Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

Topicstarter
Op vrijdag 26 juli 2002 15:52 schreef botoo het volgende:
Ik gebruik de iPod als externe hdd op zowel Windows als op Mac met Xplay, werkt als een zonnetje, en geen gepartitioneer nodig.
Natuurlijk kan je 'm ook op beide platforms voor je MP3'tjes gebruiken.
Woei :D

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is een kwestie van een knopje aanklikken en ik heb m. En toch zegt mn intuitie dat ik nog effe moet wachten ;(

misschien komt ie wel uit de lucht vallen |:(

heb vanmiddag een mailtje gestuurd naar apple nl met een paar vraagjes(en tel.nummer ;) )

*hoopt dat ie een mailtje terugkrijgt met het goede nieuws dat ie een ipod voor zn verjaardag krijgt over een maandje* :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

wel shit dat die dingen zo aantrekkelijk worden om te kopen, zodat straks iedereen ermee loopt...

ik was een maand maand geleden de eerste die een ipod kocht bij de winkel waar ik 'm vandaan heb....nu hebben er al ruim 200 mensen daar een ipod gekocht (en waarschijnlijk heeft het grootste deel spijt dat ze niet ff hebben gewacht :))

ik denk dat je beter ff kan wachten en de ipod kan kopen bij een macstore in de buurt.
als er iets mee is, kun je gewoon langshuppen...anders moet je 'm opsturen naar apple en dat duurt weken...
en ook ivm firmware update zou het handig kunnen zijn (mocht dit nog niet helemaal perfect gaan onder windows)

waarschijnlijk is-ie in de 'gewone' winkel ook nog iets goedkoper dan bij apple (ik heb 'm toen voor 500 euro gekocht, terwijl ie bij apple 549 kostte)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Topicstarter
Op vrijdag 26 juli 2002 19:56 schreef Mooooody het volgende:
wel shit dat die dingen zo aantrekkelijk worden om te kopen, zodat straks iedereen ermee loopt...

ik was een maand maand geleden de eerste die een ipod kocht bij de winkel waar ik 'm vandaan heb....nu hebben er al ruim 200 mensen daar een ipod gekocht (en waarschijnlijk heeft het grootste deel spijt dat ze niet ff hebben gewacht :))

ik denk dat je beter ff kan wachten en de ipod kan kopen bij een macstore in de buurt.
als er iets mee is, kun je gewoon langshuppen...anders moet je 'm opsturen naar apple en dat duurt weken...
en ook ivm firmware update zou het handig kunnen zijn (mocht dit nog niet helemaal perfect gaan onder windows)

waarschijnlijk is-ie in de 'gewone' winkel ook nog iets goedkoper dan bij apple (ik heb 'm toen voor 500 euro gekocht, terwijl ie bij apple 549 kostte)
achja, dat meer mensen hem gaan kopen is aan de 1e kant wel jammer, maar het is toch ook wel weer leuk :) Leuke iPod community :P Des te meer mensen die hem gaan proberen te hacken om bv boot-plaatje te veranderen, en er komen meer programmatjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
Wat ik mis aan de ipod en andere HD MP3 spelers, is dat ik niet me digicam kan aansluiten en me foto's kan opslaan.

Als dat zou kunnen zou ik er morgen nog een gaan halen..

Op zich zou het toch niet zo heel moeilijk moeten zijn, connectie legen en de camera opdracht geven om de foto's te versturen.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-08 14:31

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Op zondag 28 juli 2002 20:40 schreef Macer het volgende:
Wat ik mis aan de ipod en andere HD MP3 spelers, is dat ik niet me digicam kan aansluiten en me foto's kan opslaan.

Als dat zou kunnen zou ik er morgen nog een gaan halen..

Op zich zou het toch niet zo heel moeilijk moeten zijn, connectie legen en de camera opdracht geven om de foto's te versturen.
Dat kan met de [url="http://www.gadgetdelivery.nl/products.php?id=27"]archos jukebox multimedia[/url] met fotomodules...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Laatst online: 12-09 13:48
Op zondag 28 juli 2002 21:08 schreef Neman het volgende:

[..]

Dat kan met de [url="http://www.gadgetdelivery.nl/products.php?id=27"]archos jukebox multimedia[/url] met fotomodules...
Komt in de buurt, heeft alleen een paar nadeeltjes. Geen Memory Stick mogelijkheid :( en alleen maar een USB 1.1 aansluiting, dat is me echt te langzaam. USB2.0 of Firewire zijn een pre.

Misschien het volgende model, het begin is er...

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 11:40
Weet er ook iemand of de agenda-functie van de iPod ook in de Windowsversie zit? En met welk programma die dan kan gesynchroniseerd worden?

[EDIT]
Die vraag is al opgelost. Voor de geinteresseerden: dit kan gewoon met Outlook.

Nieuwe vraag:

How do I charge iPod?
There are two ways to recharge the built-in lithium polymer battery in your iPod. If you use the 6-pin to 6-pin FireWire cable (6-pin FireWire is standard on all Mac systems and some PCs), you can charge iPod simply by connecting it to your computer. If you use the 4-pin-to-6-pin FireWire cable or if you don’t have access to your computer, you can charge iPod from a standard electrical outlet using the FireWire cable and the included power adapter.

Waarom kan de pc die niet via de vuurdraadpoort opladen? En daar staat sommige pc's die het wel kunnen. Hoe weet ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij geeft i-Link van Sony geen extra stroom mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scurra
  • Niet online
Kiff schreef op 31 juli 2002 @ 11:43:

[...]

Nieuwe vraag:

How do I charge iPod?
There are two ways to recharge the built-in lithium polymer battery in your iPod. If you use the 6-pin to 6-pin FireWire cable (6-pin FireWire is standard on all Mac systems and some PCs), you can charge iPod simply by connecting it to your computer. If you use the 4-pin-to-6-pin FireWire cable or if you don’t have access to your computer, you can charge iPod from a standard electrical outlet using the FireWire cable and the included power adapter.

Waarom kan de pc die niet via de vuurdraadpoort opladen? En daar staat sommige pc's die het wel kunnen. Hoe weet ik dat?
Het antwoord op je vraag geef je toch zelf al?
Het hangt er vanaf of je een 4- of 6-pins-Firewire-aansluiting hebt, met een 6-pins aansluiting lukt het wel, met een 4-pins-aansluiting niet. Waarschijnlijk heb jij een 4-pins-aansluiting (kan je toch zo ff controleren?) en dan moet je dus de meegeleverde lichtnet-adapter gebruiken om je iPod op te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiff
Ik heb zelf nog geen iPod of firewire kaart, dus dat kan ik niet controleren.
Maar dus dat moet er normaal wel bij de kaart staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scurra
  • Niet online
Kiff schreef op 31 juli 2002 @ 16:35:
Ik heb zelf nog geen iPod of firewire kaart, dus dat kan ik niet controleren.
Maar dus dat moet er normaal wel bij de kaart staan?
Ik heb ook nog geen van beiden hoor :) maar het komt er snel aan hoop ik. 8)
En het lijkt me dat het wel bij de kaart staat en anders kan je het altijd ff navragen bij je verkoopadres, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiff
Dat zal moeten gebeuren ja, want na even zoeken vind ik op de site van Sitecom enkel de nuttige info dat er een 4-6pins kabel bijzit. Dus die doet het al niet.

Iemand die al een idee heeft welke wel 6-6 zijn? Die van Maxtor en Safeway ook al niet (via bronnen gehoord, want op de site staat niets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PenguinPower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 21:18

PenguinPower

May the SOURCE be with you

Ik begrijp niet waarom jullie zo wild enthousiast zijn van de ipod... Heb zelf ook moeten kiezen tussen een ipod en een jukebox 3 en ik was er snel uit.

De JukeBox 3 is veel completer dan de ipod... heeft draadloze afstandbediening (standaard), firewire en usb, optische ingang, enz...

Bovendien kun je er mp3's tot zeer hoge kwaliteit mee opnemen en heeft hij wma support...

Maar het meest doorslaggevende voor mij was wel dat de 1 accu wel 11 uur mee gaat ( je kunt er 2 accus in stoppen)......

Bovendien is de Jukebox een stuk stijlvoller :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PenguinPower schreef op 31 juli 2002 @ 17:34:
Ik begrijp niet waarom jullie zo wild enthousiast zijn van de ipod... Heb zelf ook moeten kiezen tussen een ipod en een jukebox 3 en ik was er snel uit.

De JukeBox 3 is veel completer dan de ipod... heeft draadloze afstandbediening (standaard), firewire en usb, optische ingang, enz...

Bovendien kun je er mp3's tot zeer hoge kwaliteit mee opnemen en heeft hij wma support...

Maar het meest doorslaggevende voor mij was wel dat de 1 accu wel 11 uur mee gaat ( je kunt er 2 accus in stoppen)......

nou. de ipod lijkt meer stijl uit te stralen dan de jukebox. weet je wel hoe klein het is. de design IMHO superieur aan die van de jukebox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu toeslaan tijdens DanceValley 2002:

Apple iPod 5Gb (win of Mac)

€299,- incl. de btw

zie
http://www.mailamac.nl/dancevalley.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiff

Nou ik zou het ook wel anders bekijken hoor!

Ja de jukebox heeft een draadloze afstandsbediening en usb en een optische ingang standaard en je kan er idd mee opnemen.

Maar wat ben je met die afstandsbediening als de jukebox in je zak zit (ik betwijfel trouwens of je die erin krijgt, misschien wel bij baggy pants ;) ).
USB is minder snel dan firewire, dus Apple maakt daar een logische keuze.
Ook de iPod gaat een tiental uur mee. Neen hij heeft maar 1 batterij, maar dat heeft de Jukebox ook maar standaard.
En stijlvol? Wel als je de iPod minder stijlvol vindt, dan weet ik het niet hoor. Iedereen die hem ziet vind hem zowat de meest stijlvolle mp3-speler op de markt.

Dus het enige voordeel in mijn ogen is de standaard optische ingang aan de jukebox, die ik persoonlijk toch niet zou gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Juke box:
123mm x 130m x 35mm
Weight 293.8g without batteries

Ipod:
61mm x 102 mm x 18 mm
weight 185 with batteries

Rare keuze heb je dan gedaan, die Jeukbox noem ik niet eens portabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:16

botoo

💀 too old to die young

Ecteinascidin schreef op 01 augustus 2002 @ 10:32:
Rare keuze heb je dan gedaan, die Jeukbox noem ik niet eens portabel.
(bijna) Alles is portable, zet er maar wieltjes onder en vraag het verhuisteam te douwen ;)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Verwijderd

BaRF schreef op 26 juli 2002 @ 14:56:
[...]

Als ik terug kom van vakantie dan is ie er hopenlijk, en dan zal ik zéker een review posten :) uitgebreid dan wel he! En met AppleStore bedoel ik idd gewoon de site, de emails kwamen van het hoofdkantoor in Ierland :P

Kwoudatieerwaaaaaaas!
nou BaRF. ben je nog steeds niet terug?! Review Review !! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:42
DIVA RULEZZ!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

als je geen geld genoeg hebt voor een iPod misschien wel ja :)

over die review requests hier...ik heb nu bijna mijn 2e iPod en kan er wel wat over vertellen, maar samengevat komt het hierop neer:

als je 500 euro overhebt voor een portable muziekspeler, dan is de iPod gewoon de beste keus op alle gebieden...

maar ik sta open voor vragen :7

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Eigenlijk wil ik ook wel een HD MP3 speler, maar ik denk dat ik TOCH maar een generatie wacht.

De IPod is me wel wat duur, ik ben niet echt weg van het design [hijs wel mooi, maar het is toch niet mijn stijl] Ik vind persoonlijk bijv de RioRiot mooier Afbeeldingslocatie: http://a248.e.akamai.net/f/248/5462/2h/www.digitalriver.com/v2.0-img/operations/diamulti/image/R/i/o/RioRIot220.jpg
De andere spelers [RioRiot, Jukebox etc] hebben alleen maar USB 1.1 [traaaag] en zijn zo groot :(
[Mijn eXpanium past exact in me jaszak en een nieuwe speler mag dus niet veel groter zijn]
De jukebox³ vind ik persoonlijk gewoon lelijk en heeft teveel features die ik niet gebruik [onnodige kosten]
Als de Riot met USB 2 of FireWire komt ga ik denk ik zon een halen als hij niet te groot is [ga zo eens afmetingen opzoeken van de eXpanium en de HD mp3 spelers van nu]

EN.. me eXpanium werkt nog steeds [het ding gaat gewoon niet stuk en ik gebruik hem echt enorm veel ;) ]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

FF snel vergeleken:

expanium:
Afbeeldingslocatie: http://www.3daccelerated.com/images/exp.jpg
Weight: 260 g (excluding batteries)
Dimensions: 130 X 32 x 138 mm

Nomad JukeBox3
Afbeeldingslocatie: http://www.dukebox.com/photos/creativej3.jpg
Weight: 294g
Dimensions: 123 x 35 x 130 mm

RioRiot:
Afbeeldingslocatie: http://www.diamondmm.com/images/audio/product/rio_riot.jpg
weight: 284g (including battery),
dimensions: 137 x 35 x 92 mm

iPod:
Afbeeldingslocatie: http://a772.g.akamai.net/7/772/51/4e464ab58bcd79/www.apple.com/ipod/images/index_top07112002.jpg
Weight: 185g
Dimensions: 102 x 20 x 62 mm

Z- 20 Gig Personal MP3 Jukebox
Afbeeldingslocatie: http://www.thinkgeek.com/images/products/front/lg-pjbox6.jpg
Weight:
Dimensions: 150 x 26 mm x 80 mm

Die Z-20 Heb ik HEEEEEL lang terug al gezien in de Kijk en heb hem beluisterd @ Disnyeland America, mooi dingetje.

Overgekocht door Compaq, kan er alleen niks op de compaq site over vinden. Kan er ook weinig/niks over vinden @ internet :(

Op de Ipod na hebben ze allemaal USB 1.1, daar valt opzich ook wel mee te leven, je zet gewoon al je mp3s er 1 keer op, en daarna af en toe een nieuw album ;)
Ik zie dat alle spelers kleiner zijn dan mijn expanium [had ik niet verwacht eigenlijk]
Alleen heb ik totaal geen zicht op de prijzen van deze spelertjes en zijn ze bijna allemaal niet in NL te krijgen :( Maarjah, ik heb een creditcard dus dat is nog niet eens zon enorm probleem.

Heeft iemand anders zicht op de prijzen van deze hebbedingetjes [behalve de eXpanium natuurlijk, die heb ik al ;) ]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

-=!ME!=- schreef op 23 augustus 2002 @ 18:18:
Heeft iemand anders zicht op de prijzen van deze hebbedingetjes [behalve de eXpanium natuurlijk, die heb ik al ;) ]
leuk overzicht, alleen gaat het niet alleen om de grootte... (ook al beweerd mijn vriendin anders 8))

de iPod zal het ook gaan winnen in de categorie gebruiksgemak, transfersnelheid, ondersteuning (veel accesoires te koop...origineel en van derden) en persoonlijk ook qua uiterlijk...

prijzen zijn overal te vinden, maar ok...

5Gb "oude stijl" = 299 bij dancevalley (normaal 399)
10 Gb = 499
20 Gb = 649

qua prijs/kwaliteit is een 5Gb versie natuurlijk de beste koop als je 5Gb voldoende acht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Mooooody schreef op 23 augustus 2002 @ 18:25:
[...]

leuk overzicht, alleen gaat het niet alleen om de grootte... (ook al beweerd mijn vriendin anders 8))
Grootte en gewicht waren even ter vergelijking met mijn eXpanium
de iPod zal het ook gaan winnen in de categorie gebruiksgemak, transfersnelheid, ondersteuning (veel accesoires te koop...origineel en van derden) en persoonlijk ook qua uiterlijk...
Gebruiksgemag valt over te twisten uiteraard, in een aantal reviews zijden ze over gebruiksgemak dat het menu "gewoon goed" was, maar niet de beste.

Transfersnelheid: Op de ipod na hebben ze allemaal USB 1.1, maar zoals ik al had gezegd: Met 20 GB zet ik in 1 keer al me mp3s erop die ik erop wil hebben, daarna heb je die USB alleen maar nodig om er af en toe een nieuw album etc op te zetten. Dus dat vind ik niet zo'n enorm groot probleem.
prijzen zijn overal te vinden, maar ok...

5Gb "oude stijl" = 299 bij dancevalley (normaal 399)
10 Gb = 499
20 Gb = 649

qua prijs/kwaliteit is een 5Gb versie natuurlijk de beste koop als je 5Gb voldoende acht...
Prijzen voor de ipod zijn makkelijk te vinden in de pricewatch, de jukebox is ook nog wel te doen, maar de RioRiot en dat compaq ding kan ik geen prijzen voor vinden @ nederland...

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet het echt niet wat te doen.

ik heb nu een sony md-spelertje die in feite perfect is, maar ik neig toch naar een ipod erbij (10GB), gewoon om al me cd's erop te zetten lijkt me alleen al zo relaxt.

het geld is er wel nu dus dat vin ik nie zo erg.

wat zeggen jullie is het te dubbelop of gewoon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ligt eraan wat je wilt, sinds ik mijn eXpanium heb wil ik absoluut nooit meer terug naar een gewone CD speler.
het is inderdaad ideaal als je veel muziek luisterd on-the-go [fiets/bus/auto[¿]/trein/etc]

Ik heb eens gezocht naar de RioRiot, maar geen enkel bedrijf in USA [inclusief amazon.com] levert niet naar nederland :(

Amazon.co.uk heeft hem wel, maar dan issie ineens 200 euro duurder :(
op Amazon.de is hij 250 euro duurder [350 vs 600 euro] uitzuigers hier in europa :(
[edit]
Op www.buy.com moest je minstens $500 bestellen voordat ze naar hier shipten. :/

Ah http://www.planetminidisc.com/ heeft hem EN schijnt te shippen naar NL. voor $299 + $76.01 shpping :(
Total for Planet MiniDisc 375.96
En 19% bij duane¿ hoe zit dat eigenlijk¿
Dan word het dus ong. $450 [$150 aan btw en shipping in totaal dus op een produkt van $250, afschuwelijk toch¿]

Maar het is altijd nog een heel stuk goedkoper dan de 600 euro die amazon.de ervoor vroeg [EXCLUSIEF shipping]

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 20:00:
ik weet het echt niet wat te doen.

ik heb nu een sony md-spelertje die in feite perfect is, maar ik neig toch naar een ipod erbij (10GB), gewoon om al me cd's erop te zetten lijkt me alleen al zo relaxt.

het geld is er wel nu dus dat vin ik nie zo erg.

wat zeggen jullie is het te dubbelop of gewoon doen.
ik denk dat als je de iPod hebt, de md-speler in de kast komt te liggen...

probeer deze gewoon voor een goede prijs te verkopen, zodat het de prijs van de iPod ook een beetje drukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-08 17:40

ReseTTim

Chocolate addicted

Mooooody, ik heb uiteindelijk het briefje met die actie 3 dagen voordat de actie afliep opgestuurd :) en ik heb het binnen :) tis iig wel handig.. vooral als je weet dat ik bij me vades zijn auto waar ik dus het vaakst in rij dus nu een cd speler in hebben en geen bandjes.. kortom ik kan dat bandje van Brott alleen gebruiken als ik in andere autoz zit :D

iig xplay 1.0 is easy :)
[edit]
* ReseTTim zou nog niet genoeg hebben aan 20gig... dus ik hou het lekkerz bij de 5gig :)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 20:00:
[...]

nou BaRF. ben je nog steeds niet terug?! Review Review !! _/-\o_
Ik ben terug ja hehe, maar mn podje is er nog niet :( maar goed review komt hoor, no worries (of moet ik hier oook nog steeds hakuna matata zeggen? 8)7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

ReseTTim schreef op 23 augustus 2002 @ 22:33:
Mooooody, ik heb uiteindelijk het briefje met die actie 3 dagen voordat de actie afliep opgestuurd :) en ik heb het binnen :) tis iig wel handig.. vooral als je weet dat ik bij me vades zijn auto waar ik dus het vaakst in rij dus nu een cd speler in hebben en geen bandjes.. kortom ik kan dat bandje van Brott alleen gebruiken als ik in andere autoz zit :D

iig xplay 1.0 is easy :)
[edit]
* Mooody zou nog niet genoeg hebben aan 20gig... dus ik hou het lekkerz bij de 5gig :)
kewl...net op tijd...

5gig is meer dan genoeg voor iedereen, hoe groot zijn mp3-collectie ook is....het is een kwestie van uitzoeken wat je beste nummers zijn en ook af en toe wisselen van nummers...

maar sommige mensen zijn lui (me me me me me!) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Topicstarter
Mooooody schreef op 24 augustus 2002 @ 10:22:
[...]

kewl...net op tijd...

5gig is meer dan genoeg voor iedereen, hoe groot zijn mp3-collectie ook is....het is een kwestie van uitzoeken wat je beste nummers zijn en ook af en toe wisselen van nummers...

maar sommige mensen zijn lui (me me me me me!) 8)
Wat voor mij ook bv de reden is van de 10gig, is dat je idd 5g muziek er op kan pleuren, en dan ook nog eens genoeg ruimte hebt er andere dingen op te zetten 8)

Man, ik wil een CF reader voor op de ipod!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
He maar gasten ik ga binnen 2 dagen ergen dus die 10 gig Ipod halen en ik wil weten wat er nou allemaal bij zit. Op de apple store NL site staat

FireWire-adapter (uitsluitend Windows) <-------- krijg ik deze er nou bij??????

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Alpha-sphere schreef op 27 augustus 2002 @ 11:28:
He maar gasten ik ga binnen 2 dagen ergen dus die 10 gig Ipod halen en ik wil weten wat er nou allemaal bij zit. Op de apple store NL site staat

FireWire-adapter (uitsluitend Windows) <-------- krijg ik deze er nou bij??????
als je de Windows versie neemt dus wel...

is gewoon een verlengstuk van 4 -> 6 pins om er zeker van te zijn dat iedereen met een Windows firewire kaart de iPod kan gebruiken...

de rest van de lijst staat toch wel heel duidelijk op de Apple site :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is zo dat je van je ipod geen mp3s kan downloaden op je pc. zal wel hetzelfde zijn op de windows versie. Maar geldt het ook voor andere soort bestanden? (geen muziek)
Als externe hardeschijf gebruiken is nl. mijn tweede motivatie om dat ding te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 13:28:
het is zo dat je van je ipod geen mp3s kan downloaden op je pc. zal wel hetzelfde zijn op de windows versie. Maar geldt het ook voor andere soort bestanden? (geen muziek)
Als externe hardeschijf gebruiken is nl. mijn tweede motivatie om dat ding te kopen
mp3's kan officieel niet, andere bestanden wel...

maar er zijn progs in omloop (zelf nog niet gevonden) waarmee je ook mp3's kan overkopieren op andere pc's...dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-06 13:55
Voor de macs zijn er al programma's die dat doen, maar voor de pc, misschien deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Shir schreef op 27 augustus 2002 @ 14:56:
Voor de macs zijn er al programma's die dat doen, maar voor de pc, misschien deze
yep...that will do the trick :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok thx

effe een losse vraag aan de ipodowners. zijn jullie nou echt blij met wat jullie hebben? ik bedoel ik had een tijdje geleden een PS2 gekocht. Op zich een prima ding maar na een poosje was ik er snel op uitgekeken. Heb 't toen maar snel verkocht. Was waarschijnlijk niet echt de gamer die ik dacht dat ik zou worden :P

Wat ik bedoel is, vragen jullie je wel 's af of jullie beter waren afgeweest met een wat goedkopere mp3speler ipv zoveel geld uit te geven aan de Ipod?

Ik weet dat jullie de Ipod in eerste instantie zullen verdedigen en zeggen dat het zeker de moeite waard is, maar als jullie nou echt eerlijk zijn..? Vertel me liever jullie gevoel over het apparaatje dan de specs die iedereen op het net kan vinden. Ik koop mn spullen ook vaak op aanraden van vrienden enz. dus aan meningen heb ik meer dan aan Reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 15:19:
ok thx

effe een losse vraag aan de ipodowners. zijn jullie nou echt blij met wat jullie hebben? ik bedoel ik had een tijdje geleden een PS2 gekocht. Op zich een prima ding maar na een poosje was ik er snel op uitgekeken. Heb 't toen maar snel verkocht. Was waarschijnlijk niet echt de gamer die ik dacht dat ik zou worden :P

Wat ik bedoel is, vragen jullie je wel 's af of jullie beter waren afgeweest met een wat goedkopere mp3speler ipv zoveel geld uit te geven aan de Ipod?

Ik weet dat jullie de Ipod in eerste instantie zullen verdedigen en zeggen dat het zeker de moeite waard is, maar als jullie nou echt eerlijk zijn..? Vertel me liever jullie gevoel over het apparaatje dan de specs die iedereen op het net kan vinden. Ik koop mn spullen ook vaak op aanraden van vrienden enz. dus aan meningen heb ik meer dan aan Reviews
het zegt denk ik genoeg dat ik mijn 4 maand oude 5gig iPod heb verkocht om een 10gig te kopen :)

het is een van de weinige apparaten op de markt die de perfectie nadert...

ik weet ook zeker dat de iPod een klassieker wordt die over een jaar of 10 veel geld waard wordt....was immers een van de eerste harddisk mp3-spelers, de eerste van Apple en qua design de mooiste...

misschien komt er volgend jaar wel een iPod II, maar Apple kennende zal deze toch een iets ander design hebben, zodat elke iPod-serie zijn eigen identiteit zal blijven behouden...

gaat allemaal wat diep, maar ik denk dat je me wel snapt :)

dus gewoon kopen dat ding, als je niet te veeleisend bent in de toekomst en niet teveel meeloopt met de nieuwste snufjes, zal je het over 3/4 jaar nog met plezier gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

all I wanted to hear ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

wist ook wel dat je gewoon een bevestiging wilde dat je met de iPod een goede aankoop doet :)

ik vermeld al die keren dat ik terug naar de winkel moest er natuurlijk niet bij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Ik heb een audigy player geluidskaart waar als het goed is ook een firewire poort op zit. Iemand die z'n ipod aansluit op z'n audigy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooooody schreef op 27 augustus 2002 @ 15:54:
[...]

ik vermeld al die keren dat ik terug naar de winkel moest er natuurlijk niet bij :+
ik heb al besloten dat ik m ga kopen maar waarom moest je terug dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Topicstarter
Alpha-sphere schreef op 27 augustus 2002 @ 16:45:
Ik heb een audigy player geluidskaart waar als het goed is ook een firewire poort op zit. Iemand die z'n ipod aansluit op z'n audigy?
ik heb heel wat mensen een audigy horen gebruiken zonder probs :)

ohja, van www.ipodding.com :
A couple of people are reporting that their iPod for Windows orders at the Apple Store have been marked as shipped.
olé :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Alpha-sphere schreef op 27 augustus 2002 @ 16:45:
ik en het werkt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 17:32:
[...]

ik heb al besloten dat ik m ga kopen maar waarom moest je terug dan?
moest 2 keer terug..

1 keer om firmware 1.1 erop te laten zetten en 1 keer om 'm opnieuw te laten formateren...

deze problemen komen bij de windows versie dus niet voor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Nog een paar vraagjes:

Bij de prijslijst staat 5GB oude stijl ? Is er ook een nieuwe of niet ?
Hoeveel liedjes gaan er op 5GB ? Of is dit gewoon hetzelfde als bij je pc.
En wat zijn de voordelen vergeleken met de iPAQ PA-2/Odyssey 1000/Archos Jukebox Recorder 20GB :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Pizzaman schreef op 28 augustus 2002 @ 12:16:
Nog een paar vraagjes:

Bij de prijslijst staat 5GB oude stijl ? Is er ook een nieuwe of niet ?
Hoeveel liedjes gaan er op 5GB ? Of is dit gewoon hetzelfde als bij je pc.
En wat zijn de voordelen vergeleken met de iPAQ PA-2/Odyssey 1000/Archos Jukebox Recorder 20GB :?
nieuwe stijl is met windows ondersteuning, firewire clip etc. (staat op de site)

5Gb is ongeveer 1000 nummers op 160 kb p/s (4min. per nummer) (staat ook op de site)

de voordelen zijn al tig keren uitgelegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Nou ik ben vandaag langs een aantal winkels geweest en niemand had de 10 gig Ipod windows versie. Nou wou ik net de Ipod online bestellen bij apple.com/nl maar ik heb geen creditcard :( nou moet ik nog langer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Topicstarter
windows versie is idd nog niet te krijgen, maar als het goed is duurt dat geen 2 weken meer :X

als het volgens plan gaat wordt mijn ipod binnen een week verstuurd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een credit card maar daar schiet jij nix mee op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Topicstarter
sluit ff studentenrekening af, dan kun je ook een CC hebbu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Ik ga vrijdag maar eens even langs de bank om een credit card bij m'n studenten rekening aan te vragen. Dan kan ik ook DVD's bestellen van www.dvdboxoffice.com

Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat je de creditcard heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enrico670
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-09 19:08
Is het mogelijk om liedjes up en down te pitchen met de ipod?
als dit mogelijk is ga ik er morgen 1 halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Alpha-sphere schreef op 28 augustus 2002 @ 22:01:
Ik ga vrijdag maar eens even langs de bank om een credit card bij m'n studenten rekening aan te vragen. Dan kan ik ook DVD's bestellen van www.dvdboxoffice.com

Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat je de creditcard heb?
...en hoeveel het kost?

zo'n cc lijkt me ook wel handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

enrico schreef op 28 augustus 2002 @ 22:07:
Is het mogelijk om liedjes up en down te pitchen met de ipod?
als dit mogelijk is ga ik er morgen 1 halen :)
dus niet :)

maar als je piepstem-muziek wil, download je toch gewoon Kate Bush of The Chipmunks? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaRF schreef op 28 augustus 2002 @ 20:21:
sluit ff studentenrekening af, dan kun je ook een CC hebbu :D
8)

cc is een must voor de student

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Bij de rabobank kost het een x aantal euro's (niet veel) per jaar voor een CC maar das alleen bij zo'n studenten rekening. Ik weet niet hoeveel het kost als je geen studentenrekening heb

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Topicstarter
bij een abnamro stuut rekening is de 'bijdrage' 13 euro of iets per jaar (vandaag nog op mn afschrift gezien btw :P)

Verwijderd

BaRF schreef op 29 augustus 2002 @ 00:02:
bij een abnamro stuut rekening is de 'bijdrage' 13 euro of iets per jaar (vandaag nog op mn afschrift gezien btw :P)
€ 15.80 :)

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Topicstarter

Verwijderd

:D

btw heb een stukje gevonden over de Remote Control dat niet zou werken met enkele Winipod's

http://www.xsorbit1.com/u...ay&num=1030508324&start=0

Blijkt dat je het echt goed moet indrukken
alvast nu bericht zodat je straks als die Ipod binnen is, niet begint te kankeren dat ie kapot is :P

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Hoe groot is de kans dat die HDD overslaat, of zelfs crasht :?

• Tarin
  • Laatst online: 12:03

Tarin

Just plain weird.

Ik denk dat crashende HDD's onder de garantie vallen, tenzij het overduidelijk is dat je hem aktief hebt laten stuiteren..

Maar er zit een laptopHDD in, dus hij is redelijk schokbestendig dacht ik zo.

Ik wil ook nog steeds een Ipod kopen, maar geen geld :(

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• Mooody

Mooody

elmoody

Pizzaman schreef op 29 augustus 2002 @ 10:56:
Hoe groot is de kans dat die HDD overslaat, of zelfs crasht :?
mijn reactie uit een ander topic:
harddisk speler is 99,99% van de tijd schokvrij...mijn iPod is in ieder geval nog nooit overgeslagen tijdens het fietsen of hardlopen...

alleen wanneer 32MB aan data wordt ingeladen in het flashgeheugen (dat zorgt voor deze schokbestendigheid) zou de iPod theoretisch kunnen overslaan...

ik heb het getest, maar hoe hard ik ook schudde tijdens deze 'inleestijd' (die overigens maar 2 sec. duurt) hij sloeg niet over...

• Mooody

Mooody

elmoody

<dubbel> :(

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Bedankt :)

• Libertarian
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik wil een iPOD 10GB gaan kopen, zijn er nog verschillende versies op de markt van de 10GB versie? Waar moet ik dus op letten als ik hem koop?

• Libertarian
  • Niet online
Ik heb even gekekeken op een website waar je een iPOD kan kopen, maar daar hebben ze wel heel veel verschillende iPOD's heeft iemand enig idee wat de verschillen zijn en oh ja? kan je hem als je hem in de Apple winkel koopt hem ook laten personalizen?

APPLE

iPod 5GB MP3 Player FWire2 LCD
iPod 5GB MP3 Player FireWire 32MB Memory cache Dutch Mac (M8513TN/B-758166-TD-64)
€ 327.60
€ 389.84 incl btw

APPLE

iPod 5GB MP3 Player FWire2 LCD UK
iPod 5GB MP3 Player FireWire 32MB Memory cache Dutch Win (M8697TN/A-758175-TD-64)
€ 327.60
€ 389.84 incl btw

APPLE

iPod 5GB MP3 Player FWire2 LCD
iPod 5GB MP3 Player FireWire 32MB Memory cache Brits Mac (M8513B/B-758168-TD-64)
€ 339.32
€ 403.79 incl btw

APPLE

iPod 5GB MP3 60MW AMP FWire PC NON
iPod 5GB MP3 Player FireWire 32MB Memory cache Brits Win (M8697B/A-758131-TD-64)
€ 339.32
€ 403.79 incl btw

APPLE

iPod 5GB MP3 Player FWire 2 LCD EN
iPod 5GB MP3 Player FWire 2" LCD EN (M8513Z/A-708287-TD-64)
€ 348.16
€ 414.31 incl btw

APPLE

iPod 10GB MP3 Player FWire 2 LCD NL
iPod 10GB MP3-player FireWire 2" LCD NL (M8709N/A-734496-TD-64)
€ 389.06
€ 462.98 incl btw

APPLE

iPod 10GB MP3 Player FWire2 LCD
iPod 10GB MP3 Player FireWire 32MB Memory cache Dutch Mac (M8737TN/A-758169-TD-64)
€ 409.50
€ 487.31 incl btw

APPLE

iPod 10GB MP3 Player FWire2 LCD UK
iPod 10GB MP3 Player FireWire 32MB Memory cache Dutch Win (M8740TN/A-758178-TD-64)
€ 409.50
€ 487.31 incl btw

APPLE

iPod 10GB MP3 60MW AMP FWire PC NON
iPod 10GB MP3 Player FireWire 32MB Memory cache Brits Win (M8740B/A-758132-TD-64)
€ 424.42
€ 505.06 incl btw

APPLE

iPod 10GB MP3 Player FWire2 LCD
iPod 10GB MP3 Player FireWire 32MB Memory cache Brits Mac (M8737B/A-758171-TD-64)
€ 424.42
€ 505.06 incl btw

APPLE

Promo iPod 10GB MP3 Player FWire 2 LCD
Promo iPod 10GB MP3 Player FireWire 32MB Memory cache NL (M8709N/A?PROMO-755510-TD-64)
€ 522.78
€ 622.11 incl btw

APPLE

iPod 20GB MP3 Player FWire2 LCD UK
iPod 20GB MP3 Player FireWire 32MB Memory cache Dutch Win (M8741TN/A-758181-TD-64)
€ 532.35
€ 633.50 incl btw

APPLE

iPod 20GB MP3 Player FWire2 LCD
iPod 20GB MP3 Player FireWire 32MB Memory cache Dutch Mac (M8738TN/A-758172-TD-64)
€ 532.35
€ 633.50 incl btw

• Mooody

Mooody

elmoody

BRAiN schreef op 29 augustus 2002 @ 13:23:
Ik heb even gekekeken op een website waar je een iPOD kan kopen, maar daar hebben ze wel heel veel verschillende iPOD's heeft iemand enig idee wat de verschillen zijn en oh ja? kan je hem als je hem in de Apple winkel koopt hem ook laten personalizen?

[heleboel blabla...]
windows versies zijn altijd nieuwe modellen, dus die zijn altijd goed...
verschil tussen UK en NL versie zit alleen in de handleiding, dus je kan beter een UK versie kopen, omdat deze meestal iets goedkoper is...

deze serienummers moet je dus hebben:
5gig Win: M8697...
10gig Win: M8740...
20gig Win: M8741...

• Alpha-sphere
in de Ipod zit niet een laptop HDD. Er zit een een of ander toshiba platte HDD in. Ik had laats nog een link waarbij ze de Ipod uit elkaar hebben gehaald.

Ik heb een link gevonden met plaatjes van de Ipod binnenkant.
Klik hierop

• Mooody

Mooody

elmoody

Alpha-sphere schreef op 29 augustus 2002 @ 14:47:
in de Ipod zit niet een laptop HDD. Er zit een een of ander toshiba platte HDD in. Ik had laats nog een link waarbij ze de Ipod uit elkaar hebben gehaald.

Ik heb een link gevonden met plaatjes van de Ipod binnenkant.
Klik hierop
Hier ook zoiets :)

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Topicstarter
en ja hoor, nóg 1: bij www.ipodding.com haal ik mn nieuws :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libertarian
  • Niet online
Mooooody schreef op 29 augustus 2002 @ 14:35:
[...]

windows versies zijn altijd nieuwe modellen, dus die zijn altijd goed...
verschil tussen UK en NL versie zit alleen in de handleiding, dus je kan beter een UK versie kopen, omdat deze meestal iets goedkoper is...

deze serienummers moet je dus hebben:
5gig Win: M8697...
10gig Win: M8740...
20gig Win: M8741...
Wat is dan die promo die er tussen staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

BRAiN schreef op 30 augustus 2002 @ 01:12:
[...]

Wat is dan die promo die er tussen staat?
dat is de oude versie met een paar extra's (hoesje, iPodkit etc.)
zeker niet de moeite waard om voor deze oude versie te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libertarian
  • Niet online
Heeft iemand enig idee wanneer de nieuwe iPOD's van 10GB in de winkel liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Topicstarter
als je nu een ipod besteld op de apple site staat er een levertijd van 2-4 weken, misschien dat er ook zoiets geld voor de winkels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een optie op de applestore waar je kan aangeven dat je een student bent. De prijzen veranderen dan als volgt:

5 gig: €368,90
10 gig: €461,72
20 gig: €599,76

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 20:17:
Er is een optie op de applestore waar je kan aangeven dat je een student bent. De prijzen veranderen dan als volgt:

5 gig: €368,90
10 gig: €461,72
20 gig: €599,76
waar staat die optie precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op de applestore site staat in het rood onderwijs. vandaar selecteer "Docenten en studenten" en vul je de naam van je school en plaats in. Na die scherm kom je weer terug op de Applestore maar dan met verlaagde prijzen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
ZO RELAXED!!!!!!!!!!!!!!!! maar nu nog die credit card. Heb dinsdag een afspraak met de rabobank voor die CC. Moet echt van alles aan papieren menemen echt niet normaal meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Alpha-sphere schreef op 31 augustus 2002 @ 11:18:
ZO RELAXED!!!!!!!!!!!!!!!! maar nu nog die credit card. Heb dinsdag een afspraak met de rabobank voor die CC. Moet echt van alles aan papieren menemen echt niet normaal meer
die rabocard kost wel 30 euro per jaar (7,50 per kwartaal) volgens de site...
of is het voor studenten gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Weet niet meer precies hoe dat zit voor studenten. Ik ga even kijken

EDIT: ik heb het volgende kunnen vinden op de aanvraagformulier.
Rabocard voor € 2,83 per kwartaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Topicstarter
Weer eens een hele fijne quote van ipodding.com!!! :D
Going back and forth from a Windows iPod to a Mac iPod is fairly technically simple

The Windows iPod (FAT32) works on Mac OS X with iTunes with no changes

EphPod works with the Windows iPod with no changes necessary to the iPod or EphPod (this means that more Linux iPod software should be forthcoming quickly)

Note: From our "Note" on this July 21, 2002 post:

Switching with PC iPod to Mac will likely be seamless and our tests with FAT iPods in iTunes suggest two-timing will be fine. It may also be worth noting that xPlay and EphPod will work with PC iPod (developers correct us if we are wrong,) so you are not going to be locked to MMJB. And, we are going to be seeing many more PC apps for iPod&#8230;
oh fijnheid! kan ik tenminste op school die Macs ook misbruiken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k daaan!! heb een lekker Imac op het werk met ITunes dus dat is dan ook lekker meegenomen. Kan misschien nog erg goedkoop een firewirekaartje krijgen van een collega dus dat ziet er goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 18:33:
k daaan!! heb een lekker Imac op het werk met ITunes dus dat is dan ook lekker meegenomen. Kan misschien nog erg goedkoop een firewirekaartje krijgen van een collega dus dat ziet er goed uit :)
yeeha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major 7
  • Laatst online: 19-09-2024

Major 7

BOFH!

Wat betreft credit cards, of iets anders als dat er is, ik zoek iets om mee te betalen op het Internet. Niks meer dan dat. Geen crediet etc. Gewoon betalen. Wat kan ik daar het beste voor nemen?

UNFAQ --- Unfrequently Answered Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 12:20

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Ik heb net een zeer nagatieve review over de Tosiba gelezen:

http://www.zdnet.com/prod...ws/0,4161,2877898,00.html

Het blijkt dat je alleen Toshiba software op je PC kan gebruiken en dat de mp3 bestanden eerst worden omgezet waardoor de overdrachtstijd niet veel sneller is dan USB 1.0.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Laatst online: 06-09 20:31

miekol

erm

Net me iPod 10gb besteld :*) :Y)

kan niet wachten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Topicstarter
kreeg vandaag mail van Apple:
Geachte heer Borghstijn,

Wij verontschuldigen ons voor de vertraging met de bestelling van uw iPod. We verwachten deze order te verzenden in de derde week van september.

De vertraging is te wijten aan een bevoorradingsprobleem en het spijt ons zeer dat u daardoor mogelijk ongemakken zult ondervinden.

We doen ons best om dit item zo spoedig mogelijk te verzenden en danken u voor uw begrip.

Met vriendelijke groet,

Apple Store Team
Rinsophie Vellinga
mmm, technisch gezien is het volgende week de 3e week :P oh hoe heerlijk moet het zijn om met 5 gig aan muziek + 5 gig aan data in de trein te roeleren :>

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
Waar koop je een 10/20 GB Ipod voor de PC, t liefst zo goedkoop mogelijk? Heb al bij de Applestore gekeken maar daar is ie 499 eurp en t duurt minimaal 2 weken voordat ik hem in huis heb. Iemand goedkope adresjes? En de garantie moet natuurlijk ook goed zijn!

..::System Specs::..

• Mooody

Mooody

elmoody

iMpULzIvE_KiLLaH schreef op 05 september 2002 @ 09:47:
Waar koop je een 10/20 GB Ipod voor de PC, t liefst zo goedkoop mogelijk? Heb al bij de Applestore gekeken maar daar is ie 499 eurp en t duurt minimaal 2 weken voordat ik hem in huis heb. Iemand goedkope adresjes? En de garantie moet natuurlijk ook goed zijn!
goedkope adresjes zijn er niet...
de inkoopprijs van de iPod voor Apple winkels is dermate hoog dat elke winkel ze voor rond de 500 euro verkoopt...
als je student bent kun je 'm voor 460 euro kopen bij de Apple store, maar het wordt dat wel lastig als je er problemen mee hebt (terugsturen naar Apple -> paar weken iPod kwijt)

ik raad je aan om 'm gewoon bij een Apple winkel te kopen in de buurt, omdat de service daar meestal ook goed is...

over 2 weken komt-ie waarschijnlijk pas in de winkels, dus zo lang moet je toch nog wachten...

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
Mooooody schreef op 05 september 2002 @ 11:06:
[...]

goedkope adresjes zijn er niet...
de inkoopprijs van de iPod voor Apple winkels is dermate hoog dat elke winkel ze voor rond de 500 euro verkoopt...
als je student bent kun je 'm voor 460 euro kopen bij de Apple store, maar het wordt dat wel lastig als je er problemen mee hebt (terugsturen naar Apple -> paar weken iPod kwijt)

ik raad je aan om 'm gewoon bij een Apple winkel te kopen in de buurt, omdat de service daar meestal ook goed is...

over 2 weken komt-ie waarschijnlijk pas in de winkels, dus zo lang moet je toch nog wachten...
Nou een Apple winkel in de buurt hebben we niet , althans weet k nie echt. Woon zelf in Lelystad. En ja ik ben een student dus 460 euro is wel een lekkere prijs dan!

..::System Specs::..

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Topicstarter
ja gewoon apple site :P ook voor het eerst dat ik dat zeg >:)

man, ff offtopic, maar ik had gisteren een vrijstellingstoets pc gebruik op school (st joost kunstacademie) dus ik denk dat ACE ik wel even :) Zitten er ineens vragen tussen over MACs!!! AAARgh nu heb ik maar een 9.4 :( maar goed, studie punt is binnen :D

ego-boostmodus uit.

Ohja, damn ik kan niet wachten op mn iPodje!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaRF schreef op 05 september 2002 @ 22:12:
ja gewoon apple site :P ook voor het eerst dat ik dat zeg >:)

man, ff offtopic, maar ik had gisteren een vrijstellingstoets pc gebruik op school (st joost kunstacademie) dus ik denk dat ACE ik wel even :) Zitten er ineens vragen tussen over MACs!!! AAARgh nu heb ik maar een 9.4 :( maar goed, studie punt is binnen :D

ego-boostmodus uit.

Ohja, damn ik kan niet wachten op mn iPodje!!!

zal wel een erg simpele opleiding zijn dan :7 ;)

mijn ipod wordt nog geassembled. (coole interface trouwens met die plaatjes op de order status pagina :P )
heb de laatste dagen m'n tiny mp3 collectie van 2 gig aangedikt tot 6.5 gig (long live newszilla _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
Ik ga hem zo halen bij de Apple store :)

de 10 gb versie is het geworden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 11:50:
[...]

zal wel een erg simpele opleiding zijn dan :7 ;)
audiovisuele vormgeving :) wij gaan ons dus meer verdiepe in premiere en Radius, maar die test was voor de hele 1e jaar groep, dus ok bv de schilderenden ed ;)
mijn ipod wordt nog geassembled. (coole interface trouwens met die plaatjes op de order status pagina :P )
heb de laatste dagen m'n tiny mp3 collectie van 2 gig aangedikt tot 6.5 gig (long live newszilla _/-\o_ )
[/quote]

huh? status pagina? waar? ik wil die plaatjes ook wel zien :P mijn iPod word als het goed is de 3e week van september (volgende week theoretisch gezien) verzonden :D Met gratis inscriptie ole ole :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
Apple store was er niet meer :'(

dan maar verder zoeken.

edit:
Weet iemand of er toch nog een apple store in de buurt van Den Haag is, of anders een andere zaak die de ipod heeft?

edit:
Ik wacht dan maar tot dixons hem binnen heeft (de win versie). Zal elk moment zijn dus ik moet maar gedult hebben :(
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.