Bier, Whiskey en Metal!!
wat een ONGELOOFLIJK GAAF SPEL IS DIT
k.
http://wave.gamepoint.net/bf/1.jpg
misschien net niet zo mooi als MOH:AA, maar ik vind het wel veel leuker.
Verwijderd

dan maar iemand kicken
uhm....
weet iemand hoe je moet kicken op een dedicated server versie van bf1942 ?
je demo is niet corrupt dit had ik n.l. ookVerwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 17:52:
hm, vriend van me heeft dit bij het booten (error heeft ie uit log):
<Swaty> Debug asertion failed!
<Swaty> Module:
<Swaty> File:
<Swaty> Line: 0
<Swaty> Text: Invalid videomode specified
<Swaty> (0): Error: : Invalid videomode specified
<Swaty> druk op exe
<Swaty> krijg 1 sec zwart scherm
<Swaty> en dan meteen terug naar windows
<Swaty> met piepje
iemand enig idee? specs: TB1200, GF2 pro, 21.83 detonator drivers, dx 8.1, win XP
-OPLOSSING VOOR NIET STARTENDE MP DEMO (springt terug naar desktop)-
het is al een paar keer gezegd in de thread maar sommige mensen hebben de oplossing gemist.
als je de MP demo opstart en deze springt gelijk terug naar de desktop dan is het een probleem met de refreshrate op 800x600. zet deze op 60hz en de demo werkt goed, ook met de omega drivers.
als je andere problemen hebt kan het helpen om ff in de Logs dir te kijken van de BG1942 directory.
Verwijderd
Ik krijg dat vliegdekschip maar niet kapot. Ik neem het vliegtuig met die torpedo eraan, en schiet 10 torpedo's op dat schip, en hoor ook Boem! dus ze zijn raak.
Maar dat schip zinkt maar niet.
Verwijderd
kun je dat verklaren of komt dat doordat deze demo nog wat bugs heeft of omdat 12 man net iets teveel is?
Verwijderd
net als winamp 3M@NIC schreef op 18 augustus 2002 @ 18:26:
Whaaaaaaaaaaaa! Hij doet het....!!
Vraag me niet waarom...maar ineens deed ie 't
Verwijderd
Grootendeels op Nemesi's server, complimenten daarvoor. _Heel_ soms een beetje lag. Maarja, daar krijgen we ook wat voor terug
Wat leuke ervaringen vandaag, ten eerste, een klein americaans voertuigje scheurde keihard over een zandweg, aan beidekanten van de zandweg waren 2 'poppetjes' van mijn team. En ik zat in een vliegtuig, je raad het al. Ik ging er dus overheen vliegen, en worp 1 bom.... B00M precies op de jeep
Ook werd er weer gevochten om het eiland, leken we eindelijk in bezit te zijn van het hele eiland. Was er nog 1 over van de tegenpartij die een vlag wist te pakken, en vervolgens zaten we weer op onze carrier te spawnen!
Met vliegtuigen had je ook van die taferelen. Zat er 1 poppetje in zo'n AA gun (Anti Aircraft) En vervolgens werd die helemaal bestookt met torpedo's en zero's
Ik denk dat ik vanavond weer verder ga gamen. Met mijn zoveelste verslavende game
Adios.
Masteroverdrive signing off.
Verwijderd
en zo ja hoe met 9 toch?
Verwijderd
Mja, gewoon E en dan 9 (eventueel een paar keer drukken, omdat 't soms niet lukt)Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 20:49:
Trouwens nog een vraagje: Hoe zit het nu met de para jump kun je ook springen als je de piloot bent of alleen als je de gunner bent?
en zo ja hoe met 9 toch?
whehe ik moet eerst nog leren opstijgenVerwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 20:49:
Trouwens nog een vraagje: Hoe zit het nu met de para jump kun je ook springen als je de piloot bent of alleen als je de gunner bent?
en zo ja hoe met 9 toch?
maar ik las in het topic dat je er eerst uit moet springen en dan 9 moet doen
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Uitvoerige beschrijving hier:
Tijdelijk niet kunnen surfen/pingen, maar wel irc
(ik wil niet crossposten, 't is alleen wel een vervelend probleem.)
Ik heb daar even gepost.wacko schreef op 18 augustus 2002 @ 21:04:
Is er hier misschien nog iemand die er last van heeft dat bij de server list retrieven internet heel brak wordt?
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
InderdaadYoG schreef op 18 augustus 2002 @ 21:03:
Echt lachen als je van een afstandje 2 lijken van een heuvel ziet afvliegenprachtig gezicht
Lets go lets go lets go!
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Komt door refreshRate Fix, ff detonator opnieuw erop en gaan met die banaanVerwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 17:52:
hm, vriend van me heeft dit bij het booten (error heeft ie uit log):
<Swaty> Debug asertion failed!
<Swaty> Module:
<Swaty> File:
<Swaty> Line: 0
<Swaty> Text: Invalid videomode specified
<Swaty> (0): Error: : Invalid videomode specified
<Swaty> druk op exe
<Swaty> krijg 1 sec zwart scherm
<Swaty> en dan meteen terug naar windows
<Swaty> met piepje
iemand enig idee? specs: TB1200, GF2 pro, 21.83 detonator drivers, dx 8.1, win XP
[zorg wel dat PowerSrtip/RivaTuner etc *N*I*E*T* de refreshrate AUTOMATISCH fixed!]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
1) Op de tilde toets drukken, dan krijg je de console (tilde = `)
2) Intypen: "Game.listplayers"
3) het ID# dat voor de player die je wilt kicken onthouden
4) Intypen: "Admin.kickplayer [ID #]"
Dit staat overigens ook in readme.txt, behalve hoe je de console naar voren moet halen.

Weet iemand ook een lijst met commando's te vinden? Zoals nickchange en dat soort dingen. Kan je ook binds maken?
Verwijderd
Grap hook en over de daken zwieren

Verwijderd
Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 20:41:
Zojuist een meesterlijk potje weer gehadLighteye is irritant in een vliegtuig
Nu maar hopen op extra mappen voordat de full uit is
Ik krijg dat vliegdekschip maar niet kapot. Ik neem het vliegtuig met die torpedo eraan, en schiet 10 torpedo's op dat schip, en hoor ook Boem! dus ze zijn raak.
Maar dat schip zinkt maar niet.

Wat betreft de vlaggen:
Als je in een vlaggen area bent krijg je een witte vlag rechtsmidden in je beeld, je hoeft niet perse bij de vlag te gaan staan, zolang dat icoontje maar in je beeld blijft staan, eerst (na 10 sec, geloof ik) wordt de vlag dan grijs zodat er niemand meer kan spawnen en nog eens 10 sec wordt het de kleur vlag van je team
Vliegtuigen:
Je kunt jumpen met een parachute, zowel als piloot als gunner. Je drukt eerst op de use key om uit het vliegtuig te stappen
Nog een leuk weetje: als je als gunner meereist en de piloot besluit er maar vandoor te gaan
FF iets anders:
Welke versie is die server van nemesis want ik krijg dus de 'Cant Join Server Is Full' error als ik die join en dat krijg ik ook bijna andere servers (al zijn ze niet eens vol). En sommige servers werken dan weer wel
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Bij welke server ik dan ook inlog krijg een een venstertje met daarin de text:
Warning! connection problems detected.
ik draai xp op een intel p4 2 gig met 512mb geheugen en een gforce 4 ti4400.
dat kan het dus haast nie zijn.
ik internet via een andere pc in mijn net werk (gateway).
elk ander spel doet het prima maar deze niet.
wie weet wat het kan zijn.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Verwijderd
Geen idee, maar ik gebruik zelf meestal het progje fraps: www.fraps.comaxis schreef op 18 augustus 2002 @ 21:46:
weet iemand of je ook de fps kan zien?
Verwijderd

2. Laat Nemesis rustig gotten, zonder hem HADDEN we geeneens een server!
3. Die vlag, idd 10 sec grijs, maar dan moet er geen enemy ook dat vlag tekentje in z'n beeld hebben, dan veranderd de vlag niet. Alleen als er geen enemy's in de buurt zijn. DAN veranderd de vlag.
Hij doet het nu niet meeraxis schreef op 18 augustus 2002 @ 21:53:
die 'nederlandse' server op de vorige pagina (/50) is goeoeoeoed!
Console openen ->axis schreef op 18 augustus 2002 @ 21:46:
weet iemand of je ook de fps kan zien?
Console.showfps 1
Edit: lees de readme.txt mensen

En update kan eerstvolopig niet
Screens please voor een arme schooier
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Bedankt.
Mwah, ik ga wel morgenochtend nog wat spelen, als het *iets* minder druk is. Allemachtig, wat is dit spel populair.
Iemand die het SG Pro server password heeft?
Het spel trek al gauw zon 10 KB/Sec per persoon had ik gehoord. dus 12 personen = 120 KB/Sec = 1 mbit upstream.Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 22:35:
teveel lag i guess.
\o/
nu op zoek naar een server die bijna de kwaliteit als deze haalt
iemand suggesties? heb geen zin om dat GameSpy te installen

Idd, deze game is zo ontzettend verslavend.Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 22:59:
Ik heb ook respect voor nemesis. Maar deze game is zo verslavend
Je moet gewoon doorgaan. Als een ronde is afgelope dan moet je gewoon nog een rondetje doen van een half uur.
Ik heb al 2 dage niks anders gedaan.
Poep zeg.
weet niemand password van spelletjesgarnaal ? die is snel en leeg......
t is meestal gewoon de tag
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Verwijderd
Zie Harry_Hammer in "Tijdelijk niet kunnen surfen/pingen, maa"wacko schreef op 18 augustus 2002 @ 21:04:
Is er hier misschien nog iemand die er last van heeft dat bij de server list retrieven internet heel brak wordt?
Da's geen leuk weetje, da's basiskennis!Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 21:28:
Nog een leuk weetje: als je als gunner meereist en de piloot besluit er maar vandoor te gaandan kun je zijn positie overnemen door op 1 te drukken, moet je wel snel zijn he voordat de plane crasht.
Of als jij een lift meepikt van de APC en je zit in de bak zonder dat er een schutter is, ram je ook net effe op die 2 ofwat?
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
ping rond de 70, goed te doen
maar geen toen ik uit spel ging, stond ie nie meer op die serve.....dus geen id meer wat ip is
Zeg meneer, het is zo basic als het maar kan! Hoe simpel wil jij het hebben zeg?raptorix schreef op 19 augustus 2002 @ 01:21:
Alleen controls mogen van mij wel iets simpeler, het schiet niet echt op met 60 verschillende keys, wat mij betreft mag het wel iets intuitiever.
Hij bedoelt dat ie vaak ze handjes anders moet zetten.Captain Pervert schreef op 19 augustus 2002 @ 01:33:
[...]
Zeg meneer, het is zo basic als het maar kan! Hoe simpel wil jij het hebben zeg?
Snap er ook niks van.. is gewoon meesterlijk die controls.. perfect gewoon.. noujah, mits je er een paar aanpast.
Ghehe, dit is denk'k wel het eerste spel waar'k zowel keybord, muis en joystick gebruik. Blijft toch heerlijk spelen!
heb net 3 uurtjes gespeeld met een Tactical Ops clanmate en we schopte ieder eens kont als het gaat om close combat/assault
We stonden #1 en #3 aan de einde van de eerste ronden.
Ook een ronde gehad waar ik en m'n clanmate gelijk allebei de schepen zaten te bombarderen en de ronde niet langer duurde als 5 to 8 min
Ik vind het vliegen van de vliegtuigjes nog een beetje moeilijk maar daar moet ik nog even aan wennen.
O ja, en wat kwamen we weer tegen!!!!! Teamkillers!!!!!!!!!! Kunnen die personen nou niet een keer ophouden met TKen.
<font color=red>You got mail</font>
Assume there are no rules and it's one big free for all
-- Altijd blijven prutsen --
Assume there are no rules and it's one big free for all
Waarom moet ik voor een boot/vliegtuig/soldaat andere controls hebben voor vuren, movement etc.Captain Pervert schreef op 19 augustus 2002 @ 01:33:
[...]
Zeg meneer, het is zo basic als het maar kan! Hoe simpel wil jij het hebben zeg?
Ook mag ik zaken niet dubbel gebruiken en in dat opzicht is het nogal knullig.
From: [EA] Saracen
Hi folks,
First of all, thanks for helping make this mp demo a smash. There are a few birthing pains...but with everyone's patience and help, we'll get them all sorted out.
In the meantime, here's some information to help those of you hosting servers...and some for clients as well.
There are alot of servers out there running on 'net connections that aren't beefy enough for the game.
General rule of thumb:
Cable Modem: 4 - 6 players.
DSL Line: 8 - 10 players
T1+ 16 - x players. (X is dependant on your connection)
Make sure you're running a dedicated server and not playing on the server, that will really impact performance on your 'net game (although LAN it works okay).
SERVERS
Set your BANDWIDTH LIMIT on the ded. server. If you want to host a ten player server on a 128k upload DSL connection - you'd want to set the limiter to 10k per client. This means that with ten clients connected - your upload would be around 100k. You can use a similar formula for other connection types.
CLIENTS
Set your connection type (under MULTIPLAYER>INTERNET) to reflect HOW you're connecting to the 'net, or one step lower. If you're on a modem, don't have this checked as a LAN...you won't enjoy the experience as much.
Paste this line into the shortcut for the BF1942.exe (NOT the dedicated server exe) to call it with a batch file:
>BF1942.exe +restart 1 +hostServer 1 +dedicated 1
Also, enable these ports in your firewall:
permit tcp any any eq 28900
permit udp any any eq 27900
permit udp any any range 23000 23009
permit udp any any eq 22000
permit udp any any range 14567 14570
When hosting a server, the server settings are read from Settings/ServerSettings.con
game.serverName "Bf Server"
> server name
game.serverDedicated 0
> 0 - non dedicated, 1 - dedicated
game.serverGamePlayMode GPM_CQ
> gameMode: GPM_CQ - Conquest, GPM_CTF - Capture the Flag, GPM_TDM - Team Death Match, GPM_COOP - Coop
game.serverGameTime 0
> round time limit in minutes. 0 = unlimited
game.serverMaxPlayers 32
game.serverScoreLimit 24
> score limit in TDM and CTF. 0 = unlimited
game.serverInternet 0
> 0 - internet server, 1 - local server
game.serverNumberOfRounds 3
> number of rounds before map change
game.serverSpawnTime 20
> spawn time in seconds, i.e. time between waves
game.serverSpawnDelay 10
> spawn delay in seconds, i.e. the time the wave is active
game.serverGameStartDelay 20
> delay before game starts
game.serverSoldierFriendlyFire 100
> friendly fire in percent versus soldiers
game.serverVehicleFriendlyFire 100
> friendly fire in percent versus vehicles
game.serverTicketRatio 100
> ticket ratio in percent. 100 % = default ticket settings. 200 % = twice the number of tickets
game.serverAlliedTeamRatio 1
game.serverAxisTeamRatio 1
> team ratio Allied versus Axis. 1-2, means twice the number of axis players
game.serverCoopAiSkill 75
> If Coop, this is the skill of the ai. (in percent)
game.serverCoopCpu 20
> If Coop, the amount of cpu time given to the ai. 15-25
game.serverPassword ""
> password (DO NOT USE ANY SPACES)
game.ServerBandwidthChokeLimit 0
> Limit: bytes / second. 0 = unlimited
game.ServerAllowNoseCam 1
> Nose cam on/off (1/0) when flying planes
game.ServerFreeCamera 0
> Free camera on/off (1/0)
game.ServerExternalViews 1
> external views on vehicles on/off (1/0)
game.ServerAutoBalanceTeams 0
> external views on vehicles on/off (1/0)
game.ServerNameTagDistance 50
> name tag distance
game.ServerNameTagDistanceScope 300
> name tag distance when using scope
game.ServerKickBack 0
> kickback. damage received when hurting teammates. (in percent)
game.ServerKickBackOnSplash 0
> kickback. splash damage received when hurting teammates. (in percent)
game.setServerSoldierFriendlyFireOnSplash 100
> friendly fire from splash damage in percent vs soldiers
game.setServerVehicleFriendlyFireOnSplash 100
> friendly fire from splash damage in percent vs vehicles
game.setServerIP
> Ip of server
game.setServerIP
game.setServerPort 14567
>port of server
cheers,
jamil aka [EA] Saracen
-- Altijd blijven prutsen --
Kan je je misschien gedragen
edit: quote verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2002 19:05 ]
FoggyFreek schreef op 19 augustus 2002 @ 01:50:
Ik ben bang dat DICE enorme winst gaat maken(mits ze een goeie KEY-generator hebben ontwikkeld) want iedereen vind het spel te gek ! (including me
)

Ik wil gvd met die échte bombers vliegen.. 4 props moet GEWELDIG klinken!
En nu maar hopen dat'k een server vind waar geen lag bestaat, waar teamkillers onmiddelijk 63 keer Game.votekickplayer ID# geserveerd krijgen!
En voor hen die net als ik zich afvragen waar hun bommen landen.. lees de readme.txt een keertje door.. staat bergen handige info in (en niet enkel over bommen uit ene vliegtuig laten vallen)
****BOMBS AWAY****
- Dropping bombs is all about skill and putting the iron on the
spot. Practice makes perfect, but in general you'll always want
to drop that bomb sooner than you might think. The bomb will arc
forward because of momentum. Use the camera controls F11-12 to
see how they bombs drop.
En sommige krijgen een nare smaak van pepsi.. ga je die nu alle pepsi lovers vragen om af te kicken?!raptorix schreef op 19 augustus 2002 @ 02:08:
[...]
Kan je je misschien gedragenEr zijn nogal wat mensen die een nare smaak in hun mond krijgen bij dat woord, het lijkt wel mode te worden onder jongeren om de hele tijd kanker te roepen.
<font color=red>you got mail</font>
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2002 19:07 ]
Jaaaa!!! B-17!!! Dat wordt echt cool. Zeker als ik daar met mijn Zero frontaal op ga knallenpoohbeer schreef op 19 augustus 2002 @ 02:13:
Ik wil gvd met die échte bombers vliegen.. 4 props moet GEWELDIG klinken!
HARA KIRIIIII!!!!!!!!!!!!!1!!1111111
Hallo hoe lang loop jij hier rond zeg? Te lang om zo'n achterlijke opmerking te maken, niet dan? Ik ben niet zo'n faggot dat ik hier melding van maak, maar een ander zal dat wel doen vrees ik. Dus edit zolang je kan. Ik heb lak aan regels, maar in dit geval ben ik het met raptorix eens...
<font color=red>En als je nu eens WEL zoiets meld in SP gaat het nivo ook weer iets omhoog...</font>
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2002 19:10 ]
Verwijderd
De tailgunner in de vliegtuigjes zijn het mooist
alleen jammer dat er zeer weinig NL servers nog zijn
Laat ze lekker, je mag hier nog altijd roepen wat je wil, zolang je maar niemand persoonlijk aanvalt, en roepen dat TKers kankerlijers zijn valt daar niet onder.
Sterke taal is ook maar gewoon taal, je kunt het niet leuk vinden en er een nutteloos probleem van maken, of je kan het negeren. Er iets aan veranderen is toch niet mogelijk, want het is een vrij land, en ook tweakers.net B.V. houdt zich daaraan.
Nog ff een disclaimer voor de duidelijkheid: Ik gebruik zelf eigenlijk nooit ziektes om frustraties te uiten. Maar dit is net als 'gekleurd' in plaats van 'zwart'. zwart is ook een kleur, net als wit, en dat mag wel. Politieke correctheid in de taal vind ik ook gewoon onzin.
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
Maar anyways. Ik kom net van een vriend terug, hebben we dit ff zitten testen. VEEEET!!
Ik heb het nog niet online gespeeld, maar ik kan me wel voorstellen dat snipers oppermachtig zijn in de infantry categorie? Als je een goeie plek weet te vinden met een beetje afstand en een beetje overzicht ben je in principe de rest van de map niet meer te zien voor de vijand.
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
Nee, snipen is niet makkelijk. En het kan net zo goed met een gewoon geweer... Wel gaan liggen en bursten natuurlijk.
Verwijderd
IP: 130.89.160.232
Port: 14567
Pass: GoT
whahahaha thx man d8 er net aan om te spelendBA schreef op 19 augustus 2002 @ 05:14:
OK mensen, ik geef jullie vandaag de hele dag om het spel ff uit te proberen op mijn server
natuurlijk niet stomme
Zwart is juist geen kleurGTOfire schreef op 19 augustus 2002 @ 03:00:
Maar dit is net als 'gekleurd' in plaats van 'zwart'. zwart is ook een kleur, net als wit, en dat mag wel. Politieke correctheid in de taal vind ik ook gewoon onzin.
Een niet-kleur
Het kaatst kleuren juist af, daardoor zie je niks (zwart).
(En ik zat er om 05:22 nog even aan te denken kort potje te spelen, maar dat doe ik toch maar niet. Laatste 'korte potje' duurde uiteindelijk een paar uur)
hehe ik ken etKreKkeR schreef op 19 augustus 2002 @ 05:26:
[...]
Een niet-kleur
Het kaatst kleuren juist af, daardoor zie je niks (zwart).
(En ik zat er om 05:22 nog even aan te denken kort potje te spelen, maar dat doe ik toch maar niet. Laatste 'korte potje' duurde uiteindelijk een paar uur)
* Jaguar645 gaat op zoek!
een niet kleur uhhu
Ben trouwens echt super benieuwd naar de onderzeeboten!

Nog een paar plaatjes die ik echt koel vond:

Verwijderd
met 12 man zit ik aan de tax van me upload.Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 20:42:
Thanks Nemesis voor de server, was vetjes alleen wel wat connection interupteds
kun je dat verklaren of komt dat doordat deze demo nog wat bugs heeft of omdat 12 man net iets teveel is?
als ik er dus zelf niet bij was kon het nogal laggy zijn omdat ik probeerde te inetten of te connecten wat niet ging omdat die server vol zat
Verwijderd
DOHdBA schreef op 18 augustus 2002 @ 21:20:
Zo kan je kicken:
1) Op de tilde toets drukken, dan krijg je de console (tilde = `)
2) Intypen: "Game.listplayers"
3) het ID# dat voor de player die je wilt kicken onthouden
4) Intypen: "Admin.kickplayer [ID #]"
Dit staat overigens ook in readme.txt, behalve hoe je de console naar voren moet halen.

niet aan gedacht dat dat bij dat rare zwarte scherm van de dedicated server ook zou werken
Verwijderd
nou met 12 man gaf mijn dumeter ongeveer 50kB/sec aan en dat is iets minders als een 0.5mbit-=!ME!=- schreef op 18 augustus 2002 @ 22:56:
[...]
Het spel trek al gauw zon 10 KB/Sec per persoon had ik gehoord. dus 12 personen = 120 KB/Sec = 1 mbit upstream.
Hij maakt wel een boel verkeer en je moetook een dikke pijp hebben (m.i.) om een snelle en stabiele server te kunnen draaien.
To Cow or not to Cow, that is the Chicken
Ik vermoed dat dit spel DE lan game van het jaar 2003 wordt.
En van die bugs ensow waar ik van hoor nog geen last gehad ^_^
Ja hallo, het was misschien de bedoeling om door te overdrijven een punt duidelijk te maken?Captain Pervert schreef op 19 augustus 2002 @ 03:02:
Ik asocieer het ook niet met mijn opa waarbij ze vorige week een gezwel in de lever ontdekten (). Maar ik stoorde me vooral aan de recalcitrante manier waarop poohbeer reageerde op raptorix, die heel netjes zei dat hij liever niet ziet dat mensen kanker te pas en te onpas gebruiken.
'k Ga er niet m'n excuus voor aanbieden hoor. Dat moeten die met hun gezeik erover maar doen dan. Ik stoor me namelijk net zo erg aan die opmerkingen dan hun aan dat kankergedoe.
Maar back on topic.
Ja best kewl is dat maar zo nuttig is't ook ni!et denk'k.. meestal word je gewoon helemaal afgemaakt en niet halfVerwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 04:26:
Heeft iemand al meegemaakt dat ie gehealed werd door een medic? Want medics lijken me best belangrijk in het spel, als respawntime bijv erg hoog wordt gezet.
En om die medic te bereiken moet of die gozer door het gevaarlijke gebied waar jij geraakt bent, of jij weer gans dat end terug.
Nee, healing zou een serieuze inbreng hebben als je niet respawnde maar nu niet zo denk'k.
En heeft er al iemand iets tegen dat kraken gevonden? Erg kut is dat.. Geluid lekker hard ('t is oorlog!) en dan ineens zo'n gekraak.. ARGEL.. hoor je ,niemand meer aankomen, geen vliegtuigen, enkel nog gekraak. Gaat ook vanzelf weer over.
'k Heb denk'k elke geluidsinstelling al gehad maar gekraak blijft maar dan ook weer niet altijd. Vaag!
Verwijderd
ik heb gewoon een sblive1024 ... dus zou toch goed moeten zijn
ps, wanneer komt dit spel echt uit? (ga het zeker kopen!!)
Je bent een schatdBA schreef op 19 augustus 2002 @ 05:14:
OK mensen, ik geef jullie vandaag de hele dag om het spel ff uit te proberen op mijn server
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
Verwijderd
Ook een factor die meespeelt is omdat je niet je health van je teammates kan zien, dus je moet wachten tot iemand "medic" roept.
Wel handig is dat medics zichzelf kunnen healen en dus wat langer kunnen overleven
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2002 10:53 . Reden: typos ]
failed to connect ?dBA schreef op 19 augustus 2002 @ 05:14:
kunnen anderen erop komen of is ie down ?
Ik kom er net vandaan, maar ik zal het zo effe nogmaals proberen, so keep posted.Vos schreef op 19 augustus 2002 @ 11:19:
[...]
failed to connect ?
kunnen anderen erop komen of is ie down ?
JAPS RULE (3 keer achter elkaar gewonnen ofzo
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Bier, Whiskey en Metal!!
hmz apart...ff weer proberenVTec schreef op 19 augustus 2002 @ 11:59:
Vos: ik kom er gewoon op.
Verwijderd
dit spel is echt geniaal...
1 ding snap ik niet, als je uit een vliegtuig springt met parachute en je schiet met een bazooka, dan heb je geen terugslag of je parachute springt niet in de fik van de steekvlammen

detailtje....
Verwijderd
Dit topic is gesloten.