Ik ben van plan de Canon Powershot A40 te kopen, maar volgens mij is deze nergens leverbaar op korte termijn. Wie weet toevallig wel een adresje waar ik deze kan bestellen en ook op korte termijn thuis kan hebben?
Verwijderd
Zijn weer pas uitgeleverd aan winkels en online shops, heb die van mij gisteren ontvangen van Webvoordelig
Ik denk dat je het best uit het buitenland kan halen. Nederland schijnt een beetje onvooradig te zijn. Het best is denk ik dat je het in duitsland kan halen. Nadeel is wel dan de handleiding in het duits is.
ID4.1M Honey Yellow
bestel vanuit amerika, scheelt je 150 euro...
Proffesioneel Platzak
Verwijderd
Ik ben 'r ook wel benieuwd naar waar ik 'm kan halen. Ik woon in de buurt van Utrecht. Heb al een paar winkels geprobeerd, maar alles was weg.
Verwijderd
Betrouwbare site?Mr_Gee schreef op 31 juli 2002 @ 18:35:
bestel vanuit amerika, scheelt je 150 euro...
ik heb mijne al vanaf eind mei in bestelling staan! Ja, eind mei ja, ik verwacht (hoop) dat ie deze week leverbaar wordt. Maar aangezien er nogal wat mensen zoals ik een bestelling hebben staan denk ik niet dat ie dus overal leverbaar is als je geen bestelling hebt staan.
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
Die van mij ligt op het postkantoor, maar helaas staat dat kantoor 150 km verderop
Maar hij is er dus wel weer! Die van mij komt btw bij http://www.koopdigitaal.nl vandaan
De islam kan uw vrijheid schaden
Verwijderd
Em misschien een alternatief voor de wannabe A40 bezitters, er is een leuke 3MP kodak bij de albert heijn in de aanbieding..naast de groenten 
Staat trouwens ook in pricewatch, specs zien er best oke uit.
http://www.dpreview.com/r..._dx3900&method=sidebyside
Staat trouwens ook in pricewatch, specs zien er best oke uit.
http://www.dpreview.com/r..._dx3900&method=sidebyside
Correct Rotterdam.
kans is groot dat ze hem daar gewoon hebben.
of wil je hem over de post hebben??? daar doen ze namelijk niet aan.
Ik weet niet hoever je van Rotterdam vandaan woont namelijk
kans is groot dat ze hem daar gewoon hebben.
of wil je hem over de post hebben??? daar doen ze namelijk niet aan.
Ik weet niet hoever je van Rotterdam vandaan woont namelijk
Ik heb ook al verschillende bedrijven gemaild/gebeld maar de 1 zei dat de camera eind juli weer binnenkomt en de andere de 2de week van augustus. Ik hoop dat ze hem deze week weer binnen krijgen maar ik denk dat het later wordt
Verder heb ik hier zaken in de buurt nagecheckt of de camera daar te koop was, 1 bedrijf had hem nog in nijkerk maar die koste daar 449 euro dat prijsverschil vind ik te groot..
dan w8 ik liever wel 2 weekjes, dat scheelt mij weer 60 a 70 euroRekZ schreef op 01 augustus 2002 @ 00:40:
ohja. de prijs bij Correct is ook 449€, maar wel leverbaar denk ik
Verwijderd
En waar gaat u 'm dan halen?tinus1983 schreef op 01 augustus 2002 @ 12:17:
[...]
dan w8 ik liever wel 2 weekjes, dat scheelt mij weer 60 a 70 euro
ligt eraan wie hem als eerste weer heeft
Ik houd in de prijswatch de eerste 5 ned bedrijven in de gaten
buh: vandaag het bericht gekregen dat ie pas eind volgende week beschikbaar is voor me 
nog een week wachten
(bij perfect-systems)
nog een week wachten
(bij perfect-systems)
wanneer had je hem besteld danVerwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 21:14:
ik had de a40 binnen 1 dag bij Foto Konijnenberg B.V. woensdag besteld donderdag in huis
dat meen je GVD niet, echt binnen in dag in huis?Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 21:14:
ik had de a40 binnen 1 dag bij Foto Konijnenberg B.V. woensdag besteld donderdag in huis
de wereld is zo f*ckin' oneerlijk
Net gebeld met konijnenberg, die hebben hem voorlopig niet meer.
Vrshop had em woensdag al moeten hebben, maar dat is ook weer tot vandaag uitgesteld. En ze krijgen hem denk ik ook vandaag niet meer binnen
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
lekker klote is dat.. Ik denk er nu echt aan om een andere te gaan kopen zie mijn topic : Canon Powershot a40 VS Kodak DX3900Metzie schreef op 02 augustus 2002 @ 17:03:
Net gebeld met konijnenberg, die hebben hem voorlopig niet meer.Vrshop had em woensdag al moeten hebben, maar dat is ook weer tot vandaag uitgesteld. En ze krijgen hem denk ik ook vandaag niet meer binnen
[commercial]
Iemand interesse om de mijne (die nog op het postkantoor ligt) over te nemen tegen kostprijs? Mail me even prive (rdgf@home.nl)
[/commercial]
Iemand interesse om de mijne (die nog op het postkantoor ligt) over te nemen tegen kostprijs? Mail me even prive (rdgf@home.nl)
[/commercial]
Ik had om 19:00 uur de order geplaatst en krijg om 22:15 even een mailtje wanneer hij op de post gaat. Echt perfecte afhandeling, perfecte service. Gaat morgen op de postVerwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 21:14:
/dev/null
Waarom zetten ze dit in hun mailtje danI_Stealth_I schreef op 05 augustus 2002 @ 23:27:
[...]
Ik had om 19:00 uur de order geplaatst en krijg om 22:15 even een mailtje wanneer hij op de post gaat. Echt perfecte afhandeling, perfecte service. Gaat morgen op de post![]()
> Vraag: Krijgen jullie de canon powershot A40 voor 14 augustus weer binnen?
> Anders moet ik een alternatief vinden voor de vakantie.
>
> ---Einde e-mail---
>
> webmaster@wdesign.nl
>
Durven wij niet te zeggen. Wij krijgen daar nl. ook geen zekerheid over.
Met vriendelijke groet,
W. Velema
Foto Konijnenberg
Ik heb nu een "garantie" gekregen van perfect-systems dat ik vrijdag mijn A40 krijg. Ik hoop het echt want ik ben bang dat ik anders toch ergens anders zal moeten gaan zoeken...

Ik heb je gemaildWokschotel schreef op 05 augustus 2002 @ 19:59:
[commercial]
[/commercial]
Verwijderd
Waar is dat postkantoor en wat is de kostprijs?Wokschotel schreef op 05 augustus 2002 @ 19:59:
[commercial]
[/commercial]
Handelen doen we niet op GoT, mail maar evenVerwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 02:34:
[...]
Waar is dat postkantoor en wat is de kostprijs?
Postkantoor is Tilburg en vraagprijs incl accu's en opladers is ¤ 423,84
Sinds dat jij gemaild heb, kan de nieuwe voorraad al weer binnen zijn gekomentinus1983 schreef op 05 augustus 2002 @ 23:40:
[...]
Waarom zetten ze dit in hun mailtje dan
> Vraag: Krijgen jullie de canon powershot A40 voor 14 augustus weer binnen?
> Anders moet ik een alternatief vinden voor de vakantie.
>
> ---Einde e-mail---
>
> webmaster@wdesign.nl
>
Durven wij niet te zeggen. Wij krijgen daar nl. ook geen zekerheid over.
Met vriendelijke groet,
W. Velema
Foto Konijnenberg
/dev/null
dan hadden ze wel gebeldI_Stealth_I schreef op 06 augustus 2002 @ 16:47:
[...]
Sinds dat jij gemaild heb, kan de nieuwe voorraad al weer binnen zijn gekomen
Hmm, ik ging even bij de Vobis in gouda kijken. Hij stond daar, dus gelijk gekocht. wel voor 409 euro, maarja...
Bij webvoordelig heb ik mn Canon A40 vorige week donderdagmorgen besteld, werd maandag afgeleverd. Kosten: Eur. 388,50 (376 + 12.50 verzendkosten)
Weet iemand of er al weer winkels zijn die de a40 kunnen leveren?
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
Computer Centrum Weert.Metzie schreef op 23 augustus 2002 @ 15:17:
Weet iemand of er al weer winkels zijn die de a40 kunnen leveren?
www.weertonline.nl
€399 kost die daar.
Effe offtopic...
Omdat die A40 bijna nergens meer te verkrijgen was en ik had FineFujipix 2800Z gehaald uit Duitsland.
Vandaag zag ik op tweakers dat iemand tweedehands aanbod... dus meteen gekocht.
Ik moet zeggen dat de functies op A40 echt ongelooflijk veel zijn en ik heb net een paar nightshots gemaakt........... en echt mooie kwaliteit.
Die FujiFinePix2800 gaat morgen weg... ik heb hem meteen verkocht.
Ik zag nog een paar A40 in Rotterdam... bij Foka dacht ik... dus als je het echt wilt hebben..
Succes
Omdat die A40 bijna nergens meer te verkrijgen was en ik had FineFujipix 2800Z gehaald uit Duitsland.
Vandaag zag ik op tweakers dat iemand tweedehands aanbod... dus meteen gekocht.
Ik moet zeggen dat de functies op A40 echt ongelooflijk veel zijn en ik heb net een paar nightshots gemaakt........... en echt mooie kwaliteit.
Die FujiFinePix2800 gaat morgen weg... ik heb hem meteen verkocht.
Ik zag nog een paar A40 in Rotterdam... bij Foka dacht ik... dus als je het echt wilt hebben..
Succes
Lucky Goldstar
Verwijderd
oneerlijk oneerlijk... DIT is pas oneerlijk
weet je wat pas oneerlijk is?Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 08:36:
[...]
oneerlijk oneerlijk... DIT is pas oneerlijkIk had m overigens ook eind mei besteld en 5 juni binnen. Voor 375 euro incl. verpakking en verzend. Bij www.pcvergelijk.nl .
Dat ik nu nog steeds op mn cam wacht GVD! Kijk maar eens terug in dit topic en zie hoe lang ik al wacht. Ik begin het ondertussen een beetje beu te worden!
Verwijderd
In Leiden bij de fotowinkel aan het einde van de Breestraat (rechterkant) is ie gewoon te koop hoor, hij ligt gewoon in de etalage....
Verwijderd
Ik las op webvoordelig.nl dat de uitlevering van nieuwe cameraŽs door Canon is uitgesteld. Ik ben bang dat ik mijn camera niet meer krijg voor mijn vakantie (9sep)...
Ik ben ook al een goede week aan het wachten op m'n A40 (België). Dit probleem doet zich wereldwijd voor bij Canon zeiden ze in de winkel. Ze zijn hun software voor logistiek enzo overal aan het aanpassen, daarmee de vertragingen. Ze zeiden wel dat ik hem waarschijnlijk deze week zou hebben. De S-versies waren toch al binnen gekomen.
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
en ondertussen wacht * schizofreen nog steeds
hmm, dan ga ik daar binnenkort ook ff kiekenroelstreng schreef op 07 augustus 2002 @ 17:30:
Hmm, ik ging even bij de Vobis in gouda kijken. Hij stond daar, dus gelijk gekocht. wel voor 409 euro, maarja...
Ik heb zelf vorige week vrijdag de laatste opgepikt bij kamera-express in Capelle. Zij verwachten deze week weer voorraad. Ze kunnen ook reserveren, dus wellicht moet je het daar eens proberen. Hebben trouwens zeer scherpe prijzen (€ 375) en een leuke toko met veel apparatuur.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Van Best-Sellers kreeg ik het volgende mailtje:
Dank voor uw mailtje.
Niemand heeft op dit moment Canon op voorraad, omdat er binnen nu en drie
weken een behoorlijke prijsverlaging wordt doorgevoerd (i.v.m. een grote
duitse camerabeurs).
Even geduld kan dus veel geld gaan opleveren.
Wij zien u dan graag terug.
Met vriendelijke groet
Huub Mattijssen
www.Best-Sellers.nl
Even wachten dan maar
Ow ja dat van kamera-express klopt idd.
Dank voor uw mailtje.
duitse camerabeurs).
Met vriendelijke groet
Huub Mattijssen
www.Best-Sellers.nl
Even wachten dan maar
De Canon Powershot A40 is bij ons niet op voorraad en heeft een levertijd van 4 tot 6 weken.
Deze extreem lange levertijd wordt veroorzaakt door de immense populariteit van de camera en de capaciteitsproblemen in de fabriek(en) van Canon.
Van de leveranciers hebben wij begrepen dat deze problemen de komende maanden nog niet opgelost zullen zijn.
met vriendelijke groet,
Mischa Dalman
ELDERS WEBSALES
Deze extreem lange levertijd wordt veroorzaakt door de immense populariteit van de camera en de capaciteitsproblemen in de fabriek(en) van Canon.
Van de leveranciers hebben wij begrepen dat deze problemen de komende maanden nog niet opgelost zullen zijn.
met vriendelijke groet,
Mischa Dalman
ELDERS WEBSALES
Komende maanden? Das wel erg lang...maar ik kreeg precies hetzelfde mailtje terugred_bull schreef op 05 september 2002 @ 11:08:
De Canon Powershot A40 is bij ons niet op voorraad en heeft een levertijd van 4 tot 6 weken.
met vriendelijke groet,
Mischa Dalman
ELDERS WEBSALES
dus hij wordt goedkoper! das goed om te horensjares schreef op 05 september 2002 @ 11:03:
Dank voor uw mailtje.
duitse camerabeurs).
Met vriendelijke groet
Huub Mattijssen
www.Best-Sellers.nl
Even wachten dan maar
edit : dan willen nog meer mensen em dus
Vorige week heb ik mijn bestelling gewijzigd van Canon Powershot A 40 naar een Olympus C-720 Zoom. Deze heb ik binnen en het is een hele mooie cam (8 keer zoom en 3 mpix) maar hij is helaas ook weer een stuk duurder
(200 euro meer). Nu baal ik er van dat ik al geheugen heb gekocht voor de Powershot (Compact Flash) want in de cam die in nu heb gaat SmartMedia
Dus alleen dat moet ik effe verkopen / ruilen en dan ben ik helemaal blij met mijn nieuwe cam
hoeveel geheugen is het en voor hoeveel wil je verkopen?tinus1983 schreef op 05 september 2002 @ 11:57:
Vorige week heb ik mijn bestelling gewijzigd van Canon Powershot A 40 naar een Olympus C-720 Zoom. Deze heb ik binnen en het is een hele mooie cam (8 keer zoom en 3 mpix) maar hij is helaas ook weer een stuk duurder(200 euro meer). Nu baal ik er van dat ik al geheugen heb gekocht voor de Powershot (Compact Flash) want in de cam die in nu heb gaat SmartMedia
Dus alleen dat moet ik effe verkopen / ruilen en dan ben ik helemaal blij met mijn nieuwe cam
(anders ff via mail ofzo...)
Als ik het dus goed begrijp kopen winkels de A40 op dit moment niet in vanwege een aankomende prijsverlaging. Dit is weer een hele andere oorzaak dan de leveringsproblemen door capatiteitsproblemen in de fabriek. Wat is nu waarsjares schreef op 05 september 2002 @ 11:03:
Dank voor uw mailtje.
duitse camerabeurs).
Met vriendelijke groet
Huub Mattijssen
www.Best-Sellers.nl
Even wachten dan maar
Als het een combinatie is, is het helemaal problematisch omdat de vraag na een prijsverlaging nog groter zal zijn.
Daarnaast: behoorlijke prijsverlaging, wat verstaan ze daaronder?
Ik wil de camera dus ook heel graag hebben maar heb geen zin om maanden te gaan zitten wachten
Geen commentaar
Ik heb aan hun gemaild of het leveringsprobleem van Canon rond die tijd dan inmiddels op is gelost.robbydw schreef op 05 september 2002 @ 12:48:
[...]
Als ik het dus goed begrijp kopen winkels de A40 op dit moment niet in vanwege een aankomende prijsverlaging. Dit is weer een hele andere oorzaak dan de leveringsproblemen door capatiteitsproblemen in de fabriek. Wat is nu waar
Als het een combinatie is, is het helemaal problematisch omdat de vraag na een prijsverlaging nog groter zal zijn.
Daarnaast: behoorlijke prijsverlaging, wat verstaan ze daaronder?
Ik wil de camera dus ook heel graag hebben maar heb geen zin om maanden te gaan zitten wachten
En heb je daar al een antwoord op?sjares schreef op 05 september 2002 @ 13:23:
[...]
Ik heb aan hun gemaild of het leveringsprobleem van Canon rond die tijd dan inmiddels op is gelost.
Geen commentaar
Dr gaan nu nogal wat verhalen rond waarom de A40 niet geleverd wordt:
• Canon heeft leveringsproblemen (ze zetten een nieuw distributie systeem op)
• Canon heeft productieproblemen met met maken van de A40
• Vanwege de aankomende prijsverlaging wordt de Canon A40 niet geleverd
• Er zijn capaciteitsproblemen in de fabriek(en) van Canon.
En vandaag was ik weer bij een winkel waar ik het volgende te horen kreeg: Met de A40 is het mogelijk korte filmpjes te maken. De Europesche Unie ziet zo'n camera dan als video-camera, niet als foto-camera. Op een video-camera moet meer invoerrechten betaald worden en daarover zit Canon nu met de EU te ruziën.
Ik wil wel eens weten wat er nu echt aan de hand is. Vier maanden wachten op een digicam is toch echt belachelijk!
• Canon heeft leveringsproblemen (ze zetten een nieuw distributie systeem op)
En vandaag was ik weer bij een winkel waar ik het volgende te horen kreeg: Met de A40 is het mogelijk korte filmpjes te maken. De Europesche Unie ziet zo'n camera dan als video-camera, niet als foto-camera. Op een video-camera moet meer invoerrechten betaald worden en daarover zit Canon nu met de EU te ruziën.
Ik wil wel eens weten wat er nu echt aan de hand is. Vier maanden wachten op een digicam is toch echt belachelijk!
[ Voor 0% gewijzigd door schizofreen op 05-09-2002 14:44 . Reden: tiepvaud ]
Sluit ik me helemaal bij aan...iemand een goed alternatief, mocht het niet snel opgelost worden?schizofreen schreef op 05 september 2002 @ 14:33:
Dr gaan nu nogal wat verhalen rond waarom de A40 niet geleverd wordt:
• Canon heeft leveringsproblemen (ze ztten een nieuw distributie systeem op)
En vandaag was ik weer bij een winkel waar ik het volgende te horen kreeg: Met ed A40 is het mogelijk korte filmpjes te maken. De Europesche Unie ziet zo'n camera dan als video-camera, niet als foto-camera. Op een video-camera moet meer invoerrechten betaald worden en daarover zit Canon nu met de EU te ruziën.
Geen commentaar
Het is 128 mb Kingston Compact Flash. Verder is het nooit gebruikt omdat ik die cam niet heb gekocht. Voor meer info of voor een bod mail maar naar a.feenstra15@chello.nlg00fy schreef op 05 september 2002 @ 12:39:
[...]
hoeveel geheugen is het en voor hoeveel wil je verkopen?
(anders ff via mail ofzo...)
Nope, maar ik weet wel dat het waarschijnlijk over de volgende beurs gaat waar dan eventueel op gewacht gaat worden: Photokina te Keulen vanaf 25 september.
Ik laat morgen denk ik even mijn pappie naar de MediaMarkt in Nordhorn bellen of ze daar de camera's hebben en zo niet wanneer ze ze dan krijgen. Mijn pa spreekt nl. vloeiend Duits
Ik ben voor 2 weken bij de MediaMarkt in Nordhorn geweest maar ze hadden ze daar niet. Ze verwachten ze binnenkort wel en waren nog een leuke actie van plan! Wat dat precies was wou hij mij niet vertellen. 
Er stond nog niks in het krantje van de MM dus ik denk niet dat ze de A40 al hebben.
Laat even weten als je pa gebeld heeft dan rij ik er dit weekend effe heen.
Ik had al bij 2 bedrijven besteld, Topvision en Connecting Electronics, maar bij allebei weer geanuleerd omdat ze mij na een paar weken wachten niet konden vertellen wanneer hij dan wel zou komen.
Trouwens dit http://www.geizhals.at/eu/?cat=dcam&a=30728 is Geizhals een soort Pricewatch van Duitsland en Oostenrijk maar dan uitgebreider, hier staan ook leverdata etc bij. Overal staat bij "Lieferzeit" Dus ziet er niet naar uit dat het binnenkort gaat gebeuren. Ook staat er andere informatie over de leveranciers bij en voor elke leverancier een soort forum.
Zoiets is wel wat voor onze tweakers pricewatch!
Er stond nog niks in het krantje van de MM dus ik denk niet dat ze de A40 al hebben.
Ik had al bij 2 bedrijven besteld, Topvision en Connecting Electronics, maar bij allebei weer geanuleerd omdat ze mij na een paar weken wachten niet konden vertellen wanneer hij dan wel zou komen.
Trouwens dit http://www.geizhals.at/eu/?cat=dcam&a=30728 is Geizhals een soort Pricewatch van Duitsland en Oostenrijk maar dan uitgebreider, hier staan ook leverdata etc bij. Overal staat bij "Lieferzeit" Dus ziet er niet naar uit dat het binnenkort gaat gebeuren. Ook staat er andere informatie over de leveranciers bij en voor elke leverancier een soort forum.
Zoiets is wel wat voor onze tweakers pricewatch!
[ Voor 0% gewijzigd door Gorefest op 05-09-2002 19:37 . Reden: aanvulling ]
Waar heb jij het krantje van de MediaMarkt in Duitsland van dan?Gorefest schreef op 05 september 2002 @ 19:24:
Ik ben voor 2 weken bij de MediaMarkt in Nordhorn geweest maar ze hadden ze daar niet. Ze verwachten ze binnenkort wel en waren nog een leuke actie van plan! Wat dat precies was wou hij mij niet vertellen.
Houdt mij (en anderen) uiteraard ook even op de hoogte (mail staat in mijn sig)!
Krijgen wij hier (in Borne (Bij Hengelo) +/- 30 Km van de grens) huis aan huis bezorgdWaar heb jij het krantje van de MediaMarkt in Duitsland van dan?
Ha NijsGorefest schreef op 05 september 2002 @ 19:39:
[...]
Krijgen wij hier (in Borne (Bij Hengelo) +/- 30 Km van de grens) huis aan huis bezorgd
heb de A40 zojuist maar besteld bij www.digitalecamera.nu
Vanmorgen eerst met hun gebeld. Man aan de lijn wist mij te verzekeren dat wanneer ik hem nu bestelde, ik hem volgende week zeker in hui heb. In tegenstelling tot vele andere bedrijven krijgt hij de camera's wel regelmatig binnen....vraag me niet waaromm
Ben dus benieuwd of Pieter Post volgende week meet een pakketje voor de deur staat.
Vanmorgen eerst met hun gebeld. Man aan de lijn wist mij te verzekeren dat wanneer ik hem nu bestelde, ik hem volgende week zeker in hui heb. In tegenstelling tot vele andere bedrijven krijgt hij de camera's wel regelmatig binnen....vraag me niet waaromm
Ben dus benieuwd of Pieter Post volgende week meet een pakketje voor de deur staat.
Geen commentaar
Misschien vanwege de prijsverlaging die mij als rede op wordt gegeven??? Ik zou het anders ook niet weten...robbydw schreef op 06 september 2002 @ 12:02:
heb de A40 zojuist maar besteld bij www.digitalecamera.nu
Wie weet, maak ook niet zoveel uit als ie nu maar eens komt...:)sjares schreef op 06 september 2002 @ 12:37:
[...]
Misschien vanwege de prijsverlaging die mij als rede op wordt gegeven??? Ik zou het anders ook niet weten...
Geen commentaar
Moi.....Gorefest schreef op 05 september 2002 @ 19:39:
[...]
Krijgen wij hier (in Borne (Bij Hengelo) +/- 30 Km van de grens) huis aan huis bezorgd
ik kom uit Wierden (Bij Almelo) +/- 40 km v/d grens!
MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe
M'n pa had vandaag even gebeld naar de MediaMarkt in Nordhorn, maar het was zo druk dat de afdeling niet te bereiken was... Maandag maar weer opnieuw proberen.
Is bij de MediaMarkt Nordhorn ook niet meer leverbaar...ze verwachten ze niet meer binnenkort en er komt ook geen actie van.
Damn is toch anders dan wat ze mij verteld hadden.sjares schreef op 09 september 2002 @ 14:10:
Is bij de MediaMarkt Nordhorn ook niet meer leverbaar...ze verwachten ze niet meer binnenkort en er komt ook geen actie van.
Toch zie ik dat hij hier en daar weer leverbaar wordt dus misschien is het probleem binnenkort opgelost.
Of misschien komt de opvolger van de A40 er al weer aan...
[ Voor 0% gewijzigd door Gorefest op 09-09-2002 18:36 . Reden: Typo ]
Verwijderd
waarom bestellen jullie niet bij deze:
Digital-net-shop.de € 27,- € 335,- Totaal 362 euro
en kan iemand mij uitleggen hoe dat gaat als ik hem uit duitsland bestel, met betaling enzo ???? BvD !!
en kan iemand mij uitleggen hoe dat gaat als ik hem uit duitsland bestel, met betaling enzo ???? BvD !!
LIEFERZEIT UNBEKANNTVerwijderd schreef op 09 september 2002 @ 21:13:
waarom bestellen jullie niet bij deze:
zoals overal...
Ik heb uit totale moedeloosheid mn cam nu bij 4 shops in de bestelling staan. Alle 4 geven ze me de kans om hem binnen een week of 2 te leveren: negative
En ik wacht pas vanaf eind mei!!!!
dat moest dr ff uit
Ik heb uit totale moedeloosheid mn cam nu bij 4 shops in de bestelling staan. Alle 4 geven ze me de kans om hem binnen een week of 2 te leveren: negative
dat moest dr ff uit
vanaf mei?!?! omg das lang!schizofreen schreef op 10 september 2002 @ 11:32:
zoals overal...
dat moest dr ff uit
Ik heb hem net sinds zaterdag en moet zeggen dat het erg leuk speelgoed is
Ik begin steeds meer te twijfelen aan het verhaal van de man van digitalecamera.nu die me garandeerde dat ik hem eind deze week, begin volgende week in huis zou hebben. Hij zei de camera in tegenstelling tot andere zaken wel regelmatig binnen te krijgen.. Waarom...vraag ik me dan af. 
Maar goed...ga alvast voor de deur liggen
Maar goed...ga alvast voor de deur liggen
Geen commentaar
ik heb demijne gisteren gekregen !! 
Na meer dan 2 weken wachten. Geluk wel, vrijdag is er €50 van de prijs afgegaan
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
d
Wordt tijd dat ze ook in NL gaan leveren!
Mzzlpk!DinX schreef op 10 september 2002 @ 16:32:
Wordt tijd dat ze ook in NL gaan leveren!
En wat heb je er uiteindelijk voor neer moeten tellen?DinX schreef op 10 september 2002 @ 16:32:
Geen commentaar
En waar heb je hem dan besteld?.?.?.?
hoezo al die problemen rondom die a40? ik heb hem al sinds half juli. Gewoon bij de vobis gehaald. Ok, niet de goedkoopste zaak, maarja. Hij stond gewoon in de winkel, dus geen gezeur met leveringstijd.
kwaliteit van de camara? hier ff snel foto genomen: http://home.planet.nl/~stren076/overig/lusten.jpg
kwaliteit van de camara? hier ff snel foto genomen: http://home.planet.nl/~stren076/overig/lusten.jpg
Wat kostte hij daar eigenlijk?UneXisT schreef op 10 september 2002 @ 13:31:
[...]
vanaf mei?!?! omg das lang!
Ik heb hem net sinds zaterdag en moet zeggen dat het erg leuk speelgoed isIk heb hem overigens meegenomen uit Japan dus ik kan je niet vertellen waar ie leverbaar is.
MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe
In de winkel was ie 32000 Yen wat ongeveer 275 euro is. Ik heb hem via een kennis die bij Canon werkt voor 240 euro kunnen krijgen. Gelukkig kon ik via die vent ook een engelse versie nemen anders heb je japanse tekens. (niet op lcd natuurlijk, kan je instellen).wout-hugo schreef op 10 september 2002 @ 20:01:
Wat kostte hij daar eigenlijk?
Al met al een erg goeie koop
overigens is die 15 sec. sluitingstijd best lollig
http://people.a2000.nl/jklop/a40/4x%20mij.jpg
Daz geen geld...ik moet er zo'n 100 euro meer voor neertellen.UneXisT schreef op 10 september 2002 @ 21:56:
[...]
In de winkel was ie 32000 Yen wat ongeveer 275 euro is. Ik heb hem via een kennis die bij Canon werkt voor 240 euro kunnen krijgen. Gelukkig kon ik via die vent ook een engelse versie nemen anders heb je japanse tekens. (niet op lcd natuurlijk, kan je instellen).
Al met al een erg goeie koop
overigens is die 15 sec. sluitingstijd best lollig
http://people.a2000.nl/jklop/a40/4x%20mij.jpg
Wel grappig idd die sluitingstijd van 15 sec.
Geen commentaar
Waar heb jij hem vandaan gehaald dan?DinX schreef op 10 september 2002 @ 16:32:
Heeft iemand al zijn A40 ergens kunnen krijgen (of bestellen)?
Hij staat bij mij nog steeds in bestelling. Verkoper had mij beloof ddat hij hem deze week wel binnen zou moeten hebben. Vrijdag echter gebeld en hij had ze nog niet.sjares schreef op 15 september 2002 @ 11:17:
Heeft iemand al zijn A40 ergens kunnen krijgen (of bestellen)?
Geen commentaar
Iedereen die gewoon wat meer neer wil tellen
Bij MegaPool kan je hem zo ophalen voor 430 euro en zelfs in de kleinste computerzaken ligt ie voor het raam.
WRONG, hier in enschede niet hoor, geloof maar ik heb al stad en land afgebeld/wandeld voor die camera...Barca schreef op 15 September 2002 @ 15:46:
Iedereen die gewoon wat meer neer wil tellenBij MegaPool kan je hem zo ophalen voor 430 euro en zelfs in de kleinste computerzaken ligt ie voor het raam.
Misschien even oktober afwachten, dan introduceerd Canon dus een paar nieuwe modellen en dikke kans dus dat de prijzen dan nog iets naar beneden gaan.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/598298
Heb je gelijk in, maar hij is nu nog gewoon nergens op voorraad en ik betwijfel of ie dat dan wel isGorefest schreef op 16 september 2002 @ 17:20:
Misschien even oktober afwachten, dan introduceerd Canon dus een paar nieuwe modellen en dikke kans dus dat de prijzen dan nog iets naar beneden gaan.
Bij Alternate Duitsland is ie weer op voorraad, jammer alleen dat je dan een Duitse camera krijgt en ik weet niet of je er wel kunt bestellen.....
Hier in japan is hij in elke winkel verkrijgbaar. Ik denk dat de europese problemen voornamelijk met de distributie te maken hebben. In akihabara (de elektronica wijk van tokyo) ligt hij vanaf ongeveer 29000 yen. Ik heb em zelf vorrige week disdag gekocht voor die prijs. Omdat het een actie was kreeg ik er nog 64mb bij, voor nop. 
Oh, de uiteindelijke prijs was 31000 nogwat, want alle prijzen hier zijn exclusief 5% BTW. Wat neerkomen op een prijs die nog onder de 300euro ligt.
Oh, de uiteindelijke prijs was 31000 nogwat, want alle prijzen hier zijn exclusief 5% BTW. Wat neerkomen op een prijs die nog onder de 300euro ligt.
1,5 maand geleden zag ik hem in akihabara voor 35000 yen (wel met lichtnetadapter) en kaal voor 30000 yen. Jij met 64 mb erbij voor 2900? Misschien had ik toch beter moeten zoekenMetzie schreef op 17 September 2002 @ 12:47:
Hier in japan is hij in elke winkel verkrijgbaar. Ik denk dat de europese problemen voornamelijk met de distributie te maken hebben. In akihabara (de elektronica wijk van tokyo) ligt hij vanaf ongeveer 29000 yen. Ik heb em zelf vorrige week disdag gekocht voor die prijs. Omdat het een actie was kreeg ik er nog 64mb bij, voor nop.
Naja ik heb hem kunnen regelen voor 2700 yen inclusief maarja die 64 mb erbij is wel lekker. Heb jij een japanse versie of verkopen ze daar ook engelse? (niet dat het veel uitmaakt, menu kan je toch instellen)
Ik ga bij de Groothandel controleren op goede leverbaarheid .
Als dit lukt zal ik wel wat laten weten of www.wallabie.com hem vlot kan leveren (We gaan BTW ook een filiaal in NL openen dus voor jullie wordt het dan makkelijk
) .
Als dit lukt zal ik wel wat laten weten of www.wallabie.com hem vlot kan leveren (We gaan BTW ook een filiaal in NL openen dus voor jullie wordt het dan makkelijk
Ligt eraan wat ie kost.......
Mijn theorie: de A40 is een megahit omdat het voor het geld een hele goeie camera is. Eigenlijk is ie voor het geld TE goed, in die zin dat teveel mensen deze goeie budgetcamera willen hebben, waarmee Canon's eigen A40 een bedreiging vormt voor de verkoop van z'n duurdere modellen. Daarom hebben ze de verkoop misschien een tijdje een banden gelegd.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dat zou me niets verwonderen. Op kanibalisatie zit geen enkele fabrikant te wachten. Mijn PS A40 bevalt trouwens primaExirion schreef op 18 september 2002 @ 15:17:
Mijn theorie: de A40 is een megahit omdat het voor het geld een hele goeie camera is. Eigenlijk is ie voor het geld TE goed, in die zin dat teveel mensen deze goeie budgetcamera willen hebben, waarmee Canon's eigen A40 een bedreiging vormt voor de verkoop van z'n duurdere modellen. Daarom hebben ze de verkoop misschien een tijdje een banden gelegd.
Verwijderd
A.s. weekend bij Objectief, Gelkingestraat te Groningen 25 % korting op het hele assortiment. Ik heb mijn A40 daar in mei gekocht voor 360 euro tijdens zo'n zelfde kortingsweekend, hij bevalt me uitstekend.
Zie ook www.objectief.nl
Zie ook www.objectief.nl
Verwijderd
Ben er net geweest de canon powershot A40 kost weer (nog steeds) €360,- . Maar let op hij is niet opvoorraad. Je kan 'm wel bestellen voor de kortingsprijs maar je moet dan wel een aanbetaling doen of het hele bedrag al wel betalen.
Ik doe het niet. Wel betalen geen camera. Pff ik wacht nog wel even.
Ik doe het niet. Wel betalen geen camera. Pff ik wacht nog wel even.