Battlefield 1942 demo eindelijk uit (Deel II)

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.072 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-08 09:29
Deel 1 zat al over de 1000 posting, dus bij deze deel II :)

Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/bf1942/home/home_ctr.jpg

Voor de mensen die het spel (de MP demo) nog niet hebben gedownload: 3DGamers.com 130MB

FAQ's (met dank aan YoG)

Q: Waarom crasht het spel terug naar de desktop als ik het opstart?
A: Je hebt een Refreshrate Fix geisntalleerd, zet deze uit. [bijv in het programma, anders even detonators opnieuw installeren]. Ook is er een prog. verschenen die wel schijnt te werken voor je refreshrate en dit spel: Refresh Lock Tool[/i]
In DEZE posting wordt uitgelegd hoe je dit het best kunt doen.

Q: Wanneer komt het spel nu uit ?
A: Volgens de laatste berichten is het spel GOLD en ligt ie 19 september in de winkels.

Q: Hoe kan ik het beste een eigen server beginnen ?
A: Via de volgende link worden er een aantal tips gegeven om een eigen server te beginnen: Server Running Tips!

Q:Waar vind ik de officiele site van Battlefield 1942
A: Deze vind je hier: EA's Battlefield 1942 Site

Q: Swingt Battlefield 1942 een beetje ?
A: Ja zekers, check this out: Eminem goes Battlefield 1942

Q: Werkt dit spel ook met mijn TNT 1 of 2 kaartje ?
A: Nee, helaas niet. Dit komt omdat de TNT 1 en 2 geen T&L ondersteuning bevatten. Ook een server opzetten met een kaart die geen T&L ondersteunt zal niet lukken! Om het spel te kunnen spelen zul je dus een andere kaart moeten kopen zoals een ATI Radeon of een kaartje uit de GeForce serie van nVidia.

Q: Kan ik naast GameSpy ook nog een andere (betere) serverlijst gebruiken?
A: Volgens velen is THE ALL SEEYING EYE een veel betere programma dan de meegeinstalleerde GameSpy om servers te vinden om op te kunnen spelen. Via DEZE link wordt uitgelegd hoe je dit aan de praat krijgt.

Q: Welke DirectX versie heb je nodig voor dit spel ?b
A: Je hebt de meest recente versie nodig (versie 8.1) en deze vind je terug via de Microsoft site.

Q:Waarom schiet ik bijna nooit raak bij "man-to-man"-gevechten terwijl zij > mij in een paar schoten al hebben neergeknalt? :(
A: Je "sprayed" je kogels. Let op je vizier, als hij wijder wordt heb je een veel slechter mikpunt. Dit gebeurt als je te lang achter elkaar blijft schieten of intussen loopt. Beter is het om stil te blijven staan (of nog beter: liggen of bukken) en te wachten tot je vizier weer "krimpt" en in kleine vlagen van 3 a 5 kogels te schieten. Daardoor schiet je veel scherper en zul je zien dat je je tegenstander zó omver hebt geknalt. Dit werkt ook goed bij grote afstanden! Natuurlijk hoef je dit niet te doen als je tegenstander maar een ongeveer een halve meter van je vandaan is, zelfs je gesprayede kogels zullen hem dan raken. Hoe langer je in één keer achter elkaar schiet, hoe wijder je vizier wordt en dus minder kans hebt om je tegenstander te raken. Ook heb je meer kans op raak schieten als je tegenstander stilstaat of verticaal voor jou uitloopt. In de rug schieten is natuurlijk makkelijk dan iemand in de zij.

Q: Hoe open en sluit ik het deurtje van mijn "Higgins boat" ?
A: Met de pijltjestoetsen omhoog/omlaag.

Q:Hoe spring ik uit een vliegtuig en open ik m'n parachute?
A: Tijdens het vliegen op "E" drukken en dan *meerdere keren* op "9" drukken.

Q: Mijn geluid klinkt barslecht en/of stemmen klinken als Knabbel &
Babbel. Why?

A: Sommige geluidskaarten schijnen niet goed te werken met dit spel. In de ReadMe.txt (die in de map staat waar BF1942 is geinstaleerd) staat aangegeven welke kaarten problemen geven.

A: Waarom kan ik geen IP intypen bij "Add Server"?
Q: Goed klikken aan 't begin van het zwarte vakje tot je een cursor ziet knipperen of een paar keer op backspace drukken tot de onzichtbare spaties weg zijn.

A:Op welke servers spelen jullie vaak?
Q: Af en toe heeft NEMESIS23 een servertje online staan. Daar kunnen geloof ik max. 12 spelers op. Het IP is: 195.64.91.231 (met soms als wachtwoord: "GoT").

A: Wat doe ik met Teamkillers?
Q: Vooral niet terugschieten, dat is precies wat ze willen. Je kunt ze van de server af stemmen (kicken) door je console te openen (meestal met het knopje onder je ESC toets) en dit in te tikken: "Game.votekickplayer *" ...waarbij je het sterretje vervangt met de naam van de teamkiller (of buurmeisje >:)). Krijg je niet genoeg stemmen om ze eraf te kicken probeer 't dan nog een keer. Lukt 't dan nog niet dan heb je pech! Ga vooral niet steeds votes oproepen, dit is zéér irritant voor de andere spelers!

A: Waar vind ik nog meer tips?
Q: Op de site van BF1942 en op 3DActionPlanet. Ook in de ReadMe.txt van BF1942 staan een aantal nuttige tips.

Meer FAQ's van dit spel vind je hier: BFCentral FAQ's

Filmpjes:
Filmpjes van het spel vind je o.a. hier: BF1942Online

Screenshots:
Screenshots van het spel vind je o.a. hier BFCentral Screenshots

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een klotespe..........zo saai........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand mischien nog een vette server :) ? die van vtec is down :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Toevoeging 1e post:
Q: Waarom crasht het spel terug naar de desktop als ik het opstart? :?

A: Je hebt een Refreshrate Fix geisntalleerd, zet deze uit. [bijv in het programma, anders even detonators opnieuw installeren]
ofzow ;)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
-=!ME!=- schreef op 21 augustus 2002 @ 12:15:
Toevoeging 1e post:

[...]

ofzow ;)
Thanks, ik heb het er neergezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Ik las ergens over een Promovideo maar heb hem nergens kunnen vinden :?
Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 12:11:
GA JIJ EENS FF HEEEEEEEEL SNEL JE MOND SPOELEN Reageer anders NIET als je het toch een kutspel vind :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:19

inXs

known as inXs

Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 12:11:
Lekker nuttige toevoeging. Als je dan ook even kan vertellen waarom :) Ik zal het ook maar eens gaan downloaden en proberen.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu de nieuwste detenator drivers voor mijn geforce 2 gts geinstaleert.
De drivers komen van de nvidea site.
Maar hij klapt soms als ik aan het spelen ben nog terug naar windows.
dan staat de resolutie op 800x600 en de refresh rate van mijn monitor op 60hz
Specs: amd athlon 1400mhz
256 ddr ram
geforce 2 gts
winXP
Hoe los ik dit op?

edit de single player demo loopt helemaal klote, als ik even aan het spelen ben loopt alles goed maar als er veel geschoten word en ik bijvoorbeeld een 5 minuten ana het spelen ben loopt hij heel erg traag en is spelen niet meer mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-08 23:07

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Op welke servers zijn de Gotters te vinden?
En wie onder welke naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Met ReFresh Force kan je de fix installen/uninstallen zonder opnieuw op te hoeven starten. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
131.211.222.20 werkt niet op GoT paswoord!.. weet iemand de recente?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeldKoe
  • Niet online
Novah schreef op 21 augustus 2002 @ 12:23:
Met ReFresh Force kan je de fix installen/uninstallen zonder opnieuw op te hoeven starten. :D
hoe bedoel je? dat het spel dan nog wel ewrkt?
maar je moet dus niet opnieuw opstarten anders werkt het niet meer :?

PS: IK HEB NU OOK DE GRAPPIGE BUG DAT IK NIET VERDER KAN TYPEN MET EEN IP INVULLEN.. NA EEN TIJDJE STOPT IE GEWOON :'(

eerst had ik dit niet, hoe moet ik het weer fixen? vreemd zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Novah: filmpjes van het spel vind je hier: BF1942Online. Volgens mij staat daar die promo ook bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 12:22:
256 ddr ram
geforce 2 gts
Hoe los ik dit op?

edit de single player demo loopt helemaal klote, als ik even aan het spelen ben loopt alles goed maar als er veel geschoten word en ik bijvoorbeeld een 5 minuten ana het spelen ben loopt hij heel erg traag en is spelen niet meer mogelijk
Een nieuwe videokaart kopen vrees ik, ik heb zon beetje zelfde systeem alleen dan een amd athlon 1200, ik heb een geforce 4 ti 4400 en loopt perfect hiero.

Ik ben meestal een van de eerste die klaar is met laden van de map. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Novah schreef op 21 augustus 2002 @ 12:26:
[...]
Een nieuwe videokaart kopen vrees ik, ik heb zon beetje zelfde systeem alleen dan een amd athlon 1200, ik heb een geforce 4 ti 4400 en loopt perfect hiero.

Ik ben meestal een van de eerste die klaar is met laden van de map. :D
Voor dit spel heb je echt geen Geforce 4 nodig hoor
in de demo kan ik rustig met 40 man spelen zonder dat mijn pc er moeite mee heeft
alleen mijn intenret verbinding misschien als de server een hoge ping heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 13:36

Sjo

Novah schreef op 21 augustus 2002 @ 12:21:
http://www.eagames.com.au/downloads.php Daar in het midden staat ie! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 12:12:
Iemand mischien nog een vette server :) ? die van vtec is down :(
Hij is nu weer effe up:

80.61.97.239
ps: GoT

Btw, deze is wel tijdelijk dus verwacht niet dat ie voortaan altijd up zal zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
VeldKoe schreef op 21 augustus 2002 @ 12:25:
[...]

hoe bedoel je? dat het spel dan nog wel ewrkt?
maar je moet dus niet opnieuw opstarten anders werkt het niet meer :?
Nee:

Als je battlefield wil spelen:

Start proggie, zet achter 800x600 (of welke resolutie) 60
start spel en speel.

klaar, je ander spel gaat spelen ofzo zet weer ff 120 (of max hz) bij 800x600 en klik je weer op apply.

Het is namenlijk verdomt kut spelen cs zonder fps fix want je loopt dan hele tijd 60fps en ook in andere spellen is het gewoon kloten door de 60hz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeldKoe
  • Niet online
laat maar, ik ben dom |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Maar heb je problemen met servers vinden? Bij mij gaat het steeds sneller.

EA heeft voor de release 60 servers klaarstaan, overal een ping van 80 en op de UK servers 40.

Vul bij naam in, "ea", druk op filter en zie daar alle 60 EA servers helemaal vol (meestal) ff een paar keer op refresh drukken en wachten tot je een plekje ziet. Zodra je plekje ziet dubbelklikkerdepik en boem je zit in een 32 man of 24 man server met vette ping. Ook admins zitten erin en aan teamplay geen gebrek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 22:16

Convoy

g44p

wat een super vet spel is dit zeg, hoop alleen wel dat ze in de Final die paar bugs eruit hebben gehaalt, die er nu nog inzitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Novah schreef op 21 augustus 2002 @ 12:37:

EA heeft voor de release 60 servers klaarstaan, overal een ping van 80 en op de UK servers 40.

Vul bij naam in, "ea", druk op filter en zie daar alle 60 EA servers helemaal vol (meestal) ff een paar keer op refresh drukken en wachten tot je een plekje ziet. Zodra je plekje ziet dubbelklikkerdepik en boem je zit in een 32 man of 24 man server met vette ping. Ook admins zitten erin en aan teamplay geen gebrek.
Ik zie zelfs EABFS [oid] #82 in de lijst, hebben ze daar echt 80+ 32/24 man servers staan¿
* StarLite rekent: 80 servers * 28 personen [gemiddeld] * 80 kbit pp = 179200 kbit/sec = 22,400 kbyte/sec = 22,5 MB/Sec . Das een 200 mbit verbinding :9~

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Novah schreef op 21 augustus 2002 @ 12:37:

op die ea server zitten vaak ook wel aardig redelijke lui

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:12

Phydomir

Dennis

Ik zit ook redelijk vaak op de servers van ea. Alleen krijg ik nu de heletijd al in het begin een server disconnection, beetje vervelend... Maar goed, moet zo toch werken...

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen we er niet voor zorgen dat die klere gamespy hun lijsten open stellen voor THE ALL SEEYING EYE? ik vind die ingame browser maar GAAR!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 14:57
256 ddr ram
geforce 2 gts
winXP
Hoe los ik dit op?

ik zou ff de 23.11 drivers downloaden, die zijn t beste voor je GTS
ik heb zo'n zelfde systeem en hij speelt lekker op 1024*768*32 maar dan wel al t detail laag en FOV op vol (zo kolte dogfighten in een mistbank :D)
VeldKoe schreef op 21 augustus 2002 @ 12:33:
[...]

ok thx :)

maar nog wel iets.. iemand?!!? help

PS: IK HEB NU OOK DE GRAPPIGE BUG DAT IK NIET VERDER KAN TYPEN MET EEN IP INVULLEN.. NA EEN TIJDJE STOPT IE GEWOON :'(

eerst had ik dit niet, hoe moet ik het weer fixen? vreemd zeg
had ik ook.. gewoon een paar keer op delete drukken..
het spel zet kennelijk zelf wat spaties neer ofzo.. die moet je ff deleten en dan kan t wel :)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Idd naja, ik ben weer terug van een potje battlefield, dit keer een MEGA potje in een 32 server. Het begint me nu eigenlijk wel een beetje te vervelen, telkens maar weer het strand bestormen, tank veroveren, naar base 2 rijden. met flak de vijand afmaken, met tank naar base 3 rijden, daar alle vliegtuigen vernietigen en proberen niet dood te gaan bladie bladie bla. Ik wou dat de full game al uit was, ik speel deze demo nu dagen lang en begint beetje te vervelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeldKoe
  • Niet online
256 ddr ram
geforce 2 gts
winXP
Hoe los ik dit op?
bij mij doet ie dat ook bij dit spel als me cpu te warm is :) heeft volgens mij alleen daarmee te maken, andere via of nvidia drivers had bij mij geen nut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Novah schreef op 21 augustus 2002 @ 13:16:
Idd naja, ik ben weer terug van een potje battlefield, dit keer een MEGA potje in een 32 server. Het begint me nu eigenlijk wel een beetje te vervelen, telkens maar weer het strand bestormen, tank veroveren, naar base 2 rijden. met flak de vijand afmaken, met tank naar base 3 rijden, daar alle vliegtuigen vernietigen en proberen niet dood te gaan bladie bladie bla. Ik wou dat de full game al uit was, ik speel deze demo nu dagen lang en begint beetje te vervelen :P
Battlefield verslaving spotted :+.

Ik ga het net zolang spelen totdat het me strot uit komt :z :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribal_T
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-10-2024

Tribal_T

PSN ID: Tribal_T

Hey zijn er geen snellere dld servers? ik haal maar 90kb/s (niet om te braggen trouwens hoor) maar ik kan sneller dus wil sneller

Anyone who takes himself too seriously always runs the risk of looking ridiculous; anyone who can consistently laugh at himself does not

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
Kan iemand mij vertellen hoe ik die kleine jap schip moet besturen? Ik weet nu wel waar ik moet zijn om de vliegdek schip te besturen maar waar moet ik nou in voor die kleinere schip?

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Heeft iemand hem kunnen laten werken op een TNT2 :? want als ik em opstart kan ik wel gewoon alles doen etc, , maar als ik dan een LAN game maak om te spelen is alles heel vaag blauw groenig, lijkt net alsof ik alleen de polygonen zie en geen textures ;( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoe ik die kleine jap schip moet besturen? Ik weet nu wel waar ik moet zijn om de vliegdek schip te besturen maar waar moet ik nou in voor die kleinere schip?
Yup. gewoon in de voorste geschutskoepel gaan zitten, en varen maar. Kun je tegelijkertijd schieten en varen. Als je met een groep van 6 man die boot bemand door in die turrets/mg42's te gaan zitten is het echt pure ownaas om om dat hele eiland heen te varen :) Alleen wel zorgen dat je niet vast komt te zitten in die zandbanken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

Erg nep vind ik trouwens wel dat je niet eens met je jeep en tank en dergelijke door ondiep water kan rijden. Dan ontploffen ze meteen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
GTA3 schreef op 21 augustus 2002 @ 13:46:
Heeft iemand hem kunnen laten werken op een TNT2 :? want als ik em opstart kan ik wel gewoon alles doen etc, , maar als ik dan een LAN game maak om te spelen is alles heel vaag blauw groenig, lijkt net alsof ik alleen de polygonen zie en geen textures ;( :'(
owja, btw, sys:

Athlon 700 mhz
128 mb ram
TNT2 m64 @ 185/155

hij zou het wel moeten doen, en ik draai SoF2 met alles op Medium/high soepel en ook warcraft draai ik goed..... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:54

RvV

Is er niks te doen tegen dat draaien op 60hz? Ik moet hem op 60hz draaien omdat hij anders niet opstart. Het gevolg is echter een dag lang hoofdpijn na 1 uur spelen. Daarom speel ik het nu niet meer...erg jammer want ik vond het wel leuk.

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

RvV schreef op 21 augustus 2002 @ 14:16:
Is er niks te doen tegen dat draaien op 60hz? Ik moet hem op 60hz draaien omdat hij anders niet opstart. Het gevolg is echter een dag lang hoofdpijn na 1 uur spelen. Daarom speel ik het nu niet meer...erg jammer want ik vond het wel leuk.
zie 1e post van dit topic ;)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er overigens nog meer mensen hier die de secundary fire van de voorste destroyer koepel ontdekt hebben? Je kunt met sec fire namelijk een soort zak buskruit bij je kogel gooien, waardoor ie veel verder schiet/sterker word. ksnap alleen verder nog niet helemaal of et echt wel zo nuttig is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 12:54
Mensen, mensen, als je nu eventjes het vorige topic doorleest zie je dat TNT NIET ondersteund is omdat het geen T&L technologie heeft. Nutteloos, hoe snel de rest van je pc ook is.... Enigste oplossing is om een nieuwe grafische kaart te kopen.

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 14:34:
zijn er overigens nog meer mensen hier die de secundary fire van de voorste destroyer koepel ontdekt hebben? Je kunt met sec fire namelijk een soort zak buskruit bij je kogel gooien, waardoor ie veel verder schiet/sterker word. ksnap alleen verder nog niet helemaal of et echt wel zo nuttig is :P
LOL! dat zijn depthcharges (dieptebommen) om onderzeeërs mee op te blazen :P
(correct me if im wrong :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:54

RvV

-=!ME!=- schreef op 21 augustus 2002 @ 14:31:
[...]

zie 1e post van dit topic ;)
Ja dat maakt dus niet uit welke refreshfix ik gebruik. Het spel draait gewoon niet op een andere resolutie dan 60hz.

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer een server te starten, ik heb deze guide gelezen:

http://www.bfcentral.com/...bb=get_topic;f=8;t=000005

maar wanneer ik dat kreng opstart krijg ik een foutmelding met 'the blabla could not be located in dsound.dll'

a: duh. dr zit geen geluidskaart in die bak
b: sinds wanneer heb je geluid met een dedicated server nodig?

Help plz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
RvV schreef op 21 augustus 2002 @ 14:43:
[...]

Ja dat maakt dus niet uit welke refreshfix ik gebruik. Het spel draait gewoon niet op een andere resolutie dan 60hz.
Vreemd dat ie bij mij dan op 100hz = hoofdpijn vrij draait.

Ik raad je toch sterk aan om de eerste post van dit topic door te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
WTF.... Ik heb dus even met die kleinere jap boot gevaren maar dat ding stuurt niet eens. En hij vaart ONWIJS langzaam. wat een klote ding zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL! dat zijn depthcharges (dieptebommen) om onderzeeërs mee op te blazen
(correct me if im wrong
ROFL! zijn dat depthcharges? bwhahaha, en ik maar denken dat et je kogels sterker maakte :*)

hmmmmm betwijfel alleen of dat wel gaat werken tegen die subs... want die draaihoek van die kanonnen is echt veel te log/klein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTF.... Ik heb dus even met die kleinere jap boot gevaren maar dat ding stuurt niet eens. En hij vaart ONWIJS langzaam. wat een klote ding zeg
Ja uhmm.... der zitten onwijze kanonnen + mg42's op dat ding.... zou een beetje unfair zijn om em als een speedboot te laten varen en em de draaicirkel van een tank te geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 14:52:
[...]

ROFL! zijn dat depthcharges? bwhahaha, en ik maar denken dat et je kogels sterker maakte :*)

hmmmmm betwijfel alleen of dat wel gaat werken tegen die subs... want die draaihoek van die kanonnen is echt veel te log/klein
ROFLOL 2

die deptcharges vuur je niet af via je kanon! ;)

loop maar eens naar de achterkant van het schip.. dan zie je ze daar hangen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 14:43:
Ik probeer een server te starten, ik heb deze guide gelezen:

http://www.bfcentral.com/...bb=get_topic;f=8;t=000005

maar wanneer ik dat kreng opstart krijg ik een foutmelding met 'the blabla could not be located in dsound.dll'

a: duh. dr zit geen geluidskaart in die bak
b: sinds wanneer heb je geluid met een dedicated server nodig?

Help plz.
Wat is de precieze foutmelding, dus wat komt er te staan bij 'blabla'? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 14:57:
[...]

ROFLOL 2

die deptcharges vuur je niet af via je kanon! ;)

loop maar eens naar de achterkant van het schip.. dan zie je ze daar hangen ;)
Kan me vergissen, maar je moet ze toch ERGENS mee afvuren? Ofniet dan:?
En die dingen zien er toch echt uit ald dieptebommen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 14:59:
[...]

Wat is de precieze foutmelding, dus wat komt er te staan bij 'blabla'? :)
'The Ordinal 11 could not be located in the dynamic link library DSOUND.dll'

alsof je daar wat aan hebt? :)

T'is DirectX 7 trouwens. maar wat ik al zei, t'moet een dedicated server worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 15:17:
[...]

'The Ordinal 11 could not be located in the dynamic link library DSOUND.dll'

alsof je daar wat aan hebt? :)

T'is DirectX 7 trouwens. maar wat ik al zei, t'moet een dedicated server worden.
je MOET DX 8 of hoger hebben voor het spel ;)
Zou me niks verbazen als hij voor ded server ook DX 8 moet hebben [bugje?]

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Breuh :( DX8 installen dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

YoG

Die server van NGW lagt nu als een gek.. gewoon niet te spelen ;(

Ik probeer (alweer) even een server op te zetten. Ik zag dat de ingebouwde firewall van XP nog aanstond! |:( Daarom lukte pingen enzo niet want hij blockt ook Icmp requests

Wie probeert t weer even?

213.196.10.211 :14567
ww is GoT

Ik probeer t eerst even met 10 man, dus ga nou niet gelijk janken als je wat lag hebt, ik herstart ik m dan wel met 8 man enz totdat ie t goed doet

up in een paar mins

spek pc, spek hifi, last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:46
Om te zien of die dieptebommen werken moet je het volgende doen:

Ga in de voorste geschutskoepel zitten, waarmee je ook kunt varen.
Druk dan op F10 ? F11 ? F12 ? (in ieder geval, die waarmee je jezelf van voren ziet). Als je dan een dieptebom afvuurt zie je even later achter de achtersteven van het schip een onderzeese explosie die een fontein water spuwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribal_T
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-10-2024

Tribal_T

PSN ID: Tribal_T

Hey ik heb nog een fix voor in het faq'je. Voor als je na refreshtool en nieuwe drivers nog steeds problemen hebt.

Zorg ervoor dat je bij je display settings je monitor hebt gedifened. Dus niet default monitor.
Dan werkt het ook niet namelijk ;)

Anyone who takes himself too seriously always runs the risk of looking ridiculous; anyone who can consistently laugh at himself does not

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
enkele 'schrikbarende' screenshots.... van trieste TK-ers dus :9
Afbeeldingslocatie: http://www.daezz.dhaling.com/pic1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.daezz.dhaling.com/pic2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.daezz.dhaling.com/pic3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.daezz.dhaling.com/pic4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.daezz.dhaling.com/pic5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.daezz.dhaling.com/pic6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.daezz.dhaling.com/pic7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.daezz.dhaling.com/pic8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.daezz.dhaling.com/pic9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.daezz.dhaling.com/pic10.jpg

Zoals het dus ook precies ingame gaat :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cool... ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 08:07
bah ja klote TKers/damagers

zo had ik et op de NWG server dat ik die grote jappen vliegtuig pakt en die gozer achter mij was kwaad en gaat op mij lopen schieten :( gelukkig dat er net een nieuwe toestel gerespawned werd anders was ik ook in vliegeniers hemel beland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VeldKoe schreef op 21 augustus 2002 @ 12:25:
ghehe, hele ip wissen en overnieuw typen :) liefste in 1 keer/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwartjuh schreef op 21 augustus 2002 @ 15:15:
[...]

die deph dingen zijn een soort vatten, die je in het water laat vallen, en die op een bepaalde diepen ontploffen, submarines weet je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
AAAAARRRRGGGGHHHH ik wil dit spel op minimaal 1024x768 spelen met alles op High.
Beter komt de Readon 9700 pro snel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

Novah schreef op 21 augustus 2002 @ 12:21:

[...]
GA JIJ EENS FF HEEEEEEEEL SNEL JE MOND SPOELEN Reageer anders NIET als je het toch een kutspel vind :( :( :(
nou nou je hoeft niet zo te reageren, toon jezelf ouder dan hem en reageer zelf niet :?

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeldKoe
  • Niet online
me hele gamedag is verpest door teamkillers, en niet een klein beetje verpest, nee ONGELOFELIJK verpest
geen BF1942 meer voor mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik mensen in een gunner positie op het schip kan doden wanneer ik aan boord geklommen ben?

Of moet ik heel geduldig gaan wachten tot ze eruit komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Alpha-sphere schreef op 21 augustus 2002 @ 16:48:
AAAAARRRRGGGGHHHH ik wil dit spel op minimaal 1024x768 spelen met alles op High.
Beter komt de Readon 9700 pro snel uit.
Wat heb je nu dan, met mijn specs (1600+, ti-4200, 256mb) loopt het op 1024 alles high heel erg lekker :D

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wehehe, vond dit wel komisch. Een stripje van Penny-arcade. Elke dag maken zij een stripje over een recente gebeurtenis in 'het land van de games' (Meestal GameCube nieuws). Vandaag gaat het over battlefield:

Afbeeldingslocatie: http://www.penny-arcade.com/images/2002/20020821l.gif

:+

Anyway, hebben jullie ook wel eens last van dat je niet meer kan typen TIJDENS het spelen? Best wel irritant als je niks terug kunt zeggen als iemand tegen je praat :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op 21 augustus 2002 @ 15:55:
enkele 'schrikbarende' screenshots.... van trieste TK-ers dus :9
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Zoals het dus ook precies ingame gaat :{
haha, big rage game

myg0t style :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
ik haat tkillers net zo goed hoor :) maar eehm:

Een nieuwe round was net begonnen en het ging kei goed! ik schoot de ene na de andere yankie neer alsof het kartonnen poppen(?) waren.
Ik drukte op F1 om mijn masterscore eens goed te bekijken, en toen...

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~matho041/oeps.JPG

WHAAAAAT!?!?!?!

...kwam ik erachter dat ik niet meer bij de jappen zat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

ebborazor schreef op 21 augustus 2002 @ 17:51:
ik haat tkillers net zo goed hoor :) maar eehm:

Een nieuwe round was net begonnen en het ging kei goed! ik schoot de ene na de andere yankie neer alsof het kartonnen poppen(?) waren.
Ik drukte op F1 om mijn masterscore eens goed te bekijken, en toen...

[afbeelding]

WHAAAAAT!?!?!?!

...kwam ik erachter dat ik niet meer bij de jappen zat :+
110% LOL :D

Edit: btw, kan je ook van team wisselen als je al in-game zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

LOL :D

Servertje gaat even offline.. bedankt dat jullie m ff wilden testen :) vanavond bij gebrek aan en andere (goeie) server gaat ie weer online
Phydomir schreef op 21 augustus 2002 @ 18:05:
[...]

110% LOL :D

Edit: btw, kan je ook van team wisselen als je al in-game zit?
Ja. Met Enter.. gelukkig hou je je punten dan

spek pc, spek hifi, last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 17:26:
Wehehe, vond dit wel komisch. Een stripje van Penny-arcade. Elke dag maken zij een stripje over een recente gebeurtenis in 'het land van de games' (Meestal GameCube nieuws). Vandaag gaat het over battlefield:

[afbeelding]

Anyway, hebben jullie ook wel eens last van dat je niet meer kan typen TIJDENS het spelen? Best wel irritant als je niks terug kunt zeggen als iemand tegen je praat :{
Ja 2x gehad

Teamsay werkte dan nog wel

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die van mij is up
195.64.91.231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke servers zijn nu werkend en on-line?
die 2 die hier zijn gepost doen het niet en waarom heeft elke server (ook alle in de serverlijst dus) in godsnaam een pass nodig? Zo raken die servers toch nooit vol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeldKoe
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 18:44:
Welke servers zijn nu werkend en on-line?
die 2 die hier zijn gepost doen het niet en waarom heeft elke server (ook alle in de serverlijst dus) in godsnaam een pass nodig? Zo raken die servers toch nooit vol...
HAH! dat dacht je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat verlichtend, leg het me eens uit dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 18:44:
die van mij is up
195.64.91.231
En nu ineens is hij down volgens mij

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeldKoe
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 18:52:
[...]

Wat verlichtend, leg het me eens uit dan...
de mp demo is enooooooorm populair, zonder passwoorden komt er niemand in, is ie namelijk steeds non-stop vol
vandaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is de speelbaarheid? Op welke game lijkt de gameplay: dat vraag ik me af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 19:04:
tis heel veel bijelkaar, shooters, vliegen, rijden, varen. Soort GTA3 in oorlog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 19:04:
Codename Eagle. Maar dan niet WO1 maar WO2. Maar helaas (:() kent niemand dat spel bijna, dus denk ik dat de vergelijking 'GTA3 in oorlog' niet eens zo gek is. Of deze: Tribes 2 in WO2 setting. Maar dan leuk.

De sterkste kant van het spel is dat het realistisch is, maar niet TE. Het is zelfs een beetje arcade, maar ook niet TE. Je kunt het spelen zoals je wilt. Je kunt net als in Codename Eagle de nodige hilarische acties uitvoeren (kamikaze, jeeprace, stunten, etc). De mogelijkheden zijn eindeloos.

//edit

Of deze: Operation Flashpoint maar dan betere, snellere, meer arcade gameplay
Delta Force met voer- vlieg- en vaartuigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-08 21:35
BF1942 is dus veel meer op gameplay gericht dan realisme. Met vliegtuigen kun je dus echt hele rare dingen doen: landen op een stukje van 10 meter (echt!), opstijgen van het vliegdekschip door bijna direct links of rechts van de boot te laten vallen tijdens het gang maken, etc.

Meer dikke fun dan langdradige gameplay dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08

[afbeelding]

Cool plaatje:)

En van dat typen heb ik ook 1 keer last gehad :{ was echt vaag, midden in een game kon ik plots niet meer verwisselen van class, dus ik denk, ff vragen wat er aan de hand was, maar GVD kon ik ook niet meer typen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain Pervert schreef op 21 augustus 2002 @ 19:10:
[...]

Codename Eagle. Maar dan niet WO1 maar WO2. Maar helaas (:() kent niemand dat spel bijna, dus denk ik dat de vergelijking 'GTA3 in oorlog' niet eens zo gek is. Of deze: Tribes 2 in WO2 setting. Maar dan leuk.

De sterkste kant van het spel is dat het realistisch is, maar niet TE. Het is zelfs een beetje arcade, maar ook niet TE. Je kunt het spelen zoals je wilt. Je kunt net als in Codename Eagle de nodige hilarische acties uitvoeren (kamikaze, jeeprace, stunten, etc). De mogelijkheden zijn eindeloos.

//edit

Of deze: Operation Flashpoint maar dan betere, snellere, meer arcade gameplay
Delta Force met voer- vlieg- en vaartuigen
Dat klinkt goed. Is het grafisch zwaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Waar is iedereen die net op Nemesis' server speelde? Ik kom er niet meer op namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff 2 vraagjes over de parachute

1. ik ben neergeschoten ... Meestal als ik 1 x op 9 druk werkt de parachute niet ... dus ik moet dan vaker achter elkaar op dat ding RAMMEN ... Is dit zo gemaakt of is het een rare bug ?

2. Kun je de parachute op 1 of andere manier besturen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Ja is mij ook al opgevallen, dat je meerdere keren op de parachuteknop moet drukken. Verder niet bij stilgestaan eigenlijk. En ja, je kunt enigszins sturen volgens mij. Moet je daarheen kijken waar je heen wilt... Maar of dat echt werkt? Ik spring er toch nooit op grote hoogte uit dus of dat echt zo is, weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wacko schreef op 21 augustus 2002 @ 19:14:
BF1942 is dus veel meer op gameplay gericht dan realisme. Met vliegtuigen kun je dus echt hele rare dingen doen: landen op een stukje van 10 meter (echt!), opstijgen van het vliegdekschip door bijna direct links of rechts van de boot te laten vallen tijdens het gang maken, etc.

Meer dikke fun dan langdradige gameplay dus :)
Whehehe heb je wel gelijk in ... maar aan de ene kant is het ook wel kewl ... Als er eens iemand achter je aan zit ... kun je soms mooie stunts uitvoeren .... 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 19:17:
[...]

Dat klinkt goed. Is het grafisch zwaar?
Behoorlijk. Toch moet het met een beetje Geforce 2 met 64 mb toch best lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwartjuh schreef op 21 augustus 2002 @ 19:23:
[...]

Behoorlijk. Toch moet het met een beetje Geforce 2 met 64 mb toch best lukken :)
oooooooh,... mooi....
Nog meer stomme vragen: welke engine is het? Welke directx?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 19:25:
[...]

oooooooh,... mooi....
Nog meer stomme vragen: welke engine is het? Welke directx?
Het is de eeeh... Nou wat wilde je horen? Kwak3 engine? Nee! Digital Illusions hebben gewoon een eigen kickass engine in elkaar geflanst daar in Zweden. Schijt aan Jan Karmak met zijn iD troep. BF1942 bewijst dat je dat niet nodig hebt... En het is DirectX 8.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain Pervert schreef op 21 augustus 2002 @ 19:26:
[...]

Het is de eeeh... Nou wat wilde je horen? Kwak3 engine? Nee! Digital Illusions hebben gewoon een eigen kickass engine in elkaar geflanst daar in Zweden. Schijt aan Jan Karmak met zijn iD troep. BF1942 bewijst dat je dat niet nodig hebt... En het is DirectX 8.1
Kwak3 engine :+
Eigen engine? Man, ik kan bijna niet wachten op de gold versie (op mijn HDD wel te verstaan).... misschien dat ik m zelfs ongezien legaal koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Waarom download je de demo niet even? Als je niet online wilt spelen, test je het gewoon even voor jezelf, zonder online te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herminator
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Ik hoop wel dat ik die final kan spelen want die demo werkt niet met mijn matrox g450

I'll be back

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain Pervert schreef op 21 augustus 2002 @ 19:29:
Waarom download je de demo niet even? Als je niet online wilt spelen, test je het gewoon even voor jezelf, zonder online te gaan.
hmmm, zal ik?...

Waar vind ik m (heb topic niet doorgelezen)

EDIT: laat maar: heb 1ste post doorgelezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Yup al 3 keer, dan werken ook de knoppen in het hoofdmenu niet, enige oplossing is om het spel weg te Ctrl-Alt-Dellen en opnieuw spel op te starten, je server is dan wel vol meestal ;(

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Laatst online: 11:18

Vos

AFCA

ik erger me wel aan de netcode.....
kogels komen niet aan ? in close battle is echt super veel mis...sta je op 2 meter van iemand rag je 1 magazijn leeg is het mis !? kan wel recoil wezen, maar op 2 meter kan het nie zo erg weze dat de kogels recht de lucht in vliegen, ze zullen hoogsten enkele tientallen cm's uitwijken....!
en je hebt iemand in je vizier, je schiet hem, raakt hem ook, zie je aan ze beweging, diegene draait zich om en paf dood ben je, 1 a 2 kogels met een sub machine gun !?

bij schietspellen wil ik graag dat de netcode goed is anders irriteer ik me mateloos aan zulke situaties, de gameplay is fun, maar zodra de kogels nie aankomen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vos schreef op 21 augustus 2002 @ 19:52:
kogels komen niet aan ? in close battle is echt super veel mis...sta je op 2 meter van iemand rag je 1 magazijn leeg is het mis !? kan wel recoil wezen, maar op 2 meter kan het nie zo erg weze dat de kogels recht de lucht in vliegen, ze zullen hoogsten enkele tientallen cm's uitwijken....!
en je hebt iemand in je vizier, je schiet hem, raakt hem ook, zie je aan ze beweging, diegene draait zich om en paf dood ben je, 1 a 2 kogels met een sub machine gun !?

bij schietspellen wil ik graag dat de netcode goed is anders irriteer ik me mateloos aan zulke situaties, de gameplay is fun, maar zodra de kogels nie aankomen :(
oei, dat klinkt ernstig. Hopelijk is die ellende aan de demo voorbehouden, anders geef ik het hele spel weinig levensduur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wacko
  • Laatst online: 28-08 21:35
Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 19:21:
[...]

Whehehe heb je wel gelijk in ... maar aan de ene kant is het ook wel kewl ... Als er eens iemand achter je aan zit ... kun je soms mooie stunts uitvoeren .... 8)7 8)7 8)7
Tuurlijk, zo is het veel leuker :) en het houdt de vaart een beetje in het spel enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Dat was kickass op Nemesis' server. Hopelijk blijftie nog ff up, dan kom ik later wel weer kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
  • Laatst online: 10-09 22:32
Vos schreef op 21 augustus 2002 @ 19:52:

Ja dit herken ik :)

Dan zit je heel tactish op iemand te schieten draait hij zich om. 2 kogels dood??

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.