Gevote 8):
UIT!Poll: Mid-game mapvote
ASPoll: AS of FB
[ Voor 0% gewijzigd door Alphega op 23-08-2002 14:40 . Reden: typo ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
UIT!Poll: Mid-game mapvote
ASPoll: AS of FB
[ Voor 0% gewijzigd door Alphega op 23-08-2002 14:40 . Reden: typo ]
Ik heb als defender vaak de meeste punten in een clanwar hoor-=MOL=- schreef op 22 augustus 2002 @ 11:46:
Het is trouwens niet altijd leuk om zo te spelen. Ik heb met een clanmatch weleens def gestaan... Was erg saai, maar je mag je post niet verlaten. Ik had niet zoveel frags, het meeste werd door de rest van het team gedaan zegmaar.
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Ik had het dus over 1 van de saaiste momenten........QuestGamer schreef op 23 augustus 2002 @ 18:13:
Ik heb als defender vaak de meeste punten in een clanwar hoor
Want als defender krijg je 5 punten voor een vlag neerhalen, ok attackers krijgen 7 voor een capturen, maar dat gebeurt wat minder vaak dan dat er vlaggen teruggehaald worden meestal
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Ik denk dat de polls wel duidelijk zijn, FB -> exit. Vanavond zal ik een en ander gaan veranderen (server reset nodig).QuestGamer schreef op 23 augustus 2002 @ 18:13:
En Gerco, goede zaak die polls. Zal blij zijn als binnenkort Fragball er af is en die midgame vote niet zo gauw meer zal gebeuren (90% lijkt mij perfect, heb ik ook gestemd).
Ik weet van niets... ik heb ze er wel over horen praten, maar dat was met Cyborgie, niet met mij. Van mij krijgt niemand een clanserver. Het is alleen vanwege mijn 'speciale' band met FtF dat jullie er 1 hebbenEn wat las ik over UFL clanserver?? Dat snap ik niet helemaal?
Geef die gasten een eigen clanserver, dat gaat niet echt samen met een Tweakers FUNserver imho...
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
HeheGerco schreef op 23 augustus 2002 @ 19:39:
dat was met Cyborgie, niet met mij. Van mij krijgt niemand een clanserver. Het is alleen vanwege mijn 'speciale' band met FtF dat jullie er 1 hebben
Volges mij was er vorig jaar toch nog geen ut.tweakers.net topic hoor, laat staan dat ut.tweakers.net iets deed.-=MOL=- schreef op 23 augustus 2002 @ 09:37:
De server is opgezet door Gerco onder andere door dit topic
dit is voor mij ook gok:toch wel voor de tweakers.
Ik weet dat tweakers.net er verder niks mee te maken heeft, maar de server was toch bekend onder unreal.gdries.com
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2002 13:43 . Reden: erm vraagje ]
Verwijderd
Is nog geen eens op de ut.tweakers.net serverVerwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 12:25:
Hehe, check mijn ownage!! Let vooral op effeciency van 65% !!
[afbeelding]
I 0wn y00 all!!
[edit]hoe krijg ik dat ding clickable??
Verwijderd
Erm, dit is gemaakt op zo ongeveer de beste Instagib CTF server die er op dit moment is!! KiK clanserver!!Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 12:38:
[...]
Is nog geen eens op de ut.tweakers.net server
Dus dat telt niet
Verwijderd
UFL = Unreal Fighting League41.6C.6D.61.72 schreef op 24 augustus 2002 @ 13:08:
Wat is UFL nou...? Ik speel al zo lang UT, maar ik kom het hier pas tegen. Het enige wat ik er bij kan verzinnen eindigt op "lamers"..
Wat zijn die combo'sTomR schreef op 25 augustus 2002 @ 15:36:
Best jammer dat veel mensen met nw combo's doen. Daar hoef je imo bijna geen aim voor te hebben om een beetje te killen.
Logitech z 560 ownage :)
Was dat nou weer voor onzinTomR schreef op 25 augustus 2002 @ 15:36:
Best jammer dat veel mensen met nw combo's doen. Daar hoef je imo bijna geen aim voor te hebben om een beetje te killen.
Verwijderd
Kan je die mod dan ook ergens downloaden.... lijkt me wel leuk nl41.6C.6D.61.72 schreef op 25 augustus 2002 @ 16:57:
Mod om m'n aim nog beter te maken. En ik heb het al op het netwerk gespeeld met m'n broer, en dit was geweldig
. Post later nog wel even screenshots
Verwijderd
Met shock fire eerst rechtermuisknop en dan schiet je op de bol met linker muisknop>>>> Boem grote ontploffingPyrus schreef op 25 augustus 2002 @ 15:44:
[...]
Wat zijn die combo'sja n00b ja
Ik snap dat het iets van een combinatie ofzo is, maar wie/wat/waar?
Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 20:50:
[...]
Kan je die mod dan ook ergens downloaden.... lijkt me wel leuk nl
Verwijderd
Hmm, leuk41.6C.6D.61.72 schreef op 25 augustus 2002 @ 21:02:
[...]
Ik ben er gisteren mee begonnen, en dit is m'n eerste mod. Maar ik begrijp het meeste wel van die scripts (omdat ik al redelijk veel programmeer ervaring heb)
Op dit moment ben ik bezig het team element wat beter te maken. Het is een soort "Kleiduiven schieten", alleen dan met een bepaald object van UT.. als je een neer knalt van het verkeerde team verlies je punten. Oh ja, accuracy e.d. staan ook in het scoreboard
(btw, Ik kan me niet voorstellen dat niiemand anders op dit idee gekomen is, dus deze mod zal toch wel in zekere vorm ergens bestaan denk ik..)
LOL! Klinkt leuk!41.6C.6D.61.72 schreef op 25 augustus 2002 @ 21:02:
[...]
Ik ben er gisteren mee begonnen, en dit is m'n eerste mod. Maar ik begrijp het meeste wel van die scripts (omdat ik al redelijk veel programmeer ervaring heb)
Op dit moment ben ik bezig het team element wat beter te maken. Het is een soort "Kleiduiven schieten", alleen dan met een bepaald object van UT.. als je een neer knalt van het verkeerde team verlies je punten. Oh ja, accuracy e.d. staan ook in het scoreboard
(btw, Ik kan me niet voorstellen dat niiemand anders op dit idee gekomen is, dus deze mod zal toch wel in zekere vorm ergens bestaan denk ik..)
Op dit moment alleen een type object, die constant gespawned wordt. (10 max, maar je zult nooit merken dat het aantal minder wordt, aangezien ze razendsnel gerespawned worden)Pyrus schreef op 25 augustus 2002 @ 21:13:
[...]
LOL! Klinkt leuk!![]()
Kijkt alvast hoopvol richting Gerco, mocht die mod wat worden
En dan in verschillende lvl's verschillende achtergronden/objecten uit de lucht knallen?
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Yep, het is een aparte gametype, Ik gebruik op dit moment gewoon de DM-mapnaam methode voor de maps, ik zal wel eens kijken of dit ergens kan veranderenGerco schreef op 25 augustus 2002 @ 21:51:
Die mod klinkt erg koel. Implementeer je 'em als gametype?
Ik heb iig al interesse, als je hulp nodig hebt met proggen kun je altijd ff mailen (niet dat ik nou zo enorm goed ben in UScript, maar je snapt het wel).
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Dan heb jij imo geen skills. Op het moment dat jij stilstaand een combo wil maken ben je meestal gelijk dood, tenminste op de servers waar ik speel.TomR schreef op 25 augustus 2002 @ 15:36:
Dan verwachten we natuurlijk gelijk screenies met prestatiesbenchMarc schreef op 26 augustus 2002 @ 00:00:
Jongens... m'n PC doet het weer goed!!!! Geen Framedrops meer. Geen id hoe het komt, het is zomaar over gegaan
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
MOL had hier ook al op gereageerd, maar ik kan het ook ff niet laten...TomR schreef op 25 augustus 2002 @ 15:36:
Verwijderd
Verwijderd
die zit zowiezo altijd te zeiken als hij niet wint, niet echt een lekker voorbeeldQuestGamer schreef ..........
Sir Lancelot zei....................
Wat is nou precies de reply op wat ik zei???Verwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 14:25:
Oke mol hier moet ik weer op reageren.
Jij speelt vaak genoeg om te weten dat de sniper 1 van de dodelijkste wapens in het arsenaal is. Als ik op bijv DM-conveyer speel neem ik altijd de sniper of asdm als ik rush, gewoon omdat ze allebei 1 shot 1 kill zijn.
Als je sniperwannabee bent speel je gewoon op een ssniper only server
Verwijderd
Als ik er zo naar kijk snap ik er geen flikker van41.6C.6D.61.72 schreef op 26 augustus 2002 @ 20:00:
Hier een aantal screenshots van m'n simpele map. Ik ontdekte net dat de teamscore nog niet helemaal perfect is, of het kwam dat ik spectator was... Als je naarbeneden valt krijg je ook nog punten
, lol. Dat moet ook even verbeterd worden
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Plaatjes zouden clickable moeten zijn
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2002 21:24 . Reden: bijvoegsel ]
Verwijderd
Ik denk als je elkaar kan doodschieten dat je t doel van t spel weghaald.Verwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 21:23:
Nee je moet ook de tegen partij kunnen doodschieten.
ps. echt leuke icons
Skeet-Shooting (Kleiduiven schieten) SS-Mapnaam41.6C.6D.61.72 schreef op 26 augustus 2002 @ 21:52:
Moeten maar eens zien als het door andere spelers wordt gespeeld. Ik zit alleen nog aan een naam te denken ("trainingmatch", TM-mapnaam?)
Verwijderd
WE want the mod-=MOL=- schreef op 27 augustus 2002 @ 11:49:
We want PICS!!
Hmm, vreemd. Ik heb er totaal 8 neergezet. Maar ja, UnrealEd crashed zo nu en dan nog wel. Ik verbeter hem nu meteen voor je
Verwijderd
Soms heb je ook een heleboel disks van 1 kleur.41.6C.6D.61.72 schreef op 27 augustus 2002 @ 15:20:
[...]
was de nieuwe versie al aan het uploaden, wordt een minuut later
Klopt.Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 15:25:
[...]
Soms heb je ook een heleboel disks van 1 kleur.
Heb net ff playersonly gedaan (bij een bot match) en heb ze toen geteld 6 blauwe en 2 rooie
sorry voor het mierenneuken maar ik kan het niet laten om bugs te vinden
Verwijderd
Oke dan snap ik het.41.6C.6D.61.72 schreef op 27 augustus 2002 @ 15:34:
[...]
Klopt.
De discs krijgen random kleuren, maar wel dmv. MaxTeams (dus als je twee teams hebt, krijg je dus alleen rood en blauw). een nieuwe disc wordt pas gemaakt als een andere eraan is gegaan, ergens (bijv in Spacediscs tever naar beneden).
En volgens mij is dit wel fair in een TDM game, geen zin om het na te rekenen
Verwijderd
Het leuke is dat je met f5 de disc's kan volgen41.6C.6D.61.72 schreef op 27 augustus 2002 @ 18:32:
Moet zeggen dat Morb-Discs wel aardig zwaar is om te overleven zonder een (menselijke) tweede speler
Verwijderd
Goed idee!Gerco schreef op 27 augustus 2002 @ 23:25:*zucht* is er geen mogelijkheid van een FAQ? Deze vraag wordt MINSTENS 3x per week gesteld...
[ Voor 0% gewijzigd door QuestGamer op 28-08-2002 01:41 . Reden: Plaatje fixen ]
kreeg ik dus strax. Ga naar irc type in !utstats krijg ik te zien dat er maar 2 in zitten. Ik denk kut, geband. Wat hebt mijn broertje nou weer uitgespookt, d8 ik zo. Hadden ze max aantal spelers op 2 gezetGerco schreef op 27 augustus 2002 @ 23:25:
Als je "Rejected by Server" krijgt, is 'ie 99,9% van de gevallen gewoon vol, in die 0.1% ben je geband en weet je dat zelf ook wel.
*zucht* is er geen mogelijkheid van een FAQ? Deze vraag wordt MINSTENS 3x per week gesteld...
Verwijderd
ok bedankt, speel niet zo heel vaak en had dit nog nooit gehad, en in de server list stond iets van 10/12 dus ik dacht niet dat-ie vol was... zal wel bug zijn want ik heb niks stouts gedaanGerco schreef op 27 augustus 2002 @ 23:25:
Als je "Rejected by Server" krijgt, is 'ie 99,9% van de gevallen gewoon vol, in die 0.1% ben je geband en weet je dat zelf ook wel.
*zucht* is er geen mogelijkheid van een FAQ? Deze vraag wordt MINSTENS 3x per week gesteld...
Verwijderd
Dat zeggen mensen zelf, letterlijk: ik vote geen nw omdat ik zuig met normale wapens.thettes schreef op 30 augustus 2002 @ 00:15:
DAt is zo'n onzinnig argument... als je met nw 4e wordt, en met insta 2e, an is er toch iemand anders een plaats gezakt? je ranking zal weinig veranderen. En zelf speel ik puur en alleen insta, maar niet omdat ik het makkelijker vind hoor, maar het is leuker. Als je insta vote maar je vind het niet leuk, dan zal je ook niet zo gauw op een " funserver" gaan utten.
Verwijderd
Iraptorix schreef op 30 augustus 2002 @ 00:57:
Daarnaast wil ik best wel insta spelen, maar die stomme eikels snappen nog niet dat je geen insta moet spelen op LavaGiant.
Rap, je best wel dat dit weer eigenlijk een flame is van "Instagib is voor lui met geen skills"raptorix schreef op 29 augustus 2002 @ 23:54:
Net paar potjes gespeelt, moet eerlijk zeggen dat er niet veel aan is, omdat mensen te lui/slecht zijn om met normale wapens te spelen wordt er maar stelselmatig insta gevote, niet omdat het leuk is, maar omdat ze dan nog enigzins hun gebrek aan skills kunnen verbergen. Op die manier gaat niveau van server wel heel rap naar beneden.
Verwijderd
yep, lavagiant met instagib is redelijk wazig om te kiezen. speelde hetzelfde potje als rap en verveelde me dood ook al stond ik op defense met een redelijk goeie offense van de tegenstander.raptorix schreef op 30 augustus 2002 @ 00:57:
[...]
Dat zeggen mensen zelf, letterlijk: ik vote geen nw omdat ik zuig met normale wapens.
Daarnaast wil ik best wel insta spelen, maar die stomme eikels snappen nog niet dat je geen insta moet spelen op LavaGiant.
Prachtig, als je de boel in HTML omzet ofzo, kan ik 'em wel op http://ut.tweakers.net hosten, dan bestaat die URL ook niet voor niets41.6C.6D.61.72 schreef op 30 augustus 2002 @ 11:41:
[Spelen op de server algemeen]
Als er problemen zijn met de server kun je meestal terecht in het algemene IRC kanaal (#ut is duidelijker), of mail je Gerco: gerco (at) gdries.com
[Ik krijg constant "Rejected by Server"]
Helemaal mee eens.
[Ik krijg "Package .. version mismatch"]
Aanvulling: Als je zelf ooit een LAN gehost hebt met de mapvote mutator van deze server, staat de package BDBMapVote3Ex nog in je "System" dir, aangezien die best regelmatig geupdate wordt is er een grote kans dat je niet meer dezelfde versie hebt, even wegsmijten en hij doet het weer.
[Mid-game voting]
Akkoord, Aanvulling
Indien een toets binden via het ingebouwde schermpje niet werkt, mail dan even met wat je gedaan hebt en of je al eerder een toets gebind had. Hopelijk kan ik die bug dan pletten. De huidige versie heeft al een verandering in het binden, dus het zou kunnen dat de bug al geplet IS, als het in het verleden niet werkte, probeer het dan ajb nog even opnieuw.
[Normal weapons vs Instagib]
![]()
![]()
![]()
[Taunts gebruik]
![]()
![]()
![]()
bont is met een t
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq