idd, en dan nog twee maanden wachten omdat je in dat geval weer helemaal achter in de rij staat. Nee dank je.Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 14:47:
Ben er net geweest de canon powershot A40 kost weer (nog steeds) €360,- . Maar let op hij is niet opvoorraad. Je kan 'm wel bestellen voor de kortingsprijs maar je moet dan wel een aanbetaling doen of het hele bedrag al wel betalen.
Ik doe het niet. Wel betalen geen camera. Pff ik wacht nog wel even.
Ik vind het trouwens nu onderhand toch echt schandalig te worden hoe lang het duurt tot Canon met een oplossing, of iig met een officiele uitleg/excuus, komt. Dit slaat echt nergens meer op.
als dit waar zou zijn is het al helemaal sneu: wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten. Dan had Canon die camera in de eerste plaats nooit (voor die prijs) op de markt moeten brengen. Belofte maakt schuld...Exirion schreef op 18 september 2002 @ 15:17:
Mijn theorie: de A40 is een megahit omdat het voor het geld een hele goeie camera is. Eigenlijk is ie voor het geld TE goed, in die zin dat teveel mensen deze goeie budgetcamera willen hebben, waarmee Canon's eigen A40 een bedreiging vormt voor de verkoop van z'n duurdere modellen. Daarom hebben ze de verkoop misschien een tijdje een banden gelegd.
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs