Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
PICS!!!!!!!!!1111111 SPECS!!!!!!111111
[/hk]
Koel man! Ik wil ook
had jij nou besteld via de apple store (online) of bij een apple store/dealer?
huh??!?!! wattuh?!?!?!miekol schreef op 23 september 2002 @ 14:11:
[hk]
PICS!!!!!!!!!1111111 SPECS!!!!!!111111
[/hk]
Koel man! Ik wil ook
had jij nou besteld via de apple store (online) of bij een apple store/dealer?
ik bedoel dat net de nieuwe Donald Duck in de bus lag
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
En waar zijn die te koop voor 40 euro? pricewatch: Creative SoundBlaster Audigy Player (OEM)Mooooody schreef op 09 juli 2002 @ 22:31:
[...]
waarom geen sb audigy van 40 euro? zit een firewireaansluiting op en deze werkt zeer goed (ik heb 'm ook)
komt zelfs als een van de snelste uit een test die ik gelezen heb...
Verwijderd
pure evilMooooody schreef op 23 september 2002 @ 14:18:
[...]
huh??!?!! wattuh?!?!?!
ik bedoel dat net de nieuwe Donald Duck in de bus lag
![]()
![]()
Ze hebben het geprobeeerdVerwijderd schreef op 23 september 2002 @ 15:05:
is de Ipod al afgeschreven bij één van jullie?
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Van de apple site:
Ik heb toch mooi Express als verzendoptie gekozen toen ik dat ding bestelde (was de enige keuze die je had). En het is donderdag op gestuurd, vrijdag en maandag zijn dus 2 werkdagen. Houden zich dus niet aan hun belofteOp welke manieren worden de artikelen verzonden?
Bij de Apple Store worden de artikelen op twee manieren verzonden: normaal en per expresse (binnen twee dagen). De normale verzending van artikelen duurt twee tot vijf werkdagen. Verzending per expresse duurt doorgaans twee werkdagen. De Apple Store levert uitsluitend van maandag tot en met vrijdag.
de OEM versie was te koop bij Xenon voor 40 euro...daar heb ik 'm namelijk een half jaar geleden gekocht...OlafvdSpek schreef op 23 september 2002 @ 14:29:
[...]
En waar zijn die te koop voor 40 euro? pricewatch: Creative SoundBlaster Audigy Player (OEM)
Assume there are no rules and it's one big free for all
het was niet bij Xenon, het was bij de PC shop van de UTAlpha-sphere schreef op 23 september 2002 @ 17:47:
Ik heb sinds een maandje of 2,5 een audigy player. Deze was 97,- euro en het was een OEM. Misschien hadden ze een foutje gemaakt ofzo.
was een versie zelfs zonder drivers, dus echt alleen de kaart...en zeker weten voor 40 euro...
Verwijderd
dan de MDR-V250. Enige nadeel lange snoer...
Maarja door lange snoer zit de afstandsbediening van me ipod ook nog in de verpakking
wie bied 100euro?
Koop liever een Beyer Dynamicmenn0 schreef op 23 september 2002 @ 22:49:
Alle doppen zijn slecht, headphones --> sony MDR-V300 niet TE groot, en veel beter toch nog
dan de MDR-V250. Enige nadeel lange snoer...
Maarja door lange snoer zit de afstandsbediening van me ipod ook nog in de verpakking
wie bied 100euro?
Ken 2 andere mensen met een Beyer Dynamic en die zijn ook ongeveer Beyer Dynamic jehova getuigen
de EX70's hebben een te zware bass die te snel krakerig wordt en het midden is ook een stuk minder helder dan dat van de E888's
nadeel is wel dat deze dopjes 80 euro kosten en in de 4 jaar dat ze al bestaan eigenlijk alleen maar duurder zijn geworden (ik heb ze 2 jaar geleden voor 129 gulden gekocht)
Idd ik wou ze van de week bestellen en dat werd dus inc porto 92 euro. Toen had ik toch wel ff iets van, erm, das 200 piek. Voor oordopjes die waarschijnljik toch stuk gaan (dopjes van al me walkmans, mds en (mp3) cd spelers hebben het uiteindelijk ook begeven (draadje kapot etc.). Ik kijk eerst wel ff hoe goed die iPod dopjes zijn. Ben niet zo kieskeurig als het aankomt op oordoppenMooooody schreef op 24 september 2002 @ 00:07:
de E888's zijn de beste doppen op de markt...daar zijn de experts het over eens (lees de reviews)
de EX70's hebben een te zware bass die te snel krakerig wordt en het midden is ook een stuk minder helder dan dat van de E888's
nadeel is wel dat deze dopjes 80 euro kosten en in de 4 jaar dat ze al bestaan eigenlijk alleen maar duurder zijn geworden (ik heb ze 2 jaar geleden voor 129 gulden gekocht)
Wie heeft h`m al, waar blijven de reviews
Verwijderd
80 euro, damn. Zijn er nog goedkopere doppen met aanvaardbare kwaliteit?Mooooody schreef op 24 september 2002 @ 00:07:
de E888's zijn de beste doppen op de markt...daar zijn de experts het over eens (lees de reviews)
als je aanvaardbare kwaliteit wil, kun je gewoon bij de originele iPod dopjes blijven....die zijn (bij de nieuwe iPods) ongeveer even goed als Sony's van 20/30 euro...Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 18:10:
[...]
80 euro, damn. Zijn er nog goedkopere doppen met aanvaardbare kwaliteit?
Verwijderd
Die zijn een beetje gaar bij mij geworden.Mooooody schreef op 24 september 2002 @ 18:13:
[...]
als je aanvaardbare kwaliteit wil, kun je gewoon bij de originele iPod dopjes blijven....die zijn (bij de nieuwe iPods) ongeveer even goed als Sony's van 20/30 euro...

Verwijderd
Ik kijk erop, en ja hoor het is voor mijn oom
zal wel een paar dagen op zich laten wachten ofzo. ik zie wel. ondertussen heb ik iets anders om me op te verheugen (QLUBTEMPO
En mailen dan? Ik hoop dat er wel een hele hoop naar winkels als Dixons, Primafoon komen zodat ik niet door al die elende moet wanneer ik hem ga halen.BaRF schreef op 24 september 2002 @ 18:17:
heeft nu nog steeds niemand hem?ik zéker niet want ik wil mn geld dammit klere microwarehouse! klote dat ik steeds pas kan bellen als ze dicht zijn
To be, or not to be...
zoals ik zei...je kan 'm beter gewoon in de winkel kopenAnsenyi schreef op 24 september 2002 @ 18:23:
[...]
En mailen dan? Ik hoop dat er wel een hele hoop naar winkels als Dixons, Primafoon komen zodat ik niet door al die elende moet wanneer ik hem ga halen.
voelt goed om gelijk te hebben
Verwijderd
de enige reden dat ik m niet bij de dixons koop, is dat ik een schurfthekel aan ze heb. de service is baggerslecht (klote ervaring met ze gehad)Mooooody schreef op 24 september 2002 @ 18:30:
[...]
zoals ik zei...je kan 'm beter gewoon in de winkel kopen
en een andere winkel is dan weer te ver.
verder heb ik niet echt veel haast en heb toch een boel andere dingen te doen dus op m'n reet bestellen, gaat me makkelijker af
heb jij 't al?
neen
als-ie binnen is wordt ik direct gebeld en kan ik langskomen
Dat heeft er niks meete maken hoorMooooody schreef op 24 september 2002 @ 18:30:
[...]
zoals ik zei...je kan 'm beter gewoon in de winkel kopen
(als ik hem in een gewone winkel had gekocht had ik nooit zo overtuigend kunnen zijn dat ik hem weer in mocht leveren
Verwijderd
vind het nog steeds raar dat er niets wordt afgeschreven. ik ga ze maar mailen.BaRF schreef op 25 september 2002 @ 07:51:
...en na een lange lijdensweg heb ik hem straks nog als 1e ook
toch beter he, kopen in een winkelMooooody schreef op 25 september 2002 @ 09:08:
ik heb de winkel gemaild waar ik 'm ga kopen en ze zeiden dat ze 'm met 90% zekerheid volgende week verwachten....
hoe bedoel je?
nevermind
WOO FUCKING HOO!----- Original Message -----
From: "Apple Store Order Admin" <astoreadminATENZOeuro.apple.com>
To: <miekolATENZOcistron.nl>
Sent: Wednesday, September 25, 2002 4:56 PM
Subject: Fwd: Re: (000000) Leveringsbevestiging
> Geachte mevrouw Koller,
>
> Wij danken u voor uw bestelling op de Apple Store.
>
> Uw bestelling wordt morgen of overmorgen (26 of 27/09) afgeleverd volgens
> de
> informatie die ik van onze transporteur ontvangen heb.
>
> Voor verdere vragen kan u ons steeds contacteren.
>
> Met vriendelijke groeten,
> Kristof
> The Apple Store
woo fucking feli
Hoe fokking fout> Voor verdere vragen kan u ons steeds contacteren.
Sorry moet ff beetje zeuren
Binnenkort als ik weer geld heb ga ik ook weer eens nadenken over een fatsoenlijke mp3speler met HD...
Verwijderd
sex change?----- Original Message -----
From: "Apple Store Order Admin" <astoreadminATENZOeuro.apple.com>
To: <miekolATENZOcistron.nl>
Sent: Wednesday, September 25, 2002 4:56 PM
Subject: Fwd: Re: (000000) Leveringsbevestiging
> Geachte mevrouw Koller......
ehehe zat al te w8en tot iemand het zei, nee was CC van me moeder
Verwijderd

[HK]pics!!! specs!!! >:)[/HK]Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 18:42:
[...]
ehehe zat al te w8en tot iemand het zei, nee was CC van me moederVandaar
hehe, man ik wil mn podje ook
*cough*ripoff*cough*Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 19:15:
mensen kijk hier eens. interessante 'ipodclone'
http://gear.ign.com/articles/372/372006p1.html
ben verkouden:P hehe maar dat bedoelde ik ja
ot: is youw sig bonairees?BladePHQ schreef op 25 september 2002 @ 20:46:
en we wachten.....
hoeveel fucking msg's met wachten moet ik nog typen![]()
hehe die bedoelde ikBladePHQ schreef op 25 september 2002 @ 21:00:
Antiliaans heet zoiets
wel klein beetje toepasselijk bij deze thread

Bonchi di mi n' sa kua mata
hey ik kan ook antilliaans
http://www.my-pod.com/
Starting at $49, the kit includes:
Personalization service with two lines of text in easy-to-read black lettering.
Proof of personalization prior to engraving.
Pre-paid, insured shipping of your iPod to My-Pod for personalization.
Pre-paid shipping of your iPod back to you.
100% satisfaction guaranteed.
plus dat het probably niet echt mooi is zoals het originele ideeAlpha-sphere schreef op 26 september 2002 @ 08:54:
een beetje duur niet? En je bent 'm voor een x aantal dagen kwijt.
"Geachte klant,
Bij deze ontvangt u een leveringsbevestiging voor uw order bij The Apple Store.
.....
Verzenddatum : 26-09-2002
.....
Hartelijk dank voor uw aankoop bij The Apple Store.
Het Apple Store-team"
Als je nu naar de Kuehne & Nagel (ofzo) site gaat en dan naar track & trace en dan naar european without login werkt het nu weer! ( http://www.kn-portal.com/frameset/tracking.html )
Alleen mijn trackingnummer levert geen resultaten op
Ik krijg errors ofzo, maar ik denk dat ik er een beetje te vroeg mee ben, aangezien apple me dat mailtje vanmorgen heb gestuurd.miekol schreef op 26 september 2002 @ 12:07:
Als je nu naar de Kuehne & Nagel (ofzo) site gaat en dan naar track & trace en dan naar european without login werkt het nu weer! ( http://www.kn-portal.com/frameset/tracking.html )
Alleen mijn trackingnummer levert geen resultaten op
Btw, ik ben eigenlijk wel benieuwd welke iPod jullie eigenlijk allemaal hebben besteld, de 10GB of de 20GB of de 5GB?? (Ik heb zelf de 10GB besteld)
Prcies, mee eens, die 20GB is echt te duur, en die 5GB is zonde van je geld, kan je beter gewoon ff doorsparen voor die 10GB, ik denk eigenlijk dat de meesten hier wel een 10Gb zullen hebben besteld. Vind het opzich ook wel okay dat ie dunner is dan die anderen
Ik wordt lichtelijk gek!
Verwijderd
Dat wordt dus of morgen of volgende week.
Waarschijnlijk heeft die vertraging invloed op alle Nederlandse Ipods gehad
bummerVerwijderd schreef op 26 september 2002 @ 13:56:
ik kreeg vanmorgen een mailtje terug dat er niets mis is met de betaling en dat door een vertraging aan hun kant iets was misgegaan. Ik zou 'm de komende dagen moeten ontvangen.
Dat wordt dus of morgen of volgende week.
Waarschijnlijk heeft die vertraging invloed op alle Nederlandse Ipods gehad
en vergeet niet dat de 20 GB een stuk zwaarder is dan de 10 en 5 GB versie. En dat er bij de 5 GB geen afstandsbediening en riemclip

maw: de 10gb is dé keusiMpULzIvE_KiLLaH schreef op 26 september 2002 @ 19:13:
[...]
en vergeet niet dat de 20 GB een stuk zwaarder is dan de 10 en 5 GB versie. En dat er bij de 5 GB geen afstandsbediening en riemclipzit. Alsof je die riemclip gebruikt
Gaat om t id, he
* miekol rent doelloos rond met me handen in me haren!
Morgen dan maar
Een 5GB-Dancevalley-pod voor mij dus!
Scurra schreef op 26 september 2002 @ 19:56:
Dé keus kost alleen zo'n 200 euro meer dan mijn Dancevalley-iPod...En de 20GB een stuk zwaarder? Een stuk duurder wel, maar die 19 gram extra stelt niks voor hoor....
Een 5GB-Dancevalley-pod voor mij dus!
Goh en zou Scurra dan toch zo maar Ben heten
tsja..... nie lang duz. Maar volg dit topic nie meer zo. Is allemaal al gesneden koek.
Verwijderd
/me rent maar doelloos mee omdat ie toch nix beters te doen heeftmiekol schreef op 26 september 2002 @ 19:24:
hehe AAAAAAAAAAARGGGGGHHHHHHHHH
/me rent doelloos rond met me handen in me haren!
Morgen dan maar
Levertijd 1-3 dgn.....!!!
Verwijderd
hij zou deze week zeker binnenkomen, maar nu blijkkt het toch op z'n vroegst volgende week maandag te worden
en bij de stafhorst (utrecht) zouden ze eind september binnenkomen, ik daar afgelopen week naar binnen, bleken ze al weer uitverkocht te zijn!!!!
wat een ramp, het wordt nu echt tijd dat ie binnenkomt
kan je nou wel die calender functie gebruiken bij de Win versie? en itunes is dat nou het zelfde als musicmatch? of verschilt dat nogal (nie met coderen maar functies, features etc)?
This is the Way.
Verwijderd
calendars zijn gewoon iCalendar (.ics, dus niet iCal.app) files. Volgens mij kan je die ook exporteren met outlook enzo. Ik dacht trouwens dat vCal ook zou werken.HIValicious schreef op 27 september 2002 @ 12:42:
hi,
kan je nou wel die calender functie gebruiken bij de Win versie? en itunes is dat nou het zelfde als musicmatch? of verschilt dat nogal (nie met coderen maar functies, features etc)?
Er was bij mij maar tot 12.00 iemand thuisShir schreef op 27 september 2002 @ 14:15:
Ik heb 'em!!!![]()
![]()
Die Kuhne & Nagel code werkte bij ook niet, maar ik heb hem net binnengekregen! Gelukkig was ik thuis.
edit: nog even een plaatje
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.