when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
edit; Ik bedoel dus: Is HotU of SoU zoveel beter?
[ Voor 13% gewijzigd door danslo op 28-03-2004 12:13 ]
Verwijderd
Veel meer feats, meer classes, meer textures en tools om werelden en maps te bouwen als je dat wilt, je krijgt gewoon van alles ... meer.
Als je nu Neverwinter Nights origineel al hebt, koop dan gewoon SoU en HotU los. Heb je een illegale kopie (stouterd
Misschien lijken de expansions niet direct nodig, maar er zitten een aantal hele leuke toevoegingen in, en als je die een keer hebt gebruikt (zoals de standaard unlockte camera in HotU), dan wil je niet meer zonder. Zeker voor de expansions erbij gaan.
Daarnaast: veel mensen die mods maken zijn fan van dit spel. Die hebben dus de laatste versie, en om de mods te kunnen spelen moet jij ook die versie hebben. Veel servers, zo niet allemaal, draaien ook altijd met de laatste expansion en patch-update.
De expansions zijn IMHO gewoon nodig, als je nu nog wat nuttigs met NWN wilt doen, naast de standaard single-player campaign.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2004 12:48 ]
Neuhhhhhh Illegale versie?Verwijderd schreef op 28 maart 2004 @ 12:46:
Je krijgt véél meer opties.
Veel meer feats, meer classes, meer textures en tools om werelden en maps te bouwen als je dat wilt, je krijgt gewoon van alles ... meer.
Als je nu Neverwinter Nights origineel al hebt, koop dan gewoon SoU en HotU los. Heb je een illegale kopie (stouterd) koop dan de Gold versie en HotU.
Misschien lijken de expansions niet direct nodig, maar er zitten een aantal hele leuke toevoegingen in, en als je die een keer hebt gebruikt (zoals de standaard unlockte camera in HotU), dan wil je niet meer zonder. Zeker voor de expansions erbij gaan.

Kunnen alle items (shield, armour, weapon, etc...) zomaar ge-enchant worden? Of moet een wapen een zogenaamde 'enchantment bonus' hebben.
Ik heb nu nog een standaard battle-axe die ik gekocht heb (on-line) maar als een mede-speler die ook al kan enchanten zou wel mooi zijn. Of moet ik zelf een wapen maken....
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Was moeilijk om het allerlaatste NWN-topic te vinden, maar ik denk dat dit het is?
Ik ben nu bezig met NWN, het eerste spel. Heb ik vrolijk in multiplayer gespeeld met mij huisgenoot, maar nu willen we een van de uitbreidingen spelen.
Moet je daarvoor een bepaalde level zijn, of maakt het niet uit en kan je ook level 1 beginnen?
Overigens had dit spel ook zo'n meegroeiende wereld moeten hebben, net als in Oblivion oid, imho
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Je kan prima vanaf het begin beginnen. Sterker nog, dat is zelfs de bedoeling.
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Ja, die bedoel ik, en ja, je hebt het goedTrinsec schreef op maandag 17 april 2006 @ 11:38:
Uitbreidingen? Je bedoelt Shadows of Undrentide en Hordes of the Underdark? (Ik hoop dat ik de titels goed heb, heb het al zo lang niet meer gespeeld.)
Je kan prima vanaf het begin beginnen. Sterker nog, dat is zelfs de bedoeling.
Okee, perfect, dan kan ik mijn broer ook aan de NWN zetten
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
NWN2 over 2 maanden, per-order is al te bestellen her en der
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Ik weet niet meer of het in de normale versie zat, maar bij de limited edition van nwn2 krijg je nwn1 + alle expansions "gratis"Trinsec schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 01:00:
Mm, ja. Ben benieuwd of dat beter is. Ik vraag me trouwens af of iemand ooit een platinum versie van NWN heeft gezien in Nederland? Ik wil graag eens heel NWN + uitbreidingen op DVDs hebben zodat ik niet met zoveel CDs zit opgescheept.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Klopt, maar ik heb tot nu toe alleen nog maar de 'Lawful good' editie (play.com exclusive) kunnen ontdekken...Scorperito schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 01:10:
[...]
Ik weet niet meer of het in de normale versie zat, maar bij de limited edition van nwn2 krijg je nwn1 + alle expansions "gratis"
Heeft iemand enig idee welke andere collector's editions in Europa uitkomen?
Ik had bij voorbaat altijd al een schijthekel aan Lawful good namelijk
-edit-
Ah ik heb ook nog de 'Chaotic Evil' edition kunnen ontdekken:
http://www.play.com/Games...ctor_Edition/Product.html
http://www.game.co.uk/Vie...aspx?cat=10341&mid=328838
En volgens mij zijn dat momenteel de 2 die in Europa uitgebracht wordnen.
[ Voor 25% gewijzigd door KreKkeR241 op 25-08-2006 19:10 ]
Lawful good
Chaotic evil
Het verschil is een ingame item en een ring geloof ik...

[ Voor 3% gewijzigd door scorpie op 25-08-2006 21:35 ]
Staat alles op SotU, HotU, Kingmaker en nog wat modules.
Maar nu even wat anders.
Ik ga ergens in de nacht werken, wil NWN op mijn lap zetten, maar dan wel verder gaan met het character waar ik op mijn main computer mee bezig ben.
Is er ergens iets van een savegame-editor waarmee ik mijn savegames kan backuppen?
Je kan toch gewoon de map save games kopieren?maartend schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 12:30:
Ik heb een NWN diamond op de kop kunnen tikken.
Staat alles op SotU, HotU, Kingmaker en nog wat modules.
Maar nu even wat anders.
Ik ga ergens in de nacht werken, wil NWN op mijn lap zetten, maar dan wel verder gaan met het character waar ik op mijn main computer mee bezig ben.
Is er ergens iets van een savegame-editor waarmee ik mijn savegames kan backuppen?
He who controls the Spice, controls the Universe.
Ja, plus nog een map dus ben ik achter gekomen, de loacalvault folder.MST_Morpheus schreef op donderdag 07 september 2006 @ 12:27:
[...]
Je kan toch gewoon de map save games kopieren?
Maar ik vind dat niet makkelijk en wil het makkelijk.
[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2006 14:54 ]
Verwelkom wat je niet kunt vermijden.