Battlefield 1942 demo eindelijk uit

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.804 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ghehge jup :D

Alleen Ik kan het spel nergens downen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je in dit spel soldaten commanderen zoals in Tom Clancy's Ghost Recon? Dan ownt het en het is lekker realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 02:59:
Kan je in dit spel soldaten commanderen zoals in Tom Clancy's Ghost Recon? Dan ownt het en het is lekker realistisch.
Ahum }:O

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmz mja ik had New York en California al geprobeert, gebeurde niks daaro. Mja deed wel iets, maar hij disconnecte na een tijdje (inactief ofzo). Nu Utah. So far so good.

Heb ik nog iets anders nodig om over het net te spelen? Patches ofzo? Dan hoor ik het graag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
  • Laatst online: 30-08 11:55
Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 02:59:
je kan het vragen aan je teamgenoten maar of ze zullen luisteren... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 03:47:
Hmmz mja ik had New York en California al geprobeert, gebeurde niks daaro. Mja deed wel iets, maar hij disconnecte na een tijdje (inactief ofzo). Nu Utah. So far so good.

Heb ik nog iets anders nodig om over het net te spelen? Patches ofzo? Dan hoor ik het graag! :)
nOPE GEWoon downen en gamen :)

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok dan! :) nu eerst maar eens gaan slapen. Kzal morgen wel ff wat pics maken.

Edit: ik bedoel vandaag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ok, ik heb het spel nou de hele nacht gespeeld en speelt lekker.
ff 4 woordjes. Het spel schopt kont _/-\o_ .
Alhoewel het jammer is dat er nog geen server is gesignaleerd die tot de 64 mensen toelaat. Dat lijkt me pas het bommetje.
Iemand hier die een connectie heeft die het toelaat om 64 gasten BF 1942 te spelen >:)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 16:38
Ik wordt steeds uit het spel geknalt, terwijl de sp demo's het wel goed deden. Ik dubbelclick op het icon en het scherm knipperd een paar keer en dan zit ik weer gewoon op de desktop

10.80 Omega detonator drivers, directx 8.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Laatst online: 08-09 15:54
Nou, ik beleef anders ook niet veel plezier aan dit spel, hij knalt er gelijk weer uit, en ik heb al een hoop oplossingen geprobeerd die ik hier las :( Het is niet echt bepaald goede marketing als je een demo uitbrengt die op de helpt van de pc's maar loopt ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg af en toe een blauw scherm (door nv_disp) .. en gebruik de detonators 30.82 heeft iemand anders dit ook? of lag het aan mijn overclockte video kaart :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 10:57:
ik krijg af en toe een blauw scherm (door nv_disp) .. en gebruik de detonators 30.82 heeft iemand anders dit ook? of lag het aan mijn overclockte video kaart :P
Zou kunnen... maar als je het met oudere drivers niet had, kan je altijd teruggaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Niks overclocken joh, het loopt toch prima als je het niet doet ? :) over een jaar, dan mag je overclocken :)

Battlefield is echt helemaal te gek !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-08 09:29
Op werk had ik wat problemen onder XP, maar hier draait ie probleem loos op een TB 1000@1400 met een Ti4600 en de 30.82 drivers. Ik ga zo effe die Omegadrivers proberen en dan eens kijken wat ik tegenkom. Gisteren tot een uur of 1 gespeeld en ben zeer goed te spreken !!! Af en toe wel wat last van een dikke lag.

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Oke, zo net de laatste Omega drivers geinstalleerd en het spel doet het meteen niet meer. Bij opstarten springt ie meteen terug naar de desktop (het bekende verschijnsel). Dus maar weer terug naar de 30.82 drivers :)

Update: 30.82 drivers geinstalleerd en hoe doet het weer !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjo
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Sjo

Het is echt een vette demo! :o

Maar er moeten wel veel meer servers komen! En die bug die hier boven ergens staat is ook irritant, dat er staat 14/19 players, hoewel er maar 14 players kunnen. :(

Het idee van een GOT server opzetten vind ik uitstekend. >:) Wie heeft een snelle server beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Ik ben er nu achter dat het weer mis gaat wanneer je de NVRefreshTool 1.0 installeert/gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Laatst online: 11-09 16:38
VTec schreef op 17 augustus 2002 @ 12:36:
Oke, zo net de laatste Omega drivers geinstalleerd en het spel doet het meteen niet meer. Bij opstarten springt ie meteen terug naar de desktop (het bekende verschijnsel). Dus maar weer terug naar de 30.82 drivers :)

Update: 30.82 drivers geinstalleerd en hoe doet het weer !!!
tnx voor het proberen _/-\o_

dan ga ik die drivers ook maar ff proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ubermaestro schreef op 17 augustus 2002 @ 01:30:
Heeft iemand nog meer problemen met de geluid uit de radio's ? Bij mij klinkt het alsof het knabbel en babbel zijn :{
kan zijn omdat het japans is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
die "internal server dinges" is idd rotzooi. Je kan geen IP's kopieren, filteren gaat niet/slecht. Hopelijk word daar in de volledige versie nog iets aan verandert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
  • Laatst online: 30-08 11:55
-OPLOSSING VOOR NIET STARTENDE MP DEMO (springt terug naar desktop)-

het is al een paar keer gezegd in de thread maar sommige mensen hebben de oplossing gemist.

als je de MP demo opstart en deze springt gelijk terug naar de desktop dan is het een probleem met de refreshrate op 800x600. zet deze op 60hz en de demo werkt goed, ook met de omega drivers.

als je andere problemen hebt kan het helpen om ff in de Logs dir te kijken van de BG1942 directory. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Ik heb ff vlug het topic doorgeken, maar heeft iemand nog een andere link voor die demo, want die van 3d gamers gaat met 10k/s :/. Beetje traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

ubermaestro schreef op 17 augustus 2002 @ 01:30:
Heeft iemand nog meer problemen met de geluid uit de radio's ? Bij mij klinkt het alsof het knabbel en babbel zijn :{
Known soundcard issues:

Avance AC97 PCI
Voices and soundfx will be sped up.
This is known as the 'chipmunk effect'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

apocrypha schreef op 17 augustus 2002 @ 14:57:
Ik heb ff vlug het topic doorgeken, maar heeft iemand nog een andere link voor die demo, want die van 3d gamers gaat met 10k/s :/. Beetje traag.
http://www.ea.com/eagames...42/gamedemo.jsp?state=111

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crusing OH YEAH

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/MartijnW20/Imaw345ge1.jpg

Na verloop van tijd knalde het spel er echter bij mij uit en ging weer terug naar windows.. Na 7 minuten ofzo te hebben gespeeld :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
twiekert schreef op 17 augustus 2002 @ 14:47:
-OPLOSSING VOOR NIET STARTENDE MP DEMO (springt terug naar desktop)-

het is al een paar keer gezegd in de thread maar sommige mensen hebben de oplossing gemist.

als je de MP demo opstart en deze springt gelijk terug naar de desktop dan is het een probleem met de refreshrate op 800x600. zet deze op 60hz en de demo werkt goed, ook met de omega drivers.

als je andere problemen hebt kan het helpen om ff in de Logs dir te kijken van de BG1942 directory. :)
Mja bij sommige mensen misschien een oplossing maar hier dus niet.
Aaargh! Ik word helemaal gek |:( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja bij mij start ie wel, maar na verloop van tijd springt ie terug. Volgens mij trekt mijn compie het net niet helemaal ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
7th schreef op 16 augustus 2002 @ 14:44:
Ben hem al een paar uur aan het doen.
Jammer dat team play op internet nog niet volwassen is.
Niemand luisterd naar je.
Team attacks??? wasda? met 2 man een higgens boat in.......man o man.
We got a long way to go.

zal wel vet zijn met clan wars,maar gewoon op een server pufff
Ik denk dat de meeste online gamers te veel deathmatch hebben gespeeld.Team play zit nog echt niet in hun bloed van 70% van de players die ik zie online in elke team game (cs,tribes2,tfc,enz)
LOL :D

Ik weet precies wat je bedoelt. Maar ja, het is en blijft public... Live with it ;)
De enige keren dat ik in CS op een public server teamplay tegenkom is op een vrijdagavond ofzo op Gamepoint, met 17 mensen die ik bijna allemaal ken. Is gezellig chatten, schieten en teamplay. Voor de rest is het altijd gewoon 'fraggen'.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/MartijnW20/ScreenShot0.jpg

Jup, het publiek zat weer eens te smullen van zn dubbele flip met 3 kwart schroef overgestrekt, gevolgd door een salto! Moeilijkheidsgraad 9 door Flakgeschut :)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/MartijnW20/ScreenShot1.jpg

I must make it to that guntower..... I must! Have to stop the invasion on my own! Rambo style :D

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/MartijnW20/ScreenShot3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
als het er bij mij half zo mooi uitzag als bovenstaande pics zou ik al tevreden zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand met een vergelijkbaar systeem het spel in 1600x1200 draaien zonder te schokken???

SP demo geen problemen gehad,

Het is geen lag igg.

ik gebruik detonator 29.42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 16:28
Wordt dit eigenlijk een Multiplayer online game? Of kan je het ook single player spelen en dan bedoel ik niet met multiplayer na-bootsen met bots, maar een echt verhaal etc... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blakez schreef op 17 augustus 2002 @ 16:48:
Wordt dit eigenlijk een Multiplayer online game? Of kan je het ook single player spelen en dan bedoel ik niet met multiplayer na-bootsen met bots, maar een echt verhaal etc... :?
Er komen 4 campaigns, die heel dynamisch worden. Bv, als je een brug opblaast dan blijft dat de hele campaign zo. En moeten jouw troepen steeds omlopen. Blaas je hem niet op kan de vijand hem gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke demo , meer als "Failed to connect" , "Server is Full" etc etc etc ben ik niet tegen gekomen :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
installing :P ik ga ff zo roberen met de onze eigen lan hier thuis :P goede ping dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel irritant dat je even een goede server moet zoeken ja :( ! in iedergeval ik heb mijn processor en videokaartje terug geclocked en hij is er deze keer geen 1x uit gegaan (uur spelen) dus het kwam zeker door de warmte ;) (ook voor de zekerheid refreshrate op 60hz.. is dat nodig als ie toch al opstart??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

YoG

M@NIC schreef op 17 augustus 2002 @ 15:25:
[...]

Mja bij sommige mensen misschien een oplossing maar hier dus niet.
Aaargh! Ik word helemaal gek |:( ;(
Bring up the screens ... >:) ;)

En ja, teamplay is vaak erg ver te zoeken.. sterkers nog, er zitten er heel wat bij die elkaar afknallen om in een vliegtuig te kunnen.. zo kinderachtig.. er zijn er bij die de hele game lang alleen maar op de airfield staan en zo gauw iemand anders sneller is bij een vliegtuig die dan gelijk afknallen ... zoooo sneu :/

Het leukst is dat je met zn allen op een doel afgaat plus airsupport krijgt.. dan zie je pas de ware kracht van dit spel :P :9 _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

spek pc, spek hifi, last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iedereen geilt op die vliegtuigen ja..beetje irri :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je eigenlijk met een parachute jumpen vanuit een vliegtuig :? bij mijn controls staat het nummertje 9 maar als ik daar op druk gebeurd er niets ::?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 16:54:
Leuke demo , meer als "Failed to connect" , "Server is Full" etc etc etc ben ik niet tegen gekomen :r
Precies! Of server disconnected. Zou het echt door de warmte komen dat je eruit knalt? :s Dit heb ik namelijk nog nooit gehad bij welk spel dan ook. En toen was het een stukkie warmer dan nu is. Met 72 herz kon ik nog iets van 15 minuutjes spelen, maar als ik (ALS ik al een server inkom) wil spelen dan gaat ie nu altijd weer terug naar het bureaublad. Dus ik maar ff op 60 herz gezet ... werkt al helemaal niet! Zelfs als ik een eigen server start voor 2 man knal ik uit mn eigen server! :(

Over die screenies .. Tis gemaakt met een Geforce 2 GTS 32 mb kaartje 32 bit kleur 1024*nog wat :p... Mensen die een Geforce 4 hebben, zullen wel helemaal hun ogen uitkijken denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:48

RedFox

Heb je een OV ofzo?

YoG schreef op 17 augustus 2002 @ 17:12:
[...]

Bring up the screens ... >:) ;)

En ja, teamplay is vaak erg ver te zoeken.. sterkers nog, er zitten er heel wat bij die elkaar afknallen om in een vliegtuig te kunnen.. zo kinderachtig.. er zijn er bij die de hele game lang alleen maar op de airfield staan en zo gauw iemand anders sneller is bij een vliegtuig die dan gelijk afknallen ... zoooo sneu :/

Het leukst is dat je met zn allen op een doel afgaat plus airsupport krijgt.. dan zie je pas de ware kracht van dit spel :P :9 _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
kinderachtig ja, of dan gaan ze (als FF aanstaat) voor je vliegtuig staan als je wilt opstijgen en als je dan over ze heen rijdt ben jij dood en kunnen zij in je vlieguitg :r

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Kan er niet een GoT server gestart worden ? met password voor spielerij ofzo ??

want er zijn zoooveeel servers.. en ze zitten allemaal vol :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:56

Maxow

Hidden Sound System

beetje laggy ook helaas :( kspeel met kabel en opzich zuigen die lags best hard, trouwens, met die vliegdekschepen varen is egt lol :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met 64 man in de server, geen lag en iedereen weet wat ie moet doen (dus flag capturen en behouden) is dit echt wel een cool spelletje. Mja .. je kan medic zijn, maar volgens mij heeft nog niet iedereen door dat je kan worden gehealed. Kan dat? :p Kheb et nog niet 1 keer meegemaakt tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-07 16:45
Jammer dat er ook zo weinig vliegtuigen zijn, je ziet iedereen daar wachten :D Wel minder is dat als ik me vliegtuig repareer iemand anders hem meeneemt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Laatst online: 11-09 11:18

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 17:30:
Hoe kan je eigenlijk met een parachute jumpen vanuit een vliegtuig :? bij mijn controls staat het nummertje 9 maar als ik daar op druk gebeurd er niets ::?
heb ej wel een parachute ? in codename eagle moest je die eerst pakken, dan in pain stappen en dan eruit jumpen en usen
zal nu ook wel weer zo wezen

heb hem net ffies gespeeld, ging direct goed
redelijk vlotte server
maar opeens disconnected ofzo, zal mijn crappy connex wel weze :)
tot dusver erg cool !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
Is zeker wel een parachute ! ik moest alleen 2x op 9 drukken voordat ie eruit kwam. Veel nut had het niet want ik werd toch uit de lucht geschoten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik zie nu 5 servertjes van nederlandse bodem waarvan 3 op slot zitten.
Een ervan is GoT met ruimte voor 4 dus uhm... he niet veel ruimte.
Maar er zijn ook nog 2 servers met password die 32 mensen kwijt kunnen per server.
Zitten die mensen cvan die server ook hier soms?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mitt3nz schreef op 16 augustus 2002 @ 23:18:
[...]

[...]

Goh, hoe origineel.
whahahahaha

tussen het spelen door ff snel gepost.
had de jouwe niet eens gezien 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Laatst online: 02-09 15:54
Erg goed spel maar 't zal zwaar kut worden om't te spelen denk'k.
Iedereen loopt rond alsof ze quake aan't spelen zijn, de rest staat aan de vliegtuigen te wachten tot ze derin mogen, soms zelfs nog teammates afknallen om erin te geraken. Wel heb'k op een server gezien dat teamkillers gewoon dood gingen als ze een teamgenoot afknalden.. is dit een serversetting ofzo?

De functietoesten zijn erg handig, maar om dit spel echt tot z'n recht te laten komen moet je toch echt voice command hebben, roger wilco ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Laatst online: 10:53

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Ja leuk spel, maar ik vind alleen maar klote servers. Vol teamkillers ensow....>_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erg cool, maar online zuigt. Had elk spel maar WON

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 16:45:
kan iemand met een vergelijkbaar systeem het spel in 1600x1200 draaien zonder te schokken???

SP demo geen problemen gehad,

Het is geen lag igg.

ik gebruik detonator 29.42
gebruik dezelfde detanators en op 1600x1200 32 bits met alles maximaal schokt hij bij mij ook.
niet heel erg maar toch irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axis
  • Laatst online: 26-01-2023
hoe moet je de vlag hijsen :?

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
axis schreef op 17 augustus 2002 @ 19:41:
Vlag hijsen gebeurd automatisch.. vlakbij de vlag lopen en ze wordt wit zodat niemand er nog troepen kan laten spawnen, dan alle tegenstand uitroeien en nog eens vlak bij je vlag lopen en ze kleurt in jouw kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

axis schreef op 17 augustus 2002 @ 19:41:
use key indrukken en ingedrukt houden als je het vlag icoontje ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor iedereen die het ff op mijn server wil proberen
195.64.91.231 poortje 14567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silva
  • Laatst online: 29-03 22:54
de demo zit vol met bugs :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
ik zat eerst ook de hele tijd te klooien met in een server komen, nu ben ik erachter gekomen dat je beter eerst even kunt wachten tot alle servers "geladen" zijn. (Het zijn er ongeveer 600) Dan sorteer je op ping. Als je dan een server ziet waar nog plaats vrij is, klik je er 1 keer op. De gegevens van deze server worden dan gerefreshed (ping en aantal spelers) als ie dan nog niet vol is, snel er op klikken, en dan zit je er meestal wel in.

Wel vind ik het vervelend dat wanneer het toch niet lukt om te connecten, en je krijgt de foutmelding dat de server full is, het scherm zwart word en het ongeveer 10 seconden duurt voordat je weer terug bij de "internal server browser dinges" bent. En dan moeten alle servers ook nog eens opnieuw geladen worden.

Goed idee trouwens van die GoT server met password :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
parachute gebruiken kllopt ook.. 't is niet enkel op "9" rammen.
Logisch eigenlijk, je zit in een antiek vliegtuig.. die hadden nog geen schietstoel dus moet je eerst het vliegtuig verlaten en dan je parachute openen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 20:20:
voor iedereen die het ff op mijn server wil proberen
195.64.91.231 poortje 14567
Nou dat as best leuk, maar ineens hield je servert ermee op... :{

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Best leuk? Rete gezellig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjo
  • Nu online

Sjo

Dat was vet op Nemisis server! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Koetjeboe schreef op 17 augustus 2002 @ 19:28:
Ja leuk spel, maar ik vind alleen maar klote servers. Vol teamkillers ensow....>_<
Ik reed net over je heen met me jeep gloof ik >:)
Maar volgens mij liep je er zelf onder,ik zag je iig niet.

Sorry :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
is ie nog steeds down?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

helaas wel :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Nou ja het was inderdaad wel gezellig met Koetjeboe en Sjoerd, maar Nemesis zelf vond ik niet echt een gezelligerd. Die reed wat rond in een tank en zei nix. Online gamen is schieten en chatten :P :Y) En zo hoort het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

ebborazor schreef op 17 augustus 2002 @ 20:49:

Goed idee trouwens van die GoT server met password :)
Welke is dat dan,diegene met password ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
gruwelijk gaaf als je met 20+ man "serieus" aan het "spelen" bent :)

* LoneRanger is requesting pickup :Y) >:)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 10:40
Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 19:47:
[...]

use key indrukken en ingedrukt houden als je het vlag icoontje ziet
Hoeft niet, gewoon in de buurt staan zoals voor jou werd verteld.

Btw, de demo rocked aars, lekker vliegen met mn joystick, whoei.. dogfighten, YEAH :D
Dis echt machtig :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
MarElo schreef op 17 augustus 2002 @ 21:56:
[...]

Welke is dat dan,diegene met password ?
sorry, mijn fout, die moet een zijn ;)

Ik had nou trouwens voor het eerst een desktop crash :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

half uurtje en dan draait hij weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 22:06:
Yay ^_^ Je roeleert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff shiften naar een andere server.
celly 500 met 256mb draaide op 100% cpu
ff checken wat me dual p3 met 512mb ervan maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjo
  • Nu online

Sjo

Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 22:06:
Gaaf :o

Ik zal er zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:'( hij doet het niet.
ik laten wel weten wanneer ik em aan de praat heb.

als ik de dedicated server opstart dan kapt die er gelijk mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjo
  • Nu online

Sjo

Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 22:38:
:'( hij doet het niet.
ik laten wel weten wanneer ik em aan de praat heb.

als ik de dedicated server opstart dan kapt die er gelijk mee
Ok, jammer! :(

Maar we wachten wel even. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 of 2 keer heb ik op een rete koele server gezeten, met 'echte' spelers. Ik ben altijd taxi B) in zo'n jeep en dan knoerdhard heen en weer scheuren tussen battlefield en spawn point! :D Wat wel k*t is als k*tmensen dat schip in het ondiepe gedeelte varen, eigenlijk moet dat schip alleen verplaatst worden als ie under attack is. En dan moeten er ook mensen in die dingen gaan zitten om die vliegtuigen neer te schieten, en niet elkaar neerknallen op het dek om zo'n stom vliegtuig. Wat ik ook vet vind, is in zo'n bootje gaan zitten met z'n 6-8en en dan zo keihard het strand opknallen, voorkant naar beneden niet vergeten! ( vooruitknop ) en dan zo 'tstrand oprennen takatakataka >:)

Cool spel, jammer dat ping etc. zo enorm verneukt is op publics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IT'S ALIVE !!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Eindelijk :)
Top man,dat je servertje wilt draaien.

Let's GO !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W0000000000000000000000T ik kom nu ook B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Hoe kan je nou praten (zonder de F keys) ?
Met tilde krijg ik dat scherm,maar als ik wat type,dan geeftie wrong syntax oid :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarElo schreef op 17 augustus 2002 @ 22:56:
Hoe kan je nou praten (zonder de F keys) ?
Met tilde krijg ik dat scherm,maar als ik wat type,dan geeftie wrong syntax oid :?
met de k toets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
Ik heb het ook nu aan de gang op 1600/1200/16 bits, echt geweldig loopt het dan niet eens, maar het wordt laggy bij hoge reso's ???????, en waar zijn de 1024 etc ?, beetje grote overgang, gelijk het dubbele van 800/600 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een vriend van mij heeft nogal een probleem met Het spel. :) Alles is blauw bij hem en je ziet de map en wapens enzo allemaal niet. Hij heeft de nieuwste drivers.
Hij heeft btw een TNT2 en draait XP

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch echt wel fun. Kzat net met 1 of andere Mr.Floppy op een server. Die kon het spelletje al aardig goed. Met dogfights verloor ik keer op keer .. damn. Ook is het superleuk om met zn twee-en in een wagen te zitten. Hij bestuurde de tank en ik was de schutter :p

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/MartijnW20/ScreenShot9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/MartijnW20/ScreenShot13.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 23:08:
een vriend van mij heeft nogal een probleem met Het spel. :) Alles is blauw bij hem en je ziet de map en wapens enzo allemaal niet. Hij heeft de nieuwste drivers.
Hij heeft btw een TNT2 en draait XP

Iemand een oplossing?
Klinkt als het z-buffer of fog probleem ofzo , had ik vroeger ook wel eens met spellen , moest je dat aan of uit spelen.
Ik weet eigenlijk niet eens of een TNT uberhaubt wel kan, het zal iig niet ideaal zijn denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan het... dat het mij niet lukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met de teksten in het spel en in de menu's. Die zijn amper te lezen! Het spel zelf ziet er gewoon oke uit, maar bv death messages of die commands helemaal bovenin zijn praktisch onleesbaar...Ik heb WinXP met die 28.32 versie voor me GF4 en Quinqunx antialiasing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was cool, alleen ik kon er pas op het laatst bij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
WOW :)

Dat was echt vet cool op Nemesis' server :) Na een laatste wanhopige aanval van de Jappen slaagden ze erin om het eiland te veroveren. Ondertussen waren we al een uur onze carrier en cruiser kwijt :D

Jap Power :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox

RedFox

Heb je een OV ofzo?

was vet op nemesis' server :), lekker rustig en niet van die tk'ers enzo.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Jap Powerrrrr ;) Wieee, Nemesis, speelt echt vet relaxed je server :) Ik ben weer eens verslaafd aan een spel ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain Pervert schreef op 18 augustus 2002 @ 00:09:

Dat was echt vet cool op Nemesis' server :) Na een laatste wanhopige aanval van de Jappen slaagden ze erin om het eiland te veroveren. Ondertussen waren we al een uur onze carrier en cruiser kwijt :D

en ik maar heen en weer varen en die k*t vliegtuigen de lucht uit proberen te knallen :D maar toch 2 gelukt *D voor de rest gooiden ze steeds bommen op het dek, waardoor ik steeds 200 meter de zee in werd gegooit, en op het laatst opgepikt werd door een vuurvlieg _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjo
  • Nu online

Sjo

Cool was et zeker, maar de Amerikanen hadden verloren. :'(

Hopelijk zet Nemesis morgen ook server op! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb et wel ff geprobeerd, maar echt in de lucht houden lukte me niet bepaald, laat staan met vijanden..:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Sjo schreef op 18 augustus 2002 @ 00:10:
[...]

Cool was et zeker, maar de Amerikanen hadden verloren. :'(

Hopelijk zet Nemesis morgen ook server op! :9
jep, om 10 uur is ie weer online hoorde ik :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was lekker bezig rondjes te vliegen om die jap boot te laten zinken, was me net gelukt :P hadden de jappen ineens gewonnen :(

Maar echt een geweldige ervaring dit spel, zonder lag gespeelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

morgenochten 10 am :) be there, ik ga nu mooi slapen, zodat ik er kan zijn :D :D :D
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.