Ik zal proberen wat tegen je te zeggen zonder te schelden.
Ten eerste, waarom heb jij een highlight op 'kanker'. Als de sfeer in principe goed is op de server en er wordt leuk gespeeld ga jij toch niet VIA IRC ff wat mensen bannen?
Je mag alleen adminnen als je ook daadwerkelijk OP de server aan het spelen bent vind ik, dan weet je of de spelers daadwerkelijk last hebben van iemand of niet...
Ravenger bijvoorbeeld, die roept vaak vervelende ziektes. Maar dat MEENT ie niet ofzo... tis gewoon een beetje verkeerd taalgebruik. Maar hij is samen met een hoop anderen de oorzaak ervan dat het leuk spelen is op ut.t.net. Zulke mensen moet je niet bannen.
Conclusie: neem normale admins please, mensen als DR en Oprog die ook vaak op de server komen en de sfeer er weten...
Dankjewel.
Wie "behalve Traag" is het hier NIET mee eens?
Ik heb het zelf nog niet zo meegemaakt dat er met ziektes en al gescholden werd. Ik vind het niet nodig, kan me voorstellen dat iemand dat "leuk" vindt, maar kan me ook voorstellen dat anderen zich eraan irriteren. Als het duidelijk in de regels staat dat het niet gewaardeerd wordt, dan moet je het gewoon niet doen. Ga dan ergens anders naar toe, zijn genoeg servers.
Dat rav het niet meent, wil natuurlijk niet zeggen dat hij niet anderen ermee irriteert. Zal er ook sterk aan liggen hoe goed je hem kent. Dan kan je e.e.a. beter nuanceren.
Dit is natuurlijk het probleem van GoT in het klein. Je stelt regels op, maar hoe streng moet je die handhaven? Blijft een inschatting, die ook wel eens fout gemaakt zal worden door een admin.
Een ban/kick blijft natuurlijk erg rottig en er zal nooit erg veel begrip zijn aan de "andere kant" . Vraag me af of er ook van tevoren gewaarschuwd wordt door betreffende admin, zodat de betreffende persoon nog een kans gegeven wordt om op te houden.
Edit: lees net de "updates" e n als het echt zo gegaan is, dan ben ik het daar ook niet mee eens. Waren er nog andere "getuigen" aanwezig op de server van dit voorval?