Battlefield 1942 demo eindelijk uit

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.806 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:10

Sjo

Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 00:11:
morgenochten 10 am :) be there, ik ga nu mooi slapen, zodat ik er kan zijn :D :D :D
Ow, dan ga ik ook maar slapen. ;)

Woehoe, dat spel is echt verslavend man! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjo
  • Laatst online: 13:10

Sjo

Captain Pervert schreef op 18 augustus 2002 @ 00:09:
WOW :)

Dat was echt vet cool op Nemesis' server :) Na een laatste wanhopige aanval van de Jappen slaagden ze erin om het eiland te veroveren. Ondertussen waren we al een uur onze carrier en cruiser kwijt :D

Jap Power :D
Uh, de arcraft carrier en de cruiser respawnen toch ook weer na een tijdje? :)

/edit sorry ik wou eigelijk m'n vorige bericht editen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

De jappen hebben gewoon gewonnen door een briljant strategisch inzicht en een prachtig samenwerkingsverband. (bwhehehe) Bijna werd het nog verpest door een amerikaan die sneaky ergens een vlag wou pakken maar die kreeg ff wat metaal door zich heen ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-08 14:37
gooi ik ook maar screenie hier, scout zijn 0wned :D

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/ss1942.jpg

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:53

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Koetjeboe schreef op 18 augustus 2002 @ 00:16:
De jappen hebben gewoon gewonnen door een briljant strategisch inzicht en een prachtig samenwerkingsverband. (bwhehehe)
euh.....ok.....wat zag jij dat ik niet zag? :*)

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Sjo schreef op 18 augustus 2002 @ 00:15:
[...]

Uh, de arcraft carrier en de cruiser respawnen toch ook weer na een tijdje? :)

/edit sorry ik wou eigelijk m'n vorige bericht editen
Nou volgens mij niet dus, anders zou je als Jap altijd nog spawnpoint over hebben, toch?
Bovendien had ik die schepen al een uur niet meer gezien en kon ik ook niet meer van daaruit starten.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Laatst online: 10-09-2022
supergave server, jammergenoeg moest ik opeens weg, maar lekkere ping en eindelijk geen tkillers! bedankt! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel ontzettend leuk, maar ik knal er telkens na 2 minuten spelen uit naar de desktop :( Verder is vliegen best moeilijk zonder joystick :D Zat vaak in het water nl. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik heb net ff 3 uurtjes aan een stuk op een public gespeeld. 16 tegen 16, erg weinig lag, zo goed als geen teamkills en zelfs goede samenwerking op een aantal momenten ;)
Was errug leuk, ik kan niet wachten op de final met meer lebels, meer voertuigen, meer spelers etc ;)

btw: Flak Cannons ROELEN. Het ziet er echt enorm stoer uit als je de vleugel van zon vliegtuig af schiet en hij neertollend uit de lucht valt >:)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Na een hele avond vliegen heb ik het daarnet over een ander boeg gegooid: in een struikje liggen snipen :9 Geweldig spel.

Dit wordt voor mij leven-na-Counterstrike. Echt.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet helemaal goed hoe dat snipen werkt denk ik... Als ik iemand snipe, moet ik hem minimaal 3/4 keer raken voor hij -eindelijk- neergaat. Meestal is het doelwit na 2 schoten pleite en gaat er iemand anders met mijn kill aan de haal...

Waar richten jullie op voor het beste resultaat???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 16:28
Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 23:27:
Ik heb een probleem met de teksten in het spel en in de menu's. Die zijn amper te lezen! Het spel zelf ziet er gewoon oke uit, maar bv death messages of die commands helemaal bovenin zijn praktisch onleesbaar...Ik heb WinXP met die 28.32 versie voor me GF4 en Quinqunx antialiasing.
Die moet je uitzetten, dan heb je wel normale texten in de menu's en in de game zelf.. Jammer dat 't er gelijk wat minder uitziet zonder quinqunx antialising.. :( Hopelijk komt er iets van een patch voor uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 10:49:
Ik snap niet helemaal goed hoe dat snipen werkt denk ik... Als ik iemand snipe, moet ik hem minimaal 3/4 keer raken voor hij -eindelijk- neergaat. Meestal is het doelwit na 2 schoten pleite en gaat er iemand anders met mijn kill aan de haal...

Waar richten jullie op voor het beste resultaat???
Tussen z'n ogen >:) En dan vallen ze meestal meteen om...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een kut-spel!
Continu volle servers en connection problems.

Kan ik bij hoge uitzondering toch even gamen dat zijn er alleen maar team-killers.

Als het uiteindelijke spel ook zo wordt, laat dan maar! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
het werkt niet bij mij.. refreshfix had ik eerst enabled maar blijkbaar geeft dat probs dus toen disabled.. maar nog steeds als ik het spel opstart springt ie meteen terug naar de desktop, zie heel kort effe een venster
winXP gf2TI blabla etc nieuwste det.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
  • Laatst online: 02-10-2024
kan iemand ook even een server starten? of kom anders even naar irc.tweakers.net #spielerij dan kunnen we daar afspraken maken voor een potje bf1942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xerix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-12-2020
Ik heb bij die BF1942 MP demo dat mijn geluid 2x zo snel speelt. Alle machine guns lijken dus wel 10000rpm te schieten en die gasten praten alsof ze aan de helium hebben gezeten. Nou heb ik alle geluidsopties geprobeerd maar zonder resultaat :'(
Is er iemand die hier een oplossing voor weet want zo is het niet leuk spelen ;(

vtec just kicked in yo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel gaaf spel, alleen jammer dat mijn Geforce 2 MX 200 het alleen trekt als je alles heel lelijk insteld :| De gameplay maakt gelukkig heel veel goed, alleen mis ik op de meeste servers taktiek en teamwork. Het coolste zou zijn als je gewoon grote assaults hebt van 16 man op zo'n enemy base >:) Maaruh wie maakt er nu even een servertje? Ik zit nu op irc.tweakers.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
mmm, 't is 10 uur gepasseert.. waar is die server van jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Hij is er niet, inderdaad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Ik had gister avond een kwartier geprobeert om in een server te komen eerst via de ingame browser. Op mee rdan de helft van de servers zaten slotjes, wat je dus niet kon zien, er stond bij een barrysworldserver ofzo 0/32 dus ik denk ik ga er alvast in, dan komen er zelf wel meer mensen. Blijkt die server helemaal vol te zitten. En dit was nadat ik refresh had gedaan. Dan maar via gamespy arcade, alle servers die geen slot hadden zaten vol en in de overige kom ik niet in vanwege een password :/. Eerste indruk, baggere servers + search.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

apocrypha schreef op 18 augustus 2002 @ 12:44:
Ik had gister avond een kwartier geprobeert om in een server te komen eerst via de ingame browser. Op mee rdan de helft van de servers zaten slotjes, wat je dus niet kon zien, er stond bij een barrysworldserver ofzo 0/32 dus ik denk ik ga er alvast in, dan komen er zelf wel meer mensen. Blijkt die server helemaal vol te zitten. En dit was nadat ik refresh had gedaan. Dan maar via gamespy arcade, alle servers die geen slot hadden zaten vol en in de overige kom ik niet in vanwege een password :/. Eerste indruk, baggere servers + search.
Het spel is gewoon veels te populair..

alles servers zijn binnen 3 seconden vol, en die van 0, die is eigenlijk 32, refresh em maar es wat vaker.

Hopen dat er mensen op uitgegeken raken.. of we moeten Got, Gamepoint en Barry's etc. vragen voor meer servers !

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeldKoe
  • Niet online
hmm wachten op een prive servertje dan maar? op de meeste niet-volle zitten pass en publics zijn vol..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Laatst online: 26-06 22:08
Die server is er wel, net nog op gespeeld rond 11-en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 11-09 15:12
FoggyFreek schreef op 18 augustus 2002 @ 12:49:
Hopen dat er mensen op uitgegeken raken.. of we moeten Got........vragen voor meer servers !
GoT ? Gathering of Tweakers ?
Die moeten voor servers zorgen ?
Alles goed verder :? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@NIC schreef op 18 augustus 2002 @ 13:06:
[...]

GoT ? Gathering of Tweakers ?
Die moeten voor servers zorgen ?
Alles goed verder :? :D
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Ok dan !

ip = 131.211.222.20
pass = GoT

MOVE YOUR ASS !

en ik bedoel --> mensen van GoT niet GoT zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, en die schepen respawnen WEL! na een tijdje liggen ze er opeens weer. Omdat je anders krijgt van dat de amerikanen altijd hun vliegtuigen terug kunnen krijgen. En the o so powerfull jap niet. Ik ga ff op de server van hierboven kijken, lagcheck enzo :) c yah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Ik kom er ook aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt niet :'(

edit: Nu wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*grinn*

Trouwens toen ik deto 30.82 installde deed ie het naar behoren. Knalde niet 1 keer terug naar mn desktop, MAAR had wel problemen met mn DVD. Mn desktop had ik op resolutie 11 nog wat maar toen ik Lord of the Rings dvd'tje erin deed vroeg ie of ik em terug wilde zetten naar een bepaalde resolutie (had ik vroeger nooit, maar ik dacht zal wel goed wezen). Niet dus. Mn beeldscherm wilde niet meer opstarten. Dus in veilige modus opgestart en toen system restore gedaan =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Nou ik weet niet of ik het nou zo gaaf vind hoor. Wederom een spel zonder bloed.
ik kan hem wel in een hoge reso draaien maar zodra ik verder dan 800X600 ga zijn alle letters fucked up.

Tubruk vond ik zelf langdradig, saai. De ai die je moet bijstaan sucks dus moet je alles alleen doen??

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Dinictus schreef op 18 augustus 2002 @ 14:06:
Nou ik weet niet of ik het nou zo gaaf vind hoor. Wederom een spel zonder
Als je bloed wil speel je maar schiet-eens-anders-darmen-eruit-met-twee-vingers-in-je-neus-Unreal-Tournament. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Die pot was heeeeeerlijk... echte teamplay en lekker hard lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Ja was weer eens heel cool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Ik had net ook ff gespeeld, best lache, alleen er moeten wat meer mensen komen :). Ik en witchdocter hadden ook nog een onderons pleziertje :). Alleen ik moet het schieten + bommen werpen nog ff onder de knie krijgen. Ik heb perongeluk een eigen vliegtuig neergehaald, maar dat kwam omdat er ook een japanse achtervloog. Dus die japanner joeg op een amerikaan en ik op die jappanner en ik schoot die amerikaan neer, volgens mij was het Bachus die ik neer schoot sorry bachus :).

[edit]

Als de server de heledag up blijft kom ik zeker nog eens langs :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Nu online

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Net weer ff op den nemesis gespeeld en de jappen waren weer goed hoor ;) Maaja, ff naar buiten, straks kom ik wel weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Wat ik irritant vind, is dat alle servers altijd vol zitten (24/24, 16/16, 32/32) etc. en als er dan toevallig eens iemand weggaat (31/32) dan ben je al te laat, want dan is hij ineens ALWEER vol. Ik heb een keer een kwartier zitten te prutsen voor ik ergens in kwam. Ik sorteer de servers natuurlijk wel op ping en dan <100...

Strontvervelend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, was leuk op dingus zijn server :)

Eerst toen ik binnen kwam lag er alweer een schip van me te zinken :( toen snel die carrier maar naar de andere kant gevaard. Waarna een of andere imbiciel hem naar de kust in het slib duwde |:( . Toen nog een hele tijd gegamed op het land, heen en weer racen. Was vet gaaf, en vervolgens was het hele eiland weer van de americanen, weer van de japp, weer van de americanen. Maar de powerfull jap wonnen natuurlijk weer :) en toen nog 1 potje, booten race :D ik zat in een enorme carrier, en die ander in dat cruisertje, ik had enorme voorsprong, wat ik ging sneller, waarna er 2 kutvliegtuigen aankwamen, en me half kapot knalden met torpedo's. Waarna hij dus langs me kwam varen 'hahahaha' :D :( :D

Was weer fun, ik kijk er naar uit om weer een potje te gamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Ja die torpedo die hangt onder het achterste vliegtuig op het vliegveld, maar is dat een echte torpedo? Hoe gebruik je die? Als ik hem in het water mik ontploft hij meteen, hij zou toch moeten gaan varen, zeg maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain Pervert schreef op 18 augustus 2002 @ 15:14:
Ja die torpedo die hangt onder het achterste vliegtuig op het vliegveld, maar is dat een echte torpedo? Hoe gebruik je die? Als ik hem in het water mik ontploft hij meteen, hij zou toch moeten gaan varen, zeg maar?
Ja, toen ik dat zag d8 ik dat ook, maar helaas moet je die idd gewoon bovenop het schip werpen. (of er is nog een xtra optie waarvan ik niet weet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Hmm dat is wel raar. En jammer ook. Wat ik ook jammer vind is dat ik gisteravond op www.battlefield1942.ea.com zag, dat de Jappen de Type VIIC U-Boot hebben, en de Duitsers geen. Terwijl er nooit een Jap in zo'n ding gezeten heeft.

Ik snap wel dat ze dingen heen en weer moesten schuiven om e.e.a. gebalanceerd te krijgen, maar ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, we moeten ook een keertje met alle JAP in 1 zo'n klein bootje gaan zitten, en dan aanvallen op de kust, dat is pas leip lijkt me! :) ik wil wel sturen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Dis pas weird, als ik speel dan is alles blauw-groen :? echt vaaaaag :( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Laatst online: 06-09 20:31

miekol

erm

Is het niet zo als je heel zachtjes vliegt en ze dan laag boven het water voor het vliegtuig neerlaat dat ze dan als torpedo's werken?

BTW is die GoT server nog up?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was leuk potje op die server! Ik (Landser) heb me wel vermaakt! :)

Vliegen ging na een tijdje ook een stuk makkelijker! :P

Op een fatsoendelijke server met leuke mensen roeleert dit spel behoorlijk. Ik kan niet wachten op met 8 man, gesteund door tanks en vliegtuigen een vijandelijk doel aan te vallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 15:20:
Mja, we moeten ook een keertje met alle JAP in 1 zo'n klein bootje gaan zitten, en dan aanvallen op de kust, dat is pas leip lijkt me! :) ik wil wel sturen >:)
Ja zo moet dat natuurlijk ook. Zeker als je BF1942 met 64 spelers gaat spelen, zoals ik lees op het scherm als je het spel afsluit, MOET dat. In je eentje kom je anders echt niet levend op het stand aan. Een paar pagina's terug stond ook een post van iemand die zich daar aan ergerde... Teveel deathmatchers en te weinig teamplayers...

Trouwens, 64 spelers, dat is technisch misschien mogelijk, maar zou een server dat trekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 15:21:
Was leuk potje op die server! Ik (Landser) heb me wel vermaakt! :)

Vliegen ging na een tijdje ook een stuk makkelijker! :P

Op een fatsoendelijke server met leuke mensen roeleert dit spel behoorlijk. Ik kan niet wachten op met 8 man, gesteund door tanks en vliegtuigen een vijandelijk doel aan te vallen!
En jij bent geen Captain, je bent gewoon Private tot ik jou promoot. Ga maar een nickchange aanvragen.

edit:
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain Pervert schreef op 18 augustus 2002 @ 15:23:
[...]

Ja zo moet dat natuurlijk ook. Zeker als je BF1942 met 64 spelers gaat spelen, zoals ik lees op het scherm als je het spel afsluit, MOET dat. In je eentje kom je anders echt niet levend op het stand aan. Een paar pagina's terug stond ook een post van iemand die zich daar aan ergerde... Teveel deathmatchers en te weinig teamplayers...

Trouwens, 64 spelers, dat is technisch misschien mogelijk, maar zou een server dat trekken?
krachtige servers jah, ik ben een 'hele erge' teamplayer als ik zo naar mezelf kijk, ik probeer altijd met meerdere dan 1 iets te doen, bijv, op picken en heen en weer scheuren :) je zult me niet vaak alleen ergens in zien, behalve in een vliegtuig :D

Maar weet je wat het is, iedereen wil zelf sturen/schieten, en dat is een belemmering voor de teamplay :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
miekol schreef op 18 augustus 2002 @ 15:21:
Is het niet zo als je heel zachtjes vliegt en ze dan laag boven het water voor het vliegtuig neerlaat dat ze dan als torpedo's werken?

Dat ga ik _nu_ proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die ene is down, ff nemesis proberen ( 195.64.91.231 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol

miekol

erm

Nemesis werkt hier niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain Pervert schreef op 18 augustus 2002 @ 15:24:
En jij bent geen Captain, je bent gewoon Private tot ik jou promoot. Ga maar een nickchange aanvragen.
Mijn nick online is Landser, is duits voor eenvoudige infanterist. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc

Dat is de manier waarop de jappen in pearl harbour de amerikanen klonden zinken, dus kans zit er wel dik in.
Heb't ook al elders gehoord maja.

't Probleem met die vliegers en bommen/torpedo's droppen, is dat je het effect nooit ziet. Ik moet het cockpit view hebben, anders stuik'k binnen 2 minuten te pletter, maar je moet outside view hebben om je resultaat te zien. En zelfs dan is de explosie vaak alweer verdwenen.
Ik zit dus maar zo'n beetje op goed geluk bommen te droppen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 14:57
hmz als ik Add server doe en t IP van de got server wil intikken wil hij niet verder dan 131.211.22 en dan kan ik niks meer intikken :?

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert

En je hebt gelijk :D

Weten we dat ook weer >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 15:30:
[...]

Mijn nick online is Landser, is duits voor eenvoudige infanterist. :)
Schuetze Arsch im letzten Glied :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol

miekol

erm

Weet iemand nog een goeie server? Krijg nu wel weer zin om BF1942 te spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarcast
  • Laatst online: 01-08 12:26
voor alle mensen die nog problemen hebben met crashes, kijk ff of :

1: je video kaart wel ondersteund is. staat in de readme file.
2. gooi al je USB apparaten eruit. werkte bij mij.
3. zet hem op 32bit niet op 16. spel is gecode in 32bit, en werkt daarop dus ook beter.

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol

miekol

erm

Ik krijg eigenlijk alleen crasher hiero als ik rare combi's indruk b.v. ctrl + spatie + wat toetsen + muis :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 15:10:
Mja, was leuk op dingus zijn server :)

en toen nog 1 potje, booten race :D ik zat in een enorme carrier, en die ander in dat cruisertje, ik had enorme voorsprong, wat ik ging sneller, waarna er 2 kutvliegtuigen aankwamen, en me half kapot knalden met torpedo's. Waarna hij dus langs me kwam varen 'hahahaha' :D :( :D

Was weer fun, ik kijk er naar uit om weer een potje te gamen :)
Vind je het gek dat je voorlag.. Je sneed me pvd af! :(. En die lach, mjah, ik haalde je wel in :P maar die evil lach was eigenlijk bedoeld voor die flippo in dat vliegtuigje, die schoot ik namelijk uit de lucht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
apocrypha schreef op 18 augustus 2002 @ 14:59:
Ik had net ook ff gespeeld, best lache, alleen er moeten wat meer mensen komen :). Ik en witchdocter hadden ook nog een onderons pleziertje :). Alleen ik moet het schieten + bommen werpen nog ff onder de knie krijgen. Ik heb perongeluk een eigen vliegtuig neergehaald, maar dat kwam omdat er ook een japanse achtervloog. Dus die japanner joeg op een amerikaan en ik op die jappanner en ik schoot die amerikaan neer, volgens mij was het Bachus die ik neer schoot sorry bachus :).

[edit]

Als de server de heledag up blijft kom ik zeker nog eens langs :).
M'n nick was witchdoc (zonder de ter) :P
Hehe, ook wel grappig, head on met een jap... pangpang, duikt die jap ineens weg vliegt er amerikaan achter.. *knal* op elkaar.. gave actie van die jap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Lord_Mithril schreef op 18 augustus 2002 @ 15:32:
hmz als ik Add server doe en t IP van de got server wil intikken wil hij niet verder dan 131.211.22 en dan kan ik niks meer intikken :?
helup... ik wil niet eewig in mn 1tje spelen, ik speel al genoeg met mezelf :P 8)7

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol

miekol

erm

Het is pas koel als je een copiloot heb en dat je dan een een duikvlucht begint en er dan net op tijd uitspringt en je co piloot niet waarschuwt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Aureal Vortex PCI Windows XP
Aureal Vortex 2 PCI Windows XP
Aztech A3D PCI Windows XP
Diamond Monster Sound II MX300 PCI Windows XP
Turtle Beach Montego A3D Xstream PCI Windows XP
Turtle Beach Montego II PCI Windows XP
Turtle Beach Montego II Quadzilla PCI Windows XP

The seven cards above all experience the following:
Vehicle sounds are distorted. This includes tanks, jeeps, AA-
guns, etc. Voices play too fast.
Alles werkt hier perfect met een Aureal Vortex 2 onder Win2K met de laatste drivers. Blijkbaar hebben ze bij Dice alleen maar ingebouwde windows drivers gebruikt ofzow [verklaart ook waarom het spel NIET werkt als je een refreshrate fix hebt geinstalleerd :'( ]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist een vette dogfight gehad. Ik zat met een onbekende gast in een vliegtuig van de allies aan de mitrallieur, en kwam er ineens een jap achter ons hangen. Ik ros me hele magazijnen op die jap, en maar niet kapot gaan :? Uiteindelijk gingen we maar zwemmen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeldKoe
  • Niet online
gaat iemand nog een servertje opzetten :9 zijn allemaal vol.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
VeldKoe schreef op 18 augustus 2002 @ 16:23:
gaat iemand nog een servertje opzetten :9 zijn allemaal vol.. ;(
gaat iemand mij nog vertellen waarom ik niet een heel adres kan intikken? dan kan ik mischien ooit eens online spelen ;(

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeldKoe
  • Niet online
Lord_Mithril schreef op 18 augustus 2002 @ 16:29:
[...]

gaat iemand mij nog vertellen waarom ik niet een heel adres kan intikken? dan kan ik mischien ooit eens online spelen ;(
:? vreemd zeg
heb het niet, kan gewoon alles voluit intypen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
VeldKoe schreef op 18 augustus 2002 @ 16:37:
[...]

:? vreemd zeg
heb het niet, kan gewoon alles voluit intypen..
ik heb versie 24436 (weet niet hoesnel patches uitkomen)
gewoon bij add server toch?

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dat ook... ik kan maar 4 nummers/letters doen. (en meer ook nie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de afgelopen 2 dagen wat gespeeld
Ik begin al aardige scores te krijgen.
Deze is van toennet op een server met 32 man

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/heutink/BF1942.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

Waren hele gave potjes! :) thanks Nemesis voor t opofferen van je bandbreedte.. hij lagte wel af en toe toen je weg was

Poohbeer, probeer gewoon te wennen aan die outside view, ik vlieg daar altijd mee omdat die inside view te weinig overzicht geeft van alles... ik kan me dan amper orienteren..

Voor de vliegnoobs onder ons: Probeer als je stuurt ook wat omhoog te gaan dmv pijlte naar onder, daarmee kun je hele scherpe bochten maken.. als je dat een beetje onder de knie hebt kun je andere vliegtechnieken oefenen, zoals een halve zwaai naar onder en loopings..die echt godsklere moeilijk te maken zijn :/

Ik zou nu onderhand wel eens een andere map willen doen zoals Tobruk, dan heb je een veel breder speelveld wat de gameplay natuurlijk harstikke beinvloedt.. die kleine strookjes op Wake spelen zo "krap" als je in je tankje zit (en gepest wordt door een irri fruitvliegje waardoor jij en je teammate de afgrond inrijden |:( :P )

spek pc, spek hifi, last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol

miekol

erm

Loopings zijn niet zo moeilijk hoor, pak het liefst die met de 15 bommen dies het snelst. Neem een beetje hoogte, (kan beste met pijltjes) druk nu gewoon pijltje omhoog tot je beetje snelheid krijgt en dan gewoon pijltje naar beneden ingedrukt houden en voila je hebt een looping :D

Het leukst vind ik nog een opwaarde kurkentrekker :) Als je btje hoogte heb pijltje naar links en als je dan onderstebovenhangt naar boven ook indrukken en je krijgt een hele cool kurkentrekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeldKoe
  • Niet online
als die server mongolen nou effe in hun servertitel zetten dat een passwoord vereist is!!!.. maar nee hoor, 200 verschillende servers langs gaan en 190 ervan zijn met een pass |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
VeldKoe schreef op 18 augustus 2002 @ 17:03:
als die server mongolen nou effe in hun servertitel zetten dat een passwoord vereist is!!!.. maar nee hoor, 200 verschillende servers langs gaan en 190 ervan zijn met een pass |:(
uh die rode hebben een pass de witte niet :D

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord_Mithril schreef op 18 augustus 2002 @ 17:07:
[...]

uh die rode hebben een pass de witte niet :D
LOL 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VeldKoe schreef op 18 augustus 2002 @ 17:03:
hehe je antwoord staat hierboven al maar toch wil ik even lachen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
sarcast schreef op 18 augustus 2002 @ 15:43:
voor alle mensen die nog problemen hebben met crashes, kijk ff of :

1: je video kaart wel ondersteund is. staat in de readme file.
2. gooi al je USB apparaten eruit. werkte bij mij.
3. zet hem op 32bit niet op 16. spel is gecode in 32bit, en werkt daarop dus ook beter.
1. Kon de SP demo gewoon spelen, en ik heb niet een vreemde videokaart ofzo.
2. Mja...doet hier helemaal niks.
3. Doet hier ook niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Lord_Mithril schreef op 18 augustus 2002 @ 16:43:
[...]

ik heb versie 24436 (weet niet hoesnel patches uitkomen)
gewoon bij add server toch?
Had ik ook een keer. Probeer eens een paar keer delete/backspace te rammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-11-2021
Zo er staat een servertje op 62.194.22.26

pass is GoT

if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
cant connect???

kan nu wel het adres intikken.. thnx cap pervert :)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
YoG schreef op 18 augustus 2002 @ 16:50:
Poohbeer, probeer gewoon te wennen aan die outside view, ik vlieg daar altijd mee omdat die inside view te weinig overzicht geeft van alles... ik kan me dan amper orienteren..
Tip: cockpitview: F9 :)
kreeg ik ook maar te horen van iemand hoor, maar is ZALIG vliegen :)

Net was ook wel effe leuk.. werken die jappen eindelijk eens samen.. stappen ze samen in zo'n landingsbootje..
Mwhoahahaha >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.pricewatch.be/images/temp/5in1.jpg

STRIKE!! 5 met 1 bommetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 13:22
Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 20:20:
voor iedereen die het ff op mijn server wil proberen
195.64.91.231 poortje 14567
i nearly love you :>

damn wat was dat leuk net :) samen met MasterOverdrive de hele tijd die boot proberen af te knallen :D ik schieten hij die turret repearen :)

hoop dat deze server LANG up blijft want hij roeleert echt ook qua ping _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

Ik had gehoopt dat ik met The All Seeing Eye BF kon spelen na hun update... maar dit is wat ik net zie toen ik op update klikte
Aug 18. 2002

The BF1942 situation: Gamespy is holding the server list hostage, so unless we get direct support from the developers, there's nothing we can do. Sorry.
DAmn! |:( The All seeing eye werkt ZOVEEL lekkerder dan die Gamespy!! Met RTCW bijv. hoef ik niet steeds alle server te updaten wat altijd harstikke veel tijd kost.. je scant ze even en voila, je hebt binnen een paar secs weer een verse lijst met servers EN spelersaantallen... plus nog dat je Servers aan favourites kan toevoegen, buddies, geavanceerde filters, modifiers enz enz enz. 1 van de weinige programmas waarvoor ik gedokt hebt.
[/spam] :P
http://www.udpsoft.com/eye

spek pc, spek hifi, last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet ik op een knop duwen als ik een rondje met daarin een witte vlag in mijn beeld krijg?
het heeft temaken met het overnemen van die basis maar hoe zit het nu precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dBA
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

dBA

Ik ben op dit moment ook aan het hosten voor de CE/BF Community maar die server trekt al gauw zo'n 10 KB/s per speler. Ik zit op deze manier gauw over mijn limietje heen, zeker als de server vol zit. :(

Het schijnt dat ie overigens zelfs voor Amerikanen lagvrij is en een zeer lage ping heeft. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hm, vriend van me heeft dit bij het booten (error heeft ie uit log):

<Swaty> Debug asertion failed!
<Swaty> Module:
<Swaty> File:
<Swaty> Line: 0
<Swaty> Text: Invalid videomode specified
<Swaty> (0): Error: : Invalid videomode specified

<Swaty> druk op exe
<Swaty> krijg 1 sec zwart scherm
<Swaty> en dan meteen terug naar windows
<Swaty> met piepje

iemand enig idee? specs: TB1200, GF2 pro, 21.83 detonator drivers, dx 8.1, win XP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dBA schreef op 18 augustus 2002 @ 17:52:
Ik ben op dit moment ook aan het hosten voor de CE/BF Community maar die server trekt al gauw zo'n 10 KB/s per speler. Ik zit op deze manier gauw over mijn limietje heen, zeker als de server vol zit. :(

Het schijnt dat ie overigens zelfs voor Amerikanen lagvrij is en een zeer lage ping heeft. >:)
_/-\o_ gelukkig hebben we nu een password op de server he dba })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 17:52:
hm, vriend van me heeft dit bij het booten (error heeft ie uit log):

<Swaty> Debug asertion failed!
<Swaty> Module:
<Swaty> File:
<Swaty> Line: 0
<Swaty> Text: Invalid videomode specified
<Swaty> (0): Error: : Invalid videomode specified

<Swaty> druk op exe
<Swaty> krijg 1 sec zwart scherm
<Swaty> en dan meteen terug naar windows
<Swaty> met piepje

iemand enig idee? specs: TB1200, GF2 pro, 21.83 detonator drivers, dx 8.1, win XP
corrupte demo. download een andere en kijk of je het dan ook hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:53

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 17:48:
moet ik op een knop duwen als ik een rondje met daarin een witte vlag in mijn beeld krijg?
het heeft temaken met het overnemen van die basis maar hoe zit het nu precies?
nee, als je dat rondje met een vlag in beeld krijgt , krijgt de vlag in de basis een witte kleur, als er dan niemand in de buurt is van de tegenpartij wordt de krijg je de axis/allies vlag daar (je moet wel zorgen dat je de hele tijd dat rondje met een witte vlag in je beeld houdt).

trouwens net weer ff op nemesis ( _/-\o_ ) zn server gespeeld, was weer lachen, ff eten en dan ben ik er straks weer :Y)

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is wel een vette nederlandse server:
een NWG server...

ip= 145.74.103:17:4445

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Whaaaaaaaaaaaa! Hij doet het....!! :D
Vraag me niet waarom...maar ineens deed ie 't :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Laatst online: 28-08 14:37
M@NIC schreef op 18 augustus 2002 @ 18:26:
Whaaaaaaaaaaaa! Hij doet het....!! :D
Vraag me niet waarom...maar ineens deed ie 't :)
FEEST 8)7 :+

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kzal me server in ieder geval tot morgenochtend laten draaien daarna zet ik em uit omdat ik de hele week moet werken en em dus niet kan monitoren.

er moet trouwens ook weer geleechd worden })

volgend weekend staat ie weer heel het weekend aan in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grats manic.... join die server ook!
welke server is dan van jou nemes ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Heeft deTNT2 hw & TL :? want als ik het opstart en ff een lan game wil spelen zie ik dat alles Blauw groen is enzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Met 32 man in zon server loopt voor geen meter op me pc, het is wel te spelen maar niet chill, wel schokken enzo.

Misschien kan elke gotter die bf aant spelen is got voor zn naam zetten, altijd leuk om mensen tegen te komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Is er weer een GoT server op?

[edit]
Kan FoggyFreak niet were een servertje opzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
ik heb t bombarderen eindelijk fatsoenlijk door :D
maar ik wiol t nu wel testen op levende doelwitten...
195.64.91.231 zit de heletijd vol ;(
zie heeft er nog 1?

Bier, Whiskey en Metal!!

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.