Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:59

Exirion

Gadgetfetisjist

Super Snackman schreef op 16 oktober 2002 @ 16:27:
Ik denk erover om DA-CF-0256-R Dane-Elec 256 MB Compact Flash Card Retail € 118,- erbij te kopen. Heb ik iig genoeg geheugen.
Wat moet je met 256MB? Als je gaat kijken hoe groot een gemiddelde foto is, dan is dat gewoon belachelijk veel. Tenzij je alle foto's zonder compressie wilt opslaan...

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Super Snackman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 11:05

Super Snackman

Snekgek

Als je 2 weken op vakantie gaat zonder computer bijvoorbeeld

Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorefest
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 13:04

Gorefest

serial killer.

Toch staat in de Handleiding max 128 MB, ik kan het helaas niet uittesten.
Maar waarom koop je dan niet 2 x Dane Elec 128 MB? Heb ik ook gekocht in de tweakersshop voor weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja wat snackman zegt is wel waar. Altijd een laptop meezeulen is ook niet alles. En erg diefstalgevoelig. Hoewel ik 256Mb aan de krappe kant vind voor 2 weken... :)

Wat ik hier gehoord heb is dat 256Mb wel werkt.

De ondersteuning zit hem er denk ik dus in dat de camera meer als 128Mb gewoon niet meeteld in de software. Dus dan klopt de aangegeven vrije ruimte niet. Die zou dan tot er 128MB gevuld is op 128Mb blijven staan. Maar dat weet ik verder ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Super Snackman

Super Snackman

Snekgek

Ik doe namelijk nu mee aan een actie waarbij je voor al te gek veel geld 256 mb CF geheugen kan kopen.

Dat is geen miskoop dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan er niks definitiefs op zeggen, helaas. Ik heb er zelf geen ervaring mee.
Maar een zoekactie hier bij GoT moet info opleveren. Er hebben meerdere topics gelopen over dit onderwerp.

Wat ik me herinner is dat hier meermalen gesteld is dat het geen enkel probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Super Snackman

Super Snackman

Snekgek

En een ander vraagje.
Ik zag dit spul: http://www.gppowerbank.nl/1gebruiksaanwijzing.html
Een GP Powerbank 1800mAh snellader. Hoe lang zou de canon het op deze batterijen blijven doen, en waar koop ik voor een beetje een redelijk prijs deze oplader?
Ik heb een simpele powerbank met 1300mAh batterijen, 16 uur laadtijd enzo, en daar betaalde ik al 70 piek voor ofzow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

Super Snackman schreef op 17 oktober 2002 @ 14:23:
En een ander vraagje.
Ik zag dit spul: http://www.gppowerbank.nl/1gebruiksaanwijzing.html
Een GP Powerbank 1800mAh snellader. Hoe lang zou de canon het op deze batterijen blijven doen, en waar koop ik voor een beetje een redelijk prijs deze oplader?
Ik heb een simpele powerbank met 1300mAh batterijen, 16 uur laadtijd enzo, en daar betaalde ik al 70 piek voor ofzow.
Ik heb voor 77 euro een GP powerbank rapid gekocht met 4 extra batterijen bij Mycom. Is een 5 uurs lader. Hoe lang de camera er precies mee doet weet ik niet maar meer dan met deze batterijen kun je er niet uittrekken.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

robbydw schreef op 17 oktober 2002 @ 14:38:
Ik heb voor 77 euro een GP powerbank rapid gekocht met 4 extra batterijen bij Mycom.
Belachelijke prijs :{

Die batterijen zijn tegenwoordig heel betaalbaar. Duracell 1800mAh batterijen zijn zeker even goed en niet zo duur. Laten we zeggen dat je voor 4 batterijen 20 euro betaalt, dan betekent het dat je 57 euro voor de lader betaalt.

Als je weet hoe simpel de electronica in een batterijlader is dan is dat schandalig. Zelfs voor NiMH hoeft een goeie snellader lang niet zo duur te zijn.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Exirion schreef op 17 oktober 2002 @ 14:43:
[...]

Belachelijke prijs :{

Die batterijen zijn tegenwoordig heel betaalbaar. Duracell 1800mAh batterijen zijn zeker even goed en niet zo duur. Laten we zeggen dat je voor 4 batterijen 20 euro betaalt, dan betekent het dat je 57 euro voor de lader betaalt.

Als je weet hoe simpel de electronica in een batterijlader is dan is dat schandalig. Zelfs voor NiMH hoeft een goeie snellader lang niet zo duur te zijn.
Er zitten ook al 4 batterijen in die snellader, dus het wordt al iets minder duur. Maar als je in de pricewatch kijkt, vind je ze inderdaad veel goedkoper. Aanrader: de powerbank 3 voor 30 euro bij comptechworld (verzenden gratis bij vooruitbetalen). Groot nadeel is dat het een 24-uurs lader is, maar hij is wel lekker goedkoop, en bovendien zitten er 4 1800mAh batterijen bij, dus bij mij zitten er 2 in de cam, en 2 in de lader. Ze gaan ongeveer 2x!!! zo lang mee als de niet oplaadbare duracells die ik hiervoor had en 4x zolang als de oplaadbare philips 1200mAhs die ik er ook weleens instopte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

tip (gratis):
koop een camera met accu, kost iets meer, maar hoeft je geen 70 euro voor een lader + penlites te betalen :P

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Mooooody schreef op 17 oktober 2002 @ 16:02:
tip (gratis):
koop een camera met accu, kost iets meer, maar hoeft je geen 70 euro voor een lader + penlites te betalen :P
Ik overweeg dan ook een Ixus v3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Super Snackman

Super Snackman

Snekgek

Maar een accu zal toch ook opgeladen moeten worden, dus wat is dan het voordeel van een accu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Super Snackman schreef op 17 oktober 2002 @ 16:24:
Maar een accu zal toch ook opgeladen moeten worden, dus wat is dan het voordeel van een accu?
Dat ie er standaard bij zit ;) En het is Lithium-ion of Lithium-polymeer dus niet/nauwelijks geheugeneffect en in verhouding lichter omdat de capaciteit verhoudingsgewijs groter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_V
Helaas zit je dan in een ander prijssegment dan de A40. In de sub400 markt zijn er erg weinig camera's met een accu. En daarboven zit er heel vaak een niet oplaadbare bij, mag je weer 100+ uitgeven voor een oplaadbare set.

Wat ik bovendien een nadeel van een accu vind is dat je maar 1 accu hebt, als die leeg is ben je zuur (if geen stroom). Met 2 penlites is het even wisselen, andere in de lader en klaar. En je bent voor 30 euro klaar, geen 70 :D

Groot voordeel is wel de grote capaciteit.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en ingebouwde accu's zijn altijd net leeg als je foto's wilt maken... Ik vind dit zelf zéker geen argument vóór een bepaalde camera. Eerder het tegendeel.

Mijn tip: Als je een a40 koopt, of andere camera met losse batterijen, koop dan een lader en 2 setjes accu's.

Met de a40 kom je met een vol setje aardig in de buurt van de 300 foto's. Ik heb dan het display altijd aan. Dat is met 1800mAh. En ik heb altijd mijn volle reservesetje op zak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Super Snackman

Super Snackman

Snekgek

Zijn die leveringsproblemen met de A40 er eigenlijk nog steeds? Ik heb alleen een bevestiging van mijn order gehad (maar dat was zo'n autmotische mail). En ik vroeg daarin specifiek of ze hem snel konden leveren, maar geen reactie gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat ze hem bij Alternate gewoon op voorraad hebben. Het is alleen niet echt een goed winkel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_V
bij die miepkniepactie heb je hem ook binnen 1 week. Voor 337 euro incl verzenden. Mail me for meer info (inschrijving is gesloten, maar ik had ingeschreven, maar hoef hem niet meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pc Vergelijk!! Voor 349,- en op voorraad www.pcvergelijk.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 20:23:
Ik zie dat ze hem bij Alternate gewoon op voorraad hebben. Het is alleen niet echt een goed winkel...
[zeikmodus]
goede winkel ;)
[/zeikmodus]

maar je hebt wel gelijk kwa alternate

ach ik wacht wel gewillig op mijn cameratje
de softcase is al wel binnen :S
25 freakin euro :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de dynabyte in leiden heeft ze ook. staat een showmodel in de vitrine en de verkoper zei dat ze er een stuk opf 4 hadden binnengekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gorefest schreef op 14 oktober 2002 @ 09:33:
Hey je mag na zonsondergang helemaal niet meer op het Hulsbeek komen! :)
Toen was er een feest ;) en dus mocht het wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 07:50

xychix

FreeBSD Rules !

Op alternate.nl staat ie weer op leverbaar binnen 24 uur. 349 Euro...

Ga er een bestellen. of issie daar errug duur ?

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtr3me
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
xychix schreef op 21 oktober 2002 @ 09:22:
Op alternate.nl staat ie weer op leverbaar binnen 24 uur. 349 Euro...

Ga er een bestellen. of issie daar errug duur ?
Mwah alleen bij beat-it.nl is ie euro 328.90 daar is ie vanaf 24-10-2002 weer voorradig, dus nog een paar dagen... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 11:46:
[...]

[zeikmodus]
goede winkel ;)
[/zeikmodus]

maar je hebt wel gelijk kwa alternate

ach ik wacht wel gewillig op mijn cameratje
de softcase is al wel binnen :S
25 freakin euro :S
Ok ik zal mijn zin herfraseren :P Alternate is een KLOTE winkel. Ik had eerst een Nikon Coolpix 2500 besteld, na heel lang wachten (twee weken) komt ie dan eindelijk binnen. Ik dolgelukkig, blijkt ie defect te zijn.... :( Nou de service van Alternate is dan niet echt geweldig. Eerder gezegd slecht. Er is totaal geen communicatie, je weet gewoon niet waar je aantoe bent. En IK moest de verzendkosten gaan betalen om mn camera terug te zenden. Echt belachelijk gewoon. :( En de telefonistes zijn ook gewoon zeer onplezierig, ongeduldig, onaardig. Totaal niet klantvriendelijk gewoon. Ik zei dat ik de Canon dan maar in de plaats wilde, maar daar werd heel moeilijk over gedaan, want het was een veel slechtere camera enzo... :? Volgens mij valt dat ook wel weer mee, maarja..

Ik heb nu dus de Canon Powershot A40 in de plaats laten verzenden. Goedkoper en deze was wel op voorraad... Ik ben benieuwd, ik heb namelijk nog nooit een Canon Camera gehad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06-2023
Anders even wachten op de HCC dagen....
Misschien kun je hem dan daar wel goedkoop krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08 15:55
in Amsterdam zijn ze voor 369 te halen!!!

ff korte beschrijving:
Als je op dat groote plein staat De Dam dan kijk je naar madame toussaud (he schrijf je dat?) dan loop je daar langs (dus niet de kalverstraat maar parralel daar van (links ervan als je op de Dam staat)
nu loop je een stukje rechtdoor dan zie je aan je rechterhand een winkel met allemaal digitale foto cams.. en daar hebben ze um :) k heb um er vorige week woensdag gehaald.. ze hadden er nog voldoende zei die gast.. maar dit waren ook eerst de laatste omdat ie slecht leverbaar was (duh)

ze hebben helaas geen online winkel, dus je zult er heen moeten :)

[ Voor 0% gewijzigd door delyver op 21-10-2002 14:30 . Reden: rest van topic nog niet gelezen blijkt dat ze alweer te leveren vallen :) ]

Audi A8 W12 6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij www.webvoordelig.nl ligt ie ook voor 328 ;-)

edit:

324,- zelfs:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08 15:55
hij word steeds goedkoper :)

misschien wil me pa er nog wel een :P

Audi A8 W12 6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:06

Rico

Wie dit leest is gek....

Hij ligt in Groningen gewoon bij de MediaMarkt voor 333,- Euro.
Hele stapel lag er. Heb zelf al een camera anders had ik hem zelf ook wel gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjah... Groningen.. :) Ik woon in Almere, ga niet ff voor m'n lol naar Groningen voor alleen een camera... Laat um wel leveren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:06

Rico

Wie dit leest is gek....

Zijn toch wel meerdere mediamarkten in nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Super Snackman

Super Snackman

Snekgek

Ik heb hem voor 337 euro (inc verzendkosten) bij webvoordelig gekocht. 16:30 bestelling geplaatst, de volgende dag om 10:00 stond de NPD al voor de deur...

(Alleen was ik er niet, dus heb ik hem morgen pas...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

blitzkrieg

Whoop Whoop!

Rico schreef op 21 oktober 2002 @ 16:47:
Hij ligt in Groningen gewoon bij de MediaMarkt voor 333,- Euro.
Hele stapel lag er. Heb zelf al een camera anders had ik hem zelf ook wel gekocht.
ik heb hem dus 2 weken terug voor 350 bij de megamax in groningen gekocht. :(

ik zag hem woensdag liggen in de mediamarkt, vond ik niet echt fijn.

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cruncher
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 20:44

cruncher

wanna crunch someone?

Logisch dat de kamera's goedkoper worden, de vakantieperiode is voorbij................

can you read my mind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Al die mensen die zo desperate op zoek zijn naar zo'n camera. Die van mij is inmiddels 3 weken in huis maar heb een ander probleem, mag hem nog niet gebruiken :( krijg hem voor mijn verjaardag van mijn LIEVE vriendin maar dat is pas over twee weken...

Ondertussen wordt ik gek gemaakt met een mooie verpakking. Maar goed, ik heb geduld. Een andere vraag, weet iemand waar ik een softcase (of hoe heet zo'n ding) waar ik mijn camera in kan bewaren?

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 13:46:
[...]
[...]
Ik heb nu dus de Canon Powershot A40 in de plaats laten verzenden. Goedkoper en deze was wel op voorraad... Ik ben benieuwd, ik heb namelijk nog nooit een Canon Camera gehad. :)
Nou je hebt geluk garantie van de canon gaat geloof ik ook via canon :) :)
Al die mensen die zo desperate op zoek zijn naar zo'n camera. Die van mij is inmiddels 3 weken in huis maar heb een ander probleem, mag hem nog niet gebruiken krijg hem voor mijn verjaardag van mijn LIEVE vriendin maar dat is pas over twee weken...

Ondertussen wordt ik gek gemaakt met een mooie verpakking. Maar goed, ik heb geduld. Een andere vraag, weet iemand waar ik een softcase (of hoe heet zo'n ding) waar ik mijn camera in kan bewaren?
nou mijn softcase is dus wel al binne :'( :(
maar je kan hem bij de paradigit bestellen moet je wel ff naar een winkel toe (of bellen)
maar die krengen zijn best duur tenminste de originele van canon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Super Snackman

Super Snackman

Snekgek

Teringhoeren van de nederlandse paket dienst, hebben toen ik afgelopen donderdag niet thuis was GELIJK het paketje weer teruggestuurd naar Webvoordelig. IPV het 5 werkdagen vast te houden zoals gebruikelijk.
Zal dus nog wel MINIMAAL 2 dagen duren :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadKill21
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

RoadKill21

Mn naam is niet Haas, maar Han

Is mij dus ook overkomen, wacht nu al pvd vanaf 6september, sturen ze hem terug,
terwijl er altijd wel iemand thuis was, ze hebben dus gewoon niet aangebeld
of zelfs maar een briefje in de bus gedaan, ik vrees nu dat het een 2e keer gaat gebeuren,
want heb sinds ze hem voor de 2e keer hebben opgestuurd (vorige week dinsdag),
alweer niks meer gehoord... :(

Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Super Snackman

Super Snackman

Snekgek

Volgens webvoordelig hebben ze de vervoerder gevraagd hem opnieuw naar mij te sturen.
Bah ik had me er echt op verheugd dat ding gisteren al te hebben.

Ik heb trouwens een klacht ingediend bij het hoofdkantoor in Utrecht, zou jij ook kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadKill21
  • Niet online

RoadKill21

Sorry maar was niet met webvoordelig,
ik heb hem besteld bij foto digitaal/konijnenberg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Super Snackman

Super Snackman

Snekgek

Ik bedoel een klacht bij de vervoerder, want daar lag bij mij het probleem. De nederlandse paket dienst moet een pakketje 5 dagen vasthouden, maar hebben het gelijk teruggestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
vond het een beetje zonde om hier een hele topic over te maken, dus vraag het maar ff hier...Hoop dat ik antwoord kan krijgen.
Wat is een lensadapter? Is dat een gewone lens die je op je camera plaats zodat je verder kan inzoomen ? En een groothoeklens ?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Super Snackman

Super Snackman

Snekgek

Bluhhhh

zoals ik het van de canon site begrijp is dat inderdaad het geval. Zo vergroot je dus je optische zoom.
En dan maar gelijk weer een vraag van mij erachteraan: zo'n canon softcase is best duur, zijn er ook goedkopere imitatoren te koop? (Het liefste in een gewone winkel, omdat zoiets kleins ik niet via internet wil bestellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

314 euro bij camerahuis.nl :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag die lensadapter voor 29 euro ofzo. Dacht dat dat best wel goedkoop was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Super Snackman

Super Snackman

Snekgek

Eindelijk maar toch, ik heb hem :-)
Alleen heb ik nu een stuk of 50 foto's genomen, en de batterijen zijn leeg. (De meegeleverde) zijn die dan zoo slecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neej maar dat zijn gewone batterijen en je moet echt nimh gebruiken:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super Snackman schreef op 24 oktober 2002 @ 21:28:
Eindelijk maar toch, ik heb hem :-)
Alleen heb ik nu een stuk of 50 foto's genomen, en de batterijen zijn leeg. (De meegeleverde) zijn die dan zoo slecht?
Al ergens op internet foto's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Super Snackman

Super Snackman

Snekgek

Niet zulke geweldige nog hoor, maar:
http://members.ams.chello.nl/f.hettinga/huis

Ik ga dit weekend wel 'de natuur' in :)
En ik ga GP 1800mah NiMh kopen, dus dat komt vast wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Mmore-323 schreef op 21 oktober 2002 @ 09:44:
[...]

Mwah alleen bij beat-it.nl is ie euro 328.90 daar is ie vanaf 24-10-2002 weer voorradig, dus nog een paar dagen... :p
Daar heb ik hem ook besteld.

Nu blijkt dat ze niets hebben binnen gekregen.

nieuwe datum onbekend :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Mega pool zin zwolle had ze ook op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

softcase inmiddels besteld.... zo'n kreng kost gewoon 32 euro (offical Canon) en ongeveer anderhalve week levertijd :(

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Super Snackman

Super Snackman

Snekgek

Foto Peters
Foto Doeschburg
Dixons
Hema
Megapool
Expert
Scheer en Foppen

Zou 1 van die zaken een imitatie-case hebben. Want ik vind 32 euro gewoon tè duur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorefest

Gorefest

serial killer.

Ik heb gewoon een standaard foto case gekocht voor 10 Euro ofzo.
Met voorvakje voor cf en batts. en draagriem, perfect hoor ik hoef niet zo'n duur ding nergens voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nogg een n00b vraagje, wat is een softcase ? :|

Thank you! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

xychix schreef op 25 oktober 2002 @ 07:58:
[...]

Daar heb ik hem ook besteld.

Nu blijkt dat ze niets hebben binnen gekregen.

nieuwe datum onbekend :r
ze hebben een nieuwe uitleverdatum 4-11 !!!! :O :z O-)
kan dus nog mooi ff wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

grote electric city zaken hebben ze ook voorradig..
dixons ook uiteraard..
wat ik vreemd vin (ik werk zelf bij electric city) dat dixons vaak kleiner is dan EC
btw.. gewoon via internet kopen..scheelt heel erg veel :D

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtr3me
  • Niet online
xychix schreef op 25 oktober 2002 @ 13:48:
[...]

Ik heb em dus daar afbesteld, en bij webvoordelig besteld, dat duurde te lang nog 2 weken w8en, :( mzzl en bij webvoordelig konden ze em direct leveren duz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorefest

Gorefest

serial killer.

Nogg een n00b vraagje, wat is een softcase ?
Je kunt het ook gewoon een tasje noemen waar je digicam in past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cityfoto liggen ze ook gewoon op de plank (gisteren tenminste nog wel, in den bosch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtr3me
  • Niet online
Mmore-323 schreef op 25 oktober 2002 @ 15:18:
[...]

Ik heb em dus daar afbesteld, en bij webvoordelig besteld, dat duurde te lang nog 2 weken w8en, :( mzzl en bij webvoordelig konden ze em direct leveren duz...
Wow ze hebben em nu al verstuurd krijg em volgende week maandag of dinsdag al binnen :7
Sjares verstuurd mijn CF kaartje vandaag ook duz
Me is weer helemaal happy :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gorefest schreef op 25 oktober 2002 @ 15:48:
[...]

Je kunt het ook gewoon een tasje noemen waar je digicam in past.
ahha... Thanks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

graag gedaan :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had het niet tegen jou.. ;) Maar tegen Gorefest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 16:41:
Ik had het niet tegen jou.. ;) Maar tegen Gorefest ;)
toch graag gedaan :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lolz ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robbydw schreef op 25 oktober 2002 @ 09:25:
softcase inmiddels besteld.... zo'n kreng kost gewoon 32 euro (offical Canon) en ongeveer anderhalve week levertijd :(
lol die heb ik al wel binnen maar camera niet

maar die softcase is echt MOOI! :)

echt canon maar er kan helaas nix extra in ofzo :(

ow wacht ik pak hem net en er zit een speciaal verborgen vakje in voor CF :) :)

hij wordt alleen wel snel vies :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xychix schreef op 25 oktober 2002 @ 13:48:
[...]

Bij www.digitalphoto2002.de staat er nog 1 te koop (zonder doos) voor 280 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadKill21
  • Niet online

RoadKill21

Door Super Snackman - Wednesday 23 October 2002 19:50

Ik bedoel een klacht bij de vervoerder, want daar lag bij mij het probleem. De nederlandse paket dienst moet een pakketje 5 dagen vasthouden, maar hebben het gelijk teruggestuurd.
Ja klopt ga ik ook doen, maar dan bij konijnenberg/foto digitaal en op Tweakers.net bij de Shop Survey en behoorlijk negatieve beoordeling :p
Wat ze gedaan hebben is namelijk:
alles goed, behalve dan mn huisnummer, dat is 149 B en ze hadden daarvan 149 A
gemaakt de oenen, en mn buurman was zo aardig het te verzwijgen
terwijl ik het hem nog gevraagd heb 2x, of er iets was aangekomen :(

IIG ik ben superblij met mn cam!!!
Zal er later nog een paar pics van posten...
succes iedereen, met het zo snel mogelijk ontvangen van jullie cams :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*schopje*
Weet iemand of deze lens: Canon LA-DC52B lensadapter, goed is ? Hoever kan ik DAN inzoomen met een A40 ?

Alvast thankzz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-09 11:50

Tjark

DON'T PANIC

erm, niet? tis alleen een adapter.

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wat is een adapter voor een lens dan ? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 21:54:
En wat is een adapter voor een lens dan ? :/
Een adapter is geen lens, maar een verloopstuk om een lens op te kunnen monteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat doet dat dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan kan je daarop lenzen of filters aansluiten. Die kan je niet op de lens zelf gaan vasttapen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neehee?! Fuck! :) Hoeduur is dan een lens die wel je zoombereik vergroot ? (Jullie denken ook...damn, wat een n00b...klopt ;))

Bluhhhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nouw naar bovende reply ben ik ook wel erg nieuwsgierig als het niet zo duur is is dat best leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehehe, indd... ;-) Volgens mij zijn die rotlenzen rete duur... :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Super Snackman

Super Snackman

Snekgek

Ik heb een hoesje kunnen kopen voor 17 euro bij een fotozaak. Lowepro ofzow hete het. En het past perfect!

Beetje off-topic, maar heeft iemand tips voor het fotograferen in het donker, en dan met name van verlichte gebouwen in het donker.
Ik heb geen statief, dus met een hoge sluitertijd kan ik helaas niet werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorefest

Gorefest

serial killer.

Tja zet hem dan op een paaltje of op een bankje oid. Want zonder langere sluitertijd zal het echt niet lukken. Of je moet een heeeeeeele stille hand hebben. Ik heb het laatst ook even geprobeerd maar je kunt echt duidelijk verschil zien tussen foto's die met statief of met de hand zijn gemaakt.
Ik heb laatst foto's vanuit mijn auto gemaakt. En heb de camera op het open raam laten leunen. Je kunt zelfs duidelijk zien welke met draaiende motor zijn gemaakt en welke niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Super Snackman

Super Snackman

Snekgek

Ja daar ben ik afgelopen weekend ook achtergekomen jah. Je foto's worden ook bij gewoon daglicht zo ontzettend veel scherper.

Zo maakte ik foto's van mijn kamer, terwijl het buiten donker was, en binnen de lamp aan was, zonder flits. Met de goede sluitertijd werden die foto's echt super. (Ik had de camera gewoon op me bureau stilgezet, en via de 2-seconden-timer laten maken)

En over een statief voor de A40: heeft een statief wel de mogelijkheid je camera te kantelen zodat je ook foto's kan maken van hoge gebouwen? En ik las over een statief van 1 meter hoog, wat heeft die voor zin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtr3me
  • Niet online
yeah ik heb em nu ook binnen de cam en het geheugen kwam de zelfde dag vet relaxt (had het geheugen ergens anders gekocht)(thanxz sjares prima actie van je)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey zullen we anders een groot canon powershot A40 topic openen :) ?? idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is misschien wel handig. We kunnen ook deze topic naam veranderen. Beetje zonde om een heel topic te herbouwen, lijkt mij.

En waar heb jij dat geheugen besteld dan, Mmore-323, dat het de zelfde dag al binnen was ? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtr3me
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 22:11:
Is misschien wel handig. We kunnen ook deze topic naam veranderen. Beetje zonde om een heel topic te herbouwen, lijkt mij.

En waar heb jij dat geheugen besteld dan, Mmore-323, dat het de zelfde dag al binnen was ? :/
Ik had et samen met sjares en nog 2 anderen in australie besteld en sjares heeft et vrijdag naar mij toe gestuurd duz :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Super Snackman

Super Snackman

Snekgek

Omdat het mischien toch een algemeen A40 topic wordt. Ff het trotse resultaat van mijn eerste nachtfoto. Het is inderdaad weinig bijzonders, maar dit zie ik dus aan mijn achterkant :)

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/f.hettinga/nf_tn.jpg
(Klik klik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm zullen we bruntjes mailen of ie de topictitel wil veranderen? want volgens mij leest ie het topic niet echt meer

edit

w8 ik mail wel een admin :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YEAH!!!
eindelijk na 3 maanden wachten!!!

komt mijn cam donderdag binnen :) :) :) :) :)

finally :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK WIL ER OOK 1!!!! |:( |:(

P.S. Gefeliciteerd..... Veel plezier met je nieuwe speeltje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 14:06:
YEAH!!!
eindelijk na 3 maanden wachten!!!

komt mijn cam donderdag binnen :) :) :) :) :)

finally :D :D :D
3maanden?! Dat is best lang, tegen die tijd had ik allang geld voor een 3~4mpix cam. :)

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahahha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Laatst online: 16-09 19:09
Weet iemand een adres om tegen een redelijke prijs en met mooie levertijd die waterdichte case te krijgen? Dus NIET 4 maanden wachten en dan 270 euro aftellen. Ik zie dat ie in Amerika ongeveer 160 dollar kost, alleen ik kan geen site vinden waar ie te bestellen is vanuit NL

Afbeeldingslocatie: http://212.6.100.101/intershoproot/eCS/Fotopoint/de/images/0215400480.jpg
WP-DC200s

Ik heb al ergens 3 maanden de adapter LA DC52b in de bestelling staan :(

Overigens kun je op een fatoenlijk statief inderdaad de cam kantelen naar alle kanten

Adviesprijzen voor accessoires:
TC DC52 Telelens Convertor(alleen icm adapter): € 136 (prijs ook voor andere lenzen:
WC DC52 Groothoeklens Convertor

LA DC52b Adapter: € 30

WP DC200s Waterdichte case: € 265

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeduur is een statief ong ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 17:32:
Hoeduur is een statief ong ?
van 5 tot 200 euro ongeveer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehehe, hoeduur is een mini-statief ? En hoe hoog is die ong. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En een lens dan, en wat voor lenzen zijn er, wat kun je ermee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Laatst online: 16-09 19:09
Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 17:56:
Jezus, Bluhhhh ga gewoon een naar een winkel zeg |:(
Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 17:58:
En een lens dan, en wat voor lenzen zijn er, wat kun je ermee??
Lees mijn post. Er is ook nog een macro lens verkrijgbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 17:56:
Het is niet erg dat je een n00b bent zoals je gisteren zelf zei in een topic, maar je mag best zelf een beetje moeite doen om dingen uit te zoeken. GoT is geen vraag-maar-raak forum.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste