Ow, dan ga ik ook maar slapen.Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 00:11:
morgenochten 10 ambe there, ik ga nu mooi slapen, zodat ik er kan zijn
![]()
![]()
Woehoe, dat spel is echt verslavend man!
Ow, dan ga ik ook maar slapen.Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 00:11:
morgenochten 10 ambe there, ik ga nu mooi slapen, zodat ik er kan zijn
![]()
![]()
Uh, de arcraft carrier en de cruiser respawnen toch ook weer na een tijdje?Captain Pervert schreef op 18 augustus 2002 @ 00:09:
WOW![]()
Dat was echt vet cool op Nemesis' serverNa een laatste wanhopige aanval van de Jappen slaagden ze erin om het eiland te veroveren. Ondertussen waren we al een uur onze carrier en cruiser kwijt
Jap Power
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
euh.....ok.....wat zag jij dat ik niet zag?Koetjeboe schreef op 18 augustus 2002 @ 00:16:
De jappen hebben gewoon gewonnen door een briljant strategisch inzicht en een prachtig samenwerkingsverband. (bwhehehe)
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Nou volgens mij niet dus, anders zou je als Jap altijd nog spawnpoint over hebben, toch?Sjo schreef op 18 augustus 2002 @ 00:15:
[...]
Uh, de arcraft carrier en de cruiser respawnen toch ook weer na een tijdje?
/edit sorry ik wou eigelijk m'n vorige bericht editen
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Die moet je uitzetten, dan heb je wel normale texten in de menu's en in de game zelf.. Jammer dat 't er gelijk wat minder uitziet zonder quinqunx antialising..Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 23:27:
Ik heb een probleem met de teksten in het spel en in de menu's. Die zijn amper te lezen! Het spel zelf ziet er gewoon oke uit, maar bv death messages of die commands helemaal bovenin zijn praktisch onleesbaar...Ik heb WinXP met die 28.32 versie voor me GF4 en Quinqunx antialiasing.
Tussen z'n ogenVerwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 10:49:
Ik snap niet helemaal goed hoe dat snipen werkt denk ik... Als ik iemand snipe, moet ik hem minimaal 3/4 keer raken voor hij -eindelijk- neergaat. Meestal is het doelwit na 2 schoten pleite en gaat er iemand anders met mijn kill aan de haal...
Waar richten jullie op voor het beste resultaat???
Verwijderd
vtec just kicked in yo!
Verwijderd
Het spel is gewoon veels te populair..apocrypha schreef op 18 augustus 2002 @ 12:44:
Ik had gister avond een kwartier geprobeert om in een server te komen eerst via de ingame browser. Op mee rdan de helft van de servers zaten slotjes, wat je dus niet kon zien, er stond bij een barrysworldserver ofzo 0/32 dus ik denk ik ga er alvast in, dan komen er zelf wel meer mensen. Blijkt die server helemaal vol te zitten. En dit was nadat ik refresh had gedaan. Dan maar via gamespy arcade, alle servers die geen slot hadden zaten vol en in de overige kom ik niet in vanwege een password. Eerste indruk, baggere servers + search.
-- Altijd blijven prutsen --
GoT ? Gathering of Tweakers ?FoggyFreek schreef op 18 augustus 2002 @ 12:49:
Hopen dat er mensen op uitgegeken raken.. of we moeten Got........vragen voor meer servers !
Verwijderd
M@NIC schreef op 18 augustus 2002 @ 13:06:
[...]
GoT ? Gathering of Tweakers ?
Die moeten voor servers zorgen ?
Alles goed verder![]()
Verwijderd
Verwijderd
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Als je bloed wil speel je maar schiet-eens-anders-darmen-eruit-met-twee-vingers-in-je-neus-Unreal-Tournament.Dinictus schreef op 18 augustus 2002 @ 14:06:
Nou ik weet niet of ik het nou zo gaaf vind hoor. Wederom een spel zonder
Verwijderd
Verwijderd
Ja, toen ik dat zag d8 ik dat ook, maar helaas moet je die idd gewoon bovenop het schip werpen. (of er is nog een xtra optie waarvan ik niet weet)Captain Pervert schreef op 18 augustus 2002 @ 15:14:
Ja die torpedo die hangt onder het achterste vliegtuig op het vliegveld, maar is dat een echte torpedo? Hoe gebruik je die? Als ik hem in het water mik ontploft hij meteen, hij zou toch moeten gaan varen, zeg maar?
Verwijderd
Verwijderd
Ja zo moet dat natuurlijk ook. Zeker als je BF1942 met 64 spelers gaat spelen, zoals ik lees op het scherm als je het spel afsluit, MOET dat. In je eentje kom je anders echt niet levend op het stand aan. Een paar pagina's terug stond ook een post van iemand die zich daar aan ergerde... Teveel deathmatchers en te weinig teamplayers...Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 15:20:
Mja, we moeten ook een keertje met alle JAP in 1 zo'n klein bootje gaan zitten, en dan aanvallen op de kust, dat is pas leip lijkt me!ik wil wel sturen
En jij bent geen Captain, je bent gewoon Private tot ik jou promoot. Ga maar een nickchange aanvragen.Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 15:21:
Was leuk potje op die server! Ik (Landser) heb me wel vermaakt!
Vliegen ging na een tijdje ook een stuk makkelijker!
Op een fatsoendelijke server met leuke mensen roeleert dit spel behoorlijk. Ik kan niet wachten op met 8 man, gesteund door tanks en vliegtuigen een vijandelijk doel aan te vallen!
Verwijderd
krachtige servers jah, ik ben een 'hele erge' teamplayer als ik zo naar mezelf kijk, ik probeer altijd met meerdere dan 1 iets te doen, bijv, op picken en heen en weer scheurenCaptain Pervert schreef op 18 augustus 2002 @ 15:23:
[...]
Ja zo moet dat natuurlijk ook. Zeker als je BF1942 met 64 spelers gaat spelen, zoals ik lees op het scherm als je het spel afsluit, MOET dat. In je eentje kom je anders echt niet levend op het stand aan. Een paar pagina's terug stond ook een post van iemand die zich daar aan ergerde... Teveel deathmatchers en te weinig teamplayers...
Trouwens, 64 spelers, dat is technisch misschien mogelijk, maar zou een server dat trekken?
Dat ga ik _nu_ proberenmiekol schreef op 18 augustus 2002 @ 15:21:
Is het niet zo als je heel zachtjes vliegt en ze dan laag boven het water voor het vliegtuig neerlaat dat ze dan als torpedo's werken?
BTW is die GoT server nog up?
Verwijderd
Mijn nick online is Landser, is duits voor eenvoudige infanterist.Captain Pervert schreef op 18 augustus 2002 @ 15:24:
En jij bent geen Captain, je bent gewoon Private tot ik jou promoot. Ga maar een nickchange aanvragen.
Dat is de manier waarop de jappen in pearl harbour de amerikanen klonden zinken, dus kans zit er wel dik in.miekol schreef op 18 augustus 2002 @ 15:21:
Is het niet zo als je heel zachtjes vliegt en ze dan laag boven het water voor het vliegtuig neerlaat dat ze dan als torpedo's werken?
Bier, Whiskey en Metal!!
En je hebt gelijkmiekol schreef op 18 augustus 2002 @ 15:21:
Schuetze Arsch im letzten GliedVerwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 15:30:
[...]
Mijn nick online is Landser, is duits voor eenvoudige infanterist.
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
Verwijderd
Vind je het gek dat je voorlag.. Je sneed me pvd af!Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 15:10:
Mja, was leuk op dingus zijn server
en toen nog 1 potje, booten raceik zat in een enorme carrier, en die ander in dat cruisertje, ik had enorme voorsprong, wat ik ging sneller, waarna er 2 kutvliegtuigen aankwamen, en me half kapot knalden met torpedo's. Waarna hij dus langs me kwam varen 'hahahaha'
![]()
![]()
Was weer fun, ik kijk er naar uit om weer een potje te gamen
M'n nick was witchdoc (zonder de ter)apocrypha schreef op 18 augustus 2002 @ 14:59:
Ik had net ook ff gespeeld, best lache, alleen er moeten wat meer mensen komen. Ik en witchdocter hadden ook nog een onderons pleziertje
. Alleen ik moet het schieten + bommen werpen nog ff onder de knie krijgen. Ik heb perongeluk een eigen vliegtuig neergehaald, maar dat kwam omdat er ook een japanse achtervloog. Dus die japanner joeg op een amerikaan en ik op die jappanner en ik schoot die amerikaan neer, volgens mij was het Bachus die ik neer schoot sorry bachus
.
[edit]
Als de server de heledag up blijft kom ik zeker nog eens langs.
helup... ik wil niet eewig in mn 1tje spelen, ik speel al genoeg met mezelfLord_Mithril schreef op 18 augustus 2002 @ 15:32:
hmz als ik Add server doe en t IP van de got server wil intikken wil hij niet verder dan 131.211.22 en dan kan ik niks meer intikken
Bier, Whiskey en Metal!!
Alles werkt hier perfect met een Aureal Vortex 2 onder Win2K met de laatste drivers. Blijkbaar hebben ze bij Dice alleen maar ingebouwde windows drivers gebruikt ofzow [verklaart ook waarom het spel NIET werkt als je een refreshrate fix hebt geinstalleerdAureal Vortex PCI Windows XP
Aureal Vortex 2 PCI Windows XP
Aztech A3D PCI Windows XP
Diamond Monster Sound II MX300 PCI Windows XP
Turtle Beach Montego A3D Xstream PCI Windows XP
Turtle Beach Montego II PCI Windows XP
Turtle Beach Montego II Quadzilla PCI Windows XP
The seven cards above all experience the following:
Vehicle sounds are distorted. This includes tanks, jeeps, AA-
guns, etc. Voices play too fast.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
gaat iemand mij nog vertellen waarom ik niet een heel adres kan intikken? dan kan ik mischien ooit eens online spelenVeldKoe schreef op 18 augustus 2002 @ 16:23:
gaat iemand nog een servertje opzettenzijn allemaal vol..
Bier, Whiskey en Metal!!
Lord_Mithril schreef op 18 augustus 2002 @ 16:29:
[...]
gaat iemand mij nog vertellen waarom ik niet een heel adres kan intikken? dan kan ik mischien ooit eens online spelen
ik heb versie 24436 (weet niet hoesnel patches uitkomen)VeldKoe schreef op 18 augustus 2002 @ 16:37:
[...]
vreemd zeg
heb het niet, kan gewoon alles voluit intypen..
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
uh die rode hebben een pass de witte nietVeldKoe schreef op 18 augustus 2002 @ 17:03:
als die server mongolen nou effe in hun servertitel zetten dat een passwoord vereist is!!!.. maar nee hoor, 200 verschillende servers langs gaan en 190 ervan zijn met een pass
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
hehe je antwoord staat hierboven al maar toch wil ik even lachenVeldKoe schreef op 18 augustus 2002 @ 17:03:
als die server mongolen nou effe in hun servertitel zetten dat een passwoord vereist is!!!.. maar nee hoor, 200 verschillende servers langs gaan en 190 ervan zijn met een pass
1. Kon de SP demo gewoon spelen, en ik heb niet een vreemde videokaart ofzo.sarcast schreef op 18 augustus 2002 @ 15:43:
voor alle mensen die nog problemen hebben met crashes, kijk ff of :
1: je video kaart wel ondersteund is. staat in de readme file.
2. gooi al je USB apparaten eruit. werkte bij mij.
3. zet hem op 32bit niet op 16. spel is gecode in 32bit, en werkt daarop dus ook beter.
Had ik ook een keer. Probeer eens een paar keer delete/backspace te rammen.Lord_Mithril schreef op 18 augustus 2002 @ 16:43:
[...]
ik heb versie 24436 (weet niet hoesnel patches uitkomen)
gewoon bij add server toch?
if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus
Bier, Whiskey en Metal!!
Tip: cockpitview: F9YoG schreef op 18 augustus 2002 @ 16:50:
Poohbeer, probeer gewoon te wennen aan die outside view, ik vlieg daar altijd mee omdat die inside view te weinig overzicht geeft van alles... ik kan me dan amper orienteren..
i nearly love youVerwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 20:20:
voor iedereen die het ff op mijn server wil proberen
195.64.91.231 poortje 14567
DAmn!Aug 18. 2002
The BF1942 situation: Gamespy is holding the server list hostage, so unless we get direct support from the developers, there's nothing we can do. Sorry.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
dBA schreef op 18 augustus 2002 @ 17:52:
Ik ben op dit moment ook aan het hosten voor de CE/BF Community maar die server trekt al gauw zo'n 10 KB/s per speler. Ik zit op deze manier gauw over mijn limietje heen, zeker als de server vol zit.![]()
Het schijnt dat ie overigens zelfs voor Amerikanen lagvrij is en een zeer lage ping heeft.
Verwijderd
corrupte demo. download een andere en kijk of je het dan ook hebtVerwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 17:52:
hm, vriend van me heeft dit bij het booten (error heeft ie uit log):
<Swaty> Debug asertion failed!
<Swaty> Module:
<Swaty> File:
<Swaty> Line: 0
<Swaty> Text: Invalid videomode specified
<Swaty> (0): Error: : Invalid videomode specified
<Swaty> druk op exe
<Swaty> krijg 1 sec zwart scherm
<Swaty> en dan meteen terug naar windows
<Swaty> met piepje
iemand enig idee? specs: TB1200, GF2 pro, 21.83 detonator drivers, dx 8.1, win XP
nee, als je dat rondje met een vlag in beeld krijgt , krijgt de vlag in de basis een witte kleur, als er dan niemand in de buurt is van de tegenpartij wordt de krijg je de axis/allies vlag daar (je moet wel zorgen dat je de hele tijd dat rondje met een witte vlag in je beeld houdt).Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 17:48:
moet ik op een knop duwen als ik een rondje met daarin een witte vlag in mijn beeld krijg?
het heeft temaken met het overnemen van die basis maar hoe zit het nu precies?
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
FEESTM@NIC schreef op 18 augustus 2002 @ 18:26:
Whaaaaaaaaaaaa! Hij doet het....!!
Vraag me niet waarom...maar ineens deed ie 't
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Verwijderd
Bier, Whiskey en Metal!!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq