Theoretisch kan USB 2.0 tot 480Mb/s en Firewire tot 400Mb/s
oh ik moest echt even nadenken voor ik doorhad wat hier nou staat... ik dacht dat je driver problemen had, maar ja, wij nerds heVerwijderd schreef op 30 september 2002 @ 19:45:
30 Sep 2002 18:00 - Amsterdam - Driver unable to deliver due to time restrictions
uh ik bedoel kut voor je
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
maar wij waren aan het lachen over usb1 hemiekol schreef op 30 september 2002 @ 19:42:
waarheid als eenmiekol schreef op 30 september 2002 @ 19:42:
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Gefelimiekol schreef op 30 september 2002 @ 18:18:
ME IPOD IS BINNEN! WOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Later meerNU ff spelen
ik was inderdaad USB 1.0 aan het uitlachenmiekol schreef op 30 september 2002 @ 19:42:
Assume there are no rules and it's one big free for all
hmmVerwijderd schreef op 30 september 2002 @ 17:52:
tweakhams was weer geinspireerd en kreeg een brilliante ingeving. (mede dankzij de post van chux. kudos to you)
Ga naar je order status pagina van de applestore pagina. Noteer je Tracking Number.
Vervolgens ga je naar TNT.nl en klik je op Internet Solutions.
Je ziet een klein venstertje waar je je nummer invult. Voordat je op track klikt, klik je eerst nog Reference aan.
En voila...
Ik zie dat m'n Ipodje om 11.09 in Amsterdam is aangekomen
'pick up date' staat op 30 september
'destination' Amsterdam
maar bij 'delivery date', 'signatory' en 'status' staat nix!
Verwijderd
bij mij was de pick up date 27 september dus een beetje geduld nogchux schreef op 30 september 2002 @ 20:27:
[...]
hmm
'pick up date' staat op 30 september
'destination' Amsterdam
maar bij 'delivery date', 'signatory' en 'status' staat nix!
Nee, ik heb ook niks meer gehoord van mail-a-mac over de DV-iPod, zal ze morgen maar 's mailen denk ik.
Ennuh...saturn, jij wou toch ook een iSkin kopen? Reply dan ff in't iPod cases-topic.
Ennuh...saturn, jij wou toch ook een iSkin kopen? Reply dan ff in't iPod cases-topic.
Wat een
apparaat zeg
Zal morgen wat fotos (en tekst
) posten, kan nu me handen niet van dat ding afhouden
Zal morgen wat fotos (en tekst
nee!!!Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 21:29:
[...]
bij mij was de pick up date 27 september dus een beetje geduld nog
volgens mij gaat het voor mij nog even duren
het geld wil niet echt binnenstromen, en ik heb eindelijk een kamer gevonden, dus dat kost ook weer geld
damn
Weet iemand wat de status zou moeten zijn NA "departed from product source" op de Kuhne en Nagel tracking and tracing site? Daar staat die van mij nml. al sinds zaterdag op... Ik was heel blij dat ie meteen verzonden werd door Apple (vrijdagochtend besteld, vrijdagavond shipped!), maar nu staat 'ie sinds zaterdag dus in Taipei, Taiwan op "departed from product source"....... Iemand die zijn Podje al verder dan Taipei heeft zien gaan en me dus meer kan vertellen over hoe lang K&N erover doet? En welke status nu zou moeten volgen en hoe lang duurde dat bij jou?
Ik wil mijn PODJE!
Ik wil mijn PODJE!
Ik heb 'm vrijdag besteld met m'n CC en hij staat nu op shipped.
waar kan ik nou precies checken hoe het zit behalve de apple site?
aha jij hebt dus een CCAlpha-sphere schreef op 30 september 2002 @ 22:59:
Ik heb 'm vrijdag besteld met m'n CC en hij staat nu op shipped.
wil je dan de inkoopactie leiden?
ik kan wel een Rabocard ophalen bij de Rabobank, maar dat duurt 2 weken en heb ik geen zin in

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
welke Inkoopactie? van de Iskin?
(tijd om te pitten. Mot morgen om 8:15 op school zijn in Rdam)
(tijd om te pitten. Mot morgen om 8:15 op school zijn in Rdam)
als ik zeker was van mn iPod soon in huis dan zou ik die IA wel willen doen, want ik wil ook een iskin... maarja, voor hetzelfde geld duurt het nog weken
Verwijderd
gefeliciteerd met je kamer iigBaRF schreef op 30 september 2002 @ 22:38:
volgens mij gaat het voor mij nog even durenhet geld wil niet echt binnenstromen, en ik heb eindelijk een kamer gevonden, dus dat kost ook weer geld
damn
is die standaardcase zo krot dat iedereen een Iskin wil hebben? en het feit dat het stof aantrekt, is niet zo belangrijk? das toch juist slecht voor zo'n delicaat apparaatje (of overdrijf ik hier?)
"Uw bestelling staat klaar voor verzending. Graag vernemen wij van u wanneer deze zending aangeboden kan worden.
Indien u ons voor 14:30 uur bericht geeft kan de bestelling de volgende werkdag tussen 09:00 en 18:00 uur afgeleverd worden."
Net ontvangen van mailamac.nl.
Whooooeii..
Indien u ons voor 14:30 uur bericht geeft kan de bestelling de volgende werkdag tussen 09:00 en 18:00 uur afgeleverd worden."
Net ontvangen van mailamac.nl.
Whooooeii..
Ik heb net dus ook gekeken voor een mp3 speler.
Voor mij lijkt de beste keus de apple ipod 10 Gb.
Alleen wil ik wel nog een paar dingetjes weten.
Is de apple ipod shockproof? (Hoeveel minuten?)
Zijn er vervangers voor apple ipod. (geen Rio chaos geval Archos jukebox bevalt me niet en Dat ding door compaq overgenomen ook niet. )
Hoe zit het nou met die toshiba?
zie hieronder :
Zijn er vervangers voor apple ipod. (geen Rio chaos geval Archos jukebox bevalt me niet en Dat ding door compaq overgenomen ook niet. )
zie hieronder :
Ik wil dus graag met mijn verjaardag 15 december of nieuwjaar een HD mp3 speler kopen. Is die toshiba dan al uit?Verwijderd schreef op 09 juli 2002 @ 17:42:
Ik ben ff verliefd geweest op die iPod, maar nu die Toshiba in aantocht is (jeweetwel, die iPod-look-alike-maar-dan-beter) is die verliefdheid toch wel aan het wegebben.
Ik wil m'n toekomstige HD gebaseerde MP3-speler ook voor filesharing doeleinden gebruiken, dus die iPod is dan eigenlijk geen optie: geen enkele Mac aanwezig in mijn vriendenkring en allemaal ff aan de Firewire is ook niet realistisch.
De Toshiba is daarentegen weer beter uitgerust for my needs (USB 2.0, backwards comp.), maar vooralsnog niet verkrijgbaar.
Oh, en die Archos heb ik in de Dixons eens ff in m'n handen gehad: 't lijkt net een baksteen... Niet echt lekker om mee in je broekzak/binnenzak/jaszak rond te lopen. Daarnaast weet ik niet zeker of de gangbare modellen over USB 2.0 beschikken - of je moet het leuk vinden om 3 weken te wachten tot die 20 gig eindelijk is overgepompt.
Nee, ik denk toch dat ik maar ff op die Toshiba wacht.
Samen staan we sterk!
Verwijderd
bij de dixons is er nog steeds geen i-pod
maar ik blijf ze wekelijks lastig vallen
Ze konden me wel zeggen dat hij een dezer weken zeker zou aankomen,
ik wacht het maar rustig af, heb niet veel andere keus
maar ik blijf ze wekelijks lastig vallen
Ze konden me wel zeggen dat hij een dezer weken zeker zou aankomen,
ik wacht het maar rustig af, heb niet veel andere keus
ik denk dat je de antwoorden makkelijk kan vinden, maar ik zie het door de vingersIkBenAlles schreef op 01 oktober 2002 @ 13:55:
Ik heb net dus ook gekeken voor een mp3 speler.
ipod is in de praktijk 99% shockproof...
er wordt 32MB aan data ingelezen in het RAM-geheugen, hierbij zou de ipod in principe wel kunnen overslaan (bij extreme schokken)
als het eenmaal in de buffer zit, is overslaan onmogelijk...
ik heb iig nog niet gehad dat-ie oversloeg
er zijn weinig goede opties naast de ipod
de toshiba zou kunnen, maar is nog niet op de markt...
feit: iPod heeft zichzelf al bewezen, bij de Toshiba is het afwachten...
trouwens...die quote is oud, filesharing op de PC met de iPod kan met de nieuwe Windows iPods
Yes! Net effe met Apple gebeld, en hij ligt nu in Luxemburg! Verwachte ETA in Amstelveen morgen of donderdag! YES YES YES! Binnen een week in huis dus misschien! (vrijdag besteld). Iemand enig idee hoelang 't nu nog duurt?
Ik ben ook van plan een IPod te nemen, maar dat gaat nog wel een tijdje duren (eerste ff sparen
), maar ik had een vraagje. Zijn er ook mensen die hun Ipod laten graferen en zo ja, welke tekst staat er dan op ? Fotootje ?
Fünf auf der nach oben offenen Richterskala
mmhh maar neit van digicam naar ipod ofzo?Mooooody schreef op 01 oktober 2002 @ 14:02:
[...]
ik denk dat je de antwoorden makkelijk kan vinden, maar ik zie het door de vingers![]()
ipod is in de praktijk 99% shockproof...
er wordt 32MB aan data ingelezen in het RAM-geheugen, hierbij zou de ipod in principe wel kunnen overslaan (bij extreme schokken)
als het eenmaal in de buffer zit, is overslaan onmogelijk...
ik heb iig nog niet gehad dat-ie oversloeg
er zijn weinig goede opties naast de ipod
de toshiba zou kunnen, maar is nog niet op de markt...
feit: iPod heeft zichzelf al bewezen, bij de Toshiba is het afwachten...
trouwens...die quote is oud, filesharing op de PC met de iPod kan met de nieuwe Windows iPods
Samen staan we sterk!
neuh, maar dat kan de toshiba ook niet
duurt nog een jaartje voordat USB2/firewire digicams te koop/betaalbaar zijn...
rond die tijd kost flashgeheugen ook niets meer, dus kun je 512MB in je digicam prikken
He ik heb 'm ook vrijdag besteld. Het zou echtzaphod_b schreef op 01 oktober 2002 @ 14:03:
Yes! Net effe met Apple gebeld, en hij ligt nu in Luxemburg! Verwachte ETA in Amstelveen morgen of donderdag! YES YES YES! Binnen een week in huis dus misschien! (vrijdag besteld). Iemand enig idee hoelang 't nu nog duurt?
Verwijderd
Ik heb 'em via de Apple Store besteld afgelopen zondag. Op maandag toen ik terug van 't werk kwam stond 'ie al op SHIPPED. Je krijgt dan zo'n document te zien waar je op kan klikken (track and trace voor Kuehne & Nagel).. maar de link doet 't niet!!
Error: You are not authorized to use this page! (0101)
Warning: HTTP Referer "" is not valid!
was dat nou?!.. Iemand nog meer ervaring hiermee en wellicht oplossing?
sinterklaasje
Error: You are not authorized to use this page! (0101)
Warning: HTTP Referer "" is not valid!
sinterklaasje
Dit gekut heb ik ook op een Windows machine. Op mijn iMac werkt ie wel....Error: You are not authorized to use this page! (0101)
Warning: HTTP Referer "" is not valid!![]()
![]()
sinterklaasje
Suf dus
Werkte hier ook niet, las hier boven ergens dat je dat nummer op de TNT site moest invoeren
Verwijderd
Hmm.. da's slecht hoor als dat niet met een Windows machine loopt. Heb overigens slechte dingen gehoord over die Kuehne & Nagel. Ik hoop dat ik dat ding voor 't week-end krijg........
... afwachten maar dus!!
sinterklaasje

PS Mijn pakketje is nog niet bij TNT.. dus beide nummers geven geen resultaat (order nummer en pakketnummer)
... afwachten maar dus!!
sinterklaasje

PS Mijn pakketje is nog niet bij TNT.. dus beide nummers geven geen resultaat (order nummer en pakketnummer)
zeg sinterklaasje, je hoeft niet overal je naam onder te zetten hoor
Verwijderd
effe een paar opmerkingen over mn podje:
-Musicmatch sucks. Heb Ephpod gebruikt om alles up te loaden. Heel fijn progje
-Afstandbediening + Oordoppen = Draad van hier tot Tokio. Waar moet al dat draad heen zeg
-Touchpad is geweldig
-Dat zakje is, neem ik aan, voor de oordoppen en/of afstandbediening?
-Geluid uit oordopjes is goed genoeg voor mij.
-Musicmatch sucks. Krotding (tsja niet echt uitgeprobeerd maar hij deed al moeilijk vanaf het begin dus opsoute met dat rotzooi)
-Dynalink firewire kaartje is dus 6-pins. Wist het niet zeker tot ik het 4pins-2-6pins connector zag.
-Na een klein uurtje muziek laden was de Ipod wel heel erg heet geworden. Weet niet of dit kwam door het laden van de accu of van de mp3's (of allebei)
-Afstandbediening + Oordoppen = Draad van hier tot Tokio. Waar moet al dat draad heen zeg
-Touchpad is geweldig
-Musicmatch sucks. Krotding (tsja niet echt uitgeprobeerd maar hij deed al moeilijk vanaf het begin dus opsoute met dat rotzooi)
-Dynalink firewire kaartje is dus 6-pins. Wist het niet zeker tot ik het 4pins-2-6pins connector zag.
-Na een klein uurtje muziek laden was de Ipod wel heel erg heet geworden. Weet niet of dit kwam door het laden van de accu of van de mp3's (of allebei)
mmm, en wat vind je van musicmatch?

Verwijderd
tja Barf.. komt d'rvan als je te veel emails typt.. heb al vaak genoeg op 't werk mijn handle ipv mijn naam eronder getypt.. woops...
sinterklaasje
PS beetje off-topic maar welke MP3 ripper gebruiken jullie?.. Ik ben zojuist begonnen (op aanraden van vele mensen) met Exact Audio Copy (EAC) met de LAM 3.92 codec.
PSPS Hoe laadt je die IPOD in godsnaam op als je aan't reizen bent (en geen firewire bij de hand is)... werkt 'ie met alle accu-opladers? of alleen met dat ding dat je voor EUR500 erbij kan kopen?!
sinterklaasje
sinterklaasje
PS beetje off-topic maar welke MP3 ripper gebruiken jullie?.. Ik ben zojuist begonnen (op aanraden van vele mensen) met Exact Audio Copy (EAC) met de LAM 3.92 codec.
PSPS Hoe laadt je die IPOD in godsnaam op als je aan't reizen bent (en geen firewire bij de hand is)... werkt 'ie met alle accu-opladers? of alleen met dat ding dat je voor EUR500 erbij kan kopen?!
sinterklaasje
Verwijderd
tsja
het is ook niets nieuws wat ik zeg hier. het was te verwachten. gelukkig werkt ephpod goed
hehe, van mij mag het hoor, maar er zijn van die mensenVerwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 20:28:
tja Barf.. komt d'rvan als je te veel emails typt.. heb al vaak genoeg op 't werk mijn handle ipv mijn naam eronder getypt.. woops...
sinterklaasje
sinterklaasje
En ik gebruik ook EAC met Lame, perfect! Het opladen van de Pod kan gewoon met de netadapter die erbij zit. Werkt van 100 tot 250v (overal dus
Verwijderd
Van de Apple website... onderdeel van de techspecs:
1) Power and battery
Built-in rechargeable lithium polymer battery (1200 mAh)
Playtime: 10 hours when fully charged(5)
Charging via FireWire connector to computer system or
power adapter
— Fast-charge time: up to 1 hour (charges to 80% of battery capacity)
— Full-charge time: up to 3 hours
2) Power adapter
6-pin FireWire connector
AC input: 100V to 240V at 0.4 amp maximum
Frequency: 50 to 60 Hz
DC output: 12V at 1 amp maximum
betekent d'r dus dat er een aparte poweradapter bijzit?!
.. Ik dacht dat die optioneel was... Ik dacht dat je 'em alleen (standaard) via de firewire kon opladen.
sinterklaasje
OK.. wat is het verschil tussen:
a) AC adapter (standaard)
b) iPod Power Adapter (optioneel)
1) Power and battery
Built-in rechargeable lithium polymer battery (1200 mAh)
Playtime: 10 hours when fully charged(5)
Charging via FireWire connector to computer system or
— Fast-charge time: up to 1 hour (charges to 80% of battery capacity)
— Full-charge time: up to 3 hours
2) Power adapter
6-pin FireWire connector
AC input: 100V to 240V at 0.4 amp maximum
Frequency: 50 to 60 Hz
DC output: 12V at 1 amp maximum
betekent d'r dus dat er een aparte poweradapter bijzit?!

sinterklaasje
OK.. wat is het verschil tussen:
a) AC adapter (standaard)
b) iPod Power Adapter (optioneel)
Mij lijkt de combinatie... mhhhVerwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 20:08:
-Touchpad is geweldig
Hoe warm is warm?
Gevaarlijk warm? kortom heet.
Of gewoon beetje warm.
Beetje warm kan geen kwaad.
Samen staan we sterk!
Grmbl, bij mij had het een week geduurd voordat hij eindelijk afgelopen donderdag op shipped stondVerwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 19:40:
Ik heb 'em via de Apple Store besteld afgelopen zondag. Op maandag toen ik terug van 't werk kwam stond 'ie al op SHIPPED.
Op TNT tracking staat nu dat hij nog in Luxemburg is met als status 'Consignment passed through transit point'. Bah, die guy van de applestore zij dat hij zondag al in Luxemburg aangkomen was. Pff, hoop hem toch echt wel deze week te hebben..
Waar Kopen jullie je ipod dan?
Duitse winkels?
Amerika?
Scheelt dat veel in prijs?
Duitse winkels?
Amerika?
Samen staan we sterk!
Verwijderd
Ikbenalles (ja ik kijk ondertussen Feyenoord - maar de wedstrijd is nog niet veel aan... zei de PSV'er).. anywayz... ik heb dat ding bij de Apple Store via internet gekocht.
Oorspronkelijk wilde ik 'em lokaal kopen bij Dixons (in een winkel hier in de stad dus). Echter toen ik op internet keek stond daar al dat 'ie in Nederland (bij Dixons) uitverkocht was. Heb dus echt geen zin om eerst nog op Dixons' logistiek te gaan wachten eer dat ze een tiental van die dingen in Nederland hebben.
Oftewel gewoon via internet met den Creditcard.. waar heb je dat ding anders voor?
veel plezier,
sinterklaasje
CHUX: Ze hadden waarschijnlijk net een productiebatch klaar. EN ik hoef geen inscriptie... voor mij geen pollonaisse aan mijn IPOD!!
Oorspronkelijk wilde ik 'em lokaal kopen bij Dixons (in een winkel hier in de stad dus). Echter toen ik op internet keek stond daar al dat 'ie in Nederland (bij Dixons) uitverkocht was. Heb dus echt geen zin om eerst nog op Dixons' logistiek te gaan wachten eer dat ze een tiental van die dingen in Nederland hebben.
Oftewel gewoon via internet met den Creditcard.. waar heb je dat ding anders voor?
veel plezier,
sinterklaasje
CHUX: Ze hadden waarschijnlijk net een productiebatch klaar. EN ik hoef geen inscriptie... voor mij geen pollonaisse aan mijn IPOD!!
YES, pickup date 1 october! Bestel datum vrijdag 27 septembet
.
Iemand enig idee of die mafketels van TNT 's avonds terug komen met je pakje? En hoe laat ze dan komen?
Iemand enig idee of die mafketels van TNT 's avonds terug komen met je pakje? En hoe laat ze dan komen?
Je de iPod op de volgende manieren opaden:Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 20:57:
<knip>
betekent d'r dus dat er een aparte poweradapter bijzit?!.. Ik dacht dat die optioneel was... Ik dacht dat je 'em alleen (standaard) via de firewire kon opladen.
Gewoon aansluiten op PC (dan heb je wel 6 pins firewire aansluiting nodig).
Of de AC Adaptor (stekker) op de firewire poort aansluiten (en dan in het stopcontact doen uiteraard
KAn ik eigenlijk m'n windows Ipod ook aansluiten op een mac?
Verwijderd
een 6 pins is niet noodzakelijk. d'r zit een connectortje bij waarmee je een 4pins firewire kaartje ook kunt gebruiken. alleen kan je de ipod niet chargen met zo'n kaartmiekol schreef op 01 oktober 2002 @ 21:43:
[...]
Je de iPod op de volgende manieren opaden:
Gewoon aansluiten op PC (dan heb je wel 6 pins firewire aansluiting nodig).
Of de AC Adaptor (stekker) op de firewire poort aansluiten (en dan in het stopcontact doen uiteraard)
kan..Alpha-sphere schreef op 01 oktober 2002 @ 21:45:
andersom kan niet...
iedereen zal ephpod gaan gebruiken, let maar opVerwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 20:08:
door beide, maar vooral door het continue draaien van de HD-Na een klein uurtje muziek laden was de Ipod wel heel erg heet geworden. Weet niet of dit kwam door het laden van de accu of van de mp3's (of allebei)
als je 'm gewoon gebruikt, wordt-ie totaal niet warm (HD draait dan nl. maar 3 seconde per 15-30 min. bij het inladen van de buffer)
Ik heb de mijne ook helemaal vol gepompt met ephpod
Veel sneller, bij grote files (mixjes, live sets etc.) gewoon 7mb/sec
Zucht...Alpha-sphere schreef op 01 oktober 2002 @ 21:45:

http://www.info.apple.com/nlnl/ipod/
Ik heb die van mij ook gewoon online in de applestore besteld, maar toen ik hem besteld had was de assemblagetijd een stuk langer dan nu kennelijk..IkBenAlles schreef op 01 oktober 2002 @ 21:23:
Waar Kopen jullie je ipod dan?
Duitse winkels?
Amerika?
anyway, hij is al iets dichterbij:
01 Oct 2002 14:53 Luxembourg Consignment passed through transit point
01 Oct 2002 22:44 Luxembourg Shipped from originating depot
01 Oct 2002 23:42 Brussels Consignment passed through transit point
tering, zou echt tE vet zijn als ie er oppeens morgen is
[ Voor 0% gewijzigd door chux op 02-10-2002 01:19 . Reden: ben beetje moe, en dan maak ik schrijffouten ]
ja, date zou TE zijn...
Waar haal jij zulke goeie uitgebreide info? Op de TNT site staat alleen destination Amstelveen, pickup date 1 oct 2002 en verder niks. Op K&N staat iets van dat ie overhandigd is (aan TNT dus neem ik aan) in Luxemburg). Gelukkig zijn mijn buurtjes thuis, die nemen 't pakje aan als'ie inderdaad vandaag komt!chux schreef op 02 oktober 2002 @ 01:18:
01 Oct 2002 14:53 Luxembourg Consignment passed through transit point
01 Oct 2002 22:44 Luxembourg Shipped from originating depot
01 Oct 2002 23:42 Brussels Consignment passed through transit point
Hmm, bij mij op het pakketje stond zeer duidelijk dat ze het niet bij de buren mochten afgeven.
is tot nu toe altijd goed gegaan met alle pakketjes, ook van TNT... we zien 't wel.
iek... creditcard. Kan ik niet gewoon rembours doen?Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 21:27:
---Veel nuttige informatie, thanks allot---
^^^^ domme vraag ik kijk zelf wel ff...
Samen staan we sterk!
ik wil poddd
en heb jij 'm al? ik nog nietzaphod_b schreef op 02 oktober 2002 @ 10:04:
[...]
Waar haal jij zulke goeie uitgebreide info? Op de TNT site staat alleen destination Amstelveen, pickup date 1 oct 2002 en verder niks. Op K&N staat iets van dat ie overhandigd is (aan TNT dus neem ik aan) in Luxemburg). Gelukkig zijn mijn buurtjes thuis, die nemen 't pakje aan als'ie inderdaad vandaag komt!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
misschien morgen
Verwijderd
Nog iemand anders uitgevonden hoe je d'r toch achter kan komen waar je POD zich bevind?! Blijkbaar nog niet bij TNT want wat ik ook invul - d'r staat altijd dat zij geen info hebben en met mijn PC kan ik die link van Apple (naar de Kuehne & Nagel website) niet gebruiken...
... op email hebben ze ook al niet gereageerd! Werkt bellen dan wel?!
sinterklaasje
... op email hebben ze ook al niet gereageerd! Werkt bellen dan wel?!
sinterklaasje

Een paar pagina's terug schrijft tweakhams hoe je je tracking nummer kunt invullen op de TNT, en dat werkt bij mij perfect. Eerst stond er bij mij ook steeds 'pick up date alleen' maar sinds gister is er wat in werking gekomenzaphod_b schreef op 02 oktober 2002 @ 10:04:
[...]
Waar haal jij zulke goeie uitgebreide info? Op de TNT site staat alleen destination Amstelveen, pickup date 1 oct 2002 en verder niks. Op K&N staat iets van dat ie overhandigd is (aan TNT dus neem ik aan) in Luxemburg). Gelukkig zijn mijn buurtjes thuis, die nemen 't pakje aan als'ie inderdaad vandaag komt!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben nu zwaar chagarijnig omdat mijn iPod er vandaag was, maar ik zat op school, en verder was er niemand thuis, gvd.
02 Oct 2002 03:39 Arnhem Hub Consignment passed through transit point
02 Oct 2002 03:42 Arnhem Hub Consignment passed through transit point
02 Oct 2002 03:42 Arnhem Hub Consignment passed through transit point
02 Oct 2002 06:19 Amsterdam Import received
02 Oct 2002 10:01 Amsterdam Out for delivery
02 Oct 2002 13:07 Amsterdam Not home on delivery attempt to residential address
Iemand enig idee wat TNT dan doet, ik heb geen briefje in me brievenbus ofzo....
Bah, wat kut zeg.......
a) bellen werkt
b) we weten nu wel dat je SINTERKLAASJE heet. Kappen met die ongein
c) ik heb 'm ook nog niet. lag in Luxemburg te rotten... hij is NU wel onderweg en komt MORGEN!!!!
b) we weten nu wel dat je SINTERKLAASJE heet. Kappen met die ongein
c) ik heb 'm ook nog niet. lag in Luxemburg te rotten... hij is NU wel onderweg en komt MORGEN!!!!
JAAAAAAAAAAAA, ik heb hem net binnen!!!!!! Thank god for avondshifts...
Ik ga spelen, spreek jullie laterz..

btw
Ik ga spelen, spreek jullie laterz..
btw
Ze komen dus gelukkig 's avonds terug rond 21:00 ofzo bij mij..zaphod_b schreef op 01 oktober 2002 @ 21:40:
YES, pickup date 1 october! Bestel datum vrijdag 27 septembet.
Alles van Apple is BTW echt
en vooral de design van alles.
Iets simpels als dat plaatje bij je bestelling (Reviewed, assembled, being preped for shipment, shipped) is al heel erg mooi gedaan. De design van alles is echt top.
Apple rules!
(ben trouwens een windows user maar ben zeker niet vies van een mac)
Iets simpels als dat plaatje bij je bestelling (Reviewed, assembled, being preped for shipment, shipped) is al heel erg mooi gedaan. De design van alles is echt top.
Apple rules!
(ben trouwens een windows user maar ben zeker niet vies van een mac)
Verwijderd
Nou ok dan.. nog steeds dat apparaat niet ontvangen. Ga morgen dan maar 'es bellen. Ga 'em anders zelf wel in Luxemburg ophalen - da's maar een uurtje cruisen of zo!!!
sinterklaasje
(sorry ben ik gewend om te tekenen met mijn naam/handle!)
PS Werken die lui van TNT ook op zaterdag?!
GOH.. mensen reageren wel agressief zeg op 't gebruik van een gebruik. Ach ja.. ik zal d'r eens op letten... maw get a life / of unne Ipod.. whatever floats yer boat!
sinterklaasje

PS Werken die lui van TNT ook op zaterdag?!
GOH.. mensen reageren wel agressief zeg op 't gebruik van een gebruik. Ach ja.. ik zal d'r eens op letten... maw get a life / of unne Ipod.. whatever floats yer boat!
echt iedereen wordt ziek van die reply's waar je je naam eronder zet sinterklaasje! Je zet er wel leuk achter dat je het gewend ben maar je weet dus dat je het post, en je hebt m niet ge-edited dus je bent met volle verstand bezig. Voor de laatste keer, niet je naam onder elke ****
post.
dwangneurose heet datiMpULzIvE_KiLLaH schreef op 02 oktober 2002 @ 23:09:
echt iedereen wordt ziek van die reply's waar je je naam eronder zet sinterklaasje! Je zet er wel leuk achter dat je het gewend ben maar je weet dus dat je het post, en je hebt m niet ge-edited dus je bent met volle verstand bezig. Voor de laatste keer, niet je naam onder elke ****post.
Mooooody

FAQ lezen heet dat 
Anyway, mijn iPod is volgens TNT vanochtend om 07:21 aangekomen in Amsterdam, dus bijna bij zijn eigenaar
. Gelukkig zijn de buurtjes thuis, en die nemen 'm in ontvangst. Vanavond dus om 5 uur naar huis en dan SPELEN!!!
Anyway, mijn iPod is volgens TNT vanochtend om 07:21 aangekomen in Amsterdam, dus bijna bij zijn eigenaar
Sint, ff een quote uit de FAQ: 
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je posts te plakken. Als je per se zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken. En als je gewoon doorgaat dan komen we je halen.
YES YES YES! Netjes bij de buurtjes afgeleverd dus. Ikke ga lekker vroeg naar huis en lekker spelen!03 Oct 2002 11:40 Amsterdam Delivered
03 Oct 2002 09:54 Amsterdam Out for delivery
03 Oct 2002 07:21 Amsterdam Import received
03 Oct 2002 05:02 Arnhem Hub Consignment passed through transit point
03 Oct 2002 04:59 Arnhem Hub Consignment passed through transit point
02 Oct 2002 23:09 Brussels Consignment passed through transit point
02 Oct 2002 22:48 Luxembourg Shipped from originating depot
02 Oct 2002 16:14 Luxembourg Consignment passed through transit point
Nu komen ze met bosjes aan
To be, or not to be...
Vanavond mijn eerste indrukken. Zal ook proberen wat pics te maken met mijn brakke digicam.
Martijn,
Je iPod is binnen!
Groeten,
Jelle
Damnit. Beter krijg ik vandaag ook m'n podje
Als ik bij tnt.nl m'n tracking nummer intoets en op reference zet dan krijg ik NOT FOUND voor m'n neus.
zelfde dag besteld als zaphod_b en nog niks?
d'r staat trouwens "To track your consignment please enter the 9 digit consignment number," maar mijn tracking nummer bestaat uit 10 digits
Als ik bij tnt.nl m'n tracking nummer intoets en op reference zet dan krijg ik NOT FOUND voor m'n neus.
d'r staat trouwens "To track your consignment please enter the 9 digit consignment number," maar mijn tracking nummer bestaat uit 10 digits
Welke versie hbben jullie ? 5 ,10 ,20 gb?
Samen staan we sterk!
10gig (5gig was voor mij te weinig is geblekenIkBenAlles schreef op 03 oktober 2002 @ 14:47:
Welke versie hbben jullie ? 5 ,10 ,20 gb?
bij mij werkt ephpod niet met de ipod...
toen heb ik 'herstellen' geklikt, dat liep vast en nu krijg ik een map-symbool met een uitroepteken in beeld als ik 'm aandoe...
wat nu
Dit topic is inmiddels wel een mooie soap geworden 
Ik wacht met spanning op de volgende aflevering
Ik wacht met spanning op de volgende aflevering
Verwijderd
windows herstel dinges op de cd uitvoeren? (format?)Mooooody schreef op 03 oktober 2002 @ 16:44:
[...]
bij mij werkt ephpod niet met de ipod...
toen heb ik 'herstellen' geklikt, dat liep vast en nu krijg ik een map-symbool met een uitroepteken in beeld als ik 'm aandoe...
wat nu(had ik ook weleens op mijn oude iPod)
dus de restore optie
YES, ik heb 'm!
alpha-sphere: je moet effe inplaats van consignment reference aanvinken, dan doet 'ie ut met dat nummer van Kuehne en Nagel. Staat ook wel ergens in dit topic.
Maar anyway, ik heb geen digipics gemaakt omdat ik 'm zo graag wilde uitpakken
Ding meteen in de iMac gestoken via de vuurdraad. Overpompen 8.5 GB duurde ongeveer 10 minuutjes. Daarna nog iPod 1.2.1 software eroverheen en gaan met die banaan. Gelijk ook alle contacts en agende erop met iSync / iCal / AddressBook.
Geluid is goed, design is beter dan je verwacht. De draaischijf is even wennen, je moet wel de goeie "touch" hebben. Soms duw ik te hard of te zacht.
Ik ben nooit een fan geweest van die afstandsbedieninkjes. Te zwaar, het bungelt, en ik zet meestal toch gewoon een hele CD op. En met je Podje kun je zelfs langere playlists afspelen zonder problemen. Bovendien is de volumeknop precies 't zelfde als play/pause en da's verwarrend. Dus, die afstandsbediening ziet er ook wel
uit maar ik vind 't niet echt handig.
En Gewicht valt me ook mee. iTunes (mac software) is sowieso al geweldig. Overige gebruiksgemak ook uitstekend, ik heb nog geen seconde in 't boekje hoeven kijken
. Jammer is dat de klok alleen op AM/PM kan en niet op 24hrs aanduiding.
Draagtasje is inderdaad lelijk. Leren heup-riem-clip-ding is wel geinig, maar voorkomt geen krassen. Maar de iPod is zo klein, die kan in je zak zonder dat 't irri is (stop niet je sleutels in dezelfde zak
).
Conclusie: de iPod is z'n geld meer dan waard!
oja, heb de 10 GB variant.
alpha-sphere: je moet effe inplaats van consignment reference aanvinken, dan doet 'ie ut met dat nummer van Kuehne en Nagel. Staat ook wel ergens in dit topic.
Maar anyway, ik heb geen digipics gemaakt omdat ik 'm zo graag wilde uitpakken
Ding meteen in de iMac gestoken via de vuurdraad. Overpompen 8.5 GB duurde ongeveer 10 minuutjes. Daarna nog iPod 1.2.1 software eroverheen en gaan met die banaan. Gelijk ook alle contacts en agende erop met iSync / iCal / AddressBook.
Geluid is goed, design is beter dan je verwacht. De draaischijf is even wennen, je moet wel de goeie "touch" hebben. Soms duw ik te hard of te zacht.
Ik ben nooit een fan geweest van die afstandsbedieninkjes. Te zwaar, het bungelt, en ik zet meestal toch gewoon een hele CD op. En met je Podje kun je zelfs langere playlists afspelen zonder problemen. Bovendien is de volumeknop precies 't zelfde als play/pause en da's verwarrend. Dus, die afstandsbediening ziet er ook wel
En Gewicht valt me ook mee. iTunes (mac software) is sowieso al geweldig. Overige gebruiksgemak ook uitstekend, ik heb nog geen seconde in 't boekje hoeven kijken
Draagtasje is inderdaad lelijk. Leren heup-riem-clip-ding is wel geinig, maar voorkomt geen krassen. Maar de iPod is zo klein, die kan in je zak zonder dat 't irri is (stop niet je sleutels in dezelfde zak
Conclusie: de iPod is z'n geld meer dan waard!
oja, heb de 10 GB variant.
Hij staat er nu pas in.zaphod_b schreef op 03 oktober 2002 @ 21:36:
03 Oct 2002 17:09 Luxembourg Consignment passed through transit point
DAMN!
ik wil ook een ipod kopen...
maar tell me... is het die 500 euro echt waard?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
zouden we 28 pages volkliederen als dat niet zo was?Phusebox schreef op 03 oktober 2002 @ 22:21:
ik wil ook een ipod kopen...
ZEKER WETEN!!!!!!!! De Ipod zal in ieder geval niet zo gauw achterhaald zijn naar mijn menig want wat val er nou te achterhalen aan een HD mp3 speler? nou misschien dat de toekomstige ipod een verwisselbare hd zal hebben maar zo erg is dat niet. Als het een PDA zou zijn van 500 euro dan zou ik wel twijfelen want van die dingen komen er elke paar maanden nieuwe PDA's uit met nieuwe dingen
Verwijderd
03 Oct 2002 22:36 Luxembourg Shipped from originating depot
03 Oct 2002 17:08 Luxembourg Consignment passed through transit point
... vanmiddag te horen gekregen via email dat 'ie waarschijnlijk Maandag/Dinsdag geleverd gaat worden
... vanmiddag te horen gekregen via email dat 'ie waarschijnlijk Maandag/Dinsdag geleverd gaat worden

Dixons o.a. Ze zouden het wel bij elke computer winkeltje hebben.
To be, or not to be...
Of je koopt een Creative Labs SB Audigy 1394 (FireWire) voor €79Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 22:38:
Waar ken je zo'n firewire kaart kopen?
Weet iemand trouwens of er een wekkerfunctie op de iPod zit?
Ik heb precies hetzelfde staan nuVerwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 22:35:
... vanmiddag te horen gekregen via email dat 'ie waarschijnlijk Maandag/Dinsdag geleverd gaat worden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verwijderd
Weet ik niet Alpha-Sphere... ik heb 'em pas afgelopen zondagavond besteld. Dus ik vind 't allemaal vrij rap gaan (nooit snel genoeg hoor)...
wanneer hebben jij en Zaphod 'em dan besteld?

04 Oct 2002 02:30 Arnhem Hub Consignment passed through transit point
04 Oct 2002 02:24 Arnhem Hub Consignment passed through transit point
03 Oct 2002 23:12 Brussels Consignment passed through transit point
03 Oct 2002 23:10 Brussels Consignment passed through transit point
wanneer hebben jij en Zaphod 'em dan besteld?

04 Oct 2002 02:30 Arnhem Hub Consignment passed through transit point
04 Oct 2002 02:24 Arnhem Hub Consignment passed through transit point
03 Oct 2002 23:10 Brussels Consignment passed through transit point
Zaphod had 'm ook net als mij op vrijdag besteld
Ik heb even naar de TNT status gebeuren van Zaphod gekeken en hij heeft het 1 dag na "Luxembourg Consignment passed through transit point" z'n ipod al binnen. Misschien heb ik 'm vandaag (0:06 op dit moment)
Ik heb even naar de TNT status gebeuren van Zaphod gekeken en hij heeft het 1 dag na "Luxembourg Consignment passed through transit point" z'n ipod al binnen. Misschien heb ik 'm vandaag (0:06 op dit moment)
Dit topic is gesloten.