Misschien ligt hij thuis op me te wachten (zit nu op school)
Welk bedrijf leverde eigenlijk? TNT? UPS? K&N?Shir schreef op 27 september 2002 @ 14:15:
Ik heb 'em!!!![]()
![]()
Die Kuhne & Nagel code werkte bij ook niet, maar ik heb hem net binnengekregen! Gelukkig was ik thuis.
edit: nog even een plaatje
[afbeelding]
Wie zijn eigenlijk de mensen die nog de "oude" versie van Ipod hebben of gehad hebben?
Is het echt zo dat die draaischijf los gaat zitten etc. na bepaalde tijd? Mooooody
? Jij heb er een gehad, lang genoeg om het te weten?
Enne Shir, wat moet ik me nou voorstellebn van die nieuwe draaischijf? Dat touch ding. Is het gewoon aanraken en bewegen of iets dergelijks?
Is het echt zo dat die draaischijf los gaat zitten etc. na bepaalde tijd? Mooooody
Enne Shir, wat moet ik me nou voorstellebn van die nieuwe draaischijf? Dat touch ding. Is het gewoon aanraken en bewegen of iets dergelijks?
To be, or not to be...
Verwijderd
ik zit nu te werken. moest meteen van de uni naar m'n werk dus geen idee of het er is. heb mn pa gevraagd of ie de brievenbus wil checken voor een briefje van de postbode voor het geval dat er niemand thuis was.
ansenyi. ik raad je aan om naar de forums van ipodlounge.com te gaan. daar staat een discussie over dat onderwerp.
ansenyi. ik raad je aan om naar de forums van ipodlounge.com te gaan. daar staat een discussie over dat onderwerp.
Deze thread om precies te zijn:
http://www.xsorbit1.com/u...ay&num=1030521822&start=0
http://www.xsorbit1.com/u...ay&num=1030521822&start=0
[ Voor 0% gewijzigd door Scurra op 27-09-2002 17:02 . Reden: verkeerde URL :o ]
Verwijderd
er is niks mis met de "oude" draaischijf. werkt perfect.Ansenyi schreef op 27 september 2002 @ 16:40:
Wie zijn eigenlijk de mensen die nog de "oude" versie van Ipod hebben of gehad hebben?
Is het echt zo dat die draaischijf los gaat zitten etc. na bepaalde tijd? Mooooody? Jij heb er een gehad, lang genoeg om het te weten?
De oude draaischijf kan wel 's wat 'losjes' komen te zitten, maar daar is wel wat aan te doen: http://www.ipodlounge.com/tips0001_020522.asp en http://www.ipoding.com/mo...d=486&mode=thread&order=0 .(Alhoewel ik me kan voorstellen dat je niet zulke kuren wil uithalen met je dierbare Podje
)
Dixons heeft ze nog niet. Heb het maar even online besteld met credit card. hopen dat ik het volgende week al heb
Assume there are no rules and it's one big free for all
de draaischijf heb ik ruim een half jaar gebruikt en hij deed het nog prima...Ansenyi schreef op 27 september 2002 @ 16:40:
Is het echt zo dat die draaischijf los gaat zitten etc. na bepaalde tijd? Mooooody? Jij heb er een gehad, lang genoeg om het te weten?
wel kan er stof (en in mijn geval zand) tussenkomen, maar dat blaas je er zo uit...
het zand zorgde wel dat ik de schijf niet meer kon draaien....gewoon hardhandig doordraaien was de beste manier om de schijf weer goed te laten rondlopen...
nieuwe schijf is hard plastic (dus niet hetzelfde zachte touchscreen-materiaal als bij een PDA) en werkt zeer soepel (kleine aanraking is voldoende om 'm te laten werken)
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ik heb een tijdje geleden ook met een iPod met de "oude" draaischijf gespeeld, maar ik vond die een beetje te "los". De touch draaischijf werkt goed, wel even wennen. Je beweegt net als een touchpad van een laptop, tegen de klok in is naar boven in een menu, met de klok mee is naar beneden in een menu.
Hij werd bezorgd door Kuhne & Nagel.
Hij werd bezorgd door Kuhne & Nagel.
zo werkt een draaischijf jahShir schreef op 27 september 2002 @ 19:25:
tegen de klok in is naar boven in een menu, met de klok mee is naar beneden in een menu.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
hoe werkt die agenda functie ? kan iemand me ff wat meer uitleg geven ajb?
This is the Way.
Om te beginnen meer plaatjes Shir :P!!!! En dan,,,, snel die Ipod in de winkels
To be, or not to be...
lol
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
je hebt een iCal of vCal agenda file van je computer op de iPod gezet (in de calendar directory) Als je dan naar extra's/calendar gaat op je iPod scherm zie je een maand overzicht waardoor je per dag kan scrollen van links naar rechts en van boven naar beneden. als je dan op een dag klikt zie je wat je die dag hebt. Het is heel simple eigenlijk, gewoon een reader maar wel handig voor als je even wilt kijken waar en hoe laat je ergens moet wezen.HIValicious schreef op 27 september 2002 @ 22:06:
hoe werkt die agenda functie ? kan iemand me ff wat meer uitleg geven ajb?
waar blijven nou die reviews??
Wij willen reviews! Wij willen reviews! :-)
Was Shir trouwens echt de enigste??
Wij willen reviews! Wij willen reviews! :-)
Was Shir trouwens echt de enigste??
Die is zeker hevig aanhet spelen met zijn nieuwe aankoop
To be, or not to be...
Verwijderd
OK OK.. ik (ben dus iemand anders dan de moderator sinterklaas) ben dus ook van plan een IPOD te kopen...
... vandaag hier eens rondgekeken en de prijzen in de stad varieerden van (Dixons) EUR 499 (voor de Ipod 10GB Windows versie).. tot aan EUR 750 bij een fotozaak. Tuurlijk hadden ze niet op voorraad maar de manager van Dixons wist mij te vertellen dat ze 'em binnen een week konden leveren.
Toen maar 'es op 't internet gaan kijken... ook bij Amazon.. daar staat 'ie voor US$399 in de aanbieding!! Da's volgens de GWK koersconverter EUR 403,67
Het is te vinden op de volgende pagina:
http://www.amazon.com/exe...r_2_2/104-4337635-1079142
AMAZON:
Our Price: $399.00
This item ships for FREE with Super Saver Shipping. See details.
Amazon.com = Low prices: if you find this lower than $399.00 anywhere else!
Usually ships within 24 hours
Waarom bestelt niemand 'em daar?!?! (komt natuurlijk nog porto bij want free shipping is alleen binnen de US):?
Vooral als je (zoals ik) toch niks geeft om zo'n personalized message op dat ding...
sinterklaasje
... vandaag hier eens rondgekeken en de prijzen in de stad varieerden van (Dixons) EUR 499 (voor de Ipod 10GB Windows versie).. tot aan EUR 750 bij een fotozaak. Tuurlijk hadden ze niet op voorraad maar de manager van Dixons wist mij te vertellen dat ze 'em binnen een week konden leveren.
Toen maar 'es op 't internet gaan kijken... ook bij Amazon.. daar staat 'ie voor US$399 in de aanbieding!! Da's volgens de GWK koersconverter EUR 403,67
AMAZON:
Our Price: $399.00

Waarom bestelt niemand 'em daar?!?! (komt natuurlijk nog porto bij want free shipping is alleen binnen de US):?
sinterklaasje
In het begin van dit topic is de nog uit te komen speler van Toshiba aangekaart. Die is hier al te zien:
http://www.toshiba.com/tacp/portable/current/MEG50AS.html
ook wel boeiend btw: in de detailed specs staat dat het os waar het apparaat op draait Linux is.
http://www.toshiba.com/tacp/portable/current/MEG50AS.html
ook wel boeiend btw: in de detailed specs staat dat het os waar het apparaat op draait Linux is.
On-Board Operating System Linux OS
Product Availability:
In Stock Ships in 1-3 Days
shiping + invoerrechten + evt. douane belastingVerwijderd schreef op 28 september 2002 @ 15:31:
OK OK.. ik (ben dus iemand anders dan de moderator sinterklaas) ben dus ook van plan een IPOD te kopen...
AMAZON:
Our Price: $399.00![]()
![]()
![]()
Waarom bestelt niemand 'em daar?!?! (komt natuurlijk nog porto bij want free shipping is alleen binnen de US):?Vooral als je (zoals ik) toch niks geeft om zo'n personalized message op dat ding...
sinterklaasje
totale prijs rond de 465/485 euro...
daar komt bij dat je 'm terug naar Amerika moet sturen als-ie niet meer doet (15/20 euro verzendkosten + 3/4 weken geduld)
conclusie: koop 'm gewoon in Nederland (geldt hetzelfde voor andere dure spullen)
Die shipping time is voor binnen USA en Amazon.com levert geen electronica apparatuur buiten de US. Dat feest gaat dus niet door 
Van amazon.com
Van amazon.com
Wel de kleine lettertjes lezen heShipping: Currently, item can be shipped only within the U.S.
Verwijderd
misschien maar beter dat ik het nog niet heb. heb een zware toets voor biologische psychologie maandag. word al helemaal gek van het lezen.
SHIR: hoe is de case die er bij zat?

volgens mij he, krijg jij toch wel even geld als wij dat via die link kopenVerwijderd schreef op 28 september 2002 @ 15:31:
AMAZON:
Our Price: $399.00![]()
![]()
![]()
Waarom bestelt niemand 'em daar?!?! (komt natuurlijk nog porto bij want free shipping is alleen binnen de US):?Vooral als je (zoals ik) toch niks geeft om zo'n personalized message op dat ding...
sinterklaasje
(als ik hem gewoon opzoek op die site is de link nl anders
Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 18:59:
misschien maar beter dat ik het nog niet heb. heb een zware toets voor biologische psychologie maandag. word al helemaal gek van het lezen.![]()
offtopic:
Wat moet ik me bij biologische psychologie voorstellen? Wat doe jij in godsnaam voor opleiding
Wat moet ik me bij biologische psychologie voorstellen? Wat doe jij in godsnaam voor opleiding
waarschijnlijk is dat zoiets in de zin van: je ziet een heel heel leuk meisje en je denkt meteen aan 1 ding...miekol schreef op 28 september 2002 @ 19:08:
[...]
offtopic:
Verwijderd
BaRF schreef op 28 september 2002 @ 19:10:
[...]
waarschijnlijk is dat zoiets in de zin van: je ziet een heel heel leuk meisje en je denkt meteen aan 1 ding...
Ik studeer psychologie en biologische psychologie is een verplicht onderdeel in het tweede jaar. Gaat over de anatomie van de mens (hoe spieren werken, hoe neuronen werken etc..)
Erg interessant maar je wordt doodgegooid met termen (Ventrolaterale nucleus van de thalamus, Geniculate kern van de weetikveelwat) Begint aardig te vervelen na 3 uur lezen
Verwijderd
Barf... nope.. sorry - dat was niet mijn opzet! Ik was volgens mij nog ingelogd met mijn account.
sinterklaasje

sinterklaasje
zo, ben even klaar met spelen
Ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben met de ipod. Ik heb eerder mp3 spelers gehoord die ik niet echt geweldig vond, maar het geluid van de ipod is echt zeer goed. De koptelefoon die er bij zit is redelijk, voor mij genoeg.
De Music Match software is wat minder, maar werkt wel goed. Heeft een beetje Real Player uiterlijk. Je kan installeren dat ie automatisch gaat synchroniseren, maar ik heb tot nu toe alleen maar tracks met de hand toegevoegd. Ephpod heb ik nog maar even geprobeerd, maar die lijkt ook goed te werken. De Ipod mount zichzelf als een harde schijf (optie die je aan kan zetten in Music Match), je kan dus zo spullen overkopieeren in Explorer oid. Dat is ook een van de redenen waarom ik een ipod gekocht heb, lekker makkelijk spullen meenemen van mijn werk naar huis en omgekeerd. Heb net een film (2x 650MB cd-r divx) overgekopieerd, en dat ging lekker snel.
De case is trouwens lekker stevig, en er zit ook een soort stoffen hoesje bij. Als de ipod in de case zit, dan is die alleen met de remote te bedienen, en het schermpje is ook niet te zien. Dus misschien toch maar een andere case.
Morgen zal ik wat plaatjes posten, die met flits zijn toch minder.
De Music Match software is wat minder, maar werkt wel goed. Heeft een beetje Real Player uiterlijk. Je kan installeren dat ie automatisch gaat synchroniseren, maar ik heb tot nu toe alleen maar tracks met de hand toegevoegd. Ephpod heb ik nog maar even geprobeerd, maar die lijkt ook goed te werken. De Ipod mount zichzelf als een harde schijf (optie die je aan kan zetten in Music Match), je kan dus zo spullen overkopieeren in Explorer oid. Dat is ook een van de redenen waarom ik een ipod gekocht heb, lekker makkelijk spullen meenemen van mijn werk naar huis en omgekeerd. Heb net een film (2x 650MB cd-r divx) overgekopieerd, en dat ging lekker snel.
De case is trouwens lekker stevig, en er zit ook een soort stoffen hoesje bij. Als de ipod in de case zit, dan is die alleen met de remote te bedienen, en het schermpje is ook niet te zien. Dus misschien toch maar een andere case.
Sinterklaasje & Shir,Shir schreef op 28 september 2002 @ 21:25:
zo, ben even klaar met spelenIk moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben met de ipod. Ik heb eerder mp3 spelers gehoord die ik niet echt geweldig vond, maar het geluid van de ipod is echt zeer goed. De koptelefoon die er bij zit is redelijk, voor mij genoeg.
De Music Match software is wat minder, maar werkt wel goed. Heeft een beetje Real Player uiterlijk. Je kan installeren dat ie automatisch gaat synchroniseren, maar ik heb tot nu toe alleen maar tracks met de hand toegevoegd. Ephpod heb ik nog maar even geprobeerd, maar die lijkt ook goed te werken. De Ipod mount zichzelf als een harde schijf (optie die je aan kan zetten in Music Match), je kan dus zo spullen overkopieeren in Explorer oid. Dat is ook een van de redenen waarom ik een ipod gekocht heb, lekker makkelijk spullen meenemen van mijn werk naar huis en omgekeerd. Heb net een film (2x 650MB cd-r divx) overgekopieerd, en dat ging lekker snel.![]()
Mooie stylish icoon man.
ga ik ook even naar zoeken
Shir schreef op 28 september 2002 @ 21:25:
zo, ben even klaar met spelenIk moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben met de ipod. Ik heb eerder mp3 spelers gehoord die ik niet echt geweldig vond, maar het geluid van de ipod is echt zeer goed. De koptelefoon die er bij zit is redelijk, voor mij genoeg.
De Music Match software is wat minder, maar werkt wel goed. Heeft een beetje Real Player uiterlijk. Je kan installeren dat ie automatisch gaat synchroniseren, maar ik heb tot nu toe alleen maar tracks met de hand toegevoegd. Ephpod heb ik nog maar even geprobeerd, maar die lijkt ook goed te werken. De Ipod mount zichzelf als een harde schijf (optie die je aan kan zetten in Music Match), je kan dus zo spullen overkopieeren in Explorer oid. Dat is ook een van de redenen waarom ik een ipod gekocht heb, lekker makkelijk spullen meenemen van mijn werk naar huis en omgekeerd. Heb net een film (2x 650MB cd-r divx) overgekopieerd, en dat ging lekker snel.![]()
Welke case isset die je nu hebt dan?
To be, or not to be...
Verwijderd
volgens mij de standaardcase die hij er bij kreegAnsenyi schreef op 28 september 2002 @ 23:35:
[...]
Ik wist wel dat je aan het spelen was.
Welke case isset die je nu hebt dan?
Ik zit ook te wachten op mijn DanceValley iPodje 
Gisteren maar alvast een firewire kaartje gekocht bij BCC voor € 29,=, en Ephpod alvast geinstalleerd - ben er dus helemaal klaar voor
Ik heb trouwens een erg mooie case gezien op www.iskin4ipod.com voor $ 19.99.
Shipping is helaas wel duur, bijna net zo duur als de case zelf ($ 16). Maar goed, is het me denk ik toch wel waard.
Alleen - die $#%$ site doet het niet goed bij het betalen. Ik krijg steeds een foutmelding over 'cookies not enabled' van PayPal, terwijl die toch 100% zeker enabled zijn.

en met een van de vele kleurtjes:

Gisteren maar alvast een firewire kaartje gekocht bij BCC voor € 29,=, en Ephpod alvast geinstalleerd - ben er dus helemaal klaar voor
Ik heb trouwens een erg mooie case gezien op www.iskin4ipod.com voor $ 19.99.
Alleen - die $#%$ site doet het niet goed bij het betalen. Ik krijg steeds een foutmelding over 'cookies not enabled' van PayPal, terwijl die toch 100% zeker enabled zijn.

en met een van de vele kleurtjes:

[ Voor 0% gewijzigd door saturn21 op 29-09-2002 08:58 . Reden: ff plaatjes toegevoegd ]
die iskin ziet er goed uit ja, maar jammer dat het schermpje open en bloot ligt
je moet het wel kunnen zien, maar een transparant beschermlaagje erop kan geen kwaad denk ik 
friends?
hehe
Oh ok, sorryVerwijderd schreef op 28 september 2002 @ 20:28:
Barf... nope.. sorry - dat was niet mijn opzet! Ik was volgens mij nog ingelogd met mijn account.![]()
![]()
sinterklaasje
[ Voor 0% gewijzigd door BaRF op 29-09-2002 09:02 . Reden: engelsen beginnen woorden niet met een V |:( ]

Ik begin nu toch wel heel heel erg te twijfelen of ik nog wel een iPod wil
Naja echte tweakers geven toch niets om hun reputatie.
hmm ik heb mijn nieuwe 10 gigz al gemold. Het was een mac versie omdat de pc versie niet uit was. En ik format em FAT32, maar ik heb nog steeds geen firmware tool, en ook wordt het ding niet meer herkend aan de firewire poort...
Nou ja hopelijk lukt me nog wat....
Ben ook blij dat ik gewacht heb op de pc versie 
moest me echt slaan om mezelf te beheersen hem niet te kopen soms
moest me echt slaan om mezelf te beheersen hem niet te kopen soms
heb je niet een kennis met een apple? dan moet het zo gefixed zijnmenn0 schreef op 29 september 2002 @ 12:38:
hmm ik heb mijn nieuwe 10 gigz al gemold. Het was een mac versie omdat de pc versie niet uit was. En ik format em FAT32, maar ik heb nog steeds geen firmware tool, en ook wordt het ding niet meer herkend aan de firewire poort...
Mij overkomt ook altijd dat soort dingen. Voortaan gewoon: "If it aint broke, dont try to fix it", gaat echt altijd fout bij mijmenn0 schreef op 29 september 2002 @ 12:38:
Misschien is het een idee een inkoopactie te starten voor de iSkin?? Ziet er netjes uit iig!!
Het scherm is iig makkelijk te beschermen met zo'n velletje dat je voor PDA-schermen kan kopen.
Het scherm is iig makkelijk te beschermen met zo'n velletje dat je voor PDA-schermen kan kopen.
Verwijderd
scurra, daar dacht ik ook aan, maar ik wil nog 's kijken hoe die case van apple zelf bevalt. maar als het dus een krotding is, wil ik zeker een case bestellen
Tja, ik heb iig geen applecase (5GB he?) en die hoesjes bij Atstore zijn stervensduur, EUR60 voor een GrooveJacket
Dus zo'n iSkin zou ideaal zijn voor mij! 
Draadje op iPodlounge over de iSkin.
Draadje op iPodlounge over de iSkin.
Shir, waar blijven de pix, ik wil wel een plaatje zien van die standaardcase plz..
Nee ik ken niemand met een MAC, maar ik ga even naar dixons morgen.
En ja if it aint broke, dont fix it, gaat idd wel op. Echter vaak werd mijn ipod niet
goed herkent door windows. Dus ik dacht de beste oplossing is er gewoon een windows
versie van maken. Maar mijn shuttle (kleine pc-tje met alles erop en eraan) firewire poorten blijken niet helemaal geschikt voor de ipod. Ik krijg nu een appeltje te zien en dan een folder icoontje met een uitroepteken. en vroeger kwam er in windows dan een icoontje dat er een firewire apparaat geconnect was, maar dat heb ik na dit fiasco maar 1 keer gezien en toen heb ik em gelijk vol gegooid met muziek. Nu staat er dus wel muziek op in FAT32, maar geen besturingssysteempje (de menutjes etc).
nou ja morgen hopen dat het goed gaat bij dixons.
Anders moet ik em opsturen
En ja if it aint broke, dont fix it, gaat idd wel op. Echter vaak werd mijn ipod niet
goed herkent door windows. Dus ik dacht de beste oplossing is er gewoon een windows
versie van maken. Maar mijn shuttle (kleine pc-tje met alles erop en eraan) firewire poorten blijken niet helemaal geschikt voor de ipod. Ik krijg nu een appeltje te zien en dan een folder icoontje met een uitroepteken. en vroeger kwam er in windows dan een icoontje dat er een firewire apparaat geconnect was, maar dat heb ik na dit fiasco maar 1 keer gezien en toen heb ik em gelijk vol gegooid met muziek. Nu staat er dus wel muziek op in FAT32, maar geen besturingssysteempje (de menutjes etc).
nou ja morgen hopen dat het goed gaat bij dixons.
Anders moet ik em opsturen
ok, ik wil ook een iSkin, maar dan moeten we wel ff wachten tot de versie voor de 10gig iPod uitkomt...
is er iemand met een CC?
als we 5 mensen hebben, kost zo'n iSkin minder dan 25 euro (incl. shipping)
offfff...we kunnen ook op de nieuwe 10gig Groove Jacket wachten:
is er iemand met een CC?
als we 5 mensen hebben, kost zo'n iSkin minder dan 25 euro (incl. shipping)
offfff...we kunnen ook op de nieuwe 10gig Groove Jacket wachten:

Idd, wachten op de 10GB-versie lijkt mij het verstandigste, dan hebben we alleen maar meer geïntresseerden.
Ik heb helaas geen CC, maar ik kan er wel een aanvragen (kost geloof ik niks, moet ik ff opzoeken). 25 euro lijkt me toch een mooie prijs voor zo'n case.
Ik heb helaas geen CC, maar ik kan er wel een aanvragen (kost geloof ik niks, moet ik ff opzoeken). 25 euro lijkt me toch een mooie prijs voor zo'n case.
Ik heb een wel een creditcard
, eventueel kan ik dus voor meerdere mensen inkopen.
Alleen - als je meer dan eentje bestelt, dan betaal je ineens invoerrechten (19%) en nog eens een behandelings-bijdrage. Het zou dus kunnen dat je met 5 mensen nauwelijks goedkoper uitkomt
Alleen - als je meer dan eentje bestelt, dan betaal je ineens invoerrechten (19%) en nog eens een behandelings-bijdrage. Het zou dus kunnen dat je met 5 mensen nauwelijks goedkoper uitkomt

ik heb ze gemaild en ik wacht het antwoord af...saturn21 schreef op 29 september 2002 @ 17:00:
Ik heb een wel een creditcard, eventueel kan ik dus voor meerdere mensen inkopen.
bij de vorige inkoopactie bij everythingipod.com hoeften we geen extra invoerrechten te betalen en toen kochten we 5 of 6 hoesjes...
chux schreef op 29 september 2002 @ 15:09:
Shir, waar blijven de pix, ik wil wel een plaatje zien van die standaardcase plz..

hier
Hmmm...van www.douane.nl:
En dat zou dan idd betekenen dat het behoorlijk in de kosten gaat lopen bij aanschaf van meer dan 1 iSkin.Aankopen via Internet belast vanwege invoer van goederen
Als u via Internet goederen bestelt in bijvoorbeeld de VS en de waarde daarvan hoger is dan EUR 22, dan bent u douanerechten en omzetbelasting en eventueel accijns en verbruiksbelastingen verschuldigd.
Na het lezen van de I-pod thread ook maar even een accountje aangemaakt. Ben van plan ook één te kopen en dus is de perfecte thread om wat informatie in te winnen (en pics
).
Nog een paar bescherm hoesjes voor de I-pod. Deze kan je bij de i-pod shop van apple kopen in Amerika. De eerste 30 dollar en de tweede 20 (zonder verzendskosten). Ik zelf vond de eerste wel kicke.

(Voor grotere pics en informatie http://stores.yahoo.com/goincase/2000.html)
Heeft iemand al een goeie case voor de i-pod 10 GB gevonden die het lcd schermpje goed beschermt?
Ik zie op het plaatje van die I-skin dat die case gaatjes heeft voor de warmte ofzo, geeft die i-pod dan zoveel warmte af dat ie ventilatie nodig heeft ? iemand die dit weet?
Nog een paar bescherm hoesjes voor de I-pod. Deze kan je bij de i-pod shop van apple kopen in Amerika. De eerste 30 dollar en de tweede 20 (zonder verzendskosten). Ik zelf vond de eerste wel kicke.
(Voor grotere pics en informatie http://stores.yahoo.com/goincase/2000.html)
Heeft iemand al een goeie case voor de i-pod 10 GB gevonden die het lcd schermpje goed beschermt?
Ik zie op het plaatje van die I-skin dat die case gaatjes heeft voor de warmte ofzo, geeft die i-pod dan zoveel warmte af dat ie ventilatie nodig heeft ? iemand die dit weet?
mooi die 1e!
Damn die pix zijn straaak Shir!! En die leather cases vind ik ide eerste ook mooier
To be, or not to be...
Verwijderd
Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw bestelling bij The Apple Store.
.
.
Artikelnummer: M8740TN/A
Beschrijving: iPod (10GB) for PC
Assemblagetijd (schatting): 1 - 3 dagen
.
.
.
Hartelijk dank voor uw aankoop bij The Apple Store.
Het Apple Store-team
ze zijn in ieder geval vriendelijk genoeg.. nu nog effe kijken hoe lang 't duurt eer ik kan beginnen met 't vullen met MP3's!!!!
I'll keep you posted - sinterklaasje
Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw bestelling bij The Apple Store.
.
.
Artikelnummer: M8740TN/A
Beschrijving: iPod (10GB) for PC
Assemblagetijd (schatting): 1 - 3 dagen

.
.
.
Hartelijk dank voor uw aankoop bij The Apple Store.
Het Apple Store-team
ze zijn in ieder geval vriendelijk genoeg.. nu nog effe kijken hoe lang 't duurt eer ik kan beginnen met 't vullen met MP3's!!!!
I'll keep you posted - sinterklaasje
woei en nog een to be ipod owner 
Er is bij mij morgen grootste deel van de dag niemand thuis dus hopelijk heb ik me iPod dinsdag
Er is bij mij morgen grootste deel van de dag niemand thuis dus hopelijk heb ik me iPod dinsdag
shir, wil je ook ff een pic posten van 't stoffen draagzakje dat erbij zit?
ja dankjewel hoor
ja dankjewel hoor
from spymac.com:
oleAccording to a source close to the iPod development team, Apple is preparing to release a new iPod Docking station in Quarter One of 2003.
das nou het laatste waar ik op zit te wachten...
en Apple kennende betaal je daar weer minstens 50 euro voor
en ole -> olé
Muhaha, Mja. zoiets dacht ik dus ook.
To be, or not to be...
da's deze:Mooooody schreef op 29 september 2002 @ 20:55:
shir, wil je ook ff een pic posten van 't stoffen draagzakje dat erbij zit?
ja dankjewel hoor

getver was dat?
zeur...Mooooody schreef op 29 september 2002 @ 20:59:
[...]
das nou het laatste waar ik op zit te wachten...
en Apple kennende betaal je daar weer minstens 50 euro voor
en ole -> olé
maar wat IN GODSNAAM is dat voor een viez zakje???
Inderdaad een beetje vies zakje. Volgens mij om de echte case in te doen
Dat zakkie die ik kreeg was gewoon grijs maar gebruik em nooit
want er zit al een gewoon hoesje bij. maar ja op mijne zit al een kras aan de achterkant
en op het lcd, en ik heb em lateren kletteren -> hd maakt nu volgens mij meer lawaai bij opstarten. Jaja way to go
want er zit al een gewoon hoesje bij. maar ja op mijne zit al een kras aan de achterkant
en op het lcd, en ik heb em lateren kletteren -> hd maakt nu volgens mij meer lawaai bij opstarten. Jaja way to go
menn0 schreef op 29 september 2002 @ 22:29:
Dat zakkie die ik kreeg was gewoon grijs maar gebruik em nooit

hey is dat zakje niet om een eventuele 'vorige' speler in te doen?
Juist! met zon briefje erbij "doe hier uw oude speler in en geef deze mee aan Monsieur Vuilnisman"
Ik vond dat zakje wel mooi
nou ja niet mooi , gewoon handig
.
Gewoon ipod in dat zakje, in je broekzak en nooit last van krassen etc.?

Gewoon ipod in dat zakje, in je broekzak en nooit last van krassen etc.?
Damn Shir, nice pix
Ik vind zelfs die doos al mooi
en dat standaard leren hoesje vind ik ook best okay.
Eigenlijk valt het me nu pas voor het eerst op dat dat stekkertje van die koptelefoon/afstandsbediening niet zo'n hoekje heeft, maar dat hij er echt recht uitsteekt. Is dat niet irritant, als je hem in je broekzak wil doen of het snoertje er ff omheen wil draaien, als je hem weglegt ofzo?? Zo'n hoekje voorkomt ook eerder breuken in het snoer bij het stekkertje volges mij.
Anyway, hoop dat ik dat hem morgen heb...
Ik vind zelfs die doos al mooi
Eigenlijk valt het me nu pas voor het eerst op dat dat stekkertje van die koptelefoon/afstandsbediening niet zo'n hoekje heeft, maar dat hij er echt recht uitsteekt. Is dat niet irritant, als je hem in je broekzak wil doen of het snoertje er ff omheen wil draaien, als je hem weglegt ofzo?? Zo'n hoekje voorkomt ook eerder breuken in het snoer bij het stekkertje volges mij.
Anyway, hoop dat ik dat hem morgen heb...
lol Mooooody wil je weer een groove jacket ? maareh wanneer komt jou nieuwe iPod aan?
* ReseTTim is still happy met zijn 5gig ipod die Mooooody ooit voor me gekocht heeft
daardoor had ik hem eerdr.. ik had namelijk geen geld enzow kon ik het lenen bij me vader
iig ok de iPod is wel goedkoper geworden maar ik gebruik hem nog iedere dag... 
hij roelt.. ennuh Mooooody ik had nog een soort van koptelefoon liggen die in je nek ligt. die kostte al fl 90,= dus gebruik ik die maar voor me iPod.. vind nieuwe oordoppies te kostbaar voor fl 90,= wat jij mij aanrade..
dat zakje vind ik idd ook niet geweldig eruit zien maar het zal wel helpen als je het in je broekzak stopt zoals ik doe.. soms is ie een beetje zweterig.. maarja..
iPod onwz..
* ReseTTim is still happy met zijn 5gig ipod die Mooooody ooit voor me gekocht heeft
hij roelt.. ennuh Mooooody ik had nog een soort van koptelefoon liggen die in je nek ligt. die kostte al fl 90,= dus gebruik ik die maar voor me iPod.. vind nieuwe oordoppies te kostbaar voor fl 90,= wat jij mij aanrade..
dat zakje vind ik idd ook niet geweldig eruit zien maar het zal wel helpen als je het in je broekzak stopt zoals ik doe.. soms is ie een beetje zweterig.. maarja..
iPod onwz..
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
hell yeahReseTTim schreef op 30 september 2002 @ 02:08:
lol Mooooody wil je weer een groove jacket ? maareh wanneer komt jou nieuwe iPod aan?
* BaRF is still happy met zijn 5gig ipod die Mooooody ooit voor me gekocht heeftdaardoor had ik hem eerdr.. ik had namelijk geen geld enzow kon ik het lenen bij me vader
iPod onwz..
yep...ik wil weer een groove jacketReseTTim schreef op 30 september 2002 @ 02:08:
* Mooody is still happy met zijn 5gig ipod die Mooooody ooit voor me gekocht heeftdaardoor had ik hem eerdr.. ik had namelijk geen geld enzow kon ik het lenen bij me vader
iPod onwz..
beviel me goed, alleen zo f*uck*ing duur
die oordopjes die ik aanraadde (E888) kosten 80 euro (das nog duurder
iPod onwz idd en ik had mijn 'oude' echt niet weg gedaan als ik er niet zoveel voor terug kon...
hoe dan ook.... * Mooody wacht geduldig

Net ook maar eens de applestore gebeld en mijn iPod schijnt ook gisteren in Luxemburg aangekomen te zijn. Die kerel vertelde me dat Kuehne&Nagel de transport regelt tot Luxemburg en dat vanaf daar TNT het overneemt.
Kortom morgen of woensdag kan ik hem verwachten.
lol @ iconchux schreef op 30 september 2002 @ 11:03:
Net ook maar eens de applestore gebeld en mijn iPod schijnt ook gisteren in Luxemburg aangekomen te zijn. Die kerel vertelde me dat Kuehne&Nagel de transport regelt tot Luxemburg en dat vanaf daar TNT het overneemt.
hoe duur is die ipod?
:eek:
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
ruim 31 keer zo goedkoop als 78 mp3-speler van 128 MB
code:
1
| 10.000 / 128 * 200 euro (= 128mb mp3speler) / 500 euro (= 10gig iPod) |
kope!Mooooody schreef op 30 september 2002 @ 17:25:
[...]
ruim 31 keer zo goedkoop als 78 mp3-speler van 128 MB
code:
1 10.000 / 128 * 200 euro (= 128mb mp3speler) / 500 euro (= 10gig iPod)
Verwijderd
tweakhams was weer geinspireerd en kreeg een brilliante ingeving. (mede dankzij de post van chux. kudos to you
)
Ga naar je order status pagina van de applestore pagina. Noteer je Tracking Number.
Vervolgens ga je naar TNT.nl en klik je op Internet Solutions.
Je ziet een klein venstertje waar je je nummer invult. Voordat je op track klikt, klik je eerst nog Reference aan.
En voila...
Ik zie dat m'n Ipodje om 11.09 in Amsterdam is aangekomen
Ga naar je order status pagina van de applestore pagina. Noteer je Tracking Number.
Vervolgens ga je naar TNT.nl en klik je op Internet Solutions.
Je ziet een klein venstertje waar je je nummer invult. Voordat je op track klikt, klik je eerst nog Reference aan.
En voila...
Ik zie dat m'n Ipodje om 11.09 in Amsterdam is aangekomen
WOEHOE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
de mijne is Shipped
wie weet krijg ik 'm deze week nog binnen
de mijne is Shipped
wie weet krijg ik 'm deze week nog binnen
ME IPOD IS BINNEN! WOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIII 
Later meer
NU ff spelen
Later meer
Verwijderd
have funmiekol schreef op 30 september 2002 @ 18:18:
ME IPOD IS BINNEN! WOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Later meerNU ff spelen
nu ik nog
Verwijderd
Wanneer komt de Ipod uit met USB of USB 2.0, want ik heb geen firewire en ook geen zin om dat alleen voor een ipod te gaan kopen.
vayant: niet. Apple is helemaal into vuurdraad. Niet onlogisch, hebben ze zelf bedacht
Bovendien, beetje vreemd dat je valt over de aanschaf van een vuurdraadinsteekkaartje a E35,=, terwijl je de aanschaf van minimaal E400,= voor een iPod kennelijk geen probleem vindt... toch?
Niet. Firewire is namelijk een product van Apple en die gaan dus absoluut niet hun iPod uitbrengen voor USB (2.0) wat direct concurreert met hun Firewire standaard.Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 18:45:
Wanneer komt de Ipod uit met USB of USB 2.0, want ik heb geen firewire en ook geen zin om dat alleen voor een ipod te gaan kopen.
Zo duur is een firewire kaartje trouwens niet en het zit op steeds meer mobos standaard.
edit:
lol zaphod, genius minds think alike
[ Voor 0% gewijzigd door miekol op 30-09-2002 18:50 . Reden: typo ]
Nu heb ie iig wel al een second opinion op ze vraag
BTW, mijn iPodje staat op "Shipped" en via K&N zie ik dat ie sinds zaterdag staat op "departed from product source".... WTF???? Wat bedoelen ze nou? Lijkt me toch niet 2 dgn vliegen?
nu lig ik dus onder tafel

hmm, back on topic maar weer.
De stapel geripte CD's wordt steeds hoger, en de nog te rippen steeds lager! Gaat geweldig met iTunes! Hij spuugt automatisch de CD uit als ie klaar is met rippen en als je er een nieuwe inlegt gaat ie automagisch rippen! Net een MP3-fabriek die iMac van me
ben d'r ben d'r ben d'r helemaal klaar voor! laat die iPod maar komen! (al 6 GB MP3's
mazzelaars! oh btw, stel je voor: 20gig op USB1...

USB? das zo sloom man vergeleken met vuurdraadVerwijderd schreef op 30 september 2002 @ 18:45:
Dit topic is gesloten.