Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09
Inkoopactie iSkin is helaas gesloten
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
1. Alpha-sphere
2. Scurra ???
3. Mooooody
4. Phusebox
5. Glow
6. Magna
7. Tweakhams
8. ViN-E

Om de (toekomstige) ipod gebruikers het wat makkelijker te maken, kun je hier pics en specs posten van verschillende iPod cases...

In een later stadium kunnen we dit topic ook gebruiken voor de geplande inkoopactie van iPod hoesjes (waar voldoende animo voor is...)

Ik zal beginnen :)

naam: iSkin
prijs: $20
maten: oude 5/10gig en 20gig (nieuwe 10gig komt binnenkort)
voordelen: hitteafvoer, uiterlijk
nadelen: trekt vuil aan, geen display-bescherming
http://www.iskin4ipod.com/
Afbeeldingslocatie: http://www.iskin4ipod.com/images/duo_shot_big.jpg

naam: Groove Jacket
prijs: $30 of 48 euro
maten: oude 5/10gig en 20gig (nieuwe 10gig komt binnenkort)
voordelen: uiterlijk, te koop in Nederland
nadelen: geen display-bescherming, duur
http://www.everythingipod.com/
http://www.atstore.nl
Afbeeldingslocatie: http://www.everythingipod.com/products/prolarge/001-groovejacket.jpg

(post je info aan de hand van bovenstaande voorbeelden)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Laatst online: 06-09 20:31

miekol

erm

http://www.ipodlounge.com/reviews.asp hier staan er nog een stuk of 20 :)

Misschien als iemand ze hier allemaal ff netjes wil neerzetten :D Ik wil nu namelijk Chicago Hope zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:46

BaRF

bijna kerst

Marware line:
Sportsuit Convertible
Afbeeldingslocatie: http://www.marware.com/Images/blue-convertible-open.gif $39.95(:X)
Sportsuit Sleeve
Afbeeldingslocatie: http://www.marware.com/Images/RED.jpg $19.95
SmartSense See-through
Afbeeldingslocatie: http://www.everythingipod.com/products/prolarge/001-csmart.jpg $29.99

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
nou, heb pas in nov.mijn 10 GB Podje, maar heb er vandaag alvast mee gespeeld bij de Dixons :P En t was echt 1337! Maar ik heb zekerz wel interesse in de nwe versie van de GrooveJacket!!, doen we gelijk ook een inkoopactie voor de Sony E-888 oordopjes:? :D

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scurra
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Hmmm...om allemaal cases te gaan posten lijkt me niet handig. (Ok ik ben er zelf gewoon te lui voor :D) Kijk gewoon op www.ipoding.com www.ipodlounge.com en www.everythingipod.com en dan heb je zo'n beetje alle goede cases wel gezien. :)

Overigens heb ik nog nergens gelezen wanneer de nieuwe GrooveJacket er komt, de nieuwe iSkin moet er iig binnen een paar weken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Laatst online: 06-09 20:31

miekol

erm

iMpULzIvE_KiLLaH schreef op 29 september 2002 @ 23:37:
nou, heb pas in nov.mijn 10 GB Podje, maar heb er vandaag alvast mee gespeeld bij de Dixons :P En t was echt 1337! Maar ik heb zekerz wel interesse in de nwe versie van de GrooveJacket!!, doen we gelijk ook een inkoopactie voor de Sony E-888 oordopjes:? :D
Is de Dixons open op Zondag in Lelystad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
miekol schreef op 29 september 2002 @ 23:48:
[...]
Is de Dixons open op Zondag in Lelystad?
neej dat nie, maar wel in Almere (Koopzondag :D) 1337! 0wnag3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Ik vind de iSkin wel vet. Als het nou eens gewoon te koop was hier in nederland dan zou ik 'm zo halen. De Groovejacket is naar mijn mening te duur.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scurra
  • Niet online
Hier heeft iemand het erover dat de iSkin voor de de nieuwe 10GB-iPod al geleverd wordt. (Vreemd dat het dan nog steeds niet op hun site staat.)

Mooooody: jij had ze toch gemaild? Heb je daar al reactie op gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
Scurra schreef op 30 september 2002 @ 20:01:
Hier heeft iemand het erover dat de iSkin voor de de nieuwe 10GB-iPod al geleverd wordt. (Vreemd dat het dan nog steeds niet op hun site staat.)

Mooooody: jij had ze toch gemaild? Heb je daar al reactie op gekregen?
nog geen reactie :/
zodra ik die heb, zal ik 'm posten...

dus op hoeveel iSkins zitten we nu al?

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Doe mij er maar 1tje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scurra
  • Niet online
Voor mij ook een iSkin, we zitten dus al op drie! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
nog meer iSkin liefhebbers???

en iemand met een CC die wil leiden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
hmmzz, is dit alleen voor zo'n iSkin? K wil eigenlijk een nwe versie Groove Jacket hebbuh :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
iMpULzIvE_KiLLaH schreef op 01 oktober 2002 @ 13:46:
hmmzz, is dit alleen voor zo'n iSkin? K wil eigenlijk een nwe versie Groove Jacket hebbuh :+
die is duurder en nog lang niet op de markt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
duurder maakt nie uit, iSkin wordt sneller vuil e.d. en vind m gewoon nie zo mooi als die Groove Jacket en wil toch echt die GJ hebbuh, dus nog ff geduld hebbuh dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menn0
  • Laatst online: 12-09 09:56
als je een nieuwe koopt heb je er toch helemaal geen nodig? ik weet het niet hoor maar ik vind het overbodig. past ie waarschijnlijk niet eens meer in het zwarte thingie.
ik heb em al laten stuiteren en still goinn strong op wat herrie na :P
heb em vanmiddig ook weer gereanimeerd bij een apple shop. nu is het een echte pc versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saturn21
  • Laatst online: 14:40
Aiii... helaas heb ik al een iSkin besteld, en doe dus niet meer mee aan de inkoop-actie. ;(

Het lastige is dus dat je bij meer dan één iSkin invoerrechten en btw moet betalen, en dat je dus voor een klein aantal iSkin's vrijwel evenduur uitkomt als per stuk bestellen. :(

Trouwens, volgens mij is een iSkin 100% hetzelfde materiaal als een Groove Jacket, en wordt dus precies even snel vuil. De iSkin is dan toch ff € 10 goedkoper, en een beter ontwerp (afvoer-gaten voor de warme lucht etc.) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
saturn21 schreef op 02 oktober 2002 @ 15:43:
Aiii... helaas heb ik al een iSkin besteld, en doe dus niet meer mee aan de inkoop-actie. ;(

Het lastige is dus dat je bij meer dan één iSkin invoerrechten en btw moet betalen, en dat je dus voor een klein aantal iSkin's vrijwel evenduur uitkomt als per stuk bestellen. :(

Trouwens, volgens mij is een iSkin 100% hetzelfde materiaal als een Groove Jacket, en wordt dus precies even snel vuil. De iSkin is dan toch ff € 10 goedkoper, en een beter ontwerp (afvoer-gaten voor de warme lucht etc.) 8)
Ja dat wel, maar onder die leuke gaten kan dus wel mooi vuil gaan zitten, en das niet zo mooi. En vind m er lang nie zo stoer eruit zien als de GJ, maar heeft de iSkin alwel een afdekplaatje voor op het lcd schermpje? Of zit ik daar overheen te kieken:? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scurra
  • Niet online
Hebben de GJ en iSkin allebei niet. :)

En ik wil opschieten met m'n case, m'n iPod komt er bijna aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-07-2023

Glow

46&2 are just ahead of me.

Hmm. Doe mij ook maar een iSkin, wel voor een 5gb ipod. De Groove Jacket vind ik eigenlijk toch wat te duur...

Jammer trouwens dat tie (nog) nergens in Nederland te halen is, de iSkin. (voor een normale prijs natuurlijk ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

iMpULzIvE_KiLLaH schreef op 29 september 2002 @ 23:37:
Werk je bij Dixons?

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
Haha, neej glukig nie zeg, stomme bout zaak! Werk bij AH als groenteboer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
ik wil waarschijnlijk ook wel een iskin... een frogger kleur that is

als je nu bij apple besteld krijg je dan automatisch de nieuwe 10 gig versie?
of kunnen ze je ook de oude nog sturen?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
ok, we hebben al 5 mensen...

de nieuwe 10gig iSkin is ook al leverbaar zag ik net, dus als het aan mij ligt kan er zeer binnenkort worden besteld...

mensen die op de Groove Jacket wachten, moeten waarschijnlijk nog minimaal een maand geduld hebben (was het antwoord op mijn mailtje naar everythingipod.com)
komt nog bij dat everythingipod niet echt snel is in leveren (vorige keer duurde het ruim 2 weken voordat ik mijn groove jacket kreeg)

wie met CC wil de bestelling plaatsen?
mail naar martijn2k@hotmail.com
als het kan iemand in het midden van het land, zodat je (evt. met de trein) deze zelf op kan komen halen...

mail ook naar dit adres je voorkeur

naam:
maat: 5gig, oude 10gig, nieuwe 10gig, 20gig
kleur: kijk op www.iskin4ipod.com

let wel op dat de prijs rond de 30 euro kan komen te liggen (i.v.m invoerrechten etc.)
maar dat is nog altijd de helft van de prijs van een groove jacket in Nederland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scurra
  • Niet online
Mooooody: heb je toevallig een idee van wat die invoerrechten etc. aan extra kosten met zich mee zullen brengen? En is er niemand met creditcard die de inkoopactie wil leiden?? Zo schiet het niet op natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
Scurra schreef op 07 oktober 2002 @ 21:38:
Mooooody: heb je toevallig een idee van wat die invoerrechten etc. aan extra kosten met zich mee zullen brengen? En is er niemand met creditcard die de inkoopactie wil leiden?? Zo schiet het niet op natuurlijk.
vast niet meer dan 10 euro per persoon, daarom kan de prijs incl. invoerrechten en verzendkosten niet hoger liggen dan 35 euro per hoesje

als we mazzel hebben hoeven we geen invoerrechten te betalen (had ik ook niet bij de inkoopactie van de Groove Jacket een paar maand geleden...)

NIEMAND met een CC? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik heb wel een creditcard - maar da's een zakelijke... das dus minder... misschien als laatste redmiddel...
komt nog eens bij dat ik in limburg woon, niet echt makkelijk voor iedereen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
Phusebox schreef op 08 oktober 2002 @ 08:16:
ik heb wel een creditcard - maar da's een zakelijke... das dus minder... misschien als laatste redmiddel...
komt nog eens bij dat ik in limburg woon, niet echt makkelijk voor iedereen?
zou wel leuk zijn als je zou willen bestellen...

je zou een dagje naar een station in het midden van het land kunnen komen (als je OV hebt is het gratis) waar iedereen het dan om een bepaalde tijd kan komen ophalen...

nog een mogelijkheid is om de hoesjes op te sturen, hiervoor vraag je gewoon 5 euro extra (opsturen kost 3,50)

als je het zou willen doen, mail naar martijn2k@hotmail.com, dan verzamel ik de gegevens en stuur ik je die op...

oproep aan alle iSkin kopers
mail martijn2k@hotmail.com met de maat en kleur van iSkin die je wil hebben (laatste kans)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Mooooody schreef op 08 oktober 2002 @ 13:06:
[...]

zou wel leuk zijn als je zou willen bestellen...

je zou een dagje naar een station in het midden van het land kunnen komen (als je OV hebt is het gratis) waar iedereen het dan om een bepaalde tijd kan komen ophalen...

nog een mogelijkheid is om de hoesjes op te sturen, hiervoor vraag je gewoon 5 euro extra (opsturen kost 3,50)

als je het zou willen doen, mail naar martijn2k@hotmail.com, dan verzamel ik de gegevens en stuur ik je die op...

oproep aan alle iSkin kopers
mail martijn2k@hotmail.com met de maat en kleur van iSkin die je wil hebben (laatste kans)
ja misschien wel... ik moet alleen ff tot volgende week wachten dan weet ik of ik de ipod kan bestellen...
of is die ene week te lang nog?

rekening houdend met de gunstige koersen die creditcard maatschappijen rekenen, en rekening houdend met 4% invoerrechten, just in case en 19% btw kom ik op een prijs van: 30,94 excl. verzendkosten binnen nederland indien nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
Phusebox schreef op 08 oktober 2002 @ 13:29:
[...]

ja misschien wel... ik moet alleen ff tot volgende week wachten dan weet ik of ik de ipod kan bestellen...
of is die ene week te lang nog?

rekening houdend met de gunstige koersen die creditcard maatschappijen rekenen, en rekening houdend met 4% invoerrechten, just in case en 19% btw kom ik op een prijs van: 30,94 excl. verzendkosten binnen nederland indien nodig...
30 euro is prima...
de helft van de kosten van een groove jacket in Nederland...
en omdat de groove jacket nog niet in 10gig formaat is, blijft alleen de iSkin over...

volgens mij doen maar 3/4 mensen mee, dus dat blijft wel overzichtelijk
je kan gewoon eentje bestellen voor jezelf denk ik, want als je toch besluit geen iPod te nemen, kun je die iSkin echt wel kwijtraken voor meer dan 30 euro in Nederland...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
meer 31 euro dus... en als er minder mensen mee doen (ik had gerekend op 5) wordt t iets duurder...
met 5 man: 31 euro
met 4 man: 31,50 euro
met 3 man: 34 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
Phusebox schreef op 08 oktober 2002 @ 13:56:
meer 31 euro dus... en als er minder mensen mee doen (ik had gerekend op 5) wordt t iets duurder...
met 5 man: 31 euro
met 4 man: 31,50 euro
met 3 man: 34 euro
voor mij persoonlijk is 35 euro nog prima...
het is een boel geld, maar dat heb ik ook over om mijn iPod te beschermen...en het is een eenmalige uitgave die zijn waarde houdt (je kan 'm altijd weer verkopen voor ongeveer dezelfde prijs, omdat ze in Nederland niet te koop zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Voor mij een New 10 gig Ipod Iskin Blue mist
Mail sent

Afbeeldingslocatie: http://www.iskin4ipod.com/images/blue_mist.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
Scurra schreef op 02 oktober 2002 @ 18:16:
Hebben de GJ en iSkin allebei niet. :)

En ik wil opschieten met m'n case, m'n iPod komt er bijna aan!
je moet nog ff doorgeven welke iSkin je wil hebben! maat + kleur

als Scurra zijn gegevens heeft doorgegeven, hebben we 5 personen...

dan ga ik een mail opmaken met de procedure en wijze van betaling, zodat iedereen precies weet wat-ie moet doen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
welk kleur lijkt jullie het vetst?
ik vind de Frogger of Glowworm wel vet
maar dat zijn toch geen glow-in-the-dark dingen he? want dan wil ik ze niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
Phusebox schreef op 08 oktober 2002 @ 14:12:
welk kleur lijkt jullie het vetst?
ik vind de Frogger of Glowworm wel vet
maar dat zijn toch geen glow-in-the-dark dingen he? want dan wil ik ze niet
ik ga voor white frost of mist blue...gewoon onopvallende kleuren die de schoonheid van de iPod niet vernaggelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ja das ook weer waar...hmm white frost lijkt me in dat geval het beste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:47

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Moet er nog even over denken, ik heb een CC, woon tussen Haarlem en Leiden. Zit nu op het werk, vanavond zal ik even verder kijken...

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Magma schreef op 08 oktober 2002 @ 14:33:
Moet er nog even over denken, ik heb een CC, woon tussen Haarlem en Leiden. Zit nu op het werk, vanavond zal ik even verder kijken...
hoeft niet... ik doe het al als alles goed is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
Magma schreef op 08 oktober 2002 @ 14:33:
wordt al geregeld...
als je nog een iSkin wilt hebben, moet je z.s.m. mailen naar martijn2k@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

als je nog een iSkin wilt hebben, moet je z.s.m. mailen naar martijn2k@hotmail.com
Je hebt mail...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
iedereen heeft mail ontvangen...

behalve Scurra, want ik heb zijn emailadres niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-08 17:40

ReseTTim

Chocolate addicted

Mooooody schreef op 07 oktober 2002 @ 22:13:
vast niet meer dan 10 euro per persoon, daarom kan de prijs incl. invoerrechten en verzendkosten niet hoger liggen dan 35 euro per hoesje
als we mazzel hebben hoeven we geen invoerrechten te betalen (had ik ook niet bij de inkoopactie van de Groove Jacket een paar maand geleden...)
NIEMAND met een CC? :/
toen woog het ook geen drol die hoesjes :)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
ReseTTim schreef op 08 oktober 2002 @ 17:44:
[...]

toen woog het ook geen drol die hoesjes :)
dit is hetzelfde materiaal, dus mag het ook geen drol wegen (misschien nog niet eens halve drol) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ditto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb trouwens in het mailtje niet vermeld dat het voor de nieuwe 10 gig is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 18:39:
ik heb trouwens in het mailtje niet vermeld dat het voor de nieuwe 10 gig is
dat had ik wel door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scurra
  • Niet online
Sorry sorry voor de late reactie, maar zit hier met nogal wat PC-problemen :/. Ik wil een White Frost voor een 5GB. Heb ff geen mogelijkheid om te mailen, sorry, m'n adres komt morgen dus wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
Scurra schreef op 08 oktober 2002 @ 23:40:
Sorry sorry voor de late reactie, maar zit hier met nogal wat PC-problemen :/. Ik wil een White Frost voor een 5GB. Heb ff geen mogelijkheid om te mailen, sorry, m'n adres komt morgen dus wel...
is goed...
ik voeg het toe en stuur je een mail met de procedure zodra ik je email-adres heb...

als het kan, moet je wel het bedrag (staat in de mail die je krijgt) voor vrijdag 12u hebben overgemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Ik wil niet zeuren (of toch wel ;)) maar het is "Magma" en niet Magna. Toen ik een blauwe maandag Demon als provider had maakten ze die fout ook al bij het aanmaken van een account :?

Wat het geld betreft, zal vanavond even gaan internetbankieren en meteen een mailtje sturen met N.A.W. gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik heb al van 2 mensen het geld binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
Phusebox schreef op 09 oktober 2002 @ 08:42:
ik heb al van 2 mensen het geld binnen...
daar zit ik ook bij :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Ik maak het vanmiddag over met Rabobank internet bankieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Mijn betaling is gedaan en als het goed is zijn mijn NAW gegevens ook binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
betaling die ik binnen heb zijn:
Mooooody, Vin-E en Magma...
indien je wel al overgemaakt hebt maar niet hierbij staat, dan moet je ff rekening houden met de update snelheid van telebankieren. ik zal morgen weer checken wie er betaald hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is er anders aan de "new 10gb ipod" want ik ga binnenkort ook zon ding kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 18:27:
wat is er anders aan de "new 10gb ipod" want ik ga binnenkort ook zon ding kopen
* Mooody verwijst naar andere iPod topic :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

god... wat zijn we lekker behulpzaam... ik kijk idd zelf wel op dit kut forum moet dat toch altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
de new 10gb ipod is dunner en lichter als de oude...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 18:52:
god... wat zijn we lekker behulpzaam... ik kijk idd zelf wel op dit kut forum moet dat toch altijd
nou nou nou nou nou nou....

ik persoonlijk heb het al 4 of 5 keer in verschillende topics uitgelegd wat het verschil is, vond ik wel genoeg...

tis een kwestie van ff 10 sec. zoeken in het andere topic
...en als je zo reageert kun je voortaan weinig hulp van mij verwachten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scurra
  • Niet online
Mooooody: heb je gemaild hoor. Zodra je gereply'ed hebt zal ik het geld overmaken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
Scurra schreef op 09 oktober 2002 @ 19:08:
Mooooody: heb je gemaild hoor. Zodra je gereply'ed hebt zal ik het geld overmaken. :)
ik heb het gezien...
je bent goedgekeurd en het zou mooi zijn als je het geld overmaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glow

Glow

Zo. Heb net het geld overgemaakt, nu hopen dat het goed aankomt :)

(heb er btw geen mededeling verder bij gezet, kan met girofoon geen mededelingen zelf opgeven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scurra
  • Niet online
Ben ik nou zo blind, of staat hier echt nergens waar ik het geld heen kan overmaken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
Scurra schreef op 09 oktober 2002 @ 19:41:
Ben ik nou zo blind, of staat hier echt nergens waar ik het geld heen kan overmaken? :)
oww...ik ben jou vergeten de info.doc te sturen?
komt eraan! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scurra
  • Niet online
Gelukkig maar, dacht al dat ik gek werd. :)

Geld wordt zo is (:)) overgemaakt en dan heeft iedereen betaald he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
Scurra schreef op 09 oktober 2002 @ 19:51:
Gelukkig maar, dacht al dat ik gek werd. :)

Geld wordt zo overgemaakt, en dan heeft iedereen betaald he?
ik heb alleen van alpha-sphere nog geen bevestiging en adres gekregen...
als dat er is, kan er worden besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scurra
  • Niet online
Jaja, ik blijf bezig, maar er schoot me net iets te binnen...die 36 euro, is dat niet precies evenveel als de kosten van een iSkin in je eentje bestellen? (20 USD + 16 USD shipping)?
Of is die 36 euro een 'worst case scenario'-bedrag en wordt alles wat we teveel betalen nog teruggestort?

Niet dat die paar euro echt boeit, maar ik vroeg het me toch ff af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glow

Glow

Volgens mij is het net iets duurder wanneer je hem in je eentje bestelt.

Hij kost 36 Dollar, das net iets meer dan 36 euro en je moet dan denk ik ook nog invoerrechten eroverheen betalen, omdat je voor meer dan 22 euro invoert.

Zal dan in totaal op net wat meer dan 36 euro uitkomen vrees ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
Scurra schreef op 09 oktober 2002 @ 20:05:
Jaja, ik blijf bezig, maar er schoot me net iets te binnen...die 36 euro, is dat niet precies evenveel als de kosten van een iSkin in je eentje bestellen? (20 USD + 16 USD shipping)?
Of is die 36 euro een 'worst case scenario'-bedrag en wordt alles wat we teveel betalen nog teruggestort?

Niet dat die paar euro echt boeit, maar ik vroeg het me toch ff af. :)
er komen invoerrechten (4%) en b.t.w. bij het totaalbedrag op (19%), dit deel je door 7 en uiteindelijk tel je er nog 5 euro verzendkosten binnen Nederland bij op en je komt op 36 euro :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Ik heb zojuist het geld overgemaakt :)

[ Voor 0% gewijzigd door Alpha-sphere op 09-10-2002 20:49 . Reden: Type foutje :9 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
Alpha-sphere schreef op 09 oktober 2002 @ 20:48:
Ik heb zojuist het geld overgemaakt :)
alleen je adres nog... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
Glow schreef op 09 oktober 2002 @ 20:22:
Volgens mij is het net iets duurder wanneer je hem in je eentje bestelt.

Hij kost 36 Dollar, das net iets meer dan 36 euro en je moet dan denk ik ook nog invoerrechten eroverheen betalen, omdat je voor meer dan 22 euro invoert.

Zal dan in totaal op net wat meer dan 36 euro uitkomen vrees ik :(
jij gaat uit van $16 shipping per persoon...das niet goed :Y)

zie hierboven voor de berekening (staat trouwens ook in de .doc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glow

Glow

Eh.. ja, die berekening was zegmaar voor als je het in je eentje bestelde. Dan moet je zelf de hele $16 aan shipping betalen.

Zodra je meerdere iSkins besteld worden die shippingcosts per persoon minder ja.
(sorry voor de misschien wat vage uitleg ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik ga ff mijn rekening checken

ik heb t geld binnen van:
- Mooooody
- Vin-E
- Alpha-Sphere
- Magma

van 2 mensen moet het geld dus nog komen:
- Glow
- Scurra

als t vandaag is overgemaakt zal het er morgen wel opstaan
als ik t morgen heb en de adressen zijn compleet ga ik bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scurra
  • Niet online
Mijn geld is vandaag overgemaakt, via Postbank, dus dat zal er idd morgen zijn.

Wat ik net bedoelde te zeggen, is dat het qua kosten niet lijkt uit te maken of je er zelf een besteld bij iskin4ipod.com, of het via deze IA doet. (Allebei zo'n EUR36.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Scurra schreef op 09 oktober 2002 @ 22:53:
Mijn geld is vandaag overgemaakt, via Postbank, dus dat zal er idd morgen zijn.

Wat ik net bedoelde te zeggen, is dat het qua kosten niet lijkt uit te maken of je er zelf een besteld bij iskin4ipod.com, of het via deze IA doet. (Allebei zo'n EUR36.)
als je het zelf doet kost het je op zijn minst:
19.99 + 16 = $ 35.99

de creditcard maatschappij maakt daar al snel 40 euro van
en nadeel is dus dat je ook een creditcard moet hebben
40 euro met import recht en btw = 49,50 euro
dat scheelt je dus 13,50 = 29,75 gulden... lijkt me de moeite waarD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scurra
  • Niet online
Importrecht en extra btw is dacht is niet van toepassing als je iets besteld van minder dan EUR22, maar idd, de extra kosten van CC-maatschappij was ik vergeten. :)

Maar goed, ik vind het een prima IA hoor!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ja maar het is meer dan 22 euro... want de verzendkosten rekenen ze ook mee in de waarde van het pakket... ik weet het is belachelijk maar ja... de hele nederlands wetgeving is belachelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scurra
  • Niet online
Ja hee, op zulke kromme regeltjes had ik niet gerekend! ;) Wat een onzin zeg...

Ok ok, dan ben ik helemaal blij met de IA. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saturn21
  • Laatst online: 14:40
Phusebox schreef op 09 oktober 2002 @ 23:03:
[...]

als je het zelf doet kost het je op zijn minst:
19.99 + 16 = $ 35.99

de creditcard maatschappij maakt daar al snel 40 euro van
en nadeel is dus dat je ook een creditcard moet hebben
40 euro met import recht en btw = 49,50 euro
dat scheelt je dus 13,50 = 29,75 gulden... lijkt me de moeite waarD?
Ik heb onlangs een iSkin bestelt (en razend snel ontvangen - 2 dagen later was'ie er >:) ), maar heb zelf geen invoer-rechten hoeven te betalen. 't was dus alleen de $ 35.99, wat wel neer zal komen op iets van € 38,=.

't is zeker niet niks, maar het is wel een hele mooie case. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
wat is onlangs?
want ik had ooit een paar schoenen besteld... ook binnen 5 dagen in huis
en niks gehoord van import en btw...

krijg ik een maand later een rekening van de Douanedienst... of ik nog ff 190 piek wilde betalen een invoerrechten en btw...

ps. net nog gecheckt mis nog steeds het geld van de 2 bovenstaanden mensen
misschien dat ze bij de bank pas om 9 uur actief worden en het geld gaan overmaken?
of heeft 1 van jullie het ook met een normale overboeking gedaan, want dan kunnen we wel 3-5 dagen wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
denk niet dat het deze week nog wat wordt... mis nog steeds het geld van:
- Glow
- Scurra

misschien morgen nog... anders begin volgende week...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Phusebox schreef op 10 oktober 2002 @ 08:55:
wat is onlangs?
want ik had ooit een paar schoenen besteld... ook binnen 5 dagen in huis
en niks gehoord van import en btw...

krijg ik een maand later een rekening van de Douanedienst... of ik nog ff 190 piek wilde betalen een invoerrechten en btw...
Idem hiero met een memorystick die ik uit het buitenland liet komen. Aardige domper dan, ach ja, je leert ervan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glow

Glow

Ehm, heb het geld gisteren overgemaakt met de girofoon (van de Postbank...). Misschien dat het overmaken van postbank naar rabobank iets langer duurt ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Glow schreef op 10 oktober 2002 @ 12:55:
Ehm, heb het geld gisteren overgemaakt met de girofoon (van de Postbank...). Misschien dat het overmaken van postbank naar rabobank iets langer duurt ;(
ach ja die 1/2 daagjes kunnen er nog wel bij
toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
Phusebox schreef op 10 oktober 2002 @ 13:07:
[...]

ach ja die 1/2 daagjes kunnen er nog wel bij
toch?
NEEEEEEEEEN!

we hebben geen keus ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scurra
  • Niet online
Apart...mijn geld is wel al afgeschreven, maar je hebt niks ontvangen Phusebox? Tis ook altijd 't zelfde met de Postbank.
Nou ja, dan nog maar even wachten. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Scurra schreef op 10 oktober 2002 @ 14:58:
Apart...mijn geld is wel al afgeschreven, maar je hebt niks ontvangen Phusebox? Tis ook altijd 't zelfde met de Postbank.
Nou ja, dan nog maar even wachten. ;(
nee nog steeds niks ontvangen...
maar ja ik ken die praktijken... als ik van rabo naar abn overboek duurt het 3-5 dagen... (maar dan schrijven ze het wel meteen die dag van je rekening af, lekker rente trekken, eikels)
van rabo naar rabo gebeurt nog dezelfde dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
Phusebox schreef op 10 oktober 2002 @ 15:34:

van rabo naar rabo gebeurt nog dezelfde dag
binnen een uur zelfs :)
ging ook zo van mij naar jou...rabo->rabo = binnen een uur

hoe dan ook...ik ga naar school :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
en ik ben ook nog steeds aan het wachte op mijn podje... die ik gisteren heb besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
Phusebox schreef op 10 oktober 2002 @ 15:51:
en ik ben ook nog steeds aan het wachte op mijn podje... die ik gisteren heb besteld...
sommigen (waaronder ik) hebben 3 weken gewacht, dus heb geduld zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
3 weken?!!?!
waaat?
ik heb gebeld met apple en ze zeiden tegen mij eind volgende week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scurra
  • Niet online
Die 3 weken waren denk ik vóór dat 'ie echt leverbaar was...hij zou er nu toch wel redelijk snel moeten zijn, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
binnen een week verwachtte ik eigenlijk

ga weer ff rekening checken...
nog steeds niks binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glow

Glow

jammer :(

het bedrag is bij mij al afgeschreven (vandaag gebeurd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
dan hoop ik maar dat het er morgen opstaat... maar dat zal toch wel... hoop ik... anders vind ik t maar schandalig met die banken hier in nederland

Pagina: 1 2 Laatste