Het grote NWN ervaringen/hulp topic 1 **Spoilers**

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.702 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 07 juli 2002 13:45 schreef AwesomE het volgende:
ben net begonnen met het spel, wel wennen met 1 char en een henchman, maar wel cooler zo, anders veels ste makkelijk.

ben al bezig en genoeg te doen maar iemand weet hoe ik hier doorheen moet komen ?

beggars nest naast de academy

[afbeelding]
IIRC, ik ben er gewoon doorheen gelopen...
Hmm is dit spel ook geschikt voor iemand van 14 jaar? Mijn engels is perfect maaruhm, of ik het leuk vind
Als je Engels goed genoeg is, kun je het zeker spelen. Of je het leuk vindt, weet ik natuurlijk niet. Het spel kost wel 60 euro... ik kan mij niet herinneren dat ik dat geld "zomaar" had toen ik 14 was. Maar ja, da's dan ook al bijna 10 jaar terug :P
En FirePower ik zeg ook zeker niet dat Diablo slecht is ofzo, ik heb het zelf, net als vele anderen, met veel plezier gespeeld. Het enige wat ik slecht vind, is dat het is uitgebracht als RPG terwijl het overduidelijk een Hack & Slash is. (nou ja, en dat alle difficulties hetzelfde zijn, is saai)
Neverwinter Nights bevat inderdaad meer RPG "spul" dan Diablo. Meer mogelijkheden ook. Maar je moet toegeven dat het gebruik van 1 char en een henchman meer een "Diablo-gevoel" geeft dan een "BG-gevoel".

Kort gezegd: NWN is een fantastisch spel, en heel leuk om te spelen. Ook de constructieset ga ik nog wel gebruiken. Maar als RPG vind ik de BG serie nog steeds beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@awesome: Die protectie ging geloof ik weg toen ik een soort baas had verslagen daar. Kijk anders in wat kamers er omheen of er een soort baas loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:44
Hmm daar zit inderdaad wat in FirePower.

Weet iemand trouwens wat je met dat schaakbord moet doen, dat in de tunnels van Tanglebrook Estate naar de Prison gaan?

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xerix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-12-2020
Ik ben level 20 ranger, en achter next level staat nu maximum level ?! Betekend dit dat ik geen hoger level meer kan krijgen? ;(

vtec just kicked in yo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 07 juli 2002 17:52 schreef xerix het volgende:
Ik ben level 20 ranger, en achter next level staat nu maximum level ?! Betekend dit dat ik geen hoger level meer kan krijgen? ;(
Ja, 3rd Edition ging toch maar tot level 20?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 18:01

Ivo

Je kunt multi-classen, waarschijnlijk dat je dan wel verder kan. Of je zit aan je XP cap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xerix
Op zondag 07 juli 2002 18:10 schreef ProPHeT_Ewok het volgende:
Je kunt multi-classen, waarschijnlijk dat je dan wel verder kan. Of je zit aan je XP cap.
Ik heb op het nwn forum gekeken, maar als je eenmaal het level max hebt bereikt kan je ook niet meer multiclassen omdat je nooit meer leveluped :(
Ik zit trouwens op 190000 exp, hoeveel is de max dan?

vtec just kicked in yo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 07 juli 2002 18:43 schreef xerix het volgende:

[..]

Ik heb op het nwn forum gekeken, maar als je eenmaal het level max hebt bereikt kan je ook niet meer multiclassen omdat je nooit meer leveluped :(
Ik zit trouwens op 190000 exp, hoeveel is de max dan?
Geen idee wat het max exp level is , vond het ook jammer want me sorcerer is nu op ze max level en kan dus niet meer multiclassen :( , wilde nog verder multiclassen naar thief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xerix
Op zondag 07 juli 2002 18:53 schreef Elander het volgende:

[..]

Geen idee wat het max exp level is , vond het ook jammer want me sorcerer is nu op ze max level en kan dus niet meer multiclassen :( , wilde nog verder multiclassen naar thief
Ik heb net een oude savegame geladen en toen een andere class geleveled. Maar dan komt er dus ook te staan, max level :(
Dus als ik het goed begrijp kan je maximaal 20 levels verdelen over alle classes, en bijvoorbeeld niet een level 15 fighter + level 10 ranger hebben ;(
Dat vind ik toch wel een zwaar minpunt van het spel. Ik ben net begonnen aan chapter 3 en kan nu dus al niet meer levelen.

vtec just kicked in yo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 07 juli 2002 19:03 schreef xerix het volgende:

[..]

Ik heb net een oude savegame geladen en toen een andere class geleveled. Maar dan komt er dus ook te staan, max level :(
Dus als ik het goed begrijp kan je maximaal 20 levels verdelen over alle classes, en bijvoorbeeld niet een level 15 fighter + level 10 ranger hebben ;(
Dat vind ik toch wel een zwaar minpunt van het spel. Ik ben net begonnen aan chapter 3 en kan nu dus al niet meer levelen.
Ben al wel wat verder , denk dat ik nu maar overnieuw begin als een fighter en dan zodra die lvl 10 is ga multiclassen , en dan nu proberen alle quests te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

**spoiler** svp niet quoten :+

Oplossing vraag bij pilaar in Charwoor Haunted Forest staan in deze post in een Tag :)

<Nether Shall Rule>

Kostte me 2 en half uur om der achter te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:32
Zo ik ben bij een lief beestje aan gekomen .. :(

Alleen dat beestje heeft nu trek in mij :(

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/061602/Draak.JPG

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoilertje?
Heb net dat gevecht gehad met die draak in die snowglobe , wow was wel sterk zeg dat beest , heb em uiteindelijk wel neer gekregen maar moest wel steeds snel nieuwe "pets" summonen en fireballs naar em toe gooien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Op zondag 07 juli 2002 23:32 schreef Elander het volgende:
spoilertje?
Heb net dat gevecht gehad met die draak in die snowglobe , wow was wel sterk zeg dat beest , heb em uiteindelijk wel neer gekregen maar moest wel steeds snel nieuwe "pets" summonen en fireballs naar em toe gooien :D
IK ben een vechter [level 9] en heb geen spells ervaring dus ik moet hem zelf te lijf gaan :(

Ik kan deze draak zeker nog niet aan maar ik moet er nu wel langs :(
Dus ik denk dat het ff een stukje terug lopen wordt om ff een hulpje tegaan halen .. :(

Deze draak staat in Moonwood caves .

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer dat je maar tot level 20 kan gaan :{

misschien komt er net als voor BG 1 en 2 een experience cap remover. maar ja, dat zal nog wel even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:34

scorpie

Supra Addict

even voor de goede orde, is neverwinter nights nou baldurs gate 3? (baldurs gate zou een trilogie worden).

volgens mij is het namelijk een stand alone rpg, die gemaakt is door dezelfde makers als die van BG.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 08 juli 2002 00:54 schreef Scorperito het volgende:
even voor de goede orde, is neverwinter nights nou baldurs gate 3? (baldurs gate zou een trilogie worden).

volgens mij is het namelijk een stand alone rpg, die gemaakt is door dezelfde makers als die van BG.
Zover ik weet zou alleen Baldursgate 1 + expansion en Baldursgate 2 + expansion uitkomen , en daarna niks meer |:(
En nee het is niet in de buurt van Baldursgate , was toch een ander soort game voor mij dan :) . tot nu toe vind ik baldursgate leuker / interesanter dan neverwinternights maar toch is het een leuk spel , kan niet wachten tot er een paar echt goede campaigns voor komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 08 juli 2002 00:58 schreef Elander het volgende:

[..]

Zover ik weet zou alleen Baldursgate 1 + expansion en Baldursgate 2 + expansion uitkomen , en daarna niks meer |:(
En nee het is niet in de buurt van Baldursgate , was toch een ander soort game voor mij dan :) . tot nu toe vind ik baldursgate leuker / interesanter dan neverwinternights maar toch is het een leuk spel , kan niet wachten tot er een paar echt goede campaigns voor komen :)
Baldur's Gate 1 + TotSC = Deel 1
Baldur's Gate 2 = Deel 2
Throne of Bhaal = Deel 3

De expansion van BG2 is Deel 3 in de trilogie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 08 juli 2002 01:19 schreef FirePower het volgende:

[..]

Baldur's Gate 1 + TotSC = Deel 1
Baldur's Gate 2 = Deel 2
Throne of Bhaal = Deel 3

De expansion van BG2 is Deel 3 in de trilogie.
mwah vond ToB wat kort voor een "vervolg"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 07 juli 2002 23:32 schreef Elander het volgende:
spoilertje?
Gelukkig heb ik een dragon slayer sword in mijn inventory.
Ben hem nog niet tegengekomen, maar ik bewaar hem nog ff :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor die white dragon in de snowglobe had ik een "greater swordman belt". Die absorbt 20dmg, en ie draak zat maar knockdowns te geven, en stoten uit te delen, maar hij deed mij geen damage.

Ik mistte ook vet vaak, dus duurde vet lang (ondertussen was ik ff naar de plee gegaan :)). Zo heb ik em makkelijk neergekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 08 juli 2002 08:06 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Voor die white dragon in de snowglobe had ik een "greater swordman belt". Die absorbt 20dmg, en ie draak zat maar knockdowns te geven, en stoten uit te delen, maar hij deed mij geen damage.

Ik mistte ook vet vaak, dus duurde vet lang (ondertussen was ik ff naar de plee gegaan :)). Zo heb ik em makkelijk neergekregen.
Voor wie het verhaal volgt, die dryads en dwarfs hebben al eerder geprobeerd die draak te doden en dat was ze bijna gelukt. Met de Amulet of Ages, deze amulet is alleen kapot en als je hem repareert met behulp van beide rassen dan is die draak ineens erg zwak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: in Luskan city heb je ergens in een huiste vlakbij de tempel een portal die naar een vrij grote kamer verderop gaat met wat mannetjes. Het lijkt wel of dat een deur is ofzo? Die kamer met al dat stoom erin. Ze hadden het over een alternatieve ingang in de hosttower, misschien was dat hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan nog niet hoger dan lvl 20. Omdat daar de regels nog niet voor uit zijn in 3e edition D&D. Dus het is even wachten tot WotC het Epic rule book released, zodat Bioware een update met de neiuwe regels kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 08 juli 2002 12:52 schreef Ferry het volgende:
Je kan nog niet hoger dan lvl 20. Omdat daar de regels nog niet voor uit zijn in 3e edition D&D. Dus het is even wachten tot WotC het Epic rule book released, zodat Bioware een update met de neiuwe regels kan maken.
enig idee wanneer die uit gaat komen? (het boek)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Op maandag 08 juli 2002 13:34 schreef Vision het volgende:

[..]

enig idee wanneer die uit gaat komen? (het boek)
http://www.wizards.com/catalog/product.asp?88169

geen idee dus..

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 08 juli 2002 12:52 schreef Ferry het volgende:
Kutje... ik ben nu level 17 en net begonnen aan chapter 3. Kep dus nog ongeveer de helft van het spel te gaan. Ik ga maar ff snel dual classen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unex
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op maandag 08 juli 2002 14:44 schreef H3!N het volgende:

[..]

Kutje... ik ben nu level 17 en net begonnen aan chapter 3. Kep dus nog ongeveer de helft van het spel te gaan. Ik ga maar ff snel dual classen dan.
Kan je doen frits, maar dan kan je met je nieuwe skills maar tot level 3 komen...

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 08 juli 2002 14:44 schreef H3!N het volgende:

[..]

Lvl 20...combined!

Dus als je nu 17 bent..kun je nog maar 3 in een andere class nemen :)

Maar...ik ben nu al bijna in LVL 4 en "nog" maar lvl 14 (bij elkaar dus).
Ik denk dat je een beetje te fanatiek bent geweest en alles in sight hebt gemolled ofzo :D .
Het is GEEN diablo...probeer ook eens wat meer In Character te spelen.
Dus niet alleen maar hakken en moorden, maar bijv. als je een dief bent..ook eens ergens voorbij proberen te sneaken. Maakt het spel gelijk leuker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 07 juli 2002 23:40 schreef Blackhole het volgende:

[..]

IK ben een vechter [level 9] en heb geen spells ervaring dus ik moet hem zelf te lijf gaan :(

Ik kan deze draak zeker nog niet aan maar ik moet er nu wel langs :(
Dus ik denk dat het ff een stukje terug lopen wordt om ff een hulpje tegaan halen .. :(

Deze draak staat in Moonwood caves .
Je hoeft niet te vechten met haar , je kan ook een quest voor haar doen (zoals ik dus gedaan had) , scheeld weer draken doden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Op maandag 08 juli 2002 17:24 schreef Elander het volgende:

[..]

Je hoeft niet te vechten met haar , je kan ook een quest voor haar doen (zoals ik dus gedaan had) , scheeld weer draken doden :)
Ja maar ik denk dat ik nu telaat ben met die quest doen want ze is PIST off en vuur rood:(

dus moet ik zo ff mijn STEEN gebruiken om er uit te komen
..... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net level 6 rogue geworden. Ik zie nu dat ik geen uncanny dodge feat 1 niet meer heb, maar wel uncanny dodge 2, terwijl 1 beter was dan 2. Hoort dat zo?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Lo daar, in act 1 moest ik voor Formosa oid de sleutel bezorgen van Mandala's graanhuis, en een tand, nu heb ik dus per ongeluk tegen die Mandala gezegd dat ik zijn graan key wilde hebben, en zijn key voor die kooi in die kamer, maar ik moest toen wel erbij zeggen dat ik hem dan zou laten leven, en nu heb ik dus geen tand. |:( kan ik nu die vent nog ergens killen of niet? anders houd ik dus een quest open, en dat wil ik niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Nope, dat is nu niet meer mogelijk, maar je mist niet erg veel hoor, alleen iets van 400 GP, dus niet echt de moeite waard.

Nou ja, en 2500 GP voor de spullen die hij bij zich heeft :+

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 08 juli 2002 16:33 schreef GuaRRand het volgende:

[..]

Lvl 20...combined!

Dus als je nu 17 bent..kun je nog maar 3 in een andere class nemen :)

Maar...ik ben nu al bijna in LVL 4 en "nog" maar lvl 14 (bij elkaar dus).
Ik denk dat je een beetje te fanatiek bent geweest en alles in sight hebt gemolled ofzo :D .
Het is GEEN diablo...probeer ook eens wat meer In Character te spelen.
Dus niet alleen maar hakken en moorden, maar bijv. als je een dief bent..ook eens ergens voorbij proberen te sneaken. Maakt het spel gelijk leuker ;)
Mwoa... valt mee. Ik doe gewoon alle questen ongeveer die er zijn en ja dan krijg je veel EXP. Daarbij ben ik lawful/good dus akn ik niet eens veel ventjes vermoorden of ik krijg meteen minpunten. Misschien doe ik teveel questen ofzo :) Ik ben nu paladin en cleric, maar toen ik cleric koos ging mijn paladin niet omhoog :? Misschien dat ik nu mijn cleric ook level 20 kan laten worden :)

Ps. die ice dragon in die snowglobe is best pittig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Ik ben nu in Neverwinter Woods en moet 3 druids vinden, heb er al 2 gevonden (nymph en die in spider cocoon zat), maar kan de derde niet vinden, heb echter wel een grafsteen gevonden, maar heb geen idee wat ik ermee kan doen, raise dead wou iig niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 08 juli 2002 22:30 schreef NG het volgende:
Ik ben nu in Neverwinter Woods en moet 3 druids vinden, heb er al 2 gevonden (nymph en die in spider cocoon zat), maar kan de derde niet vinden, heb echter wel een grafsteen gevonden, maar heb geen idee wat ik ermee kan doen, raise dead wou iig niet :P
Lees thread ff door, dit werd al eerder behandeld geloof ik. Die 3e zit in een grot bij een heks als ik me niet vergis.

Ps. hebben julie ook dat probleem dat je 400.000 gold hebt en in geen 1 winkeltje iets leuks kan kopen? Bijna alles wat ik KAN kopen daar ga ik erop achteruit qua AC/DC of wapen. Beetje jammer dit. Ik vind denk ik teveel sterke wapens ofzo? Ik ga wel wat laten smeden bij de blacksmith...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik heb ook iets van 300K gold nu in chapter 3 (level 16) maar ik vond pas iets bij een druid dat ik wel wilde hebben maar een prijskaartje had van 439K. Ik ben wizard dus al vrij snel tevreden wapens enzo boeien niet net als armor. Mijn enige bezittingen die waardevol zijn zijn mijn ring +4int en ring +15 resistances ofzoiets.
Ik verdien veel geld en gebruik zowat niets. Wizards zijn echt bizar sterk (horrid writings, area effect 70-100 damage).
Ik ben nu op zoek naar het derde word of power in de creator ruins. Ik heb een sundial gevonden door door een deur met lightning te lopen .. doet geen pijn. Maar ik krijg dat ding niet aan de praat helaas. En effe later komt er zo'n mega golem me kokosnoot inslaan. Das best pijnlijk... iemand die me kan vertellen hoe ik verder kom met tijdreizen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 08 juli 2002 22:50 schreef H3!N het volgende:
Ps. hebben julie ook dat probleem dat je 400.000 gold hebt en in geen 1 winkeltje iets leuks kan kopen? Bijna alles wat ik KAN kopen daar ga ik erop achteruit qua AC/DC of wapen. Beetje jammer dit. Ik vind denk ik teveel sterke wapens ofzo? Ik ga wel wat laten smeden bij de blacksmith...
Ja dat heb ik ook best wel, toch ben ik een keer gaan kijken of bepaalde items niet beter zijn. Zo kan je niet meer dan 2 items met dezelfde increaser nemen, bijvoorbeeld 3 items met +3 AC levert maar +6 AC op ook al draag je hem wel. Dit geld voor alle modifiers.

Ik had boots met +3AC die dus nutteloos waren omdat ik al armor en een ring of protection heb. Maar toen ik de speed boots aantrok(permanent Haste) kreeg ik +4 AC erbij doordat die indirect via Haste spell komt *D

Speel dus met je klerenkast en kijk niet gewoonweg naar de stats op items maar naar de uiteindelijk stats in je character screen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb pas al mijn geld erdoorheen gejaagd met de aankoop van een WARHAMMER +3, een SCIMITAR +3, een RING OF THOUGHT +3 en een Cloak of Fortification +3.

Bye bye cash :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 19:39

Flapmo

and back is gigi!

Hey sorry dat ik er zo inspring en in het snelle lezen heb ik vast dingen gemist (sorryyyy).

Mijn vraag:

Ik heb nu een lvl 7 sorcerer only (dus bij elke lvl up die sorc gekozen) is het slim om alleen sorc te kiezen? In diablo wel maar hier d8 ik van niet toch?

En 2, "A wall at arms lengt" is de riddle voor die magische deur in great graveyard...weet iemand het antwoord (welk item) daarvan (ik in die kist moet doen?)

Heb nu 2 creatures delen naar aribeth gebracht.

NB. Vet spel!

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Bij die "arm at wall length " moet je een cerimonial schild in stopppen. Ben even vergeten waar ik die gevonden heb. Maar je hebt als het goed is 3 van dit soort dingen. Een zwaard en een schild en nog iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Ja die heb ik al ja, vond je in die tomb

//edit dom van me heb alleen schild er niet ingedan wel dagger etc :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 09 juli 2002 11:22 schreef GuaRRand het volgende:
Heb pas al mijn geld erdoorheen gejaagd met de aankoop van een WARHAMMER +3, een SCIMITAR +3, een RING OF THOUGHT +3 en een Cloak of Fortification +3.

Bye bye cash :)
Dom :)
Die dingen vind je gewoon allemaal. Ik heb momenteel ook alleen maar magic wapens met stun/confusion/slow 50%/2 enzo, regeneration erbij. Bij de gewone winkels kan je alleen vaak maar normale armors en ringen ect(+2/+3 enhancement) kopen. Die vinds je gewoon door de levels heen. Alleen bij een bepaalde blacksmith kan je wapens laten maken die echt bruut zijn. Alleen moet je voor sommige level 19/20 hebben :! Das weer wat minder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Ik heb drie vragen.

• Kun je nog iets met de Board Laid Bare, als je die eenmaal gewonnen hebt?
• Wat kun je met het Leaven Bread Recipy?
• Wat kun je met die necklace die je vindt in het Docks district (naam weet ik niet meer precies)?

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Wordt er hier ook wel eens een "gezamelijke got game" gehost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
ik zit nu in chapter 3 dat ik terug in de tijd moet reizen @ ruins in de buurt van fort ilkard, maar daar moet ik volgens die vrouw een crystal (die ik kreeg van haar) usen op een "sundial" het enige dat in de buurt is, is een rode circel met van die rare tekens

edit:

arg, stukje naar boven gekeken, daar staat het gewoon in dit topic |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke ik heb het volgende probleem.
Rechtsboven heb ik een icoontje staan, wat inhoud dat mijn movement speed decreased is.
Oftewel ik kan niet meer hardlopen, iemand een idee hoe ik dit op kan lossen ?

Een noob in dit soort genre games.
Btw erg cool spel

8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unex
  • Niet online
Op dinsdag 09 juli 2002 23:34 schreef _Gambit_ het volgende:
Oke ik heb het volgende probleem.
Rechtsboven heb ik een icoontje staan, wat inhoud dat mijn movement speed decreased is.
Oftewel ik kan niet meer hardlopen, iemand een idee hoe ik dit op kan lossen ?

Een noob in dit soort genre games.
Btw erg cool spel

8-)
Misschien draag je te veel? met je naar je Inventory gaan en kijken hoeveel je kan dragen en je nu draagt. Het kan ook een spell zijn. Of healen bij de tempel, restoration helpt misschien of bij de tempel laten healen.
Wat kun je met die necklace die je vindt in het Docks district (naam weet ik niet meer precies)?
Masterson necklace? Die moet je aan een familie (Masterson dus) geven, staan ergens bij die kraampjes onder een boom.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Ja die inderdaad. Ik wist wel dat ik die naam eerder had gehoord, jammer genoeg is het nu te laat, aangezien ik al in Chapter 2 zit, en voor zover ik weet, niet terug kan naar Neverwinter.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan terug tis alleen effe lopen maar je kan terug naar neverwinter maar het is niet nodig .. iets van 75 xp en 50 gp ofzo.
Ik zit nu in de final battle *SPOILER ALERT* .. na aribeth en maugrim een billekoek te hebben gegeven voor het stout zijn kom ik nu twee corrupte draken tegen... ik krijg ze niet over mijn knie en corrupt zou toch moeten betekenen dat je ze om kan kopen.... ik heb 400K gp dus dat iig een van de twee om moeten kunnen kopen.
Ik heb wel een amulet gehad dat mij tegen hun zou moeten beschermen wil het niet dat dat ding level 20 is en ik pas 18... krijg ik dus niet om.
Die dingen zijn errug stevig en doen erg veel pijn...zeker samen 2 breath weapons van 80 doen een wizard in een hoopje as veranderen..... nog maar 20 keer proberen dan .....

* Wordt vervolgd *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
NWN-players, ik heb een vraag voor jullie allen. Ik heb de spel gisteren gekocht en moet om te spelen een nieuwe karakter creeren. Hetis erg verwarrend om er een te maken omdat verschillende race en skills hebt, met welke soort karakter spelen jullie en welke raden jullie mij aan.
Thanks all.

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Makkelijkst om te spelen is een fighter of barbarian ofzo. Geen spells lekker hakken. Enige probleem is (ik) vind het wel wat saai, maar dat komt denkik omdat ik van offensive (hier evoker) sorc's hou :).

Je kan later btw beetje gaan mixen dus een ander stijl erdoorheen borduren.

Wordt er hier wel eens samen Gegamed? GoTgame afspreken ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Op woensdag 10 juli 2002 10:32 schreef Flapmo het volgende:
Makkelijkst om te spelen is een fighter of barbarian ofzo. Geen spells lekker hakken. Enige probleem is (ik) vind het wel wat saai, maar dat komt denkik omdat ik van offensive (hier evoker) sorc's hou :).

Je kan later btw beetje gaan mixen dus een ander stijl erdoorheen borduren.

Ik heb zelf een human paladin gecreerd. Is dat een goede karakter om mee te spelen?

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Ik speel het zelf nog niet zo lang maar het is zover ik weet geen erg moeilijke char om mee te beginnen.

Btw: Ik snap nu geen reet meer van dat saven, hoe save ik me char zo dat ik hem niet local save maar op de server? (dat ik hem kan inzetten in 'non local' games?)

Of spelen jullie allemaal local?

//edit laat maar las al in het boekje hoe het zat, aangezien ik geen vaste server heb dan maar local doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 10:32 schreef Flapmo het volgende:

Mja lijkt me wel aardig. Ik vind de single player game nu een beetje eentonig worden(grotje vechten, terug naar stadje met iets(hoofd/boek), weer grotje vechten... :O :Z )

dus als aanvulling een online game lijkt me wel aardig. Ik heb alleen keine ahnung hoe dat in z'n werk gaat. Mag je me eerst ff uitleggen :)

edit: hoor net dat een originele versie verplicht voor online, dan val ik helaas af :)

@unexist: hoe wist jij dat van die masterson ketting? :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unex
  • Niet online
Op woensdag 10 juli 2002 14:00 schreef H3!N het volgende:
@unexist: hoe wist jij dat van die masterson ketting? :P ;)
Uhh, huh? Ohhhh ja nee ja, zelf bedacht enzo :7

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Hm heb na 2 weken illegaal gamen (ook over netwerk en online btw -->multiplayer hack is uit hoor :P) hem legaal gekocht. topspel, was het wel waard.

Maaruh vnaaf kan ik denk ik pas later gamen, wat d88 jullie van morgenavond samen gamen?!

Morgenavond 20.00 start de multiplayer GoT game.. als er genoeg animo is

copy the code :)
code:
1
2
-FlaPMo
-[zet hier je naam als je mee wilt doen]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Op woensdag 10 juli 2002 14:03 schreef UneXisT het volgende:

[..]

Uhh, huh? Ohhhh ja nee ja, zelf bedacht enzo :7
zo moeilijk was dat niet hoor, ik kwam die masterson gewoon tegen :)

maar nu heb ik een "dagger" (nee, geen andere naam, gewoon, dagger) die 0gp, en dus plot item is, maar daar weet ik dus echt nix van af. net als een amulet of the broken ages, die uit de missie van de snowglobe komt. maar bij het uitspelen van die missie (waarbij ik hem van de eindbaas kreeg) was de ingang naar die globe meteen gesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Op woensdag 10 juli 2002 17:26 schreef Flapmo het volgende:
Hm heb na 2 weken illegaal gamen (ook over netwerk en online btw -->multiplayer hack is uit hoor :P) hem legaal gekocht. topspel, was het wel waard.

Maaruh vnaaf kan ik denk ik pas later gamen, wat d88 jullie van morgenavond samen gamen?!

Morgenavond 20.00 start de multiplayer GoT game.. als er genoeg animo is

copy the code :)
code:
1
2
-FlaPMo
-[zet hier je naam als je mee wilt doen]
hele stoute vraag, maar kan ik ook meedoen met een iso van NWN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unex
  • Niet online
Op woensdag 10 juli 2002 17:42 schreef CU2morO het volgende:

[..]

zo moeilijk was dat niet hoor, ik kwam die masterson gewoon tegen :)
Ja klopt, alleen staat hij wel op een plek waar je (ik?) snel langs loopt.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

CU2, als je da wilt. Weenie welke haxX je hebt maar van mij mag et :), ik heb er niets op tegen, lekker gamen :)...

Alleen oppassen voor die modjes hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mischien is dit al is voor bij gekomen, maar ik had geen zin om alle 23 pagina's door te lezen.
Ik heb een probleem als ik nwn opstart, ik krijg alleen geluid en geen beeld, heeft iemand enig idee waar dat aan kan liggen.
Ik heb een Athlon 800 met een voodoo 3 3000 video kaart, zelf denk ik dat het iets met die voodoo te maaken heeft, maar zeker weten doe ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op woensdag 10 juli 2002 19:19 schreef Minneyar het volgende:
Mischien is dit al is voor bij gekomen, maar ik had geen zin om alle 23 pagina's door te lezen.
Ik heb een probleem als ik nwn opstart, ik krijg alleen geluid en geen beeld, heeft iemand enig idee waar dat aan kan liggen.
Ik heb een Athlon 800 met een voodoo 3 3000 video kaart, zelf denk ik dat het iets met die voodoo te maaken heeft, maar zeker weten doe ik het niet.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/536446/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 19:20 schreef NG het volgende:

[..]

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/536446/
ok thanks, sorry heb er voor bij gekeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 19:19 schreef Minneyar het volgende:
De laatste drivers van de Voodoo kaarten ondersteunen alleen tot en met OpenGL 1.1, terwijl NWN OpenGL 1.2 of hoger vereist. Als je NWN met die kaart wilt spelen, moet je zoeken naar bèta drivers, of naar third party drivers zoals de OpenGL->Direct3d wrapper van SciTech.

Het beste is het om een nieuwe kaart te kopen.
De GeForce 2 MX-400 is sneller dan de V3, kost niet veel meer, en de drivers ondersteunen OpenGL 1.3. De GeForce 2 Ti is nog sneller dan de MX... elk van deze 2 kaarten (of hoger) draait NWN goed. Ik heb het hier perfect lopen op een GF2 Ti (@ultra snelheid, dwz, Memklok op 460 mhz ipv 400).

Vermijd de GF2 MX-200. Deze kaart is extreem beperkt in geheugenbandbreedte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook wel meedoen, maar heb illegale versie dus dan moet er op een geh4x0rde server worden gespeeld :)

vraagje: wat zal ik doen? Gorgotha de golden dragon verslaan of Klauth the red dragon? Ik moet wel die 'Word' van hem hebben. Krijg ik de sleutel ook als ik hem versla?

Die gorgotha beloofd me namelijk een beloning voor zijn hoofd, maar allebei de draken zijn ontzettend moeilijk te verslaan.De groene draak axixubi ofzo :) had ik al verslagen en der eieren gejat dus die kan ik aan klauth geven, de sleutel pakken, hem alsnog verslaan en zijn hoofd aan gorgotha geven en die dan ook verslaan?

zal ik gewoon maar iedereen neerknuppelen? :P

ohja vraag2: wat kan ik doen met de blauwe draak in klauth's grot? hij slaapt en ik moet volgens het 'ritual' boek iets in dat ding doen, maar wat? ik vind niks in die grotten behalve gold/wapens :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Woei zeg me een ip en ik (probeer) te joinen :D. Weenie of legale en illegale games samen kunnen gamen.

Merken we vanzelf..morgenavond? B there @ 20.00 or something...ip komt hier wel te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 19:43 schreef FirePower het volgende:

[..]

De laatste drivers van de Voodoo kaarten ondersteunen alleen tot en met OpenGL 1.1, terwijl NWN OpenGL 1.2 of hoger vereist. Als je NWN met die kaart wilt spelen, moet je zoeken naar bèta drivers, of naar third party drivers zoals de OpenGL->Direct3d wrapper van SciTech.

Het beste is het om een nieuwe kaart te kopen.
De GeForce 2 MX-400 is sneller dan de V3, kost niet veel meer, en de drivers ondersteunen OpenGL 1.3. De GeForce 2 Ti is nog sneller dan de MX... elk van deze 2 kaarten (of hoger) draait NWN goed. Ik heb het hier perfect lopen op een GF2 Ti (@ultra snelheid, dwz, Memklok op 460 mhz ipv 400).

Vermijd de GF2 MX-200. Deze kaart is extreem beperkt in geheugenbandbreedte.
tanks hier heb ik wat aan, nou ja, ik zal mijn oude voodootj missen maar het werdt onderhand toch al tijd voor een andere video kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Tis wel rustig in dit topic? Doorsnee gamer speelt dit spel niet ofzo?

Meestal worden dit soort topics vol geflood, komt zeker omdat over het algemeen oudere lui dit spelen die overdag werken??

Naja ff spelen en vnaaf (hoopik) met wat andere GoTters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
KOmt gewoon omdat je tijdens het spelen niet kan posten :+

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
ff een vraagje: ik zit nu bij een missie in de creator races ruins dat ik die poeder moet mengen met de stenen, de poeders worden gegeven, maar van de stenen mis ik er een paar. ik heb de groene machelite, de groene emerald, maar de amethyst kan ik nergens vinden (ook geeneen merchant die hem heeft) :?

is er geen cheat zoals bijv. ""give item:amethyst" oid?

ik zit namelijk in chapter 3, en ik moet dus een amethyst hebben, en een stukje ironwood. als het niet anders kan dan maar via cheats ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Het kan anders, ik vind die stenen elke 3 sec man :/, kill paar gastjes en je hebt er weer 1...en cheaten :r

//edit ik ben werken, lui die kunnen zorg ff dat je rond 20.00 dit topic tjekt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Op donderdag 11 juli 2002 12:25 schreef Flapmo het volgende:
Het kan anders, ik vind die stenen elke 3 sec man :/, kill paar gastjes en je hebt er weer 1...en cheaten :r

//edit ik ben werken, lui die kunnen zorg ff dat je rond 20.00 dit topic tjekt!
zeik niet zo, ik heb iedereen daar in de buurt al gekilled, ik heb zelfs bij mijn weten iedere bad guy in chapter 3 gekilled (alle 2 woods, en ilkard al gehad)

als ik die steen zo zou vinden, zou ik niet een cheat willen gebruiken :r

[edit]zeg dan iig welke kleur die steen heeft (amethyst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm??...
leven we nogsteeds hier? :D
Dom
Die dingen vind je gewoon allemaal. Ik heb momenteel ook alleen maar magic wapens met stun/confusion/slow 50%/2 enzo, regeneration erbij. Bij de gewone winkels kan je alleen vaak maar normale armors en ringen ect(+2/+3 enhancement) kopen. Die vinds je gewoon door de levels heen. Alleen bij een bepaalde blacksmith kan je wapens laten maken die echt bruut zijn. Alleen moet je voor sommige level 19/20 hebben :! Das weer wat minder
De items die je vindt zijn 9 van de 10 keer CLASS gebonden.
Dus een Fighter zal veel vaker zwaarden/armor/shields vinden dan een wizard, die in zijn beurt weer meer Staffs/cloaks etc.. zal vinden.
DUS!...aangezien ik primairily een druid ben, vind ik meerendeel druidische dingen zoals portions, spells en staffs.
DUS...ik zal de xtra zooi, zoals die +3 wapens bijvoorbeeld, moeten kopen of anders HOPEN dat ik er per ongeluk eentje tegen het lijf loop in een chest ofzo.

Vandaar...dus...snappie? >:)
[edit]zeg dan iig welke kleur die steen heeft (amethyst)
Die is paars en vierkant if i am not mistaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NWN is opgewaardeerd naar versie 1.20; het is een update voor de toolset.

Changelog:
-Added code to prevent non-NWN files from corrupting modules in the toolset.

Versie 1.19 en 1.20 zijn multiplayer compatible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Op donderdag 11 juli 2002 13:35 schreef GuaRRand het volgende:

[..]

Die is paars en vierkant if i am not mistaken
weet je ook de cheat/debug line om die te krijgen? hij is NERGENS in het 3e chapter :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Op donderdag 11 juli 2002 13:55 schreef CU2morO het volgende:

[..]

weet je ook de cheat/debug line om die te krijgen? hij is NERGENS in het 3e chapter :(
schop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Komop, laten we het draadje netjes houden zonder cheats. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Op donderdag 11 juli 2002 17:23 schreef NG het volgende:
Komop, laten we het draadje netjes houden zonder cheats. :{
graag, vertel me maar waar ik een amathyst kan vinden in chapter 3, deze missie is cruciaal aangezien ik er een word of power mee krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op donderdag 11 juli 2002 17:45 schreef CU2morO het volgende:

[..]

graag, vertel me maar waar ik een amathyst kan vinden in chapter 3, deze missie is cruciaal aangezien ik er een word of power mee krijg
ik heb er 16 stuks in mijn inventory, je kunt me echt niet wijsmaken dat jij ze niet kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
wist ik veel dat ik die nodig had in chapter 3 toen ik in 2 final al mijn gems verkocht??? |:(

in chap 3 kan ik deze nergens vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 11 juli 2002 17:45 schreef CU2morO het volgende:

[..]

Wie wat bewaart hebt wat :P

Als je nou is niet alles verkoopt dan kan je het altijd nog is gebruiken mocht je het nodig hebben.

Maar als je het nog steeds nodig hebt, zoek alle kistjes af in de ruines want er lagen 2 van elke gem die je moet hebben. Bij elke quest zitten de items meestal in de buurt, zodat je nooit een item kan missen, ik vindt het zelfs soms beetje te dubbel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Op donderdag 11 juli 2002 18:02 schreef bad1tje het volgende:

[..]

Wie wat bewaart hebt wat :P

Als je nou is niet alles verkoopt dan kan je het altijd nog is gebruiken mocht je het nodig hebben.

Maar als je het nog steeds nodig hebt, zoek alle kistjes af in de ruines want er lagen 2 van elke gem die je moet hebben. Bij elke quest zitten de items meestal in de buurt, zodat je nooit een item kan missen, ik vindt het zelfs soms beetje te dubbel op.
eindeljik een reply waar ik wat aan heb, thx

ik weet haast zeker dat er nix lag, maar als jij het zo zeker weet kijk ik nog wel eens ff.

en NG: zeik niet zo, wat heb jij er voor last van als ik singleplayer cheats gebruik... altijd weer diezelfde lame discussie :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onzin die amethysts komen me neus uit in elk level :)
Als je ze hebt verpats moet je ff terug naar het ventje waar je ze verpatst hebt(klinkt logisch hé? :)

Vaak in het dorpje dus en als je iets verkoopt kan je het ALTIJD terug kopen, dus er moet ergens een ventje zijn met 55 van die stenen :)
Ik neem ze vaak al niet eens meer mee, ik kom elke quest terug met 8 zakken jewels enzo... ik heb gewoon TEVEEL geld (denk nu ruim 650.000 gold)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Op donderdag 11 juli 2002 19:08 schreef H3!N het volgende:
Onzin die amethysts komen me neus uit in elk level :)
Als je ze hebt verpats moet je ff terug naar het ventje waar je ze verpatst hebt(klinkt logisch hé? :)

Vaak in het dorpje dus en als je iets verkoopt kan je het ALTIJD terug kopen, dus er moet ergens een ventje zijn met 55 van die stenen :)
Ik neem ze vaak al niet eens meer mee, ik kom elke quest terug met 8 zakken jewels enzo... ik heb gewoon TEVEEL geld (denk nu ruim 650.000 gold)
volgens mij staat in mijn eerste post dat geeneen merchant zo'n ding nog heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Ok, nuust genoeg, stop dat geruzie :P. Je hebt ze? En anders dus gewoon ff goed zoeken.

wie heeft er hier legale cd en is er om 20.00? (of later) om te NWN-en?

wie speelt hier met DeViAnCe-ISO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op donderdag 11 juli 2002 18:10 schreef CU2morO het volgende:

[..]

eindeljik een reply waar ik wat aan heb, thx

ik weet haast zeker dat er nix lag, maar als jij het zo zeker weet kijk ik nog wel eens ff.

en NG: zeik niet zo, wat heb jij er voor last van als ik singleplayer cheats gebruik... altijd weer diezelfde lame discussie :r
je kan je singleplayer (waarmee je dus cheat) exporteren naar multiplayer en dat gebeurt dus op een manier waar ik nogal droevig van wordt. Maar genoeg hierover k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_tWiStEr
  • Niet online
Op donderdag 11 juli 2002 19:32 schreef Flapmo het volgende:
Ok, nuust genoeg, stop dat geruzie :P. Je hebt ze? En anders dus gewoon ff goed zoeken.

wie heeft er hier legale cd en is er om 20.00? (of later) om te NWN-en?

wie speelt hier met DeViAnCe-ISO?
IK!

Legaal, available om 20:00 om te NWN-en (t/m ongeveer 23h want ik ben vrij moe :P)

Kom anders even naar irc.tweakers.net #spielerij, voor details enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

aaaaai, wegens lag is het een beetje in de soep gelopen, ik als server liep wel maar Twister had steeds lag (zijn hele buurt in fact). Hopelijk een retry op een andere dag met meer lui?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChefChocolateball
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 10:59
Ik zie in dit topic veel posts over de Single-player Campaign, maar zijn er meerdere mensen die zich bezig houden met Multiplayer? Ikzelf probeer de laatste dagen de Persistant Worlds (PW) Zijn er ook anderen die al op deze PW's gespeeld hebben? Zo ja: Welke en wat zijn je ervaringen?

Ikzelf heb gespeeld op:
-Grim's Tavern, erg goeie, maar helaas door een bug kan ik niet meer inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Ik zoek zelf naar een vaste online server ofzo. Maar kan niets vinden.

Jij dan misschien ideeen voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op donderdag 11 juli 2002 23:20 schreef Flapmo het volgende:
Ik zoek zelf naar een vaste online server ofzo. Maar kan niets vinden.

Jij dan misschien ideeen voor me?
gebruik ingame browser, ik zit meestal op barry'sworld server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_tWiStEr
  • Niet online
NG > Onder welke gametype valt Barry's, want op hun site staat bij NWN nog 'Coming soon' :(
Waarom, waarom hebben ze Gamespy gekozen, ik vindt dat zo een |:( programma (ookal is het geintegreerd).
Als je niet op een server kunt komen (timeout) moet hij weer opnieuw inloggen, en de hele lijst opnieuw binnenhalen :?

M'n connectie is btw weer ok, gister was het echt 100% bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Heheh, ik zal zo ff kieken (ben vroeg vandaag meestal pas zo rond 13:00 dak me beduit kom :+) naar die server. Ff wat voedsel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Ik zit in act 3 ,
met een probleem waar kan ik iets laten onderzoeken in die act?

Ik zit met heel veel dingen in mijn rugzak maar niets dat goed is , ze moeten allemaal onder zocht worden .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Hm, ik moet nog steeds act1 afmaken (edit: ownee chap 1 :P) kan alle andere wel in maar nooit zelf cap1 gedaan :D, ben nu bijna lvl 20 na 3 dagen intensief gamen...me sorc is wel prut, veel verkeerde spells nog en foute opbouw, spells kan je wel fixen (alsik lvl 20 wordt ff verzetten) maar die opbouw nie :(.

Kga nu een nieuwe char starten denkik

screen uit chap 2 lvl 19 sorc (was ff groep an het helpen)

http://bastijn.wolweb.nl/ObiLeiY.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje tussendoor: in chapter twee in de haunted forrest (richting charwood) heb je een evil pillar. Ik werd daar nogal door skeletten lastig gevallen en heb behalve het leegroven van de lijken er verder geheel overheen gekeken.

Vervolgens probeer ik wat met dat ding te doen. Ik kon me nog herinneren dat ik daar in de buurt een boek gevonden had en deze kon ik nog bij een handelaar in de stad terugvinden.

Dat boek zegt alleen niet veel (tenminste, alle logische combinaties werkten niet), dus heb ik alle 4*4*4 combinaties afgelopen. Op een enorme berg van skeletten na had ik geen sucess :'(

Wat moet je daar in vredesnaam doen?
Moet je een bepaalde hoeveelheid intelligence/wisdom hebben om een vijfde optie te zien ofzo?
Of heb ik toch nog ergens een van die 64 mogelijkheden over het hoofd gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
In dat boek zijn de woorden Halueth, shall, en rule dikgedrukt, zegt genoeg lijkt me? ;)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 12 juli 2002 17:07 schreef The Will het volgende:
In dat boek zijn de woorden Halueth, shall, en rule dikgedrukt, zegt genoeg lijkt me? ;)
Niet in het boek dat ik had dacht ik (maar heb grafisch alles op z'n laagst staan -> verschil zou wel eens lastig te zien zijn geweest).

Ik weet niet eens of ik die optie wil in de lijst heb staan, ik heb volgens mij alleen als eerste keuze: de naam van de portal/plaats (Ab-nogwat), de naam van die taal (N-nogwat), Emperor en Might (of Power, weet niet meer).

Maar misschien moet ik het nogmaals proberen, kan zijn dat ik nogal blind was gisteren.
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste