Geen commentaar
Je hebt je op de site van MiepKniep een SamenKniepje geplaatst voor een
productsoort: fotocamera digitaalmerk : Canontype : Powershot A 40
aantal : 1Wij hebben het volgende product in ons assortiment:
Voor dit product hebben zich in totaal 23 medekniepers ingeschreven, dus de
MiepKniep-prijs is gedaald van 359,00 euro naar 352,00 euro. Dit is exclusief
16,00 euro bezorgkosten per exemplaar. Het totaalbedrag komt hiermee op 368,00
euro. Ondanks het grootte aantal deelnemers kan de prijs niet meer dan 7,00
euro omlaag, omdat de prijs al erg scherp was.
Deze prijs is inclusief btw en bezorgkosten.
Is dus nog 7 euro vanaf gegaan.
Aanbod blijft een week staan dus als ik mijn camera onverhoopt maandag niet binnenheb kan ik deze nog bestellen
Geen commentaar
Ik heb em net besteldrobbydw schreef op 01 oktober 2002 @ 16:11:
hebben jullie ook al bericht van miepkniep? ik wel.
Je hebt je op de site van MiepKniep een SamenKniepje geplaatst voor een
aantal : 1Wij hebben het volgende product in ons assortiment:
Voor dit product hebben zich in totaal 23 medekniepers ingeschreven, dus de
MiepKniep-prijs is gedaald van 359,00 euro naar 352,00 euro. Dit is exclusief
16,00 euro bezorgkosten per exemplaar. Het totaalbedrag komt hiermee op 368,00
euro. Ondanks het grootte aantal deelnemers kan de prijs niet meer dan 7,00
euro omlaag, omdat de prijs al erg scherp was.
Is dus nog 7 euro vanaf gegaan.
Aanbod blijft een week staan dus als ik mijn camera onverhoopt maandag niet binnenheb kan ik deze nog bestellen
Wie gaan 'm nu bestellen voor die prijs?
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Nope, ik heb helaas geen 350 euro meer liggen.Scipionyx schreef op 01 oktober 2002 @ 16:17:
Hmm.. ik heb ook net een mailtje gehad (lekker joh)
Wie gaan 'm nu bestellen voor die prijs?
Hij wist alles al
Hij zou me een mailtje sturen als ie em verzondt
Wat voor bedrijf is het eigenlijk?
Garantie is wel een beetje vaag.
En krijgt die vent hem echt volgende week binnen? Zijn wel meer mensen die dat beweren.GARANTIE
Omdat bijna geen enkele winkel meer een eigen reparatie-afdeling heeft, wordt garantie op producten tegenwoordig meestal verzorgd door het merk en niet door de winkelier. Op bijna alle producten geldt een fabrieksgarantie van 1 jaar.
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Verwijderd
dus alle bedrijven
en dat zegt hij via een persoon bij canon
whoohoo eindelijk!!!
hopelijk gat het voor mij niet zo lang meer duren...Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 21:44:
onze inkoper op het werk zei dat waarschijnlijk binnen 2 weken iedereen geleverd zou krijgen in nederland
dus alle bedrijven![]()
en dat zegt hij via een persoon bij canon![]()
![]()
![]()
whoohoo eindelijk!!!
Geen commentaar
Verwijderd
Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 23:25:
Best errug met de A40, ik heb het hele topicje niet gelezen.... Maar mijn informatie bronnen vertelden dat het aan de CCD chips lagen, deze hadden extreem hoge uitval

Geen commentaar
Wanneer kan je em ophalen dan?sjares schreef op 02 oktober 2002 @ 11:11:
Ik heb hem bij Miepie besteld! En haal hem af in Rotterdam voor 352 euro
Robbydw hebbie al gebeld?
Maar dan moet je wel iemand kennen die bij een grote winkelketen werkt
gaan ze eruit ofzo ? of gewoon erg gewild ?
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Verwijderd
ze zijn gewoon erg gewild een leuke cam voor een goeie prijs (prijs en kwaliteit verhouding)xychix schreef op 02 oktober 2002 @ 13:30:
waarom zijn deze toestellen zo moeilijk te krijgen ??
gaan ze eruit ofzo ? of gewoon erg gewild ?
Canon kan ze gewoon niet aanslepen zo hard gaan ze en ja wat krijg je dan groothandels bestellen in en winkels van de groothandels of rechtsereeks bij Canon Nederland en ja ivbm de grote vraag krijg je wachtlijsten wat vervelend is voor de winkels en de klant
Verwijderd
die tijd is nu aangekomen
dus hopelijk hebben we allemaal soon een A40
Jawel ik heb gebeld. Ik heb hem hoogstwaarschijnlijk maandag al omdat mijn order wat eerder was dan die van jou/ jullie. Hij vertelde dat oreders op volgorde van binnenkomst worden afgehandeld wat eigenlijk wel zo netjes is natuurlijkMmore-323 schreef op 02 oktober 2002 @ 12:41:
[...]
Wanneer kan je em ophalen dan?
Echt een goeie kerel die eigenaar.
Enige voorwaarde was natuurlijk dat zijn leverancier zich aan zijn woord houdt en eind deze week een hele bups aflevert bij hem. Anders is ie in ieder geval eind volgende week binnen. kortom ik ben helemaal tevreden met mijn leverancier
Geen commentaar
Nice dan hoop ik dat ik em volgende week dinsdag heb...robbydw schreef op 02 oktober 2002 @ 16:19:
[...]
Jawel ik heb gebeld. Ik heb hem hoogstwaarschijnlijk maandag al omdat mijn order wat eerder was dan die van jou/ jullie. Hij vertelde dat oreders op volgorde van binnenkomst worden afgehandeld wat eigenlijk wel zo netjes is natuurlijk
Echt een goeie kerel die eigenaar.
Enige voorwaarde was natuurlijk dat zijn leverancier zich aan zijn woord houdt en eind deze week een hele bups aflevert bij hem. Anders is ie in ieder geval eind volgende week binnen. kortom ik ben helemaal tevreden met mijn leverancier
Nou al zin in, thanxz for the info btw
Hij verwacht ze dinsdag/woensdag zei ie tegen mij.Mmore-323 schreef op 02 oktober 2002 @ 12:41:
[...]
Wanneer kan je em ophalen dan?
[ Voor 0% gewijzigd door sjares op 02-10-2002 22:45 . Reden: En dat zit op een uni :( ]
hoop het voor jullie...sjares schreef op 02 oktober 2002 @ 17:41:
[...]
Hij verwacht ze dinsdag/woensdag zei die tegen mij.
snap echt niet dat het niet anders kan dan steeds al die toezeggingen...en dan weer die terleurstellingen dat ze er weer niet zijn....
maar waarom zouden jullie ze bv wel krijgen...en bijna alle winkels krijgen ze steeds maar niet binnen
dat van die miepkniep gaat toch ook via een ander bedrijf?
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!
k heb ze vandaag gebeld en ze 'zeiden' dat ze nog wat hadden..
ik hoop ut
zoja dan heb ik eindelijk een A40 hehehe
Audi A8 W12 6.0
Canon is op dit moment op grote schaal aan het uitleveren. Is ook bevestigd door Canon zelf. Je zult ze dus op korte termijn weer vinden op veel plaatsen.tjAb schreef op 02 oktober 2002 @ 18:23:
[...]
hoop het voor jullie...
snap echt niet dat het niet anders kan dan steeds al die toezeggingen...en dan weer die terleurstellingen dat ze er weer niet zijn....
maar waarom zouden jullie ze bv wel krijgen...en bijna alle winkels krijgen ze steeds maar niet binnen
dat van die miepkniep gaat toch ook via een ander bedrijf?
Geen commentaar
*insert signature here
Hoeveel was ie eerst dan inkoop?? Als je 19 % optelt bij die 270 euro dan houdt je bar weinig over van die 330 euro die jij noemt.TjarkVerhoeven schreef op 03 oktober 2002 @ 09:56:
De prijzen zullen zakken. Ik zie dat ie bij een groothandel al onder de 270 euro inkoop is (ex btw, ex winstmarge). Ik gok dat ie dan in een weekje of 2-3 voor rond de 330 euro in de webwinkels ligt (of zelfs 10 euro lager).
Mensen denken vaak dat pc winkels echt 20-30% winst maken oid. Helaas is het meestal maar een paar procent. Lees maar eens dit topic door (of een ander topic) waar op een gegeven moment mensen 'samen' wilden inkopen (+flash memory). Er werden wilde kreten geroepen als 'dan krijgen we die camera vast voor 300 euro....'. mooi niet zei ik toen: ik denk min. 350-360 euro... En idd bleek dat ook de prijs te zijn waarvoor je 'm toen in NL kon krijgen op 't goedkoopste adres.
*insert signature here
dan laat ik het ff weten
Geen commentaar

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
JA! Die heb ik vandaag binnen gekregen
Hij kon me trouwens prima helpen met advies over statief/geheugen. Er schijnt nl. erg veel verschil in geheugenkwaliteit te zitten.
Ikke is blij met camera! Heb hem alleen binnen kunnen testen, manual lukt nog niet echt en de plaatjes zijn nog niet zo scherp, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik onder kunstlicht loop te schieten op 4 meter afstand
Dan ga ik er morgen heen!
sjares schreef op 04 oktober 2002 @ 22:13:
Hee ik heb hem!!! Huuhh hoor ik jullie zeggen. Ja ik heb hem bij Miepkniep geannuleerd.. sorry
. Ik was vandaag nl. in Den Bosch en liep het eerst lokale fotowinkel in, met de vraag: hebben jullie toevallig de Canon A40?
JA! Die heb ik vandaag binnen gekregen. Ja ehhh maar wat kost ie dan? 349 euro! 349 euro? Oke meenemen dat ding!
Hij kon me trouwens prima helpen met advies over statief/geheugen. Er schijnt nl. erg veel verschil in geheugenkwaliteit te zitten.
Ikke is blij met camera! Heb hem alleen binnen kunnen testen, manual lukt nog niet echt en de plaatjes zijn nog niet zo scherp, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik onder kunstlicht loop te schieten op 4 meter afstand. Maar eens buiten proberen, morgen of overmorgen.
Btw post eens wat foto's man....
Verwijderd
De zaak is Foto-Video Het Zuiden (Schapenmarkt 26). Refereer ff naar mij, misschien krijg ik provisie
snelheid, kwaliteit.... ik en sjares zijn van plan om uit Australie Ridata kaartjes te laten komen, schijnen erg snel te zijn + redelijk goedkoop....Desolation Angel schreef op 05 oktober 2002 @ 22:12:
Welk verschil in kwaliteit zit er dan in die geheugenkaartjes ? Ik heb buiten m'n 8MB van Canon 64MB van Apacer .
KloptMmore-323 schreef op 06 oktober 2002 @ 02:33:
[...]
snelheid, kwaliteit.... ik en sjares zijn van plan om uit Australie Ridata kaartjes te laten komen, schijnen erg snel te zijn + redelijk goedkoop....
Zie https://secure3.ozhosting...PINStore/client/store.asp voor meer info.
Verzendkosten zijn 18 euro voor totaal.
Verwijderd
128 mb dane elec voor 55 euro
maar het ziet er naar uit dat velen van ons dus soon onze A40's eindelijk hebben
kijk hier eens:Trebbors schreef op 06 oktober 2002 @ 17:36:
Ik heb een 256MB kaartje van Apacer liggen. Kan iemand me vertellen als dat gewoon gaat werken? Zijn de kaartjes van Apacer ook goed en snel?
http://www.dpreview.com/articles/mediacompare/
Verwijderd
Hee dat is interessant! Ik heb zeker interesse! woon alleen in apeldoorn! maar ga ik utrecht naar school dus dat komt helemaal goed!sjares schreef op 06 oktober 2002 @ 08:48:
[...]
Klopt. Wie heeft er nog meer intresse?? Liefst omgeving Utrecht, of Alkmaar
.
Harstikke mooiVerwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 17:50:
[...]
Hee dat is interessant! Ik heb zeker interesse! woon alleen in apeldoorn! maar ga ik utrecht naar school dus dat komt helemaal goed!
Geef je msn maar effe en dan overleggen we vanaaf effe ok?
Verwijderd
jorisstaal@hotmail.comMmore-323 schreef op 06 oktober 2002 @ 18:15:
[...]
Harstikke mooi
Geef je msn maar effe en dan overleggen we vanaaf effe ok?
ik hoor van je,.....
Mijn verbinding van casema ligt er uit dus ik heb geen tijd om te 'joinen'. Ik doe iig wel mee! Ik ben morgen gewoon online.
heb in principe wel interesse maar zou graag eerst even weten wanneer je denkt te gaan bestellen en hoe lang levertijd ongeveer issjares schreef op 06 oktober 2002 @ 08:48:
[...]
Klopt. Wie heeft er nog meer intresse?? Liefst omgeving Utrecht, of Alkmaar
.
Geen commentaar
Eerlijk gezegd vind ik die site er niet erg betrouwbaar uit zien...
Ik bestel wel een Kingston CF voor 60 Euro, is volgensmij net zo snel.
Iemand trouwens al meer info over de bestelling van miepkniep?
Mij is gezegd
-Maandag had hij ze binnen
-Dinsdag zou hij ze versturen
-Zouden ze dus woensdag over kunnen zijn.
Erg jammer, Apacer doet niet mee in die testMmore-323 schreef op 06 oktober 2002 @ 17:42:
[...]
kijk hier eens:
http://www.dpreview.com/articles/mediacompare/
Evengoed bedankt voor de link!
Snel, indien de rest ook nog mee wilt doen. Ik spreek ze denk ik vanavond. De levertijd is ongeveer een week. Ze zijn erg betrouwbaar.robbydw schreef op 07 oktober 2002 @ 10:54:
[...]
heb in principe wel interesse maar zou graag eerst even weten wanneer je denkt te gaan bestellen en hoe lang levertijd ongeveer is
Verwijderd
Weer een zorg minder
Geen commentaar
Geen commentaar
Hail to miepkniep
Na een paar maand gewacht te hebben

Compact flash is besteld, komt ook morgen binnen als het goed is
Nu alleen nog batterijen en een lader...
Geen commentaar
voor 349,- ....vond ik toch zeer netjes...10 zaken verderop was ie 399,-
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!
Waar blijven die pics?Gorefest schreef op 09 oktober 2002 @ 15:04:
Ik heb mijne vandaag gekregen. Heb net even naar huis gebeld. Vanavond lekker spelen!
Verwijderd
Zal vanavond eens e.e.a. posten.
Verwijderd
maar wel voor 330
Waar?Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 22:07:
kutzooi!!!!!!! die binnen kwam was niet voor mij dus nu heb ik hem pas maandag![]()
maar wel voor 330
Had ik iig wel gedaan..
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Maar ik ben er wel heel tevreden mee.
Ik heb alleen een probleem de foto's over te dragen naar de PC.
Hij stopt er soms tijdens het kopieren gewoon mee (winME) en dan moet ik eerst de pc weer opnieuw opstarten en camera weer opnieuw connecten enzo.
Iemand ook deze problemen?
En kom nou niet aan met "koop toch een cardreader, dan heb je die problemen niet"
Verwijderd
Ik was vandaag even langs geweest bij deze zaak en hij had ze gelukkig nog steeds op voorraad. Dus ook ik ben in het gelukkige bezig van deze cam. Alleen ik zit nog te kijken welke batterijen + lader ik erbij ga kopen, ik ging voor de GP powerbank 3 maar ik zie nu dat dat ding er 18 uur over doet om de batterijen op te laden wat ik toch wel aan de lange kant vind.sjares schreef op 05 oktober 2002 @ 19:26:
Voor de BCC moet je 'bewijs' hebben...trouwens geeft de BCC slecht advies.
De zaak is Foto-Video Het Zuiden (Schapenmarkt 26). Refereer ff naar mij, misschien krijg ik provisie(grote jongen, met z'n tweeen vrijdag eind van de middag
). Toen ik er kwam had ie ze allemaal nog die ie besteld had, hoeveel weet ik niet. Hij had er minder uitgeleverd gekregen dan ie had besteld, maar dat is logisch.
Koop dan de GP powerbank smart, 1 uur ladenVerwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 20:41:
[...]
Ik was vandaag even langs geweest bij deze zaak en hij had ze gelukkig nog steeds op voorraad. Dus ook ik ben in het gelukkige bezig van deze cam. Alleen ik zit nog te kijken welke batterijen + lader ik erbij ga kopen, ik ging voor de GP powerbank 3 maar ik zie nu dat dat ding er 18 uur over doet om de batterijen op te laden wat ik toch wel aan de lange kant vind.
Ik heb de powerbank rapid gekocht. is een 5 uurs lader. Smart is sneller maar wel zo'n 20 euro duurder. Wat ik heb gedaan is dus de rapid gekocht met 4 extra batterijen (totaal 8 ). Is paar ero goekoper. vind ik persoonlijk aantrekkelijker dan de aanschaf van de powerbank smart. Maar it's up to you.Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 20:41:
[...]
Ik was vandaag even langs geweest bij deze zaak en hij had ze gelukkig nog steeds op voorraad. Dus ook ik ben in het gelukkige bezig van deze cam. Alleen ik zit nog te kijken welke batterijen + lader ik erbij ga kopen, ik ging voor de GP powerbank 3 maar ik zie nu dat dat ding er 18 uur over doet om de batterijen op te laden wat ik toch wel aan de lange kant vind.
Geen commentaar
Verwijderd
379,= wassie, maar je kan wel afdingen omdat hij in de vitrine lag ( gewoon binnen.. dus niet vergeeld ofzo )
Verwijderd
www.martfotos.glow.nl
zijn gewoon wat experimentele pics, nix bijzonders maar wel leuk
Verwijderd
Ik heb zelf ook die powerbank 3Ik was vandaag even langs geweest bij deze zaak en hij had ze gelukkig nog steeds op voorraad. Dus ook ik ben in het gelukkige bezig van deze cam. Alleen ik zit nog te kijken welke batterijen + lader ik erbij ga kopen, ik ging voor de GP powerbank 3 maar ik zie nu dat dat ding er 18 uur over doet om de batterijen op te laden wat ik toch wel aan de lange kant vind.
ik vind hem ideaal
maarja ik heb 2 sets batterijen
en ik zet en savonds aan de volgende dag savonds zijn ze vol
ik over die CF ik ben blij dat ik ook me mp3 speler heb gekocht waar CF in gaat
Verwijderd
snap ik alleen niet dat alle winkels ze gewoon op vooraad en waar ik hem bestel ik er nog op moet wachten.
Verwijderd
Verwijderd
wow, zijn die gemaakt met de normale macro stand? Ik rijg objecten niet zo scherp van dichtbij met mn A40 hoor...Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 00:59:
oh ja.. voor de mensen die een zooitje A40 shots willen zien :
www.martfotos.glow.nl
zijn gewoon wat experimentele pics, nix bijzonders maar wel leuk
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
Verwijderd
heb gister me a40 binnegekregen...ben er zeer tevreden over...
maar nu heb ik 1 pixel dat niet goed is...(hotpixel of dooie pixel..)...ik weet het niet..
mag dit? of kan ik hier gewoon mee terug gaan?
Een nicht die er op let!
Ik ga hem toch maar niet halen (kan gelukkig), ga toch maar doorsparen voor een iets duurdere. Maar misschien iets voor jullie. Ik weet niet of je nu nog kan zeggen dat je ook wil, anders kan het op mijn naam. Mail me maar daarover.Wij hebben het volgende product in ons assortiment:
productsoort: fotocamera digitaal
merk : Canon
type : Powershot A 40
Voor dit product hebben zich in totaal 11 medekniepers ingeschreven, dus de MiepKniep-prijs is gedaald van 331,00 euro naar 325,00 euro. Dit is exclusief 10,70 euro bezorgkosten per exemplaar. Het totaalbedrag komt hiermee op 335,70 euro.
Geheugen: Ingebouwd: Ja
Wisselbaar: Nee
Aanwezig (MB): 1 keer 8
Hoe zit het dan, ik neem toch aan dat ik gewoon CF-kaartjes kan kopen...?
Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN
Ik denk erover om DA-CF-0256-R Dane-Elec 256 MB Compact Flash Card Retail € 118,- erbij te kopen. Heb ik iig genoeg geheugen. (Ik neem aan dat als shop.tweakers.net deze aangeeft, dat de camera het aankan?)
Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN