IIRC, ik ben er gewoon doorheen gelopen...Op zondag 07 juli 2002 13:45 schreef AwesomE het volgende:
ben net begonnen met het spel, wel wennen met 1 char en een henchman, maar wel cooler zo, anders veels ste makkelijk.
ben al bezig en genoeg te doen maar iemand weet hoe ik hier doorheen moet komen ?
beggars nest naast de academy
[afbeelding]
Als je Engels goed genoeg is, kun je het zeker spelen. Of je het leuk vindt, weet ik natuurlijk niet. Het spel kost wel 60 euro... ik kan mij niet herinneren dat ik dat geld "zomaar" had toen ik 14 was. Maar ja, da's dan ook al bijna 10 jaar terugHmm is dit spel ook geschikt voor iemand van 14 jaar? Mijn engels is perfect maaruhm, of ik het leuk vind
Neverwinter Nights bevat inderdaad meer RPG "spul" dan Diablo. Meer mogelijkheden ook. Maar je moet toegeven dat het gebruik van 1 char en een henchman meer een "Diablo-gevoel" geeft dan een "BG-gevoel".En FirePower ik zeg ook zeker niet dat Diablo slecht is ofzo, ik heb het zelf, net als vele anderen, met veel plezier gespeeld. Het enige wat ik slecht vind, is dat het is uitgebracht als RPG terwijl het overduidelijk een Hack & Slash is. (nou ja, en dat alle difficulties hetzelfde zijn, is saai)
Kort gezegd: NWN is een fantastisch spel, en heel leuk om te spelen. Ook de constructieset ga ik nog wel gebruiken. Maar als RPG vind ik de BG serie nog steeds beter.