Battlefield 1942 demo eindelijk uit

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.810 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
<clannaam> recruiting 25 kickass bf players! :+

ik denk dat een clan met alleen mensen van GoT niet echt gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me wil zich aanmelden! waar ?

en ik kan ook nog wel aan wat goeie spelers komen, di eniet op GoT zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Meld anders allemaal even op irc.tweakers.net #gotbfclan

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axis
  • Laatst online: 26-01-2023
32 vs. 32... w000t!! Dat moet ik nog zien :) Da's toch niet leuk meer op zo'n klein eilandje als Wake Island? Dan hoop ik dat ze grotere maps hebben..

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

*hint* irc.tweakers.net #gotbfclan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me heeft geen irc op werk...

doe ik het wel als ik thuis ben vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 00:01

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

* SideSwipe is er al :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

32 mensen trekt mijn PC niet eens, laat staan 64..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vannacht op een server met extreem lage pings gespeeld waar dus minimaal +20 man aan beide kanten zaten. Oftewel, heerlijk met +40 man rossen, verminken, beuken en raggen >:)

Enige nadeel was, dat er nooit vliegtuigen en/of voertuigen beschikbaar waren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 09:47:
Ik heb vannacht op een server met extreem lage pings gespeeld waar dus minimaal +20 man aan beide kanten zaten. Oftewel, heerlijk met +40 man rossen, verminken, beuken en raggen >:)

Enige nadeel was, dat er nooit vliegtuigen en/of voertuigen beschikbaar waren :)
is daar niet een instelling ofzo voor?

dat voertuigen sneller respawnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nogwel eens dat ik tijdens de game ineens terug keer in windows en het spel is afgesloten en dat mijn resolutie op 800*600 staat.
is hier ene oplossing voor.
ik heb een Geforce 2 GTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Laatst online: 21:55
Windows 2K/XP? Dan die refreshrate patches weggooien (of zo instellen dat de game res niet boven de 60hz komt, al werkt dat niet altijd)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is het al vermeld maar the game has gone gold :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 10:40:
Misschien is het al vermeld maar the game has gone gold :)
Joehoe !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo klein is wake island toch niet? Als iedereen een beetje een eigen rol aan zou nemen en niet een beetje rond zou gaan crossen, zou 32 per team zelfs nog veel te weinig zijn. Ik zou graag zien dat er wars bestaan met een beetje rust en tactiek in het spel, i.p.v. team fortress achtige heen en weer gehol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ondertussen al weer een snelle Got-server opgezet door iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moet je systeem het ook kunnen trekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Ik vind het vaak wel jammer dat mensen gewoon echt zitten te knokken om in een vliegtuig te mogen. Het gaat zelfs zover dat ze gewoon gaan Team killen of het vliegtuig helemaal naar de klote schieten. Hier was ik idd al bang voor dat iedereen wilde vliegen of in een tank rijden enz. Zelf wordt ik ook wel eens flink pissed als iemand net een vliegtuig voor me neus wegjat terwijl ik al 10 minuten sta te wachten en hij komt net blij aan lopen das idd wel zeer kut. Maargoed ik heb mijn beklag ook weer gedaan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Laatst online: 02-09 15:54
Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 21:28:
Er wordt ook zo veel geschreeuwd om teamkills etc.. ik heb ze ook vaak genoeg zelf gemaakt, maar lopend zit je in het heetst van de strijd, en doe je het echt niet met opzet ofzo. En als je in een bomber zit, dan laat je de bommen los op de grijze stipjes, het kan best zijn dat je per ongeluk een teamy raakt. Het is vaak zo'n chaos dat dit gewoon kan gebeuren. :/
Euhhm.L. die grijze stippen zijn LEGE voertuigen of andere artefacten!!
Vijhanden en hun voertuigen zioe je niet op je map!

Hehe, 'k vind het niet zo raar dat m'n je teamkiller noemt hoor.. bomben op niks behalve je teammates :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Zo moeten gewoon een pilot functie toevoegen waar je in het veld heel weinig mee kan.
Als soldier kan je wel in tank rijden (misschien) maar je stapt toch niet zo maar in een viegtuig.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TAG_Speedy schreef op 20 augustus 2002 @ 10:22:
Windows 2K/XP? Dan die refreshrate patches weggooien (of zo instellen dat de game res niet boven de 60hz komt, al werkt dat niet altijd)
Windows XP

waar staan die patches?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister kreeg ik het voor elkaar om met een bootje (gejat van een schele japanner)
aan boord van een destroyer te klimmen.

Ikzelf was een scout en liep een beetje verdwaasd rond op dat schip, er schoten een aantal japanners met kanonnen, maar ik wist niet hoe ik hen kon doden, ik moest wachten tot ze uit die kanonnen kwamen zodat ik ze met een pistooltje kon bewerken.

Is er geen manier om ze meteen te doden?
Een granaat in een zwart deurgat werkt blijkbaar niet.

En kan je met een engineer het hele schip in één keer opblazen met die explosieven, of moet je 5 keer op en neer varen om explosieven te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:00
lol speelde net ff op mn lan in mn 1tje...
net de carrier weggebomb en toen begonnen aan de cruiser..
op mn final run op de cruiser drop ik de bom en knal vervolgens kapot..
ik zie op dat moment de cruiser zinken en de carrier gerespawned er achter liggen..
ik knalde dus frontaal op een vlak voor mn neus repawnende carrier :P
sometimes i hate respawns

btw zijn er nog servers up?

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 12:01:
[...]

Windows XP

waar staan die patches?
Nvidia drivers opnieuw installeren. Restarten. Klaar

Wil je liever op 100hz spelen: dit tooltje downloaden:
ftp://mirrors.blue.aol.co...5/sysutil/refreshlock.zip
Werkt perfect :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Tray
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-06 16:53
een GOT clan?

Ik doe mee!
Waar is de recruitment office :)

Ik heb trouwens mijn lolstok aan de praat, met force feedback, vliegen is dan opeens een stuk relaxeder!

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Laatst online: 22:39

Vos

AFCA

er waren net weer een paar zielige kereltjes die op die 145.74 server de boel verziekten
tk-en......heletijd tegen mekaar zeuren......
dan vraag ik me af, waarom speel je dat spel !?!? volgens mij was aggresor er ook bij.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was het met (bv) mohaa ook al zo dat per gamer, er zoveel bandbreedte werd getrokken? Ik maak me namelijk een beetje zorgen over de servers die er zometteen gaan komen... Er moet voor een server wel tamelijk veel bandbreedte en CPU power beschikbaar zijn.
'How big' primarily depends on bandwidth. A *good* DSL connection (1.5/768) can handle about 8-10 players MAX. Slower DSL (such as residential 1.5/256) would only be able to support about 4 players at best (same for cable as that is usually 256 to 384 on the upload). If you have a 1 Mb SDSL connection (or 1 Mb on your cable upload) you should be able to support a 12 player server

As a rough rule of thumb, each player requires anywhere from 50 to 80 Kb/sec. You need a *minimum* of a T1 to support a 16 player server, dual T1 (3 Mb) for a 32 player server, and just over 6 Mb for a 64 player server (although that can hit up to 7 or 8 Mb/sec depending on how many people are connecting and downloading maps). Basically you need some serious bandwidth for anything over a 16 player server and it should be dedicated hardware (i.e. it's only a server, no GUI or other apps running on it).

As far as the hardware, here is a rough estimate/guide*:

16 Players = 1 Ghz/128 Mb RAM
32 Players = 1 Ghz/128+ (256 is best)
48+ Players = 1 Ghz/256+ (512 is best)
Was dit bij MOHAA ook al het geval?? Als dit wel zo is maak ik me geen zorgen, anders vraag ik me af of er wel genoeg servers online komen...

bron: http://forums.bfnation.net/viewtopic.php?t=952

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor mensen die op Quakenet zitten. kom even langs op #.eac.

we zoeken ook nog leden :) Thnx . We willen een serieuze clan worden, dus als je een beetje tijd hebt enzo om te warren! Kom dan langs :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier mischien nog een relaxte server waar we met wat GoT`ers op kunnen :) ? volgens mij zijn alle GoT servers down :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou het mogelijk zijn om met een beetje spelen ook Tobruk te kunnen multiplayeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 13:05:
Heeft iemand hier mischien nog een relaxte server waar we met wat GoT`ers op kunnen :) ? volgens mij zijn alle GoT servers down :?
Ik kan op dit moment maar 19 servers vinden over heel de wereld. Gister waren dat er meer dan 500.

Dus ik zoek ook nog een (NL) server :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
A-Tray schreef op 20 augustus 2002 @ 12:53:
een GOT clan?

Ik doe mee!
Waar is de recruitment office :)

Ik heb trouwens mijn lolstok aan de praat, met force feedback, vliegen is dan opeens een stuk relaxeder!
Is het echt zo veel lekkerder vliegen? Ik ga namelijk zoals vele anderen dit spel orgineel kopen en heel vaak spelen. Misschien ga ik dan ook een Joystick halen.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag iemand zeggen dat Battlefield Gold is?
Over plus minus 22 dagen toch pas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een 700 mhz en 192 ram en draait prima met ping 30-50 op 32 man servers hoor.
Ik draai wel op 800x600. en kwaliteit medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 13:09:
Ik zag iemand zeggen dat Battlefield Gold is?
Over plus minus 22 dagen toch pas?
See for yourself:
http://thewarfactory.legionary.net/index2.php?pagina=home
Alpha-sphere schreef op 20 augustus 2002 @ 13:09:
Is het echt zo veel lekkerder vliegen? Ik ga namelijk zoals vele anderen dit spel orgineel kopen en heel vaak spelen. Misschien ga ik dan ook een Joystick halen.
Zonder joystick kan ik nouwelijks mikken. Met joystick ben je ubermachtig. Zelfs onder de brug door vliegen is een fluitje van een cent 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-08 09:29
Dit is echt een schitterend spel. Gisterenavond effe een servertje opgezet op werk en toen met een collega en een kameraad met ze 3e gespeeld. Het is alweer langgeleden dat ik zoveel plezier heb beleefd met een spel :)

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie maar 9 servers online kan dat kloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
iemand al een snelel server????

ik start wel ff een server, maar heb wel @Home....

ip: 212.120.70.218

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:55

RedFox

Heb je een OV ofzo?

apocrypha schreef op 20 augustus 2002 @ 11:37:
Ik vind het vaak wel jammer dat mensen gewoon echt zitten te knokken om in een vliegtuig te mogen. Het gaat zelfs zover dat ze gewoon gaan Team killen of het vliegtuig helemaal naar de klote schieten. Hier was ik idd al bang voor dat iedereen wilde vliegen of in een tank rijden enz. Zelf wordt ik ook wel eens flink pissed als iemand net een vliegtuig voor me neus wegjat terwijl ik al 10 minuten sta te wachten en hij komt net blij aan lopen das idd wel zeer kut. Maargoed ik heb mijn beklag ook weer gedaan :).
wat pas jammer is dat mensen 10 minuten gaan staan wachten op een vliegtuig en zich helemaal niet meer bezighouden met het doel van het spel.
Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 12:08:
En kan je met een engineer het hele schip in één keer opblazen met die explosieven, of moet je 5 keer op en neer varen om explosieven te halen?
Volgens mij kan je ze niet in 1 keer opblazen, maar op die schepen zelf staan ook kratten met ammo waar je nieuwe explosieven kan halen.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Wat ik wel jammer vind is dat je bij de ingame-browser niet een filter kan gebruiken zodat hij bv alleen de online-games laat zien die nog niet vol zijn. Daarom gebruik ik persoonlijk toch liever effe GameSpy (don't shoot me). Maar momenteel zijn er id weinig servers online :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Sterker nog, er is maar 1 password loze server online. Volgens mij worden alle servers op dit moment gepatched (waarom?) en verdwijnen ze uit de serverlijst zonder terug te komen. Strax wordt waarschijnlijk de serverlijst aangepast zodat je enkelt gepatchte servers ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Ik heb effe een server online voor maximaal 8 personen:

80.61.97.239
pasword is GoT

Geef maar effe feedback als je problemen tegenkomt of voor eventuele suggesties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rick_h schreef op 20 augustus 2002 @ 13:19:
iemand al een snelel server????

ik start wel ff een server, maar heb wel @Home....

ip: 212.120.70.218
Hij doet het niet :'( mischien een andere port als 14567 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
wwillem schreef op 20 augustus 2002 @ 13:13:

Zonder joystick kan ik nouwelijks mikken. Met joystick ben je ubermachtig. Zelfs onder de brug door vliegen is een fluitje van een cent 8)
Damn ik heb al moeite om normaal een bocht te maken en helemaal om te corrigieren als ik iets te ver naar recht ben gevlogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Alpha-sphere schreef op 20 augustus 2002 @ 13:32:
[...]

Damn ik heb al moeite om normaal een bocht te maken en helemaal om te corrigieren als ik iets te ver naar recht ben gevlogen.
Voor 45 euro weet je alles:
pricewatch: Microsoft Sidewinder Precision 2 (ik heb de voorloper daarvan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:01

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Vos schreef op 20 augustus 2002 @ 12:58:
er waren net weer een paar zielige kereltjes die op die 145.74 server de boel verziekten
tk-en......heletijd tegen mekaar zeuren......
dan vraag ik me af, waarom speel je dat spel !?!? volgens mij was aggresor er ook bij.....
Was ik ook bij ja, ben maar gestopt, was echt te zielig voor worden. Sommige spelers zaten ook alleen maar bij de planes te wachten (die eigenlijk alleen nuttig zijn voor de jappen om snel op het eiland te komen...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
wwillem schreef op 20 augustus 2002 @ 13:34:
[...]

Voor 45 euro weet je alles:
pricewatch: Microsoft Sidewinder Precision 2 (ik heb de voorloper daarvan).
Die van logitech vind ik Cooler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 13:29:
[...]

Hij doet het niet :'( mischien een andere port als 14567 :?
denk dat het komt omdat ik achter een router zit... heb wel ports geforward, maar blijkbaar werkt het niet :( En dan nog heb ik 16KB upload dus snel zal het niet gaan met >2 man denk ik..
VTec schreef op 20 augustus 2002 @ 13:29:

80.61.97.239
pasword is GoT

Geef maar effe feedback als je problemen tegenkomt of voor eventuele suggesties.
doet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erm bij mij komen er maar 2 servers op te staan, vanochten nog 190 ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Vreemd, ik kom er gewoon op + spelen daar momenteel al andere mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VTec schreef op 20 augustus 2002 @ 13:29:

80.61.97.239
pasword is GoT

Net even der op gespeeld , ging lekker met 3 man , tot het opliep tot 6 man , zeer irritante lag , toen waren 2 man ofzo weg gegaan was het nogsteeds zo :? toen ben ik zelf maar weg gegaan toen ik door de lag van de boot af werdt geslingert :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Ik heb hem effe aangepast + kwam ik effe online waardoor die waarschijnlijk ook erg ging laggen. Ik heb nu de limiter op 10k per client staan in de hoop dat het helpt ;)

SurFacinG: bedankt voor de feedback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
VTec schreef op 20 augustus 2002 @ 13:49:
[...]
Vreemd, ik kom er gewoon op + spelen daar momenteel al andere mensen.
nee ik kom er echt niet op.. aldoor failed to connect enzo :( Het is toch gewoon standaardpoort 14567?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockster
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 14:34
Ik ga hem nu weer proberen, net kwam jij d'erin inderdaad en toen lagte die behoorlijk, maar ook nadat jij weg was... Wat voor upload heb je eigenlijk?

Mitsu PUHZ-SHW112YAA + ERSC-VM2C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou ook graag meedoen aan de GoT clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
rick_h schreef op 20 augustus 2002 @ 14:09:
[...]

nee ik kom er echt niet op.. aldoor failed to connect enzo :( Het is toch gewoon standaardpoort 14567?
Yep, gewoon 14567.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Rockster schreef op 20 augustus 2002 @ 14:10:
Ik ga hem nu weer proberen, net kwam jij d'erin inderdaad en toen lagte die behoorlijk, maar ook nadat jij weg was... Wat voor upload heb je eigenlijk?
De server draait op een Mxstream verbinding, maw 128kb upload (upstream). Helaas dus eigelijk te weinig om een geweldige server online te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Doetie het bij iemand anders het wel goed met een TNT2 m64 kaartje :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

VTec schreef op 20 augustus 2002 @ 14:16:
[...]
De server draait op een Mxstream verbinding, maw 128kb upload. Helaas dus eigelijk te weinig om een geweldige server online te gooien.
128kb zou ruim genoeg zijn hoor ;) Je bedoelt zeker 128/8 = 16kb?

Ik ga ff kijken hoe ik moet portmappen ensow met sygate en maybe gooi ik dan ook wel een server online (wel maar max 4-8 man gok ik....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Tray
  • Laatst online: 01-06 16:53
Alpha-sphere schreef op 20 augustus 2002 @ 13:09:
[...]

Het is echt super, met keyboard kun je nauwelijks mikken, nu schiet ik die kereltjes uit de wachttorens, knal ik corsairs neer, alles erop en eraan, en ik ben ook onder die brug doorgevlogen ja.

Ik heb een MS Sidewinder Force Feedback II trouwens, heel fijn spelen.

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Koetjeboe schreef op 20 augustus 2002 @ 14:22:
[...]

Ik ga ff kijken hoe ik moet portmappen ensow met sygate en maybe gooi ik dan ook wel een server online (wel maar max 4-8 man gok ik....)
Die bedoelen we (16.0Kbyte/s (128.0Kbit/s)) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Laatst online: 12-09 09:46
Lijkt me wel master vet om zo'n dikke joystick te hebben en dan zo'n spitfire oid 8)

Kan ik dit nog wel spelen met m'n ISDN???
Gisteren had ik maar 1 server gevonden waarop ik kon inloggen...

Ik hoop in de toekomst een 10 of 100 mbit server neer te zetten op m'n werk, zijn we van dit ge-eikel af.

En dat er nog geen filters in zitten heeft alles te maken het het feit dat het nog een DEMO is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draait bij iemand de sp demo ook zo klote, de mp demo werkt goed maar de sp is echt zo brak als een tientje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 14:38:
Draait bij iemand de sp demo ook zo klote, de mp demo werkt goed maar de sp is echt zo brak als een tientje
Ik heb beide geprobeerd, maar beide draaien probleemloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 12:54
GTA3 schreef op 20 augustus 2002 @ 14:19:
Doetie het bij iemand anders het wel goed met een TNT2 m64 kaartje :?
TNT is gewoon niet supported.... Dat wil zeggen : als er geen T&L bij zit :(

Ik zit hier zelf met een tnt-2 te kloten (32mb), maar dit werkt voor geen meter.
Weet iemand of de Club 3D ATI Radeon 7000 64MB/TV T&L heeft :?

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

7th schreef op 19 augustus 2002 @ 21:19:
baaah ze hebben een passw op een NL server gezet.
ip:145.74.103.17:4445
Tja sorry maar we moesten wel aangezien wij er zelf niet meer op kwamen moesten we wel iets verzinnen en btw de pass staat op onze forum ;)

dus ff zoeken en ken je er zo weer op maar als de hype weer over is wordt hij weer public ;) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Gman schreef op 20 augustus 2002 @ 14:36:
Lijkt me wel master vet om zo'n dikke joystick te hebben en dan zo'n spitfire oid 8)
quote]

ach ik speel gewoon met mijn toetsenbord en ik moet zeggen het gaat me goed af dus ach:P maja dat meot ook wel als je in een clan wilt zitten he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmpfff en toen ik op tweakers.net reageerde dat er dankzij dit spel een heleboel joysticks verkocht zouden gaan worden, kreeg ik een -1 overbodig... En kijk hier nu eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Laatst online: 12-09 09:46
Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 14:51:
Hmpfff en toen ik op tweakers.net reageerde dat er dankzij dit spel een heleboel joysticks verkocht zouden gaan worden, kreeg ik een -1 overbodig... En kijk hier nu eens ;)
ik kan dit niet vaak genoeg zeggen:
Het modereer systeem ZUIGT AARS :r :(

zo dat lucht op :7

BDW de MP is superbrak bij mij, ding loopt eerst 3x vast, dan heb je eerst 100 servers met een password of vol.
Oftewel heel fijn die demo...ik wacht wel een weekje nog, misschien dat ik dan......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg helemaal geen 1 server te zien! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 21:08

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 15:02:
Ik krijg helemaal geen 1 server te zien! :?
Ik heb hetzelfde, gister deed ie het wel goed maar na een her0install van Windows krijg ik in-game ook geen servers te zien, heb niet veel trek om 800 reply's door te spitten, dus weet iemand hier een oplossing voor?

Hmmz, zie ze ook niet in Gamespy btw

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja en ik heb het nu ook met Tactical Ops, vaag.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap nog steeds niet hoe die Artilery werkt bij Scout :/ Weet iemand hoe dat zit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Wahahahahahahahahaha Ik kom net terug van de mediamarkt en heb de Logitech Wingman force 3d gehaald. Maar als ik in battlefield knoppen ga definieren en ik druk op een knop van de joystick dan gebeurt er niets. :( Hij is wel goed geinstaleerd en shit ik zie 'm ook bij m'n Configuratie -> spelbesturing staan naast mijn MS sidewinder joypad. Als ik op een knop van m'n joypad druk dan lukt het wel maar niet bij de joystick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
net ff op 145.74.103.17 // vol=vol
gespeeld.. man dat was een intens potje.. jappen deden het echt goed.. we konden net 2 point pakken en dan hadden zei onze eerste weer..
en erg goede bombers daar :) ze hadden jammergenoeg en de cruiser en t vliegveld.. dus 5 bomber :( damn das pas irritant.. zeker als je maar 1 spawnpoint hebt :(
maar t was wel erg cool

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]

Tja sorry maar we moesten wel aangezien wij er zelf niet meer op kwamen moesten we wel iets verzinnen en btw de pass staat op onze forum

dus ff zoeken en ken je er zo weer op maar als de hype weer over is wordt hij weer public [quote]

Kan je dan even een link naar jullie forum geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 00:01

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Op 145.74.103.17 kom ik niet eens :( Faild to connect to sever...

En op die andere: 80.61.97.239, Dikke LAG en dan disconnected van server...

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Alpha-sphere schreef op 20 augustus 2002 @ 15:19:
Wahahahahahahahahaha Ik kom net terug van de mediamarkt en heb de Logitech Wingman force 3d gehaald. Maar als ik in battlefield knoppen ga definieren en ik druk op een knop van de joystick dan gebeurt er niets. :( Hij is wel goed geinstaleerd en shit ik zie 'm ook bij m'n Configuratie -> spelbesturing staan naast mijn MS sidewinder joypad. Als ik op een knop van m'n joypad druk dan lukt het wel maar niet bij de joystick.
De logitech joysticks worden niet goed ondersteund door battlefield. Zowel in de mp als in de sp zijn er mensen met problemen.

Tis best klote als je geen microsoft joystick hebt in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom ook niet op 145.74.103.17, eerst lekker gespeeld op 80.61.97.239 maar nu is de lag daar zo erg dat je (ik tenminste) niet meer kunt spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Misschien betere support als de hele spel uitkomt?

Of zal ik de logitech inruilen voor een MS sidewinder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
80.61.97.239 is effe offline. Deze gaat zo weer online, maar dan met maximaal 6-8 spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
VTec schreef op 20 augustus 2002 @ 15:39:
80.61.97.239 is effe offline. Deze gaat zo weer online, maar dan met maximaal 6-8 spelers.
Aah ok, ikke (BrainDeath), speelde daar net harstikke lkkr.

Tnx voor het opzetten van een server in deze bijna-serverloze-tijd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Oh sorry 145.74.103.17 zit op poort 4445
paswoord is: vol=vol

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 11:55
wwillem schreef op 20 augustus 2002 @ 15:40:
[...]

huh serverloos :? :P. als ik update met de ingame browser zijn er zo'n 800 servers waarvan er ongeveer 50 stuks echt goed zijn (lage ping, geen passwd erop)

ik heb meestal binnen 3 minuten wel een goeie server..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
twiekert schreef op 20 augustus 2002 @ 15:42:
huh serverloos :? :P. als ik update met de ingame browser zijn er zo'n 800 servers waarvan er ongeveer 50 stuks echt goed zijn (lage ping, geen passwd erop)

ik heb meestal binnen 3 minuten wel een goeie server..
Das knap dan. Half GoT lukt dit niet. Gister wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

YoG

Ik zet zo wel even een server op. Verwacht niet teveel want ik heb maar 32kbyte up..
En moet ik m trouwens perse op Dedicated zetten? Ik probeerde dat gisteren maar dat schokte bij mij als een gek, je zou zeggen dat dat wel lekker moet werken met een athlon 1900 en 512 mb ram :?
Dan doe ik m maar niet dedicated want dat werkte gister perfekt..op mijn systeem tenminste, ik wil natuurlijk ook wel een beetje kunnen meefraggen :P

En die lags zijn volgens mij onvermijdelijk behalve als je een leet T1 hebt ofzo, op ELKE homeserver heb ik dit gehad, zelfs die van Nemesis met zn Cistron Maxx abbo..
Die lags duren meestal maar zo'n 10 seconden maar de pings zijn wel lekker laag altijd als er geen lag is.

Ik probeer t eerst wel met max 10 spelers, dan werkte ook goed in RTCW.. is dat niks dan herstart ik m wel met 8 .. and so on..

213.196.10.211 :14567
ww is GoT

Gaat om ±16.00 online

some feedback would be nice :)

Wat is GoT trouwens Sloom zeg :/

spek pc, spek hifi, last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
wwillem schreef op 20 augustus 2002 @ 15:40:
[...]

Hij is weer online en blijft in iedergeval tot morgenochtend actief. En nu maar hopen dat ie het blijft doen, want na 5 uur ga ik naar huis en heb dan geen invloed meer op de server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is de poort dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
80.61.97.239: 14567
GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Fuck IT!!!!!!!! ik ga 'm inruilen voor de MS sidewinder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Laatst online: 02-09 15:54
Koetjeboe schreef op 20 augustus 2002 @ 14:22:
[...]

jij bent verkeerd! 128kb = 16kB!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

Nah, dat werkt dus niet? Niemand kwam bij me online... jammer dan

Vtec, hoe heb jij je server ingesteld??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

jaja, nu weet ik het wel :D Ff excuus verzinnen...uhm....eh....ik ben ziek vandaag en dus wazig :P

Ohja, weet iemand hier toevallig hoe je bij sygate de access rules moet instellen als je wilt dat het werkt? Ik zit dus achter een server met daarop sygate...het wil me maar niet lukken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

Heb je je server offline gehaald Vtec? Ik klapte er zomaar uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke server is er nu on??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
YoG schreef op 20 augustus 2002 @ 16:25:
Heb je je server offline gehaald Vtec? Ik klapte er zomaar uit
Mmm, volgens mij is ie nog online en er is momenteel nog steeds traffic volgens de verbindings-icoontjes :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
YoG schreef op 20 augustus 2002 @ 16:12:
Nah, dat werkt dus niet? Niemand kwam bij me online... jammer dan

Vtec, hoe heb jij je server ingesteld??
Ik heb gewoon dedicated server opgestart en zo ingesteld wat ik het best vond (max nr of player op 8, bandwith limit op 10 kb/s etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Ik kom net terug van de Mediamarkt waar ik de Logitech Wingman force 3d heb ingeruilt voor een MS sidewinder precision 2. Nu heb ik 'm net geinstalleeerd en shit maar ik kan nog steeds de knoppen van de Joystick niet toewijzen aan een bepaalde actie. Hoe doen jullie dat? (Bij mijn sidewinder joypad kan het wel)

Edit 1min later:
Ik heb m'n Joypad weggepleurd in de spelbesturing configuratie en nu lukt het wel. Damnit misschien had ik dat ook moeten doen bij de Logitech. Ahhh well maak niet uit. Dat force feedback vond ik toch minder met al die draden en stroom supply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toenet ff op Vtec`s servertje een potje met YoG gespeeld :) en helemaal zonder lag 8) (alleen hij won wel 8)7 )
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.