Battlefield 1942 demo eindelijk uit

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.809 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

Kom er net achter dat je ook in het vliegtuig om je heen kan kijken. Best koel.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=7063
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=7058
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=7059
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=7060
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=7061

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cool ben em nu ook aan et downen :D

in wat voor voertuigen kun je vliegen/varen/reiden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

YoG

MaXiMizE schreef op 19 augustus 2002 @ 18:18:
[...]

in een gebied bij de vlag lopen
er verschijnt een wit vlaggetje rechts in beeld
ff wachten, dan gaat de vlag van de tegenpartij naar beneden
nog ff wachten en de area is van jouw team.
Yep, en als ie wit blijft dan is er nog iemand in de omgeving.. zit je in de tank dan moet je even alle open raampjes van de huizen afgaan.. meestal hoor je dan na een tijdje "oh damn...!" of een geluid van iemand die nog maar heel even te leven heeft :P Succes gegarandeerd :)
Tis ook niet slim om te lang met je tankje bij huizen te staan of heuvels, daar kan de vijand zich goed in verschuilen en vanaf daaruit granaten gooien of anti tank rockets schieten. Maar meestal is t zo dat je weinig kans maakt als je tank tegenkomt in open veld.. ze rijden je er zo uit of schieten je 1 klap dood
straks in de hele versie clan wars 12on12 met vette tactics :9 :9~ GAAF!!!
:*)
Er zijn er nog genoeg bij die de gameplay nog niet snappen.. bijvoorbeeld spelers in tanks die achterblijven in gebied wat allang verovert is terwijl de rest een eindje verderop wordt afgeslacht omdat ze geen versterking kregen |:(
Dit is geen spel waar je een beetje loopt en schiet maar waar je je brains moet gebruiken, net zoals in al de echte oude oorlogen.. als je je koppie niet gebruikt heb je sowieso verloren. Ik zie heel vaak mensen in een jeep recht op de vijand inrijden en daar precies middenin uitstappen en een beetje in 't rond gaan staan schieten.. en dan komt er een tankje aan of sluipt iemand uit een huisje en ze zijn binnen 2 tellen doorzeeft met kogels.. ja zo win je natuurlijk nooit. Het beste is dat je WACHT of VRAAGT om versterking en dan in een groep de anderen aan te vallen

spek pc, spek hifi, last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 08-09 16:28
Waarom was dit topic nu net even dicht? :?

Ben niet nieuwschierig hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 18:47:
cool ben em nu ook aan et downen :D

in wat voor voertuigen kun je vliegen/varen/reiden ?
Lichte tanks, Vliegdekschepen, Destroyers, APC's, Jeeps, Kübelwagens, Gevechtsvliegtuigen, Dive-bombers en Landing crafts.. in t hele spel zitten er nog veel meer :*)
check out http://www.ea.com/eagames...1942/armies.jsp?state=111

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whoooow da's niet mis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 18:19:
ow jah, ik zat gisteren in een vliegtuigje, en ik zat hoog genoeg, toen sprong ik eruit en drukte ik mn shute-knop in, maar ik flikkerde nog steeds op de grond :S
Moet je vaker drukken.. gewoon steeds achter mekaar 9 drukken tot ie open gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Ik zie dat er ook Duikboten in het complete spel zitten! Wat moet ik me daar bij voorstellen? Kan je dan echt diep onderwater en net voor een cruiser boven komen en er wat torpedo's op los laten.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

RvV schreef op 19 augustus 2002 @ 18:00:
Misschien is het antwoord al wel geweest maar ik heb geen zin om 28 pagina's te gaan lezen. Ja erg lui. :P
De single player versie werkt prima. Nu heb ik die MP demo maar die doet niets. Ik dubbelklik, dan zie ik een zwarte flits en zit ik weer in winXP.
Weet iemand de oplossing?
Je hebt een refreshrate fix geinstalleerd, daardoor flipt ie.
Het spel staat ingame op 85 hz, en accepteerd *NIKS* wat daarboven zit, dus ff je refreshratdinges op 85hz max zetten @ 800x600 [menu reso] [misschien ook andere resos].
Als dat niet helpt ff detonators reinstallen zonder refreshratefixes en het werkt weer...

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dessie
  • Laatst online: 05-03-2024
Oh jah ik had ook een krakend geluid. Toen ik hardware acceleration in BF aanzette was dat weg. Ik heb een SBlive 1024 value...
Klopt ik had dat kraken ook , en door de hardware acceleratie is het nu weg , wel zie ik soms strepen over het water heen net alsof de zee soms even uit hokjes bestaat op mijn Ati (Hercules) 8500 128 mb , verder prima spel en veel leuker met al die voertuigen , echt enorm veel machtig gewoon! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 18:04:
die van mij is weer up in ieder geval tot ongeveer 22:00 uur

195.64.91.231 : 14567
Error
Unable to connect to server

En die andere server van GoT klopt het password niet meer.
* StarLite gaat dan maar zoeken naar een leuke public server ;)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi dat de hele versie klaar is jah :9~ Ik kan niet w88 op 12 september :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm... Op de een of andere manier gaat er iets niet goed.. Kan niet ingelogged blijven.. Dus kon ik de vorige post ook niet meer wijzigen...:
You don't have a session running. Refresh the page and/or enable cookies (no_reactid)
Maar goed.. Op bovenstaande link staat dat als je met een plane vlak over iemand vliegt, en die iemand houd de use key ingedrukt, je zo in de plane kan jumpen... Is dit aliemand gelukt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drop torpedoes from planes at a low altitude or they might go under the ship you are targeting.
VANDAAR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 19:41:
Maar goed.. Op bovenstaande link staat dat als je met een plane vlak over iemand vliegt, en die iemand houd de use key ingedrukt, je zo in de plane kan jumpen... Is dit aliemand gelukt???
Met Codname:Eagle wel, met BF:1942 nog niet :o

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hmmm... Op de een of andere manier gaat er iets niet goed.. Kan niet ingelogged blijven.. Dus kon ik de vorige post ook niet meer wijzigen...:

[...]

yup :) iemand oppikken uit de zee dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
[...]

[...]

Het is volgens mij iedereen al gelukt om uit een vliegtuig te springen. Gewoon 1 keer op de use knop rammen en dan gauw op 9 om je parachute te openen. (Niet de 9 van je numpad dat werkt niet)

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alpha-sphere schreef op 19 augustus 2002 @ 19:44:
[...]

Het is volgens mij iedereen al gelukt om uit een vliegtuig te springen. Gewoon 1 keer op de use knop rammen en dan gauw op 9 om je parachute te openen. (Niet de 9 van je numpad dat werkt niet)
geheheh lees dat stukje nog es een keertje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sla ook altijd maar een paar keer in paniek ;) op de 9 en dan gaat ie altijd wel uit.
Maareh weet iemand ook servers met 20 of 32 man erop die wel goed zijn, want nu is het helemaal niks(op de GoT servers na dan :9 ).

p.s. he masteroverdrive ik ben trouwens mark(NL) van die GoT server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, goed nieuws :)

Het spel is goud gegaan en zal 12sep in de winkel liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Een speciaal tooltje om toch de battlefield demo op 100hz te kunnen spelen:
ftp://mirrors.blue.aol.co...5/sysutil/refreshlock.zip

Werkt super, je moet hem alleen wel altijd rechtsonder naast je windows klok laten draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF wat screenies;

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/BF-1.gif
Zo land ik het liefst! :D
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/BF-2.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/BF-3.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:27

greatgonzo

schit-te-rend!

-=!ME!=- schreef op 19 augustus 2002 @ 19:35:
[...]

Error
Unable to connect to server

En die andere server van GoT klopt het password niet meer.
* greatgonzo gaat dan maar zoeken naar een leuke public server ;)
zelfde probleem hier, zowieso een probleem om fatsoenlijke servers te vinden, de meeste zijn password protected

Jammer dat the all seeing eye het nog niet ondersteund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KreKkeR schreef op 19 augustus 2002 @ 16:45:
[...]
Lol, das toevallig, zie laatste screenshot: "Agressor killed teammate"

-edit-
Screenies nog es bekeken en ja hoor, zie ook ena laatste screenshot: "Agressor killed teammate". En dit waren gewoon random door mij gemaakte screenshots, waar al twee keer te lezen is dat Agressor een teammate vermoord :(
Dat is metal-kool4 ofzoiets van GoT...
beetje minder idd :{

Maar ehm wat is het ip en pass van die server? weinig zin om 80 pages door te bladeren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

He ik begrijp het del niet zo van de single play. Je hebt outposts die bezet je dan. Als je alles hebt op de laatste verre oupost na, dan kan je die laatste niet pakken ofzo?

Op zich is het toch wel een gaaf spel. Het hang soms bij mij in het menu echter.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 20:09:
[...]

Maar ehm wat is het ip en pass van die server? weinig zin om 80 pages door te bladeren :+
ja hij killde inderdaad wel een aantal mensen toen hij in een tank zat, maar hij maakte ook ontzettend veel vijanden af, hij's best goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom kicked iemand mij in godsnaam uit die server nadat ik er 15 seconden in zit :? :{
Enige wat ik deed was opstijgen met een vliegtuig :{

En nu zit die server vol... fijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 20:09:
[...]

Nee dat was zn broertje, hij had m ff een half uurtje achter zn pc gelaten..
dat kind moeten ze naar een heropvoedingskamp ofzo sturen :/

195.64.91.231 is die van Nemesis en die zat net vol.. hoe de feck add je een server in de standalone versie van gamespy? dat kan toch hopelijk wel :?

In ASE add je m in no-time en bij een volle server zet je m op auto-retry.. werkt echt perfekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Ik kan iedereen aanbevelen die wat (vlieg)ervaring willen op doen in dit spel, om je eigen server te starten en er een password op te zetten (zodat je geen last hebt van anderen) Ik heb net ook een uur in m'n eentje gespeeld en vooral veel gevlogen en gebombardeerd en ik moet zeggen dat 't nu al een stuk beter gaat!! Echt een machtig gevoel geeft 't wanneer je over een kamp raast en je laat wat bommen los, waarna je een paar seconden later die luide klappen hoort, dat je iets geraakt hebt.. >:)

Ik vind dit echt één van de tofste spellen die ik ooit op het internet gespeeld heb.. Hopelijk wordt dit echt een toppertje van een game en met nog 15 maps van het kaliber van deze (of nog beter) :)

Is het misschien geen idee om een GoT Clan te creëren? Ik weet dat dit forum geen plaats is om daarover te discusiëren, maar 't idee leek me wel wat.. toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 00:01

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Iemand nog server hier :?

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wheeee!!! Kan niet meer op een GoT server komen... Alles is vol of cannot connect... Gisteren net zo lekker gespeeld daar... Kun je tenminste nederlands tegen elkaar tiepen enzo... Zal het vanavond nog wel een paar x proberen...

Nog wel heel erg bedankt voor degenen die een server hadden opgezet!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Battlefield is GOLD!!! Vanaf 12 september in de winkels....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 11-09 00:01

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

:( can not connect

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

Lees s mijn post :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 12:54
Masteroverdrive... Mooie kruisjes :) (behalve de eerst :+ )

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwartjuh schreef op 19 augustus 2002 @ 20:41:
Masteroverdrive... Mooie kruisjes :) (behalve de eerst :+ )
ghehe jah he :D

dit waren de andere, nix bizonders;

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/BF-2.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/BF-3.gif

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2002 20:50 . Reden: pics ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 12:54
Toch nice... Ik wil ook spele... Maar GFX kaart zuigt :r....

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Waarom gebruiken jullie eigelijk gamespy :?
Je kan toch alles met battlefield zelf regelen. Ik heb helemaal geen gamespy nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwillem schreef op 19 augustus 2002 @ 21:02:
Waarom gebruiken jullie eigelijk gamespy :?
Je kan toch alles met battlefield zelf regelen. Ik heb helemaal geen gamespy nodig.
Wie gebruikt er dan gamespy? Volgens mij maar 1 of 2 personen hoor :)

<font color=red>Flame...</font>

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2002 07:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

Uh je zal wel moeten, Gamespy zit ingebouwd in t spel.. waarom mag joost weten..

Als die developers nou s wat verder keken dan hun neus lang is dan gingen ze voor ASE.. dat werkt toch veel rielekster :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YoG schreef op 19 augustus 2002 @ 21:10:
Uh je zal wel moeten, Gamespy zit ingebouwd in t spel.. waarom mag joost weten..

Als die developers nou s wat verder keken dan hun neus lang is dan gingen ze voor ASE.. dat werkt toch veel rielekster :?
HUH, waarom denk jij dat GS erin zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

Dat staat rechtsonderin het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18-07 13:27

7th

baaah ze hebben een passw op een NL server gezet.
ip:145.74.103.17:4445

Thy will see the light...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er wordt ook zo veel geschreeuwd om teamkills etc.. ik heb ze ook vaak genoeg zelf gemaakt, maar lopend zit je in het heetst van de strijd, en doe je het echt niet met opzet ofzo. En als je in een bomber zit, dan laat je de bommen los op de grijze stipjes, het kan best zijn dat je per ongeluk een teamy raakt. Het is vaak zo'n chaos dat dit gewoon kan gebeuren. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Laatst online: 00:55

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 21:28:
Er wordt ook zo veel geschreeuwd om teamkills etc.. ik heb ze ook vaak genoeg zelf gemaakt, maar lopend zit je in het heetst van de strijd, en doe je het echt niet met opzet ofzo. En als je in een bomber zit, dan laat je de bommen los op de grijze stipjes, het kan best zijn dat je per ongeluk een teamy raakt. Het is vaak zo'n chaos dat dit gewoon kan gebeuren. :/
ja, je ziet ook niet dat er dan iemand van je team in een tank zit die jij precies bombardeert |:(

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Laatst online: 28-08 14:37
m8 van me zet ff een 100mbitje op

ip: 131.211.222.20
pass: GoT

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
je kan toch op je radar kijken :? Tenminste, slimmen mensen zien dan dat die tank rood/blauw is en weten dan dat het van hun eigen team is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat erg irritant is op sommige servers is dat je zelf doodgaat als je iemand van je team _raakt_. Dat slaat echt nergens op. bv zat ik in een Jappen boot, luik gaat open en ik zie een Amerikaan lopen, loopt er net weer iemand voor m'n loop -> ik dood :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Joss schreef op 19 augustus 2002 @ 21:32:
je kan toch op je radar kijken :? Tenminste, slimmen mensen zien dan dat die tank rood/blauw is en weten dan dat het van hun eigen team is
ja, daarom, was een sarcastische opmerking tegen gordijnstok naar aanleiding van de game net.... ;)

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedFox schreef op 19 augustus 2002 @ 21:30:
ja, je ziet ook niet dat er dan iemand van je team in een tank zit die jij precies bombardeert |:(
Op de radar blijft de tank grijs als er niemand in zit, maar bijv. mannetjes zie je niet, je ziet pas mannetjes in de buurt als je dichtbij bent :/ Oftewel, je hebt je bommen al ervoor losgelaten. Zoals ik al zei, dit wordt echt niet express gedaan. Uber verslaafden zullen die vast niet kunnen bekroppen, en het van de hand wijzen.. maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
RedFox schreef op 19 augustus 2002 @ 21:35:
ja, daarom, was een sarcastische opmerking tegen gordijnstok naar aanleiding van de game net.... ;)
Aha, :P

Maar uhmm gordijnstok... mannetjes zie je ook, als het jouw ventjes zijn, zijn het rood/blauwe pijlen op de RADAR, mannetjes van de tegenstander zie je niet, helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Laatst online: 06-09 20:31

miekol

erm

3CLipZ schreef op 19 augustus 2002 @ 21:31:
m8 van me zet ff een 100mbitje op

ip: 131.211.222.20
Werkt niet?

BTW, ben ij 3clipz die vroeger CS speelde (gaf forum, TS etc.?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Sjah, teamkills zijn snel gemaakt in dit spel.
Bijvoorbeeld teammates die je mines niet kunnen ontwijken ;)
Een keertje vloog kwam ik van boven de wolken aanzetten op een kamp, ik zie 2 tanks en een jeep naast elkaar rijden , ik duik eropaf, laat me bommen los en zie op het laatste moment een vriendlijke jeep met 2 teammates erin tussen de enemies doorrijden. Resultaat: 6 kills waarvan 2 teamkills :/

Dit spel is gewoon zooo cool, jammer dat me ISP niet echt meehelpt, gamen met constant "Connection problem detected" en pings van boven de 1000 spelen niet lekker :'( :'( :'( :'( :'( :'(

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Ik heb iets heel raars:

Een ping van 66 & connection problems. Das geen logische combinatie d8 ik zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

YoG schreef op 19 augustus 2002 @ 19:08:
[...]

Moet je vaker drukken.. gewoon steeds achter mekaar 9 drukken tot ie open gaat
Als de parachute uitgeklapt is en je drukt nogmaals op 9 maaktie 'm los en val je alsnog naar beneden. Door achter elkaar op 9 te drukken loop je dus dit risico.

Verder klap de parachute volgens mij pas heel laag boven de grond open, ook al heb je al veel eerder op 9 gedrukt....iemand enig idee of dit klopt? (zelf niet zoveel uit-vliegtuig-spring-ervaring :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 21:37:
[...]

Op de radar blijft de tank grijs als er niemand in zit, maar bijv. mannetjes zie je niet, je ziet pas mannetjes in de buurt als je dichtbij bent :/ Oftewel, je hebt je bommen al ervoor losgelaten. Zoals ik al zei, dit wordt echt niet express gedaan. Uber verslaafden zullen die vast niet kunnen bekroppen, en het van de hand wijzen.. maargoed.
Volgens mij zie je je eigen mannetjes altijd op de radar, mits ze zich in dat deel bevinden dat te zien is op je radarscherm.
Maar het stuk gebied dat op je radarscherm (dat landkaartje linksboven) past, daar zijn jouw manschappen duidelijk op te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geert
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:58
Mn sound is totaal verlept tijdens game... :{

This message was sent from a galaxy far, far away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
KreKkeR schreef op 19 augustus 2002 @ 21:59:
[...]
Verder klap de parachute volgens mij pas heel laag boven de grond open, ook al heb je al veel eerder op 9 gedrukt....iemand enig idee of dit klopt?
Hier niet :?

En Peppie:
Kijk eens in de readme! Daar staat dat bij sommigen de sound weg is en bij anderen zeer versneld (wat bij mij het geval is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol

miekol

erm

PePiEnCoCkiE schreef op 19 augustus 2002 @ 22:02:
Mn sound is totaal verlept tijdens game... :{
Had ik ook, hardware accel aanzetten en ut was verholpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de GoT server down ofzo ? kan niet meer connecten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
miekol schreef op 19 augustus 2002 @ 22:08:
[...]
Had ik ook, hardware accel aanzetten en ut was verholpen :)
Was bij jou het geluid ook versneld ofzo? En hoe heb je het dan precies opgelost? Want wat is hardware accel eigelijk>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
  • Laatst online: 11-09 20:32
bij mij is het na een tijdje spelen niet meer te doen. Alles gaat dan als een gek schokken!

Windows geeft dan ook aan dat BF1942 ruim 300 mb geheugen gebruikt :/

Bugje?

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
miekol schreef op 19 augustus 2002 @ 21:48:
[...]

Werkt niet?

BTW, ben ij 3clipz die vroeger CS speelde (gaf forum, TS etc.?)
dat ben ik jah :P

wie ben jij ? O.o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

Waarom werkt je server niet? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Wie gaat door het leven met de nick Obiwan ? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YoG schreef op 19 augustus 2002 @ 22:35:
Waarom werkt je server niet? :'(
Was mij ookal een half uur terug opgemerkt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Manic jij kilde mij op een vage manier :) Komt met het vliegtuig recht op me af, en beukt me van de grond af, om vervolgens weer door te vliegen :D Ik had echt zoiets van wtf! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 22:38:
Manic jij kilde mij op een vage manier :) Komt met het vliegtuig recht op me af, en beukt me van de grond af, om vervolgens weer door te vliegen :D Ik had echt zoiets van wtf! :)
Mja...vliegen gaat me opzich nog best af...
Komt door CE, anyway...wat ik deed was je gewoon scheppen.
Je liep op een vlak stuk en ik ging heel laag vliegen, maar raakte de grond niet.
Nou dan ben jij dood.

Trouwens iemand tips met dat gewone schieten ?
Ik leeg 2 patronen op iemand, deze merkt me dan eindelijk op...schiet 3x en ik ben dood :?
Ik heb volgens mij nog nooit iemand met een geweer dood gekregen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 22:38:
Op welke server hebben jullie net gespeeld? Kep een uur geleden weer de hele lijst doorgelopen.. same story.. alle rielekste servers zitten vol en ALLE home servers laggen als een gek.. |:( dit spel is gewoon onspeelbaar geworden sinds ik niet meer op Nemesis en dBa's server kan komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Die van Clipz (:>) of van een vriend van 'm ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Is het misschien mogelijk om die 100mbit server een battle te hebben met 64 man?
Lijkt me wel kicken met 64 gotters een serieus potje te spelen... zoals ik hier kan zien is iedereen tegen teamkillen en zijn jullie bloedserieus in de strijd. Dat gaat hard tegen hard dan... 64 mensen stel je voor >:) (zonder lag natuurlijk :+ )

Trouwens bij deze benoem ik dit spel HET SPEL VAN HET JAAR

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:00
dit spel moet je gewoon in een clan spelen.. anders is t echt erg chaotisch..
maar ik denk dat je dan echt een timelimit moet gaan instellen.. als je 2 goede clans tegen elkaar hebt kan t erg lang duren :D

btw ik las net dat DBA in een clan zat? welke (site) en zoeken ze nog mensen? :P

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
Taxi zijn is 1337 :Y)

Gewoon van Dorp naar dorp scheuren :)

''Taxi!''
*rem*
"Get in, where do you want to go?"
"Erm, the airfield!"
"Damnit, they got mines the're, i'll try :)"
"Okay"
*scheur*

Echt ubertof :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximize
  • Niet online
Shock3r schreef op 19 augustus 2002 @ 23:07:
Taxi zijn is 1337 :Y)

Gewoon van Dorp naar dorp scheuren :)

''Taxi!''
*rem*
"Get in, where do you want to go?"
"Erm, the airfield!"
"Damnit, they got mines the're, i'll try :)"
"Okay"
*scheur*

Echt ubertof :P
:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Mee-Taxi'en met MaXiMizE in z'n vliegtuig ook >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximize
  • Niet online
Shock3r schreef op 19 augustus 2002 @ 23:14:
[...]

Mee-Taxi'en met MaXiMizE in z'n vliegtuig ook >:)
>:)
maar nu is chello weer raar aan et doen
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Dacht al, wat doe je hier :? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox

RedFox

Heb je een OV ofzo?

M@NIC schreef op 19 augustus 2002 @ 22:41:
[...]

Trouwens iemand tips met dat gewone schieten ?
Ik leeg 2 patronen op iemand, deze merkt me dan eindelijk op...schiet 3x en ik ben dood :?
Ik heb volgens mij nog nooit iemand met een geweer dood gekregen :+
zoomen helpt heel veel, en zorgen dat je 'precies' schiet (dus dat die streepjes niet te veel uit elkaar staan door de terugslag) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gespeeld, was wel leuk en zo, maar jahoor, iedereen vecht voor zo'n stom vliegtuig. Het schip wordt hevig gebombardeerd, iedereen gewoon doorvechten om de vliegtuigen, en erop wachten. Hij zinkt.... ik zit natuurlijk allang in zo'n bootje. 10 mensen schreeuwen om PICK ME UP. Dan denk ik ook van fuck it, ik vaar gewoon lekker weg. En dan zeggen zij, wrom pick je me niet op homo! eikel!

ja pfff dat is dan mooi hun eigen schuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol

miekol

erm

3CLipZ schreef op 19 augustus 2002 @ 22:28:
[...]

dat ben ik jah :P

wie ben jij ? O.o
<------ GAF/CSA The Relic :D Ken je me nog? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er nog een servertje ergens? behalve de games.nl ofzo server dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx for the games, vooral diegene die een server hadden draaien, was genieten :)

/me = olavski

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 23:27:
is er nog een servertje ergens? behalve de games.nl ofzo server dan
ja:
131.211.222.20
zat ik net op, werkte goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nahjah, ik zie morgen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Ik kan niet vliegen, zoals een paar van jullie al wel gemerkt hebben, maarja, dan speel ik maar kamikaze-piloot. Past wel in de sfeer :+

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet pass van spelletjes garnaal?

En hoe komt het dat elke server bijna een password nodig heeft? het kunnen toch gewoon public servers zijn net als CS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
miekol schreef op 19 augustus 2002 @ 23:26:
[...]

<------ GAF/CSA The Relic :D Ken je me nog? :p
w00000t, milan :D

lang niet gesproken man :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Net weer een vette kill gemaakt
Ik in Jeep vs andere Jeep met 2 lui erin, ik reed OVER de andere Jeep heen terwijl die luitjes er nog in zaten, 2 kills voor mij >:)

Jeeps zijn cool, lekker mensen onderkarren O-)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BF1942 server list is klote....

geen auto-join, geen favorieten niks en het is traag, wacht op betere server monitor...

gameplay moet je weer inloggen en downen die shit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx Ripley voor de server. Ik heb net 2 uur lang zitten spelen, wat een superpot :)
Er zaten veel goede spelers tussen, dus het bleef spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand mischien de port van de GoT server , 131.211.220.20 :? hij doet het namelijk niet en mischien heb ik de verkeerde port in getypt (14567 had ik ingevoert)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 12-09 13:22
woei! ik kom strax op die server spelen :)

ben eerst nog ff een HOMM3 potje aan et afmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 11:55
Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 00:36:
Weet iemand mischien de port van de GoT server , 131.211.220.20 :? hij doet het namelijk niet en mischien heb ik de verkeerde port in getypt (14567 had ik ingevoert)
is alweer down gehaald..
ik weet niet of tie morgen weer up is, er stond 1 dag testen. server heeft lekkere pings dus ik hoop dat tie morgen up is.

wie is er in voor een GoT BF1942 clan ? :P
dit spel is ubergeil als je goed samenwerkt :)

btw, nickname is Mad bij BF1942.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 00:07:

En hoe komt het dat elke server bijna een password nodig heeft? het kunnen toch gewoon public servers zijn net als CS
De met rood aangegeven servers zijn met password en die geel achtige zijn zonder password.

Een Battlefield Clan? WOW hoe groot moet zo'n clan dan wel niet zijn? :?
Ik zit nu in een clan met Tactical Ops en we moeten minstens 10 members hebben omdat natuurlijk niet iedereen op dezelfde dag kan spelen. dan zou een Battle field clan echt 50 members minimum moeten hebben. Damn

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Laatst online: 11-09 23:34

Bloodclot

Jawier!

Alpha-sphere schreef op 20 augustus 2002 @ 00:51:
[...]

De met rood aangegeven servers zijn met password en die geel achtige zijn zonder password.

Een Battlefield Clan? WOW hoe groot moet zo'n clan dan wel niet zijn? :?
Ik zit nu in een clan met Tactical Ops en we moeten minstens 10 members hebben omdat natuurlijk niet iedereen op dezelfde dag kan spelen. dan zou een Battle field clan echt 50 members minimum moeten hebben. Damn
hangt er vanaf hoeveel mensen ze willen gebruiken bij wars.

32 - 16vs16
24
20
12

32vs32 gaat niet echt lukken, eerder vriendschappelijk met aanhang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Net weer ff 3 uur op een server gespeeld. lag-vrij :) Sukkels blijven er altijd, die gastjes die wachten op vliegtuigen. Echt een super snipe gevecht gehad, ik achter een boom, hij op de heuvel. was te gek ! (wel verloren) Snipen is echt gewèldig, tanks, jeeps, aarghhH ! ik wil die game !

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 00:07:
Wie weet pass van spelletjes garnaal?

Dit zou je eigenlijk kunnen zien als een warez request, voor spelletjesgarnaal moet je gewoon betalen .

En servers met password zijn doorgaans beter dan de public, simpelweg omdat er meestal meer controle is over bijvoorbeeld TK en samenspel :) en natuurlijk niet te vergeten voor clanbattles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een team wilt neerzetten van 16 man, heb je ongeveer 21 _zeer_ actieve members nodig.
Oha zal het dus wel wat hoger komen, richting 25 ofzo. :)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.