tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
| C:\Documents and Settings\Erikje>tracert 213.196.10.211 Tracing route to 211.10.dsl.cybercomm.nl [213.196.10.211] over a maximum of 30 hops: 1 44 ms 34 ms 38 ms XXXXXXXXXXXXXX.upc-f.chello.nl [XXXXXXXXXXX] 2 77 ms * 96 ms gig3-0.rd00rt01.net.upc.nl [213.93.128.28] 3 148 ms 162 ms 119 ms pos11-0.am00rt03.brain.upc.nl [212.142.33.25] 4 76 ms 82 ms * srp8-0.am00rt01.brain.upc.nl [212.142.32.33] 5 133 ms 148 ms 163 ms srp0-0.am00rt06.brain.upc.nl [212.142.32.44] 6 113 ms 79 ms 83 ms 213.46.161.185 7 133 ms 88 ms 94 ms pos0-1.mpr1.ams1.nl.mfnx.net [62.4.95.241] 8 94 ms 91 ms 75 ms 212.4.211.198 9 79 ms 82 ms * g02-00.amd-bbr-01.carrier1.net [212.4.211.197] 10 137 ms 173 ms 117 ms p04-01-00.amg-bbr-01.carrier1.net [212.4.214.245 ] 11 110 ms 98 ms 88 ms 212.4.206.150 12 85 ms 97 ms 111 ms cs5500-04-24-carrier1.intx.cybercomm.nl [213.196 .0.41] 13 139 ms 133 ms 155 ms fe-babyxl-6600.intx.cybercomm.nl [213.196.0.62] 14 * 102 ms 79 ms 1.10.dsl.cybercomm.nl [213.196.10.1] 15 * * * Request timed out. 16 |
ik heb een vette download lopen op dit moment, dus een paar * zijn wel te verklaren
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Weet je dat zeker?? Het wordt allemaal door de DHCP geregeld hier dus dan zal t wel goed zijn toch...-=!ME!=- schreef op 20 augustus 2002 @ 21:45:
[...]
Subnet Mask . . . . . . . . . . . : 255.255.254.0![]()
![]()
moet dat niet 255.255.255.0 zijn¿
Wel vaag dat jullie allemaal een Request Timed Out krijgen..
maarja... i give up..
Nog meer vrijwilligers?
m'kay probeer ik dat dan ffCaptain Pervert schreef op 20 augustus 2002 @ 21:51:
Je server doet het wel goed, maar is van buitenaf niet bereikbaar... Is interne configuratiefout, en het zou best eens dat subnetmast xxxxxx254 kunnen zijn wat 255 moet zijn.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Geen ID, de ranja die houdbaar was tot 1/7/2001 was toch ietwat klonterig gewoerdenCaptain Pervert schreef op 20 augustus 2002 @ 21:52:
Trouwens, sinaasappelsap houdbaar tot 25/03/02 kun je nog wel drinken, toch?

\o/
Kan wel, maar of het goed voor je isCaptain Pervert schreef op 20 augustus 2002 @ 21:52:
Trouwens, sinaasappelsap houdbaar tot 25/03/02 kun je nog wel drinken, toch?
Verwijderd
SERVER: CORRUPT PIMPS
IP: 62.131.28.218
PSW:GOT2GO
DEDICATED ADSL
*********JOIN***********
Kijk aanVerwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 21:56:
*********JOIN***********
PSW:GOT
DEDICATED ADSL
*********JOIN***********
Pass klopt niet [is case sensitive, heb de meeste mogelijkheden al geprobeerd]Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 21:56:
*********JOIN***********
DEDICATED ADSL
*********JOIN***********
\o/
Pass klopt niet [is case sensitive, heb de meeste mogelijkheden al geprobeerd]Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 21:56:
*********JOIN***********
PSW:GOT
DEDICATED ADSL
*********JOIN***********
Edit: nu dus wel
[ Voor 0% gewijzigd door StarLite op 20-08-2002 22:02 . Reden: edit: edit: edit: edit: edit: edit: edit: edit: edit: edit: edit: edit: edit: edit: edit: edit: edit: edit: edit: edit: edit: edit: edit: edit: edit: edit: edit: edit: edit: edit: edit: edit: edit: edit: edit: edit: edit: edit: edit: edit: edit: edit: edi ]
\o/
Merkte ik ook al.-=!ME!=- schreef op 20 augustus 2002 @ 22:00:
[...]
Pass klopt niet [is case sensitive, heb de meeste mogelijkheden al geprobeerd]
Sodemieter asjeblieft op met die kutserver, of zorg dat het paswoord klopt... Dit is _geen_ leuke grap.
Captain Pervert schreef op 20 augustus 2002 @ 22:02:
[...]
Merkte ik ook al.
Sodemieter asjeblieft op met die kutserver, of zorg dat het paswoord klopt... Dit is _geen_ leuke grap.

mja.. ik sluit me server..

Verwijderd
*********JOIN***********
DEDICATED ADSL
*********JOIN***********
sorry ben een beetje moe vandaar die STOMME fout
LOLYoG schreef op 20 augustus 2002 @ 22:03:
[...]
![]()
dude.. wees blij dat iemand zn bandbreedte voor je opoffert
We waren daar met 3 man en de pings waren al 1000+
WELKE BANDBREEDTE?

In dit topic is al meerdere malen verteld hoeveel kb/sec BF1942 trekt, dus dan kom je niet aankakken met een server met 1.5 kb upload ofzo. Want daar leek dit op. Kan ik ook wel een server opzetten met m'n @home

1 player maxVerwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 22:06:
ok nu goed
*********JOIN***********
DEDICATED ADSL
*********JOIN***********
sorry ben een beetje moe vandaar die STOMME fout

Met 2 spelers was de ping al 900 en hoger
\o/
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Eigenlijk helemaal niet zo errug raar.Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 22:09:
hmm raar ..
16KB/Sec = 12 KB/Sec in praktijk.
1 speler trekt zon 6-10 KB/Sec up EN down!
Dus het is niet genoeg voor 2 spelers [zeker niet omdat de meeste [kabel/adsl]modems niet vol up EN down tegelijk kunnen...
Volgens EA heb je niet voor niets een T1 of beter nodig voor een 16 player server...
Offtopic:
Is GoT nou zo traaaaaaaaaaaaaaaaag of is het weer eens mijn ISP¿
is dus GoT [rml][ GoT] Gaat nu ineens heel erg traag.[/rml]
\o/
traktor scratch!
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
50-80 Kbit/sec per user volgens EAaxis schreef op 20 augustus 2002 @ 22:18:
hmm.. enne, kan iemand mij nog eens vertellen hoeveel kB/s per user je moet rekenen? ik kan het niet zo vinden in het topic.
Zowel up als down
\o/
z'n server zonder lag
'k Wist niet dat die Thompson van de medic zo'n leker wapen was!
ik vind die stengun van de japanse medics nog het fijnst...Sjo schreef op 20 augustus 2002 @ 22:24:
Yog en ik hebbe net lekker gespeeld met z'n 2'en op BOARDER TO THE MAXXX
z'n server zonder lag![]()
'k Wist niet dat die Thompson van de medic zo'n leker wapen was!Knifen is ook cool!
Even rekenen, als ik constant voor 32 spelers zou hosten, is 320 KB/s, is 320x60=19,2 MB/minuut. Dat is 1,15 Gig/uur en zo'n 27,6 Gig per dag. Hmmm, traffic limit is binnen 2 dagen bereikt alleen door een gameserver
Maareh... ik had aan de CE/BF community beloofd om voor hen te hosten, dus ik kan 'm moeilijk zomaar uitzetten. Zelfs de Amerikanen hebben niet echt zo'n goeie server om op te spelen... Toch snap ik niet dat er verder niemand is die zo'n fatsoenlijke server kan hosten voor GoT, want Universiteit Utrecht heeft toch ook 100MBit?

Assume there are no rules and it's one big free for all
zit nu op een lan, en we hebben hem net met zo'n 20 man gedaan.. echt megastoer... ook dat je sterretjes krijgt na de einde rondes (had 5 goude en 1 zilvere en 3 bronzen
Maar houd dat nog wat in? Ben ik dan beter ofzo met die sterren?
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Volgens mij niet. Maar iedereen kan wel zien hoe goed jij dan bent.Dond3r schreef op 20 augustus 2002 @ 22:39:
Hij is echt GAAAAAF (oud nieuws jah)
zit nu op een lan, en we hebben hem net met zo'n 20 man gedaan.. echt megastoer... ook dat je sterretjes krijgt na de einde rondes (had 5 goude en 1 zilvere en 3 bronzen)
Maar houd dat nog wat in? Ben ik dan beter ofzo met die sterren?
tss, da's niks man.. da's ECHT makkelijk.. Moeilijk is pas je vlieger neerzetten op dat kleine brugje! En dan weer weg raken! DAMN dat was leukAlpha-sphere schreef op 20 augustus 2002 @ 22:37:
Net even geland op de axis vliegdekship
[afbeelding]
Je hebt toch eerst totaalscore, dan frags, dan deaths en dan ping.axis schreef op 20 augustus 2002 @ 22:46:
in de stats zie je hoeveel frags je hebt, hoeveel deaths, je ping, maar wat is dat bekertje?
Voor Teamkills en zelfmoord gaan er 2 punten af, voor een vlag pakken krijg je 2 punten. Voor kills krijg je 1 punt.
ik snap idd ook niet dat niet hele universiteitscampussen server draaien... toch gratis 100mbit?
Verwijderd
de enige 100mbit server die NL was, was een teamkill server
Als ze niet op tijd in vliegtuig konden komen gingen ze vligtuig mollen als je wegwilt vliegen
1tje met -45 als score
Verwijderd
en incockpit of van buiten??
ik toeboe+buiten
heel af en toe muis, ook best phat
Verwijderd
Zie je er een staan, pak hem dan. Zijn ze allemaal weg, ga dan NIET staan wachten totdat er een spawned...je kunt in diezelfde tijd zoveel mensen killen en wat nuttigs met je tijd doen.
Het makkelijkst lijkt voor mij om gewoon vliegtuigen immune voor FF te maken
[edit]Ik snap niet hoe mensen met een keyboard OF muis kunnen vliegen. ik gebruik namelijk BEIDEN voor mijn vliegkunsten
gewoon de pijltjes om te gassen,remmen en links en rechts
en de muis om hoogte te bepalen en barrel rolls te maken...
[edit]
*kick* BAN
...
Komt er zo'n gladiool aanscheuren in een jeep en rijdt zonder pardon 100% expres over je heen. Dag vliegtuig.
Mongolen

Ik heb het topic niet doorgelzen want was me te groot.
ik heb de multiplayer demo gedownload en geinstaleert.
maar als ik hem wil starten dan krijg ik een zwart scherm en dan kom ik weer op me desktop
iemand een oplossing
Verwijderd
Ik neem eigenlijk nooit die vliegtuigen, die bommen die ik drop raken nooit wat
Geef mij maar een tank
Lees TOCH het topic maar door want de oplossing staat er ongeveer 30 keer inB-BRAIN schreef op 21 augustus 2002 @ 00:40:
euhh mensen ik heb een probleem
maar als ik hem wil starten dan krijg ik een zwart scherm en dan kom ik weer op me desktop
iemand een oplossing
\o/
Als je een beetje kan bombarderen in Codename Eagle, waar het makkelijker te leren is, kan je het ook heel makkelijk leren in Battlefield 1942.Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 00:40:
Ik neem eigenlijk nooit die vliegtuigen, die bommen die ik drop raken nooit wat
Geef mij maar een tank
Alleen sommige dingen zijn ook echt onbegrijpbaar..
Maar al bij al is dit echt een TOP spel!!
----------
Nog ff wat anders om zo snel mogelijk te kunnen spelen.. Gooi de 3 .bik bestandjes in de dir 'Movies' (vind je in je bf1942 dir) eruit en wanneer je dan het spel opstart kom je direct in het menu en hoef je die filmpjes niet meer te bekijken..
hehehe ik had vandaag geluk... ik was eerder in t vliegtuig maar er stond een jeep in de weg... haalde die gast netjes die jeep wegCaptain Pervert schreef op 21 augustus 2002 @ 00:39:
Of je bent een Amerikaan, rent als een idioot naar een vliegtuig (samen met 10 anderen), bent bijna bij een vliegtuig en denkt: YES! Ik heb het gered en ik ga zometeen vliegen!
...
Komt er zo'n gladiool aanscheuren in een jeep en rijdt zonder pardon 100% expres over je heen. Dag vliegtuig.
Mongolen
Bier, Whiskey en Metal!!
Refreshrate fix uitzetten ofzo. Weet niet precies, want ik had er zelf geen last van.B-BRAIN schreef op 21 augustus 2002 @ 00:40:
euhh mensen ik heb een probleem
iemand een oplossing
Zet anders je prefs even op 999 posts per pagina en zoek op 'zwart', of 'desktop'
Zou dat echt zo geweest zijn?blakez schreef op 21 augustus 2002 @ 00:54:
Dit spel heeft zulke sterke momenten hè! 't mooiste vind ik nog wel wanneer je 1 tegen 1 vecht en je raakt op 't zelfde moment zonder munitie.. je rent dan als een zot rond elkaar heen en zo snel mogelijk probeer je te reloaden om sneller dan je enemy te zijn en hem dan vol lood te kunnen pompen!!Dit spel geeft gewoon de Oorlog weer hoe die echt was!
Ik denk dat ik in zo'n geval mijn tegenstander met mijn mes naar de strot gevlogen was. In BF1942 pas ik dan wat deathmatchtactieken toe... Strafen, springen, strafen springen. Werkt vaak wel, maar realistisch, nee niet bepaald
Eigenlijk wel, zet dan WEL ff de black screen bug dinges in de eerste post met een GROOT lettertyp. knipperend, vet , onderstreept, schuin en dat niemand verder kan TOTDAT hij het gelezen heeft??Captain Pervert schreef op 21 augustus 2002 @ 00:58:
We zitten over de 1000, is het nu niet tijd voor een nieuw topic?
\o/
Eerste zilvere medaille pas? Ik heb al zovaak goude/zilvere/bronze medailles gehad. Al m'n ping normaal is mol ik iedereen met close combat. Zelfs als iemand langs scheurt in een Jeep shiet ik 'm lek. Maar ik speel ook Heel erg vaak Tactical Ops(FPS).blakez schreef op 21 augustus 2002 @ 00:54:
jawel, m'n eerste zilveren medaille in de wacht gesleept..
Assume there are no rules and it's one big free for all
Ja zulke heb je. Net ook nog, lig ik ergens te sniperenKomt er zo'n gladiool aanscheuren in een jeep en rijdt zonder pardon 100% expres over je heen. Dag vliegtuig.

Trouwens, in de bosjes liggen werkt heel goed! Mensen rijden/lopen me altijd voorbij als ik in de berm lig te campen... En dan schiet ik ze 1 voor 1 in hun achterhoofd. Je moet nooit beginnen te schieten als ze je nog niet gepasseerd zijn, want dan rijden ze gewoon op het bosje in natuurlijk
Verwijderd
Zo zo jij bent goed, echt knap van jou....Alpha-sphere schreef op 21 augustus 2002 @ 01:09:
[...]
Eerste zilvere medaille pas? Ik heb al zovaak goude/zilvere/bronze medailles gehad. Al m'n ping normaal is mol ik iedereen met close combat. Zelfs als iemand langs scheurt in een Jeep shiet ik 'm lek. Maar ik speel ook Heel erg vaak Tactical Ops(FPS).

Verwijderd

edit: ik weet niet hoe het met de meeste hier zit, maar ik speel vaak niet eens om te winnen, maar gewoon voor de lol.
boor ook vaak zat me vliegtuig in een tank ofzo (als ik zonder bommen zit)
of probeer mensen op een leuke manier dood te maken
met een jeep aan komen spurten en dan ineens voo rhun neus uitstappen... jeep eroverheen
En kwa medialles....tja, ik ben gewoon goed
-- Altijd blijven prutsen --
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Verwijderd
shoot!Dinictus schreef op 21 augustus 2002 @ 09:17:
Ik heb ook nog wel wat vraagjes over de single demo maar dat vinden jullie niet leuk aangezien daar niemand op antwoordt..... Huil.
ik heb em maar liefs 2x gespeeld
Ik sta er recht onder met een grote tank maar hij hijst de vlag niet in mijn kleur!
En, wat zijn die getallen die per side aflopen? van 100 naar 0 ofzo?
Ik kan hier nergens documentatie over vinden. In de readme staat: its simple, capture as many outpost as you can.... Wanneer win ik dan?
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
Ik heb het geprobeert, maar ik kan nergens een ingang vinden waar ik hem kan besturen?
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
blakez schreef op 21 augustus 2002 @ 00:54:
Nog ff wat anders om zo snel mogelijk te kunnen spelen.. Gooi de 3 .bik bestandjes in de dir 'Movies' (vind je in je bf1942 dir) eruit en wanneer je dan het spel opstart kom je direct in het menu en hoef je die filmpjes niet meer te bekijken..'k weet niet of dit al bekend was, maar ik vind 't iig wel handig..
Verwijderd
als je het voorste kanon in gaat, dan werkt besturing ookA-Tray schreef op 21 augustus 2002 @ 11:02:
Hoe bestuur je het battleschip?
Ik heb het geprobeert, maar ik kan nergens een ingang vinden waar ik hem kan besturen?
Gaaf hoor.
Whoa, hoe krijgen ze die landingsbootjes halverwege het strand¿VTec schreef op 21 augustus 2002 @ 11:40:
Iemand al die nieuwe screenshots gezien ?
[IMG=http://images.ea.com/eagames/official/bf1942/screenshots_popup/full_screen_44.jpg]
\o/
Misschien vaarden ze er met vloed heen en toen werd het eb en hadden ze een probleem?-=!ME!=- schreef op 21 augustus 2002 @ 11:51:
[...]
Whoa, hoe krijgen ze die landingsbootjes halverwege het strand¿
Misschien is het nu eb ipv vloed ?-=!ME!=- schreef op 21 augustus 2002 @ 11:51:
[...]
Whoa, hoe krijgen ze die landingsbootjes halverwege het strand¿
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
pass is vol=volVeldKoe schreef op 21 augustus 2002 @ 12:01:
weet iemand pass van die NWG nl server? die 32 man server
kan em niet vinden
Weet je nog die uitspraak van de CD (politiek partij) ?VeldKoe schreef op 21 augustus 2002 @ 12:01:
weet iemand pass van die NWG nl server? die 32 man server
kan em niet vinden
Kunnen we die niet gewoon zelf beginnen of wachten we op een slotje ?
Ik begin wel aan deel II.
Cool, een battle van 2 uur
\o/
Moet je ff met een modje over hebbenVTec schreef op 21 augustus 2002 @ 12:04:
[...]
Kunnen we die niet gewoon zelf beginnen of wachten we op een slotje ?
Ik begin wel aan deel II.
VTec schreef op 21 augustus 2002 @ 12:03:
[...]
Weet je nog die uitspraak van de CD (politiek partij) ?
Oeps, te laat: Deel IIapocrypha schreef op 21 augustus 2002 @ 12:07:
[...]
Moet je ff met een modje over hebben. En tip zorg voor een uitgebreide begin post
Die hadden de uitspraak vol=vol (helaas).
Verwijderd
There is no magic.
Dit topic is gesloten.