• schizofreen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 16:09

schizofreen

ik & jij

Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 14:47:
Ben er net geweest de canon powershot A40 kost weer (nog steeds) €360,- . Maar let op hij is niet opvoorraad. Je kan 'm wel bestellen voor de kortingsprijs maar je moet dan wel een aanbetaling doen of het hele bedrag al wel betalen.

Ik doe het niet. Wel betalen geen camera. Pff ik wacht nog wel even.
idd, en dan nog twee maanden wachten omdat je in dat geval weer helemaal achter in de rij staat. Nee dank je.

Ik vind het trouwens nu onderhand toch echt schandalig te worden hoe lang het duurt tot Canon met een oplossing, of iig met een officiele uitleg/excuus, komt. Dit slaat echt nergens meer op.
Exirion schreef op 18 september 2002 @ 15:17:
Mijn theorie: de A40 is een megahit omdat het voor het geld een hele goeie camera is. Eigenlijk is ie voor het geld TE goed, in die zin dat teveel mensen deze goeie budgetcamera willen hebben, waarmee Canon's eigen A40 een bedreiging vormt voor de verkoop van z'n duurdere modellen. Daarom hebben ze de verkoop misschien een tijdje een banden gelegd.
als dit waar zou zijn is het al helemaal sneu: wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten. Dan had Canon die camera in de eerste plaats nooit (voor die prijs) op de markt moeten brengen. Belofte maakt schuld...

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 21:40

Scighera

swim-bike-run

:) BBC Ede had er nog 1 in de vitrine en 1 exemplaar achter. Nu nog het prijsverschil terug krijgen ivm laagste prijsgarantie (395-370=25*1.25=31.25)
En even vragen of ik nog batterijen kan krijgen die er niet bij zaten...

Weet iemand trouwens hoe het zit als de camera al eerder blijkt te zijn verkocht maar weer is teruggebracht, ik kwam namelijk achter het volgende:
-touwtje zat al in de camera
-doos was beschadigd
-batterijen ontbraken
-sticker zat niet meer op de camera maar aan de binnekant van de doos geplakt
-grote vettige vingerafdruk om de lens zelf (|:(n00b geweest zeker)

www.triathlete.nl

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

Scighera schreef op 20 september 2002 @ 05:03:
:) BBC Ede had er nog 1 in de vitrine en 1 exemplaar achter. Nu nog het prijsverschil terug krijgen ivm laagste prijsgarantie (395-370=25*1.25=31.25)
En even vragen of ik nog batterijen kan krijgen die er niet bij zaten...

Weet iemand trouwens hoe het zit als de camera al eerder blijkt te zijn verkocht maar weer is teruggebracht, ik kwam namelijk achter het volgende:
-touwtje zat al in de camera
-doos was beschadigd
-batterijen ontbraken
-sticker zat niet meer op de camera maar aan de binnekant van de doos geplakt
-grote vettige vingerafdruk om de lens zelf (|:(n00b geweest zeker)
Dit zouden ze je moeten vertellen in de winkel. Zeker omdat ze hem ook niet in originele staat hebben geleverd aan je. geen batterijen e.d. Als je het namelijk had geweten had je waarschijnlijk getwijfeld of je de camera zou nemen en had je waarschijnlijk om korting gevraagd. Ik in ieder geval wel :) Zou dus maar even teruggaan en vragen waarom dit niet is verteld.

Heb zelf net mailtje ontvangen van het bedrijf waar ik camera heb besteld. Kreeg nu weer als antwoord dat camera's 27 september worden uitgeleverd aan de winkels. We zullen zien.

Geen commentaar

Verwijderd

ik heb een uit China :), maar ik denk dat jullie beter in Duitsland kunnen proberen, meestal hebben de kleinere(onbekende) camara shops in Duitsland A40 op vooraad, een kamaraad van mij heeft een uit Emden (tegen over Delfzijl).

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:57

Exirion

Gadgetfetisjist

robbydw schreef op 21 september 2002 @ 11:40:
Dit zouden ze je moeten vertellen in de winkel. Zeker omdat ze hem ook niet in originele staat hebben geleverd aan je. geen batterijen e.d. Als je het namelijk had geweten had je waarschijnlijk getwijfeld of je de camera zou nemen en had je waarschijnlijk om korting gevraagd. Ik in ieder geval wel :) Zou dus maar even teruggaan en vragen waarom dit niet is verteld.
Geloof me, BCC flikt dat soort dingen altijd. Ze proberen altijd artikelen met geopende verpakkingen te verkopen, of zelfs demo modellen. Je moet bij BCC _altijd_ goed opletten wat ze je willen aansmeren, want het is bijna standaard dat ze terugkomen uit het magazijn en zeggen van 'we hebben het niet meer staan maar u kunt dit model meekrijgen als u wilt'. De volgende klant krijgt gewoon een doos uit het magazijn mee.

Dit is niet alleen m'n eigen ervaring, maar ook die van familie en kennisen.

edit:
het zal duidelijk zijn dat ik nooit van m'n leven meer iets bij BCC koop

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjares
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:23
[...]

Heb zelf net mailtje ontvangen van het bedrijf waar ik camera heb besteld. Kreeg nu weer als antwoord dat camera's 27 september worden uitgeleverd aan de winkels. We zullen zien.
Waar had je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

sjares schreef op 22 september 2002 @ 11:20:
[...]

Waar had je hem besteld?
heb hem besteld bij digitalecamera.nu. Why?

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjares
robbydw schreef op 22 september 2002 @ 15:54:
[...]

heb hem besteld bij digitalecamera.nu. Why?
Daar gaat dit topic nu over :z :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

sjares schreef op 22 september 2002 @ 19:56:
[...]

Daar gaat dit topic nu over :z :/
Nee dat snap ik grapjas... 8)7 Had alleen de stille hoop dat jij me zou vertellen waar ik hem nu DIRECT vandaan kon halen ;) Helaas niet dus :'(

We gaan dus weer verder met wachten.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schizofreen

schizofreen

ik & jij

[...]
Daar heb ik hem o.a. ook besteld (en bij drie andere zaken >:)). Ik ben erg benieuwd of dat waar is, ik krijg al 4 maanden allerlei "beloftes" te horen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

schizofreen schreef op 23 september 2002 @ 11:41:
[...]

Daar heb ik hem o.a. ook besteld (en bij drie andere zaken >:)). Ik ben erg benieuwd of dat waar is, ik krijg al 4 maanden allerlei "beloftes" te horen... :(
O lekker is dat. :( Wacht je bij digitalecamera.nu al 4 maanden of bij andere zaken? Die eigenaar loopt gewoon te liegen waar hij staat. Toen ik de camera 2,5 weken geleden bestelde verzekerde hij mij dat de camera een week later uitgeleverd zou worden. Een week later was het ineens onduidelijk wanneer levering zou plaatsvinden en nu is het weer de 27e. Canon Nederland wist mij ook te vertellen dat de 27e weer een levering is aan de leveranciers.

Vraag me alleen af hoe groot die voorraad is en hoeveel mensen er wachten.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schizofreen

schizofreen

ik & jij

robbydw schreef op 23 september 2002 @ 13:22:
[...]

O lekker is dat. :( Wacht je bij digitalecamera.nu al 4 maanden of bij andere zaken? Die eigenaar loopt gewoon te liegen waar hij staat. Toen ik de camera 2,5 weken geleden bestelde verzekerde hij mij dat de camera een week later uitgeleverd zou worden. Een week later was het ineens onduidelijk wanneer levering zou plaatsvinden en nu is het weer de 27e. Canon Nederland wist mij ook te vertellen dat de 27e weer een levering is aan de leveranciers.

Vraag me alleen af hoe groot die voorraad is en hoeveel mensen er wachten.
Nee, ik heb wel de camera bij een andere zaak 4 maanden in bestelling staan, bij Digitalecamera.nu "pas" een paar weekjes.
Ik heb een paar weken geleden ook met Canon gebeld, maar die konden mij toen niets zinnigs vertellen... Maar dat Canon jou kon vertellen dat er de 27e een levering plaatsvindt is goed nieuws voor mij. Ik sta namelijk bij twee winkels als eerste in de wachtrij (ik heb namelijk met de verantwoordelijke gesproken en als blijkt dat iemand van die zaak een camera eerder dan mij krijgt, heeft ie problemen! >:) ). Dus ik heb hoop voor het eind van de week! Woei zou het eindelijk dan zover zijn, ik wordt er bijna ontroerd door! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjares
Digitalecamera.nu is een beetje vage tent wat betreft afspraken van leveringen. Ik denk echter dat ook zij gewoon verkeerde informatie krijgen van hun groothandel en die op zijn beurt weer van Canon zelf (of direct van Canon uiteraard). Canon maakt best leuk camera's maar uitleveren kunnen ze niet.... :(.
Het klopt dus wel dat ze pas uitleveren nadat die Fotokina in Duitsland is begonnen (de 25-ste). Dit is wat best-sellers mij had verteld. Tevens voorspelde ze dat de prijs dan naar beneden ging. Ik zal ze ff mailen hoeveel korting ik kan ontvangen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BCC, Beter En GOEDKOPER :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muyz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 11:20
Je zou het eens bij http://www.koopdigitaal.nl kunnen proberen. Ik heb daar mijn Canon S30 gekocht en ben over de afhandeling heel tevreden. Helaas is ivm onderhoud nu geen info beschikbaar. Je kunt ze anders even bellen: Tel: 0546-671843 of gratis: 0800- konijnenberg. O ja, zelf heb ik geen belang in die zaak, mocht het zo lijken ;)

Edit: ze zijn weer online...prijs 374 Euro

[ Voor 0% gewijzigd door Muyz op 23-09-2002 15:13 . Reden: zie boven :) ]

i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjares
Via de pricewatch zag ik dat er bij Miepkniep een samenkniepen gestart was voor de Canon A40. De prijs is daar sowieso al vrij laag (359 euro) en wellicht wordt ie nog lager als er meer mensen op inschrijven. Op dit moment zijn er 5 inschrijvingen voor.
Als iedereen die zo'n camera wil nou even zich inschrijft, dan heb je kans dat ie goedkoper wordt. Je zit nergens aan vast. Inschrijven kan tot 30/9/02 via de onderstaande URL, je krijgt dan (na die datum) een mailtje met de prijs en heb je een week de tijd om te beslissen of je em wilt of niet. Veel eerder hebben de overige bedrijven hem ook niet, want zoals eerder gemeld wordt ie waarschijnlijk niet eerder dan 27 september uitgeleverd door Canon.

http://www.miepkniep.nl/t...niepen.cfm?categorieId=95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorefest
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:04

Gorefest

serial killer.

Zo te zien worden de Duitse webwinkels weer bevooraad. Als je kijkt op http://www.geizhals.at/eu en je zoekt de powershot op dan zie je onderaan de lijst dat hij hier en daar weer leverbaar is. Prijzen zijn ongeveer vanaf 360 Euro. Let wel indien je onder rembours besteld komt er nog zo'n 25 Euro bij voor de Nederlandse PTT :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
Is de Nikon Coolpix 2500 een goede vervanger voor een A40 , heb niet echt veel zin meer in wachten en deze kan ik bij Topvision zelf in Luxemburg halen , Duitsland is een beetje te ver .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtr3me
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
sjares schreef op 23 september 2002 @ 21:17:
Via de pricewatch zag ik dat er bij Miepkniep een samenkniepen gestart was voor de Canon A40. De prijs is daar sowieso al vrij laag (359 euro) en wellicht wordt ie nog lager als er meer mensen op inschrijven. Op dit moment zijn er 5 inschrijvingen voor.
Als iedereen die zo'n camera wil nou even zich inschrijft, dan heb je kans dat ie goedkoper wordt. Je zit nergens aan vast. Inschrijven kan tot 30/9/02 via de onderstaande URL, je krijgt dan (na die datum) een mailtje met de prijs en heb je een week de tijd om te beslissen of je em wilt of niet. Veel eerder hebben de overige bedrijven hem ook niet, want zoals eerder gemeld wordt ie waarschijnlijk niet eerder dan 27 september uitgeleverd door Canon.

http://www.miepkniep.nl/t...niepen.cfm?categorieId=95
Laten we dit doen met z'n allen wordt et lekker goedkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schizofreen

schizofreen

ik & jij

Mmore-323 schreef op 23 september 2002 @ 22:48:
[...]

Laten we dit doen met z'n allen wordt et lekker goedkoop
en wie zegt dat miepkniep wel sneller kan leveren?
Voor mij maakt de prijs lang niet meer zoveel uit, alles onder 400 euro will do. Na vier maanden wachten ben ik dat wel beu hoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorefest

Gorefest

serial killer.

Ik heb mij reeds ingeschreven... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

schizofreen schreef op 23 september 2002 @ 13:41:
[...]

Nee, ik heb wel de camera bij een andere zaak 4 maanden in bestelling staan, bij Digitalecamera.nu "pas" een paar weekjes.
Ik heb een paar weken geleden ook met Canon gebeld, maar die konden mij toen niets zinnigs vertellen... Maar dat Canon jou kon vertellen dat er de 27e een levering plaatsvindt is goed nieuws voor mij. Ik sta namelijk bij twee winkels als eerste in de wachtrij (ik heb namelijk met de verantwoordelijke gesproken en als blijkt dat iemand van die zaak een camera eerder dan mij krijgt, heeft ie problemen! >:) ). Dus ik heb hoop voor het eind van de week! Woei zou het eindelijk dan zover zijn, ik wordt er bijna ontroerd door! O-)
Canon heeft dat inderdaad gezegd ja maar ze wilden niet zeggen om hoeveel camera's dit ging. Ben namelijk zeer benieuwd hoeveel camera's er in backorder staan en hoevel er uitgeleverd worden.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

sjares schreef op 23 september 2002 @ 14:29:
Digitalecamera.nu is een beetje vage tent wat betreft afspraken van leveringen. Ik denk echter dat ook zij gewoon verkeerde informatie krijgen van hun groothandel en die op zijn beurt weer van Canon zelf (of direct van Canon uiteraard). Canon maakt best leuk camera's maar uitleveren kunnen ze niet.... :(.
Het klopt dus wel dat ze pas uitleveren nadat die Fotokina in Duitsland is begonnen (de 25-ste). Dit is wat best-sellers mij had verteld. Tevens voorspelde ze dat de prijs dan naar beneden ging. Ik zal ze ff mailen hoeveel korting ik kan ontvangen :).
Zoals je eigenlijk zelf al aangeeft in je posting, ze kunnen wel uitleveren maar verdommen het gewoon. Als die prijs daadwerkelijk gaat dalen hoop ik mar dat de resellers dit doorberekenen aan de klanten, en dan met name aan diegene die reeds een order hebben staan. Weet iemand of dat daadwerkelijk zal gebeuren?

Heb mij ook ingeschreven voor de camera bij MIEP. :)

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjares
schizofreen schreef op 23 september 2002 @ 22:54:
[...]

en wie zegt dat miepkniep wel sneller kan leveren?
Voor mij maakt de prijs lang niet meer zoveel uit, alles onder 400 euro will do. Na vier maanden wachten ben ik dat wel beu hoor....
Je kunt het altijd proberen, niet? Nee heb je, ja ........ ;)

• robbydw

robbydw

live your life

sjares schreef op 24 september 2002 @ 21:03:
[...]

Je kunt het altijd proberen, niet? Nee heb je, ja ........ ;)
Zo is het maar net. Vraag me alleen af: die prijd die er nu staat, is dat de laagste prijs of kan ie nog lager?

Geen commentaar

• sjares
robbydw schreef op 25 september 2002 @ 08:46:
[...]

Zo is het maar net. Vraag me alleen af: die prijd die er nu staat, is dat de laagste prijs of kan ie nog lager?
Het nut van Samenkniepjes is dat de prijs dan nog lager wordt....maar hij is iid al vrij laag. Laten we dan maar hopen dat ie nog verder naarbeneden keldert :D

• schizofreen

schizofreen

ik & jij

Jaaaaaa!
Eindelijk kreeg ik vandaag dan het verlossende bericht! Mijn camera is onderweg! Morgen moet er (als het goed is) een postbode voor de deur staan. Joepie!

• xtr3me
  • Niet online
schizofreen schreef op 25 september 2002 @ 18:40:
Jaaaaaa!
Eindelijk kreeg ik vandaag dan het verlossende bericht! Mijn camera is onderweg! Morgen moet er (als het goed is) een postbode voor de deur staan. Joepie!
Waar had je em besteld :p ?

• robbydw

robbydw

live your life

schizofreen schreef op 25 september 2002 @ 18:40:
Jaaaaaa!
vertel vertel waar?????

Geen commentaar

Verwijderd

En voor hoe duur.. ;)

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:29
KHeb me ook ingeschreven voor dat samenkniepen... kijken wat dat word... als et echt veel scheelt neem ik die cam eerst en koop wat later een monitor :P

word trouwens wel gek van dat "kniep"

• robbydw

robbydw

live your life

KeRsTmAnNeKe schreef op 26 september 2002 @ 00:10:
KHeb me ook ingeschreven voor dat samenkniepen... kijken wat dat word... als et echt veel scheelt neem ik die cam eerst en koop wat later een monitor :P

word trouwens wel gek van dat "kniep"
Laten we het hopen.
De naam miep kniep staat mij ook niet zo aan. Doet mij denken aan een website met schoonmaakmiddelen ofzo voor overenthousiaste huisvrouwen :)
Maar oke, boeit mij die naam als, als ik die camera maar kan bemachtigen...

Geen commentaar

• xtr3me
  • Niet online
robbydw schreef op 26 september 2002 @ 08:30:
[...]

Laten we het hopen.
De naam miep kniep staat mij ook niet zo aan. Doet mij denken aan een website met schoonmaakmiddelen ofzo voor overenthousiaste huisvrouwen :)
Maar oke, boeit mij die naam als, als ik die camera maar kan bemachtigen...
Zoiets was et eerst wel maar ze zijn gegroeit

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 21:40

Scighera

swim-bike-run

Ik heb hem zelf onlangs bij BCC gehaald, daar kost ie E395, In de pricewatch is de goedkoopste winkel (met vestiging) E370,-

resultaat E395 - (395-370=25)-(25x25%=6.25)= E363,75 :P

en ze hebben vast nog wel op voorraad denk ik

www.triathlete.nl

• xtr3me
  • Niet online
ik heb em ook bij miepkniep.nl besteld, bij bcc hadden ze em nie meer :(

• sjares
Mmore-323 schreef op 26 september 2002 @ 13:46:
ik heb em ook bij miepkniep.nl besteld, bij bcc hadden ze em nie meer :(
We zitten al op 10 stuks :) Dadelijk is de prijs nog hoger dan die 359 euro, zou wel raar zijn, maar dat is dus echt al mega scherp...

• xtr3me
  • Niet online
sjares schreef op 26 september 2002 @ 13:52:
[...]

We zitten al op 10 stuks :) Dadelijk is de prijs nog hoger dan die 359 euro, zou wel raar zijn, maar dat is dus echt al mega scherp...
ik was nummer 10 8)

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

12 samenkniepjes al B)

• xtr3me
  • Niet online
en dan maar hopen dat ze snel leveren

• robbydw

robbydw

live your life

strax zijn er meer inschrijvers dan er camera's uitgeleverd worden ;) hopelijk wordt het dan wie het eerst komt.....je weet wel

Geen commentaar

• xtr3me
  • Niet online
robbydw schreef op 26 september 2002 @ 15:34:
strax zijn er meer inschrijvers dan er camera's uitgeleverd worden ;) hopelijk wordt het dan wie het eerst komt.....je weet wel
Ach dat zien we dan wel, laten we eerst maar eens tot 30 September proberen te overbruggen ;)

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Cool! Count me in! Ik doe ook mee.
Was al een tijdje op zoek naar een digitale camera :)

* Scipionyx volgt dit topic al een tijdje

EDIT: "Je hebt je ingeschreven voor het volgende samenkniepje: Canon fotocamera digitaal Powershot A 40" :9~ :9~

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

• xtr3me
  • Niet online
als we nou ook nog eens geheugen samen gaan kniepen ;) wordt et steeds goedkoper :Y)

• robbydw

robbydw

live your life

Mmore-323 schreef op 26 september 2002 @ 16:03:
als we nou ook nog eens geheugen samen gaan kniepen ;) wordt et steeds goedkoper :Y)
goed idee

Geen commentaar

• robbydw

robbydw

live your life

"Als je het product bestelt verwijst MiepKniep je door naar een winkel, waarmee je de verdere afhandeling van de bestelling regelt"

Dit staat bij de uitleg van wat miepkniep inhoudt. Weet iemand welke winkel dat in dit geval is? en of dit een online winkel is of niet?

Geen commentaar

• xtr3me
  • Niet online
het kan niet, moeten producten duurder dan 250 euro zijn :(
robbydw schreef op 26 september 2002 @ 20:18:
"Als je het product bestelt verwijst MiepKniep je door naar een winkel, waarmee je de verdere afhandeling van de bestelling regelt"

Dit staat bij de uitleg van wat miepkniep inhoudt. Weet iemand welke winkel dat in dit geval is? en of dit een online winkel is of niet?
Ik zou et niet weten, maar mail ze er eens over :)

• sjares
robbydw schreef op 26 september 2002 @ 20:18:

Geen idee eigenlijk, maar zolang de winkel ze maar kan leveren vindt ik het oke. Het is iig wel een Nederlandse winkel en daar draait het om.

Trouwens, de camera begint echt weer op voorraad te komen geloof ik!
Ik liep vandaag door het lokale winkelcentrum in Maarssen en ik kwam zowaar de A40 tegen in de vitrine bij Combi (416 euro) als bij de BCC (395 euro).... Nou werkt een vriend van mij bij die BCC dus daar ga ik morgen avond eens pijlen :). Voor 363 euro krijg ik hem iig daar...wieehhh.. Maar toch maar even tot de 30-ste wachten.
Wat een irri vitrines hebben ze btw bij de Combi, dacht ff een CF-kaartje te bekijken van Dane-elec voor de specs met mijn hand, zat er nog glas voor...BANG!....hehe, eehh wie ikke, iets gedaan?? O-)

• Desolation Angel
Is ie ergens in stock . Dit weekend ga ik ofwel een Coolpix2500 halen (326€) in Luxemburg , ofwel een A40 als ik em ergens kan krijgen ...

• xtr3me
  • Niet online
sjares schreef op 26 september 2002 @ 20:24:
[...]

Geen idee eigenlijk, maar zolang de winkel ze maar kan leveren vindt ik het oke. Het is iig wel een Nederlandse winkel en daar draait het om.

Trouwens, de camera begint echt weer op voorraad te komen geloof ik!
Ik liep vandaag door het lokale winkelcentrum in Maarssen en ik kwam zowaar de A40 tegen in de vitrine bij Combi (416 euro) als bij de BCC (395 euro).... Nou werkt een vriend van mij bij die BCC dus daar ga ik morgen avond eens pijlen :). Voor 363 euro krijg ik hem iig daar...wieehhh.. Maar toch maar even tot de 30-ste wachten.
Wat een irri vitrines hebben ze btw bij de Combi, dacht ff een CF-kaartje te bekijken van Dane-elec voor de specs met mijn hand, zat er nog glas voor...BANG!....hehe, eehh wie ikke, iets gedaan?? O-)
mmm ik had vanmiddag bcc gebeld (alkmaar) en die zeiden dat ze er niet meer waren en dat ze een backorder hadden staan van 250 a40jes :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Mmore-323 schreef op 26 september 2002 @ 21:06:
[...]

mmm ik had vanmiddag bcc gebeld (alkmaar) en die zeiden dat ze er niet meer waren en dat ze een backorder hadden staan van 250 a40jes :*)
250?? Neem aan dat die niet alleen voor BCC Alkmaar zijn :?
Toch?

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjares
robbydw schreef op 27 september 2002 @ 08:54:
[...]

250?? Neem aan dat die niet alleen voor BCC Alkmaar zijn :?
Toch?
Neen, dat is voor het centrale magazijn van hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08 15:55
ik ben ff de draad kwijt..

is de prijs verlaging al doorgevoerd?

* delyver wil ook een A40 :)

Audi A8 W12 6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjares
delyver schreef op 27 september 2002 @ 09:43:
ik ben ff de draad kwijt..

is de prijs verlaging al doorgevoerd?

* delyver wil ook een A40 :)
Was het maar zo :). Je kunt je wel bij MiepKniep inschrijven in de hoop dat de prijs dan naar beneden gaat. Zie eerder posts! Hij is daar al best goedkoop nl. (359 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtr3me
  • Niet online
dit gaat lekker:

fotocamera digitaal Canon Powershot A 40 17 30-09-2002 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schizofreen

schizofreen

ik & jij

robbydw schreef op 25 september 2002 @ 19:42:
[...]

vertel vertel waar?????
Sorry voor de late reactie (druk druk druk) :)
Maar sinds vandaag heb ik hem dan ook officieel in huis: de PS A40
Ik had hem bij digitalecamera.nu besteld (die dus _echt_ wel een positieve beoordeling in de pricewatch krijgen) Binnen een week of 2 in huis!

* schizofreen is dus echt wel blij met zn nieuwe aanwinst.
hoedanook, veel succes met jullie miepkniep-project! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

schizofreen schreef op 27 september 2002 @ 12:51:
[...]

Sorry voor de late reactie (druk druk druk) :)
Maar sinds vandaag heb ik hem dan ook officieel in huis: de PS A40
Ik had hem bij digitalecamera.nu besteld (die dus _echt_ wel een positieve beoordeling in de pricewatch krijgen) Binnen een week of 2 in huis!

* schizofreen is dus echt wel blij met zn nieuwe aanwinst.
hoedanook, veel succes met jullie miepkniep-project! :X
What tha f***?! :(

Mijn order staat daar al 3 weken uit en ik heb nog nix binnen. Slaat dus echt nergens op. Ben blij voor jou dat je hem heb maar wel naatje dat ik hem nog niet heb :? . Zal maar eens gaan bellen dan.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schizofreen

schizofreen

ik & jij

robbydw schreef op 27 september 2002 @ 13:53:
[...]

What tha f***?! :(

Mijn order staat daar al 3 weken uit en ik heb nog nix binnen. Slaat dus echt nergens op. Ben blij voor jou dat je hem heb maar wel naatje dat ik hem nog niet heb :? . Zal maar eens gaan bellen dan.
ff een correctie, ik dacht dat het twee weken waren, het blijkt dat ik 6 september heb besteld, en 25e kreeg ik bericht dat ie binnen was.
(2 weken, 3 weken, wat gaat de tijd toch snel he... :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

schizofreen schreef op 27 september 2002 @ 14:21:
[...]

ff een correctie, ik dacht dat het twee weken waren, het blijkt dat ik 6 september heb besteld, en 25e kreeg ik bericht dat ie binnen was.
(2 weken, 3 weken, wat gaat de tijd toch snel he... :))
O oke...dan hoop ik één van de volgenden te zijn.
Vind de tijd altijd maar verrekte langzaam gaan als ik ergens op moet wachten ;)

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
JAAAAA

Ik heb nog net de laatste A40 bij Driezen Computers in Wersterlo kunnen reserveren , voor 365€ :D

• sjares
Nog twee daagjes te gaan :)....

En er zijn er al 19 :D

• xtr3me
  • Niet online
//offtopic welke winkels zitten op de zwarte markt, zal effe kijken morgen of ie daar staat :)

• -bolio-
  • Laatst online: 14:59

-bolio-

Gamertag: BolioDraak

Ik heb er vandaag eentje gehaald bij de Combi in Weert. Ze hadden er precies eentje en die hadden ze besteld in juni en nu pas binnen gekregen. Ze waren hem dus meteen weer kwijt :). Als je er dus eentje zoekt zou je het eens kunnen proberen bij een Combi in de buurt. De kosten van de camera bedroegen 389 euro.

• RoadKill21
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

RoadKill21

Mn naam is niet Haas, maar Han

Heeft iemand z'n Canon PS A40 ook bij koopdigitaal/konijnenberg besteld???
Ik heb hem nl. op 6 sept. besteld en hoor alleen maar dat ze hem nog niet binnen hebben, dat ik bericht krijg als ze hem hebben binnen gekregen, maar weet iemand al meer over de datum wanneer hij volgens canon beschikbaar zou moeten zijn :?

Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
Jaaaaa , heb em sinds vandaag . Nu ik zal er nog wat over posten , maar misschien kan ik een Minolta 4 Mpixel 2ehands kopen , en dan mag mijn PSA40 weg , maar NIET onder de nieuwprijs want hij is momenteel zelfs nog niet uit de doos geweest .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Desolation Angel schreef op 29 september 2002 @ 00:22:
Jaaaaa , heb em sinds vandaag . Nu ik zal er nog wat over posten , maar misschien kan ik een Minolta 4 Mpixel 2ehands kopen , en dan mag mijn PSA40 weg , maar NIET onder de nieuwprijs want hij is momenteel zelfs nog niet uit de doos geweest .
Mocht je hem wegdoen,laat het dan ff weten. Als het voor mij nog lang duurt wil ik hem misschien wel overkopen. Wat heb je betaald en waar gehaald?

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
Hij komt uit Driezen computers in Westerlo (jaja Belgie :) )
Factuurtje zit erbij en ik heb em 370€ betaald .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
  • Laatst online: 14-09-2023
Desolation Angel schreef op 29 september 2002 @ 12:29:
Hij komt uit Driezen computers in Westerlo (jaja Belgie :) )
Factuurtje zit erbij en ik heb em 370€ betaald .
Ik heb nog net de laatste A40 bij Driezen Computers in Wersterlo kunnen reserveren , voor 365€
Eerst was het nog € 365,- :D

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
5 euro fooi omdat ie uit voorraad leverbaar was :D

2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtr3me
  • Niet online
23 alweer op MiepKniep.nl morgen is de sluiting datum eens kijken of ze snel kunnen leveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjares
Mmore-323 schreef op 29 september 2002 @ 19:01:
23 alweer op MiepKniep.nl morgen is de sluiting datum eens kijken of ze snel kunnen leveren :)
Ben echt beniewd wat ie moet gaan kosten :). Hopelijk sturen ze snel een mailtje en de leverdata.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtr3me
  • Niet online
sjares schreef op 29 september 2002 @ 20:15:
[...]

Ben echt beniewd wat ie moet gaan kosten :). Hopelijk sturen ze snel een mailtje en de leverdata.
idd hopelijk sturen ze morgen direct een mailtje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtr3me
  • Niet online
nog een paar minuten ;) hahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
Scipionyx schreef op 29 september 2002 @ 18:02:
5 euro fooi omdat ie uit voorraad leverbaar was :D
Jij snapt het :)

Hij blijft BTW lekker hier liggen , die Minolta is al weg , en deze is gewoon TE goed om te verpatsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Desolation Angel schreef op 30 september 2002 @ 00:03:
[...]

Jij snapt het :)

Hij blijft BTW lekker hier liggen , die Minolta is al weg , en deze is gewoon TE goed om te verpatsen :)
En weer een gelukkige PS A40 klant. Iedere keer dat ik zoiets lees wil ik hem nog eerder ontvangen :(

Vandaag is DE dag. Miepie sluit haar inschrijving. Nu hopen op een spoedig bericht van de leverancier...

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

even een hele gekke vraag.
Waar op de site van miepkniep kun je zien hoeveel mensen zich hebben ingeschreven voor de camera? en krijg je een mailtje van ze zodra je hebt aangegeven dat je wel interesse hebt in de samenkniep?

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjares
robbydw schreef op 30 september 2002 @ 09:15:
even een hele gekke vraag.
Waar op de site van miepkniep kun je zien hoeveel mensen zich hebben ingeschreven voor de camera? en krijg je een mailtje van ze zodra je hebt aangegeven dat je wel interesse hebt in de samenkniep?
Dit kun je nu niet meer zien, aangezien het samenkniepje vandaag af is gelopen. Tijdens het inschrijven krijg je geen mailtje. Wel voor de uiteindelijke prijs (vandaag hoop ik :)). Dan heb je een week om te beslissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

Ik heb ook meegedaan, maar moet nog zien of ik 300+ euro's vrij kan maken...
Ben wel zeer benieuwd. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtr3me
  • Niet online
Iemand al een mailtje ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Moving more files. POP and webmail unavailable until noon Monday. See news for details.
Oftewel mijn mail provider ligt plat. :(

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtr3me
  • Niet online
robbydw schreef op 30 september 2002 @ 15:03:
Moving more files. POP and webmail unavailable until noon Monday. See news for details.
Oftewel mijn mail provider ligt plat. :(
Mmm maakt nie uit hoor, ik heb ook nog nix ontvangen duz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjares
Vol verwachting klopt mijn hart......hmmm niets ontvangen. Ik heb zelf maar even een mailtje gestuurd, maar ook nog geen reactie op gehad. Vorige keer mailden ze pas aan het einde van de dag, dus misschien vandaag ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtr3me
  • Niet online
sjares schreef op 30 september 2002 @ 15:14:
Vol verwachting klopt mijn hart......hmmm niets ontvangen. Ik heb zelf maar even een mailtje gestuurd, maar ook nog geen reactie op gehad. Vorige keer mailden ze pas aan het einde van de dag, dus misschien vandaag ook...
Heb je al eens wat bij hun besteld?
hoe is et verlopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjares
Mmore-323 schreef op 30 september 2002 @ 15:21:
[...]

Heb je al eens wat bij hun besteld?
hoe is et verlopen?
Nee dat niet. Ik had ze gewoon gemaild voor een levertijd. Verrekte shitzooi dat ze niet hebben gemaild vandaag. Dan maar ff wachten nog.... :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtr3me
  • Niet online
idd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtr3me
  • Niet online
om maar eens een kickje te geven, :p
Hij staat bij de block in het foldertje voor 379,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wacht nog steeds op de mijne :(

en ik zit bij reset in de klas :'(

ikkan em wel schoppen ik wacht al 2 maanden ofzo :'(

maarja wel voor 380

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtr3me
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 21:46:
ik wacht nog steeds op de mijne :(

en ik zit bij reset in de klas :'(

ikkan em wel schoppen ik wacht al 2 maanden ofzo :'(

maarja wel voor 380
En ik kan kan Canon's leveranciers wel sgoppen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PASware
  • Laatst online: 20:04
Foto dubach in apeldoorn heeft ze op voorraad (de enige in apeldoorn die de a40 op voorraad heeft). 379 euro was die daar d8 ik

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtr3me
  • Niet online
jah, beetje duur... :( maar maakt nie uit, thanxz for the info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
Nog steeds geen email.... :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

uhh, mensen hebben jullie al op de site van miepkniep gekeken?

overzicht van alle SamenKniepjes

fotocamera digitaal Canon Powershot A 40 sluitingsdatum 14-10-2002

Is de inschrijftermijn nou verlengt of is dit een nieuwe samenkniep??? Ik snap het niet meer

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorefest

Gorefest

serial killer.

Euh... ik denk dat ie verlengt is.... :?
Dus mensen als je nog mee wilt doen....
We wachten nu toch al zolang... :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

kom op zeg, daar ga ik niet meer op wachten hoor. heb het idee dat ze dit gewoon doen omdat de camera nog niet leverbaar is bij de firma die deze camera's aanbiedt. Sterker nog...ik weet het wel zeker :(

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtr3me
  • Niet online
mmm ik ga wel naar de block dit is ook zwaar k*t :( of we sturen ze effe een email met de vragen...

//edit
Bij de block hebben ze em ook nie.. :( nergens lijkt et wel :( en als we ze nou eens in America bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Mensen misschien dat ik jullie kan helpen: ik heb via miepkniep naast het aanmelden voor de samenkniep, de camera meteen in het "winkelwagentje" geplaatst en besteld. Miepkniep neemt vervolgens contact op met de leverancier die hem voor deze prijs aanbiedt. Dat is in dit geval Foto Hobby Beurs in Rotterdam. Vanochtend kreeg ik een bevestigingsmailtje van miepkniep met de order gegevens en de gegevens van de leverancier. Vervolgens moet je de leverancier bellen om de order verder af te handelen.

Dat heb ik dus vanmorgen gedaan, de man vertelde dat hij met zijn leverancier contact op ging nemen en twee uur later beld hij mij terug om mee te delen dat hij de camera donderdag binnenkrijgt (leverancier heeft hem namelijk weer op voorraad) en hem vrijdag verzendt zodat ik hem maandag voor 375 euro all in heb :)

Dus misschien een tip om met die zaak ff te bellen.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjares
Er is goed nieuws :). Ik heb even naar miepkniep gebeld en er komt vanmiddag nog een mailtje over de offerte. Ze moesten nl. nog wachten op een leverancier die vanmiddag aan hun reactie geeft. Nog even geduld dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

sjares schreef op 01 oktober 2002 @ 14:21:
Er is goed nieuws :). Ik heb even naar miepkniep gebeld en er komt vanmiddag nog een mailtje over de offerte. Ze moesten nl. nog wachten op een leverancier die vanmiddag aan hun reactie geeft. Nog even geduld dus :)
Grote kans dat dit dezelfde leverancier is als waar ik hem nu vandaan heb. Neem aan dat ze niet twee verschillende leveranciers hebben voor dezelfde camera

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjares
robbydw schreef op 01 oktober 2002 @ 14:32:
[...]

Grote kans dat dit dezelfde leverancier is als waar ik hem nu vandaan heb. Neem aan dat ze niet twee verschillende leveranciers hebben voor dezelfde camera
Ze benaderen meerdere leveranciers, degene die het voor de laagste prijs kan doen ' wint'. Dus het zou zo kunnen zijn dat het een andere leverancier is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtr3me
  • Niet online
dit is eeeeeerg goed nieuws :) kijk hier hou ik nou van,...

Btw hebben jullie msn: om elkaar sneller op de hoogte te houden ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjares
Mmore-323 schreef op 01 oktober 2002 @ 14:46:
dit is eeeeeerg goed nieuws :) kijk hier hou ik nou van,...

Btw hebben jullie msn: om elkaar sneller op de hoogte te houden ofzo?
Yeps: frasfera2[@]hotmail.com
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste