Beter leren richten...Iemand nog een idee hoe je het vliegdekschip kunt laten zinken? torpedo's werken niet, tenminste 10 stuks raakschieten bij mij niet.
Dit meen je nietVerwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 07:25:
nou met 12 man gaf mijn dumeter ongeveer 50kB/sec aan en dat is iets minders als een 0.5mbit
Dat betekent dat ik elke dag 28min kan spelen. Langer spelen betekent problemen met mijn download limiet. Dit vind ik echt een groot minpunt van battlefield. Heel jammer
ze werken wel hoor maar scheepies zijn behoorlijk stevigVerwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 12:28:
Iemand nog een idee hoe je het vliegdekschip kunt laten zinken? torpedo's werken niet, tenminste 10 stuks raakschieten bij mij niet.
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Maar als ik het dus goed begrijp kan ik het wel shaken om met mijn chello abbo een server te hosten, qua up-stream snelheid.... Of zie ik dit verkeerd... En weet iemand al of een server achter NAT mogelijk is?
Verwijderd
Gewoon met Kust-Kanon lekker raken.
Ik kan met Kust-kanon Vliegdek schip + die airplanes erop kapot maken.
ronde begint, 9 kills.
Omdat die stupids blijven proberen die vliegtuigen in te komen.
Close-combat is nog steeds leuk, helemaal in die huisjes.
En ik overleef het langst als ik gewoon rondloop, niet als ik in jeep of tank of half-track rij.
Nu nog w8 op B-17 en Onderzeeboot.
KUNNEN ER WAAT MEER GOEIE SERVES KOMEN.
MOEILIJK VEEL HEBBEN LAGS.
Ik kan met Kust-kanon Vliegdek schip + die airplanes erop kapot maken.
ronde begint, 9 kills.
Omdat die stupids blijven proberen die vliegtuigen in te komen.

Close-combat is nog steeds leuk, helemaal in die huisjes.
En ik overleef het langst als ik gewoon rondloop, niet als ik in jeep of tank of half-track rij.

Nu nog w8 op B-17 en Onderzeeboot.
KUNNEN ER WAAT MEER GOEIE SERVES KOMEN.
MOEILIJK VEEL HEBBEN LAGS.

Die defense kanonnen die overal langs de kust staan doen het hem wel.Btw, kan iemand zeggen of het een optie is dat die carrier en destroyer respawnen?Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 12:28:
Iemand nog een idee hoe je het vliegdekschip kunt laten zinken? torpedo's werken niet, tenminste 10 stuks raakschieten bij mij niet.
Ik had namelijk een aantal keer dat die toch echt gezonken was maar iets later weer present was. Andere keer bleef ie ook effectief weg.
Wanneer komt dit spel uit?
Assume there are no rules and it's one big free for all
Dat kan wel, maar dan kunnen er maar maximaal 4 man op ofzo. Bij Mxstream bijvoorbeeld een stuk of 8 en wanneer je nog meer mensen wil, dan moet je toch echt een T1 ofzo hebbenVerwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 12:32:
Maar als ik het dus goed begrijp kan ik het wel shaken om met mijn chello abbo een server te hosten, qua up-stream snelheid.... Of zie ik dit verkeerd... En weet iemand al of een server achter NAT mogelijk is?
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
Bah, het is niet speelbaar voor mij.... Ik zit te kloten met een TNT-2 met 32 mb...
Allemaal blauwe, witte en groene textures. Poppetjes zie ik niet, jeeps en halftracks wel, maar tanks maar voor de helft... Vliegtuigen zie ik alleen van allies... Axis niet
Wat baal ik zeg.. En ik kan ook geen l33t Geforce 4 kopen
Ik moet sparen voor een reis...
Zou een Geforce 2 het doen? Dat ik in elk geval een beetje fatsoenlijk kan spelen zonder die gore texture-verneuking?
Funprice heeft een Asus Geforce 2 v7100 64MB pro, tv-out... Zou dat het doen? (119 Euro)
... Of licht het soms aan het feit dat TNT-2 niet ondersteund is?
Allemaal blauwe, witte en groene textures. Poppetjes zie ik niet, jeeps en halftracks wel, maar tanks maar voor de helft... Vliegtuigen zie ik alleen van allies... Axis niet
Wat baal ik zeg.. En ik kan ook geen l33t Geforce 4 kopen
Zou een Geforce 2 het doen? Dat ik in elk geval een beetje fatsoenlijk kan spelen zonder die gore texture-verneuking?
Funprice heeft een Asus Geforce 2 v7100 64MB pro, tv-out... Zou dat het doen? (119 Euro)
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Ik heb een Geforce 2 TI en Dukat speelt met Geforce 2 MX400 en we zien alles dus het kan makkelijkKwartjuh schreef op 19 augustus 2002 @ 12:39:
Bah, het is niet speelbaar voor mij.... Ik zit te kloten met een TNT-2 met 32 mb...
Allemaal blauwe, witte en groene textures. Poppetjes zie ik niet, jeeps en halftracks wel, maar tanks maar voor de helft... Vliegtuigen zie ik alleen van allies... Axis niet![]()
Wat baal ik zeg.. En ik kan ook geen l33t Geforce 4 kopenIk moet sparen voor een reis...
voor €150 heb je al een Gf4 Ti4200 hoorKwartjuh schreef op 19 augustus 2002 @ 12:39:
Allemaal blauwe, witte en groene textures. Poppetjes zie ik niet, jeeps en halftracks wel, maar tanks maar voor de helft... Vliegtuigen zie ik alleen van allies... Axis niet![]()
Wat baal ik zeg.. En ik kan ook geen l33t Geforce 4 kopenIk moet sparen voor een reis...
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
^
Bij funrpice istie (leadtek geforce 4 Ti4200) 219.... En ik MOET het zo goedkoop mogelijk houden !!! Reis is duur, en kom er mischien net mee rond
Kijk hier eens:
http://www.funcomputer.de...?page=shop&kat1=6&kat2=47
MSI Ti 4200 162 euro
http://www.funcomputer.de...page=shop&kat1=6&kat2=155
Leadtek Ti 4200 174 euro.
Dan komt er nog 17 euro porto kosten bij maar das wel met UPS en onder rembours. Echt super winkel al zovaak gekocht daar
MSI Ti 4200 162 euro
Dan komt er nog 17 euro porto kosten bij maar das wel met UPS en onder rembours. Echt super winkel al zovaak gekocht daar
XELO GeForce4 Ti4200 64MB DDR DVI TV-Out AGP Retail € 150,-
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
zwart geen kleur, je moet ook weer lekker moeilijk doen he? 
en technisch gezien is wit dan eigenlijk ook geen kleur, maar goed.
Technisch gezien kaatst zwart ook geen kleuren af, maar neemt ze allemaal op, wit kaatst ze allemaal terug. Als iets terugkaatst naar je oog, dan zie je het nl.
en technisch gezien is wit dan eigenlijk ook geen kleur, maar goed.
Technisch gezien kaatst zwart ook geen kleuren af, maar neemt ze allemaal op, wit kaatst ze allemaal terug. Als iets terugkaatst naar je oog, dan zie je het nl.
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
Verwijderd
als je daar bij overige kijkt, zie je een pixelview van 153 euro. maar er komt natuurlijk wel 17 euro bij onder rembours....miekol schreef op 19 augustus 2002 @ 12:55:
Kijk hier eens:
MSI Ti 4200 162 euro
het spel komt september uit, en de torpedos moet je OP het schip gooien, niet ervoor of erachter in de zee.
De schepen kun je btw het beste een eindje varen ipv om vliegtuigen vechten, weg van die irri kannonnen btw, maar die kun je zo kapot maken met de cruiser. Of ff uit een vliegtuigje springen. En dan granaatjes erin gooien.
Ik hou het maar op een geforce 2.... Ik heb toch niet meer zon supercomputer (wel genoeg om BF mee te spelen) dus koop ik volgend jaar wel een nieuwe l33tmachine 
(aangezien een geforce 2 ook wel werkt....
heeft de Asus Geforce 2 v7100 64MB pro, tv-out ook t&l support ofzo???
Lekker boeiend of zwart en wit wel of geen kleuren zijn.
Is het iemand nog gelukt om als allies naar een van die axis schepen te zwemmen en iedereen neer te knallen op 't schip
Is het iemand nog gelukt om als allies naar een van die axis schepen te zwemmen en iedereen neer te knallen op 't schip
Verwijderd
yup, paar keer al. En als je engenier bent kun je overal bommetjes planten, dan in zo'n klein bootje gaan zitten, met de detonator, ff eindje weg varen. En dan leuk kijken hoe de axis 10 meter de lucht in vliegenAlpha-sphere schreef op 19 augustus 2002 @ 13:02:
Lekker boeiend of zwart en wit wel of geen kleuren zijn.
Cool. Jammer dat de engineer geen bommen heeft dat hij ergens tegenaan kan plakken. Dat had ik er een paar op die axis vliegtuigen geplakt. WAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHA en als ze wegvliegen........................Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 13:04:
[...]
yup, paar keer al. En als je engenier bent kun je overal bommetjes planten, dan in zo'n klein bootje gaan zitten, met de detonator, ff eindje weg varen. En dan leuk kijken hoe de axis 10 meter de lucht in vliegen
BOEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Was errug vet, helaas is de server nu downdBA schreef op 19 augustus 2002 @ 05:14:
OK mensen, ik geef jullie vandaag de hele dag om het spel ff uit te proberen op mijn server
IP: 130.89.160.232
Port: 14567
Pass: GoT
Hijs weer up, maar het password is veranderd¿
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Vreemd. M'n posts verdwenen. Verwijderderd?
Verwijderd
uhuh? idd, ik kreeg net ook een melding dat het geheugen van de GoT server vol zat?KreKkeR schreef op 19 augustus 2002 @ 13:09:
Vreemd. M'n posts verdwenen. Verwijderderd?
server van nemesis btw al online?
ja ik ook netVerwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 13:10:
[...]
uhuh? idd, ik kreeg net ook een melding dat het geheugen van de GoT server vol zat?
ah, dan zal 't daar wel iets mee te maken hebben.
In ieder geval zei ik in een van ze dat ik het wel jammer vind dat je geen voertuigen van de schepen naar land kan brengen met die platbodem bootjes.
Zou koel zijn als je ergens een voorraadschip had met wat voertuigen, deze op de platbodems kon laden om ze dan zo aan land te varen.
In ieder geval zei ik in een van ze dat ik het wel jammer vind dat je geen voertuigen van de schepen naar land kan brengen met die platbodem bootjes.
Zou koel zijn als je ergens een voorraadschip had met wat voertuigen, deze op de platbodems kon laden om ze dan zo aan land te varen.
Ja ik ben al een paar keer gehealed door aardige teamgenotenVerwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 04:26:
Heeft iemand al meegemaakt dat ie gehealed werd door een medic? Want medics lijken me best belangrijk in het spel, als respawntime bijv erg hoog wordt gezet.
Alleen de eerste keer was wat minder. Ik schrok me rot en schoot m'n volledige gun leeg op 'm
Wel ff sorry gezegd uiteraard
Is er al weer een GoT server up? Lijkt me ook wel is leuk om alleen met NL'ers te spelen
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Misschien kan dat in de full version wel , ik hoop het in ieder gevalKreKkeR schreef op 19 augustus 2002 @ 13:12:
ah, dan zal 't daar wel iets mee te maken hebben.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Ik kom er id ook niet op (ander password)-=!ME!=- schreef op 19 augustus 2002 @ 13:08:
[...]
Was errug vet, helaas is de server nu down
Hijs weer up, maar het password is veranderd¿
Die heb alleen geen DVIVerwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 13:01:
[...]
als je daar bij overige kijkt, zie je een pixelview van 153 euro. maar er komt natuurlijk wel 17 euro bij onder rembours....
Op http://www.eagames.com.au/downloads.php staat bovenaan een timer!Alpha-sphere schreef op 19 augustus 2002 @ 12:37:
Wanneer komt dit spel uit?
Zo lang kan ik niet meer wachten.
Ik vind het maar niks, zo'n teller. Betekent zeker dat het spel koste wat kost af moet zijn als de dagen verstreken zijn.Sjo schreef op 19 augustus 2002 @ 13:16:
[...]
Op http://www.eagames.com.au/downloads.php staat bovenaan een timer!Nog 23 dagen 12 uur en 45 minuten.
![]()
Zo lang kan ik niet meer wachten.
Te grote druk van de uitgever sucks: leidt meestal tot afraffelen / bugfestijn en dergelijke
Ik denk eerder dat 't spel al een poosje af is, maar dat ze gewoon wachten tot de juiste datum om 'm uit te geven of iets dergelijks.. Waarom ze dat doen weet ik ook niet, maar daar zal wel weer één of andere economische reden achter zitten..KreKkeR schreef op 19 augustus 2002 @ 13:23:
[...]
Ik vind het maar niks, zo'n teller. Betekent zeker dat het spel koste wat kost af moet zijn als de dagen verstreken zijn.
Te grote druk van de uitgever sucks: leidt meestal tot afraffelen / bugfestijn en dergelijke
Ze kijken natuurlijk ook nog wat voor problemen ze nu nog tegenkomen met de MP demo versie.
Verwijderd
ghehe, mja ik ben (bijna) altijd engenier. En ik heal 'tschip, en de oto's altijd
wordt wel gewaardeerd! 
Ik zie nu ook dat ik veel dingen na doe als bij C&C renegade. Daar racede ik ook altijd in een jeep. Maar dat speelde ik voor het eerst op een LAN en dat was ook bloedmooi en verslavend
Ik zie nu ook dat ik veel dingen na doe als bij C&C renegade. Daar racede ik ook altijd in een jeep. Maar dat speelde ik voor het eerst op een LAN en dat was ook bloedmooi en verslavend
Iemand?Kwartjuh schreef op 19 augustus 2002 @ 13:01:
Ik hou het maar op een geforce 2.... Ik heb toch niet meer zon supercomputer (wel genoeg om BF mee te spelen) dus koop ik volgend jaar wel een nieuwe l33tmachine
Gisteren waren Overdrive en ik een wedstrijdje varen om het eiland aan et doen, hij in et vliegdekschip en ik in dat andere schip (weet niet hoe die heet
)
Ze waren even snel maar die @&^#* sneedt me af
.
Screenshotje
http://www.asus.com.tw/vga/agpv7100pro/overview.htm
edit: te laat
Ze waren even snel maar die @&^#* sneedt me af
Screenshotje
Volgens mij wel:
http://www.asus.com.tw/vga/agpv7100pro/overview.htm
edit: te laat

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Second Generation GPU
Digital Vibrance Control
2nd Generation T&L engines
NVIDIA Shading Rasterizer (NSR)
------------------------------------------------------------------------------------
Ja dus...?
Digital Vibrance Control
------------------------------------------------------------------------------------
Ja dus...?
dus heeft ie T&L supportKwartjuh schreef op 19 augustus 2002 @ 13:51:
Second Generation GPU
Digital Vibrance Control
Ja dus...?
800 M texel (million texel) fill rate - Up to 23M triangles/sec through T&L/Setting
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Verwijderd
ik denk dat je het verkeerd begrijpt.wwillem schreef op 19 augustus 2002 @ 12:30:
[...]
Dit meen je niet![]()
.
Dat betekent dat ik elke dag 28min kan spelen. Langer spelen betekent problemen met mijn download limiet. Dit vind ik echt een groot minpunt van battlefield. Heel jammer.
ik hoste een server en met twaalf man erop geconnect verbruikte die ongeveer 50kB/sec upload en ongeveer 30kB/sec download.
als je alleen speelt kost het je ongeveer 2kB/sec
Er staan hier een heleboel 60hz fix tooltjes:
http://www.voodoofiles.com/top15.asp?cat_id=33
Weet iemand welk programma het per resolutie kan wijzigen
Rivatuner, welke ik nu gebruik, kan dit in ieder geval niet.
Het is nl. de bedoeling om 800x600 op 60hz te zetten en alle andere resoluties op de hoogst mogelijke, zodat je niet op 60hz battlefield hoeft te spelen.
Weet iemand welk programma het per resolutie kan wijzigen
Het is nl. de bedoeling om 800x600 op 60hz te zetten en alle andere resoluties op de hoogst mogelijke, zodat je niet op 60hz battlefield hoeft te spelen.
Ondersteunt All Seeing Eye al Battlefield 1942? Of is het noodzakelijk om de ingame server list te gebruiken? Oja Gamespy gebruik ik niet..
staat een paar pages terug..blakez schreef op 19 augustus 2002 @ 14:05:
Ondersteunt All Seeing Eye al Battlefield 1942? Of is het noodzakelijk om de ingame server list te gebruiken? Oja Gamespy gebruik ik niet..
gamespy houd de serverlist voor zichzelf.
ASE wil wel maar heeft de informatie niet
en ik wil dat nieuwe pasw weten van die server
Bier, Whiskey en Metal!!
Weet iemand hoe je kan vliegen met de joystick?
Waar stel je dat in?
Waar stel je dat in?
dubbel
[ Voor 0% gewijzigd door KreKkeR241 op 19-08-2002 14:24 . Reden: dubbel ]
Het ligt eraan hoe je het spel instelt, in het multiplayer menu kun je instellen wat voor verbinding je hebt, daar past hij het aantal kb/sec aan aan.Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 13:54:
[...]
ik denk dat je het verkeerd begrijpt.
ik hoste een server en met twaalf man erop geconnect verbruikte die ongeveer 50kB/sec upload en ongeveer 30kB/sec download.
als je alleen speelt kost het je ongeveer 2kB/sec
Als je hem op DSL > 256 zet neemt ie zo 8KB/Sec in , zet je hem op dialup neemt ie iets van 3 KB/S of minder in.
Ook kun je met comands het aantal KB/S instellen wat het spel mag gebruiken. Lager verbruik betekend wel wat meer lag uiteraard
\o/
NEEEE, je moet *JUIST NIET* 60 hz tools gebruiken!!!wwillem schreef op 19 augustus 2002 @ 13:56:
Er staan hier een heleboel 60hz fix tooltjes:
Weet iemand welk programma het per resolutie kan wijzigenRivatuner, welke ik nu gebruik, kan dit in ieder geval niet.
Dan doet ie het meestal niet dus!
Is een bekende bug
\o/
IS er weer een srever up waar veel gotters zitten?
Verwijderd
ik zal ff checken... en een MEDIC rulez!(ik ben altijd medic) ... dan kan ik mezelf healen

Blub blub
Gaaf dat ie al bijna uitkomt, alleen ik betwijfel t of ze voor die tijd wel alle bugs eruit kunnen halen en wat meer compatible kunnen maken voor verschillende systemen.. tis a shame dat ie zelfs met dure geluids/videokaarten nog zo slecht werkt.
Hij doet het hier trouwens redelijk goed met een SB Live value, alleen soms vallen gedeeltes van de stemmen weg en hoor je af en toe wat gekraak maar daar kan ik mee leven
Ook m'n Geforce2 mx400 doet t goed op 800x600, bij hogere resoluties zakt de framerate nogal waardoor t niet meer lekker speelt.. ik heb ook de image en texture quality enzo wat lager gezet (zo rond de 70%)
Servertje van DBA deed t harstikke goed! Ik had een leet ping van constant 17
Trouwens, ik hoor de Jappen nu in hun eigen taaltje brabbelen, lachen
echt een vaag taaltje
Al geprobeert uiteraard, maar lukte niet.
Muis kon ik wel bewegen waarna hij deze als besturing voor het vliegtuig herkende maar joystick niet
ik hoor mensen hier over krakend geluid.. geen last van..
mischien bedoelen jullie het kraken van de radio??
zelf speel ik met een GF2 @ 230/390 op 1024*768*32 met al t detail op zn laagst en view distance op full. zelfs dat draaid ie niet optimaal maar t irriteert niet zo erg..
kan niet wachten tot ie uit is... dit spel gaat echt extreem goed verkopen denk ik, en t zal idd HET LAN spel worden op de komende LAN's.. (cant wait vor FV2 zie sig)
zelf speel ik met een GF2 @ 230/390 op 1024*768*32 met al t detail op zn laagst en view distance op full. zelfs dat draaid ie niet optimaal maar t irriteert niet zo erg..
kan niet wachten tot ie uit is... dit spel gaat echt extreem goed verkopen denk ik, en t zal idd HET LAN spel worden op de komende LAN's.. (cant wait vor FV2 zie sig)
Bier, Whiskey en Metal!!
Argh people, sorry. Iemand op mijn flat had leuk mijn server uitgekeild en opnieuw aangezet voor, je raadt het al, de CE/BF community.
Ben niet eens meer baas op mijn eigen computer
. Nou ja, hij zou nu weer gewoon aan moeten staan.

Lol, ik starte net zelf effe een eigen local servertje op om zomaar van alles uit te proberen en binnen notime zaten er al 4 andere gasten op m'n server..
Was wel lachen.. Ik wil best ook wel even voor GoT server spelen, maar ik ben bang dat m'n verbinding dat niet echt trekt... Maar voor even een dogfight met enkele personen wil het wel lukken denk ik..
(hier stond iets over een server, maar 't werkte niet echt..
Zal 't strax nog wel even uitzoeken..)
(hier stond iets over een server, maar 't werkte niet echt..
Verwijderd
lol, ik ging net op een random server, gelijk erin
(1e probeersel) en wie zat daar, Mark(NL)... die zit ook op GoT en speelde ook gister op de GoT server

ok, ook maar ff die van mij dan, @High Speed BBNed DSL: 217.8.111.17:14567
Coole screenshots
Zo hoort het toch te werken... krijg je wel je joystick werkend in je windows? (control panel, game controllers- OK)KreKkeR schreef op 19 augustus 2002 @ 14:51:
[...]
Al geprobeert uiteraard, maar lukte niet.
Muis kon ik wel bewegen waarna hij deze als besturing voor het vliegtuig herkende maar joystick niet
Nee, het is écht kraken/ruisen/.. van het spel.. je hoort werkelijks niks anders meer dan.. echt irri is dat.ik hoor mensen hier over krakend geluid.. geen last van..
Wil je aub dat IP en pass daar weghalen, het was er fijn en vriendschappelijk, tot dat er een paar GoTters kwamen die zich níet konden gedragen en gingen teamkillen expres boats uit de map varen, iedereen uitmaken voor k*nkerlijer etc.Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 14:54:
Als ik dat met de joystick doe... dan herkent die het wel
IP
Had ook heel erg veel last van ruis met mijn Soundblaster Live, speel nu met mijn labtec koptelefoon met ingebouwde geluidskaart werkt perfect geen last meer van geruis. 
Voor de rest dit spel owned zwaar.
Voor de rest dit spel owned zwaar.
ok hele stomme vraag:
Ik ben altijd de jappen (USA suxorz) en dan vaar ik vaak met bootje naar het vaste land (ben nog niet zo'n goede piloot
). Maar hoe klap ik die boot uit zodat ik er uit kan lopen ipv moeilijk springen enzo?
Ik heb alle controls afgezocht (denk ik?) maar zag nergens een action button ofzo??
Ik ben altijd de jappen (USA suxorz) en dan vaar ik vaak met bootje naar het vaste land (ben nog niet zo'n goede piloot
Ik heb alle controls afgezocht (denk ik?) maar zag nergens een action button ofzo??
Verwijderd
Met de ARROW keys!Fr3aKER schreef op 19 augustus 2002 @ 16:20:
ok hele stomme vraag:
Ik ben altijd de jappen (USA suxorz) en dan vaar ik vaak met bootje naar het vaste land (ben nog niet zo'n goede piloot). Maar hoe klap ik die boot uit zodat ik er uit kan lopen ipv moeilijk springen enzo?
Met de up arrow doe je'm open. Je moet hiervoor wel in de bestuurderspositie (1) staan.Fr3aKER schreef op 19 augustus 2002 @ 16:20:
ok hele stomme vraag:
Ik ben altijd de jappen (USA suxorz) en dan vaar ik vaak met bootje naar het vaste land (ben nog niet zo'n goede piloot). Maar hoe klap ik die boot uit zodat ik er uit kan lopen ipv moeilijk springen enzo?
Zo, was echt spannend, en werd lekker gespeeld. (Later wat minder lees ik hier net
)

kep t gezien ja.. was een volle server met een lage ping.. maarja, er zat 1 rotte appel tussen (ene Agressor met -12 en die steeds mensen beschoot die in voertuigen zaten) dus iedereen pissed = de hele relaxte gamesfeer verziekt...Thunder schreef op 19 augustus 2002 @ 16:19:
[...]
Wil je aub dat IP en pass daar weghalen, het was er fijn en vriendschappelijk, tot dat er een paar GoTters kwamen die zich níet konden gedragen en gingen teamkillen expres boats uit de map varen, iedereen uitmaken voor k*nkerlijer etc.
ik ben maar weggegaan en naar dBa's server gegaan.. waren leuke potjes.. jammer dat ie nou weer offline is
En spelen op een volle server is echt ZO veel moeilijker! Je moet veel meer uitkijken want t gevaar komt uit elke hoek als er zoveel mensen op zitten.. ook voor je teammates moet je uitkijken, sommigen schieten maar in t wilde weg of rijden je over
Lol, das toevallig, zie laatste screenshot: "Agressor killed teammate"YoG schreef op 19 augustus 2002 @ 16:40:
[...]
kep t gezien ja.. was een volle server met een lage ping.. maarja, er zat 1 rotte appel tussen (ene Agressor met -12 en die steeds mensen beschoot die in voertuigen zaten) dus iedereen pissed = de hele relaxte gamesfeer verziekt...
ik ben maar weggegaan en naar dBa's server gegaan.. waren leuke potjes.. jammer dat ie nou weer offline is
-edit-
Screenies nog es bekeken en ja hoor, zie ook ena laatste screenshot: "Agressor killed teammate". En dit waren gewoon random door mij gemaakte screenshots, waar al twee keer te lezen is dat Agressor een teammate vermoord
Mja en een vehicle/vliegtuig komen is ook hel, staan ze daar met z'n tienen op die plek waar de vliegtuigen 'spawnen', en dan heeft zo'n prutser een vliegtuig knalt tegen een boom op en als ie spawnend staat de prutser er weer, om vervolgens wéér tegen een boom aan te knallenYoG schreef op 19 augustus 2002 @ 16:40:
[...]
En spelen op een volle server is echt ZO veel moeilijker! Je moet veel meer uitkijken want t gevaar komt uit elke hoek als er zoveel mensen op zitten.. ook voor je teammates moet je uitkijken, sommigen schieten maar in t wilde weg of rijden je over
Bij normale FPS ben ik tegen mirror damage. (Dat wil zeggen dat als je een teammate shiet dan gaat er ook leven van jou af) Maar Ze moeten gewoon mirror damage hebben voor battlefield 1942. Ik wordt echt ziek van die gasten die je neershieten omdat zei in de vliegtuig willen.
Debug asertion failed!
Module:
File:
Line: 0
Text: Invalid videomode specified
---------->
Kortom refresh rate fix probleem.
Is er geen andere oplossing als ik spellen op 60Hz moet gaan spelen speel ik ze liever helemaal niet
Module:
File:
Line: 0
Text: Invalid videomode specified
---------->
Kortom refresh rate fix probleem.
Is er geen andere oplossing als ik spellen op 60Hz moet gaan spelen speel ik ze liever helemaal niet

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Oh man, wat is dit een ONGELOFELIJK VET spel! Heb het zaterdag gedownload. Eerst op een slechte server met veel lag gezeten, daarna op officiele EA server gespeeld, en tot 03:00 uur vrijwel lag-free gegamed! Wat een FUN FUN FUN! Perfecte mix tussen arcade en realisme. Zo kicken om met 32 spelers in 1 game te zitten en met hele groepen de vijand aan te vallen met alle middelen die je als groep tot je beschikking hebt!
Kan niet wachten tot dit spel uitkomt. Dit gaat HEEL ERG verslavend worden!!!
Kan niet wachten tot dit spel uitkomt. Dit gaat HEEL ERG verslavend worden!!!
Trouwens, voor zover ik weet heb ik met mijn Radeon 64DDR geen last van 60Hz probleem onder XP. Zal het vanavond thuis nog eens nakijken.
En met m'n Philips Seismic Edge heb ik ook totaal geen last van krakend geluid. Hebben mensen die last van krakend geluid hebben allemaal een Creative SB Live of Audigy toevallig?
En met m'n Philips Seismic Edge heb ik ook totaal geen last van krakend geluid. Hebben mensen die last van krakend geluid hebben allemaal een Creative SB Live of Audigy toevallig?
Verwijderd
Toen ze dat voor het eerst bij mij deden, kon ik het gewoon niet geloven... Ongelovelijke eikels zijn dat... Qua mirror damage (nooit van gehoord deze term) ben ik het dan ook helemaal met je eens...Alpha-sphere schreef op 19 augustus 2002 @ 16:49:
Bij normale FPS ben ik tegen mirror damage. (Dat wil zeggen dat als je een teammate shiet dan gaat er ook leven van jou af) Maar Ze moeten gewoon mirror damage hebben voor battlefield 1942. Ik wordt echt ziek van die gasten die je neershieten omdat zei in de vliegtuig willen.
Oh jah ik had ook een krakend geluid. Toen ik hardware acceleration in BF aanzette was dat weg. Ik heb een SBlive 1024 value...
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2002 16:59 . Reden: Kraken ]
Verwijderd
wow, net een vet strakke game gehad met al die kerels van GoT en een paar van CE/BF 
en ik ben heel blij dat ik bij dba in de clan zit want al die andere servers zijn vet suck.
en ik ben heel blij dat ik bij dba in de clan zit want al die andere servers zijn vet suck.
Ligt het aan mij of vinden jullie de geluiden van de geweren ook zo nep. Ik bedoel de Thompson klinkt voor geen fuck, de BAR iets beter enz.
ik was net ook in die game => Yasp0 was ik
waren paar erg zielige mensen idd, al had ik er zelf nie zoveel last vam
bij sommige servers is dit ook, maar dit wordt jammer genoeg juist door mensen misbruikt. Als jij dan in een vliegtuig zit en op wil stijgen gaan zij voor je lopen, jij rijdt dan over ze heen waardoor jij zelf dood gaat en zij er rustig met je vliegtuig vandoor kunnen gaanAlpha-sphere schreef op 19 augustus 2002 @ 16:49:

idd dat is echt zwaar irritantRedFox schreef op 19 augustus 2002 @17:17:
[...]
bij sommige servers is dit ook, maar dit wordt jammer genoeg juist door mensen misbruikt. Als jij dan in een vliegtuig zit en op wil stijgen gaan zij voor je lopen, jij rijdt dan over ze heen waardoor jij zelf dood gaat en zij er rustig met je vliegtuig vandoor kunnen gaan
het is beter das als je een teamkill maakt dat je dan pas dood gaat ipv zo'n wazige teamhurt beveiliging..
Verwijderd
Ik ben die Agressor.... (me broertje zat er het eerste half-uurtje achter) ... en het laatste potje deed ik mee.... (ik heb hem al een mep verkocht
, en hij komt nooit meer achter mijn PC )
en excuses voor het ongemak
-edit-
Maar zullen we vanavond met de GOT Ploeg een potje doen?

en excuses voor het ongemak
-edit-
Maar zullen we vanavond met de GOT Ploeg een potje doen?
Of ze moeten gewoon Frienly Fire eruit halen. Of ze moeten op de servers FF uit zetten zodat teammates elkaar niet kunnen neerknallen. Teamkills is echt #1 ergenis van alle FPS gamestwiekert schreef op 19 augustus 2002 @ 17:20:
[...]
idd dat is echt zwaar irritant
het is beter das als je een teamkill maakt dat je dan pas dood gaat ipv zo'n wazige teamhurt beveiliging..
ah jij was het dus die ging vliegen toen we geen spawnpoint meer overhadden...Vos schreef op 19 augustus 2002 @ 17:15:
ik was net ook in die game => Yasp0 was ik
toen bleef er maar 1 iemand over die niet uit de bunker wou komen ....
ach maakt niet uit.. tis wel lachen
rij ik net met een jeep naar zo'n grote gunturret verschijnt er voor me opeens een jeep na een heuveltje... ik dood maar die andere 2 ook
DBA is je server weer gejat?
Bier, Whiskey en Metal!!
weet iemand nog een goede server? Kvind' wel leuk om met medegotters te skiete!!
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Daarnet had ik ook een hele strakke actie met m'n bazooka.. Ik liep daar dus rustig naar een enemy kamp toe en ik kom een heuveltje over, komt daarnet een enemy anti tank gastje aanlopen met ook een bazooka.. we staren elkaar echt zo'n paar seconden aan en ik denk bij mezelf, dit is het einde, m'n leven flits voor me voorbij en ik weet dat dit het einde is.. tegelijker tijd vuren we onze bazooka af en KaboeM!!!! Prachtig gewoon..
Fantastische game!! Hopelijk komt er nog 1 map extra uit voordat de complete game in de winkels ligt!!
Btw, als die enemy anti tank gast iemand van GoT was, laat 't dan ff weten..
Fantastische game!! Hopelijk komt er nog 1 map extra uit voordat de complete game in de winkels ligt!!
Btw, als die enemy anti tank gast iemand van GoT was, laat 't dan ff weten..
zou best kunnen....normaal let ik daar wel goed op....sorryLord_Mithril schreef op 19 augustus 2002 @ 17:31:
[...]
ah jij was het dus die ging vliegen toen we geen spawnpoint meer overhadden...
toen bleef er maar 1 iemand over die niet uit de bunker wou komen ....
ach maakt niet uit.. tis wel lachen
rij ik net met een jeep naar zo'n grote gunturret verschijnt er voor me opeens een jeep na een heuveltje... ik dood maar die andere 2 ook
DBA is je server weer gejat?
soms wel vage acties, rij ik over enemy heen met een jeep loopt ie mooi door, terwijl ik door een jeep van de enemy al met 15 km/uur dood ben, frustrerend
en het ene potje kun je met rocketlauncher infanterie op CB wel raken en dan weer nie......
irritant zijn ook die spelers die als jap zijnde bij 1e potje direct in boot springen zichzelf laten zakken, niet ff wachten ofzo....nee...mooi ego zijn
maar verder erg gaaf
[edit]
hoeveel rockets kan zo'n tank wel niet incasseren btw ?
imo teveel !
Misschien is het antwoord al wel geweest maar ik heb geen zin om 28 pagina's te gaan lezen. Ja erg lui. 
De single player versie werkt prima. Nu heb ik die MP demo maar die doet niets. Ik dubbelklik, dan zie ik een zwarte flits en zit ik weer in winXP.
Weet iemand de oplossing?
De single player versie werkt prima. Nu heb ik die MP demo maar die doet niets. Ik dubbelklik, dan zie ik een zwarte flits en zit ik weer in winXP.
Weet iemand de oplossing?
Y'24
ben ik nou dompoohbeer schreef op 19 augustus 2002 @ 16:30:
[...]
Met de up arrow doe je'm open. Je moet hiervoor wel in de bestuurderspositie (1) staan.

ga 't gelijk proberen
Vet kewl spel man net hele middag op server met 32 man gespeeld zonder lag 
Hoe kan je trouwens dat grote schip besturen ik kan nergens die ingang vinden om met dat ding te varen
Hoe kan je trouwens dat grote schip besturen ik kan nergens die ingang vinden om met dat ding te varen
Hoe zit het met die vlaggen capturen ??
dat lukt me nog niet helemaal
Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
Verwijderd
ik heb gisteravond ook ff een potje online gespeeld hoor best leuk spel maar echt iedereen wil met het vliegtuig vliegen en niet anders zo kmt het team spelen echt niet van kracht en ik wil echt in teamverband spelen erug mooi lijkt me dat ....
Verwijderd
hehe, ik loop vanmiddag dus ook over zo'n heuveltje, zie ik net 2 gastjes in een jeep stappen en naar me toe komen, ik rustig 3 landmijnen neerleggen, achter heuveltje, en ja hoor, wil ie ontwijken schiet ie net oevr een van de bijtenste mijnen. KABOEM! I love it when a plan comes together...
in een gebied bij de vlag lopentheezeefje schreef op 19 augustus 2002 @ 18:04:
Hoe zit het met die vlaggen capturen ??
er verschijnt een wit vlaggetje rechts in beeld
ff wachten, dan gaat de vlag van de tegenpartij naar beneden
nog ff wachten en de area is van jouw team.
straks in de hele versie clan wars 12on12 met vette tactics
Verwijderd
ow jah, ik zat gisteren in een vliegtuigje, en ik zat hoog genoeg, toen sprong ik eruit en drukte ik mn shute-knop in, maar ik flikkerde nog steeds op de grond
2 trappetjes oplopen bij de toren en dan bij de deur op e drukken.Vet kewl spel man net hele middag op server met 32 man gespeeld zonder lag
als je de topic nou is doorleestHoe zit het met die vlaggen capturen ??

edit: te laat....het zal ook niet henee, als je dat rondje met een vlag in beeld krijgt , krijgt de vlag in de basis een witte kleur, als er dan niemand in de buurt is van de tegenpartij wordt de krijg je de axis/allies vlag daar (je moet wel zorgen dat je de hele tijd dat rondje met een witte vlag in je beeld houdt).
Dit topic is gesloten.