ahha... ThanksGorefest schreef op 25 oktober 2002 @ 15:48:
[...]
Je kunt het ook gewoon een tasje noemen waar je digicam in past.
graag gedaan
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
toch graag gedaan
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
lol die heb ik al wel binnen maar camera nietrobbydw schreef op 25 oktober 2002 @ 09:25:
softcase inmiddels besteld.... zo'n kreng kost gewoon 32 euro (offical Canon) en ongeveer anderhalve week levertijd
maar die softcase is echt MOOI!
echt canon maar er kan helaas nix extra in ofzo
ow wacht ik pak hem net en er zit een speciaal verborgen vakje in voor CF
hij wordt alleen wel snel vies
Verwijderd
Bij www.digitalphoto2002.de staat er nog 1 te koop (zonder doos) voor 280 euro.xychix schreef op 25 oktober 2002 @ 13:48:
[...]
ze hebben een nieuwe uitleverdatum 4-11 !!!!![]()
![]()
![]()
kan dus nog mooi ff wachten.
Ja klopt ga ik ook doen, maar dan bij konijnenberg/foto digitaal en op Tweakers.net bij de Shop Survey en behoorlijk negatieve beoordelingDoor Super Snackman - Wednesday 23 October 2002 19:50
Ik bedoel een klacht bij de vervoerder, want daar lag bij mij het probleem. De nederlandse paket dienst moet een pakketje 5 dagen vasthouden, maar hebben het gelijk teruggestuurd.
Wat ze gedaan hebben is namelijk:
alles goed, behalve dan mn huisnummer, dat is 149 B en ze hadden daarvan 149 A
gemaakt de oenen, en mn buurman was zo aardig het te verzwijgen
terwijl ik het hem nog gevraagd heb 2x, of er iets was aangekomen
IIG ik ben superblij met mn cam!!!
Zal er later nog een paar pics van posten...
succes iedereen, met het zo snel mogelijk ontvangen van jullie cams
Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs
Verwijderd
*schopje*
Weet iemand of deze lens: Canon LA-DC52B lensadapter, goed is ? Hoever kan ik DAN inzoomen met een A40 ?
Alvast thankzz!
Weet iemand of deze lens: Canon LA-DC52B lensadapter, goed is ? Hoever kan ik DAN inzoomen met een A40 ?
Alvast thankzz!
erm, niet? tis alleen een adapter.
*insert signature here
Verwijderd
Dan kan je daarop lenzen of filters aansluiten. Die kan je niet op de lens zelf gaan vasttapenVerwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 23:11:
Wat doet dat dan ?
Verwijderd
Neehee?! Fuck!
Hoeduur is dan een lens die wel je zoombereik vergroot ? (Jullie denken ook...damn, wat een n00b...klopt
)
Bluhhhh
Bluhhhh
Verwijderd
nouw naar bovende reply ben ik ook wel erg nieuwsgierig als het niet zo duur is is dat best leuk
Ik heb een hoesje kunnen kopen voor 17 euro bij een fotozaak. Lowepro ofzow hete het. En het past perfect!
Beetje off-topic, maar heeft iemand tips voor het fotograferen in het donker, en dan met name van verlichte gebouwen in het donker.
Ik heb geen statief, dus met een hoge sluitertijd kan ik helaas niet werken...
Beetje off-topic, maar heeft iemand tips voor het fotograferen in het donker, en dan met name van verlichte gebouwen in het donker.
Ik heb geen statief, dus met een hoge sluitertijd kan ik helaas niet werken...
Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN
Tja zet hem dan op een paaltje of op een bankje oid. Want zonder langere sluitertijd zal het echt niet lukken. Of je moet een heeeeeeele stille hand hebben. Ik heb het laatst ook even geprobeerd maar je kunt echt duidelijk verschil zien tussen foto's die met statief of met de hand zijn gemaakt.
Ik heb laatst foto's vanuit mijn auto gemaakt. En heb de camera op het open raam laten leunen. Je kunt zelfs duidelijk zien welke met draaiende motor zijn gemaakt en welke niet!
Ik heb laatst foto's vanuit mijn auto gemaakt. En heb de camera op het open raam laten leunen. Je kunt zelfs duidelijk zien welke met draaiende motor zijn gemaakt en welke niet!
Ja daar ben ik afgelopen weekend ook achtergekomen jah. Je foto's worden ook bij gewoon daglicht zo ontzettend veel scherper.
Zo maakte ik foto's van mijn kamer, terwijl het buiten donker was, en binnen de lamp aan was, zonder flits. Met de goede sluitertijd werden die foto's echt super. (Ik had de camera gewoon op me bureau stilgezet, en via de 2-seconden-timer laten maken)
En over een statief voor de A40: heeft een statief wel de mogelijkheid je camera te kantelen zodat je ook foto's kan maken van hoge gebouwen? En ik las over een statief van 1 meter hoog, wat heeft die voor zin?
Zo maakte ik foto's van mijn kamer, terwijl het buiten donker was, en binnen de lamp aan was, zonder flits. Met de goede sluitertijd werden die foto's echt super. (Ik had de camera gewoon op me bureau stilgezet, en via de 2-seconden-timer laten maken)
En over een statief voor de A40: heeft een statief wel de mogelijkheid je camera te kantelen zodat je ook foto's kan maken van hoge gebouwen? En ik las over een statief van 1 meter hoog, wat heeft die voor zin?
yeah ik heb em nu ook binnen de cam en het geheugen kwam de zelfde dag vet relaxt (had het geheugen ergens anders gekocht)(thanxz sjares prima actie van je)
Verwijderd
Is misschien wel handig. We kunnen ook deze topic naam veranderen. Beetje zonde om een heel topic te herbouwen, lijkt mij.
En waar heb jij dat geheugen besteld dan, Mmore-323, dat het de zelfde dag al binnen was ?
En waar heb jij dat geheugen besteld dan, Mmore-323, dat het de zelfde dag al binnen was ?

Ik had et samen met sjares en nog 2 anderen in australie besteld en sjares heeft et vrijdag naar mij toe gestuurd duzVerwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 22:11:
Is misschien wel handig. We kunnen ook deze topic naam veranderen. Beetje zonde om een heel topic te herbouwen, lijkt mij.
Verwijderd
hmm zullen we bruntjes mailen of ie de topictitel wil veranderen? want volgens mij leest ie het topic niet echt meer
edit
w8 ik mail wel een admin
edit
w8 ik mail wel een admin
3maanden?! Dat is best lang, tegen die tijd had ik allang geld voor een 3~4mpix cam.Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 14:06:
YEAH!!!
eindelijk na 3 maanden wachten!!!
komt mijn cam donderdag binnen![]()
![]()
![]()
![]()
finally![]()
![]()
ID4.1M Honey Yellow
Weet iemand een adres om tegen een redelijke prijs en met mooie levertijd die waterdichte case te krijgen? Dus NIET 4 maanden wachten en dan 270 euro aftellen. Ik zie dat ie in Amerika ongeveer 160 dollar kost, alleen ik kan geen site vinden waar ie te bestellen is vanuit NL

WP-DC200s
Ik heb al ergens 3 maanden de adapter LA DC52b in de bestelling staan
Overigens kun je op een fatoenlijk statief inderdaad de cam kantelen naar alle kanten
Adviesprijzen voor accessoires:
TC DC52 Telelens Convertor(alleen icm adapter): € 136 (prijs ook voor andere lenzen:
WC DC52 Groothoeklens Convertor
LA DC52b Adapter: € 30
WP DC200s Waterdichte case: € 265

WP-DC200s
Ik heb al ergens 3 maanden de adapter LA DC52b in de bestelling staan
Overigens kun je op een fatoenlijk statief inderdaad de cam kantelen naar alle kanten
Adviesprijzen voor accessoires:
TC DC52 Telelens Convertor(alleen icm adapter): € 136 (prijs ook voor andere lenzen:
WC DC52 Groothoeklens Convertor
LA DC52b Adapter: € 30
WP DC200s Waterdichte case: € 265
van 5 tot 200 euro ongeveerVerwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 17:32:
Hoeduur is een statief ong ?
Jezus, Bluhhhh ga gewoon een naar een winkel zegVerwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 17:56:
Hehehe, hoeduur is een mini-statief ? En hoe hoog is die ong. ?

Lees mijn post. Er is ook nog een macro lens verkrijgbaarVerwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 17:58:
En een lens dan, en wat voor lenzen zijn er, wat kun je ermee??
Het is niet erg dat je een n00b bent zoals je gisteren zelf zei in een topic, maar je mag best zelf een beetje moeite doen om dingen uit te zoeken. GoT is geen vraag-maar-raak forum.Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 17:56:
Hehehe, hoeduur is een mini-statief ? En hoe hoog is die ong. ?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
En wat kost ie dan denk je ongeveer?bestel vanuit amerika, scheelt je 150 euro...
en waar, want ik wil dat waterdichte geval wel uit USA sinds ie daar ook ongeveer 160 $ kost
Verwijderd
Oke, sorry dan voor de overlast.Exirion schreef op 29 oktober 2002 @ 18:18:
[...]
Het is niet erg dat je een n00b bent zoals je gisteren zelf zei in een topic, maar je mag best zelf een beetje moeite doen om dingen uit te zoeken. GoT is geen vraag-maar-raak forum.
Verwijderd
jah ik heb zoiets van dit kost al genoeg geld en ik geloof dat wij nog mischien naar hong kong gingen ??ReseT schreef op 29 oktober 2002 @ 17:01:
[...]
3maanden?! Dat is best lang, tegen die tijd had ik allang geld voor een 3~4mpix cam.
dankje zal wel lukken ik heb op het moment nog die van ResetIK WIL ER OOK 1!!!!
P.S. Gefeliciteerd..... Veel plezier met je nieuwe speeltje
Verwijderd
Canon Powershot A40 Rulezzzz Ik ben zo gelukkig met mn camera
Nu kan ik weer lekker gebouwtjes gaan fotograferen voor mn studie (Bouwkunde)
je gebruikt hier toch niet de fliter he?Super Snackman schreef op 28 oktober 2002 @ 23:02:
Omdat het mischien toch een algemeen A40 topic wordt. Ff het trotse resultaat van mijn eerste nachtfoto. Het is inderdaad weinig bijzonders, maar dit zie ik dus aan mijn achterkant
[afbeelding]
(Klik klik)
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Verwijderd
ik las op de site van canon dat ze dit een "point and klick" camera noemen
dus voor de alledaagse thuisgebruiker
dit valt toch best wel mee?
of vinden hier mensen van niet?
Verwijderd
Hi there! I ben een echte Canon freak, ik werk al 15 jaar met enkel Canon, maar gisteren heb ik voor mijn schoonmoeder zo'n Kodax 3900 gekocht. Bij de Mediamarkt, voor 299 euro. Das wel 3 megapix voor onder de 300 pop met een beetje optische zoom ook nog! De beeldkwaliteit is gewoon goed op 100 Iso. Echt veel functies en hij ziet er nog cool uit ook. Je moet wel ff een lader voor penlites kopen met een paar goede penlites van op zun minst 1600 mA. Ook bij de Mediamarkt voor minder dan 30 Pleuro. Vergeet die Canon, de A40 heeft net als de meeste Canons nogal wat problemen met focussen en hij is gewoon 1 megapix minder. Vergeet die dockingstation die je voor een extra 80 Euro kan kopen, die lader is de moeite niet en de USB kabel kan ook gewoon rechtstreeks in de camera. Koop dan beter een CF kaartje, want de bijgeleverde 8 mb is karig..
Verwijderd
Maar ik heb net een Canon Powershot A40 gekochtVerwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 21:42:
Hi there! I ben een echte Canon freak, ik werk al 15 jaar met enkel Canon, maar gisteren heb ik voor mijn schoonmoeder zo'n Kodax 3900 gekocht. Bij de Mediamarkt, voor 299 euro. Das wel 3 megapix voor onder de 300 pop met een beetje optische zoom ook nog! De beeldkwaliteit is gewoon goed op 100 Iso. Echt veel functies en hij ziet er nog cool uit ook. Je moet wel ff een lader voor penlites kopen met een paar goede penlites van op zun minst 1600 mA. Ook bij de Mediamarkt voor minder dan 30 Pleuro. Vergeet die Canon, de A40 heeft net als de meeste Canons nogal wat problemen met focussen en hij is gewoon 1 megapix minder. Vergeet die dockingstation die je voor een extra 80 Euro kan kopen, die lader is de moeite niet en de USB kabel kan ook gewoon rechtstreeks in de camera. Koop dan beter een CF kaartje, want de bijgeleverde 8 mb is karig..

Gisteren heb ik de A40 opgehaald. De Mediamarkt had hem gelukkig nog. (dat ding is niet aan te slepen, nog steeds niet)
Kostte me €333,- alhoewel ie op sommige plaatsen ook wel onder die prijs zit. (webwinkels!.... als ze op voorraad zijn tenminste)
Ik ben nu al zéér tevreden.
Kostte me €333,- alhoewel ie op sommige plaatsen ook wel onder die prijs zit. (webwinkels!.... als ze op voorraad zijn tenminste)
Ég er eins ánægður og ég get orðið.
Verwijderd
lol hij is binnen maar ik hoef hem niet te kopenVerwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 21:42:
maar doe het wel
ik heb al heel lang mijn zinnen gezet op deze en het enige wat ik mischien liever wil is een S40
maar megapixels zijn niet alles he
en docking station? is die er dan voor de canon ?
heb ze aan de phone gehad en ze hopen op korte tijd uit te leveren (vooraad staat nog op 4-11xychix schreef op 25 oktober 2002 @ 07:58:
[...]
Daar heb ik hem ook besteld.
Nu blijkt dat ze niets hebben binnen gekregen.
nieuwe datum onbekend

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Dat is het ook....in de automodus. Alleen je hebt op deze cam OOK de mogelijkheid om zelf ALLES in te stellen, en dat heeft vrijwel geen enkele andere cam in die klasse. Voordeel: tis een cam voor een beginner, als ook voor een meer gevorderde cammer.Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 21:31:
ik las op de site van canon dat ze dit een "point and klick" camera noemen
Overigens is er inderdaad een probleem met het focussen van de A40 maar dat is op te lossen met een firmwareupdate.
Powershot A40 13.x focus probleem
In Duitsland of Nederland? In welke plaats? Waren er nog meerdere op voorraad?DaRuLe schreef op 29 oktober 2002 @ 22:01:
Gisteren heb ik de A40 opgehaald. De Mediamarkt had hem gelukkig nog. (dat ding is niet aan te slepen, nog steeds niet)
MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe
Verwijderd
Hey, je hebt de A40 al! Nou, in ieder geval veel plezier. Ik heb net mijn Canon g2 verkocht (kon een goede prijs krijgen) en wacht alweer op de G3. Digitaal schieten is heel tof. Er is voor zover ik weet geen dockingstation voor de A serie, maar goed, je hebt hem niet nodig en die zooi kost altijd weer klauwen met geld. Het focus probleem waar ik het over had is niet zo makkelijk op te lossen maar er valt mee te leven. De G1 en de G2 hadden beide dit probleem en dat komt gewoon door het systeem waarmee de autofocus werkt. Na een tijdje heb je gewoon door dat je bijv een portret maakt terwijl je eerst focussed op iemands kraag, en dan de camera in de juiste positie afdrukt. Verder is de beeldkwaliteit gewoon Canonkwaliteit, ze staan niet voor niets al jaren aan de top.
Groningen.wout-hugo schreef op 29 oktober 2002 @ 22:59:
[...]
In Duitsland of Nederland? In welke plaats? Waren er nog meerdere op voorraad?
Er lagen nog 4.
Ég er eins ánægður og ég get orðið.
hoe zit dat dadelijk eik met de hcc dagen, zullen der dan ook wat A40's te koop liggen en/of ist niet slim zo'n ding op de hcc te kopen, maar bv wel alleen geheugen en batterijen ?
Verwijderd
Ik heb 3 weken geleden een powershot a40 bij de dixons gekocht, normaal 379 euro, maar omdat een vriend van mij er werkt kreeg ik hem voor 330 euro (12,5 %korting). Ik ben heel tevreden over de camera, en hoop nog heel veel mooie pics er mee te maken in de toekomst
Je moet eigenlijk voor de A40 1800mA oplaadbare batterijen kopen, lekker zwaar. Een dubbel setje kun je 150-250 foto´s mee maken.
www.fotoshopper.nl heeft hem nu op VOORRAAD !!
Op de HCC dagen zullen er best wel een aantal a40's liggen vooral bij Duitse kraampjes zal dit zeker erg aantrekkelijk zijn. Volgens mij geld je garantie ook in Nederland. Ben er zelf niet zo'n fan van, maar het is natuurlijk wel lekker goedkoop.
Op de HCC dagen zullen er best wel een aantal a40's liggen vooral bij Duitse kraampjes zal dit zeker erg aantrekkelijk zijn. Volgens mij geld je garantie ook in Nederland. Ben er zelf niet zo'n fan van, maar het is natuurlijk wel lekker goedkoop.
Ik heb voor de Canon A40 2000mA batterijen gekocht
20 euro voor 4 batterijen, dus dat is niet eens zo ontzettend duur. En ze laden gewoon op in mijn GP powerbank.
En voor diegene die vroeg of ik de flitser had gebruikt, nou nee he, daar zie je niets van.
Sluitertijd 13 seconden, met een diagrama van 2.8, en minimale zoom. En geen belichtingscompensatie, witbalans, of fotoeffect...
Oh jah moet je niet vanuit je hand nemen dat soort foto's, of jij bent een ubermens die 13 seconden zijn handen stil kan houden.
En voor diegene die vroeg of ik de flitser had gebruikt, nou nee he, daar zie je niets van.
Sluitertijd 13 seconden, met een diagrama van 2.8, en minimale zoom. En geen belichtingscompensatie, witbalans, of fotoeffect...
Oh jah moet je niet vanuit je hand nemen dat soort foto's, of jij bent een ubermens die 13 seconden zijn handen stil kan houden.
Ze hebben er nog enkele, iedergeval één minderred_bull schreef op 31 oktober 2002 @ 23:55:
www.fotoshopper.nl heeft hem nu op VOORRAAD !!
Ik hoop dat ik hem morgen heb dan ga ik pics op statief nemen. Kijken hoe goed de plaatjes kunnen worden.
Vandaag is het feest en morgen ook.
Ik heb er ook aan zitten denken om bij de HCC te kijken naar een leuke aanbieding. Lijkt mij niet zo'n probleem om een camera bij een Duitse stand ofzo te kopen, want volgens mij zit er gewoon een Europees garantie certificaat in de doos. Ik ga wel pas op zondag naar de HCC dus dan zul je zien dat al die prachtige digicam aanbiedingen allemaal al weg zijnKeRsTmAnNeKe schreef op 31 oktober 2002 @ 22:21:
hoe zit dat dadelijk eik met de hcc dagen, zullen der dan ook wat A40's te koop liggen en/of ist niet slim zo'n ding op de hcc te kopen, maar bv wel alleen geheugen en batterijen ?
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Ik heb een bestelling staan bij Beat-it.nl
eerst zouden ze 26-10 binnen zijn, staat nu op 4-11..... maar zal nog wel langer duren...
de Media Markt in zwolle had ze voor €333,- incl... da's bijna net zo goedkoop als Beat-it.
eerst zouden ze 26-10 binnen zijn, staat nu op 4-11..... maar zal nog wel langer duren...
de Media Markt in zwolle had ze voor €333,- incl... da's bijna net zo goedkoop als Beat-it.
dat geld toch niet meer voor de cams die nu uitgeleverd worden neem ik aan ???stefijn schreef op 29 oktober 2002 @ 22:57:
[...]
Dat is het ook....in de automodus. Alleen je hebt op deze cam OOK de mogelijkheid om zelf ALLES in te stellen, en dat heeft vrijwel geen enkele andere cam in die klasse. Voordeel: tis een cam voor een beginner, als ook voor een meer gevorderde cammer.
Overigens is er inderdaad een probleem met het focussen van de A40 maar dat is op te lossen met een firmwareupdate.
Powershot A40 13.x focus probleem
Omschrijving: POWERSHOT A40 2.0 MEGPIXELS 3X OPTISCHE ZOOM
Voorraad: 0
Datum verwacht voorradig: onbekend
In bestelling: 195
EN CANON HEEFT $%^&*()_ weer niet uitgeleverd !!
gisteren was de verwachte leverdatum 4-11-2002 !
Verwijderd
Ik vond 'm gisteren bij Megapool in Arnhem, niet heel goedkoop (€379)maar over twee weken zit ik in Canada, en dan is't wel prettig om wat goeds mee te hebben.. Tip: gisteren hadden ze in het hoofdmagazijn nog 97 stuk s op voorraad, dus voor wie 't er voor over heeft...
Niet meer leverbaar bij www.fotoshopper.nl!
Verwijderd
ik krijg em heel binnenkort nieuw tegen de kostprijs
connecties he, maar ik krijg em dus voor €270
Ik heb de lensadapter (LA-DC52B) al iets van 5 maanden in bestelling staan, iemand enig idee waar deze wat sneller te verkrijgen is?
nope, ik heb m ook al 3 maanden geleden besteld....
Verwijderd
hier in apeldoorn is een winkel (weet niet meer precies hoe die heet, FotoQuelle zou het kunnen zijn), daar hebben ze veel onderdelen op voorraad, ook nog een stuk of 5 a40's, misschien dat ze hier zo'n ding hebben staan.
Volgens mij heeft fotodubach in apeldoorn ze misschien ook nog wel op voorraad
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Verwijderd
Is deze kwalitatief net zo goed als een Ixus V2? En qua compactheid?
Ik heb nu een maand een Ixus V2. Met tas, x-tra accu & 128MB €615.
Beetje spijt van. Misschien. Beetje.
Ik heb nu een maand een Ixus V2. Met tas, x-tra accu & 128MB €615.
Beetje spijt van. Misschien. Beetje.
ach, ixus is een heel andere camera. Die heeft (pls corrigeer me als ik het verkeerd heb) niet de mogelijkheid om vanalles in te stellen als de A40.
De ixus is meer een point&shoot camera: kleine camera voor mensen die makkelijk 'een' foto willen nemen, en niet een speciale foto (belichtingstijden etc).
Maar ik kan er naast zitten.
De ixus is meer een point&shoot camera: kleine camera voor mensen die makkelijk 'een' foto willen nemen, en niet een speciale foto (belichtingstijden etc).
*insert signature here
Verwijderd
wel raar dan, als een ixus zo veel duurder is en minder kan, maar kan komen door al die accesoires die hij erbij heeft. Ik weet eigelijk niet wat je met een ixus kanTjarkVerhoeven schreef op 06 november 2002 @ 00:49:
ach, ixus is een heel andere camera. Die heeft (pls corrigeer me als ik het verkeerd heb) niet de mogelijkheid om vanalles in te stellen als de A40.
Bij Dixons is ie ook regelmatig op voorraad!
Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!
Het belangrijkste verkoop-argument is het design en dat ie klein is.TjarkVerhoeven schreef op 06 november 2002 @ 00:49:
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Verwijderd
Ik kan belichtingstijd instellen, tot 15 seconden, ISOwaarden van Auto tot 50 tot 400.TjarkVerhoeven schreef op 06 november 2002 @ 00:49:
Nachtfoto's maakt hij ook prima.
Aan assecoires was ik 115 kwijt (dus tasje, 128Mb en extra accu..) aan mn Ixus V2 500€. Met 2 jaar garantie.
Verwijderd
wrong account, dit is mijn broertjes account.. sorry..xychix schreef op 05 November 2002 @ 06:47:
Omschrijving: POWERSHOT A40 2.0 MEGPIXELS 3X OPTISCHE ZOOM
Ik hebbum !!
de bijgeleverder batterijen waren HEEEL snel leeg!
ik ga kopen:
8* oplaadbare batt... minimaal 1800 miliamp NiHM (of Li ion, als ik die kan betalen) en een snellader.
ook wil ik een CF reader zodat de pc mijn batt. niet leeg zuigt.
Ik heb uit een verrekijker een lensje kunnen slopen. En ik moet zeggen dat het resultaat best aardig is. MAar ik heb er 2 vragen over:
1. Hoe ver kan je het beste dit lensje van de fototoestel-lens houden
2. En HOE kan je nummer 1 het beste uitvoeren. Ik gebruik nu 2 stukjes tape, maar da's ook niet alles...
1. Hoe ver kan je het beste dit lensje van de fototoestel-lens houden
2. En HOE kan je nummer 1 het beste uitvoeren. Ik gebruik nu 2 stukjes tape, maar da's ook niet alles...
Verwijderd
Vandaag mijn Powershot A40 gekocht bij Alternate in Ridderkerk. Kostte daar 345 euro. Nette prijs vind ik en voldoende op voorraad hoor.
Is deze cam dan nergens online te koop? Als ik het zo allemaal lees is hij nogal slecht leverbaar.
Ik heb af en toe dat als ik met de A40 een foto maak met flits, dat ik het volgende erop zie:

Wa's da, en wat kan ik er tegen doen?

heb je deze foto gemaakt achter een raam?Super Snackman schreef op 10 november 2002 @ 16:41:
Ik heb af en toe dat als ik met de A40 een foto maak met flits, dat ik het volgende erop zie:
[afbeelding]
Nee gewoon buiten. Ook als ik binnen in een ruimte een foto maak wil dit nog wel eens gebeuren
OMG!! there are aliens in your camera!!Super Snackman schreef op 10 november 2002 @ 16:41:
[afbeelding]
[ Voor 0% gewijzigd door Vrieskist op 10-11-2002 18:36 . Reden: blaahaaat :) ]
Verwijderd
Hahahahaha, lol! :-)
Weet iemand misschien hoeduur deze camera in Amerika in de shops zijn?
M'n vader gaat daar over 2 weken heen, als ie dus daar een stuk goedkoper is, mag ie er daar 1 meenemen...
Weet iemand misschien hoeduur deze camera in Amerika in de shops zijn?
M'n vader gaat daar over 2 weken heen, als ie dus daar een stuk goedkoper is, mag ie er daar 1 meenemen...
Water/stof, oplossing: niet flitsen in vochtige/stoffige ruimte'sSuper Snackman schreef op 10 november 2002 @ 16:41:
[afbeelding]
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
ik hebbum van Beat-it.nlVrieskist schreef op 09 November 2002 @ 23:36:
Is deze cam dan nergens online te koop? Als ik het zo allemaal lees is hij nogal slecht leverbaar.
is moeilijk leverbaar.. gewoon bestellen en dan een weekie (of 2 ) geduld
kan je wel zeggen, moeilijk leverbaar 
Kreeg net een mailtje.
Kreeg net een mailtje.
snik....Van uw gehele bestelling met bestelnr. .......... zijn de volgende onderdelen nog niet binnen:
Canon Powershot A40 2.0 Mp, de levertijd van dit produkt is onbekend.
De verwachte levertijd van de gehele bestelling is nu ? werkdagen.
Troost, hij komt wel.. duurt alleen ff.Crash_neo schreef op 18 November 2002 @ 11:04:
kan je wel zeggen, moeilijk leverbaar
Kreeg net een mailtje.
[...]
snik....![]()
Sorry voor de topickick maar ik heb een vraag
.
Mijn vader heeft een A40 besteld en nu wil ik hem voor Sinterklaas een accessoire kado doen.
Weten jullie of er een tas bijgeleverd wordt?
Zo nee, kun je een goede tas gewoon ergens kopen zonder met leveringstijden rekening te hoeven houden?
Alvast bedankt
.
Mijn vader heeft een A40 besteld en nu wil ik hem voor Sinterklaas een accessoire kado doen.
Zo nee, kun je een goede tas gewoon ergens kopen zonder met leveringstijden rekening te hoeven houden?
Alvast bedankt
Huisgenoot van me heeft een A40 gekocht en zijn vader heeft dezelfde gekocht, hij heeft er zelf nog geen tasje bij, zijn vader wel... Die heeft hij er zelf bij gekocht, dus ik denk dat je hem er niet standaard bij krijgt. Ligt denk ik ook aan waar je hem koopt, bij veel professionele fotozaken doen ze zo'n tasje er wel bij als je zoveel geld uitgeeft, is service zeg maar
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
en in duitsland in een gewone winkel hebben ze ze daar op vooraad of moet je daar ook wacht. aangezien mijn ouders naar keulen gaan.
euhmmmm
D res 8 van LowePro, die haben ich auch und das sitzt sehr gut.spacer schreef op 04 december 2002 @ 14:47:
Sorry voor de topickick maar ik heb een vraag.
Alvast bedankt.
Een tasje wordt niet standaard geleverd bij de A40. heb er één apart aan moeten schaffen. Op aanraden van iemand hier moest ik hem bestellen bij Paradigit. Dat heb ik gedaan. Hier zat een levertijd van twee weken op. Ik zou zo ook niet weten waar hij wel zo leverbaar is.
Zou je Canon Nederland eens moeten bellen...
Zou je Canon Nederland eens moeten bellen...
spacer schreef op 04 december 2002 @ 14:47:
Sorry voor de topickick maar ik heb een vraag.
Alvast bedankt.
Geen commentaar
Ik ook, een Lowepro Z20 ofzo, was 13,00 geloof ik
Hm ja ik heb gisteravond ook nog even gezocht en kwam op de merken samsonite en lowepro uit. Vanmiddag maar een een paar winkels gaan afrennen
.
Ja ik weet het, ik ben niet erg op tijd
.
Ja ik weet het, ik ben niet erg op tijd