.. toch nog maar ff over nadenken..

Is inderdaad een 2e handse die ik gekocht heb. Or so I thought....
Ik keek daar in de schappen waar de 2e hands ps1 spellen staan en zag tot mijn grote vreugte FF7 staan
Ik liep naar de kassa en vroeg of de cd's die erin horen niet bekrast zijn enz. Dus hij zal het even laten zien.... Komt ie terug met een helemaal gaaf nieuw lijkend doosje, en haalt de cd's eruit om ze te laten zien.... (ik dacht van....
Maar ja, ik denk dat ie nieuw is want hij zit er nieuwer uit dan een nieuw spel dat ik daar gekocht had laatst (ff 8
Dus misschien dat als je die daar ook haalt dat je ook een 'nieuwe' krijgt want hij zette dat 'verrotte' doosje terug in de schappen
Je zult hem toch niet meer nieuw ergens kunnen krijgen (dan bedoel ik bij de dixons of V&D of zo)Creepy schreef op 26 september 2002 @ 17:04:
ze hebben FF7 alleen 2de hands volgens hun site.. hmmm.. toch nog maar ff over nadenken..
Je zult wel naar een 2e hands zaak moeten gaan en met wat geluk gebeurd je hetzelfde als BlackMage (alhoewel die kans klein is)
Zelf heb ikhem bij ebay vandaan. Die ziet er ook nog wel gaaf uit, daar was ik dus ook best wel blij mee.

Dit is welke FF games ik nu heb
Wat is dat voor FFX?BlackMage schreef op 26 september 2002 @ 19:29:
[afbeelding]
Dit is welke FF games ik nu hebAlleen cronicles (4+5) er nog bij en ik heb alle europeze. Ik vind die alleen een beetje te duur.
Staat op niet voor losse verkoop?
Jammer trouwens dat het platinum versie zijn. Niet om het spel, maar het hoesje vind ik dan minder mooi. Zelf heb ik FFVIII als platinum en dat is helemaal niet mooi tussen al die andere zwarte hoesjes.
Jij hebt iig nog de 3 dubbelcd doosjes als platinum en dat lijkt wel weer een mooier geheel denk ik.
Woei, Heb zelf,
PC:
FF7, FF8
PSX:
FF 4, 5, 6, 7, 8, 9
PS2:
FF 10
DVD
FF TSW
PC:
FF7, FF8
PSX:
FF 4, 5, 6, 7, 8, 9
PS2:
FF 10
DVD
FF TSW
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
Ja die FFX heb ik bij mijn PS2 gekregen. Dan zou die uitgerekend 50 euro kosten in plaats van 70. Als ik had geweten dat die streep erop zat had ik em los gekocht.__00__ schreef op 26 september 2002 @ 19:36:
[...]
Wat is dat voor FFX?
Staat op niet voor losse verkoop?
Jammer trouwens dat het platinum versie zijn. Niet om het spel, maar het hoesje vind ik dan minder mooi. Zelf heb ik FFVIII als platinum en dat is helemaal niet mooi tussen al die andere zwarte hoesjes.
Jij hebt iig nog de 3 dubbelcd doosjes als platinum en dat lijkt wel weer een mooier geheel denk ik.
(maar ja, ik kan die streep wel makkelijk weghalen, staat alleen maar over het witte gedeelte van het doosje, niet over plaatjes/logo enz.)
Die pc versies die ik heb zijn niet helaal legaalFastBunny schreef op 26 september 2002 @ 19:42:
Woei, Heb zelf,
PC:
FF7, FF8
PSX:
FF 4, 5, 6, 7, 8, 9
PS2:
FF 10
DVD
FF TSW

Ik heb ze wel allemaal orgineel. En heb ook de FF 1, 2 en 3 ROMS voor zelfstudie in bezitBlackMage schreef op 26 september 2002 @ 19:48:
[...]
Die pc versies die ik heb zijn niet helaal legaalen die film ook niet
dus dat vind ik niet echt collectie. Ik zet mijn roms van FF er ook niet bij

Verwijderd
Platinum ,pff nepperd 
Ik maak zo ff een dig cam foto van alles wat ik van FF heb....niks Platinum
Ik maak zo ff een dig cam foto van alles wat ik van FF heb....niks Platinum
Kheb zelf:
FF4,5,6,7,8 (platinum),9,10 voor de Playstation
FF8 voor de PC
en FF: TSW op DVD (zat bij m'n playstation)
Binnenkort 1 & 2 ook nog voor de Playstation (zijn ze nu aan het remaken heb ik gehoord) En dat zullen ze chronicles (3 en chrono trigger) ook wel nog remaken.
Want die kun je nog wel uitmelken in europa (iets dat ik niet erg vind)
Anders moet ik ze op m'n GBA gaan kopen
En waarschijnlijk moet er ook een GC komen aangezien daar ook weer FF titels op komen
Dat gaat veel geld kosten.
FF8 voor de PC
Binnenkort 1 & 2 ook nog voor de Playstation (zijn ze nu aan het remaken heb ik gehoord) En dat zullen ze chronicles (3 en chrono trigger) ook wel nog remaken.
En waarschijnlijk moet er ook een GC komen aangezien daar ook weer FF titels op komen
En de andere titels natuurlijk
Je moet er iets voor over hebben__00__ schreef op 26 september 2002 @ 19:57:
Kheb zelf:
FF8 voor de PC
En waarschijnlijk moet er ook een GC komen aangezien daar ook weer FF titels op komenDat gaat veel geld kosten.
* FastBunny heeft al een GBA
Maar zou het wel fijn vinden als de eerste 3 delen op de PSX uitkomen. Daar is het ook groot op geworden (met deel 7), zou het niet meer als normaal vinden dat het daar op uitkomt. Bovendien heeft Sony een groot deel Sqaure in bezit
Vraag me alleen af hoe ze het met de GC gaan doen, of dit dan spinoffs worden of dat ze nieuwe delen op PS2 en CG gaan uitbrengen ofzo
Lijkt wel de HK zeg, zoveel pics 

FF3 op de gba

FF3 op de gba
Stelletje amateurs 
SNES:
Final Fantasy 3 (japans)
Final Fantasy 4 (japans)
Final Fantasy 5 (japans)
PSX:
Final Fantasy 6
Final Fantasy 7 (japans)
Final Fantasy 9
PS2:
Final Fantasy X
PC:
Final Fantasy VII (Engels)
Merchandise:
FF3 Soundtrack
FF6 Soundtrack
FF6 Piano Collection
FF7 Soundtrack
FF7 Orchestral
FF7 Piano Collection
FF9 Soundtrack
FF10 Soundtrack
FF10 Tidus & Yuna Tribute album
FF10 Piano Collection
FF11 Soundtrack
Final Fantasy Pray
Final Fantasy Mix
Final Fantasy VII Wallscroll (Cloud op motor)
Final Fantasy X Wallscroll (Auron)
Final Fantasy X Wallscroll (Tidus&Yuna)
Final Fantasy 8 Leather Wallet
Final Fantasy 8 Metal Ashtray
Final Fantasy 5 Moogle range (kleine action figures)
Final Fantasy 7 Cloud Action Figure
Final Fantasy 7 Aeris Action Figure
Final Fantasy 7 Sephiroth Action Figure
Final Fantasy 8 Rinoa Action Figure
Final Fantasy 8 Sell Action Figure
Final Fantasy 10 Tidus Action Figure
Final Fantasy 10 Auron Action Figure
Final Fantasy 10 Kimahri Action Figure
Final Fantasy 10 Varuna Action Figure
Final Fantasy 10 Ultima Weapon Action Figure
Final Fantasy The Spirits Within DVD
Final Fantasy 10 Tidus Necklace, ring, bracelet
Final Fantasy 10 Keychain
Final Fantasy 10 Flashing Watch
Final Fantasy 10 Hiking Watch
Final Fantasy 11 Silver Watch
Final Fantasy 10 Lighter + cigarette box
Final Fantasy 11 Lighter (zippo)
ben vast nog wel dingen vergeten
SNES:
Final Fantasy 3 (japans)
Final Fantasy 4 (japans)
Final Fantasy 5 (japans)
PSX:
Final Fantasy 6
Final Fantasy 7 (japans)
Final Fantasy 9
PS2:
Final Fantasy X
PC:
Final Fantasy VII (Engels)
Merchandise:
FF3 Soundtrack
FF6 Soundtrack
FF6 Piano Collection
FF7 Soundtrack
FF7 Orchestral
FF7 Piano Collection
FF9 Soundtrack
FF10 Soundtrack
FF10 Tidus & Yuna Tribute album
FF10 Piano Collection
FF11 Soundtrack
Final Fantasy Pray
Final Fantasy Mix
Final Fantasy VII Wallscroll (Cloud op motor)
Final Fantasy X Wallscroll (Auron)
Final Fantasy X Wallscroll (Tidus&Yuna)
Final Fantasy 8 Leather Wallet
Final Fantasy 8 Metal Ashtray
Final Fantasy 5 Moogle range (kleine action figures)
Final Fantasy 7 Cloud Action Figure
Final Fantasy 7 Aeris Action Figure
Final Fantasy 7 Sephiroth Action Figure
Final Fantasy 8 Rinoa Action Figure
Final Fantasy 8 Sell Action Figure
Final Fantasy 10 Tidus Action Figure
Final Fantasy 10 Auron Action Figure
Final Fantasy 10 Kimahri Action Figure
Final Fantasy 10 Varuna Action Figure
Final Fantasy 10 Ultima Weapon Action Figure
Final Fantasy The Spirits Within DVD
Final Fantasy 10 Tidus Necklace, ring, bracelet