WoW!! Net een paar super potjes achter de rug... Dit spel geeft je zo'n fantastisch gevoel, dat heb ik bij nog maar heeeel weinig spellen gehad!

Ik begin 't al aardig onder de knie te krijgen.. Daarnet, jawel, m'n eerste zilveren medaille in de wacht gesleept..

Dit spel heeft zulke sterke momenten hè! 't mooiste vind ik nog wel wanneer je 1 tegen 1 vecht en je raakt op 't zelfde moment zonder munitie.. je rent dan als een zot rond elkaar heen en zo snel mogelijk probeer je te reloaden om sneller dan je enemy te zijn en hem dan vol lood te kunnen pompen!!

Dit spel geeft gewoon de Oorlog weer hoe die echt was!
Alleen sommige dingen zijn ook echt onbegrijpbaar..

Ik had dus zo'n moment toen ik met m'n bazooka een enemy overhoop schoot, die gast vloog gewoon meters ver weg, maar leefde nog, ik erachter met m'n pistool en op 'm schieten, maar die wilde maar niet dood.. hij schiet 3 x en ja hoor.. Ik kan weer 20 sec. om te respawnen..
Maar al bij al is dit echt een
TOP spel!!
----------
Nog ff wat anders om zo snel mogelijk te kunnen spelen.. Gooi de 3 .bik bestandjes in de dir 'Movies' (vind je in je bf1942 dir) eruit en wanneer je dan het spel opstart kom je direct in het menu en hoef je die filmpjes niet meer te bekijken..

'k weet niet of dit al bekend was, maar ik vind 't iig wel handig..