Battlefield 1942 demo eindelijk uit

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.802 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hier een radeon8500 en het draait wel ok, maar ook niet meer. Grafics enzo is wel leuk, maar geluid is heel bagger.

Als ik een axis ben en ik wil in een voertuig van de allied, waar een allied in zit, dan kom ik terug in windows :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb meerdere mensen over het geluid horen klagen , ik heb er zelf nog geen last van gehad (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onder Win98 had ik ook problemen met het geluid. Als een sample 3x was afgespeeld ofzo viel die weg. In Win2k geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39

Pubbert

random gestoord

IEMAND NOU MET EEN RADEON8500 AL HOGERE RESOLUTIES????

sorry dat ik zo schreeuw maar ik word helemaal ziek van 800x600 op een 19" :(

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 juli 2002 20:22 schreef Gwain het volgende:
IEMAND NOU MET EEN RADEON8500 AL HOGERE RESOLUTIES????

sorry dat ik zo schreeuw maar ik word helemaal ziek van 800x600 op een 19" :(
Eeeh... nou waarschijnlijk dus niet dan heh? Ik in ieder geval niet... Misschien als naast het schreeuwen je ook langzamer praat dan misschien iemand wel... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39

Pubbert

random gestoord

Op donderdag 25 juli 2002 20:35 schreef us1111 het volgende:

[..]

Eeeh... nou waarschijnlijk dus niet dan heh? Ik in ieder geval niet... Misschien als naast het schreeuwen je ook langzamer praat dan misschien iemand wel... :z
ben ik vanaf de 2de pagina ofzo al mee bezig, maar krijg nog geen reactie.. ik heb gehoord dat het met de catalyst 2.1 wel moet kunnen, maar die krijg ik niet geinstalleerd, een vriend van mij heeft die catalyst 2.1 en daar kan hij ook geen reso's veranderen... ik wil gewoon ff weten of iemand het nou WEL kan met een Radeon8500... alsof die hier op got zo weinig rondlopen...

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er iemand is, dan antwoord ie vanzelf wel.

Maar ik denk dat het toch wachten wordt op de 'final demo'. Het kan heel goed zijn dat ze zich tot nu vooral hebben gericht op Nvidia kaarten, en dat ATi later aan de beurt is.

Heb je in de tussentijd geen 15" staan waar het er iets beter op uitziet? :)

-edit-
Ga naar de Settings\Profiles\Jouwnaam en edit de Video.con. Daar kan je de resolutie handmatig aanpassen, misschien werkt het dan wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Hier kun je kijken voor nieuwe patches;
[url="http://thewarfactory.legionary.net/index2.php?pagina=home"]http://thewarfactory.legionary.net/index2.php?pagina=home[/url]

Zo is er voor de geforce 4mx (geforce 2 dus) een patch. Misschien dat radeon eigenaren hier ook baat bij hebben. Probeer het zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe [url="http://www.filefront.com/?filepath=/tmt_files/mods/Wake_Island_BF1942.zip"]demo[/url]? (194mb)

Ik ben hem nu aan het binnenhalen, maar dit schijnt Wake island te zijn. Hij is een stuk groter dan de andere demo, dus misschien kunnen we hier wel vliegtuigjes verwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wake island al.. Zitten inderdaad vliegtuigen in.. Geluid vind ik echt super... JE hoort prezies waar ze vandaan komen TOF! Alleen de stabiliteit van het spel laat behooorlijk te wensen over..

Ik hoop (lijkt me toch wel) dat ze daar nog erg hun best op doen, anders hoef ik um niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Op zaterdag 27 juli 2002 01:53 schreef Terr het volgende:
Nieuwe [url="http://www.filefront.com/?filepath=/tmt_files/mods/Wake_Island_BF1942.zip"]demo[/url]? (194mb)

Ik ben hem nu aan het binnenhalen, maar dit schijnt Wake island te zijn. Hij is een stuk groter dan de andere demo, dus misschien kunnen we hier wel vliegtuigjes verwachten :)
Iemand mirrors :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:20

PoweRoy

funky!

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/gaeraf.jpg

ga g*dv*rd*mm* van mijn tank af.....kan nix zien :(

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01:17

edward2

Schieten op de beesten

Ik heb er nu ook een R8500 en zit ook met die resoproblemen, ongelooflijk dat zulke basic zaken nog niet opgelost zijn, en als klap op de vuurpijl komt meneertje 60 hz er ook weer even tussendoor, ondanks dat ik de resfreshfix heb.

Ik heb zelden zoveel stommiteit gezien als met die steeds terugkerende 60 hz, daar krijg je onderhand grijze haren van :( je zou er bijna Win98 voor gaan draaien..

Ik ga nouy eens proberen om via de configsettings alles beneden 1280 weg te mieteren..

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:16
Op zaterdag 27 juli 2002 18:55 schreef edward2 het volgende:
Ik heb er nu ook een R8500 en zit ook met die resoproblemen, ongelooflijk dat zulke basic zaken nog niet opgelost zijn, en als klap op de vuurpijl komt meneertje 60 hz er ook weer even tussendoor, ondanks dat ik de resfreshfix heb.

Ik heb zelden zoveel stommiteit gezien als met die steeds terugkerende 60 hz, daar krijg je onderhand grijze haren van :( je zou er bijna Win98 voor gaan draaien..

Ik ga nouy eens proberen om via de configsettings alles beneden 1280 weg te mieteren..
Ik heb ook een Radeon 8500 le (128mb), maar ik heb mijn beeld ook standaard op 60 mhz staan ..

Maar ik kan de meeste spellen wel hog spelen zonder al te veel problemen .

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier even wat pics van mij *D...

Afbeeldingslocatie: http://www.micklesworld.com/picplace/images/OKE.jpg
En teammate van me in een vliegtuig

Afbeeldingslocatie: http://www.micklesworld.com/picplace/images/OKE2.jpg
Ik in een luchtafweer kanon !!!

Afbeeldingslocatie: http://www.micklesworld.com/picplace/images/oke3.jpg
Inmiddels aangekomen op een USA vliegveld...

Afbeeldingslocatie: http://www.micklesworld.com/picplace/images/oke4.jpg
Daar ga ik dan :P

Afbeeldingslocatie: http://www.micklesworld.com/picplace/images/oke6.jpg
Toen ging ik even als allies en ging ik achterin in een plane als machine gunner , hier werdt ik aangevallen door 2 jap`s :P

Afbeeldingslocatie: http://www.micklesworld.com/picplace/images/oke5.jpg
Ik heb zeer veel vertrouwen in BF1942 (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ken iemand me ff uitleggen hoe dat vliegen werkt??
Met cursor-up/down is de throttle , links/rechts sturen maar hoe regel ik op/neer ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 27 juli 2002 22:19 schreef maui71 het volgende:
ken iemand me ff uitleggen hoe dat vliegen werkt??
Met cursor-up/down is de throttle , links/rechts sturen maar hoe regel ik op/neer ???
Dat doe je met de muis :)

Bij de options staat standaard 'Invert muis' aan, dat zorgt ervoor dat Omhoog->Beneden is en Beneden->Omhoog (net als in een echt vliegtuig). Je kan ook de gevoeligheid van de muis instellen. Voor vliegen raad ik een hoge gevoeligheid aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met de muis :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Ligt het aan mij of is de AI super bagger bij dat level? Hoe kan je trouwens meer bots instellen?

[Edit]
Hoe kan je in godsnaam vliegen met 2 handen :?. Ik gebruik m'n rechterhand voor pijltjes toetsen (power enz), mijn linker hand voor W - A - S - D (sturen. omhoog omlaag), maar hoe kan ik ingodsnaam dan mijn muis gebruiken om te schieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eh... ik begrijp je niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op zaterdag 27 juli 2002 22:29 schreef Metal-Kool4 het volgende:
eh... ik begrijp je niet :?
Kijk ik gebruik 2 handen alleen maar voor het besturen voor een vliegtuig. linker hand voor WASD en rechterhand voor pijltje omhoog, omlaag, links, rechts. Dus ik mis een hand voor de muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:16
Je kan spatie gebruiken voor schieten en de Q voor je torpedo's af te gooien

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op zaterdag 27 juli 2002 22:54 schreef Blackhole het volgende:
Je kan spatie gebruiken voor schieten en de Q voor je torpedo's af te gooien
Ja? :P. Ow wist ik niet. Ik was ook te lui om ff bij de controls te kijken eigenlijk :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand ook of je het vliegtuig kan besturen met een joystick?? Wordt een beetje gek van die muis..

Dit spel beloofd inderdaad wat!!! LEUKLEUKLEUK!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Wat een gaaf spel is het toch. Vliegen doe ik met 2 handen. Linker hand regelt gas geven, rechterhand stuur ik in de lucht.
Klein nadeel: ik moet altijd gas geven, anders nokt de propellor met draaien -> crash. Kan dit ook anders :?

Nog 2 kleine screenies van 1280x960 -> 800x600 geresized:
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~ardys/tank.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~ardys/vliegtuig.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Btw, wanneer je jpg plaatjes met photoshop maakt worden ze een stuk mooier & kleiner dan met paint.

Luchtgevechten gaan mij trouwens niet zo goed af. Tis best moeilijk mikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee, joystick gekocht en je kan inderdaad sturen met de joystick.. Gaat erg lekker... Alleen werkt de throttle control niet.. Da's dan weer minder.. Misschien bij de retail versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 13:08

PromWarMachine

Forsaken Archer

Wat een klotespel zeg! Voor mij valt 't echt 10x tegen. Bugs alom (ok, dat mag in een demo, maar het geeft toch een foute indruk), slechte gameplay. Gewoon fout.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het geen klotespel, maar er moet nog een hele hoop gebeuren voordat het leuker wordt dan Codename: Eagle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Nou nou, niet zo negatief... wacht nou maar op de Multiplayer demo. Beetje voorbarig .. vind je niet ? Graphics zijn goed, gameplay ligt lekker, alleen nog veel bugs. daar is het een demo voor.. (Build is van 26 Juni) dus er is nog veeeeel veranderd.

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bugs.. Ala... Die worden nog wel weggehaald... Maar slechte gameplay?? Hoe kom je daar nu bij?? Hij speelt juist harstikke goed... (vind ik dan heh..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwillem schreef op 24 juli 2002 @ 19:43:
[...]

a) Je kan niet omgaan met de instellingen in het spel.
b) Je hebt een bout pc.
Gaarne uw keuze bepalen :z.
Het ligt niet aan m'n pc en ook niet aan mijn instellingen (ik zei al, alles werkt prima ZONDER ook maar 1 foutje, in tegenstelling tot de meeste andere berichten in dit topic)
Smaken verschillen nou eenmaal, en ik vindt het gewoon een boutspel.
Maarja, het is ook slechts een demo en misschien vindt ik de full version wel beter.
En ja, het gaat mij ook om de graphics en niet alleen om de gameplay, die ik trouwens ook niet echt bijzonder vindt.

Zo'n boutdemo heeft echter 1 voordeel, het kan alleen nog maar beter worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Codename Eagle is echt stukken leuker als BF. Ik moet zeggen dat BF me tot nu toe HEEL erg tegenvalt. Zeker het multiplayer gedeelte... kan gewoon NIET tippen aan CE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Laatst online: 11-09 13:56

Rexomnium

Vincam aut moriar

Hmmm ik vind dit spel best wel veelbelovend. Het speelt gemakkelijk weg en heeft een snellere gameplay dan dat rottige Flashpoint. Het spel heeft alleen nog wat zware systeemeisen mijns inziens. Ik heb een Athlon 850 + Geforce II GTS en bij draait het ternauwernood. Dit is toch zonde, want dat Codename Eagle draaide nagenoeg perfect op een telraam :).

Gimme the multiplayer-demo! Het lijkt me echt heel cool om dit online te doen.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Codename Eagle is echt stukken leuker als BF. Ik moet zeggen dat BF me tot nu toe HEEL erg tegenvalt. Zeker het multiplayer gedeelte... kan gewoon NIET tippen aan CE.
Ik ken codename eagle alleen van horen-zeggen.. Waarom is CE zoveel beter? En hoe kan je nu al zeggen dat het multiplayer gedeelte van CE beter is als BF, terwijl dat nog helemaal niet uit is?

Ik hoorde van Codename Eagle juist dat het multiplayeren suckt, vanwege de slechte multiplayer-lan-code..

Edit: Even gezocht naar CE en screens, en dat ziet er nog best goed uit.... Waarom is dat nooit een hit geworden?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2002 12:13 . Reden: edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 12:10:
[...]

Ik ken codename eagle alleen van horen-zeggen.. Waarom is CE zoveel beter? En hoe kan je nu al zeggen dat het multiplayer gedeelte van CE beter is als BF, terwijl dat nog helemaal niet uit is?

Ik hoorde van Codename Eagle juist dat het multiplayeren suckt, vanwege de slechte multiplayer-lan-code..

Edit: Even gezocht naar CE en screens, en dat ziet er nog best goed uit.... Waarom is dat nooit een hit geworden?
Joenerino is Beta tester.. hij weet dus hoe het staat met BF 1942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

waarom heeft nou helemaal niemand een beetje geduld ?! ik bedoel het spel roeleert behoorlijk ondanks de bugs... op mijn systeem redelijk stabiel op 1600x1200x32 bits

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joererino, is het bij de laatste beta nog steeds zo dat als je met een sniper rifle schiet, je niet ziet wat het resultaat is, omdat je geweer zoveel terugslag heeft?? Dit vind ik namelijk een ERG irritante eigenschap...

En ik ben erg benieuwd waarom je de gameplay niet zo heel goed vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 09:43:
[...]

Joererino, is het bij de laatste beta nog steeds zo dat als je met een sniper rifle schiet, je niet ziet wat het resultaat is, omdat je geweer zoveel terugslag heeft?? Dit vind ik namelijk een ERG irritante eigenschap...

En ik ben erg benieuwd waarom je de gameplay niet zo heel goed vind.
ik ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okaye... We zullen het allemaal weten over 2 dagen en 16 uur.. Op de EA site is een officele teller gestart...

http://www.ea.com/eagames/official/battlefield1942/home.jsp

Ik zat toevallig op de gamespy beta chat toen de ea 1942 site even down ging... Toen hij weer up was stond deze teller er... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huh? Ik had wel een --klein-- beetje meer enthousiasme verwacht om eerlijk te zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 16:33:
Huh? Ik had wel een --klein-- beetje meer enthousiasme verwacht om eerlijk te zijn :(
Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
hihi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dBA
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

dBA

Jippie!!! :O

Nee ff serieus, ik moet tot nu toe toch echt Joenerio hier gelijk geven (dude, waarom heet je ook niet hier Thanatos!). Codename Eagle is gewoon stukken leuker, al is dit spel wel errug goed. Codename Eagle is nog sneller, nog meer plezier en de netcode vind ik beter. Mijn uiteindelijke oordeel hangt echter nog steeds even af van hoe de Multiplayer Demo wordt. Dit is tenslotte de laatste beta build die ze uit gaan brengen voordat het spel echt verschijnt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en de netcode vind ik beter
Okaye... Dat hoor ik nu al voor de 2e keer (jij en joenerio), maar hoe vertaald zich dat? Meer lag, slechte response.. Hoe? En leg eens uit waarom Codename Eagle zoveel beter is. Ik had de demo gedownload en even bekeken, maar persoonlijk vind ik toch met een een niet geringe voorsprong 1942 beter dan CE.

Dus ietsepietsie meer uitleg zou wel gewardeerd worden..

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 18:39:
[...]

Okaye... Dat hoor ik nu al voor de 2e keer (jij en joenerio), maar hoe vertaald zich dat? Meer lag, slechte response.. Hoe? En leg eens uit waarom Codename Eagle zoveel beter is. Ik had de demo gedownload en even bekeken, maar persoonlijk vind ik toch met een een niet geringe voorsprong 1942 beter dan CE.

Dus ietsepietsie meer uitleg zou wel gewardeerd worden..
Yep, i agree

kom maar op met jullie kritieken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-08 09:29
De MP demo is al uit.

Link heb ik maar weggehaald omdat hij niet officieel uit is, blijkbaar. Sorry dat ik toch de link had geplaatst.

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
17 minuten is dta nog illegaal [desbtreffende-user]. Lees 't BF-MP topic, is ok gesloten

Mede dankzij mij :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Ga nou niet in dit topic mirrors plaatsen!
Anders gaat deze ook opslot :z
Wacht nou gewoon ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-07 09:27

Mary Wana

keyboard nut

leechd al :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Valt onder dit he ? :|
• Waarom steekt iedereen mij de ogen uit met downloadsnelheden van illegale games?
In het verleden was het nogal een trend te laten merken hoe snel en binnen hoe veel tijd je een nieuwe (ILLEGALE) game kon downloaden. Dit is met ingang van deze FAQ dus niet meer toegestaan. Posts als "ik download nu met 700 kb/sec van mijn l33t topsite" worden zonder pardon verwijderd of voorzien van een waarschuwing. Ook het posten van .nfo's in topics is niet noodzakelijk en word als overbodig ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-07 09:27

Mary Wana

keyboard nut

Ik download hem nu v an een Officiele site hoor ? Tis helemaal geen warez!!

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Nee, al 11 minuten neit meer. Maar voor twaalfen wel man ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net of het uitmaakt het is de complete demo maar hij staat een uurtje van te voren al online , wat erg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 20:17
Hij is nog niet officieel uit... Staat nog niet op de officieele site...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
DutchCommando schreef op 16 augustus 2002 @ 12:13:
Hij is nog niet officieel uit... Staat nog niet op de officieele site...
Ik vind een site van EA anders wel aardig legaal hoor :) Maar ik zie het al: ze hadden daar een foutje gemaakt (iets te vroeg online gezet).

De link heb ik ondertussen al weggehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Laatst online: 23:34

Bloodclot

Jawier!

ik dacht dat hij vanmiddag om 15:00 uit zou komen :P

dit is op die BFcentral page te vinden:
Well its time, the moment has finally arrived, a little earlier than expected though. For some strange reason, the MP Demo of Battlefield 1942 has been released on some sites in Australia which are currently making there way to North America. The Australian EA site is also showing a new counter with the actual days remaining of the Full Version Release. 26 Days!!! OMG!
edit: waarom zou dit warez zijn? gamers.nl post het. veel officiele sites melden het, ze geven mirrors.

[ Voor 0% gewijzigd door Bloodclot op 16-08-2002 12:23 . Reden: lala warez ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diegene die hieronder posts menen te moeten maken die NIET met een beoordeling van deze demo te maken heeft krijg een mail. Voor diegene die gevaarlijk willen leven: posten van zulke zaken moet jezelf weten maar op het moment dat ik langskom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 22:16

Convoy

g44p

hij is echt mega vet die mp demo >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 12:22:
Diegene die hieronder posts menen te moeten maken die NIET met een beoordeling van deze demo te maken heeft krijg een mail. Voor diegene die gevaarlijk willen leven: posten van zulke zaken moet jezelf weten maar op het moment dat ik langskom...
koffie staat klaar :p

Ik heb net gelezen dat er al meer dan 70 dedicated servers zijn, ik hoop dat het genoeg is voor de grote stroom gamers.

Ik hoop dat de bekende wake-bugs ook zijn opgelost. het spel zal nu ook wel soepel draaien omdat je cpu geen power meer stuurt naar bots.
ondersteunt deze demo ook 64man >:)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 16:28
Wanneer het spel het nou nog zou willen doen!!! Ik krijg hem maar niet aan de praat.. wanneer ik het opstart wordt m'n beeld zwart, kom ik direct terug in windows en zie ik nog net een fractie van een seconde een zwart schermpje van 5 bij 5 cm ongeveer... gevolgd door een error geluidje... Wat is hier aan te doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quartje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-09 16:47
blakez schreef op 16 augustus 2002 @ 12:30:
Wanneer het spel het nou nog zou willen doen!!! Ik krijg hem maar niet aan de praat.. wanneer ik het opstart wordt m'n beeld zwart, kom ik direct terug in windows en zie ik nog net een fractie van een seconde een zwart schermpje van 5 bij 5 cm ongeveer... gevolgd door een error geluidje... Wat is hier aan te doen??
specs? cpu, videokaartje, mem, OS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Ik kom het zelfde probleem tegen helaas :( Dit onder Windows XP. Ik probeer nu effe Windows ME.

Oke, Windows ME werkt ie wel :? Dit met een P3 500 op een VIA moederbordje en een MX300, een GF4 Ti4600 en driverversie 30.82. Zelfde systeem met XP werkte dus effe niet. Het verschijnel opstarten en terug naar de desktop vind ik ook typisch een probleem die ik vaak onder XP tegenkom ;)

Zowel onder ME en XP de meest recente drivers van alle produkten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer info next time plz

-directx 8.1?
-detonator (laatse) drivers?
-compatibility mode van XP/200 ff proberen?
-reboot gedaan na installatie?
-extra software installeren net als bij UT2003 demo? (openAL drivers ozo)
-eventueel als je nog een andere machine hebt, daar op proberen
etc etc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Quartje schreef op 16 augustus 2002 @ 12:33:
[...]

specs? cpu, videokaartje, mem, OS?
amd thunderbird 1200@1466, leadtek ti4400 128mb, 1024mb pc133, windows xp nl professional... voor de rest zie m'n sig...

Detonator 29,42
Direct X 8.1
Compatibility heb ik gedaan, zonder succes
Reboot gedaan, zonder succes
etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blakez schreef op 16 augustus 2002 @ 12:34:
[...]

amd thunderbird 1200@1466, leadtek ti4400 128mb, 1024mb pc133, windows xp nl professional... voor de rest zie m'n sig...
misschien zelfs wel dat je CPu overclocked is... ik weet datsommige games hie rook van over de zeik gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 12:36:
[...]

misschien zelfs wel dat je CPu overclocked is... ik weet datsommige games hie rook van over de zeik gaan
Ik heb de vorige 2 demo's van bf1942 gewoon kunnen spelen, dus dat is het probleem denk ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
downloading @ 65 kb/sec

eta 13:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat had ik ook... gewoon ff andere nvidia drivers instaleren en het werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

Uhm, ik heb m binnen, geinstalleerd.. hoe start ik dit spel?!!? :?
Ik heb 2 exefiles, bf1942DEMO.exe en DedicatedServer.exe.. maakt niet uit welke ik start ik krijg altijd de Dedicated server voor me neus..

:?

spek pc, spek hifi, last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carnagy schreef op 16 augustus 2002 @ 12:39:
downloading @ 65 kb/sec

eta 13:00
nou dan heb je mooi tijd om ff de FAQ door te lezen:

edit: en ik bedoel dan niet "illigale software/games" maar download snelheden

quote:
--------------------------------------------------------------------------------

Waarom steekt iedereen mij de ogen uit met downloadsnelheden van illegale games?
In het verleden was het nogal een trend te laten merken hoe snel en binnen hoe veel tijd je een nieuwe (ILLEGALE) game kon downloaden. Dit is met ingang van deze FAQ dus niet meer toegestaan. Posts als "ik download nu met 700 kb/sec van mijn l33t topsite" worden zonder pardon verwijderd of voorzien van een waarschuwing. Ook het posten van .nfo's in topics is niet noodzakelijk en word als overbodig ervaren.

--------------------------------------------------------------------------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YoG schreef op 16 augustus 2002 @ 12:43:
Uhm, ik heb m binnen, geinstalleerd.. hoe start ik dit spel?!!? :?
Ik heb 2 exefiles, bf1942DEMO.exe en DedicatedServer.exe.. maakt niet uit welke ik start ik krijg altijd de Dedicated server voor me neus..

:?
edit: laat maar.. verkeerd gelezen.... dyslexie speeld op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is echt wel cool, en hij draait nog goed ook, heb gene lag gehad net in een server.
en vooral die voertuigen dat is echt geweldig, net proberen te landen op het vliegdekschip maar dat ging niet helemaal van een lije dakje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
mirrors! iemand? :)

laat maar, je moet gewoon even wachten, je word namelijk in een queue geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

dit zijn de enige 2 Exes die ik heb!
Ik heb ook geen snelkoppelingen op mn buroblad gehad na de installatie.
En in het start menu staan alleen shortcuts naar de Server en Uninstall....

edit: DOH!!
ik heb dus de server gedowned |:( 8)7
maarja, tis nog vroeg he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

Hier staan er een hele zooi http://thewarfactory.legi...dex2.php?pagina=demolinks

Ik gebruik ALTIJD die van Filefront.. zit weliswaar in Californie maar hij werkt altijd retestabiel en vooral Snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

Hij draait echt soepel op mijn pc:
amdTB1200
512MB sdram
windowsXP
ati radeon 8500
Via chipset mobo

Alleen :( chello ligt er nu uit! (gister ook al)

edit: nu niet meer

[ Voor 0% gewijzigd door Bloodclot op 16-08-2002 13:00 . Reden: nu niet meer ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
  • Laatst online: 30-08 11:55
Ben al een uur bezig met links zoeken maar geen enkele werkt. :( is er al ergens een NL/BE mirror ofzo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Zo net ghost van XP teruggezet en daar draait hij nu ook onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
heheh eindelijk werkende link: http://www.dkuniverse.com/default.asp

ff reggen, duurt niet langer dan 20seconden, je bent gelijk ingelogd na invoeren inlognaam etc :)

gaat redelijk, 45Kb p/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Eerst draaide hij hier ook niet (met detonator 29.42) maar nu heb ik de nieuwste detonator 30.82 erop gezet en het loopt als een tierelier.. echt een super vette game!! :D Alleen jammer dat de ingame text zo slecht te lezen is.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

blakez schreef op 16 augustus 2002 @ 13:12:
Eerst draaide hij hier ook niet (met detonator 29.42) maar nu heb ik de nieuwste detonator 30.82 erop gezet en het loopt als een tierelier.. echt een super vette game!! :D Alleen jammer dat de ingame text zo slecht te lezen is.. :?
Je draait m zeker op 1024x780 ? die bug was er ook al in de SP demo... dat ze dat nog steeds niet gefixt hebben :(
Is ie bij iemand al gecrasht zo onderhand? :/ die SP liep hier al nooit zo lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

twiekert schreef op 16 augustus 2002 @ 13:10:

ff reggen, duurt niet langer dan 20seconden, je bent gelijk ingelogd na invoeren inlognaam etc :)

gaat redelijk, 45Kb p/s
tenks ! :) met DAP haalt ie hier gewoon de volle mep (100k) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
YoG schreef op 16 augustus 2002 @ 13:14:
[...]

Je draait m zeker op 1024x780 ? die bug was er ook al in de SP demo... dat ze dat nog steeds niet gefixt hebben :(
Is ie bij iemand al gecrasht zo onderhand? :/ die SP liep hier al nooit zo lekker
Nope, ik draai 'm in 1152x864 32bit alle details full. Maar bij de SP demo was alle text zeer brak te lezen, nu gaat dat wel in de menu's, maar ingame nog niet echt.. heb gelezen dat 't ook iets te maken had met je refresh rate, maar heb 60,75,85 allemaal al geprobeerd, en bij elke refresh rate 't zelfde dus... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
blakez schreef op 16 augustus 2002 @ 13:17:
[...]

Nope, ik draai 'm in 1152x864 32bit alle details full. Maar bij de SP demo was alle text zeer brak te lezen, nu gaat dat wel in de menu's, maar ingame nog niet echt.. heb gelezen dat 't ook iets te maken had met je refresh rate, maar heb 60,75,85 allemaal al geprobeerd, en bij elke refresh rate 't zelfde dus... :?
dat heb ik ook, alle resoluties behalve de std 800x600 geven brakke tekst kwaliteit en gigantische lange laadtijden bij switchen tussen game <-> menu tot wel 1.5 minuut wachten.

die brakke ingame tekst kwaliteit kan je trouwens wel tijdelijk oplossen door na het starten van een game terug naar het menu te gaan en bij video kwaliteit HIGH te kiezen ipv CUSTOM waar die dan op staat, terwijl standaard ingestelde kwaliteit HIGH is :? (weet het klinkt vaag ja).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

twiekert schreef op 16 augustus 2002 @ 13:10:

gaat redelijk, 45Kb p/s
Dude, dit is een rar file. Zit daar de .exe in of is dit gewoon de beta MP demo???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 13:25:
[...]

Dude, dit is een rar file. Zit daar de .exe in of is dit gewoon de beta MP demo???
ik heb gewoon een .exe gedownload.

bij www.bfcentral.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze links werken allemaal niet meer :( Heeft iemand nog een werkende link???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 13:25:
[...]

ik zou het niet weten, DL zit nog op 34% . ik neem aan van wel als ik zo de nieuws post op die site bekijk..

/edit
OMG niet nuuuuuuuu!

--
Due to large number of downloads I am forced to take the link down. If you still would like to download MP demo please visit IRC on dalnet channel #battlefield. I apologize for any inconvenience this has caused you.
--

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Hoeveel maps zal het complete spel eigenlijk bevatten? Want op het eind scherm staat: "Battle in all 4 theatres of WWII" Dit wil toch niet zeggen dat er maar 4 maps in het spel zitten??? Want dat zou wel heel weinig zijn... |:(

Dit staat dus op de officiele site:

· A Global Conflict. Engage in battle across 16 huge maps, based in great detail upon the four main WWII theaters of war: North Africa, South Asia Pacific, Western Europe and Eastern Europe .

Dus 16 maps totaal :) Das iig beter dan 4.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, theatres wil zeggen omgevingen: Noord-Afrika, Pacifisch gebied, Rusland en West-Europa

En toen was iemand me voor :)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2002 13:47 . Reden: Bah ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand dus nog (nieuwe) links????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze MOET werken ... tenminste dat deed hij bij mij :P

50 kb/s met kabel :> ... chello zelfs : _/-\o_

Nu ff me nagels der afbijte terwijl ik down ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
die stomme brakke demo werkt niet, zwart scherm + terug in windows xp, nieuweste dricvers van alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow god ... Had dat nou niet gepost :( ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 22:16

Convoy

g44p

1 woord: VET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Ik heb hetzelfde probleem, hij knalt ook terug naar de desktop.
Ik heb beide Singleplayer demos gewoon kunnen spelen.
Heb de nieuwste detonater gedownload maar hij doet het nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze:
meuktracker: nVidia Omega 1.1.82
En dan moet die wel werken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry dubbelpost :(
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.