Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
met de windows routine komt het wel op de iPod maar onleesbaar
met een kleinere buffer daalt het ook naar de 2Mb/sec
dus voor mij is de standaard buffer het beste. nou ja ... dan maar 20 minuten wachten tot ie weer helemaal vol is
EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor
al die extra dingen dat je het met outlook kan synchen is allemaal mooi extra meegenomen
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
20 min?LightYears schreef op 09 november 2002 @ 15:33:
met een hogere buffer daalt het naar 2Mb/sec
met de windows routine komt het wel op de iPod maar onleesbaar(al kijkt de snelheid dan wel hoger)
met een kleinere buffer daalt het ook naar de 2Mb/sec
dus voor mij is de standaard buffer het beste. nou ja ... dan maar 20 minuten wachten tot ie weer helemaal vol is
bij mij duurt het zo'n 25 min. totdat ie vol is (zo'n 9gig), dan heb je of niet veel mp3's of gaat het toch wel snel
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
en natuurlijk alles met lame (--alt preset standard) dus niet zoveel mp3's (~ 700)
EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
toen Mp3pro werd uitgebracht, was ik daar best enthousiast over. Tsjah het is niet echt aangeslagen maar toch scheelt het zeker de helft van een mp3. Heeft Apple toevallig plannen om in de toekomstige firmware dit te ondersteunen?
Want dat zou toch wel heel lekker, dan zet ik alles daar in om
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd schreef op 10 November 2002 @ 12:43:
mp3 pro is al wel af te spelen op sommige mp3 spelers
Op zich is het overal af te spelen, aangezien het een mp3 is. Echter is mp3pro over meer kanalen, en als die dat niet ondersteunt zul je bv een mp3 van 64 kbps niet als 128 ervaren, maar hoor je dus gewoon de kwaliteit van een normale mp3 van 64 kbps. (kan het nu ff niet beter uitleggen
[ Voor 0% gewijzigd door LuNaTiC op 10-11-2002 12:46 . Reden: typo ]

ingen vill veta var du köpt din tröja
voor diegene die een ipod gaat kopen, schaf je zeker een hoesje aan...
tis niet omdat ik toevallig een inkoopactie houdt hiervoor maar er komen heel snel krasjes op en da's erg jammer
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ja, op zich is die 30 euro natuurlijk niet veel vergeleken met die bijna 500 euro voor een iPod, maar ik vind het toch onzinnig eigenlijk.Phusebox schreef op 10 november 2002 @ 13:46:
ach ik zie het zo: als je 500 euro kunt uitgeven kunnen die 30 euro voor een firewire kaartje en 30 euro voor een iskin ook nog wel vanaf
voor diegene die een ipod gaat kopen, schaf je zeker een hoesje aan...
tis niet omdat ik toevallig een inkoopactie houdt hiervoor maar er komen heel snel krasjes op en da's erg jammer
Maarja.. wat moet, dat moet he
ingen vill veta var du köpt din tröja
Ik heb zelf gister een 20Gig (windows) besteld bij Dixons,wie weet of ze een beetje flot zijn met het bestellen?
Heeft iemand een screenshotje van WinXp en een Ipod,hoe die herkent word
Alvast bedankt
Kijk ff : http://www.apple.com/hardware/video/ipod_intro_480.html
www.ipod.nl
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Verwijderd
To be, or not to be...
wat een liev ding
iemand nog leuke tips & tricks? Heb nu ephPod om mn mp3tjes mee te transferren, heb cpod om notities en tekst in mn iPod te zetten. Ik ga later ff wat v-Cards er opzetten denk ik...
Nu gaat het meeste werk worden om al mn mp3tjes consistent te taggen zodat je minder rotzooi krijgt... dat is momenteel ff het grootst probleem
Tja, soms kom ik nog steeds fouten tegen in m'n tags. 1 typefoutje in bijvoorbeeld de albumnaam en alles ligt in de war. Nou ja alles... Maar tis wel vervelendLuNaTiC schreef op 12 November 2002 @ 14:54:
Nu gaat het meeste werk worden om al mn mp3tjes consistent te taggen zodat je minder rotzooi krijgt... dat is momenteel ff het grootst probleem
Grab shell dude!
dus al die losse singletjes krijgen gewoon bij de albumtag iets van 'Singletjes Trance' ofzo, zodat ie die singles ook als een los album ziet... blijven de ECHTE full albums tenmninste over... beetje orde in de chaos dus.
Anyway, misschien gelijk een vraagje: ik heb dus zoals gezegd mn losse trance nummers (die dus NIET tot een heel album horen) getagged, daarbij het album 'Singles Trance' genoemd. Zodat ie dus in een aparte map komt op mn iPod
Dat lukt allemaal wel, alleen het probleem is dat als die nummers eenmaal op mn iPod staat, en ik ga browsen op album, en dan bij Singles Trance kijk, dat de volgorde NIET alfabetisch is... ik heb ook tracknumber weggelaten, in de hoop dat ie dan wel alfabetisch gerangschikt wordt, maar helaas... Iemand een idee hoe ik dat wel voor elkaar kan krijgen, of gaat dat gewoon niet lukken? Gebruik ephPod overigens
heb overigens Xplay nog niet gebruikt, omdat ik het nog niet heb
maar zal eens kijken
Nouja het is wel handig, maar ik had gehoopt dat er functies waren zoals het multi-taggen OP je iPod. Net zoals bij Tag&Rename zeg maar... maar helaasch, dat wordt dus gewoon voortaan goed van te voren taggen en anders pech
Dit topic is gesloten.