ghehge jup 
Alleen Ik kan het spel nergens downen
Alleen Ik kan het spel nergens downen
Verwijderd
AhumVerwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 02:59:
Kan je in dit spel soldaten commanderen zoals in Tom Clancy's Ghost Recon? Dan ownt het en het is lekker realistisch.
Verwijderd
je kan het vragen aan je teamgenoten maar of ze zullen luisteren...Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 02:59:
Kan je in dit spel soldaten commanderen zoals in Tom Clancy's Ghost Recon? Dan ownt het en het is lekker realistisch.
nOPE GEWoon downen en gamenVerwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 03:47:
Hmmz mja ik had New York en California al geprobeert, gebeurde niks daaro. Mja deed wel iets, maar hij disconnecte na een tijdje (inactief ofzo). Nu Utah. So far so good.
Heb ik nog iets anders nodig om over het net te spelen? Patches ofzo? Dan hoor ik het graag!
-- Altijd blijven prutsen --
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Zou kunnen... maar als je het met oudere drivers niet had, kan je altijd teruggaanVerwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 10:57:
ik krijg af en toe een blauw scherm (door nv_disp) .. en gebruik de detonators 30.82 heeft iemand anders dit ook? of lag het aan mijn overclockte video kaart
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
tnx voor het proberenVTec schreef op 17 augustus 2002 @ 12:36:
Oke, zo net de laatste Omega drivers geinstalleerd en het spel doet het meteen niet meer. Bij opstarten springt ie meteen terug naar de desktop (het bekende verschijnsel). Dus maar weer terug naar de 30.82 drivers
Update: 30.82 drivers geinstalleerd en hoe doet het weer !!!
Verwijderd
kan zijn omdat het japans isubermaestro schreef op 17 augustus 2002 @ 01:30:
Heeft iemand nog meer problemen met de geluid uit de radio's ? Bij mij klinkt het alsof het knabbel en babbel zijn
Known soundcard issues:ubermaestro schreef op 17 augustus 2002 @ 01:30:
Heeft iemand nog meer problemen met de geluid uit de radio's ? Bij mij klinkt het alsof het knabbel en babbel zijn
http://www.ea.com/eagames...42/gamedemo.jsp?state=111apocrypha schreef op 17 augustus 2002 @ 14:57:
Ik heb ff vlug het topic doorgeken, maar heeft iemand nog een andere link voor die demo, want die van 3d gamers gaat met 10k/s. Beetje traag.
Verwijderd
Mja bij sommige mensen misschien een oplossing maar hier dus niet.twiekert schreef op 17 augustus 2002 @ 14:47:
-OPLOSSING VOOR NIET STARTENDE MP DEMO (springt terug naar desktop)-
het is al een paar keer gezegd in de thread maar sommige mensen hebben de oplossing gemist.
als je de MP demo opstart en deze springt gelijk terug naar de desktop dan is het een probleem met de refreshrate op 800x600. zet deze op 60hz en de demo werkt goed, ook met de omega drivers.
als je andere problemen hebt kan het helpen om ff in de Logs dir te kijken van de BG1942 directory.
Verwijderd
LOL7th schreef op 16 augustus 2002 @ 14:44:
Ben hem al een paar uur aan het doen.
Jammer dat team play op internet nog niet volwassen is.
Niemand luisterd naar je.
Team attacks??? wasda? met 2 man een higgens boat in.......man o man.
We got a long way to go.
zal wel vet zijn met clan wars,maar gewoon op een server pufff
Ik denk dat de meeste online gamers te veel deathmatch hebben gespeeld.Team play zit nog echt niet in hun bloed van 70% van de players die ik zie online in elke team game (cs,tribes2,tfc,enz)
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Er komen 4 campaigns, die heel dynamisch worden. Bv, als je een brug opblaast dan blijft dat de hele campaign zo. En moeten jouw troepen steeds omlopen. Blaas je hem niet op kan de vijand hem gebruiken.blakez schreef op 17 augustus 2002 @ 16:48:
Wordt dit eigenlijk een Multiplayer online game? Of kan je het ook single player spelen en dan bedoel ik niet met multiplayer na-bootsen met bots, maar een echt verhaal etc...
Verwijderd
Verwijderd
Bring up the screens ...M@NIC schreef op 17 augustus 2002 @ 15:25:
[...]
Mja bij sommige mensen misschien een oplossing maar hier dus niet.
Aaargh! Ik word helemaal gek![]()
Verwijderd
Verwijderd
Precies! Of server disconnected. Zou het echt door de warmte komen dat je eruit knalt?Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 16:54:
Leuke demo , meer als "Failed to connect" , "Server is Full" etc etc etc ben ik niet tegen gekomen
kinderachtig ja, of dan gaan ze (als FF aanstaat) voor je vliegtuig staan als je wilt opstijgen en als je dan over ze heen rijdt ben jij dood en kunnen zij in je vlieguitgYoG schreef op 17 augustus 2002 @ 17:12:
[...]
Bring up the screens ...![]()
![]()
En ja, teamplay is vaak erg ver te zoeken.. sterkers nog, er zitten er heel wat bij die elkaar afknallen om in een vliegtuig te kunnen.. zo kinderachtig.. er zijn er bij die de hele game lang alleen maar op de airfield staan en zo gauw iemand anders sneller is bij een vliegtuig die dan gelijk afknallen ... zoooo sneu![]()
Het leukst is dat je met zn allen op een doel afgaat plus airsupport krijgt.. dan zie je pas de ware kracht van dit spel![]()
![]()
![]()
![]()
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Verwijderd
heb ej wel een parachute ? in codename eagle moest je die eerst pakken, dan in pain stappen en dan eruit jumpen en usenVerwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 17:30:
Hoe kan je eigenlijk met een parachute jumpen vanuit een vliegtuigbij mijn controls staat het nummertje 9 maar als ik daar op druk gebeurd er niets ::?
Verwijderd
gebruik dezelfde detanators en op 1600x1200 32 bits met alles maximaal schokt hij bij mij ook.Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 16:45:
kan iemand met een vergelijkbaar systeem het spel in 1600x1200 draaien zonder te schokken???
SP demo geen problemen gehad,
Het is geen lag igg.
ik gebruik detonator 29.42
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Vlag hijsen gebeurd automatisch.. vlakbij de vlag lopen en ze wordt wit zodat niemand er nog troepen kan laten spawnen, dan alle tegenstand uitroeien en nog eens vlak bij je vlag lopen en ze kleurt in jouw kleuren.
Nou dat as best leuk, maar ineens hield je servert ermee op...Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 20:20:
voor iedereen die het ff op mijn server wil proberen
195.64.91.231 poortje 14567
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Ik reed net over je heen met me jeep gloof ikKoetjeboe schreef op 17 augustus 2002 @ 19:28:
Ja leuk spel, maar ik vind alleen maar klote servers. Vol teamkillers ensow....>_<
Welke is dat dan,diegene met password ?
Only fools are enslaved by time and space.
Hoeft niet, gewoon in de buurt staan zoals voor jou werd verteld.Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 19:47:
[...]
use key indrukken en ingedrukt houden als je het vlag icoontje ziet
sorry, mijn fout, die moet een zijn
Yay ^_^ Je roeleertVerwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 22:06:
half uurtje en dan draait hij weer
Verwijderd
GaafVerwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 22:06:
half uurtje en dan draait hij weer
Verwijderd
Ok, jammer!Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 22:38:
hij doet het niet.
ik laten wel weten wanneer ik em aan de praat heb.
als ik de dedicated server opstart dan kapt die er gelijk mee
Verwijderd
EindelijkVerwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 22:46:
IT'S ALIVE !!!!!!!
Verwijderd
met de k toetsMarElo schreef op 17 augustus 2002 @ 22:56:
Hoe kan je nou praten (zonder de F keys) ?
Met tilde krijg ik dat scherm,maar als ik wat type,dan geeftie wrong syntax oid
Verwijderd
Verwijderd
Klinkt als het z-buffer of fog probleem ofzo , had ik vroeger ook wel eens met spellen , moest je dat aan of uit spelen.Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 23:08:
een vriend van mij heeft nogal een probleem met Het spel.Alles is blauw bij hem en je ziet de map en wapens enzo allemaal niet. Hij heeft de nieuwste drivers.
Hij heeft btw een TNT2 en draait XP
Iemand een oplossing?
Verwijderd
kan het... dat het mij niet lukt?Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 22:46:
IT'S ALIVE !!!!!!!
Verwijderd
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Verwijderd
en ik maar heen en weer varen en die k*t vliegtuigen de lucht uit proberen te knallenCaptain Pervert schreef op 18 augustus 2002 @ 00:09:
WOW![]()
Dat was echt vet cool op Nemesis' serverNa een laatste wanhopige aanval van de Jappen slaagden ze erin om het eiland te veroveren. Ondertussen waren we al een uur onze carrier en cruiser kwijt
Jap Power
Cool was et zeker, maar de Amerikanen hadden verloren.Captain Pervert schreef op 18 augustus 2002 @ 00:09:
WOW![]()
Dat was echt vet cool op Nemesis' serverNa een laatste wanhopige aanval van de Jappen slaagden ze erin om het eiland te veroveren. Ondertussen waren we al een uur onze carrier en cruiser kwijt
Jap Power
Verwijderd
jep, om 10 uur is ie weer online hoorde ikSjo schreef op 18 augustus 2002 @ 00:10:
[...]
Cool was et zeker, maar de Amerikanen hadden verloren.![]()
Hopelijk zet Nemesis morgen ook server op!
Verwijderd
Ik was lekker bezig rondjes te vliegen om die jap boot te laten zinken, was me net geluktCaptain Pervert schreef op 18 augustus 2002 @ 00:09:
WOW![]()
Jap Power
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq