Battlefield 1942 demo eindelijk uit

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.765 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:47
Battlefield 1942 demo eindelijk uit

Hij is uit de SP demo

[url="http://www.gamers.nl/nieuws/13909"]http://www.gamers.nl/nieuws/13909[/url]

Battlefield 1942(tm) Single player Demo 1.0
Read Me File
June 18, 2002

THIS DEMO IS NOT TO BE USED FOR REVIEW PURPOSE SINCE IT'S STILL UNDER DEVELOPMENT!

Thank you for obtaining the Battlefield 1942 demo. This readme file contains information that will help you fully enjoy this demo.

Installation Instructions
=========================

To install the Battlefield 1942 demo:
1) Browse to the BF1942 folder after unzipping bf1942_sp_demo.zip.
2) Double mouse-click "Setup.exe".
3) Follow the instructions that appear to install the demo.

System Requirements
===================

Minimum:

800 MHz CPU
256 Megabytes of RAM
3D accelerated GeForce 32 MB or equivalent with HTL
(Hardware Transform & Lightning) and 24-bit z-buffer
400 MB of free hard drive space
16X Speed CD-ROM/DVD-ROM
MS compatible mouse
DirectX 8 Compatible Sound Card

Required Operating Systems:

Windows 98, Windows ME, Windows XP or Windows 2000. Note that Windows 95 is not supported.

GeForce compatible cards will be supported and should work. If you do have such a card and experience problems please report type of card and drivers used.

These are known to have issues:
------------------------------------------------------------------

3dfx Voodoo 5 5500 AGP 64MB 3dfx Voodoo 5

3dfx Voodoo 5 5500 PCI 64MB 3dfx Voodoo 5

ATI Radeon AGP 64MB ATI Radeon

ATI Radeon AGP 32MB ATI Radeon

ATI Radeon 7500 AGP 64MB ATI Radeon 7500

Matrox Millennium G450 AGP 32MB Matrox G450

Matrox Millennium G550 AGP 32MB Matrox G550

S3 Savage 2000 AGP 32MB S3 Savage 2000

SiS 315 AGP 32MB SiS 315

Trident Blade XP AGP 32MB Trident Blade T64
------------------------------------------------------------------
Cards that are not GeForce compatible will not be supported!

Installing DirectX 8.1
======================

Make sure that you have DirectX 8.1 installed on your system. Latest version of DirectX can be downloaded from:
[url="http://www.microsoft.com/directx/"]http://www.microsoft.com/directx/[/url], previous versions of DirectX are not fully supported.

IK zal zo ff wat foto's plaatsen

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestone
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 11:48

Firestone

$ su - vuursteen

ben al bezig met dl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-07 16:48
Wie niet ? Alleen jammer dat er geen multiplayer leveltje bijzit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

Is dit de gelekte? met dat zand level?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Deze heeft idd Tobruk als enige level, maar of het dezelfdee versie is als de Beta ga ik nu testen... hopelijk zijn de bugs eruit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-06 21:30

Mary Wana

keyboard nut

Jammer dat het alleen Sp is :(

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-07 21:12

greatgonzo

schit-te-rend!

Op zaterdag 20 juli 2002 10:59 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Is dit de gelekte? met dat zand level?
nee, de officiële.

Ben nu ook bezig met de download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maar ik bedoel... zit er ook iets nieuws in :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Op zaterdag 20 juli 2002 11:14 schreef Metal-Kool4 het volgende:
maar ik bedoel... zit er ook iets nieuws in :?
volgens mij niet , dit is iig geen beta dus deze zal wel beter lopen als die verneukte beta geval

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is dezelfde versie.

Het enige verschil dat ik kon vinden is dat het laadscherm een andere achtergrond heeft, en dat tanks nu sneller stuk gaan (dat was eerst een bug)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-07 00:35
Jammer dat ik niet van tevoren wist dat hij niet op een Radeon8500 zou draaien. Nu heb ik voor niets 135 mb gedownload. Hij draait dus alleen op geforce* kaarten.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij draait wel met een radoen8500 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Op zaterdag 20 juli 2002 11:51 schreef ErikRo het volgende:
Jammer dat ik niet van tevoren wist dat hij niet op een Radeon8500 zou draaien. Nu heb ik voor niets 135 mb gedownload. Hij draait dus alleen op geforce* kaarten.
Lame , als hij op een r7500 draait draaitie ook op een R8500 , ik heb geen r8500 meer maa rik wist zeker weten wel dat hij erop zou draaien

Hbe je wel goeie drivers :? Omega?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 07-07 11:00
Ik denk dat bijna iedereen die gelekte wel had.
Ik wacht op de MP demo :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19169

Op zaterdag 20 juli 2002 11:51 schreef ErikRo het volgende:
op mijn radeon8500 draait het spel gewoon hoor..
alleen moet ik erbij zeggen dat het wel erg buggy is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Klopt het dat je maar kan spelen in max 800x600 :? ik krijg hem iig niet hoger :'(

//edit: als dat zo is, is dit het mooiste wat ik tot nu toe heb gezien :+ :P

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/van-lune/bat1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je de leaked evrsion al hebt... hou die dan lekker :)
Want er zit helemaal geen verschil in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
is de rest dan niet mooi, of crashde die :)

anyway, ik zie geen kyro2 staan in de niet gesupporte vidcards, terwijl die geen tnl heeft? iemand een kyro2 in ze bak en getest of iemand die wilt testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daspeed
  • Laatst online: 12-07 09:01
Ik heb een Kyro II en bij mij crashed'ie bij het opstarten ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boekenbon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-08-2023
Tsja, heb hem net gespeeld. Kan er weinig van zeggen aangezien het alleen een SP is. Denk dat de kracht van de game voornamelijk zal liggen op internetgebruik. Grafisch vind ik hem in elk geval tegenvallen. P3 1ghz en gf2 gts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4439

Op zaterdag 20 juli 2002 12:24 schreef Lighteye het volgende:
Klopt het dat je maar kan spelen in max 800x600 :? ik krijg hem iig niet hoger :'(

//edit: als dat zo is, is dit het mooiste wat ik tot nu toe heb gezien :+ :P

[url="http://members.home.nl/van-lune/bat1.jpg"][afbeelding][/url]
Voor de mensen die hun resolutie in het spel niet verder kunnen zetten dan 800x600:
Probeer de refresh Rate Fix eens uit te zetten.

Ik heb gemerkt dat als ik dat doe dat de demo dan vloeiend loopt op 1600x1200x32 :P

De demo loopt gewoon niet erg lekker op een andere refresh rate dan 60Hz. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Op zaterdag 20 juli 2002 13:28 schreef (roh)violator het volgende:

[..]

Voor de mensen die hun resolutie in het spel niet verder kunnen zetten dan 800x600:
Probeer de refresh Rate Fix eens uit te zetten.

Ik heb gemerkt dat als ik dat doe dat de demo dan vloeiend loopt op 1600x1200x32 :P

De demo loopt gewoon niet erg lekker op eem andere refresh rate dan 60Hz. :?
Uitzetten :? kan naar mijn weten alleen door die reg keys te verwijderen, en dan nog ga ik niet voor hun plezier op 60hz spelen.

Ennuh laten die developpers het maar voor mij oplossen daar ga ik zelf geen werk voor doen, afijn ze zullen het wel in de verkoopcijfers zien, erg slecht ook overigens dat alleen de nvidia gebruikers deze offcieel kunnen testen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48624

heb um gedownload maar als ik in het spel zit en ik op start wil drukken dan ben ik weer terug bij windows :r

en ik heb een geforce videokaart erinzitten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
Same here, als ik op ready druk krijg ik zon mapje waar ik kan kiezen wat ik wil zijn enzo en dan slaat ie terug naar windows :(

dunno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hereweare67893
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Heeft iemand een werkende link? De link bij Spelletjesgarnaal.be, die altijd gigantisch snel is, doet het hier niet. :? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Laatst online: 15:10
Doet het wel, maar vind het toch erg tegenvallen, America's Amry vind ik toch stukken beter.

Zelfs het "oude" OPF is stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07 10:38
FEEEEEEEEEST :D
O mijn god wat een geluk dat ik nu een avond helemaal voor mezelf heb :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
heb een goeie mirror gevonden:

[url="http://www.3dgamers.com/dl/games/battlefield1942/bf1942_sp_demo.zip.html"]http://www.3dgamers.com/dl/games/battlefield1942/bf1942_sp_demo.zip.html[/url]

Hier halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik ben een paar vervelende bugs tegengekomen:

1) 1600x1200x32 @100hz draait niet goed. 1280x960x32 @120hz wel. Dus nemen we die maar. De 60hz bug heb ik weggehaald met rivatuner.

2) Je kan niet met de muis lopen ;(. Dus echt lkkr loopt het niet. Misschien kan iemand een config filetje zo aanpassen dat het geforceerd wel kan. Mij is het nog niet gelukt.

3) Je kan niet wisselen van plaats in een tank wanneer je er met ze 2'en inzit. Oftwel: als zo'n vervelende bot al in een tank zit, mag jij zijn chauffeur spelen en kan die bot lkkr schieten. Ja doei.

4) Hoe moet je zien dat de tank die naar je toe komt rijden van de vijand is :?(ja, nadat mijn tank was ontploft had ik het wel door, maar das iets te laat :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 20 juli 2002 16:28 schreef wwillem het volgende:
Ik ben een paar vervelende bugs tegengekomen:

3) Je kan niet wisselen van plaats in een tank wanneer je er met ze 2'en inzit. Oftwel: als zo'n vervelende bot al in een tank zit, mag jij zijn chauffeur spelen en kan die bot lkkr schieten. Ja doei.

4) Hoe moet je zien dat de tank die naar je toe komt rijden van de vijand is :?(ja, nadat mijn tank was ontploft had ik het wel door, maar das iets te laat :P).
3) Als je voor een tank staat waarbij de AI de bestuurder is, en je drukt de Use knop (soms een paar keer), dan stapt ie netjes uit :)

4) Je vizier op de tank houden, en kijken naar de kleur van de namen (Rood = Axis, Blauw = Allies).
Naar de vorm van de tank kijken kan ook helpen, maar het kan best zijn dat er een mede-mof in de tank van de vijand zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-07 08:52
Demo is best geinig..

Alleen.. als ik ff speel en ik ga terug naar het menu, is alle text corrupted, dus moeilijk leesbaar. Enig idee hoe dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 00:34
Ik heb ook best een vage text bij alle menu's.. 't is amper leesbaar allemaal.. :( En toen ik wilde spelen in 1152x864 begon m'n monitor te flippen over de refresh rate.. :( Voor de rest vond ik 't er wel vet uit zien! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 14:43

Damian

Insane Obtrusion

ik heb de leaked demo al een tijdje. Die werkt gewoon perfect hier, is alleen niet veel aan die demo, je mag met een tankje rijden, en dat is het wel zon beetje.

Vanavond maar ff de offi demo leechen :)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 20 juli 2002 17:06 schreef Damian het volgende:
ik heb de leaked demo al een tijdje. Die werkt gewoon perfect hier, is alleen niet veel aan die demo, je mag met een tankje rijden, en dat is het wel zon beetje.

Vanavond maar ff de offi demo leechen :)
Er zit geen verschil tussen, dus bespaar die 133mb aan dataverkeer voor iets anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Op zaterdag 20 juli 2002 16:47 schreef Terr het volgende:

[..]

3) Als je voor een tank staat waarbij de AI de bestuurder is, en je drukt de Use knop (soms een paar keer), dan stapt ie netjes uit :)

4) Je vizier op de tank houden, en kijken naar de kleur van de namen (Rood = Axis, Blauw = Allies).
Naar de vorm van de tank kijken kan ook helpen, maar het kan best zijn dat er een mede-mof in de tank van de vijand zit
Idd, sociaal van die AI zeg :).

Tis trouwens een zeer gaaf spel, wat een enorme potentie heeft als er een multiplayer demo uitkomt. Kijk bijv maar naar de wolfenstein demo, die wordt ook nog erg veel gespeeld (door oa mij :)).

Erg origineel trouwens, met tankjes rijden. Heb ik in geen enkel ander spel zo goed zien werken (ja renegade, maar dat zuigt zo hard en is verre van realitisch, laat staan leuk).

Weet iemand wanneer de multiplayer demo uitkomt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Heb het ff gespeeld, eerste indruk is vrij goed. Maar ik het gevoel dat het nog lang niet af is (maandje of 2 a 3). De geluiden zuigen zwaar (vind ik dan) Nog wat schoonheids foutjes in de graphics. Maar ik kan niet wachten om 20 vs 20 online te doen :). De WO II feeling zit er echt goed in :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
We want the mp demo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-06 00:26

edward2

Schieten op de beesten

Hij is nog aardig buggy ja, maar ik vind hem behoorlijk goed, wapens, geluiden, interactie het zit allemaal wel snor met deze.

Ik heb zelf in m'n diensttijd in een Leopard1(PRTL) gezeten en als een tank vuurt en je saat er naast dan heb je het niet breed en das zacht uitgedrukt ;) dat komt in dit spel aardig terug, als is rijden en schieten meestal niet mogelijk, maar het moet een beetje leuk blijven natuurlijk

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-07 23:47

PromWarMachine

Forsaken Archer

'k Wil 'm spelen! Heb toch niets te doen vanacht, probleem is alleen dat ik geen werkende mirror meer vinden kan :(

Die 3 van Gamers.nl werken bij mij niet ofzo? :?
Op zaterdag 20 juli 2002 21:21 schreef wwillem het volgende:

[..]

(ja renegade, maar dat zuigt zo hard en is verre van realitisch, laat staan leuk).

Mja, ieder z'n mening enzo! Persoonlijk vond ik hem zo leuk dat ik op een gegeven moment zelfs [url="http://home.planet.nl/~walle186/promone.jpg"]eerste[/url] stond :P 8-)

Niemand? 'k Schat zo'n 3 maanden btw.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
Op zaterdag 20 juli 2002 21:21 schreef wwillem het volgende:

[..]

Idd, sociaal van die AI zeg :).

Tis trouwens een zeer gaaf spel, wat een enorme potentie heeft als er een multiplayer demo uitkomt. Kijk bijv maar naar de wolfenstein demo, die wordt ook nog erg veel gespeeld (door oa mij :)).

Erg origineel trouwens, met tankjes rijden. Heb ik in geen enkel ander spel zo goed zien werken (ja renegade, maar dat zuigt zo hard en is verre van realitisch, laat staan leuk).

nooit Operation Flashpoint gespeelt?, kan je ook nog vliegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Op zondag 21 juli 2002 09:25 schreef Mister_X het volgende:

[..]

nooit Operation Flashpoint gespeelt?, kan je ook nog vliegen...
In dit spel ook. Alleen niet in de demo. Bij de controls staat nl ook de optie "air".

Btw, operation flashpoint heb ik wel eens een demo van gehad. Vond ik een beetje saai. Kon je idd wel in een tank zitten, maar dat kan je echt niet vergelijken met battlefield.

Ik heb net voor het eerst op normal gewonnen met de axis. Damn wat is dit gaaf zeg :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58764

heb je wel is ofp gespeeld terwijl je hard aant wegrennen bent en achter je 4 bmps 4 t80s en 30 man achter je aan zitten :) (i love ofp)

maar on topic, battlefield 1942 kan zoooo goed worden, als de netcode maar goed is :( (en niet zo brak als de netcode van ofp :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24869

ai ai ai, wat valt Battlefiels 1942 me erg tegen zeg. Ik dacht dit wordt een topper. Maar naar deze demo denk ik dat zeker niet meer. Hoop dat de finale game beter wordt ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Op zondag 21 juli 2002 10:36 schreef wwillem het volgende:

[..]

In dit spel ook. Alleen niet in de demo. Bij de controls staat nl ook de optie "air".

Btw, operation flashpoint heb ik wel eens een demo van gehad. Vond ik een beetje saai. Kon je idd wel in een tank zitten, maar dat kan je echt niet vergelijken met battlefield.

Ik heb net voor het eerst op normal gewonnen met de axis. Damn wat is dit gaaf zeg :P.
Nou ik vind OPF stukken beter dan Battlefield, slaat werkelijk nergens op. En idd laten we hopen dat final een jaar later komt, dan is het misschien nog wat, want nu :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Laatst online: 12-07 14:08

Bloodclot

Jawier!

Op zondag 21 juli 2002 11:48 schreef Albinoraptor het volgende:

[..]

Nou ik vind OPF stukken beter dan Battlefield, slaat werkelijk nergens op. En idd laten we hopen dat final een jaar later komt, dan is het misschien nog wat, want nu :{
Je vergelijkt een "fullgame realism shooter" met een arcade achtige demo die nog niet eens 10% van het spel laat zien, slaat netgens op. En OFP was in het begin ook bagger met zijn netcode. Probeer maar weer een mening te geven als battlefield1942 echt uit is.

Ik accepteer ieders mening, behalve onrechtvaardige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Laatst online: 12-03 13:25
Geen problemen hier, alles doet het gewoon.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-07 21:09
Ik vind dat opf een heel mooi spel is maar ik denk dat opf meer tacktiek is....
en Battlefield 1942 niet echt veel tacktiek is het is meer tankie in rijden slagveld in...(maar het is natuurlijk wel een heel erg goed gemaakt spel...)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Op zondag 21 juli 2002 12:33 schreef Bloodclot het volgende:

[..]

Je vergelijkt een "fullgame realism shooter" met een arcade achtige demo die nog niet eens 10% van het spel laat zien, slaat netgens op. En OFP was in het begin ook bagger met zijn netcode. Probeer maar weer een mening te geven als battlefield1942 echt uit is.

Ik accepteer ieders mening, behalve onrechtvaardige.
Je kan zeggen wat je wilt, je brengt demo's uit om indruk te maken op het publiek, dus dat is flink mislukt vind ik.

Kan de final nog goed worden, maar zijn er toch flink wat mensen afgehaakt door een bagger demo. Helaas Pindakaas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

Op zondag 21 juli 2002 12:54 schreef Albinoraptor het volgende:

[..]

Je kan zeggen wat je wilt, je brengt demo's uit om indruk te maken op het publiek, dus dat is flink mislukt vind ik.

Kan de final nog goed worden, maar zijn er toch flink wat mensen afgehaakt door een bagger demo. Helaas Pindakaas :P
tja, zo'n groep heb je ook. Ok, een demo moet wel goeei indruk geven, Mij gaf het de indruk qua lopen en schieten. Maar de echte indruk heb ik gehaald uit filmpjes, faqs en screenshots en natuurlijk Codename Eagle :)

Boeie, we zien wel of het de multiplayer orgasme wordt dit jaar. Tot nu toe is het Neverwinter nigths via lan, ik wist niet dat een weekend zo snel kon gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Laatst online: 09-07 16:45

Pubbert

random gestoord

iemand met een Radeon8500 al een hogere resolutie aanstaan dan 800x600? Ik krijg hem niet hoger.. met mn 2de bak (met geforce1ddr) lukt het wel...

heb 60hz aangezet in windows... maar geen verschil.. :(

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

^^^^? zit hier eigenlijk best mee... :(

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41778

ik doe ook iets fout denk ik... kep een geforce 3 ti500 xp1900+ en genoeg ram :D en ik kan best spelen.. maar bij 1024x768 begint ie al te haperen.. alles op high

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

Op zondag 21 juli 2002 21:57 schreef Blizz84 het volgende:
ik doe ook iets fout denk ik... kep een geforce 3 ti500 xp1900+ en genoeg ram :D en ik kan best spelen.. maar bij 1024x768 begint ie al te haperen.. alles op high
lijkt me een driver probje, maar helaas doet hij het alleen op 800x600 op mn r8500.. dus hoger kan ik (nog) niet testen :)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-07 15:47
Op zaterdag 20 juli 2002 14:50 schreef sneaker666 het volgende:
heb um gedownload maar als ik in het spel zit en ik op start wil drukken dan ben ik weer terug bij windows :r

en ik heb een geforce videokaart erinzitten :?
same here

knake spel, lekkere ondersteuning :r
ben nog nooit een spel tegengekomen wat bij mij niet werkt.

amd1200duron, GF4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat had ik dus ook .... weet je wat bij mij hielp..
Andere geluidskaart drivers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THPSrulez
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-07 11:30

THPSrulez

Kijk uit malloot een kokosnoot

Stelletje }:O bij EA, ik kan gvd weer es nie spelen vanwege mijn lieve Voodoo 3 3000 :'( Dan maar weer w88 op een oplossing van 3DFX Underground.. (Tegenwoordig trouwens 3DHQ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Op maandag 22 juli 2002 08:31 schreef THPSrulez het volgende:
Stelletje }:O bij EA, ik kan gvd weer es nie spelen vanwege mijn lieve Voodoo 3 3000 :'( Dan maar weer w88 op een oplossing van 3DFX Underground.. (Tegenwoordig trouwens 3DHQ)
Die voodoo 3 hoort in de vuilnisbak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 07-07 11:00
Nou, laat die mutliplayer demo nu maar komen want voor singleplayer hoef ik 'm niet :)
(Maar daar was ik al langer achter :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41778

hij hapert alsof ik een geforce 1 heb man als ik inzoom.. niet te harden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Laatst online: 12-03 13:25
Op zondag 21 juli 2002 14:14 schreef Gwain het volgende:
iemand met een Radeon8500 al een hogere resolutie aanstaan dan 800x600? Ik krijg hem niet hoger.. met mn 2de bak (met geforce1ddr) lukt het wel...

heb 60hz aangezet in windows... maar geen verschil.. :(
Yep, hiero draait ie op 1152x864 en.....spatzuiver.

Ik weet niet welke drivers je nu gebruikt maar ik gebruik de Catalyst drivers :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Hmmmm

Als ik spel start, ik kom tot hoofdmenu en zodra spel wilt starten dan springt ie terug naar desktop.

Ik heb OmegaPlut driver en ik heb refreshfix weggehaald en nieuwe soundkaart driver geprobeerd maar niks helpt.

Iemand?

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Wachten op de MP demo, de SP demo stamt uit Juni dit jaar :(

veel bugs, en toch maar gereleased ( maar niet officeel, want op de officele site is niks te lezen over de SP demo, MP demo komt.. en hoe :) )

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
kijk allemaal ff op [url="http://www.bf1942.nl"]www.bf1942.nl[/url] er is net een patch uitgekomen dat je alle voertuigen krijg!

DeadKnight(bf1942 staff-member)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 22 juli 2002 19:42 schreef DeadKnight het volgende:
kijk allemaal ff op [url="http://www.bf1942.nl"]www.bf1942.nl[/url] er is net een patch uitgekomen dat je alle voertuigen krijg!

Dat is goed nieuws :)

En zelf heb ik ook nog wat nieuws. Er zijn weer wat [url="http://www.computerandvideogames.com/news/news_story.php?id=77216"]nieuwe screenshots en een nieuw filmpje[/url] om te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
[inworp]het zijn nog niet alle voertuigen alleen maar 3 voertuiguhs erbij De maker heeft tegen ons gezegd dat hij nog bezig is met all voertuigen in de game te laten verschijnen![uitworp]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

weet jij misschien ook hoe ik op een r8500 hogere reso's aan kan zetten?

ps: de catalyst 2.1 doet het niet (zeg dat hij vga kaart niet vind :S) heb nu de 6118 driver!

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online

Mocht je die patch nog niet geinstalleerd hebben: HOUDEN ZO. Je krijgt een APC & een jeep ipv tanks. Er is zo geen reet meer aan. Een undo patch zou makkelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 22 juli 2002 22:12 schreef wwillem het volgende:

[..]

Mocht je die patch nog niet geinstalleerd hebben: HOUDEN ZO. Je krijgt een APC & een jeep ipv tanks. Er is zo geen reet meer aan. Een undo patch zou makkelijk zijn.
Als je [url="http://www.forummatch.com/forum/showthread.php?s=859ab78c3174c604a1bc386bfdcc1aad&threadid=10947"]dit[/url] even doorleest, dan kan je zelf nog meer dingen aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30271

Ik heb het volgende probleem als ik de demo start:

Afbeeldingslocatie: http://nm.indymedia.org/usermedia/image/large/error.jpg

Weet iemand wat dit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Op dinsdag 23 juli 2002 12:23 schreef d_v_pelt het volgende:
Ik heb het volgende probleem als ik de demo start:

[url="http://nm.indymedia.org/usermedia/image/large/error.jpg"][afbeelding][/url]

Weet iemand wat dit is?
Demo & geluidskaart drivers al opnieuw geinstalleerd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
DirectX installere? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34056

Vet spel man.
*cannot wait for MP :D

Ook zo vet geluid hè.
(met me 4 point surround iig)
Ik loop rustig te snipen..
ZoeFFFF Raket vlak over me kop :P
De geluiden zijn zoiezo mooi.
Ook van de machine guns enzo.
Lekker zwaar >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Op dinsdag 23 juli 2002 14:26 schreef Gamer2K het volgende:
ZoeFFFF Raket vlak over me kop :P
wwwwhhhhOOOOEESHHHhhhssssssss. Zoiets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En ik heb dadelijk de closed beta :D :P :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
we net een nieuw forum opgesteld daar staan de meeste vragen al en is al op geantwoord en er is een undo-patch uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

vraag ik het weer een keer: Heeft iemand nou met een R8500 al hogere resoluties aan de praat gehad? (zonder catalyst 2.1 driver)

ps: een vriend van mij lukt het ook niet en die heeft ook catalyst 2.1 driver er op staan. Dus daar ligt het niet aan :(

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Ik heb nieuwe official driver van ATI en soundblaster geinstalleerd maar nog steeds zodra ik start button drukt, dan kom ik terug naar DESKTOP?

IEMAND HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45837

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ikroelz/error2.jpg
ik krijg deze error :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Op dinsdag 23 juli 2002 17:02 schreef Gamer2K het volgende:
En ik heb dadelijk de closed beta :D :P :)
Dat denk jij, als je hem via kazaa download krijg je operation flashpoint ipv battlefield.

Hoe ik dat weet: door te zoeken op battlefield en daarna te drukken de verschillende filenames die die vond bij de beta van 207mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9
  • Laatst online: 15:42

ko9

bij mij knal ie bij het laden van het level terug naar mn desktop :'(
Had ik ook al met de "onofficiële" demo... :(
Ksnap er echt nix van. :?
Nieuwste drivers enzo allang geprobeerd
Win XP, Athlon750, 256 mb, Radeon 7200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 23 juli 2002 20:05 schreef wwillem het volgende:

[..]

Dat denk jij, als je hem via kazaa download krijg je operation flashpoint ipv battlefield.

Hoe ik dat weet: door te zoeken op battlefield en daarna te drukken de verschillende filenames die die vond bij de beta van 207mb.
Dat denk ik niet, dat weet ik zeker!!
Hij is ZWAAR beveiligd enzo, maar ik zal dadelijk effe een screenee posten van het menu.
Ik moet nog effe een paar beveilegingen weten te omzeilen voordat ik online kan spelen, maar multiplay wil hij wel.
Nadeel:
*Geen campain
*in MP en SP batle ook de zelfde map als de demo

[edit]
En nee ik heb hem niet van kazaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier het bewijs
Ik kan nu ook MP :)
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/beta.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ken niemand mij helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 23 juli 2002 20:47 schreef Ikroelz het volgende:
ken niemand mij helpen ?
DirectX 8.1 ??
Nieuwe detenators?? (of andere video kaart drivers) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 23 juli 2002 21:11 schreef Gamer2K het volgende:

[..]

DirectX 8.1 ??
Nieuwe detenators?? (of andere video kaart drivers) ?
nope werkt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 23 juli 2002 21:22 schreef Ikroelz het volgende:

[..]

nope werkt niet
Hmzz. misschien effe opnieuw installen?
Wat zijn je specs??
Genoeg geheugen?
Video kaart goed genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-07 17:37

PoweRoy

funky!

Op dinsdag 23 juli 2002 20:21 schreef Gamer2K het volgende:
Hier het bewijs
[url="http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/beta.jpg"][afbeelding][/url]
wtf dat wil ik ook :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Op woensdag 24 juli 2002 08:57 schreef PoweRoy het volgende:

[..]

wtf dat wil ik ook :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Tis niet eerlijk verdeeld in de wereld ;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 24 juli 2002 02:01 schreef Gamer2K het volgende:

[..]

Hmzz. misschien effe opnieuw installen?
Wat zijn je specs??
Genoeg geheugen?
Video kaart goed genoeg?
Specs:
AMD Duron(tm) Processor
800MHz
320mb
Rage Fury Pro/Xpert 2000 Pro 32 mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8504

Ik snap er nix van.. Hij start wel, speelt wel, maar alleen in een of andere vage overscan/interlace mode.. Iemand ook weten hoe je dit oplost??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59587

Op woensdag 24 juli 2002 12:53 schreef Ikroelz het volgende:

[..]

Specs:
AMD Duron(tm) Processor
800MHz
320mb
Rage Fury Pro/Xpert 2000 Pro 32 mb
Wel, ik krijg letterlijk de zelfde fout :(
Denk dat het zowel bij mij als bij u aan uwen beeldplank ligt.
Mijn Kyro'tje heeft geen t&l net zoals uw kaartje(denk ik toch) en denk dat t&l toch een vereiste is bij dit spel!
Jammer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21737

Wat installeren en spelen betreft geen problemen.
Geen foutmeldingen, alles werkt goed . . maar

:r

Wat een boutspel zeg

Het ziet 'r echt niet uit en ik vraag me af wat het doel is van het uitbrengen van deze demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8504

HUH??? Ik vind het er best wel goed uitzien... Bij dit spel zijn de graphix trouwens niet het belangrijkst, dat is de gameplay... En die vond ik best wel tof bij dit (simpele) level..

Als ik met een tank-granaat op een groepje zandhazen schiet vliegen ze alle kanten uit.. Verder is het tankrijden ook best wel realistisch maar toch makkelijk... En als je gewoon met je geweertje loopt is het net MOHAA.. En dat spel roeleert nog altijd grote tijd wat mij betreft..

Kortom, ik vind het er best uitzien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Op woensdag 24 juli 2002 19:00 schreef Braadkip het volgende:
:r

Wat een boutspel zeg

Het ziet 'r echt niet uit en ik vraag me af wat het doel is van het uitbrengen van deze demo.
a) Je kan niet omgaan met de instellingen in het spel.
b) Je hebt een bout pc.
Gaarne uw keuze bepalen :z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

Op dinsdag 23 juli 2002 20:21 schreef Gamer2K het volgende:
Hier het bewijs
[url="http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/beta.jpg"][afbeelding][/url]
Mooi, kun je het probleemloos spelen?
Kun je ook langames starten?
Heb je heb het van een vriend of van de warezboards (nee geen W-R)?

Ik hoop van dat van de langames (campzone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 24 juli 2002 19:48 schreef Bloodclot het volgende:

[..]

Mooi, kun je het probleemloos spelen?
Kun je ook langames starten?
Heb je heb het van een vriend of van de warezboards (nee geen W-R)?

Ik hoop van dat van de langames (campzone)
hmzz internet games gaan wat moeizaam (zijn allemaal beta testers enzo, dus ik wordt om de 5 min van de server geschopt.
Maar lannen gaan prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

Op woensdag 24 juli 2002 20:23 schreef Gamer2K het volgende:

[..]

hmzz internet games gaan wat moeizaam (zijn allemaal beta testers enzo, dus ik wordt om de 5 min van de server geschopt.
Maar lannen gaan prima. :)
OK dan! Want alleen maar CS op campzone is ook niet echt tof :)

Maarum, heb je hem van een newsgroup of board? of even van een vriendje geleend? Nee geen links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-07 17:37

PoweRoy

funky!

ich will das verdampten spiel auch :(

ich will manche arche schopfen >:)

* PoweRoy heeft Frans als keuze taal genomen

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25278

Vraagje:

Op de GoneGold site staat dat de officiele release datum 10 september is. Maar nou staat er achter dat ze hem deze maand al verwachten!

Check het hier:
[url="http://www.gonegold.com/releases/"]http://www.gonegold.com/releases/[/url]

Heeft iemand hier meer info over?
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.