[UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.812 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05 22:43
Gevote 8):
Poll: Mid-game mapvote
UIT!
Poll: AS of FB
AS

[ Voor 0% gewijzigd door Alphega op 23-08-2002 14:40 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 22:17

QuestGamer

Questje

-=MOL=- schreef op 22 augustus 2002 @ 11:46:
Het is trouwens niet altijd leuk om zo te spelen. Ik heb met een clanmatch weleens def gestaan... Was erg saai, maar je mag je post niet verlaten. Ik had niet zoveel frags, het meeste werd door de rest van het team gedaan zegmaar.
Ik heb als defender vaak de meeste punten in een clanwar hoor *D
Want als defender krijg je 5 punten voor een vlag neerhalen, ok attackers krijgen 7 voor een capturen, maar dat gebeurt wat minder vaak dan dat er vlaggen teruggehaald worden meestal :)

En Gerco, goede zaak die polls. Zal blij zijn als binnenkort Fragball er af is en die midgame vote niet zo gauw meer zal gebeuren (90% lijkt mij perfect, heb ik ook gestemd).

En wat las ik over UFL clanserver?? Dat snap ik niet helemaal?
Geef die gasten een eigen clanserver, dat gaat niet echt samen met een Tweakers FUNserver imho...

Ik hoop dat de tweakers server binnenkort weer wat leuker wordt, ik heb er veel leuke potjes opzitten maar de laatste tijd niet echt meer :(

Gerco, trouwens nogmaals bedankt voor magnus.gdries.com:7877, we maken er veervuldig gebruik van :)

Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

QuestGamer schreef op 23 augustus 2002 @ 18:13:
Ik heb als defender vaak de meeste punten in een clanwar hoor *D
Want als defender krijg je 5 punten voor een vlag neerhalen, ok attackers krijgen 7 voor een capturen, maar dat gebeurt wat minder vaak dan dat er vlaggen teruggehaald worden meestal :)
Ik had het dus over 1 van de saaiste momenten........

Als je met 4 andere goede spelers speelt en ik sta in base op face en hij voor in de gang..... En hij knalt gewoonweg bijna alles af zegmaar..... Dan houd het snel op. De andere 3 dus mid en attack.

Je snapt best hoe ik het bedoelde toch?

Soms heb je als def zeker een hoop punten. Zal zo wel gaan deffen op tweakers server en wat screenies maken!

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 02:59

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
QuestGamer schreef op 23 augustus 2002 @ 18:13:
En Gerco, goede zaak die polls. Zal blij zijn als binnenkort Fragball er af is en die midgame vote niet zo gauw meer zal gebeuren (90% lijkt mij perfect, heb ik ook gestemd).
Ik denk dat de polls wel duidelijk zijn, FB -> exit. Vanavond zal ik een en ander gaan veranderen (server reset nodig).
En wat las ik over UFL clanserver?? Dat snap ik niet helemaal?
Geef die gasten een eigen clanserver, dat gaat niet echt samen met een Tweakers FUNserver imho...
Ik weet van niets... ik heb ze er wel over horen praten, maar dat was met Cyborgie, niet met mij. Van mij krijgt niemand een clanserver. Het is alleen vanwege mijn 'speciale' band met FtF dat jullie er 1 hebben :)

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[Edit]
Delete mij ff!!!!
Foutje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer

QuestGamer

Questje

Gerco schreef op 23 augustus 2002 @ 19:39:
dat was met Cyborgie, niet met mij. Van mij krijgt niemand een clanserver. Het is alleen vanwege mijn 'speciale' band met FtF dat jullie er 1 hebben :)
Hehe *D

Hij is nu wel down weer :(
Zou je hem zo snel mogelijk kunnen resetten, niet fijn dit :)

BTW, MOL ik snap wel wat je bedoelde hoor maar echt saai vind ik een clanwar nooit, ook al sta ik op full defense. Wat ik dus vaak sta.
Vandaag heeft FtF weer eens een iCTF warretje gewonnen, van (Alpha) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

-=MOL=- schreef op 23 augustus 2002 @ 09:37:
De server is opgezet door Gerco onder andere door dit topic
Volges mij was er vorig jaar toch nog geen ut.tweakers.net topic hoor, laat staan dat ut.tweakers.net iets deed.
toch wel voor de tweakers.
dit is voor mij ook gok:
mwah, volges mij is et gewoon een funserver geweest voor iedereen, niet alleen tweakers, dat er nu voortaan grotendeels tweakers opzitten ok ;)
Ik weet dat tweakers.net er verder niks mee te maken heeft, maar de server was toch bekend onder unreal.gdries.com

lichtelijk veranderde quote ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar toen ik gisteren op de server speelde was er weer een hele zooi UFL mensen. Maar ze probeerde ook een of andere speedner.nl(of zo) aan te trekken. En die zij dat die een eigen server had. Misschien komen ze u wel minder op tweakers.............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, check mijn ownage!! Let vooral op effeciency van 65% !! :P

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=8771

I 0wn y00 all!! :X

[edit]hoe krijg ik dat ding clickable?? :D

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2002 13:43 . Reden: erm vraagje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 12:25:
Hehe, check mijn ownage!! Let vooral op effeciency van 65% !! :P

[afbeelding]

I 0wn y00 all!! :X

[edit]hoe krijg ik dat ding clickable?? :D
Is nog geen eens op de ut.tweakers.net server :{

Dus dat telt niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 12:16

Sponge

Serious Game Developer

Wat is UFL nou...? Ik speel al zo lang UT, maar ik kom het hier pas tegen. Het enige wat ik er bij kan verzinnen eindigt op "lamers"..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 12:38:
[...]

Is nog geen eens op de ut.tweakers.net server :{

Dus dat telt niet :P
Erm, dit is gemaakt op zo ongeveer de beste Instagib CTF server die er op dit moment is!! KiK clanserver!! :P

Hoe krijg ik m'n pic nou eigenlijk clickable?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc100
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-01-2022

sc100

[GoT]P@_70 DeAtHc0iL

koek ???
had je nu een screenie gemaakt van die toren hanger :) ik was net telaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomR
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08-09 14:56
alpha was weer eens triest bezig vannacht. Kan die jongen nou niet eens een tijdje een ban hebben ofzow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

41.6C.6D.61.72 schreef op 24 augustus 2002 @ 13:08:
Wat is UFL nou...? Ik speel al zo lang UT, maar ik kom het hier pas tegen. Het enige wat ik er bij kan verzinnen eindigt op "lamers"..
UFL = Unreal Fighting League

geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

hmmz,dacht totaal wat anders, lol. :)

Ik ben sinds gisteren bezig met m'n eigen unrealmod... Denk dat jullie die ook wel leuk gaan vinden, en vanwege die mod ben ik niet zoveel meer op de server..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wat voor mod ben je dan aan het maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomR
Best jammer dat veel mensen met nw combo's doen. Daar hoef je imo bijna geen aim voor te hebben om een beetje te killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:58

Pyrus

Hardknock life

TomR schreef op 25 augustus 2002 @ 15:36:
Best jammer dat veel mensen met nw combo's doen. Daar hoef je imo bijna geen aim voor te hebben om een beetje te killen.
Wat zijn die combo's :? ja n00b ja :* Ik snap dat het iets van een combinatie ofzo is, maar wie/wat/waar?

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealKnuckles
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-10-2023

RealKnuckles

mmm-ah :X

Je hebt van die momenten :)
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Knuckles6.gif

Instagib 2 potjes daarvoor stond ik met 7 frags voor 24-17 verlies ik nog :X
Maar gelukkig is het me nog een klein beetje gegund >:) ^_^

Logitech z 560 ownage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Mod om m'n aim nog beter te maken ;). En ik heb het al op het netwerk gespeeld met m'n broer, en dit was geweldig :). Post later nog wel even screenshots :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Was dat nou weer voor onzin :? Is het dan ook makkelijk om combo's te maken met dubbele dodge, uit de lucht met boots, dan wel van liften etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

41.6C.6D.61.72 schreef op 25 augustus 2002 @ 16:57:
Mod om m'n aim nog beter te maken ;). En ik heb het al op het netwerk gespeeld met m'n broer, en dit was geweldig :). Post later nog wel even screenshots :)
Kan je die mod dan ook ergens downloaden.... lijkt me wel leuk nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pyrus schreef op 25 augustus 2002 @ 15:44:
[...]

Wat zijn die combo's :? ja n00b ja :* Ik snap dat het iets van een combinatie ofzo is, maar wie/wat/waar?
Met shock fire eerst rechtermuisknop en dan schiet je op de bol met linker muisknop>>>> Boem grote ontploffing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 20:50:
[...]

Kan je die mod dan ook ergens downloaden.... lijkt me wel leuk nl :)
:)

Ik ben er gisteren mee begonnen, en dit is m'n eerste mod :). Maar ik begrijp het meeste wel van die scripts (omdat ik al redelijk veel programmeer ervaring heb)

Op dit moment ben ik bezig het team element wat beter te maken. Het is een soort "Kleiduiven schieten", alleen dan met een bepaald object van UT.. als je een neer knalt van het verkeerde team verlies je punten. Oh ja, accuracy e.d. staan ook in het scoreboard :)

(btw, Ik kan me niet voorstellen dat niiemand anders op dit idee gekomen is, dus deze mod zal toch wel in zekere vorm ergens bestaan denk ik.. :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

41.6C.6D.61.72 schreef op 25 augustus 2002 @ 21:02:
[...]

Ik ben er gisteren mee begonnen, en dit is m'n eerste mod :). Maar ik begrijp het meeste wel van die scripts (omdat ik al redelijk veel programmeer ervaring heb)

Op dit moment ben ik bezig het team element wat beter te maken. Het is een soort "Kleiduiven schieten", alleen dan met een bepaald object van UT.. als je een neer knalt van het verkeerde team verlies je punten. Oh ja, accuracy e.d. staan ook in het scoreboard :)

(btw, Ik kan me niet voorstellen dat niiemand anders op dit idee gekomen is, dus deze mod zal toch wel in zekere vorm ergens bestaan denk ik.. :))
Hmm, leuk

Ik wil hem ook wel voor je uittesten, ken ik gelijk mijn aim verbeter, want die is belabberd.
Dat kan ook aan mijn verbinding en syteem liggen :P (Heb ik het gevoel de laatste tijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

41.6C.6D.61.72 schreef op 25 augustus 2002 @ 21:02:
[...]

LOL! Klinkt leuk! :D :9
Kijkt alvast hoopvol richting Gerco, mocht die mod wat worden :P

En dan in verschillende lvl's verschillende achtergronden/objecten uit de lucht knallen?

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Pyrus schreef op 25 augustus 2002 @ 21:13:
[...]

LOL! Klinkt leuk! :D :9
Kijkt alvast hoopvol richting Gerco, mocht die mod wat worden :P

En dan in verschillende lvl's verschillende achtergronden/objecten uit de lucht knallen?
Op dit moment alleen een type object, die constant gespawned wordt. (10 max, maar je zult nooit merken dat het aantal minder wordt, aangezien ze razendsnel gerespawned worden)

Op dit moment ben ik er nog vollop mee bezig, aangezien unrealtournament.log file nog wat druk wordt van een aantal warnings :).

Er is dus team play, dus je kunt met een aantal teams op het plateau gaan staan om te zien wie nou de beste aim heeft oid. :)

Ik zit alleen nog te denken wat er moet gebeuren als er zo een ding te dichtbij komt.. of tever naar beneden valt. Daar ben ik nu mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
Die mod klinkt erg koel. Implementeer je 'em als gametype?

Ik heb iig al interesse, als je hulp nodig hebt met proggen kun je altijd ff mailen (niet dat ik nou zo enorm goed ben in UScript, maar je snapt het wel).

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Gerco schreef op 25 augustus 2002 @ 21:51:
Die mod klinkt erg koel. Implementeer je 'em als gametype?

Ik heb iig al interesse, als je hulp nodig hebt met proggen kun je altijd ff mailen (niet dat ik nou zo enorm goed ben in UScript, maar je snapt het wel).
Yep, het is een aparte gametype, Ik gebruik op dit moment gewoon de DM-mapnaam methode voor de maps, ik zal wel eens kijken of dit ergens kan veranderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03:01

jdh009

FP ProMod
sory screens doen het niet

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-09 22:17
Jongens... m'n PC doet het weer goed!!!! Geen Framedrops meer. Geen id hoe het komt, het is zomaar over gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Dan heb jij imo geen skills. Op het moment dat jij stilstaand een combo wil maken ben je meestal gelijk dood, tenminste op de servers waar ik speel.

En zonder dat je goede aim hebt een combo maken is bijna onmogelijk als je tussen de "bal" (secondary attack) en de "straal" (primary attack) zegmaar eerst nog opzij springt/dodged/loopt/weet ik veel wat.

Mijn record staat op 4 combos. Op lavagiant eerst 4 ballen wegschieten in verschillende richtingen en dan in dezelfde volgorde de combo's maken!
benchMarc schreef op 26 augustus 2002 @ 00:00:
Jongens... m'n PC doet het weer goed!!!! Geen Framedrops meer. Geen id hoe het komt, het is zomaar over gegaan :)
Dan verwachten we natuurlijk gelijk screenies met prestaties :D

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Ik was vergeten te zeggen dat m'n mod op dit moment alleen de insta shockrifle gebruikt Wel iets aangepast hoor. Als je accuracy boven de 35% is (als dat niet lukt..) schiet hij extra snel ;). Ik heb de zoom functie weggehaald, dit leek me niet echt eerlijk tijdens een TDM game.

Dat geldt ook voor de andere wapens: Een combo kan xx vliegende objecten met een klap verpulveren. Lekker voor de efficiency.. dus dat maar niet.

Op dit moment heb ik alles in een (1) .u file gekregen. Nu moet ik nog een aantal scriptfouten eruit halen, en misschien een paar maps maken (ben niet echt een mapper talent, maar vandaag is het me gelukt om zones werkend te krijgen, jaja :).. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hope 2 c u MoD soon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer

QuestGamer

Questje

MOL had hier ook al op gereageerd, maar ik kan het ook ff niet laten...

Wil jij een shock arena tegen mij doen met alleen maar combo's? Wedden dat ik dan win? Daar zijn echt wel skills voor nodig hoor.
Sir Lancelot zei laatst op de server ook al dat combo's lame zijn, slaat nergens op. Zo moe wordt ik van die skilloze gasten die van alles roepen. En zelf maar spammen met de flak cannon *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Lol. Waar ik nog steeds ziek van word is van die mannetjes die alleen maar met sniper rifle bezig zijn. Je hebt er zeker wel skill voor nodig, maar ik vind het gewoon niet eens leuk. Ik gebruik hem alleen op face om de enemy FC te killen als hij ver weg is ofzo.

Als je nou sniper wannabe bent, ga dan of RTCW ofzo spelen of lekker insta doen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke mol hier moet ik weer op reageren.

Jij speelt vaak genoeg om te weten dat de sniper 1 van de dodelijkste wapens in het arsenaal is. Als ik op bijv DM-conveyer speel neem ik altijd de sniper of asdm als ik rush, gewoon omdat ze allebei 1 shot 1 kill zijn.

Als je sniperwannabee bent speel je gewoon op een ssniper only server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QuestGamer schreef ..........

Sir Lancelot zei....................
die zit zowiezo altijd te zeiken als hij niet wint, niet echt een lekker voorbeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Verwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 14:25:
Oke mol hier moet ik weer op reageren.

Jij speelt vaak genoeg om te weten dat de sniper 1 van de dodelijkste wapens in het arsenaal is. Als ik op bijv DM-conveyer speel neem ik altijd de sniper of asdm als ik rush, gewoon omdat ze allebei 1 shot 1 kill zijn.

Als je sniperwannabee bent speel je gewoon op een ssniper only server
Wat is nou precies de reply op wat ik zei???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn we weer aardig tegen elkaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Hier een aantal screenshots van m'n simpele map :). Ik ontdekte net dat de teamscore nog niet helemaal perfect is, of het kwam dat ik spectator was... Als je naarbeneden valt krijg je ook nog punten :+, lol. Dat moet ook even verbeterd worden :)

Afbeeldingslocatie: http://vbfibre.digitalrice.com/got/Shot0004.jpg
Afbeeldingslocatie: http://vbfibre.digitalrice.com/got/Shot0007.jpg
Afbeeldingslocatie: http://vbfibre.digitalrice.com/got/Shot0010.jpg

Plaatjes zouden clickable moeten zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc100
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-01-2022

sc100

[GoT]P@_70 DeAtHc0iL

ziet er leuk uit wanneer kan ik het ff proberen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er leuk uit?

Kan je ook je tegenpartij dood schieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

41.6C.6D.61.72 schreef op 26 augustus 2002 @ 20:00:
Hier een aantal screenshots van m'n simpele map :). Ik ontdekte net dat de teamscore nog niet helemaal perfect is, of het kwam dat ik spectator was... Als je naarbeneden valt krijg je ook nog punten :+, lol. Dat moet ook even verbeterd worden :)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Plaatjes zouden clickable moeten zijn :)
Als ik er zo naar kijk snap ik er geen flikker van :? :?
Maar ik zou t bes wel willen spelen om te zien hoe t moet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Gewoon o pde vliegende translocators schijven schieten in DM, en met TDM die van je eigen kleur (kunnen 4 teams aan meedoen)

De tegenpartij doodschieten.. tsja, ik wou het er eigenlijk uithalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee je moet ook de tegen partij kunnen doodschieten.
ps. echt leuke icons

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2002 21:24 . Reden: bijvoegsel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Hmm, ik weet het niet. Volgens mij krijg je dan dat als iemand aan het rondschieten is meteen weer in z'n rug wordt geknalt :(

Moeten maar eens zien als het door andere spelers wordt gespeeld. Ik zit alleen nog aan een naam te denken ("trainingmatch", TM-mapnaam?)

Maar ik zal eens kijken of ik nog wat andere ideetjes op papier kan krijgen die ik eventueel kan toevoegen (en niet teveel van m'n [kuch] Uscript kennis vergen ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 21:23:
Nee je moet ook de tegen partij kunnen doodschieten.
ps. echt leuke icons
Ik denk als je elkaar kan doodschieten dat je t doel van t spel weghaald.
Lijkt me dus niet eg leuk.... Dus zonder doodschieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
41.6C.6D.61.72 schreef op 26 augustus 2002 @ 21:52:
Moeten maar eens zien als het door andere spelers wordt gespeeld. Ik zit alleen nog aan een naam te denken ("trainingmatch", TM-mapnaam?)
Skeet-Shooting (Kleiduiven schieten) SS-Mapnaam

Ik geloof dat het zo heet op zn engels iig :) Heb je dan ook je Trans nog om mee te spelen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Ik heb eind van de middag ook weer eens een potje gespeeld. Was tussen 17:30 en 18:00 geloof ik.

Potje LMS :)
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~flux0008/UT/Shot0029.jpg

Potje TDM. Net op het laatse nippertje 1 frag meer :P
Verder was het wel de hele tijd eerlijk kwa teams, tenminste toen ik keek. Het was de hele tijd 3vs3.

Die pieter is wel een goede speler.
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~flux0008/UT/Shot0030.jpg

Daarna nog een potje CTF, maar toen ging iedereen weg. Ik ben gaan eten toen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Fix die clickable dingen nou een keer goed joh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Weet niet hoe. Maar als je de url kopieert doet ie het wel geloof ik.

Wil je mijn screenies @ 1024x768 opslaan dan ofzo? Dan mail ik ze wel :P

Lol, gefixt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

M'n simpele map is nu volgens mij af. Heb ook nog even snel MetalHell geopent en wat spawn punten in gegooid, zodat daar ook vliegende schijven zijn. Ik twijfel alleen of ik nog een andere schijf moet maken die terug schiet met razorblades ofzo :).

Want 1 originele map is toch te weinig. Ik zat te denken aan nog een soort Morbias][ ofzo..

Ik zal nog even zien hoe ik die playerkills eruit haal. Lijkt me wel grappig als je iemand anders neerknalt, dat je dan zelf eraan gaat :D :+

Edit:
Rofl, translocators die met razorblades op je schieten, en die dingen komen best wel hard aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

We want PICS!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WE want the mod

[zeur mode]
B) aLs je nu al de mod in beta versie uitgeeft zijn er meer mensen die er voor kunnen mappen, (anders zeg je gewoon wat aanwezig moet zijn) Dan schiet het mischien wat op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

ffkes geduld nog :). Zoveel valt er niet te mappen hoor, denk ik :). Maar sowieso, heb net een aangepaste Morbias gemaakt, die ga ik nu testen (is nu aan het rebuilden), en dan zet ik hem wel ergens online ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
Zo'n terugschietding is wel errug cool. Geeft zo'n starwars gevoel :P

vliegen ze ook in het rond? Of bewegen ze een beetje random op hun plaats ofzo? Misschien een idee om zo'n ding hitpoints te geven? 2x raken is kapot, bij de eerste keer raken gaat 'ie op je schieten en ontwijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Hij ontwijkt al.. ze zijn redelijk slim, dat zie je zo zelf wel :). Helaas heb ik net de schietende translocators in de map vervangen door een normale. De team code werkt niet meer met een andere, en de schietende versie geeft weer wat script waarschuwingen.

Ik probeer die zo snel mogenlijk goed te krijgen, heb echter geen idee wat het probleem kan zijn, op dit moment. (maar heb ook nog andere dingen toe doen in m'n laatste twee vrije dagen :().. want als die dingen zin hebben schieten ze je hoofd er zo wat af :)

Uiteraard is dit met meerdere spelers leuker dan in je eentje.

"Training DM": Schiet alles wat je ziet
"Training TDM": Alleen je eigen kleur, anders zul je je punten zeer gauw kwijt raken :)

Elke vorm van een speler neerschieten wordt ook bestraft (team kill, of ander team).. omdat je dan gewoon niet kunt richten :+

Trainingmod.zip 360kb

readme.txt gaarne lezen.. had geen zin om hier een umod voor te maken (3 maps in maps dir stoppen, .u en .int in \system dir)

Veel success met je accuracy hoog te houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol

lets try it out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Doh. Ik snap het probleem al! De naam van een schijf staat er hardcoded in... Voor diegene die het gedownload hebben, die doen het zo nog maar een keer :)

Gefixed.. is nu weer te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is maar 1 spawnplaats op je map space disks.

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 15:14:
Er is maar 1 spawnplaats op je map space disks.

|:(
Hmm, vreemd. Ik heb er totaal 8 neergezet. Maar ja, UnrealEd crashed zo nu en dan nog wel. Ik verbeter hem nu meteen voor je :)

was de nieuwe versie al aan het uploaden, wordt een minuut later ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

als ik de versie die in je edit van 15:06 (:P) staat download geeft winrar een unexpected end of archive :?

Je bent niet nu toevallig aant uppen? De file wordt nl steeds groter

Beter lezen * Pyrus |:(

[ Voor 0% gewijzigd door Pyrus op 27-08-2002 15:28 . Reden: Beter lezen ]

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

41.6C.6D.61.72 schreef op 27 augustus 2002 @ 15:20:
[...]
was de nieuwe versie al aan het uploaden, wordt een minuut later ;)
Soms heb je ook een heleboel disks van 1 kleur.
Heb net ff playersonly gedaan (bij een bot match) en heb ze toen geteld 6 blauwe en 2 rooie :?

nu nog erger geen rooie discs alleen maar blauwe. Dit is wel op een map zonder tegenstanders en met een accuricy van 90 % >:)

sorry voor het mierenneuken maar ik kan het niet laten om bugs te vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Okay dan, nu kan je hem downloaden.. met gemene translocators (>:)) die het op je hoofd voorzien hebben.. uw missie: het er levend van af brengen, en in leven blijven! In beweging blijven is de enige optie!

lol :)

Trainingmod 390kb

(zie ook hierboven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 15:25:
[...]

Soms heb je ook een heleboel disks van 1 kleur.
Heb net ff playersonly gedaan (bij een bot match) en heb ze toen geteld 6 blauwe en 2 rooie :?

sorry voor het mierenneuken maar ik kan het niet laten om bugs te vinden :P
Klopt.

De discs krijgen random kleuren, maar wel dmv. MaxTeams (dus als je twee teams hebt, krijg je dus alleen rood en blauw). een nieuwe disc wordt pas gemaakt als een andere eraan is gegaan, ergens (bijv in Spacediscs tever naar beneden).

En volgens mij is dit wel fair in een TDM game, geen zin om het na te rekenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

41.6C.6D.61.72 schreef op 27 augustus 2002 @ 15:34:
[...]

Klopt.

De discs krijgen random kleuren, maar wel dmv. MaxTeams (dus als je twee teams hebt, krijg je dus alleen rood en blauw). een nieuwe disc wordt pas gemaakt als een andere eraan is gegaan, ergens (bijv in Spacediscs tever naar beneden).

En volgens mij is dit wel fair in een TDM game, geen zin om het na te rekenen :)
Oke dan snap ik het.

Maar kan je me dit uitleggen: waarom gaat je accuricy omhoog als je een disk van de tegenpartij raakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Dat is nog een twijfel geval :)

Je raakt hem wel, maar hij was gewoon verkeerd.. de punten tellen uiteindelijk toch, en niet de accuracy. Maar misschien zal ik het idd maar veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ff de mod proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Moet zeggen dat Morb-Discs wel aardig zwaar is om te overleven zonder een (menselijke) tweede speler :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

41.6C.6D.61.72 schreef op 27 augustus 2002 @ 18:32:
Moet zeggen dat Morb-Discs wel aardig zwaar is om te overleven zonder een (menselijke) tweede speler :)
Het leuke is dat je met f5 de disc's kan volgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

rofl, ja, dat is echt grappig! :D. Ik heb net eens een queen toegevoegd, helaas reageren ze daar niet op, ook niet op een Skaarjwarrior (summon unreali.skaarjwarrior). (unreal1 beesten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
Best een leuk spelletje, maar het is wel een beetje irri dat die discs allemaal om je heen gaan vliegen. Dan moet je gaan wegrennen voor de discs. Misschien een idee om ze een minimum afstand te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik dacht laat ik UT weer eens proberen, maar krijg steeds rejected by server op ut.tweakers.net ? is-ie vol of tijdelijk unavailable of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
Als je "Rejected by Server" krijgt, is 'ie 99,9% van de gevallen gewoon vol, in die 0.1% ben je geband en weet je dat zelf ook wel.

*zucht* is er geen mogelijkheid van een FAQ? Deze vraag wordt MINSTENS 3x per week gesteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer

QuestGamer

Questje

Gerco schreef op 27 augustus 2002 @ 23:25:*zucht* is er geen mogelijkheid van een FAQ? Deze vraag wordt MINSTENS 3x per week gesteld...
Goed idee!
Een ut.tweakers.net FAQ! Gewoon ff maken en dan zet iemand hem wel online joh!

BTW, die mod met die translocators, kan je daar geen apart topic voor maken?
"[UT]TrainingMod" ofzoiets. Dan kan dit topic over de ut.t.net server enzo blijven gaan!

Om het ff ontopic te houden hier een screenie, mijn laatste 5 kills was een MMMonsterkill, die was echt zoooo mooi. Ik stond de hele tijd 2e en dus toch nog net gewonnen op het eind *D

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/mlangenbach/monstermorb.JPG

En hier een TDM-Stalwart, waar we NET van het team met RaptoriX erin wonnen, was echt spannend *D
GG dudez :)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/mlangenbach/niptvanrapt.JPG

[ Voor 0% gewijzigd door QuestGamer op 28-08-2002 01:41 . Reden: Plaatje fixen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomR
en toen was de server weer leeg :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Questgamer: Zover valt er niet meer te zeggen erover, gisteren was een uitzondering ;). Maar als het handig lijkt, dan maak ik wel een nieuw topic. :)

Nu ik het erover heb (:)): Gerco, die dingen komen alleen dichtbij als je alleen bent, met meerdere personen verspreiden ze zich meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomR
Gerco schreef op 27 augustus 2002 @ 23:25:
Als je "Rejected by Server" krijgt, is 'ie 99,9% van de gevallen gewoon vol, in die 0.1% ben je geband en weet je dat zelf ook wel.

*zucht* is er geen mogelijkheid van een FAQ? Deze vraag wordt MINSTENS 3x per week gesteld...
kreeg ik dus strax. Ga naar irc type in !utstats krijg ik te zien dat er maar 2 in zitten. Ik denk kut, geband. Wat hebt mijn broertje nou weer uitgespookt, d8 ik zo. Hadden ze max aantal spelers op 2 gezet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

En hoe dat komt :?

Ik joinde, LMS met 2 players. Gevote voor Morbias, iedereen (4 man d8 ik) riep bah en meteen gemutate en AS gaan spelen. Toen heb ik tegen L4mer AS gedaan insta. Vond het al vaag dat er niemand kwam. Toen zijn we StalwardXL gaan doen en kwam er iemand speccen die zei dat hij er niet op kwam. Gekeken, stond hij idd op 2 :? Nu staat hij op 10 iig en ik zoek nu iemand die de hele server weer goed kan zetten. Hoe lang hij al zo staat weet ik echt niet want toen ik joinde waren er ook al 2 bezig :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
* Gerco loopt de config wel ff na.

Ik heb de config gechecked, alles zou nu goed moeten staan. Ik heb tevens gelijk het Assault Bonus Pack geinstalleerd, we hebben wat extra AS maps dus.

Het pack kun je hier downloaden. Download NIET de versie van eavy, want ik draai een oudere versie.

Ik moet het nog goed configgen, dus als je iets niet kan wat je wel wilt kunnen (hammerjumpen bijvoorbeeld), zeg dat dan gewoon even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gerco schreef op 27 augustus 2002 @ 23:25:

ok bedankt, speel niet zo heel vaak en had dit nog nooit gehad, en in de server list stond iets van 10/12 dus ik dacht niet dat-ie vol was... zal wel bug zijn want ik heb niks stouts gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He 41.6C.6D.61.72, die mod is eg goed. Alleen jammer als je met bots speelt dat ze elkaar gaan doodknallen in tdm en dan kom je op zn gigantisch negatief getal te staan. Kan je nooit meer winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Was ook niet bedoeld om met bots te spelen :D, maar met menselijke spelers :). Ik wil wel kijken of ik misschien iets kan vinden om de bots op andere dingen te laten reageren (dus de translocators en niet andere bots), maar ik ben nog wel een UScript newbie.. en het HBO staat ook al weer met het fluitje in de mond rond te kijken :+.

Altijd al willen weten hoe ik tegen een godlike bot scoor met accuracy ;).

IS het trouwens nog een idee om wat items voor de faq te bedenken, in dit topic, waar toc hde meeste spelers komen?

Aantal punten bijv:

-"Help ben rejected!!!"
-Taunts en de server (Bow-down elke seconde irriteert ;))
-Mid-game voting en de server
-Wat je niet moet doen (gaan klooien)
e.d. ?

• -=MOL=-

-=MOL=-

Hahahaha. De faq. Die moet er zeker komen!

Verder, laatste tijd echt veel insta op de server. Jammer, want daardoor kom ik er minder!

Verwijderd

Beetje rustig hier :P

• raptorix
Net paar potjes gespeelt, moet eerlijk zeggen dat er niet veel aan is, omdat mensen te lui/slecht zijn om met normale wapens te spelen wordt er maar stelselmatig insta gevote, niet omdat het leuk is, maar omdat ze dan nog enigzins hun gebrek aan skills kunnen verbergen. Op die manier gaat niveau van server wel heel rap naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thettes
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 18:07
DAt is zo'n onzinnig argument... als je met nw 4e wordt, en met insta 2e, an is er toch iemand anders een plaats gezakt? je ranking zal weinig veranderen. En zelf speel ik puur en alleen insta, maar niet omdat ik het makkelijker vind hoor, maar het is leuker. Als je insta vote maar je vind het niet leuk, dan zal je ook niet zo gauw op een " funserver" gaan utten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
thettes schreef op 30 augustus 2002 @ 00:15:
DAt is zo'n onzinnig argument... als je met nw 4e wordt, en met insta 2e, an is er toch iemand anders een plaats gezakt? je ranking zal weinig veranderen. En zelf speel ik puur en alleen insta, maar niet omdat ik het makkelijker vind hoor, maar het is leuker. Als je insta vote maar je vind het niet leuk, dan zal je ook niet zo gauw op een " funserver" gaan utten.
Dat zeggen mensen zelf, letterlijk: ik vote geen nw omdat ik zuig met normale wapens.

Daarnaast wil ik best wel insta spelen, maar die stomme eikels snappen nog niet dat je geen insta moet spelen op LavaGiant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raptorix schreef op 30 augustus 2002 @ 00:57:
Daarnaast wil ik best wel insta spelen, maar die stomme eikels snappen nog niet dat je geen insta moet spelen op LavaGiant.
I O+ insta + low graf on lava giant

Maar als ik een leuk potje ctf wil spelen zoek ik gewoon een andere server.
(ps. heb deze week voor het eerst in 2 maanden weer ff gespeelt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:33
Insta vinnik op z'n tijd best leuk, bijv met LMS, omdat ik zo'n k*thekel heb aan LMS wil het gebrek aan combo's de pijn verzachten :). Maar insta CTF is ook best leuk op command of eternal, of die andere waarvan ik de naam kwijt ben :P. Maar insta op face, hall, lava of niven is gewoon niet leuk meer. iDM kan, maar voor alle gametypen (excl lms) prefereer ik nog altijd gewoon nw. Maargoed, daarvoor is er een majority vote, want iedereen denk er anders over :D

Of het gebrek aan skills met nw is weet ik nog niet zo zeker, dan zou het eerder gebrek aan skills in het algemeen zijn >:) want het zijn vaak toch dezelfde mensen die winnen, nw of insta.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Toch vind ik insta met CTF nog steeds de grootste onzin, tenminste op een funserver dan. In clanverband heb je goede communicatie enzo, maar op een funserver ga je als FC over de helft van de map, heb je zowieso een cap. Met NW heb je dan de TC nog ofzo.......

Maarja, dat heb ik al vaker gezegd en ook met veel meer woorden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

raptorix schreef op 29 augustus 2002 @ 23:54:
Net paar potjes gespeelt, moet eerlijk zeggen dat er niet veel aan is, omdat mensen te lui/slecht zijn om met normale wapens te spelen wordt er maar stelselmatig insta gevote, niet omdat het leuk is, maar omdat ze dan nog enigzins hun gebrek aan skills kunnen verbergen. Op die manier gaat niveau van server wel heel rap naar beneden.
Rap, je best wel dat dit weer eigenlijk een flame is van "Instagib is voor lui met geen skills" ;). Ik heb lang NW gespeeld, vanaf November 99 tot Mei 2001 ofzo, maar toen was ik het gewoon zat :). Daarom speel ik nu instagib, en ik denk echt niet dat ik 'skills' te kort kom? :? .. M'n Rocketlauncher efficiency is altijd nog hoger dan instagib, volgens worldstats (als die ooit weer eens online komt..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Dan zal hij vast niet op jou gedoeld hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Okay ik heb dus even een beginnetje gemaakt met een FAQ (in een redelijk snel tempo, dus met typo's denk ik)... hoop dat het een beetje goed is :)

Ik ben niet van plan alle bold tags e.d. te gaan vervangen nu, dus ik plak hier de "niet" opgemaakte versie eerst, ok? Ik zal de plaatjes er wel even inzetten.

--------------
Spelen op de server algemeen

Deze server is er gewoon om voor de lol op te spelen. Ga dan ook niet lamen, en veelvuldig campen, zeuren over aimbots e.d. Als je iemand verdenkt van cheaten, dan maak je gewoon een demo, en ga je weg. Post je die in het UT server topic, kan de rest ook kijken of die dergelijke persoon echt aan het cheaten was, of gewoon erg goed was.

De volgende adressen kun je gebruiken om op de server te komen:
unreal://vulcanus.gdries.com
unreal://ut.tweakers.net

Als er problemen zijn met de server kun je meestal terecht in het algemene IRC kanaal (zie onder), of mail je Gerco: Gerco (at) gdries.com

IRC channels

Er is een UT reporter bot op
#ut-reporter (irc.tweakers.net)

En de algemene channel:
#ut (irc.tweakers.net)

Ik krijg constant "Rejected by Server"

Er zijn verschillende redenen waarom je deze melding kunt krijgen. De meest voorkomende is dat het maximaal aantal spelers op de server bereikt is, en dat je daarom niet meer op de server "mag". Wacht totdat er iemand weggaat, en probeer opnieuw.

De andere reden is dat je gebanned bent en dus geen toegang meer hebt tot de server. In dit geval weet je meestal zelf al wel dat je gebanned bent, waarschijnlijk omdat je iets gedaan hebt dat niet echt gewaardeerd werd door de andere spelers.

Ik krijg "Package .. version mismatch"

UT gebruikt packages voor het spel, en uitbreidingen. Als je echter een bepaalde package hebt, en op de server staat ook die package, maar met een andere versie, dan kun je niet verbinden. Dan krijg je dus de "Package <naam> version mismatch". Dit kun je oplossen door of die desbetreffende packagenaam.u en packagenaam.int file te renamen naar iets anders, of gewoon te verwijderen. Een veel voorkomende is:

"Package DE version mismatch"

Ga dan uit UT, verwijder of rename je de De.u en De.int file, en start je UT opnieuw op en probeer je te verbinden. in 99% van de gevallen is het probleem nu opgelost, en kun je gewoon verbinden (nadat je de package vand e server onvangen hebt)

Mid-game voting

Op de server kun je mid-game (dus tijdens het spel) opnieuw voten, voor een andere game mode, of map. Als 90% gestemd heeft, dan gaat de mid-game vote pas werken, en na een minuut wordt er een nieuwe map gekozen gebaseerd op de votes van de spelers. Als men zomaar gaat voten terwijl anderen druk aan het spelen zijn wordt dat niet echt gewaardeerd

Hoe bind ik een toets aan die voter?

A) Je kunt dit direct doen als je het voter menu hebt, zie screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://www.quadrantwars.com/got/utvoter.gif

B) Een andere methode is het direct in de UT ini file te doen:

Open "User.ini" in de UT system dir, en zoek onder [Engine.Input] naar de toets die je wilt gebruiken. Zet daarachter: MUTATE BDBMAPVOTE VOTEMENU

Bijvoorbeeld:
B=MUTATE BDBMAPVOTE VOTEMENU

Nu zou het mogelijk zijn om met B de vote window tevoorschijn te laten komen.

C) Nog een andere methode, die je ook direct in-game kunt gebruiken:

Typ: preferences in de console, en er komt nu een venstertje tevoorschijn, en UT gaat waarschijnlijk naar windowed mode. Zie de screenshot voor wat je verder moet doen:

Afbeeldingslocatie: http://www.quadrantwars.com/got/utvoter2.gif

Normal weapons vs Instagib

Het komt vaak voor dat spelers liever instagibben dan met 'normal weapons' spelen. Als er een gamemode is die je niet leuk vindt, ga dan niet zeuren om de andere te spelen, en voor die (mid game) te gaan voten e.d. Er zijn ook spelers die liever de andere game mode spelen, en die hebben net zoveel recht daarop.

Taunts gebruik

Taunts zijn leuk zo nu en dan, maar als je constant "Bow Down", of "Step Aside" hoort, dan gaan de meeste spelers zich daar aan irriteren. Doe dit dan ook niet, als je het erg bond maakt kun je misschien zelfs wel een ban krijgen.
----------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Netjes hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raptorix schreef op 30 augustus 2002 @ 00:57:
[...]

Dat zeggen mensen zelf, letterlijk: ik vote geen nw omdat ik zuig met normale wapens.

yep, lavagiant met instagib is redelijk wazig om te kiezen. speelde hetzelfde potje als rap en verveelde me dood ook al stond ik op defense met een redelijk goeie offense van de tegenstander.

heb trouwens nog nooit een 50/50 vote in het voordeel van NW zien vallen =//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
41.6C.6D.61.72 schreef op 30 augustus 2002 @ 11:41:
[Spelen op de server algemeen]
Als er problemen zijn met de server kun je meestal terecht in het algemene IRC kanaal (#ut is duidelijker), of mail je Gerco: gerco (at) gdries.com

[Ik krijg constant "Rejected by Server"]
Helemaal mee eens.

[Ik krijg "Package .. version mismatch"]
Aanvulling: Als je zelf ooit een LAN gehost hebt met de mapvote mutator van deze server, staat de package BDBMapVote3Ex nog in je "System" dir, aangezien die best regelmatig geupdate wordt is er een grote kans dat je niet meer dezelfde versie hebt, even wegsmijten en hij doet het weer.

[Mid-game voting]
Akkoord, Aanvulling
Indien een toets binden via het ingebouwde schermpje niet werkt, mail dan even met wat je gedaan hebt en of je al eerder een toets gebind had. Hopelijk kan ik die bug dan pletten. De huidige versie heeft al een verandering in het binden, dus het zou kunnen dat de bug al geplet IS, als het in het verleden niet werkte, probeer het dan ajb nog even opnieuw.

[Normal weapons vs Instagib]
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[Taunts gebruik]
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ bont is met een t :P
Prachtig, als je de boel in HTML omzet ofzo, kan ik 'em wel op http://ut.tweakers.net hosten, dan bestaat die URL ook niet voor niets :)

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.