Ja dus. Ook bij de officiële 1.23 kun je weer een 1:1 backup cd gebruiken. En het is weer stil...
Nee, nog steeds......Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 00:10:
Ja dus. Ook bij de officiële 1.23 kun je weer een 1:1 backup cd gebruiken. En het is weer stil...
Si vis pacem, para bellum
Ik heb tijdens het open doen van een trapped door een level drain op gelopen.
Weet iemand hoe ik hier weer vanaf kom?
Weet iemand hoe ik hier weer vanaf kom?
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
Uhm, healen @ temple, potion of lesser restoration dat soort spul. Als je een cleric henchman hebt kun je ook om healing vragen.
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Alle 3 geprobeerd maar volgens mij helpt dat niet tegen "level drain".DarkX schreef op 10 september 2002 @ 13:58:
Uhm, healen @ temple, potion of lesser restoration dat soort spul. Als je een cleric henchman hebt kun je ook om healing vragen.
zometeen thuis nog es proberen.
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
ff gaan maffen helpt volgens mij ook.
He who controls the Spice, controls the Universe.
restoration scrolls of tempels moeten het toch echt doen
geen van bijde ervaring mee, en maffen helpt dus niet.Mohy schreef op 10 september 2002 @ 18:36:
restoration scrolls of tempels moeten het toch echt doen
Maar ik heb de oplossing gevonden.
Je kunt ergens in een arena, waar je kan vechten voor een medaille en je kan het beheer van de kroeg winnen.
Voor je gaat vechten moet je eerst met die meid praten, en die verteld je wat over de wedstrijden.
Zij kan je ook healen, en die haalde mijn "level drained" weg
kan ook, maar het level drainen gaat vaker gebeuren. Je kan ook teruggaan naar aribeth, want zij kan je ook "healen"
Dat is gek.. ben vaak bij haar geweest, maar bij het dialoog komt geen optie met de vraag of ze me wil healenMohy schreef op 11 september 2002 @ 09:19:
kan ook, maar het level drainen gaat vaker gebeuren. Je kan ook teruggaan naar aribeth, want zij kan je ook "healen"

Eh, welk chapter zit je in? Volges mij in chapter 2, en dan moet je naar die temple gaan waar je stone of recall je heen transporteert, en in zo'n hoek zit zo'n kerel die je helpt dachtik.
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Nee nog gewoon in Chapter 1, maar het is al geluktDarkX schreef op 11 september 2002 @ 13:44:
Eh, welk chapter zit je in? Volges mij in chapter 2, en dan moet je naar die temple gaan waar je stone of recall je heen transporteert, en in zo'n hoek zit zo'n kerel die je helpt dachtik.
Het beste kan je ( Als je geen cleric bent ) een scroll " restoration " bij je dragen.
Hoef je niet steeds heen en weer te reizen. Optie "load" werkt ook heel goed
PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX
Niet als je achter een deur heel veel items kan halen, maar de deur is getrapped_Xenad_ schreef op 11 september 2002 @ 14:48:
Het beste kan je ( Als je geen cleric bent ) een scroll " restoration " bij je dragen.
Als je met haar praat krijg je een aantal opties.Loque schreef op 11 september 2002 @ 11:26:
[...]
Dat is gek.. ben vaak bij haar geweest, maar bij het dialoog komt geen optie met de vraag of ze me wil healen
Optie 3. I need healing
In chapter 2 moet je bij een dwerg in de Tyr tempel zijn. (Of bij mijn hulpje, een elven cleric). Ik ben nu momenteel een Level 7 fighter - level 2 cleric (chaotic good)
je hebt gelijk, keek er over heenMohy schreef op 11 september 2002 @ 19:38:
[...]
Als je met haar praat krijg je een aantal opties.
Optie 3. I need healinglijkt me duidelijk verder
Ik ben op zoek naar een module genaamd bandit siege, maar kan hem nergens vinden ook niet op google of de bioware site.
Kunnen jullie helpen.
Kunnen jullie helpen.
Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.
Verwijderd
Google vindt inderdaad niks.
Hij staat ook niet op http://nwvault.ign.com. Dan wordt het wel erg moeilijk....
Hij staat ook niet op http://nwvault.ign.com. Dan wordt het wel erg moeilijk....
Hoe weet je zo zeker dat ie bestaat dan?stormblade32 schreef op 13 september 2002 @ 18:00:
Ik ben op zoek naar een module genaamd bandit siege, maar kan hem nergens vinden ook niet op google of de bioware site.
Kunnen jullie helpen.
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
wel ik heb het gespeeld en toen had het deze naam en volgens andere personen op het net klopt het
Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.
Verwijderd
Ok, ik zoek hoe ik met belial kan praten... Ik roep hem op met burning hands, maar dan mompeld ie iets over een protection charm??? Heb protection spell op mezelf en op de shrine gecast...
Echt irri!.
Echt irri!.
Heb je een protection from evil op jezelf EN je compagnon gedaan? Anders wordt ie pissig op je metgezel en jou.Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 18:24:
Ok, ik zoek hoe ik met belial kan praten... Ik roep hem op met burning hands, maar dan mompeld ie iets over een protection charm??? Heb protection spell op mezelf en op de shrine gecast...
Echt irri!.
Er ligt een wand of protection in de buurt. Die kan je ook gebruiken.
Mmmm, ik heb NWM al een tijd niet gespeeld omdat ik de tijd er niet kan voor ophoesten, erg jammer 
Is het jullie weleens opgevallen hoe mooi de muziek is in NWM, echt om te kwijlen
Die jeremy Soule heeft het hem weer geflikt.
Wie erg van die muziek houd ( zoals ik
) kan de muziek gewoon afspelen in windows media player. Gewoon de .bmu bestanden laden in je windows media player en hij doet het
. Dit werkt overigens niet in windows media player 9 beta, en andere music players.
Is het jullie weleens opgevallen hoe mooi de muziek is in NWM, echt om te kwijlen
Wie erg van die muziek houd ( zoals ik
Verwijderd
Er zijn zelfs 2 wands te vinden op die map, 1 met "Protection From Evil" en 1 met "Burning Hands" die zelfs een barbaar nog kan gebruiken trouwensMohy schreef op 25 september 2002 @ 19:53:
Er ligt een wand of protection in de buurt. Die kan je ook gebruiken.
Verwijderd
Ah, okidoki...
Trouwens ik heb wat dingen niet gemaakt in vorige chapters... Wou ik nu ( Chapter 3 ) bij die wizard lady met die lab achter haar winkeltje wat spreuken uitvoeren... mooi niet dus..
Ook niet een staff of defence kan ik daar maken, maar wat kan ik daar dan maken?
Trouwens ik heb die Draak afgemaakt, die rode aan het einde, en nu zit ik met zijn kop, wat moet ik daar mee?
PS die draken zijn best makkelijk, had moeilijker verwacht...
Trouwens ik heb wat dingen niet gemaakt in vorige chapters... Wou ik nu ( Chapter 3 ) bij die wizard lady met die lab achter haar winkeltje wat spreuken uitvoeren... mooi niet dus..
Ook niet een staff of defence kan ik daar maken, maar wat kan ik daar dan maken?
Trouwens ik heb die Draak afgemaakt, die rode aan het einde, en nu zit ik met zijn kop, wat moet ik daar mee?
PS die draken zijn best makkelijk, had moeilijker verwacht...

Verwijderd
Ik kan niet verder en wie kan mij helpen????
NWN is zooooo'n gaaf spel maar ik heb het al weken en weken niet meer gespeeld omdat ik niet verder kan.
Ik zit vast in chapter twee en moet die bewijzen vinden in de vorm van dagboeken om verder te kunnen. Nu mis ik er nog 1.
Ik heb al op i-net gezocht en ik mis het boek nog van die dude die in het verdoemde dorpje zit.
Maar dat deel heb ik allang uitgespeeld. OF ik heb hem al omgelegd en ben het boek kwijt OF ik heb hem gewoon gemist.
Als ik het boek kwijt ben krijg ik hem niet terug mbv die pool voor verloren quest items. En als ik die dude niet heb gekilled staat hij iig niet meer op de plek waar ik hem tegen had moeten komen. Dat dorp is nu leger dan leeg nadat ik die quest heb voltooid van die twee broers.
Heeft iemand een suggestie?
Het makkelijks zou een trainer zijn die dat item in mn inventory stopt maar ik heb er nog geen kunnen vinden die zoiets doet
Er zijn meerdere boeken, ik weet niet meer waar kijk eens op www.gamefaqs.com
Verwijderd
De meeste faqs/walkthue heb ik ook al doorgelezen. Daar staat dan in dat die en die gast dat en dat item heeft.
Maar geen dude of item te vinden
Maar geen dude of item te vinden
Die gast die jij zoekt is die 'strange man' die in het begin dacht ik in die inn zit. Als je hem wil aanspreken zegt die wat en wordt hij vijandig. Je valt hem pas aan als je ook echt op hem klikt. Misschien dat je hem daar al hebt vermoord.Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 10:40:
![]()
![]()
![]()
Ik kan niet verder en wie kan mij helpen????
NWN is zooooo'n gaaf spel maar ik heb het al weken en weken niet meer gespeeld omdat ik niet verder kan.
Ik zit vast in chapter twee en moet die bewijzen vinden in de vorm van dagboeken om verder te kunnen. Nu mis ik er nog 1.
Ik heb al op i-net gezocht en ik mis het boek nog van die dude die in het verdoemde dorpje zit.
Maar dat deel heb ik allang uitgespeeld. OF ik heb hem al omgelegd en ben het boek kwijt OF ik heb hem gewoon gemist.
Als ik het boek kwijt ben krijg ik hem niet terug mbv die pool voor verloren quest items. En als ik die dude niet heb gekilled staat hij iig niet meer op de plek waar ik hem tegen had moeten komen. Dat dorp is nu leger dan leeg nadat ik die quest heb voltooid van die twee broers.
Heeft iemand een suggestie?
Het makkelijks zou een trainer zijn die dat item in mn inventory stopt maar ik heb er nog geen kunnen vinden die zoiets doet
Nadat je dus die quest met die 2 broers hebt gedaan zit die vlak bij de ingang. Je kan met hem praten en dan valt hij je aan. Gewoon nog even rondkijken.
Verwijderd
Ik heb nogmaals een vraag...
Welke spell moet je op die sundial casten in de lizards ruins?
En wat moet ik met het hoofd van de hill giant en van die draak... erhmmm whatever his name what.
En wat moet ik met het hoofd van de hill giant en van die draak... erhmmm whatever his name what.
Verwijderd
Ik heb dat gebied al eindeloos doorgelopen. Helemaal leegTha_Freak schreef op 29 september 2002 @ 13:57:
[...]
Die gast die jij zoekt is die 'strange man' die in het begin dacht ik in die inn zit. Als je hem wil aanspreken zegt die wat en wordt hij vijandig. Je valt hem pas aan als je ook echt op hem klikt. Misschien dat je hem daar al hebt vermoord.
Nadat je dus die quest met die 2 broers hebt gedaan zit die vlak bij de ingang. Je kan met hem praten en dan valt hij je aan. Gewoon nog even rondkijken.
Geen 'strange man' en ook geen boek.
Wellicht heb ik dat boek ergens gedropt, maar dan zou ik hem toch uit die well kunnen halen als quest-item zijne?
Je hebt toch 2 boeken nodig als bewijs??Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 14:26:
[...]
Ik heb dat gebied al eindeloos doorgelopen. Helemaal leeg![]()
Geen 'strange man' en ook geen boek.
Wellicht heb ik dat boek ergens gedropt, maar dan zou ik hem toch uit die well kunnen halen als quest-item zijne?
Welke heb je al?
Volgens mij waren er meerdere, die gast in neverwinter wood, die strange man in charwood en volgens mij ook nog die huurmoordenar vardok of zoiets.
Verwijderd
Ik weet niet meer precies de benamingen van de gebieden en persosnen omdat het al weer heel lang geleden is dat ik het voor het laatst gespeeld heb.
Ik heb alles al afgegeven met uitzondering van het boek wat die gast bij zich zou hebben in dat vervloekte dorp.(had ik destijds opgezocht op diverse forums) Ik kan mij nu alleen niet meer herinneren of ik die gast nu heb gesloopt of niet.
Anyhow, toen ik uit dat bouwsel van die twee broers kwam was de vloek van het dorp opgeheven en is er helemaal niets meer aanwezig.
Ik heb alles al afgegeven met uitzondering van het boek wat die gast bij zich zou hebben in dat vervloekte dorp.(had ik destijds opgezocht op diverse forums) Ik kan mij nu alleen niet meer herinneren of ik die gast nu heb gesloopt of niet.
Anyhow, toen ik uit dat bouwsel van die twee broers kwam was de vloek van het dorp opgeheven en is er helemaal niets meer aanwezig.
Ik heb een vraagje ik wil naar Luskan (Chapter 2 ) maar nu moet ik een sleutel hebben en i kan hem nergens vinden. Ik heb de Begraafplaats al helemaal af gezocht
groetjes Marcel
groetjes Marcel
Als je die sleutel nodig hebt voor de deur naar luskan, vergeet het dan maar daar kom je later pas in als je de verhaallijn hebt gevolgd. Als het een andere is moet je even zeggen welke en waarvoor je hem nodig hebt.mtenbos schreef op 30 september 2002 @ 19:54:
Ik heb een vraagje ik wil naar Luskan (Chapter 2 ) maar nu moet ik een sleutel hebben en i kan hem nergens vinden. Ik heb de Begraafplaats al helemaal af gezocht
groetjes Marcel
offtopic:
groeten enz doen we hier niet aan op Got, we groeten elkaar anders zovaak dan word je er gestoord van
Lees ook even de faq door, dat voorkomt onenigheden met modjes en officiele waarschuwingingen 
http://gathering.tweakers.net/forum/faq
groeten enz doen we hier niet aan op Got, we groeten elkaar anders zovaak dan word je er gestoord van
http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Verwijderd
Je hebt er wel meer, in de goblin cave (als je vanuit dat dorp naar boven gaat) zit er ook 1 (van zo'n soort reus) en er zijn nog 3 moordenaars (staat ook in die brieven die je bij ze vind, dat er een ander zal komen als hij faalt). Dan komt er gewoon in dat dorpje iemand op je af en die zegt dat iemand naar je gevraagd had, dan ga weer naar rechts, beetje pad volgen en kwam bij mij op dezelfde plek weer zo'n assasin (dat keer een half-orc).Tha_Freak schreef op 29 september 2002 @ 14:58:
[...]
Je hebt toch 2 boeken nodig als bewijs??
Welke heb je al?
Volgens mij waren er meerdere, die gast in neverwinter wood, die strange man in charwood en volgens mij ook nog die huurmoordenar vardok of zoiets.
Kortom, nog mogelijkheden zat
Ik denk dat ik ook maar weer es verder ga als mn nieuwe hdd binnen is
Oke maar dan heb ik een andere vraag hoe kom ik dan in Luskan????
Verwijderd
Je moet 2 bewijs stukken hebben dat de brotherhood in luskan zit, dit krijg je door het vermoorden van de assasins en het vermoorden van de halforc assasin, die best te doen is als sorceror. Die half orc assasin komt je vanzelf achterna, ik vond hem bij de Troll caves... Je moet wel eerst in het dorp een aantal mensen hebben gesproken die hem hebben ontmoet.
Mag ik nu mijn vraag beantwoord krijgen?!
Mag ik nu mijn vraag beantwoord krijgen?!
In welke chapter zit je als ik vragen mag??
LOl, heb nu iets van een intelligence 27 ofzo, echt relaxed met de hoeveelheid spells voor me mage.
Had ff gekeken in een walkthrough wat ik dus met die white guardian dragon aan moest, stond dat het een zeer moeilijk gevecht zou zijn.
Even een cloudkill, incinerate cloud enz erop, nog paar klappen van me gehuurde vechter en gesummonde elemental en weg was ie.
LOl, heb nu iets van een intelligence 27 ofzo, echt relaxed met de hoeveelheid spells voor me mage.
Had ff gekeken in een walkthrough wat ik dus met die white guardian dragon aan moest, stond dat het een zeer moeilijk gevecht zou zijn.
Even een cloudkill, incinerate cloud enz erop, nog paar klappen van me gehuurde vechter en gesummonde elemental en weg was ie.
Verwijderd
Het nadeel van standaard NWN critters, ze zijn zo verrekte simpel.... bedoelt om in je uppie (met evt henchman) te verslaan, als je met een redelijke party aankomt zijn ze echt watjes die het zo'n halfe minuut uithoudenTha_Freak schreef op 02 oktober 2002 @ 20:23:
Ik ben online (lvl2 pal/18cleric) wel eens een dragonlair ingesjouwd om een vriend te resurrecten. 2 adult black dragons en 1 ancient, niet zonder slag of stoot maar met hulp van mijn kleine Bali
Daarintegen zijn we ook wel eens met een 6 man mid/high-range party een speciale adult green dragon tegengekomen... 30 seconden later lagen we allemaal plat
Klinkt wel vet idd om online te spelen met 5 andere spelers, maar ik speel wel altijd eerst ff single uit voor het verhaal. Ok behalve diablo dan maar goed.
Is het niet zo dat er al een hele zooi gasten allemaal lv 20 zijn of valt dat wel mee?
Kan niet wachten om online draken te lijf te gaan.
Zijn er hier nog meer mensen die problemen hebben met het saven ?
Dan vooral diegene met een Radeon 8500.
Want bij mij bleef het spel constant "hangen" zodra ik wilde saven nml.
Heb gelukkig drivers gevonden die mijn probleem helemaal oplosten, de Plutonium-drivers.
Schande voor ATi dat ze zelf nieteens behoorlijke drivers uitbrengen, terwijl dit dus WEL kan, notabene door vrijwilligers getweakte drivers.
[edit] hmm....is dit topic dood ofzo ..kick!
Afijn, bijna chapter-1 af op 1 quest na, die met judge ollef ofzo en de tombs van de tempel of tyr. Heb me rot lopen zoeken maar kan die gast dus echt nie vinden, he
Heb ik hem toevallig om zeep geholpen ofzo kan iemand me helpen want ik zit zo vast als een huis.
Tja, RPG. Vind het wel meevallen, wat ik vooral mis is een echt sterke storyline waar je ingezogen word. Tot nu zijn het veel losse questjes, vrij sim-pel op te lossen en de hoofd-draad muja, breng die 4 items en je mag door het hek...joepie.
Laten ze eens een voorbeeld nemen aan een gouwe ouwe, Betrayel at Krondor. Dat was noges RPG van de bovenste plank. Het spel speelde als een spannend boek (was ook afgeleid van een boek..duh) en je had veel, heel veel bewegings-ruimte... je kon letterlijk verdwalen. Dat mis ik nu toch wel, alles is te overzien, alles is vrij vlot te vinden en inderdaad heb ik nu meer het diablo-gevoel (al krijgt mijn muis-vinger nu geen kramp
)
En al die boeken die ik vind, ik lees ze amper en heb toch nu al (binnen 3 dagen) bijna heel chapter-1 afgerond. Ghi, in Betrayel to Krondor zat je soms weken in 1 chapter ...dat waren noges hoofdstukken
Vechten enzo vind ik top, beter dan BG. Ook grafisch vind ik het lekkerder. Vooral met camera stoeien enzo. Puzzels en moeilijke quests (op die tombs na) ben ik nog niet tegengekomen. Je loopt maar wat rond, hakt ze allemaal neer, raapt de zooi op en bezoekt de mensen weer waar je de quest van kreeg en zo ga je door ...voor je weet alweer in het volgende lvl.
Als dit zo de hele tijd doorgaat, vind ik het toch wat magertjes. Nuja, hoop doet leven dus er komen vast nog wel wat betere quest (moeilijk) aan. En dan bedoel ik niet van HOE schakel ik die "gast" uit, het is onmogelijk
Dan vooral diegene met een Radeon 8500.
Want bij mij bleef het spel constant "hangen" zodra ik wilde saven nml.
Heb gelukkig drivers gevonden die mijn probleem helemaal oplosten, de Plutonium-drivers.
Schande voor ATi dat ze zelf nieteens behoorlijke drivers uitbrengen, terwijl dit dus WEL kan, notabene door vrijwilligers getweakte drivers.
[edit] hmm....is dit topic dood ofzo ..kick!
Afijn, bijna chapter-1 af op 1 quest na, die met judge ollef ofzo en de tombs van de tempel of tyr. Heb me rot lopen zoeken maar kan die gast dus echt nie vinden, he
Tja, RPG. Vind het wel meevallen, wat ik vooral mis is een echt sterke storyline waar je ingezogen word. Tot nu zijn het veel losse questjes, vrij sim-pel op te lossen en de hoofd-draad muja, breng die 4 items en je mag door het hek...joepie.
Laten ze eens een voorbeeld nemen aan een gouwe ouwe, Betrayel at Krondor. Dat was noges RPG van de bovenste plank. Het spel speelde als een spannend boek (was ook afgeleid van een boek..duh) en je had veel, heel veel bewegings-ruimte... je kon letterlijk verdwalen. Dat mis ik nu toch wel, alles is te overzien, alles is vrij vlot te vinden en inderdaad heb ik nu meer het diablo-gevoel (al krijgt mijn muis-vinger nu geen kramp
En al die boeken die ik vind, ik lees ze amper en heb toch nu al (binnen 3 dagen) bijna heel chapter-1 afgerond. Ghi, in Betrayel to Krondor zat je soms weken in 1 chapter ...dat waren noges hoofdstukken
Vechten enzo vind ik top, beter dan BG. Ook grafisch vind ik het lekkerder. Vooral met camera stoeien enzo. Puzzels en moeilijke quests (op die tombs na) ben ik nog niet tegengekomen. Je loopt maar wat rond, hakt ze allemaal neer, raapt de zooi op en bezoekt de mensen weer waar je de quest van kreeg en zo ga je door ...voor je weet alweer in het volgende lvl.
Als dit zo de hele tijd doorgaat, vind ik het toch wat magertjes. Nuja, hoop doet leven dus er komen vast nog wel wat betere quest (moeilijk) aan. En dan bedoel ik niet van HOE schakel ik die "gast" uit, het is onmogelijk
Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!
Om nog maar ff je vraag te beantwoorden.Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 14:02:
Ik heb nogmaals een vraag...
De spell voor die sundial, kan je vinden in de garden in die ruins, gewoon even goed rondkijken.
Het hoofd van die Hill Giant moet je geven aan een groene draak in moonwood, die zit niet in het laatste gebied van moonwood waar je die stronghold van Klauth binnen kan gaan, maar 1tje ervoor.
Het hoofd van die draak moet je geven aan de golden dragen Gorgotha die 1 gebied erna zit.
Heb het spel gisteren uitgespeeld, ECHT supervet!!!!
ok. ik heb een probleempje. ik wil dus naar 'the arcane tower' gaan in luskan, daarvoor heb je een seal nodig. iemand enig idee waar ik ze kan krijgen? ik heb de 2 chiefs of zo in luskan al dood. kijk ik niet goed of zo?
TMAXTINT
Dan moet je hun lairs beter onderzoeken. Ze hebben allebei een seal liggen en als je die aan Aarin geeft krijg je de mogelijkheid de tower in te hobbelen.
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Verwijderd
Ik zit in Chapter 3, en ik moet die words of power.
Ik heb er al één en die zat bij de ruins (de creator race en dat geklooi met de sundial)
Ik wil nu die Nax bevrijden en die snowglobe van em krijgen, maar dan moet ik toch zo'n beest summonen? Die kan n.l. dat hek openmaken (dat zegt Nax).
Ik ga naar de library en vind zo'n boek. Daar staat in dat ik een Slaadi's tongue in een pool moet doen en dan Melfs Acid Arrow moet casten. Snap dat niet.
Ik ben een monk dus hoe kan ik ooit Melf's acid arrow casten??
Ik zit in level 17 trouwens (en ik heb Deelan Red Tiger als henchman, maar das bijzaak!).
Ik heb er al één en die zat bij de ruins (de creator race en dat geklooi met de sundial)
Ik wil nu die Nax bevrijden en die snowglobe van em krijgen, maar dan moet ik toch zo'n beest summonen? Die kan n.l. dat hek openmaken (dat zegt Nax).
Ik ga naar de library en vind zo'n boek. Daar staat in dat ik een Slaadi's tongue in een pool moet doen en dan Melfs Acid Arrow moet casten. Snap dat niet.
Ik zit in level 17 trouwens (en ik heb Deelan Red Tiger als henchman, maar das bijzaak!).
Verwijderd
Wil je je sig eens uitleggen? snap er nx van, maar klinkt wel leukVerwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 14:57:
[...]
Het nadeel van standaard NWN critters, ze zijn zo verrekte simpel.... bedoelt om in je uppie (met evt henchman) te verslaan, als je met een redelijke party aankomt zijn ze echt watjes die het zo'n halfe minuut uithouden
Ik ben online (lvl2 pal/18cleric) wel eens een dragonlair ingesjouwd om een vriend te resurrecten. 2 adult black dragons en 1 ancient, niet zonder slag of stoot maar met hulp van mijn kleine Baliwas het allemaal wel redelijk te doen.
Daarintegen zijn we ook wel eens met een 6 man mid/high-range party een speciale adult green dragon tegengekomen... 30 seconden later lagen we allemaal platBij de 3e poging (met behulp van een leger summons en 80000 buffs en een dijk van een battle plan) ging hij eindelijk neer
Verwijderd
Melfs acid arrow kan je in die dungeon ergens oppakken (weet niet zeker of het nou een spell was of een soort pijl). Die moeje dan op dat ding doen. Weet neit meer precies hoe ik dat had gedaan. Gewoon wat proberen en goed alles lezen.Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 21:23:
Ik zit in Chapter 3, en ik moet die words of power.
Ik ga denk ik ook maar weer eens installeren en verder spelen (heb illegale versie, weet de key niet meer
Verwijderd
Heel simpel, in chapter 1 heb ik met behulp van een greataxe +1 en wat adamantium (of hoe die pruttel ook heet) een stonefire greataxe +1 laten maken bij die smid..Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 21:38:
[...]
Wil je je sig eens uitleggen? snap er nx van, maar klinkt wel leuk.
Later vond ik er nog één ergens in chapter 2 in een kistje

effe een vraagje ik ben nu in chapter 3 en heb de time cristal en moet deze gebruiken in de sundails maar waar kan ik deze vinden(of wat zijn die sundails)
ieffe een vraagje ik ben nu in chapter 3 en heb de time cristal en moet deze gebruiken in de sundails maar waar kan ik deze vinden(of wat zijn die sundails)
emand al een idee??
emand al een idee??
Als het goed is heb je die crystal van een vrouw gekregen in een tuintje. Dezelfde vrouw waar je zaden voor moet planten, en nogal in de war is met de tijd. Dan loop je terug de hal in, waar zo'n lizard rond spookt. Hier ben je dus al geweest. Ook zie je hier 3 of 4 (weet niet meer precies) openingen die onder stroom, bliksem, staan. Hier kun je gewoon snel doorheen lopen.
En eentje van deze openingen komt dan uit op de kamer met een sundail. Daar je crystal opgebruiken.
Suc6
En eentje van deze openingen komt dan uit op de kamer met een sundail. Daar je crystal opgebruiken.
Suc6
Verwijderd
Ik had al heel lang de "ISO" en had hem een paar week geleden eraf gegooid omdat ik niet online kon spelen
en hem maar besloten om hem te kopen...
Dus krijg ik hem vandaag, origineel
is het leuk om online te spelen? beter als single?
Dus krijg ik hem vandaag, origineel
is het leuk om online te spelen? beter als single?
Absoluut!!
Wil je met een leuke groep spelen?
Klik de Neurowinternights link in mijn sig.
1 ding wil ik wel melden; het is geen D2LoD !!! RPG is the name of the game.
Have fun..
Wil je met een leuke groep spelen?
Klik de Neurowinternights link in mijn sig.
1 ding wil ik wel melden; het is geen D2LoD !!! RPG is the name of the game.
Have fun..
Verwijderd
Ik vind het wel tof ja, MP, alleen zat ik in een of andere vage lvl, waar ik alles kon krijgen, er was een of andere Gold MAster, dus nu heb ik heel overdreven veel geld, en alle EXP..
vaag ja..
Ik snap er niks meer van; In Port Llast is opeens in de Temple die vent die je vertelt over respawnen (Cornellias ofzo) tegen me, en die is niet te verslaan. Dus nu de Stone of Recall gebruiken betekent dood.
Ook Kenrik (?) is niet meer aanspreekbaar, die die je healt. Ook Kendrick (in ruimte bij Aribeth) is opeens tegen me, en dus kan ik de verdwenen jongens missie niet oplossen. Ook in Neverwinter Wood is een ventje die constant dieren tovert niet te verslaan...
Klopt dit allemaal? Komt dit ooit weer goed? Kan toch niet goed zijn zo?!
Klopt dit allemaal? Komt dit ooit weer goed? Kan toch niet goed zijn zo?!
.... Ik weet het ook niet
Verwijderd
Ik heb gisteren een hele langetijd op een kameraad van mij, zijn server gespeeld met mijn "Palladin" nu wil ik hem van Zijn server weer meenemen, naar single play, omdat mijn "Char" sterker is geworden, maar nu is het probleem, dat mijn hencman mij aanvalt, en iets zegt van : "Im not working annymore for you"
Iemand een idee hoe dat kom't?
Danka!
Iemand een idee hoe dat kom't?
Danka!
Verwijderd
Jawel. Het is alleen minder interessant om over te praten, omdat het plot redelijk lineair is, en er geen party met persoonlijkheden is, zoals in BG/BG2 (en zeker Torment).
Het zogenaamd "gemakkelijk" in elkaar zetten van modules gebeurt ook maar door een heel klein groepje mensen... waarschijnlijk door personen zonder werk/school/leven, zodat ze er onafgebroken mee bezig kunnen zijn.
Tevens vond ikzelf NWN minder dan BG1/BG2. Ik vind eigenlijk de hele reeks Infinity Engine spellen beter dan NWN. RPG leent zich gewoon meer voor 2D dan 3D vind ik. Ik ga de expansion wel halen, maar niet op de releasedate... ik zie wel wanneer.
Het zogenaamd "gemakkelijk" in elkaar zetten van modules gebeurt ook maar door een heel klein groepje mensen... waarschijnlijk door personen zonder werk/school/leven, zodat ze er onafgebroken mee bezig kunnen zijn.
Tevens vond ikzelf NWN minder dan BG1/BG2. Ik vind eigenlijk de hele reeks Infinity Engine spellen beter dan NWN. RPG leent zich gewoon meer voor 2D dan 3D vind ik. Ik ga de expansion wel halen, maar niet op de releasedate... ik zie wel wanneer.
Verwijderd
Een heel klein groepje mensen??Verwijderd schreef op 09 April 2003 @ 18:03:
Jawel. Het is alleen minder interessant om over te praten, omdat het plot redelijk lineair is, en er geen party met persoonlijkheden is, zoals in BG/BG2 (en zeker Torment).
Een paar duizend....das nou niet echt weinig
En dan hosten ze het meestal ook zelf op hun eigen servers met dikke verbindingen...
Niet echt iets voor werkeloze mensen
Ga eens kijken op hun site http://nwn.bioware.com en kijk daar eens waar de teller opstaat qua spelende mensen/downloadable modules/registered users e.d.
Ik ben sinds kort weer eens begonnen met NWN 
een basic axe weilding dwarf
met een rouge als hulpje
een basic axe weilding dwarf
Bier, Whiskey en Metal!!
Laatste keer dat ik het spel speelde (ben nu met Shadows bezig), was ik een Cleric, en mijn hulpje een Bard. Prima combinatie.Lord_Mithril schreef op 08 July 2003 @ 16:08:
Ik ben sinds kort weer eens begonnen met NWN
een basic axe weilding dwarfmet een rouge als hulpje
tja ik hou van simpel, en er is niks simpeler dan een bijl in de kop van een vijand slaanMST_Morpheus schreef op 08 July 2003 @ 16:55:
[...]
Laatste keer dat ik het spel speelde (ben nu met Shadows bezig), was ik een Cleric, en mijn hulpje een Bard. Prima combinatie.
mn rouge regelt alle locks en traps (door ze te disablen of af te laten gaan

en lekker veel schade met het boogje (sneak attack
Bier, Whiskey en Metal!!
Mooi dat dit topic gekicked is.
NWN ligt nu dus voor € 19.95 bij de Free Record Shop, gewoon in de normale verpakking.
Je kunt er een kortingskaart bijkopen, die kost 5 euro, dan heb je het hele jaar 10% korting op alle producten, dus kost NWN je nog maar € 17.95.
Ik heb hem trouwens ook gekocht.
Ik heb zelf een character gecreerd, het is een Fighter, maar die vind ik niet zo leuk, beetje saai, misschien had ik beter een Scorcerer kunnen kiezen, ik heb wel een henchmen, dat is zo'n grote Orc, die laat ik gewoon alles bashen.
NWN ligt nu dus voor € 19.95 bij de Free Record Shop, gewoon in de normale verpakking.
Je kunt er een kortingskaart bijkopen, die kost 5 euro, dan heb je het hele jaar 10% korting op alle producten, dus kost NWN je nog maar € 17.95.
Ik heb hem trouwens ook gekocht.
Ik heb zelf een character gecreerd, het is een Fighter, maar die vind ik niet zo leuk, beetje saai, misschien had ik beter een Scorcerer kunnen kiezen, ik heb wel een henchmen, dat is zo'n grote Orc, die laat ik gewoon alles bashen.
[ Voor 36% gewijzigd door eX0duS op 09-07-2003 09:44 ]
Verwijderd
Als je echt een goede NWN ervaring wil hebben speel dan de Shadowlords en Dreamcatcher campaign van Adam Miller , die heeft een goed verhaal en goede henchman. http://adamandjamie.com/nwn/
Dreamwood (IP:24.93.94.36:5121) is een erg leuke server waar je gewoon een beetje kan socializen, in de Arena vechten etc, dat allemaal met je local char. Je hebt er wel de socially sweeter hakpack voor nodig: http://nwvault.ign.com/Fi.../data/1051001053980.shtml
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
ziet er goed uit, zal em thuis wel ff downenVerwijderd schreef op 09 July 2003 @ 13:24:
Als je echt een goede NWN ervaring wil hebben speel dan de Shadowlords en Dreamcatcher campaign van Adam Miller , die heeft een goed verhaal en goede henchman. http://adamandjamie.com/nwn/
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Ik ben na een paar maanden niet meer gespeelt te hebben mtoch maar weer verder gegaan met NWN, nu zit ik in de toren van de Arcane BH in luskan. Nu kan ik wel in the pinnacle komen, maar het hek waar achter Aribeth, Maugrim en Queen Morag (of zo) zitten wil niet open, ook Tomi doet niks. Ik heb elke verdieping van de toren nog eens af gelopen en ik kan maar geen sleutel vinden er voor. Heeft iemand enig idee hoe ik voor bij dat hek kom?
Verwijderd
Zoek eens op het forum van http://nwn.bioware.com.
Dit is een bekend probleem. Je savegame is niet in orde (bug, uit een oudere versie). Dat moet je zelf oplossen, op dat forum staat de oplossing ergens, volgens mij in een sticky.
Als je opwaardeert naar de laatste versie, en je begint een nieuw spel, dan kom je dit probleem niet meer tegen.
Dit is een bekend probleem. Je savegame is niet in orde (bug, uit een oudere versie). Dat moet je zelf oplossen, op dat forum staat de oplossing ergens, volgens mij in een sticky.
Als je opwaardeert naar de laatste versie, en je begint een nieuw spel, dan kom je dit probleem niet meer tegen.
Wat mij zo tegenvalt van dit spel is dat je zo hersenloos (random) spullen troep aan het verzamelen bent. De graphics vind ik zeer fraai, maar een jaar na dato is de herspeelbaarheidsfactor laag. Je lijkt wel een schoonmaker, in een enorm gebouw met weinig kostbaarheden en veel hardnekkige ratten en ander ongedierte.
De meeste gebruikers zullen wel zijn gegaan voor de online-mogelijkheden.
Mmm tja, het lijkt me leuk om eens online te kijken. Maar mijn tel rekening is al hoog genoegEttepet schreef op 29 July 2003 @ 14:40:
Verwijderd
Ik probeer zelf een custom character te maken maar daarvoor heb je hak pack's nodig die je b.v. bij nwvault kunt downloaden. Weet iemand ook of het mogelijk is om met custom characters (b.v ninja outfit) de originele nwn quest te spelen?
en hoe installeer je zo'n hakpak ik ben wel wat met die utils bezig geweest maar snap dr niks van. Ook zoeken in google/site nwn op hak pack FAQ levert niets op.
en hoe installeer je zo'n hakpak ik ben wel wat met die utils bezig geweest maar snap dr niks van. Ook zoeken in google/site nwn op hak pack FAQ levert niets op.
Ik heb dus sinds kort ook Neverwinter Nights in m'n bezit met de eerste expansion SoU.
Na een tijdje in single-player te hebben rondgelopen wilde ik toch ook wel on-line bezig gaan in het rollenspel.
Nu heb ik dus een server gevonden waar je dus lekker kunt role-playen en zo, maar ze hebben daar uiteraard een paar regels.
Eentje daarvan is dat ze het liefst hebben dat je loopt in plaats van rennen. Op zich niet erg, want ikheb de tijd wel, maar hoe loop ik? Wanneer ik met de muis ergens klik, dan rent m'n char daar direct naar toe. Ook onder de key-bindings kon ik niet echt iets vinden volgens mij, dus hoe los ik dit op?
Ten tweede, iets dat ook off-line handig is, is het maken van je eigen wapens. Single-player heb ik dat dus nog nooit gedaan, omdat me niet was verteld dat ik dat kon doen. Hoe doe je zoiets, dat maken van je eigen wapens. Naar de blacksmith en je wapen + een item (edelsteen/koper/ore) in het vuur gooien of zo?
Ik had nog meer vragen, maar kan er op het moment niet echt op komen.
Dit zijn nogal n00b vragen, maar ik kon eigenlijk nergens de antwoorden hierop vinden. In de search van GoT is het een grote warboel wanneer je op 'neverwinter nights' zoekt en op nwn.bioware.com is het al helemaal een grote chaos op de site.
Oh ja, er schiet me weer iets binnen. Het is wel leuk dat je met elkaar kunt praten en zo on-line, maar hoe praat je tegen elkaar? Inmiddels heb ik wel gevonden dat je met /s kunt schreeuwen, maar dat is niet altijd gewenst....zeker niet in roleplay. Tevens kun je klikken op het icoon van een persoon om met dat persoon te praten, maar hoe kun je zien welke spelers mee doen? Wanneer iemand met mij begint te praten kan ik makkelijk terug praten, maar hoe moet je nou een conversatie beginnen?
Na een tijdje in single-player te hebben rondgelopen wilde ik toch ook wel on-line bezig gaan in het rollenspel.
Nu heb ik dus een server gevonden waar je dus lekker kunt role-playen en zo, maar ze hebben daar uiteraard een paar regels.
Eentje daarvan is dat ze het liefst hebben dat je loopt in plaats van rennen. Op zich niet erg, want ikheb de tijd wel, maar hoe loop ik? Wanneer ik met de muis ergens klik, dan rent m'n char daar direct naar toe. Ook onder de key-bindings kon ik niet echt iets vinden volgens mij, dus hoe los ik dit op?
Ten tweede, iets dat ook off-line handig is, is het maken van je eigen wapens. Single-player heb ik dat dus nog nooit gedaan, omdat me niet was verteld dat ik dat kon doen. Hoe doe je zoiets, dat maken van je eigen wapens. Naar de blacksmith en je wapen + een item (edelsteen/koper/ore) in het vuur gooien of zo?
Ik had nog meer vragen, maar kan er op het moment niet echt op komen.
Dit zijn nogal n00b vragen, maar ik kon eigenlijk nergens de antwoorden hierop vinden. In de search van GoT is het een grote warboel wanneer je op 'neverwinter nights' zoekt en op nwn.bioware.com is het al helemaal een grote chaos op de site.
Oh ja, er schiet me weer iets binnen. Het is wel leuk dat je met elkaar kunt praten en zo on-line, maar hoe praat je tegen elkaar? Inmiddels heb ik wel gevonden dat je met /s kunt schreeuwen, maar dat is niet altijd gewenst....zeker niet in roleplay. Tevens kun je klikken op het icoon van een persoon om met dat persoon te praten, maar hoe kun je zien welke spelers mee doen? Wanneer iemand met mij begint te praten kan ik makkelijk terug praten, maar hoe moet je nou een conversatie beginnen?
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Verwijderd
Lopen kun je door SHIFT ingedrukt te houden als je klikt.
Ik loop ook liever, dat rondrennen vind ik irri. Ik heb nog geen methode gevonden om WALK standaard te zetten, en met SHIFT te rennen. Nu leun ik in RPG-servers continue op mijn SHIFT toets
Ik loop ook liever, dat rondrennen vind ik irri. Ik heb nog geen methode gevonden om WALK standaard te zetten, en met SHIFT te rennen. Nu leun ik in RPG-servers continue op mijn SHIFT toets
HAK paks 'installeer' je door ze gewoon in je HAK folder te dumpen. Of je dat kan gebruiken hangt van die module af. Als ze dat gebruiken, kan je de features daarin gebruiken. 
Wapens zelf maken... Ga naar die blacksmith in Chapter 1, volgens mij zou hij je een boekje moeten geven met de combinaties mogelijk (in -die- module!). Is nogal redelijk duidelijk uitgelegd dacht ik. Je kan niet in elke module lukraak je eigen wapens maken, alleen als de module-maker dat zo gescripted had.
Zit op het moment (NWN+SoU) een gave module te spelen dat ik iedereen kan aanraden. Je hebt wel SoU voor nodig. Op http://nwvault.ign.com kan je 'Twilight' en 'Midnight' vinden. Echt goede verhalen. Zit nu ergens halverwege Midnight (sequel op Twilight). Enjoying every moment of it.
Zit er sterk over te denken om Hordes of the Underdark te nemen binnenkort, ik ben weer terug in mijn NWN verslaving.
Binnenkort maar even checken of Mediamarkt het goedkoop heeft.
Wapens zelf maken... Ga naar die blacksmith in Chapter 1, volgens mij zou hij je een boekje moeten geven met de combinaties mogelijk (in -die- module!). Is nogal redelijk duidelijk uitgelegd dacht ik. Je kan niet in elke module lukraak je eigen wapens maken, alleen als de module-maker dat zo gescripted had.
Zit op het moment (NWN+SoU) een gave module te spelen dat ik iedereen kan aanraden. Je hebt wel SoU voor nodig. Op http://nwvault.ign.com kan je 'Twilight' en 'Midnight' vinden. Echt goede verhalen. Zit nu ergens halverwege Midnight (sequel op Twilight). Enjoying every moment of it.
Zit er sterk over te denken om Hordes of the Underdark te nemen binnenkort, ik ben weer terug in mijn NWN verslaving.
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Yeah, weet ik. Maar dat vind ik toch nog niet 'goedkoop'.
If all else fails, dan ga ik naar Dynabyte. Moet eerst nog even een paar fanmade modules uitspelen voordat ik te erg naar snak.
Ik probeer iemand te overtuigen NWN Gold (Das stukken goedkoper dan NWN + SoU van mij vroeger
) te laten kopen zodat ik met hem kan spelen. Iemand overtuigende argumenten?
Ik probeer iemand te overtuigen NWN Gold (Das stukken goedkoper dan NWN + SoU van mij vroeger
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Beetje een kickje, maar ik speel het spelletje sinds kort en ben er al helemaal verslaafd aan, ik wil op play.com de gold version halen, is dit aan te raden? Ik heb nu alleen NWN standaard.
edit; Ik bedoel dus: Is HotU of SoU zoveel beter?
edit; Ik bedoel dus: Is HotU of SoU zoveel beter?
[ Voor 13% gewijzigd door danslo op 28-03-2004 12:13 ]
Verwijderd
Je krijgt véél meer opties.
Veel meer feats, meer classes, meer textures en tools om werelden en maps te bouwen als je dat wilt, je krijgt gewoon van alles ... meer.
Als je nu Neverwinter Nights origineel al hebt, koop dan gewoon SoU en HotU los. Heb je een illegale kopie (stouterd
) koop dan de Gold versie en HotU.
Misschien lijken de expansions niet direct nodig, maar er zitten een aantal hele leuke toevoegingen in, en als je die een keer hebt gebruikt (zoals de standaard unlockte camera in HotU), dan wil je niet meer zonder. Zeker voor de expansions erbij gaan.
Daarnaast: veel mensen die mods maken zijn fan van dit spel. Die hebben dus de laatste versie, en om de mods te kunnen spelen moet jij ook die versie hebben. Veel servers, zo niet allemaal, draaien ook altijd met de laatste expansion en patch-update.
De expansions zijn IMHO gewoon nodig, als je nu nog wat nuttigs met NWN wilt doen, naast de standaard single-player campaign.
Veel meer feats, meer classes, meer textures en tools om werelden en maps te bouwen als je dat wilt, je krijgt gewoon van alles ... meer.
Als je nu Neverwinter Nights origineel al hebt, koop dan gewoon SoU en HotU los. Heb je een illegale kopie (stouterd
Misschien lijken de expansions niet direct nodig, maar er zitten een aantal hele leuke toevoegingen in, en als je die een keer hebt gebruikt (zoals de standaard unlockte camera in HotU), dan wil je niet meer zonder. Zeker voor de expansions erbij gaan.
Daarnaast: veel mensen die mods maken zijn fan van dit spel. Die hebben dus de laatste versie, en om de mods te kunnen spelen moet jij ook die versie hebben. Veel servers, zo niet allemaal, draaien ook altijd met de laatste expansion en patch-update.
De expansions zijn IMHO gewoon nodig, als je nu nog wat nuttigs met NWN wilt doen, naast de standaard single-player campaign.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2004 12:48 ]
Neuhhhhhh Illegale versie?Verwijderd schreef op 28 maart 2004 @ 12:46:
Je krijgt véél meer opties.
Als je nu Neverwinter Nights origineel al hebt, koop dan gewoon SoU en HotU los. Heb je een illegale kopie (stouterd) koop dan de Gold versie en HotU.

Hoe werken die enchantments in NWN eigenlijk?
Kunnen alle items (shield, armour, weapon, etc...) zomaar ge-enchant worden? Of moet een wapen een zogenaamde 'enchantment bonus' hebben.
Ik heb nu nog een standaard battle-axe die ik gekocht heb (on-line) maar als een mede-speler die ook al kan enchanten zou wel mooi zijn. Of moet ik zelf een wapen maken....
Kunnen alle items (shield, armour, weapon, etc...) zomaar ge-enchant worden? Of moet een wapen een zogenaamde 'enchantment bonus' hebben.
Ik heb nu nog een standaard battle-axe die ik gekocht heb (on-line) maar als een mede-speler die ook al kan enchanten zou wel mooi zijn. Of moet ik zelf een wapen maken....
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
*bump*
Was moeilijk om het allerlaatste NWN-topic te vinden, maar ik denk dat dit het is?
Ik ben nu bezig met NWN, het eerste spel. Heb ik vrolijk in multiplayer gespeeld met mij huisgenoot, maar nu willen we een van de uitbreidingen spelen.
Moet je daarvoor een bepaalde level zijn, of maakt het niet uit en kan je ook level 1 beginnen?
Overigens had dit spel ook zo'n meegroeiende wereld moeten hebben, net als in Oblivion oid, imho
Was moeilijk om het allerlaatste NWN-topic te vinden, maar ik denk dat dit het is?
Ik ben nu bezig met NWN, het eerste spel. Heb ik vrolijk in multiplayer gespeeld met mij huisgenoot, maar nu willen we een van de uitbreidingen spelen.
Moet je daarvoor een bepaalde level zijn, of maakt het niet uit en kan je ook level 1 beginnen?
Overigens had dit spel ook zo'n meegroeiende wereld moeten hebben, net als in Oblivion oid, imho
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Uitbreidingen? Je bedoelt Shadows of Undrentide en Hordes of the Underdark? (Ik hoop dat ik de titels goed heb, heb het al zo lang niet meer gespeeld.
)
Je kan prima vanaf het begin beginnen. Sterker nog, dat is zelfs de bedoeling.
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Ja, die bedoel ik, en ja, je hebt het goedTrinsec schreef op maandag 17 april 2006 @ 11:38:
Uitbreidingen? Je bedoelt Shadows of Undrentide en Hordes of the Underdark? (Ik hoop dat ik de titels goed heb, heb het al zo lang niet meer gespeeld.)
Okee, perfect, dan kan ik mijn broer ook aan de NWN zetten
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Oke, en dan nu?
NWN2 over 2 maanden, per-order is al te bestellen her en der
NWN2 over 2 maanden, per-order is al te bestellen her en der
Uuuhm ja, ik kijk ook al geruime tijd, maar het lijkt mij zinvoller om er een apart topic voor te maken, dan om hier verder te gaan..
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Mm, ja. Ben benieuwd of dat beter is. Ik vraag me trouwens af of iemand ooit een platinum versie van NWN heeft gezien in Nederland? Ik wil graag eens heel NWN + uitbreidingen op DVDs hebben zodat ik niet met zoveel CDs zit opgescheept.
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Ik weet niet meer of het in de normale versie zat, maar bij de limited edition van nwn2 krijg je nwn1 + alle expansions "gratis"Trinsec schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 01:00:
Mm, ja. Ben benieuwd of dat beter is. Ik vraag me trouwens af of iemand ooit een platinum versie van NWN heeft gezien in Nederland? Ik wil graag eens heel NWN + uitbreidingen op DVDs hebben zodat ik niet met zoveel CDs zit opgescheept.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Klopt, maar ik heb tot nu toe alleen nog maar de 'Lawful good' editie (play.com exclusive) kunnen ontdekken...Scorperito schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 01:10:
[...]
Ik weet niet meer of het in de normale versie zat, maar bij de limited edition van nwn2 krijg je nwn1 + alle expansions "gratis"
Heeft iemand enig idee welke andere collector's editions in Europa uitkomen?
Ik had bij voorbaat altijd al een schijthekel aan Lawful good namelijk
-edit-
Ah ik heb ook nog de 'Chaotic Evil' edition kunnen ontdekken:
http://www.play.com/Games...ctor_Edition/Product.html
http://www.game.co.uk/Vie...aspx?cat=10341&mid=328838
En volgens mij zijn dat momenteel de 2 die in Europa uitgebracht wordnen.
[ Voor 25% gewijzigd door KreKkeR241 op 25-08-2006 19:10 ]
Op www.nwn2.com staat dat er maar 2 limited editions komen:
Lawful good
Chaotic evil
Het verschil is een ingame item en een ring geloof ik...
3000e post
Lawful good
Chaotic evil
Het verschil is een ingame item en een ring geloof ik...

[ Voor 3% gewijzigd door scorpie op 25-08-2006 21:35 ]
Ik heb een NWN diamond op de kop kunnen tikken.
Staat alles op SotU, HotU, Kingmaker en nog wat modules.
Maar nu even wat anders.
Ik ga ergens in de nacht werken, wil NWN op mijn lap zetten, maar dan wel verder gaan met het character waar ik op mijn main computer mee bezig ben.
Is er ergens iets van een savegame-editor waarmee ik mijn savegames kan backuppen?
Maar nu even wat anders.
Ik ga ergens in de nacht werken, wil NWN op mijn lap zetten, maar dan wel verder gaan met het character waar ik op mijn main computer mee bezig ben.
Is er ergens iets van een savegame-editor waarmee ik mijn savegames kan backuppen?
Je kan toch gewoon de map save games kopieren?maartend schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 12:30:
Ik heb een NWN diamond op de kop kunnen tikken.
Maar nu even wat anders.
Ja, plus nog een map dus ben ik achter gekomen, de loacalvault folder.MST_Morpheus schreef op donderdag 07 september 2006 @ 12:27:
[...]
Je kan toch gewoon de map save games kopieren?
Maar ik vind dat niet makkelijk en wil het makkelijk.
Voor technische problemen kun je in Spielerij - Problemen & Vragen terecht
[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2006 14:54 ]
Verwelkom wat je niet kunt vermijden.