Lol gerco. Dat probeerde ik ook te zeggen, alleen met wat minder woorden.
Maar, een klein beetje uitleg voor CTF dan
Als ik in de enemy base zit met de vlag (kan je zien als je op F1 drukt, zie je een vlaggetje bij me nick) en ik schreeuw 6x I NEED BACKUP, dan zou het fijn zijn als er dus iemand mijn ruggetje komt beschermen als ik door het hele level heen wil banjeren met de vlag.
Op een map als face (vaak gespeeld op de tweakers server) speel je bijvoorbeeld 5 tegen 5.
2 man defence, 2 man aanval en 1 midfield. Die ene is dus puur met shock en sniper bezig. 2 man aanval. De ene covert de FC en de midfield komt richting de enemy base om al het andere gevaar uit te schakelen. De 2 defenders moeten de eigen basis vrij houden van gevaar en dat ook aangeven.
Ff een hele snelle korte uitleg van iets wat een beetje op strategie lijkt
Het is trouwens niet altijd leuk om zo te spelen. Ik heb met een clanmatch weleens def gestaan... Was erg saai, maar je mag je post niet verlaten. Ik had niet zoveel frags, het meeste werd door de rest van het team gedaan zegmaar. Maar, toch moet je trouw op je post blijven. Anders kan je hele strategie in de soep lopen.
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]