<clannaam> recruiting 25 kickass bf players! 
ik denk dat een clan met alleen mensen van GoT niet echt gaat werken.
ik denk dat een clan met alleen mensen van GoT niet echt gaat werken.
Verwijderd
-- Altijd blijven prutsen --
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Verwijderd
Verwijderd
is daar niet een instelling ofzo voor?Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 09:47:
Ik heb vannacht op een server met extreem lage pings gespeeld waar dus minimaal +20 man aan beide kanten zaten. Oftewel, heerlijk met +40 man rossen, verminken, beuken en raggen
Enige nadeel was, dat er nooit vliegtuigen en/of voertuigen beschikbaar waren
Verwijderd
Joehoe !Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 10:40:
Misschien is het al vermeld maar the game has gone gold
Verwijderd
Euhhm.L. die grijze stippen zijn LEGE voertuigen of andere artefacten!!Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 21:28:
Er wordt ook zo veel geschreeuwd om teamkills etc.. ik heb ze ook vaak genoeg zelf gemaakt, maar lopend zit je in het heetst van de strijd, en doe je het echt niet met opzet ofzo. En als je in een bomber zit, dan laat je de bommen los op de grijze stipjes, het kan best zijn dat je per ongeluk een teamy raakt. Het is vaak zo'n chaos dat dit gewoon kan gebeuren.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Verwijderd
Windows XPTAG_Speedy schreef op 20 augustus 2002 @ 10:22:
Windows 2K/XP? Dan die refreshrate patches weggooien (of zo instellen dat de game res niet boven de 60hz komt, al werkt dat niet altijd)
Verwijderd
Bier, Whiskey en Metal!!
Nvidia drivers opnieuw installeren. Restarten. Klaar
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
Verwijderd
Was dit bij MOHAA ook al het geval?? Als dit wel zo is maak ik me geen zorgen, anders vraag ik me af of er wel genoeg servers online komen...'How big' primarily depends on bandwidth. A *good* DSL connection (1.5/768) can handle about 8-10 players MAX. Slower DSL (such as residential 1.5/256) would only be able to support about 4 players at best (same for cable as that is usually 256 to 384 on the upload). If you have a 1 Mb SDSL connection (or 1 Mb on your cable upload) you should be able to support a 12 player server
As a rough rule of thumb, each player requires anywhere from 50 to 80 Kb/sec. You need a *minimum* of a T1 to support a 16 player server, dual T1 (3 Mb) for a 32 player server, and just over 6 Mb for a 64 player server (although that can hit up to 7 or 8 Mb/sec depending on how many people are connecting and downloading maps). Basically you need some serious bandwidth for anything over a 16 player server and it should be dedicated hardware (i.e. it's only a server, no GUI or other apps running on it).
As far as the hardware, here is a rough estimate/guide*:
16 Players = 1 Ghz/128 Mb RAM
32 Players = 1 Ghz/128+ (256 is best)
48+ Players = 1 Ghz/256+ (512 is best)
Verwijderd
Verwijderd
Ik kan op dit moment maar 19 servers vinden over heel de wereld. Gister waren dat er meer dan 500.Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 13:05:
Heeft iemand hier mischien nog een relaxte server waar we met wat GoT`ers op kunnen? volgens mij zijn alle GoT servers down
Is het echt zo veel lekkerder vliegen? Ik ga namelijk zoals vele anderen dit spel orgineel kopen en heel vaak spelen. Misschien ga ik dan ook een Joystick halen.A-Tray schreef op 20 augustus 2002 @ 12:53:
een GOT clan?
Ik doe mee!
Waar is de recruitment office
Ik heb trouwens mijn lolstok aan de praat, met force feedback, vliegen is dan opeens een stuk relaxeder!
Assume there are no rules and it's one big free for all
Verwijderd
See for yourself:Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 13:09:
Ik zag iemand zeggen dat Battlefield Gold is?
Over plus minus 22 dagen toch pas?
Zonder joystick kan ik nouwelijks mikken. Met joystick ben je ubermachtig. Zelfs onder de brug door vliegen is een fluitje van een centAlpha-sphere schreef op 20 augustus 2002 @ 13:09:
Is het echt zo veel lekkerder vliegen? Ik ga namelijk zoals vele anderen dit spel orgineel kopen en heel vaak spelen. Misschien ga ik dan ook een Joystick halen.
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
Verwijderd
COOOLE SHITwwillem schreef op 20 augustus 2002 @ 13:13:
[...]
See for yourself:
http://thewarfactory.legionary.net/index2.php?pagina=home
wat pas jammer is dat mensen 10 minuten gaan staan wachten op een vliegtuig en zich helemaal niet meer bezighouden met het doel van het spel.apocrypha schreef op 20 augustus 2002 @ 11:37:
Ik vind het vaak wel jammer dat mensen gewoon echt zitten te knokken om in een vliegtuig te mogen. Het gaat zelfs zover dat ze gewoon gaan Team killen of het vliegtuig helemaal naar de klote schieten. Hier was ik idd al bang voor dat iedereen wilde vliegen of in een tank rijden enz. Zelf wordt ik ook wel eens flink pissed als iemand net een vliegtuig voor me neus wegjat terwijl ik al 10 minuten sta te wachten en hij komt net blij aan lopen das idd wel zeer kut. Maargoed ik heb mijn beklag ook weer gedaan.
Volgens mij kan je ze niet in 1 keer opblazen, maar op die schepen zelf staan ook kratten met ammo waar je nieuwe explosieven kan halen.Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 12:08:
En kan je met een engineer het hele schip in één keer opblazen met die explosieven, of moet je 5 keer op en neer varen om explosieven te halen?
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Verwijderd
Hij doet het nietrick_h schreef op 20 augustus 2002 @ 13:19:
iemand al een snelel server????
ik start wel ff een server, maar heb wel @Home....
ip: 212.120.70.218
Damn ik heb al moeite om normaal een bocht te maken en helemaal om te corrigieren als ik iets te ver naar recht ben gevlogen.wwillem schreef op 20 augustus 2002 @ 13:13:
Zonder joystick kan ik nouwelijks mikken. Met joystick ben je ubermachtig. Zelfs onder de brug door vliegen is een fluitje van een cent
Voor 45 euro weet je alles:Alpha-sphere schreef op 20 augustus 2002 @ 13:32:
[...]
Damn ik heb al moeite om normaal een bocht te maken en helemaal om te corrigieren als ik iets te ver naar recht ben gevlogen.
Was ik ook bij ja, ben maar gestopt, was echt te zielig voor worden. Sommige spelers zaten ook alleen maar bij de planes te wachten (die eigenlijk alleen nuttig zijn voor de jappen om snel op het eiland te komen...).Vos schreef op 20 augustus 2002 @ 12:58:
er waren net weer een paar zielige kereltjes die op die 145.74 server de boel verziekten
tk-en......heletijd tegen mekaar zeuren......
dan vraag ik me af, waarom speel je dat spel !?!? volgens mij was aggresor er ook bij.....
Die van logitech vind ik Coolerwwillem schreef op 20 augustus 2002 @ 13:34:
[...]
Voor 45 euro weet je alles:
pricewatch: Microsoft Sidewinder Precision 2 (ik heb de voorloper daarvan).
denk dat het komt omdat ik achter een router zit... heb wel ports geforward, maar blijkbaar werkt het nietVerwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 13:29:
[...]
Hij doet het nietmischien een andere port als 14567
doet het nietVTec schreef op 20 augustus 2002 @ 13:29:
Ik heb effe een server online voor maximaal 8 personen:
80.61.97.239
pasword is GoT
Geef maar effe feedback als je problemen tegenkomt of voor eventuele suggesties.
Vreemd, ik kom er gewoon op + spelen daar momenteel al andere mensen.
Verwijderd
Net even der op gespeeld , ging lekker met 3 man , tot het opliep tot 6 man , zeer irritante lag , toen waren 2 man ofzo weg gegaan was het nogsteeds zoVTec schreef op 20 augustus 2002 @ 13:29:
Ik heb effe een server online voor maximaal 8 personen:
80.61.97.239
pasword is GoT
Geef maar effe feedback als je problemen tegenkomt of voor eventuele suggesties.
nee ik kom er echt niet op.. aldoor failed to connect enzoVTec schreef op 20 augustus 2002 @ 13:49:
[...]
Vreemd, ik kom er gewoon op + spelen daar momenteel al andere mensen.
Mitsu PUHZ-SHW112YAA + ERSC-VM2C
Yep, gewoon 14567.rick_h schreef op 20 augustus 2002 @ 14:09:
[...]
nee ik kom er echt niet op.. aldoor failed to connect enzoHet is toch gewoon standaardpoort 14567?
De server draait op een Mxstream verbinding, maw 128kb upload (upstream). Helaas dus eigelijk te weinig om een geweldige server online te gooien.Rockster schreef op 20 augustus 2002 @ 14:10:
Ik ga hem nu weer proberen, net kwam jij d'erin inderdaad en toen lagte die behoorlijk, maar ook nadat jij weg was... Wat voor upload heb je eigenlijk?
128kb zou ruim genoeg zijn hoorVTec schreef op 20 augustus 2002 @ 14:16:
[...]
De server draait op een Mxstream verbinding, maw 128kb upload. Helaas dus eigelijk te weinig om een geweldige server online te gooien.
Het is echt super, met keyboard kun je nauwelijks mikken, nu schiet ik die kereltjes uit de wachttorens, knal ik corsairs neer, alles erop en eraan, en ik ben ook onder die brug doorgevlogen ja.Alpha-sphere schreef op 20 augustus 2002 @ 13:09:
[...]
Is het echt zo veel lekkerder vliegen? Ik ga namelijk zoals vele anderen dit spel orgineel kopen en heel vaak spelen. Misschien ga ik dan ook een Joystick halen.
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
Die bedoelen we (16.0Kbyte/s (128.0Kbit/s))Koetjeboe schreef op 20 augustus 2002 @ 14:22:
[...]
128kb zou ruim genoeg zijn hoorJe bedoelt zeker 128/8 = 16kb?
Ik ga ff kijken hoe ik moet portmappen ensow met sygate en maybe gooi ik dan ook wel een server online (wel maar max 4-8 man gok ik....)
Verwijderd
Ik heb beide geprobeerd, maar beide draaien probleemloos.Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 14:38:
Draait bij iemand de sp demo ook zo klote, de mp demo werkt goed maar de sp is echt zo brak als een tientje
TNT is gewoon niet supported.... Dat wil zeggen : als er geen T&L bij zitGTA3 schreef op 20 augustus 2002 @ 14:19:
Doetie het bij iemand anders het wel goed met een TNT2 m64 kaartje
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Verwijderd
Tja sorry maar we moesten wel aangezien wij er zelf niet meer op kwamen moesten we wel iets verzinnen en btw de pass staat op onze forum7th schreef op 19 augustus 2002 @ 21:19:
baaah ze hebben een passw op een NL server gezet.
ip:145.74.103.17:4445
Verwijderd
Verwijderd
ik kan dit niet vaak genoeg zeggen:Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 14:51:
Hmpfff en toen ik op tweakers.net reageerde dat er dankzij dit spel een heleboel joysticks verkocht zouden gaan worden, kreeg ik een -1 overbodig... En kijk hier nu eens
Ik heb hetzelfde, gister deed ie het wel goed maar na een her0install van Windows krijg ik in-game ook geen servers te zien, heb niet veel trek om 800 reply's door te spitten, dus weet iemand hier een oplossing voor?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
De logitech joysticks worden niet goed ondersteund door battlefield. Zowel in de mp als in de sp zijn er mensen met problemen.Alpha-sphere schreef op 20 augustus 2002 @ 15:19:
Wahahahahahahahahaha Ik kom net terug van de mediamarkt en heb de Logitech Wingman force 3d gehaald. Maar als ik in battlefield knoppen ga definieren en ik druk op een knop van de joystick dan gebeurt er niets.Hij is wel goed geinstaleerd en shit ik zie 'm ook bij m'n Configuratie -> spelbesturing staan naast mijn MS sidewinder joypad. Als ik op een knop van m'n joypad druk dan lukt het wel maar niet bij de joystick.
Verwijderd
Aah ok, ikke (BrainDeath), speelde daar net harstikke lkkr.VTec schreef op 20 augustus 2002 @ 15:39:
80.61.97.239 is effe offline. Deze gaat zo weer online, maar dan met maximaal 6-8 spelers.
Bier, Whiskey en Metal!!
huh serverlooswwillem schreef op 20 augustus 2002 @ 15:40:
[...]
Aah ok, ikke (BrainDeath), speelde daar net harstikke lkkr.
Tnx voor het opzetten van een server in deze bijna-serverloze-tijd
Das knap dan. Half GoT lukt dit niet. Gister wel.twiekert schreef op 20 augustus 2002 @ 15:42:
huh serverloos![]()
. als ik update met de ingame browser zijn er zo'n 800 servers waarvan er ongeveer 50 stuks echt goed zijn (lage ping, geen passwd erop)
ik heb meestal binnen 3 minuten wel een goeie server..
Hij is weer online en blijft in iedergeval tot morgenochtend actief. En nu maar hopen dat ie het blijft doen, want na 5 uur ga ik naar huis en heb dan geen invloed meer op de serverwwillem schreef op 20 augustus 2002 @ 15:40:
[...]
Aah ok, ikke (BrainDeath), speelde daar net harstikke lkkr.
Tnx voor het opzetten van een server in deze bijna-serverloze-tijd
jij bent verkeerd! 128kb = 16kB!!Koetjeboe schreef op 20 augustus 2002 @ 14:22:
[...]
128kb zou ruim genoeg zijn hoorJe bedoelt zeker 128/8 = 16kb?
Mmm, volgens mij is ie nog online en er is momenteel nog steeds traffic volgens de verbindings-icoontjesYoG schreef op 20 augustus 2002 @ 16:25:
Heb je je server offline gehaald Vtec? Ik klapte er zomaar uit
Ik heb gewoon dedicated server opgestart en zo ingesteld wat ik het best vond (max nr of player op 8, bandwith limit op 10 kb/s etc.)YoG schreef op 20 augustus 2002 @ 16:12:
Nah, dat werkt dus niet? Niemand kwam bij me online... jammer dan
Vtec, hoe heb jij je server ingesteld??
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq