https://valid.x86.fr/xhfd5e
een zooi regionaaltjes moet alleen nog animating (nee das niet openbaar nee)Op woensdag 03 juli 2002 19:21 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Daarom was je zo lang weg. Je hebt een heletijd moeten fotosoepen
[edit]
wat ik nu lees op het projectai forum:
Ze zijn bezig met de volgende vliegtuigen:
Concorde
B747-100, -200, SP
B767-400
DC-10
DHC-8-100,300,400
CRJ-200,700
ERJ-135,-145
F28,F50,F70,F100
BAE-146
SAAB 340
and a few others I don't remember right now :-S
Op een vroege morgen...

..stijgt vlucht JA1152 op van baan 24

En daar is screenshotje nummero 500

Onderweg

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Anoniem: 51137
Nice pics!Op woensdag 03 juli 2002 22:15 schreef Major Carnage het volgende:
Voor vandaag staat EHAM - LFPR op het programma
Op een vroege morgen...
[afbeelding]
..stijgt vlucht JA1152 op van baan 24
[afbeelding]
En daar is screenshotje nummero 500
[afbeelding]
Onderweg
[afbeelding]
[afbeelding]
DankOp woensdag 03 juli 2002 22:21 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
Nice pics!
Net de Pyreneen gepasseerd..

Mooie pic's hoor.Op woensdag 03 juli 2002 22:32 schreef Major Carnage het volgende:
[..]
Dank
[afbeelding]
Ik zie dat je de PSS panel in een posky hebt. Ging dat zonder problemen? Of is daar een speciale manier voor?
* StarLite heeft een XP1900+ en een GF3ti500.. waar haal ik dat georender¿Op woensdag 03 juli 2002 20:39 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Neej is niet gesoept hoorGewoon de power van georender en een Xp1600+ en een Geforce 3 Ti500
* McFlipp begint weer heel enthousisast te worden nu hij Project Ai ziet!
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
licht het ana mij of buigen die vleugels ECHT naar bovenOp woensdag 03 juli 2002 22:32 schreef Major Carnage het volgende:
[..]
Dank
[afbeelding]
EHAM » Europe Holland [B]AM[/B[sterdam¿EHAM - LFPR
LFPR »
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Moet je voor betalenOp woensdag 03 juli 2002 22:35 schreef -=!ME!=- het volgende:
[..]
* The_FrankO heeft een XP1900+ en een GF3ti500.. waar haal ik dat georender¿
Ik heb hem wel maar het is bij mij niet zo mooi. Kijk maar naar mijn laatste pic's
ze buigen echt, POSKYOp woensdag 03 juli 2002 22:37 schreef -=!ME!=- het volgende:
[..]
licht het ana mij of buigen die vleugels ECHT naar boven
dat is zo simpelOp woensdag 03 juli 2002 22:34 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Mooie pic's hoor.
Ik zie dat je de PSS panel in een posky hebt. Ging dat zonder problemen? Of is daar een speciale manier voor?
Wel met mijn downloadversie van de pss747 iig
Dit is de pss777 en ik heb de cd versieOp woensdag 03 juli 2002 22:38 schreef rellehenk het volgende:
[..]
dat is zo simpel
Wel met mijn downloadversie van de pss747 iig
Ik zeg ook niet dat het moeilijk gaat maar voordat het moeilijk gaat
Komt dat door instellingen of is het gewoon niet zo mooi spul¿Op woensdag 03 juli 2002 22:37 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Moet je voor betalen
Ik heb hem wel maar het is bij mij niet zo mooi. Kijk maar naar mijn laatste pic's
\o/
hier staan mijn pic'sOp woensdag 03 juli 2002 22:41 schreef -=!ME!=- het volgende:
[..]
Komt dat door instellingen of is het gewoon niet zo mooi spul¿
Alles staat voluit aa staat aan 1024 32bit
ik vind het er best goed uitzienOp woensdag 03 juli 2002 22:43 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
hier staan mijn pic's
Alles staat voluit aa staat aan 1024 32bit
Ik bedoel dat het niet zo mooi was als die pic van hierterugOp woensdag 03 juli 2002 22:49 schreef rellehenk het volgende:
[..]
ik vind het er best goed uitzien
Boven FL300 vliegen.Op woensdag 03 juli 2002 22:50 schreef fantasyfreak het volgende:
Hoe moet je met een boeing hoog in de lucht rook achter je aan laten komen???
Dat is dus 30000 feet
Om precies te zijn: FL296 dacht ikOp woensdag 03 juli 2002 22:50 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het niet zo mooi was als die pic van hierterug
[..]
Boven fl300 dat is dus 30000 feet
MierenneukerOp woensdag 03 juli 2002 22:51 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Om precies te zijn: FL296 dacht ik
Dat komt vanzelf ja. Er is wel iets dat je kleine vocht strepen ziet bij de wing tips maar ik weet niet meer hoe je dat moest doen. Dacht iets doen in de cfg en dan op i drukken in fs.Op woensdag 03 juli 2002 22:51 schreef fantasyfreak het volgende:
komt et dan automatisch ?? of moet je nog wat aanzette?
das geen rookOp woensdag 03 juli 2002 22:50 schreef fantasyfreak het volgende:
Hoe moet je met een boeing hoog in de lucht rook achter je aan laten komen???
Even compleet offtopic, maar moet jouw nick geen Slechttotophetbot zijn?Op woensdag 03 juli 2002 22:55 schreef Slechtotophetbot het volgende:
[..]
das geen rookdas condens van de hete uitlaten van de straalmotoren. Die krijg je automatisch als je boven de 30 000 ft zit .............
Ik denk dat dat niet meer pasteOp woensdag 03 juli 2002 22:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Even compleet offtopic, maar moet jouw nick geen Slechttotophetbot zijn?
Zie hieronder
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
het was Badtothebone maar was password en email acocunt kwijt, dan maar zo gemaakt. Ik vraag het wel een keer aan een modje of hij/zij dat kan veranderenOp woensdag 03 juli 2002 22:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Even compleet offtopic, maar moet jouw nick geen Slechttotophetbot zijn?
[fltsim]Op woensdag 03 juli 2002 22:34 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Mooie pic's hoor.
alias=pss-777\panel
Faro, in PortugalOp woensdag 03 juli 2002 22:37 schreef -=!ME!=- het volgende:
[..]
EHAM » Europe Holland AMsterdam¿
LFPR »![]()
![]()
LFPR » L Faro Portugal ofzo
If you are interested in beta testing Emma Field and FSLogbook, drop a line to Mathijs Kok in the ConDev forum. For Emma Field we need people who know VFR flying (circuits, patterns etc) and for FSLogbook we are looking for people who are using Flight Logbooks or have done so in the past. Please only apply if you have any experience with testing as this testing is not about features or beauty but about finding bugs, real bugs.
www.lagoonline.com
Hij is in al de andere topics FS2002 aan het promotenOp woensdag 03 juli 2002 23:15 schreef Uncle-Sam het volgende:
Weet iemand waar Karlok is, hij post hier nooit meer
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
hierOp woensdag 03 juli 2002 23:15 schreef Uncle-Sam het volgende:
Weet iemand waar Karlok is, hij post hier nooit meer
http://www.videogame.it/forum/ubb/Forum16/HTML/000042.html
Malaga

LOL ik dacht al, hij gaat naar Frankrijk, maar LFPR bestaat helemaal nietOp woensdag 03 juli 2002 23:02 schreef Major Carnage het volgende:
Faro, in Portugal
LFPR » L Faro Portugal ofzo
L = ?
F = France
PR = meestal in de buurt van Parijs.
Je was dus onderweg naar
LPFR, L Portugal Faro dus.
En wie weet waarvoor die L dan staat?
Hmmja ik zit dus al de hele avond dat ding verkeerd te typen.. 't is echt ergOp woensdag 03 juli 2002 23:37 schreef Delphi32 het volgende:
[..]
LOL ik dacht al, hij gaat naar Frankrijk, maar LFPR bestaat helemaal niet
L = ?
F = France
Je was dus onderweg naar
Kijk hier maarOp woensdag 03 juli 2002 23:37 schreef Delphi32 het volgende:
[..]
LOL ik dacht al, hij gaat naar Frankrijk, maar LFPR bestaat helemaal niet
L = ?
F = France
Je was dus onderweg naar
http://www.skygod.com/asstd/abc.html
Ja die is leuk:Op donderdag 04 juli 2002 00:03 schreef Slechtotophetbot het volgende:
[..]
Kijk hier maar
http://www.skygod.com/asstd/abc.html
Tuurlijk! E voor Noord-Europa, dat kan nog... maar L voor Southern Europe??? Nou weet ik het nog nietThus Aberdeen, Scotland, has the International Civil
Aviation Organization (ICAO) location indicator of EGPD
-- E for Northern Europe, G for United Kingdom, P for Scottish region, and D for Dyce field.
Want to figure out LFPG? It's
L for southern Europe,
F for France,
P for Paris FIR,
and G for Charles de Gaulle airport. Easy!

Then again, een K voor Noord-Amerika is ook niet bepaald helder
Wel leuk om de geschiedenis van het ontstaan van de ICAO code te lezen, tnx voor de link. Voor het opzoeken gebruik ik meestal deze link.
Beetje brakke manual, de ap lag te irriteren

Mensen wie weet de link naar dat forum???Op woensdag 03 juli 2002 23:04 schreef rellehenk het volgende:
Voor de mensen die zich vervelen:
If you are interested in beta testing Emma Field and FSLogbook, drop a line to Mathijs Kok in the ConDev forum. For Emma Field we need people who know VFR flying (circuits, patterns etc) and for FSLogbook we are looking for people who are using Flight Logbooks or have done so in the past. Please only apply if you have any experience with testing as this testing is not about features or beauty but about finding bugs, real bugs.
www.lagoonline.com
http://www.videogame.it/forum/cgi-bin/forumdisplay.cgi?action=topics&forum=ConDev&number=16&DaysPrune=60&LastLogin=Op donderdag 04 juli 2002 09:12 schreef Spotter het volgende:
[..]
Mensen wie weet de link naar dat forum???
iemand nog een probleem met het krijgen van een password??? ik krijg die mail niet namelijkOp donderdag 04 juli 2002 09:28 schreef rellehenk het volgende:
[..]
http://www.videogame.it/forum/cgi-bin/forumdisplay.cgi?action=topics&forum=ConDev&number=16&DaysPrune=60&LastLogin=
heej,Op donderdag 04 juli 2002 01:02 schreef Major Carnage het volgende:
Hier nog de laatste pics..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
mooie pics, maar kan jij me de AFCADjes van ppp effe sturen??? (die scenery)
Anoniem: 58119
heey is dat gewoon FS2002? of is dat + een andere versie??Op donderdag 04 juli 2002 01:02 schreef Major Carnage het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
volgens mij is dat gewoon FS2002 met ppp scenery (verkrijgbaar op oa avsim)Op donderdag 04 juli 2002 10:19 schreef fantasyfreak het volgende:
[..]
heey is dat gewoon FS2002? of is dat + een andere versie??
Nice pics!!Op donderdag 04 juli 2002 01:02 schreef Major Carnage het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding
[afbeelding]
Ik vlieg morgenochtend om 7:05 in een MD11 van MartinAir dezelfde route!!
Blender....
een echte???Op donderdag 04 juli 2002 13:43 schreef Andre21 het volgende:
[..]
Nice pics!!
Ik vlieg morgenochtend om 7:05 in een MD11 van MartinAir dezelfde route!!
Net een plane (jullie mogen rade welke

Zo mooi hè!?
POSKY A330 denk ik zo, volgens mij de enige die A330 heeft met felx wingsOp donderdag 04 juli 2002 19:06 schreef The_FrankO het volgende:
Zo ik post maar wat pic's om wat leven in te blazen
Net een plane (jullie mogen rade welke) geinstalleerd dus even kijken of hij het doet. Dit doe ik altijd met Miegs maar dat valt niet mee om daar op testijgen met zo'n grote.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo mooi hè!?
Anoniem: 37518
Maak je wat foto's ?Op donderdag 04 juli 2002 20:09 schreef terwee het volgende:
YESSSSS!! Ik mag straks voor het werk 2 dagen op en neer naar Frankrijk. Lekker met KLM in een Fokker 70... ben benieuwd! Wel cool!
Kzal het proberen, beloof niks..Op donderdag 04 juli 2002 20:14 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Maak je wat foto's ?
Ze vliegen lekker, ik heb amsterdam-berlijn Tegel-amsterdam gevlogen met de ILA toenOp donderdag 04 juli 2002 20:15 schreef terwee het volgende:
[..]
Kzal het proberen, beloof niks..
Ja een echte.. Mag dan wel niet zelf vliegen hoor..Op donderdag 04 juli 2002 17:16 schreef Spotter het volgende:
[..]
een echte???
Ben passagier...
Blender....
Ik heb wat hulp nodig. Een of andere gast heeft een image tool library geschreven waar ik gebruik van maak om het resizen te implementeren. Bij mij werkt het voortreffelijk, ik kan eindelijk automatisch resizen. Maar bij Karlok worden alle kleuren veranderd! Dat ligt waarschijnlijk aan de gebruikte Windowsversie in combinatie met de library.
Mijn vraag: zouden de gebruikers van ScreenShooter de nieuwe versie willen downen en proberen een geresized shot te maken? Vertel ff wat er met de kleuren gebeurt en wat je Windows versie is. Andere opmerkingen mogen ook natuurlijk... Mochten de kleuren vernaggeld worden, dan kun je de nieuwe versie gewoon blijven gebruiken maar dan zonder resizen (die code is niet veranderd).
Echt heel flauw, resizen gaat echt heel mooi maar die kleuren moeten natuurlijk niet gaan flippen.
Alvast bedankt voor de hulp! (hoort niet maar ok dan maar)
ILA? Voor welke airline is dat de callsign?Op donderdag 04 juli 2002 21:18 schreef Spotter het volgende:
[..]
Ze vliegen lekker, ik heb amsterdam-berlijn Tegel-amsterdam gevlogen met de ILA toen
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Ziet er hier perfect uitOp donderdag 04 juli 2002 21:22 schreef Delphi32 het volgende:
Ok, nieuws van ScreenShooter.
Ik heb wat hulp nodig. Een of andere gast heeft een image tool library geschreven waar ik gebruik van maak om het resizen te implementeren. Bij mij werkt het voortreffelijk, ik kan eindelijk automatisch resizen. Maar bij Karlok worden alle kleuren veranderd! Dat ligt waarschijnlijk aan de gebruikte Windowsversie in combinatie met de library.
Mijn vraag: zouden de gebruikers van ScreenShooter de nieuwe versie willen downen en proberen een geresized shot te maken? Vertel ff wat er met de kleuren gebeurt en wat je Windows versie is. Andere opmerkingen mogen ook natuurlijk... Mochten de kleuren vernaggeld worden, dan kun je de nieuwe versie gewoon blijven gebruiken maar dan zonder resizen (die code is niet veranderd).
Echt heel flauw, resizen gaat echt heel mooi maar die kleuren moeten natuurlijk niet gaan flippen.

Wat jullie ?
nog een vraag:
stel dat je nou op een andere reslutie draait. bv 1280x768 gaat dan de verhouding niet helemaal verkeerd?
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
de volgende plaatjes zijn gemaakt met de nieuwste screenshooter met 1024x768 resize.Op donderdag 04 juli 2002 21:22 schreef Delphi32 het volgende:
Ok, nieuws van ScreenShooter.

Is dat niet de icoon van niels?Op donderdag 04 juli 2002 21:54 schreef terwee het volgende:
Check de volgende image!!
http://www.airliners.net/open.file/239080/L/
WAT EEN GEILE!!!![]()
![]()
![]()
en deze dan..Op donderdag 04 juli 2002 21:58 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Is dat niet de icoon van niels?
http://www.airliners.net/open.file/221571/L/
Die heb ik als opstart scherm in fsOp donderdag 04 juli 2002 22:00 schreef terwee het volgende:
[..]
en deze dan..
Anoniem: 8911
ja, alleen autothrottle aanzetten en de snelheid instellenOp donderdag 04 juli 2002 23:09 schreef jww het volgende:
Het is me opgevallen dat veel mensen met de PSS Airbus 320 vliegen. Heb een vraag: als je met handbesturing land vind ik het handig als de snelheid automatisch constant blijft. Kun je dit regelen met Autopilot of Auto throttle? kun je die zo instellen dat je de daalhoek en hoogte zelf kunt bepalen, maar dat de snelheid op Vapp gehouden wordt?
AP1 uitlaten
Hij pakt het allemaal zonder wazige zooi
Resize van 1600x1200 > 1024x768

Nu nog een optie om hem wat te compressen.. 't ding is bijna 500k...
En die extra nullen ervoor.............................
Mijn complimenten voor je picsOp donderdag 04 juli 2002 21:53 schreef Slechtotophetbot het volgende:
[..]
de volgende plaatjes zijn gemaakt met de nieuwste screenshooter met 1024x768 resize.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Slechtotophetbot, Major Carnage en The_FrankO, bedankt voor het testwerk.
Wat betreft die resolutie-vraag: Ja, dat gaat dus mis met de verhoudingen. En ja, er komt in de volgende versie een volledig vrije resize, of een iets intelligentere manier om te bepalen hoe er geresized moet worden.
Wat betreft de nullen ervoor-vraag: die neem ik in beraad. Op zich heb ik ze expres niet toegevoegd omdat je anders het gevaar hebt dat je bestanden gaat overschrijven, of een max aantal pics in een dir kan supporten (FSScreen heeft daar last van). Ik ga kijken of ik wat handigs kan verzinnen. Goed punt.
Een extra optie? 'Enable leading zeroes' en dan een vakje om aan te geven hoeveel je er wilOp donderdag 04 juli 2002 23:11 schreef Delphi32 het volgende:
[..]
Mijn complimenten voor je pics
Slechtotophetbot, Major Carnage en The_FrankO, bedankt voor het testwerk.
Wat betreft die resolutie-vraag: Ja, dat gaat dus mis met de verhoudingen. En ja, er komt in de volgende versie een volledig vrije resize, of een iets intelligentere manier om te bepalen hoe er geresized moet worden.
Wat betreft de nullen ervoor-vraag: die neem ik in beraad. Op zich heb ik ze expres niet toegevoegd omdat je anders het gevaar hebt dat je bestanden gaat overschrijven, of een max aantal pics in een dir kan supporten (FSScreen heeft daar last van). Ik ga kijken of ik wat handigs kan verzinnen. Goed punt.
Dat overschrijven kan je simpel afvangen met 1 statement (iets van fileexist($filenaam) ofzo)
iig er is iets voor
Of je laat hem die filenames aan het begin checken en dan met 1 ophogen; zo gaat het bij fsscreen iig
Op donderdag 04 juli 2002 23:11 schreef Major Carnage het volgende:
meteen ff alles in 1 shot gemieterd... opengl, video, en standaard troep
Hij pakt het allemaal zonder wazige zooi
Resize van 1600x1200 > 1024x768
[afbeelding]
Nu nog een optie om hem wat te compressen.. 't ding is bijna 500k...
En die extra nullen ervoor.............................
Leuke dame
Inderdaad, maar hij is al heel oud die foto, heb hem al tig keer gezien, maar hij blijft mooiOp donderdag 04 juli 2002 21:54 schreef terwee het volgende:
Check de volgende image!!
http://www.airliners.net/open.file/239080/L/
WAT EEN GEILE!!!![]()
![]()
![]()
Idem...en deze dan..
Tuurlijk, al deze dingen zijn allang bij me opgekomen. Ik kan alleen nog geen 100% waterdicht foolproof methode verzinnen, en ik wil wel 100% zekerheid, dus mijn grijze massa mag nog even wachten metOp donderdag 04 juli 2002 23:18 schreef Major Carnage het volgende:
[..]
Een extra optie? 'Enable leading zeroes' en dan een vakje om aan te geven hoeveel je er wil
Dat overschrijven kan je simpel afvangen met 1 statement (iets van fileexist($filenaam) ofzo)
iig er is iets voor
Of je laat hem die filenames aan het begin checken en dan met 1 ophogen; zo gaat het bij fsscreen iig

Leg een kladblok naast je bed. Heb ik ook. Vaak snachts krijg je op eens ideeen binnen.Op donderdag 04 juli 2002 23:32 schreef Delphi32 het volgende:
[..]
Tuurlijk, al deze dingen zijn allang bij me opgekomen. Ik kan alleen nog geen 100% waterdicht foolproof methode verzinnen, en ik wil wel 100% zekerheid, dus mijn grijze massa mag nog even wachten met![]()
Anoniem: 8911
Muchas gracias! Nu proberen op Ascension. Ben daar naar toe aan het vliegen vanaf Reina Sofia op Canarische Eilanden. Heeft geen ILS, dus landen met handmatige besturing.Op donderdag 04 juli 2002 23:10 schreef rellehenk het volgende:
[..]
ja, alleen autothrottle aanzetten en de snelheid instellen
AP1 uitlaten
Jah dat heb ik ook, mar dat is pas om 2 uur snacht's/smorgens, en dan ga ik weer pitten als ik de volgende dag alweer om 7 uur mijn bed uit moet (en ik slaap op een hoogslaper, moet ik weer mijn bed uit voor een kladblok)Op donderdag 04 juli 2002 23:37 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Leg een kladblok naast je bed. Heb ik ook. Vaak snachts krijg je op eens ideeen binnen.
Komt die ene AFCAD voor LAX nog uit? btw, is er ook zo'n afcad voor de default EHAM?
Voor KLAX weet ik niet of die ooit nog op avsim zal komen.Op donderdag 04 juli 2002 23:39 schreef ND het volgende:
[..]
Jah dat heb ik ook, mar dat is pas om 2 uur snacht's/smorgens, en dan ga ik weer pitten als ik de volgende dag alweer om 7 uur mijn bed uit moet (en ik slaap op een hoogslaper, moet ik weer mijn bed uit voor een kladblok)
Komt die ene AFCAD voor LAX nog uit? btw, is er ook zo'n afcad voor de default EHAM?
Maar die van EHAM had (dacht ik) terwee ook aan mij gevraagd. Mischien heeft terwee hem nu zelf dus dan zal je het aan hem kunnen vragen. Had wel zo'n topic gezien op projectAI forum. Dat was wle het oude dus ik denk dat dat topic nu weg is.
Maar binnekort zal ProjectAirport wat meer in leven komen dus dan kun je een heleboel afcads verwachten.
Aaah, okeey, dan ga ik ff kijken naar AFCAD (maybe zelf inelkaar frutsenOp donderdag 04 juli 2002 23:47 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Voor KLAX weet ik niet of die ooit nog op avsim zal komen.
Maar die van EHAM had (dacht ik) terwee ook aan mij gevraagd. Mischien heeft terwee hem nu zelf dus dan zal je het aan hem kunnen vragen. Had wel zo'n topic gezien op projectAI forum. Dat was wle het oude dus ik denk dat dat topic nu weg is.
Maar binnekort zal ProjectAirport wat meer in leven komen dus dan kun je een heleboel afcads verwachten.
_
Mogguh mensen
Voor de default dus.. hij zal wel verdronken zijn tussen alle payware-EHAM versies, dus have fun met het zoeken
ILA=Internationale Luftfahrt Ausstellung dus een airshow zegmaar, vergelijk maar met Paris LBG maar dan wat kleiner, was wel vet leuk trouwens, ook een daggies op Tegel gestaan. Foto's liggen nu bij de fotograaf dus als jullie willen .....Op donderdag 04 juli 2002 21:24 schreef -Sander_ het volgende:
[..]
ILA? Voor welke airline is dat de callsign?
tampert, kriminalpolizei
Uitgegeven: 5-7-2002 7:26
LONDEN - Drie dagen na de vliegtuigcatastrofe in het zuiden van Duitsland, zijn donderdagavond boven de Britse stad Bristol twee passagiersvliegtuigen van British Airways (BA) gevaarlijk dicht bij elkaar in de buurt gekomen.
Volgens een woordvoerder van BA trad in beide toestellen het automatische waarschuwingssysteem (TCAS) in werking toen de vliegtuigen boven de luchthaven van de stad elkaar op driehonderd meter waren genaderd. De machines werden door het TCAS-systeem van elkaar weggeleid.
Het incident had plaats toen een toestel van het type Embraer 145 met 43 inzittenden de landing inzette, terwijl het andere vliegtuig, een Dash 8 met 22 mensen aan boord, net was opgestegen. De piloot van de Embraer vloog te laag, aldus de zegsman van BA. "Het waarschuwingssysteem heeft precies dat gedaan waarvoor het gebouwd is en elk risico van een botsing geëlimineerd", zei de woordvoerder van de luchtvaartmaatschappij. Volgens hem is het onwaarschijnlijk dat de passagiers iets van het incident hebben gemerkt. De luchtvaartautoriteiten hebben een onderzoek ingesteld.
en nou maar hopen dat het niet gaat gebeuren next week, als ik naar Manchester airport ga (als het weer meezit)Op vrijdag 05 juli 2002 10:42 schreef rellehenk het volgende:
Bijna botsing twee vliegtuigen boven Engeland
Uitgegeven: 5-7-2002 7:26
LONDEN - Drie dagen na de vliegtuigcatastrofe in het zuiden van Duitsland, zijn donderdagavond boven de Britse stad Bristol twee passagiersvliegtuigen van British Airways (BA) gevaarlijk dicht bij elkaar in de buurt gekomen.
Volgens een woordvoerder van BA trad in beide toestellen het automatische waarschuwingssysteem (TCAS) in werking toen de vliegtuigen boven de luchthaven van de stad elkaar op driehonderd meter waren genaderd. De machines werden door het TCAS-systeem van elkaar weggeleid.
Het incident had plaats toen een toestel van het type Embraer 145 met 43 inzittenden de landing inzette, terwijl het andere vliegtuig, een Dash 8 met 22 mensen aan boord, net was opgestegen. De piloot van de Embraer vloog te laag, aldus de zegsman van BA. "Het waarschuwingssysteem heeft precies dat gedaan waarvoor het gebouwd is en elk risico van een botsing geëlimineerd", zei de woordvoerder van de luchtvaartmaatschappij. Volgens hem is het onwaarschijnlijk dat de passagiers iets van het incident hebben gemerkt. De luchtvaartautoriteiten hebben een onderzoek ingesteld.

Vanavond gaat mijn zus met aeroflot naar moskou
tampert, kriminalpolizei
mag hopen van niet dat dit elke dag voorkomtOp vrijdag 05 juli 2002 10:51 schreef Evilernie het volgende:
wat een gelul zeg.....Nu gaan ze er volop op letten, maar dit soort situaties zijn er elke dag
Vanavond gaat mijn zus met aeroflot naar moskou
tampert, kriminalpolizei
Ah, opluchtingOp vrijdag 05 juli 2002 08:38 schreef Spotter het volgende:
[..]
ILA=Internationale Luftfahrt Ausstellung dus een airshow zegmaar, vergelijk maar met Paris LBG maar dan wat kleiner, was wel vet leuk trouwens, ook een daggies op Tegel gestaan. Foto's liggen nu bij de fotograaf dus als jullie willen .....
Ik heb hem al!! Dus moet je hem hebben, contact me ff..Op vrijdag 05 juli 2002 07:29 schreef ND het volgende:
[..]
Aaah, okeey, dan ga ik ff kijken naar AFCAD (maybe zelf inelkaar frutsen)
_
Mogguh mensen
Ik heb de laatste tijd last van dat de rudder opeens naar rechts blijft staan, als ik met de joystick bijstuur, gaat ie even de goede kant op, maar springt daarna weer direct naar rechts zoals ook te zien is op het panel. Pak ik een ander vliegtuig, niks aan de hand. Pak ik de 767 weer, keert het weer terug. Soms heb ik er dus geen last van en de andere keer haalt het de approach overhoop. Is dit een bug of kan ik dit voorkomen?
Amsterdam - Marseille of
Marseille - Amsterdam
Euro 29,-
1000 extra stoelen beschikbaar
Reizen tussen 01 en 31 augustus 2002
Boeken t/m maandag 08 juli 2002, 12.00 uur
Kijk maandag vanaf 12.00 uur voor onze week aanbieding!
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
En wat is PSS nu aan het maken? En posky?
Dreamfleet werkt in de volgende tempo's: langzaam en traagOp vrijdag 05 juli 2002 schreef The_FrankO:
Weet iemand hoe het gaat met de Dreamfleet A340 en B727?
Concorde, DHx-yyy (En wat is PSS nu aan het maken?
B747, B757, B777En posky?
Concorde is toch van Precision Simdesign ofzo??Op vrijdag 05 juli 2002 15:57 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
Dreamfleet werkt in de volgende tempo's: langzaam en traag
[..]
Concorde, DHx-yyy ()
[..]
B747, B757, B777
Op vrijdag 05 juli 2002 15:57 schreef DroogKloot het volgende:
Dreamfleet werkt in de volgende tempo's: langzaam en traag
Heb je pic's gezien?Concorde, DHx-yyy ()
Brengen zie die B747 & B777 uit in GMAX dan? Zou mooi zijn. En dan ook nog eens een B757.B747, B757, B777
Zijn er al release dates?
Zou kunnen dat zij ook van plan zijn die kist te modellen, maar daar heb ik geen info overOp vrijdag 05 juli schreef Spotter:
[..]
Concorde is toch van Precision Simdesign ofzo??
Met Herve Dongmo's A340 heb je in de tussentijd een heel goed gratis alternatief (nog niet uit helaasch).Op vrijdag 05 juli schreef The_FrankO:
dat vind ik nou jammer. Ben van plan om hem te gaan kopen namelijk
Van de Concorde nog niet, van dat DHx geval staat ergens in dit topic een pic geloof ik.Heb je pic's gezien?
B747 en B777 worden inderdaad geconverteerd naar GMax. B757 is een volledig nieuwe kistBrengen zie die B747 & B777 uit in GMAX dan? Zou mooi zijn. En dan ook nog eens een B757.
NeeZijn er al release dates?
En ook eentje van Abacus, die heb ik, maar ik wil eigenljik een mooiere, er is nog geen enkele mooie ConcordeOp vrijdag 05 juli 2002 16:02 schreef Spotter het volgende:
[..]
Concorde is toch van Precision Simdesign ofzo??
[edit]
Deze ziet er wel superstrak uit, van Precision Simdesign
http://www.precision-simdesigns.com/concorde_previews.htm
Ik vind die Virtual Cockpit niet mooi. Maar de rest van de plane ziet er goed uitOp vrijdag 05 juli 2002 16:33 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
En ook eentje van Abacus, die heb ik, maar ik wil eigenljik een mooiere, er is nog geen enkele mooie Concorde
[edit]
Deze ziet er wel superstrak uit, van Precision Simdesign
http://www.precision-simdesigns.com/concorde_previews.htm
- start runway
- de te kiezen SID
- arrival runway
- de te kiezen STAR
Lekker kort dus, zodat ik het makkelijk een paar keer 8er elkaar kan proberen, kan wel van YSSY naar YMML maar dat is gelijk weer een uur of meer vliegen, en dat is opzich niet veel, maar om alleen maar mijn landing te oefenen vind ik het toch wat te veel, dus graag een lekkere korte route, makkelijk in te geven in de FMC.
Ik stel de FMC in.
Kom bij dat groene cirkeltje en ben op fl320
Zie ik op mijn display weer zo'n groene cirkel dus stel ik op mijn panel in 2000feet. bij het groene cirkeltje aangekomen vliegt hij leuk door op fl320 en netjes over het vliegveld. Dan maakt hij een 360 graden bocht en dan pleur ik hem wel tegen de grond
Wat doe ik nou verkeerd?
leer eens nederlands

Plaatjes volgen dan als het goed gaat
Anoniem: 59583
Echt wel vette thread is dit, dankzij deze thread ben ik weer helemaal in de sferen van Airplanes gekomen enzo
Speel dus ook sindskort weer fs 2k2 en wat is het toch een onwijs realistisch spel
als ik vragen heb horen jullie het wel
Je bent dus op de hoogteOp vrijdag 05 juli 2002 23:48 schreef D3vils0wn het volgende:
[..]
En ja, zal eerst de manuals doorspitten
Heb je MSN?
Dit topic is gesloten.