Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ik heb onlangs een iSkin bestelt (en razend snel ontvangen - 2 dagen later was'ie erPhusebox schreef op 09 oktober 2002 @ 23:03:
[...]
als je het zelf doet kost het je op zijn minst:
19.99 + 16 = $ 35.99
de creditcard maatschappij maakt daar al snel 40 euro van
en nadeel is dus dat je ook een creditcard moet hebben
40 euro met import recht en btw = 49,50 euro
dat scheelt je dus 13,50 = 29,75 gulden... lijkt me de moeite waarD?
't is zeker niet niks, maar het is wel een hele mooie case.
want ik had ooit een paar schoenen besteld... ook binnen 5 dagen in huis
en niks gehoord van import en btw...
krijg ik een maand later een rekening van de Douanedienst... of ik nog ff 190 piek wilde betalen een invoerrechten en btw...
ps. net nog gecheckt mis nog steeds het geld van de 2 bovenstaanden mensen
misschien dat ze bij de bank pas om 9 uur actief worden en het geld gaan overmaken?
of heeft 1 van jullie het ook met een normale overboeking gedaan, want dan kunnen we wel 3-5 dagen wachten...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
- Glow
- Scurra
misschien morgen nog... anders begin volgende week...
Idem hiero met een memorystick die ik uit het buitenland liet komen. Aardige domper dan, ach ja, je leert ervan...Phusebox schreef op 10 oktober 2002 @ 08:55:
wat is onlangs?
want ik had ooit een paar schoenen besteld... ook binnen 5 dagen in huis
en niks gehoord van import en btw...
krijg ik een maand later een rekening van de Douanedienst... of ik nog ff 190 piek wilde betalen een invoerrechten en btw...
Fünf auf der nach oben offenen Richterskala
ach ja die 1/2 daagjes kunnen er nog wel bijGlow schreef op 10 oktober 2002 @ 12:55:
Ehm, heb het geld gisteren overgemaakt met de girofoon (van de Postbank...). Misschien dat het overmaken van postbank naar rabobank iets langer duurt
toch?
NEEEEEEEEEN!Phusebox schreef op 10 oktober 2002 @ 13:07:
[...]
ach ja die 1/2 daagjes kunnen er nog wel bij
toch?
we hebben geen keus
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Nou ja, dan nog maar even wachten.
nee nog steeds niks ontvangen...Scurra schreef op 10 oktober 2002 @ 14:58:
Apart...mijn geld is wel al afgeschreven, maar je hebt niks ontvangen Phusebox? Tis ook altijd 't zelfde met de Postbank.
Nou ja, dan nog maar even wachten.
maar ja ik ken die praktijken... als ik van rabo naar abn overboek duurt het 3-5 dagen... (maar dan schrijven ze het wel meteen die dag van je rekening af, lekker rente trekken, eikels)
van rabo naar rabo gebeurt nog dezelfde dag
binnen een uur zelfs
ging ook zo van mij naar jou...rabo->rabo = binnen een uur
hoe dan ook...ik ga naar school
sommigen (waaronder ik) hebben 3 weken gewacht, dus heb geduld zou ik zeggenPhusebox schreef op 10 oktober 2002 @ 15:51:
en ik ben ook nog steeds aan het wachte op mijn podje... die ik gisteren heb besteld...
waaat?
ik heb gebeld met apple en ze zeiden tegen mij eind volgende week
ga weer ff rekening checken...
nog steeds niks binnen...
het bedrag is bij mij al afgeschreven (vandaag gebeurd).
mijn podje is wel geshipped...
maak een printscreen van je overschrijvingen? of een scan van je bankafschrift?
dan kan ik nl. vandaag bestellen?
DE BESTELLING IS GEDAAN
heb t geld al binnen
dus we kunnen ze binnen nu en 2 weken verwachten als t goed is
heel mooi!Phusebox schreef op 11 oktober 2002 @ 16:50:
ik heb ze al besteld
heb t geld al binnen
dus we kunnen ze binnen nu en 2 weken verwachten als t goed is
we wachten met smart
* Mooody 's iPodje heeft al een paar krasjes
da's klote...Mooooody schreef op 11 oktober 2002 @ 16:55:
[...]
heel mooi!
we wachten met smart
* Phusebox 's iPodje heeft al een paar krasjes
mijn ipodje komt volgende week waarschijnlijk
met een beetje geluk zijn de iskins er dan ook
ach, als die iSkin er omheen zit, zie je ze toch niet meer...
op mijn vorige iPod zaten veel meer (ook diepere) krassen en die ga ik nu tegen door de iPod niet 'bloot' op tafel te leggen, maar in zijn hoesje of op het stoffen zakje...
hoe track ik mijn ipod?
ik bedoel
hij is shipped maar de link naar Kuehne & Nagel ofzoiets werkt niet
en op TNT.nl zeggen ze het nummer niet te kennen
weet niet...ik heb de mijne gewoon gekocht in een Apple winkel in Enschede...Phusebox schreef op 11 oktober 2002 @ 17:10:
hey moody
hoe track ik mijn ipod?
ik bedoel
misschien dat iemand anders het weet?
Je moet nog even wachten voordat je 'm can tracken bij tnt.nlPhusebox schreef op 11 oktober 2002 @ 17:10:
hey moody
hoe track ik mijn ipod?
ik bedoel
Ik probeerde het zelf ook gelijk nadat m'n ipod was geshipped. ongeveer 2 dagen voordat je 'm binnen gaat krijgen dan kan je het tracken bij tnt.nl
Assume there are no rules and it's one big free for all
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
we hebben ook geen 5 euro geteld...ReseTTim schreef op 13 oktober 2002 @ 15:19:
wil niet veel zeggen hoor.. maar die hoesjes passen in bubbeltjes enveloppen en dan gaat er 80 euro cent op die enveloppen kortom met 2,50 euro zit je al ruim denk ik... 5,- is teveel...
maar het is altijd wel handig om het ruim te tellen... en zo'n envelop is ookniet gratis you know...
envelop = 0,75 eurocent ofzow...Phusebox schreef op 13 oktober 2002 @ 17:14:
[...]
we hebben ook geen 5 euro geteld...
maar het is altijd wel handig om het ruim te tellen... en zo'n envelop is ookniet gratis you know...
wie heeft jou eigenlijk benoemd tot mr. zeikbeer?
je doet niet eens mee aan de inkoopactie en het enige wat je doet is alles afzeiken...
de prijs voor het verzenden die wij hebben berekend is de prijs die we moeten betalen als we naar tpg postkantoor gaan en zeggen, stuur dit op!
voor de mensen die WEL aan de inkoopactie meedoen:
ik heb vandaag pas een orderbevestiging gekregen
maar hopelijk duurt het niet langer dan een week voor we ze hebben
sorry maar ik heb vorige iPod hoesjes actie gestart vandaar dat ik weet.. maar ik zal mijn mond verder houdenPhusebox schreef op 14 oktober 2002 @ 08:43:
[...]
wie heeft jou eigenlijk benoemd tot mr. zeikbeer?
je doet niet eens mee aan de inkoopactie en het enige wat je doet is alles afzeiken...
de prijs voor het verzenden die wij hebben berekend is de prijs die we moeten betalen als we naar tpg postkantoor gaan en zeggen, stuur dit op!
voor de mensen die WEL aan de inkoopactie meedoen:
ik heb vandaag pas een orderbevestiging gekregen
maar hopelijk duurt het niet langer dan een week voor we ze hebben

veel suc6
de heer ReseTTim heeft er idd ervaring mee en zijn welgegronde opinie in deze kwestie is van dusdanig belang dat de heer Phusebox deze vrijwillig aangeboden en relevante informatie tot zich zal nemenReseTTim schreef op 15 oktober 2002 @ 16:18:
sorry maar ik heb vorige iPod hoesjes actie gestart vandaar dat ik weet.. maar ik zal mijn mond verder houden![]()
![]()
veel suc6
EN NU GEEN RUZIE MEER MAKEN!!!
waarschijnlijk dat onze order dan ook geshipped gaat worden
ja sorry voor mijn felle reactie... maar het is gewoon, we hebben ons best gedaan om het zo goed en veilig mogelijk te doen, zodat niemand risico hoeft te lopen... en dan krijg je iemand die allemaal op en aanmerkingen heeft... sorry
viel te verwachten...'t is een goed hoesje...Phusebox schreef op 15 oktober 2002 @ 22:02:
morgen ontvangen ze bij iskin een restock van de white frost... deze was namelijk geheel uitverkocht
waarschijnlijk dat onze order dan ook geshipped gaat worden
ja sorry voor mijn felle reactie... maar het is gewoon, we hebben ons best gedaan om het zo goed en veilig mogelijk te doen, zodat niemand risico hoeft te lopen... en dan krijg je iemand die allemaal op en aanmerkingen heeft... sorry
* Mooody heeft geduld (nog iets)
Hello Erik, our White Frost iSkins have arrived but have not yet cleared
customs. We expect this to be done either today or tomorrow. We appreciate
your continued patience. Your order will ship shortly.
dat is goed nieuws!!Phusebox schreef op 17 oktober 2002 @ 21:44:
newsflash:
Hello Erik, our White Frost iSkins have arrived but have not yet cleared
customs. We expect this to be done either today or tomorrow. We appreciate
your continued patience. Your order will ship shortly.
als ze morgen worden verstuurd, zullen ze maandag in Nederland zijn en krijg je ze dinsdag....dan stuur je ze natuurlijk meteen door en hebben wij ze woensdag!
ehm 2 dagen vanuit de VS naar nederland?Mooooody schreef op 17 oktober 2002 @ 22:52:
[...]
dat is goed nieuws!!
als ze morgen worden verstuurd, zullen ze maandag in Nederland zijn en krijg je ze dinsdag....dan stuur je ze natuurlijk meteen door en hebben wij ze woensdag!
denk t niet... ik verwacht namelijk niet dat je voor die 16$ express post krijgt ofzo
overigens had ik vanmorgen nog geen shipment confirmation
Iets eerder in dit topic zegt saturn21 toch echt dat 'ie z'n iSkin twee dagen na bestelling in huis had.
Ik hoop dat ze er snel zijn want ik durf m'n iPod bijna niet meer mee te nemen, zoveel krassen zitten er nu al op.
mailtje is vannacht binnengekomenYour iSkin order has shipped.
mooizo! er komt beweging in
t zal zo'n 8 uurtjes vliegen zijn... dus rond 13 uur verwacht ik ze op schiphol...
dan heb ik ze waarschijnlijk donderdag (met veel geluk morgen)
en jullie hebben ze dan hopelijk vrijdag of zaterdag
wat moet ik hier nu uit begrijpen?
kut track service:
10/23/02 22:16 LON : SENT LON TO EUB ORIGIN:YYZ
moet ik daaruit begrijpen dat het weer is teruggestuurd naar Canada?!
ja maar de code YYZ stond ook bij het vertrek-stationPhusebox schreef op 24 oktober 2002 @ 12:39:
hmmf
wat moet ik hier nu uit begrijpen?
kut track service:
10/23/02 22:16 LON : SENT LON TO EUB ORIGIN:YYZ
moet ik daaruit begrijpen dat het weer is teruggestuurd naar Canada?!
en er staat ORIGIN:YYZ dus OORSPRONG:YYZ
maar is het sent to oorsprong
of sent to... van oorsprong...
er was een fout gemaakt met het pakketje
en is drie keer op en neer gestuurd van verschillende kantoren...
ze zouden alles proberen om het vandaag te bezorgen bij mij....
stelletje prutsers
ik hoop dat ze nog heel zijnPhusebox schreef op 25 oktober 2002 @ 12:08:
laatste nieuws:
er was een fout gemaakt met het pakketje
en is drie keer op en neer gestuurd van verschillende kantoren...
ze zouden alles proberen om het vandaag te bezorgen bij mij....
stelletje prutsers
ik heb 'm een half uurtje geleden gekregen en hij's koel!Phusebox schreef op 29 oktober 2002 @ 09:49:
als het goed is komt sinterklaas vroeg dit jaar voor diegenen die mee hebben gedaan aan de inkoopactie...
gewoon door de brievenbusMagma schreef op 29 oktober 2002 @ 10:14:
Aaaaaah, Phusebox, je bent geweldig! Past ie trouwens door de brievenbus of mag deze jongen weer op zijn fiets naar het postkantoor....
En is er iemand met de witte doorzichtige i-skin (is ie echt geel?).
Zit namelijk te twijfelen tussen de blue mist en die wit doorzichtige i-skin. (heeft iemand de blue mist i-skin en bevalt ie wat?)
Thx
alle iskins passen perfectEl Gravedigger schreef op 29 oktober 2002 @ 10:33:
Wie heeft al de i-skin binnen van de 20 GB versie? Was wel benieuwd als die i-skin goed erom past en niet dat de i-pod er los in rammelt.
En is er iemand met de witte doorzichtige i-skin (is ie echt geel?).
Zit namelijk te twijfelen tussen de blue mist en die wit doorzichtige i-skin. (heeft iemand de blue mist i-skin en bevalt ie wat?)
Thx
en nee white frost is echt niet geel
ik vond de blauwe een beetje afbreuk doen aan de schoonheid van de ipod
Phusebox schreef op 29 oktober 2002 @ 10:34:
[...]
alle iskins passen perfect
en nee white frost is echt niet geel
ik vond de blauwe een beetje afbreuk doen aan de schoonheid van de ipod
Kan alleen geen foto maken; heb geen digitale camera
ik vertrouw tpg soms niet helemaal dus ik hoop dat iedereen hier ff bevestigt als hij zijn iskin heeft ontvangen
Misschien morgen
hmm vreemd... ik heb gisteren alles opgestuurd... zou je toch eigenlijk echt vandaag moeten krijgen
als je wat verder van een postverdeelcentrum woont kan het een dagje langer duren...Phusebox schreef op 29 oktober 2002 @ 15:17:
[...]
hmm vreemd... ik heb gisteren alles opgestuurd... zou je toch eigenlijk echt vandaag moeten krijgen
ik heb mazzel dat hier in Enschede het postverdeelcentrum zit voor Oost-Nederland en ik had 'm dus al 9.20 vanochtend
als ik mijn G3 krijg, maak ik een foto (dus over zo'n 2 weken
nu nog: alphasphere en ViN-E
volgens mij krijg je em gewoon in de brievenbusAlpha-sphere schreef op 29 oktober 2002 @ 21:52:
Ik heb al vaker gehad dat die kneuzen van tgp helemaal niet langs zijn geweest en dus ook geen briefje hebben achter gelaten. Ik heb dus een aaltal keer aan de verzender moeten vragen hoe dat zat en uiteindelijk bleek het dus gewoon bij de postkantoor te liggen 2 straten verder. En dat krijgen we op het postkantoor weer het gezeik dat ik geen briefje heb om het op te halen. ^&#^&$^(&*^#@^(^(&(^&^(&* TGP post
moet passen
damn zeg. kut tpg... misschien heb jij van die niet te vertrouwen personen in de buurt die je paketjes proberen te jatten ofzo?Alpha-sphere schreef op 30 oktober 2002 @ 13:42:
En ik heb nog steeds niks binnen gekregen. Morgen ga ik wel langs de postkantoor waar die hoogstwaarschijnlijk ligt.
Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon
Ik was ook te laat maar heb er ondertussen zelf al 1 besteld. Jammer dan dat het wat euro's duurder wordt...XKB schreef op 30 oktober 2002 @ 14:08:
BLeh! Volg ik Gadgettalk ff niet wordt dr net een IA voor pod hoesjes gehouden. Mocht iemand nog intresse hebben om samen met mij een iskin te kopen, mail me dan ff.
Grab shell dude!
Grab shell dude!
Verwijderd
wat jullie nou hebben moeten betalen door het zo te doen?
Is de leveringstijd acceptabel?
Is er nou sprake van importkosten? heeft iemand dit nagekeken?
Zijn er op dit moment nog mensen geintresseerd in het samen bestellen van een Iskin. Mail me dan op ruben_goeiebuur@hotmail.com
bij die 36 euro (weet je het zeker?) komen ook nog importkosten en btw...jOzh schreef op 30 oktober 2002 @ 17:50:
Ik was in m'n eentje 35.99 euro kwijt, maar weet niet zeker of er nog importkosten enzo bij komen...
maakt een totaal van circa 45 euro
Ja, kreeg een mailtje van PayPal dat ik $35,99 (ja, $ ipv euro, foutje...) betaald had via PayPal.Phusebox schreef op 30 oktober 2002 @ 22:03:
bij die 36 euro (weet je het zeker?) komen ook nog importkosten en btw...
maakt een totaal van circa 45 euro
Grab shell dude!
Misschien dat ze binnenkort via een winkel hier in Nederland te koop zijn. En dat scheelt dus weer wat euro's!
en geen gedoe met invoerrechten e.d.
Verwijderd
Verklaar je nader... heb je enig idee waar en wanneer?Phusebox schreef op 31 oktober 2002 @ 07:47:
Voor de mensen die nog Iskins willen kopen, wacht daar even mee!!!
Misschien dat ze binnenkort via een winkel hier in Nederland te koop zijn. En dat scheelt dus weer wat euro's!
en geen gedoe met invoerrechten e.d.
hmm mooi is dat bij tpg post... niet te geloven zeg... het is trouwens niet aangetekend verstuurd want anders zou het wel erg duur wordenAlpha-sphere schreef op 31 oktober 2002 @ 16:19:
Ik heb vandaag niks in m'n brievenbus gekregen en de postkantoor heeft ook nog niks. Ze hebben alleen maar aangetekende briefen van gister gekregen dus ik zal het morgen maar weer moeten proberen..... Shit moet morgen werken. Dan maar zaterdag.
volgens de mevrouw op t postkantoor zou aangetekend 7,75 euro kosten
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
ff checken of ik van Mooody het goede adres heb gekregen
ik denk t wel... maar ff alle mogelijke fouten onzerzijds uitsluiten
ik heb t zelf al gecheckt, het adres klopt
ik heb bij de tpg een formulier aangevraagd wat ik dan kan invullen en dan gaan ze een onderzoek instellen naar de zending...
Groenewegje 67
2515LM Den Haag
Mailing it to erik@london.com.........
hmm ja naar dat adres heb ik t ook gestuurd... dus t klopt wel...Alpha-sphere schreef op 31 oktober 2002 @ 20:04:
Mijn adres is
Groenewegje 67
2515LM Den Haag
Mailing it to erik@london.com.........
diegene die interesse heeft moet maar ff mailen
IBUBGE(*)*&#$()*Y(^&T#)R*^WG*F&GWE TGP!!!!!!!!!!!!!
maar omdat het om een niet aangetekende zending gaat wordt t denk ik moeilijk voor hun om er iets aan te doen
ik zou eens op t postkantoor gaan klagen als je al zo vaak shit hebt meegemaakt met de post, dan zit er iemand in jouw postkantoor die de boel belazert...
wanneer heb je het ook al weere opgestuurd? dan kan ik dat ook bij de klacht vertellen
28 oktober verstuurd vanuit Maasbracht, voor de laatste lichting die dag op de bus gedaan. Gewoon in een brievenbus gestopt, niet op t postkantoor gedaan...Alpha-sphere schreef op 03 november 2002 @ 20:22:
dat word dan weer een mailtje sturen naar de TGP net als vorig keer. Ze reageren wel op de mail dus ik mail in ieder geval niet voor niets net als de meeste grote bedrijven die een mail adres hebben en niet reageren.
wanneer heb je het ook al weere opgestuurd? dan kan ik dat ook bij de klacht vertellen
In zo'n envelop met " bubbel-folie" aan de binnenkant. Etiket met adres erop met als herkenning het "iskin" logo