The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Daar staat mijn mening.
't is alleen dat íe zo duur is, anders kon ik 'm iedereen aanraden... nu alleen de kapitaalkrachtigen.
Idd, dat topic zag ik al, maar ik wilde geenOp maandag 08 juli 2002 21:56 schreef Ecteinascidin het volgende:
[topic=485240/1/256]
Daar staat mijn mening.
't is alleen dat íe zo duur is, anders kon ik 'm iedereen aanraden... nu alleen de kapitaalkrachtigen.
hij is voor iedereen die werkt of een goede vakantiebaan heeft en van muziek houdtOp maandag 08 juli 2002 22:04 schreef BaRF het volgende:
[..]
Idd, dat topic zag ik al, maar ik wilde geenuit de sloot halen
(ok, ok laatste reactie: 2 weken oud
)En hij is voor kapitaalkrachtigen én arme studenten die geen geld hebben maar wél muziek-freaks zijn

ik ga mijn mening niet nog een keer geven, die weet je nu wel
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Hehe yepOp maandag 08 juli 2002 22:34 schreef Mooooody het volgende:
[..]
hij is voor iedereen die werkt of een goede vakantiebaan heeft en van muziek houdt
ik ga mijn mening niet nog een keer geven, die weet je nu wel

maar het probleem van die ceedee gevallen is dat ze niet super klein kunnen
maar als je he gewoon in je zak doet heb je bij de dioneer in iedergeval nog je remote
allen is het wel jammer dat ie nu niet meer op de site van mp3cdspelers stond
wachten op volgende lading, die is alleen wel iets van 179 euro ipv de 159 die ik heeft betaal
am i paranoid,do you think i am paranoid? you think i am paranoid dont you!
nee, nog niet 'the missing link' gevondenOp maandag 08 juli 2002 22:42 schreef BaRF het volgende:
[..]
Hehe yepHey any luck met dat proggie?
best wel geheimzinnig dit allemaal
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
...you have now entered... the Twilight Zone! tu du dudoe tu du dudoe...Op dinsdag 09 juli 2002 12:20 schreef Mooooody het volgende:
[..]
nee, nog niet 'the missing link' gevonden
best wel geheimzinnig dit allemaal
Maarja, we zoeken verder! en ik word helemaal gek! ik wil een Ipod!

Hij ziet er minder mooi uit dan de iPod, maar is goedkoper en heeft veel meer mogelijkheden...
Op dat plaatje lijkt 'ie wel heel groot hoor. Voor de vergelijking:Op dinsdag 09 juli 2002 14:21 schreef Mikado het volgende:
mmm, het formaat telt natuurlijk ook......
iPod: 102 x 62 x 20 mm
Archos: 115 x 83 x 34 mm
Verwijderd
Ik wil m'n toekomstige HD gebaseerde MP3-speler ook voor filesharing doeleinden gebruiken, dus die iPod is dan eigenlijk geen optie: geen enkele Mac aanwezig in mijn vriendenkring en allemaal ff aan de Firewire is ook niet realistisch.
De Toshiba is daarentegen weer beter uitgerust for my needs (USB 2.0, backwards comp.), maar vooralsnog niet verkrijgbaar
Oh, en die Archos heb ik in de Dixons eens ff in m'n handen gehad: 't lijkt net een baksteen... Niet echt lekker om mee in je broekzak/binnenzak/jaszak rond te lopen. Daarnaast weet ik niet zeker of de gangbare modellen over USB 2.0 beschikken - of je moet het leuk vinden om 3 weken te wachten tot die 20 gig eindelijk is overgepompt
Nee, ik denk toch dat ik maar ff op die Toshiba wacht.
waarom geen sb audigy van 40 euro? zit een firewireaansluiting op en deze werkt zeer goed (ik heb 'm ook)Op dinsdag 09 juli 2002 13:35 schreef BaRF het volgende:
[..]
...you have now entered... the Twilight Zone! tu du dudoe tu du dudoe...
Maarja, we zoeken verder! en ik word helemaal gek! ik wil een Ipod!Maar ik kom er net achter dat die kl#te Safeway kaartjes gewoon niet werken met mn asus k7v ofzo
bah, maar ja dynalink word heel positief gevonden geloof ik, 33 euros bij informatique
komt zelfs als een van de snelste uit een test die ik gelezen heb...
Das ook een goede, aangezien ik mn ouwe sb1024 bij het niet-zo-grof-vuil heb kunnen gooien na een kortsluitingOp dinsdag 09 juli 2002 22:31 schreef Mooooody het volgende:
[..]
waarom geen sb audigy van 40 euro? zit een firewireaansluiting op en deze werkt zeer goed (ik heb 'm ook)
komt zelfs als een van de snelste uit een test die ik gelezen heb... Goedkoopste audigy in de pricewatch is trouwens ongeveer 80 euro?
(kep nu een tijdelijke kaart
Ik heb wél over problemen gelezen, en ook dat de audigy niet een normale snelheid kan halen (400mb voor cameras ofzo) maar max iets van 100?
Ik ondervind iig de schijfsnelheid als beperkende factor bij het laden. En alles wat 250 Mb binnen 20 seconden kan copieren is voor mij snel zat.
Die Archos is dus een cm dikker, 2 cm breder en 1.5 cm hoger. Die past dus niet in mijn broekzak.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
100 MB p/s? jah misschien op papierOp dinsdag 09 juli 2002 22:37 schreef BaRF het volgende:
[..]
Das ook een goede, aangezien ik mn ouwe sb1024 bij het niet-zo-grof-vuil heb kunnen gooien na een kortsluiting
(kep nu een tijdelijke kaart)
Ik heb wél over problemen gelezen, en ook dat de audigy niet een normale snelheid kan halen (400mb voor cameras ofzo) maar max iets van 100?

in de praktijk haal je hooguit 10/12 MB p/s (meestal niet hoger dan 5/6 Mb. p/s) en ik moet zeggen dat dat snel genoeg is (complete ipod vol in 10 min.)
Ja jaOp woensdag 10 juli 2002 10:42 schreef ReseTTim het volgende:
neem de iPod hij bevalt mij perfect.. en idd tis erug relaxt dat je hem gewoon in je broekzak kan stoppen. doe ik ook altijd..
Maar idd, die snelheid bedoelde ik ook niet voor de ipod, maar eventueel later videoediten. Dat gaat toch wel redelijk snel ?
www.everythingipod.comOp donderdag 11 juli 2002 18:49 schreef BaRF het volgende:
--kep hem besteldwoot nu op zoek naar een goed hoesje, iemand een idee waar je die kunt krijgen in nl?
in NL hebben ze alleen waardeloze hoesjes

Ja ik weet het, ik wilde een inkoop actie starten maar die is op slot gegooidOp donderdag 11 juli 2002 22:54 schreef Mooooody het volgende:
[..]
www.everythingipod.com
in NL hebben ze alleen waardeloze hoesjes
Verwijderd
http://www.unitech-na.com/html/mp3products.htm
Die ziet er idd goed uit, alleen wel weinig intern geheugen, en een MMC/SD slotOp zaterdag 13 juli 2002 00:27 schreef tweakhams het volgende:
misschien kan je hier nog effe kijken. ben nogal onder de indruk van die eerste op die site

Maar ik heb gelukkig al een Ipod besteld
maar is ie ook ergens te koopOp zaterdag 13 juli 2002 00:27 schreef tweakhams het volgende:
misschien kan je hier nog effe kijken. ben nogal onder de indruk van die eerste op die site
pas geleden is er nog een inkoopactie geweest van iPod hoesjes...Op donderdag 11 juli 2002 23:01 schreef BaRF het volgende:
[..]
Ja ik weet het, ik wilde een inkoop actie starten maar die is op slot gegooidIk mag wel een informatief topicje beginnen, dus dat doe ik zo dan maar ff.
[topic=459277/1/25]
denk niet dat er veel interesse is in nog een inkoopactie, maar je zou het kunnen proberen...
Ja, maar dat mocht niet meteen van AthlonOp zaterdag 13 juli 2002 12:08 schreef Mooooody het volgende:
[..]
pas geleden is er nog een inkoopactie geweest van iPod hoesjes...
[topic=459277/1/25]
denk niet dat er veel interesse is in nog een inkoopactie, maar je zou het kunnen proberen...
Verwijderd
ikzelf wil liever een ipod maar ik heb geen haast. ik wacht die macexpo maar even af in de hoop dat er een prijsdaling wordt aangekondigd of in ieder geval windows compatibiliteit.
of is dat niet zo, ik weet het niet meer hoor
nee ligt juist wél aan de cheape oordopjes!Op zaterdag 13 juli 2002 16:50 schreef Jobah het volgende:
ik dacht dat de ipod een beetje but geluid had en dat dat niet aan de oordopjes lag
Verwijderd
jeetje nog een week voor dat die Jobs met zn presentatie komt
w00tOp zaterdag 13 juli 2002 22:51 schreef tweakhams het volgende:
nou die oordopjes kunnen me gestolen worden.. als ik dat lekker dingetje maar in me handen kan houdenheb thuis nog wel sony oordopjes denk ik
jeetje nog een week voor dat die Jobs met zn presentatie komt
de oordopjes zijn bagger, net zoals de meeste bijgeleverde oordopjes...Op zaterdag 13 juli 2002 16:50 schreef Jobah het volgende:
ik dacht dat de ipod een beetje but geluid had en dat dat niet aan de oordopjes lag
het geluid uit de ipod zelf is het beste dat ik ooit uit een mp3-speler heb gehoord...
aangesloten op mijn pioneer receiver hoor je heel zuiver geluid met zeer goede bass (bijna identiek aan cd geluid)
ik gebruik dan ook voornamelijk mp3's op 192 kb. p/s (dat is de beste kwaliteit/grootte verhouding)
met een paar nieuwe kwaliteits dopjes (bijv. de Sony E888's die ik heb) is het geluid erg goed direct uit de ipod...
Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon
dit klpt. wij waren voor 5 hoesjes zon 70 USD kwijt. dan schilt het maar het blijft duur. als ik jou was zou ik idd een inkoopactie starten want anders is het te duur. ik frees alleen dat diegene die een hoesje wouden bij mijn actie al hebben meegedaan.Op maandag 15 juli 2002 14:50 schreef XKB het volgende:
Ik heb dus binnenkort ook een iPod en wilde de Groove jacket en zon adhesive sheet kopen bij everythingipod.com. Klopt het nu dat je daar 40 USD verzendkosten betaald???
Iedereen die eventueel intresse heeft in spullen bij everythingipod.com kan mij mailen op:
xkb@myrealbox.com met in het subjectfield: everythingipod
Nu maar hopen dat er veel belangstelling is van alle verse ipod eigenaren!
Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon
nl handelaar word dus gemeld
[topic=547852/1/25]
Verwijderd
en als er al mensen zijn met hoesjes, zou ik graag wat feedback willen. bevalt het?
wat mij betreft bevalt ie.Op maandag 15 juli 2002 22:00 schreef tweakhams het volgende:
als ik die ipod ga kopen zal ik er ook eentje nodig hebben. maja ik weet het dus echt niet. als je even kan wachten, doe ik zeker mee met de inkoopactie.
en als er al mensen zijn met hoesjes, zou ik graag wat feedback willen. bevalt het?
ik heb me iPod laatst in de trein laten vallen
Verwijderd
maar waarom zo duur

denken jullie niet dat de prijs zal dalen wanneer de 20 gb versie op de markt komt ??
Verwijderd
ik zie dat er geen bescherming is voor het lcd schermpje. ik neem aan dat het schermpje dan niet zo snel krast??Op dinsdag 16 juli 2002 01:02 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
wat mij betreft bevalt ie.
[afbeelding]
[afbeelding]
ik heb me iPod laatst in de trein laten vallenmaar hij werkt nog perfect
hoorn003: dat ding is het geld zeker waard maja ik wacht nog ook af in de hoop dat het goedkoper wordt. (zag 'm laatst bij dixons
Verwijderd
Misschien wordt het wel een hecte relatie als je ook andere bestands formaten op haar hd'tje kunt opslaan.Kun je de ipod ook gewoon gebruiken als draagbare hd ??
Verrassing: het is inderdaad een HD indien je het via Xplay gewoon aansluit op je PC. Werkt prima, wordt alleen een tikkie warm.
Sjeempie ik moet ook een goeie portable media player hebben. Zo een Ipod is naar mijn mening zijn geld meer dan waard. Alleen de krassen die er snel op zouden ontstaan doet mij twijfelen.Op dinsdag 16 juli 2002 16:25 schreef BaRF het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit iemand in de trein ofzo gezien met een iPodAls ik zon ding heb (morgen?
) dan zou ik hem wel af en toe eens te voorschijn trekken om breakout te spelen
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
ik heb laatst voor het eerst iemand in de trein met een iPod gespot. van amsterdam richting Haarlem, Denhaag. het viel mij op door de oordoppiesOp dinsdag 16 juli 2002 16:25 schreef BaRF het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit iemand in de trein ofzo gezien met een iPodAls ik zon ding heb (morgen?
) dan zou ik hem wel af en toe eens te voorschijn trekken om breakout te spelen
Hehe dus jij lachen dat ie die standaard dopjes nog had met hun (schijnbaar) slechte geluidOp dinsdag 16 juli 2002 16:35 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
ik heb laatst voor het eerst iemand in de trein met een iPod gespot. van amsterdam richting Haarlem, Denhaag. het viel mij op door de oordoppies
Er zou eigenlijk een speciale groet moeten zijn voor iPodders
Verwijderd
mhehee jaa zou zeker wat zijn he.. alleen moet het niet te nerdy zijnOp dinsdag 16 juli 2002 16:49 schreef BaRF het volgende:
[..]
een knipoog zou tot verwarring kunnen lijden
nou ik weet het niet. ideetjes?
Verwijderd
goed idee he
nee dank u.Op dinsdag 16 juli 2002 16:49 schreef BaRF het volgende:
Ik voel weinig behoefte om een soort Mac-gebruiker/Evangalist te worden.
ik heb ook nog de standaard oordoppies.. ben er wel tevree mee.. ik hoor dat verschil nooit echt..Op dinsdag 16 juli 2002 16:49 schreef BaRF het volgende:
[..]
Hehe dus jij lachen dat ie die standaard dopjes nog had met hun (schijnbaar) slechte geluid![]()
Verwijderd
met mijn flaporen ziet het er soieso niet uit, maar bovendien blijven ze ook niet goed zitten

ff zien ipod ong. € 500, wat zou een opertaie kosten
Verwijderd
erm.. good for youOp dinsdag 16 juli 2002 18:27 schreef Ecteinascidin het volgende:
[..]
nee dank u.
Ik voel weinig behoefte om een soort Mac-gebruiker/Evangalist te worden.

welke? waar? link?Op dinsdag 09 juli 2002 17:42 schreef Newman het volgende:
Ik ben ff verliefd geweest op die iPod, maar nu die Toshiba in aantocht is (jeweetwel, die iPod-look-alike-maar-dan-beter) is die verliefdheid toch wel aan het wegebben.
Nee, ik denk toch dat ik maar ff op die Toshiba wacht.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
search op "toshiba ipod" > [topic=529607/1/25]Op woensdag 17 juli 2002 00:25 schreef Phusebox het volgende:
[..]
welke? waar? link?
anyways, ik ben wel benieuwd wat voor geluid die ipod oortjes geven! ik heb hele lekker dingen, maar das wel zon backbone die je eruit laat zien als een mongool. maar ja
mmmvandaag...
nu zul je vast balen dat de 10Gb versie (incl afstandsbediening, tasje en nieuwste firmware) 499 euro kostOp woensdag 17 juli 2002 19:01 schreef BaRF het volgende:
jaaaa hij is er en hoooooooeeeeeeee moooooooooiiiiiiiiii.......................
ja weet ik maar ik moet op vakantie en tegen die tijd is ie er nog nietOp woensdag 17 juli 2002 19:10 schreef Mooooody het volgende:
[..]
nu zul je vast balen dat de 10Gb versie (incl afstandsbediening, tasje en nieuwste firmware) 499 euro kost
Verwijderd
alleen vet vies dat ze die remote en case alleen maar bij 10 en 20 gig modellen leveren!!
nieuwste firmware heb je? 1.2?Op woensdag 17 juli 2002 19:55 schreef BaRF het volgende:
[..]
ja weet ik maar ik moet op vakantie en tegen die tijd is ie er nog nietmaar ja, tasje en nieuwste firmware heb ik
en is deze te gebruiken met xplay 1.0?
zo ja, mail maar ff
dammit is 1.2 vandaag al uitgebracht?Op woensdag 17 juli 2002 20:28 schreef Mooooody het volgende:
[..]
nieuwste firmware heb je? 1.2?
en is deze te gebruiken met xplay 1.0?
zo ja, mail maar ff
Ik lees net op ipodding:
Dus ik heb de nieuwste: 1.1"An iPod Updater with support for new features such as Sound Check, Audible, and calendar will be available in early August."
die remote is wel basic zeg

en die nieuwe interface is wel leuk
http://www.apple.com/ipod/userinterface.html
Zie ook de nieuwe sectie GAMES!!!
Verwijderd
die remote is basic maar het heeft wel stijl
tja, alles wat cool is is hier duurderOp woensdag 17 juli 2002 22:31 schreef tweakhams het volgende:
waarom moet het in nederland nou zo veel duurder zijn dan in amerika ($299 vs €399 voor de 5gig)
En die remote, gaat ie in de firewire poort ofzo? Wel cool indeed
Verwijderd
Dat dat ding hier duurder dan in de VS komt omdat er hiero BTW enzo op zitOp woensdag 17 juli 2002 22:31 schreef tweakhams het volgende:
waarom moet het in nederland nou zo veel duurder zijn dan in amerika ($299 vs €399 voor de 5gig)
Windows
To use iPod, your computer must meet the following system requirements.
Hardware
PC with built-in FireWire or Windows-certified FireWire card
Software
Windows Me
Windows 2000
Windows XP Home or Professional
MusicMatch Jukebox Plus
ik had toch wel xplay verwacht???
vraag niet waarom precies, iemand uit mijn klas heb het ook laten doen
maar een koptelefoon is ook wel relaxed
heeft iemand een idee wat ik zou moeten sturen.. ik gah gewoon kijken of ik alsnog software kan krijgen... me iPod is namelijk 2 maanden oud oid...mailtje naar Apple over iPod software voor windows
RE: Software: iPod software for windows
Tim,
Thank you for your email to the Apple Store U.S.
Currently the only way to obtain the the Windows software for the iPod is to purchase an iPod that is sold for use on a Windows computer. The software will be included with every iPod sold for use with a Windows computer.
Please note the new iPods for Windows require a PC with built-in FireWire or a Windows-certified FireWire card and Windows Me, Windows 2000, or Windows XP Home or Professional.
To learn more about the Apple iPod, please visit our web site at http://www.apple.com/ipod. Should you have additional pricing and product questions, you are always welcome to contact our pre-sales team at 1-800-MY-APPLE. Our pre-sales team is available 24 hours a day, seven days a week.
Thank you for your interest in Apple products.
Regards,
- Katie
Dear Sir/ Madame,
I have bought an Apple iPod and I saw on the apple site that there is now also software for windows. I am using my iPod for windows so my question is. is it possible for me that I can get that software.
Sincerely,
Tim
from Holland
- nieuwe ipods hebben touch bediening in de draaischijf
- afstandsbediening kan op elke (oude) ipod (gewoon in de koptelefoon-aansluiting)
- nieuwe 10 Gb ipod is iets dunner dan oude 5GB door de andere draaischijf (nieuwe 10 Gb ipod kan wel gewoon in oude 5Gb hoesje - bijv. Groove Jacket)
- nieuwe 20 Gb iPod is wel enkele mm's dikker en ietsie zwaarder (dankzij andere hd)
de nieuwe 10Gb iPod lijkt mij de beste koop (499 euro op apple site - dus zo'n 450-475 euro in de goedkopere winkels of de Engelse versie...)
als ik mijn nieuwe krijg, mag je mijn software wel 'lenen'Op donderdag 18 juli 2002 16:25 schreef ReseTTim het volgende:
khad apple een mailtje gestuurd..
[..]
heeft iemand een idee wat ik zou moeten sturen.. ik gah gewoon kijken of ik alsnog software kan krijgen... me iPod is namelijk 2 maanden oud oid...
Op donderdag 18 juli 2002 17:35 schreef Mooooody het volgende:
[..]
als ik mijn nieuwe krijg, mag je mijn software wel 'lenen'
ja, vermeld er ff bij dat er meer mensen zijn die dit willen. desnoods (VRDMME! WEER EEN CD VERSPEST! /offtopic) uhm desnoods moet je er iets bij zeggen dat men anders massaal xplay gebruikt ofzo, en dat dat slecht is?Op donderdag 18 juli 2002 16:25 schreef ReseTTim het volgende:
khad apple een mailtje gestuurd..
[..]
heeft iemand een idee wat ik zou moeten sturen.. ik gah gewoon kijken of ik alsnog software kan krijgen... me iPod is namelijk 2 maanden oud oid...
/wazige 1:07-modus uit.
mensen, wens mij even geluk met mijn plan aub
(toe: wens dan!)
De afstandsbediening kan mij niet beroeren, wtf zou je een afstandsbediening willen hebben, je wilt toch gezien worden met dat ding
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
waar mail je naartoe? ik had gemaild naar support@apple.com en info@apple.comOp vrijdag 19 juli 2002 01:07 schreef BaRF het volgende:
ik ga even iets proberen te regelen... ik hoop op een goede afloop, en dat juig ik. dan juig ik. dan juig ik. mark my words.
/wazige 1:07-modus uit.
mensen, wens mij even geluk met mijn plan aub
(toe: wens dan!)
ab komt erg van pas als je werkt...Op vrijdag 19 juli 2002 09:50 schreef chem het volgende:
Ik ben nog steeds blij met de 5 gb iPod van een maandje of 5 oud
De afstandsbediening kan mij niet beroeren, wtf zou je een afstandsbediening willen hebben, je wilt toch gezien worden met dat ding![]()
dan heb je niet steeds zin, tijd of mogelijkheid om dat ding weer uit het hoesje te halen...
Mijn 5Gb zat de afgelopen maand al tot de rand vol en ik heb nu al weer een halve gig aan mp3's liggen...
Daarom heb ik mijn 5Gb iPod zeer goed weten te verkopen en ik ga volgende maand voor een 10Gb versie met Windows ondersteuning
Verwijderd
hoeveel heb je dr voor gevangen?Op vrijdag 19 juli 2002 14:42 schreef Mooooody het volgende:
[..]
Daarom heb ik mijn 5Gb iPod zeer goed weten te verkopen en ik ga volgende maand voor een 10Gb versie met Windows ondersteuning
This is the Way.
Verwijderd
[url="http://www.apple.com/ipod"]www.apple.com/ipod[/url]
425 euro incl. Dr. Bott's iPod kit, Groove Jacket, Tie turn protectors en betere oordoppies...Op vrijdag 19 juli 2002 14:49 schreef tweakhams het volgende:
[..]
hoeveel heb je dr voor gevangen?
Verwijderd
niceee .. zeker een goede prijs. je hoeft maar weinig bij te betalen voor een 10 gig'erOp vrijdag 19 juli 2002 20:50 schreef Mooooody het volgende:
[..]
425 euro incl. Dr. Bott's iPod kit, Groove Jacket, Tie turn protectors en betere oordoppies...
Nee sorry, ik mail niet naar AppleOp vrijdag 19 juli 2002 12:52 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
waar mail je naartoe? ik had gemaild naar support@apple.com en info@apple.com
(wilde ik wel proberen, maar eerst dít!
ja, wel naar apple gemailed, maar alleen maar om te vragen of de levertijd van de 10g win versie idd 5 tot 7 weken is...
en wat is het antwoord?Op zaterdag 20 juli 2002 07:55 schreef BaRF het volgende:
[..]
Nee sorry, ik mail niet naar Apple
(wilde ik wel proberen, maar eerst dít!)
edit:
ja, wel naar apple gemailed, maar alleen maar om te vragen of de levertijd van de 10g win versie idd 5 tot 7 weken is...
ze zouden pas half/eind augustus in NL op de markt komen, dus die 5-7 weken zullen aardig kloppen...
Hey de apple store was altijd zo duur he, betekend dit dat bij introductie in NL de prijs lager zal zijn bij andere stores? of is apple eindelijk slim bezig? Ik ga namelijk een nieuwe bestellen, en mn andere nog-geen-week-oude ipod retourneren
En dus over 5-7 weken, als ik terug ben uit AFRIKA komt mij een 10gig win versie toe...
ole
le
Verwijderd
ik wacht nog heeeeel effies met kopen.. moet nog sparen namelijk

veel plezier in AFRIKA
ThanksOp maandag 22 juli 2002 13:59 schreef tweakhams het volgende:
sjonge wat een mazzel![]()
ik wacht nog heeeeel effies met kopen.. moet nog sparen namelijk
veel plezier in AFRIKA
Mzzl indeed - ik was te gulzig met kopen! Ik ging er nl van uit dat die nieuwe modellen echt duuuurder gingen worden!
Dank Apple!
Verwijderd
ik wil ook
Ik sneaky telefoon skillz? Wha ik word al bang als ik naar een telefoon kijk!Op donderdag 25 juli 2002 21:40 schreef tweakhams het volgende:
jezus hoe heb je dat geflikt??je moet wel erg sneaky telefoonskills hebben of ze zijn bij apple wel erg aardig
ik wil ook
¤600,16
Apple Earphones (oordopjes)
Wisselstroomadapter
Dunne FireWire-kabel
FireWire-adapter (uitsluitend Windows)
Afstandsbediening met draadverbinding
Draagtasje
wat bedoelen ze met die firewire adapter? je moet toch zelf ook nog voor een kaart in je pc zorgen?
En die wisselstroomadapter is toch gewoon dat je hem via het lichtnet kan aansluiten, niet?
firewire adapter is probably een 6 naar 4 pins firewire verloopje. De 6 pins word niet echt ondersteund door de windows versie, omdat niet elke kaart stroom levert aan de aangesloten apparaten. Apples allemaal wel meen ik. Voor de pc wordt dus de 'wisselsstroomadapter' aanbevolen, en dat is idd gewoon lichtnetOp vrijdag 26 juli 2002 13:29 schreef Kiff het volgende:
Hmm.. jullie doen me allemaal watertanden.. Dus ik ook maar eens naar de AppleStore gewandeld Maar ik had een klein vraagje (het gaat hier over de 20Gb versie)
¤600,16
Apple Earphones (oordopjes)
Wisselstroomadapter
Dunne FireWire-kabel
FireWire-adapter (uitsluitend Windows)
Afstandsbediening met draadverbinding
Draagtasje
wat bedoelen ze met die firewire adapter? je moet toch zelf ook nog voor een kaart in je pc zorgen?
En die wisselstroomadapter is toch gewoon dat je hem via het lichtnet kan aansluiten, niet?
ps, welcome to the club of iPod-droolers...
Nog 1 vraagje... de ipod is toch ook in Windows gewoon te gebruiken als extra hd? Kan je hem zelfs partitioneren enzo?
En is het zelfs mogelijk hem als bootable hd te gebruiken (dat het bij een Apple gaat weet ik, maar voor een PC?)?
en hoewel mijn moeder het niet goed begrijpt:
Moeder van kiff, hier nog 1 keer:Op vrijdag 26 juli 2002 14:29 schreef Kiff het volgende:
Ok... die wordt volgende week besteld
Nog 1 vraagje... de ipod is toch ook in Windows gewoon te gebruiken als extra hd? Kan je hem zelfs partitioneren enzo?
En is het zelfs mogelijk hem als bootable hd te gebruiken (dat het bij een Apple gaat weet ik, maar voor een PC?)?
en hoewel mijn moeder het niet goed begrijpt:

Netjes, bestellen!
Verwijderd
hey Barf! we willen wel een review(+ foto's)
Bedoel je trouwens met applestore die site of een filiaal ergens in Zuid-Holland(geen idee waar het is, ik roep maar wat
Als ik terug kom van vakantie dan is ie er hopenlijk, en dan zal ik zéker een review postenOp vrijdag 26 juli 2002 14:51 schreef tweakhams het volgende:
ik zou niet durven die ipod te partitioneren ofzo. ik zal m uitsluitend voor mn mp3 gebruiken. Ik neem aan dat er wel ander soort bestanden op kunnen maar het boeit mij niet echt.
hey Barf! we willen wel een review(+ foto's)van je van die oordoppies. Ik las dat ze wel verbeterd waren, dus ik ben benieuwd.
Bedoel je trouwens met applestore die site of een filiaal ergens in Zuid-Holland(geen idee waar het is, ik roep maar wat) ?
Kwoudatieerwaaaaaaas!
Natuurlijk kan je 'm ook op beide platforms voor je MP3'tjes gebruiken.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Dit topic is gesloten.